به گفته کارشناسان چگونه یک مشاور املاک و مستغلات شویم؟

به گفته کارشناسان چگونه یک مشاور املاک و مستغلات شویم؟

شروع کار به عنوان %20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%20%DB%8C%DA%A9%20%DA%86%D8%B4%D9%85%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%20%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8%20%D9%88%20%D9%87%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D9%85%D9%87%20%D9%86%D9%88%D8%B9%20%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20-%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%BA%20%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%20%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%20%D8%B4%D8%BA%D9%84%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%20%D9%81%D8%B9%D9%84%DB%8C%20%D8%B4%D8%A7%D8%BA%D9%84%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%20%D8%A7%D9%88%D8%B6%D8%A7%D8%B9%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.

در حالی که هیچ مسیر مشخصی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مشاور املاک وجود ندارد، فعالیت‌ها، هزینه‌ها، نقاط عطف و ملاحظاتی وجود دارد که تقریباً تجربه هر نماینده مشتاقی باید پوشش دهد.

برای اینکه به شما کمک کنیم روند را به خوبی درک کنید، ما یک راهنما جمع آوری کرده ایم تا زمینه ای را در مورد جدول زمانی معمول، هزینه ها، سوالات، دوره های آموزشی، مراحل، اقدامات و استراتژی های مرتبط با تبدیل شدن به یک عامل املاک و مستغلات. بیایید شیرجه بزنیم.

چه مدت طول می کشد تا یک مشاور املاک و مستغلات شوید؟

هیچ پاسخ واحد و قطعی برای این سوال وجود ندارد. این بر عوامل مختلفی بستگی دارد – از جمله مکان شما. ایالت‌ها معمولاً نیازمندی‌های خاصی دارند که مدت زمان لازم برای مجوز املاک خود را دریافت کنید.

در دسترس بودن شخصی یکی دیگر از مؤلفه‌های کلیدی است که تعیین می‌کند فرآیند چقدر طول بکشد. به طور معمول، دریافت مجوز املاک شامل 60 تا 90 ساعت آموزش رسمی – به علاوه مطالعه و شرکت در آزمون صدور مجوز است.

اگر این انعطاف‌پذیری را داشته باشید که تمام وقت خود را برای دریافت مجوز املاک خود اختصاص دهید، این روند نسبت به زمانی که شغلی را در زمینه املاک و مستغلات به عنوان یک کار جانبی دنبال می‌کنید، ساده‌تر خواهد بود.

همه گفته‌ها، معمولاً بین >سه تا شش ماه برای تبدیل شدن به یک نماینده مجاز، اما این روند به همین جا ختم نمی شود. هنگامی که مجوز خود را دریافت کردید، اکثر ایالت ها از شما می خواهند یک دلال املاک پیدا کنید که دو تا سه سال اول شما را به عنوان نماینده حمایت مالی خواهد کرد – جزء دیگری بدون جدول زمانی قطعی.

مدت زمانی طول می کشد تا یک شرکت کارگزاری را پیدا کنید تا شما را در آن بپذیرد، اغلب به در دسترس بودن شما بستگی دارد. اگر فقط قصد دارید به عنوان یک نماینده کار کنید ، این فرآیند می‌تواند کمی پیچیده‌تر و طولانی‌تر باشد – زیرا بسیاری از کارگزاران از آوردن نمایندگانی که اساساً موظفند درآمد کمتری نسبت به همتایان تمام وقت خود ایجاد کنند، محتاط هستند.

همچنین احتمالاً باید آموزش‌های اضافی را تکمیل کنید – مخصوص کارگزاری که به آن ملحق می‌شوید، نوع ملکی که تصمیم دارید دنبال کنید، و الزامات ایالتی.

به عنوان مثال، ممکن است یک امتیاز ملی، یک کارگزاری محلی یا بوتیک، یا حتی یک کارگزاری مجازی را برای اولین تجربه دنیای واقعی خود انتخاب کنید – که هر کدام اولویت ها و الزامات منحصر به فردی دارند.

زمانی که طول می کشد تا قبل از تبدیل شدن به یک نماینده کاملاً مستقل، تمرین کنید و به سرعت به شما کمک کند، به کارگزاری ای که انتخاب می کنید بستگی دارد، اما باید برای گذراندن حداقل شش ماه تا یک سال در یک برنامه آموزشی برنامه ریزی کنید. .

بنابراین، چقدر طول می کشد تا یک مشاور املاک و مستغلات شوید؟ احتمالاً حداقل یک تا سه سال.

هزینه تبدیل شدن به یک مشاور املاک چقدر است؟

همانطور که می توانید فرض کنید – با توجه به میزان آموزش و ادامه تحصیل که برای دستیابی به این رشته لازم است – شروع یک حرفه در املاک و مستغلات رایگان نیست. بنابراین هنگامی که متعهد به تبدیل شدن به یک نماینده شدید، احتمالاً به این فکر می کنید که برای شروع به چه مقدار پول باید پس انداز کنید.

همانطور که به آن اشاره کردیم، ایالت های جداگانه به درجات مختلف آموزش نیاز دارند، بنابراین هزینه تبدیل شدن به یک نماینده املاک دارای مجوز بسته به مکان متفاوت است. همچنین بستگی به این دارد که کدام دوره آموزشی را انتخاب می کنید. در بیشتر موارد، می‌توانید انتظار داشته باشید که از 500 تا 1200 دلار در مجموع هزینه کنید..

این شامل دوره آموزشی شما، هزینه‌های درخواست مجوز، هزینه‌های انگشت نگاری و بررسی سوابق، و همچنین هزینه‌های آزمون صدور مجوز دولتی می‌شود — اما احتمالاً پس از تبدیل شدن به یک نماینده، باید روی پس‌انداز خود تکیه کنید.

اگر برای کارگزاری کار می‌کنید که بدون پورسانت کار می‌کند، احتمالاً باید تا زمانی که اولین معامله خود را ببندید، به پس‌انداز خود متکی باشید.

برای ایمن کردن، باید برنامه ریزی کنید که پس انداز کافی برای پس انداز برای شش ماه تا یک سال داشته باشید – حداقل به اندازه ای که تا زمانی که خود را به عنوان یک نماینده تثبیت کنید و به اندازه کافی معامله ببندید، دوام بیاورید. یک زندگی.

یک جایگزین این است که به دنبال کارگزاری باشید که به جای کارمزد، حقوق می‌پردازد – یا می‌توانید یک کنسرت جانبی را تا زمانی که با پولی که از املاک به دست می‌آورید احساس راحتی کنید، در نظر بگیرید.

چرا باید مشاور املاک و مستغلات شوم؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید شغلی را به عنوان یک مشاور املاک در نظر بگیرید. به عنوان مثال، این زمینه انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به سایر موارد ارائه می دهد – املاک و مستغلات یک کنسرت اداری 9 به 5 نیست. شما برنامه زمانی خود را ایجاد خواهید کرد.

من با تسا سیمز، مدیر عامل شرکت KW Real Estate Schools, Inc. صحبت کردم تا از مزایای او در مورد مزایای تبدیل شدن به یک املاک بیاموزم. نماینده.

او به من گفت، “یک شغل در املاک و مستغلات انتخاب مطلوبی برای بسیاری از افراد است، شاید به دلیل انعطاف پذیری آن. شما می توانید از خانه یا از یک دفتر کار کنید. می توانید به تنهایی پرواز کنید یا بخشی از یک تیم باشید. شما می توانید برای دیگران کار کنید یا از دیگران بخواهید که برای شما کار کنند.

البته، ایجاد برنامه زمانی خود به این معنا نیست که کمتر کار کنید و همچنان نتایج را ببینید. برای یافتن موفقیت به‌عنوان یک مشاور املاک، باید اطمینان حاصل کنید که برای اجرای نمایش در ساعات اوج مصرف در دسترس هستید – و این اغلب شامل شب‌ها و آخر هفته‌ها می‌شود.

با این وجود، حرفه به عنوان یک مشاور املاک به شما فضای بیشتری برای انجام کارهایی مانند مرخصی یک هفته ای برای تعطیلات یا گذراندن صبح ها برای رها کردن فرزندان خود در مدرسه می دهد.

اما ریچ کاولی – رئیس کارگزاری املاک مستقر در ماساچوست United Multi Family — تاکید می کند ، انعطاف پذیری کار به این معنی نیست که کمتر ساعت از یک 9 به 5 سنتی طول می کشد.

همانطور که کاولی می گوید، “پرداخت های خوبی وجود دارد، و این می تواند شغلی پردرآمد باشد – اما نمایندگان خوبی که من می شناسم همیشه برای مشتریان خود در دسترس هستند. به خصوص با تمام فناوری هایی که اکنون داریم، چه مشتریان بخواهند از طریق پیامک یا تلفن تماس بگیرید، نمایندگان املاک هرگز واقعاً خارج از وظیفه نیستند.”

“بنابراین، در حالی که مزایا مطمئناً انعطاف‌پذیری زمان‌بندی است، شما همچنین باید عاشق ارتباط با مردم باشید زیرا این بخش بزرگی از کار است.”

مشارکت شخصی یکی دیگر از جذابیت های بالقوه املاک است. شما نمی توانید به کسی کمک کنید خانه ای را منحصراً از طریق ایمیل بخرد یا بفروشد. اگر می خواهید نیازها و علایق مشتریان خود را درک کنید، باید مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. املاک و مستغلات یک زمینه بسیار درگیر و شخصی است – آن را به یک مسیر ایده آل برای افرادی تبدیل می کند که دوست دارند با دیگران ارتباط برقرار کنند.

موفقیت در املاک و مستغلات نیز تا حد زیادی به انگیزه و فداکاری افراد بستگی دارد – و یکی از هیجان انگیزترین جنبه های آن مربوط به پتانسیل درآمد است.

یک شغل در املاک و مستغلات هیچ محدودیت حقوقی مشخصی ندارد – از آنجایی که حقوق دریافتی شما بر اساس پورسانت است، آنچه که در املاک و مستغلات قرار می دهید مستقیماً بر آنچه که از آن به دست می آورید تأثیر می گذارد. .

چند مزیت عمده دیگر برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک عبارتند از:

  • فرصتی برای دیدن خواص بسیار جالب و جالب
  • انعطاف پذیری برای کار در خانه — این شغلی نیست که شما نیاز دارید تمام روز را در دفتر کار کنید
  • بدون کد لباس
  • شما رئیس خودتان هستید
  • شما به مدرک دانشگاهی نیاز ندارید

اما حرفه در املاک و مستغلات بدون اشکالات بالقوه نیست. ارزش دارد به طور مختصر به برخی از معایب این رشته بپردازیم تا تصویر کامل تری از آنچه در حال ورود به آن هستید به شما ارائه دهیم.

برای یکی، انعطاف‌پذیری که ذکر کردیم همیشه به نفع شما نیست. از آنجایی که این یک 9 به 5 سنتی نیست، ممکن است در نهایت بیشتر ساعت‌ها نسبت به یک دفتر کار کنید – به خصوص از آنجایی که بدون کمیسیون کار می‌کنید.

فعالیت‌های مرتبط با املاک و مستغلات اغلب بعد از ساعات کاری انجام می‌شوند. نمایش‌ها معمولاً در شب یا در آخر هفته‌ها اتفاق می‌افتند – بنابراین احتمالاً باید خود را با یک برنامه کاری منحصربه‌فرد تنظیم کنید که ممکن است با سبک زندگی ایده‌آل شما سازگار نباشد.

یک شغل در املاک و مستغلات نیز به معنای قربانی کردن ثبات است. همیشه نمی توانید به عنوان یک نماینده روی درآمد ثابت حساب کنید. موفقیت مالی شما در یک ماه معین می تواند به عوامل زیادی خارج از کنترل شما بستگی داشته باشد، از جمله سلامت بازار مسکن و سایر شرایط اقتصادی گسترده تر.

کارگزاران املاک نیز باید برای رسیدگی به درآمدهای نامنظم آماده باشند. نمی‌توانید هر ماه همان مبلغی را که با یک موقعیت حقوقی انجام می‌دهید انتظار داشته باشید – به این معنی که بودجه و پس‌انداز در فصل‌های کندتر بسیار مهم خواهد بود.

و در نهایت، مهم است که جنبه عاطفی کار را در نظر بگیرید. خرید و فروش خانه یک فرآیند فوق‌العاده استرس‌زا برای مشتریان شما است – بنابراین شما مجبورید با لحظات تنش، اضطراب و ناامیدی کنار بیایید.

اگر فکر نمی‌کنید حوصله و هوش هیجانی لازم برای راهنمایی مشتریان را در بخش‌های سخت‌تر فرآیند ندارید، ممکن است بخواهید در مورد اینکه آیا این زمینه برای شما مناسب است، تجدید نظر کنید.

آیا باید مشاور املاک و مستغلات شوم؟

اکنون که به برخی از جوانب مثبت و منفی پرداختیم، ممکن است به این فکر کنید: باشه، خوب… آیا باید یکی شوم؟

بدیهی است که این تماس شماست – اما اگر در حصار هستید، ممکن است بخواهید برای یک روز یک مشاور املاک و مستغلات را تحت نظر بگیرید یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت مصاحبه‌های اطلاعاتی انجام دهید.

همانند هر موقعیت جدید، هیچ تضمینی وجود ندارد که شغلی به عنوان یک مشاور املاک برای شما خوب باشد – اما اگر فردی هستید که به املاک و مستغلات، خلاقیت و مهارت در حل مشکلات علاقه دارید، پس این ممکن است مسیر ایده آل شما باشد.

علاوه بر این، در حالی که شغل به عنوان یک مشاور املاک می تواند سودآور، اجتماعی و هیجان انگیز باشد، به ندرت ساده است. این مستلزم استقلال، تفکر سریع و حرکت است – شما رئیسی ندارید که به شما بگوید چه کاری انجام دهید، بنابراین ترسیم یک مسیر موفق در این زمینه تقریباً منحصراً به عهده شماست.

انواع مختلفی از املاک و مستغلات، از جمله مسکونی، صنعتی، تجاری و زمینی وجود دارد.

  • املاک مسکونی: خرید و فروش ملک برای مقاصد مسکونی، از جمله خانه‌ها، آپارتمان‌ها، دوبلکس‌ها و خانه‌های شهری.
  • املاک تجاری: خرید و فروش ملک برای مقاصد تجاری، از جمله بیمارستان ها، پمپ بنزین ها، مجتمع های آپارتمانی، و رستوران ها.
  • املاک صنعتی: خرید و فروش اموال برای مقاصد ساخت، تولید، توزیع یا ذخیره سازی. فکر کنید: انبارها، نیروگاه ها یا کارخانه ها.
  • زمین مستغلات: خرید و فروش زمین خالی برای توسعه آینده یا بهره برداری از منابع طبیعی.

وقتی به این فکر می کنید که آیا باید یک مشاور املاک و مستغلات شوید، باید به این فکر کنید که کدام نوع املاک برای شما مناسب است.

به‌علاوه، در داخل املاک مسکونی، ممکن است نوع خاصی از خانه یا مشتری خاصی را انتخاب کنید که روی آن تمرکز کنید.

به عنوان مثال، شاید شما انتخاب کنید که روی خانه‌های لوکس، ساختمان‌های آپارتمانی، ساخت‌وسازهای جدید، خانه‌های تک‌خانواده یا خانه‌هایی که دارای چشم‌اندازهای ساحلی یا ارزش تاریخی هستند، تمرکز کنید. از طرف دیگر، ممکن است روی یک محله معین تمرکز کنید.

بنابراین سؤال “آیا باید یک مشاور املاک شوم؟” به این صورت می شود: “آیا باید یک مشاور املاک و مستغلات شوم – و کدام نوع از املاک و مستغلات به من علاقه مند است؟ و چه کاری انجام دهم؟ دوست دارم تخصص من باشد؟”

البته، فقط شما می توانید به آن یکی پاسخ دهید. اگر مطمئن نیستید، به خواندن ادامه دهید — “چگونه به یک مشاور املاک موفق تبدیل شویم” در زیر، نکاتی را از افراد حرفه‌ای برجسته می‌کند و باید درک بهتری از آنچه باید در این کار انجام دهید تا بیشترین بهره را ببرید. آن.

اگر مطمئن هستید که املاک و مستغلات شغل شماست، بیایید مراحلی را که برای تبدیل شدن به یکی از آنها باید دنبال کنید بررسی کنیم.

چند گام اول در این لیست در چگونه یک ملک واقعی دریافت کنید پوشش داده شده است. مجوز املاک در 7 مرحله، بنابراین من آن را به طور عمیق پوشش نمی دهم. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره قبل از صدور مجوز یا نحوه دریافت مجوز ملک خود هستید، قبل از ادامه آن پست را بررسی کنید.

همراه با یک دوره قبل از صدور مجوز، ایالت شما ممکن است به دوره های بیشتری نیاز داشته باشد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات ایالت، ایالت خود را در منوی کشویی در وب سایت املاک کولیبری). در اینجا لیستی از دوره های املاک و مستغلات وجود دارد که ممکن است بسته به شرایط ایالتی خود انتظار داشته باشید در آنها شرکت کنید:

  • دوره های پیش از صدور مجوز
  • کلاس های آمادگی برای امتحان
  • کلاس های پس از صدور مجوز
  • کلاس های آموزش مداوم

اما همانطور که اشاره کردم، تبدیل شدن به یک مشاور املاک پس از دریافت مجوز پایان نمی پذیرد. اکثر ایالت ها برای حمایت از چند سال اول کارگزاری شما به یک دلال املاک نیاز دارند – بنابراین اگر می خواهید شغلی را در زمینه املاک و مستغلات شروع کنید، باید یک کارگزاری حامی پیدا کنید.

انواع مختلفی از کارگزاران وجود دارد که می‌توانید به آنها ملحق شوید: امتیازهای ملی، مانند Keller Williams Realty. کارگزاری های بوتیک، که شرکت های کارگزاری کوچکتر یا محلی هستند. و کارگزاری های مجازی، با عملیاتی که کاملاً آنلاین انجام می شود.

وقتی یک کارگزار حامی پیدا کردید، باید فکر کنید که آیا به انجمن ملی ملحق می شوید یا خیر از Realtors (NAR) انتخاب مناسبی برای شما است.

شما باید به NAR بپیوندید تا خودتان را ملکی بخوانید، که اگر می‌خواهید به چندین دسترسی داشته باشید، لازم است خدمات فهرست‌بندی (MLS)، که به شما امکان می‌دهد لیست‌های سایر مشاوران املاک را مشاهده کنید. و اگرچه از نظر فنی ضروری نیست، پیوستن به NAR می تواند به شما در پیشرفت شغل جدید و افزایش پتانسیل درآمد شما کمک کند.

در مرحله بعد، باید مواد بازاریابی مانند کارت ویزیت و بروشور ایجاد کنید. داشتن مواد بازاریابی تمیز، شیک و شخصی‌شده می‌تواند به شما کمک کند که مشروعیت داشته باشید و برند شخصی خود را رشد دهید – اجزای حیاتی برای گسترش دسترسی شما، یافتن سرنخ‌های جدید و رشد جامعه شما.

این من را به آخرین نکته من می‌رساند — شما باید شبکه به طور موثر. آخرین مرحله برای تبدیل شدن به یک نماینده، ایجاد ارتباط با افراد مناسب و به نوبه خود، قرار گرفتن در معرض ارزشمند و تثبیت خود در چشم انداز املاک و مستغلات محلی شما است.

به‌عنوان یک نماینده، ملاقات با شخص جدید همیشه فرصتی برای گسترش دسترسی و جمع‌آوری سرنخ‌های جدید است — بنابراین باید دائماً برای اتصال آماده باشید.

هر وقت از شخصی که ممکن است به خرید یا فروش ملک علاقه مند باشد، کارت خود را در دسترس داشته باشید تا نام خود را همراه داشته باشید — و از برقراری گفتگوهای دوستانه با مشتریان بالقوه یا همتایان صنعتی خود بی میل نباشید.

ایجاد یک وب‌سایت تمیز که فهرست‌های موفق و اطلاعات شخصی شما را نمایش می‌دهد، همچنین می‌تواند یک وب‌سایت مهم را ارائه دهد. به حرفه خود کمک کنید شما باید یک مقصد آنلاین داشته باشید که ارزش خدمات شما را نشان دهد و به بازدیدکنندگان این احساس را بدهد که شما چگونه هستید.

مشتریان بالقوه تمایل بیشتری به اعتماد به شما خواهند داشت اگر دیدگاهی در مورد اینکه چه کسی هستید، چه کارهایی انجام داده‌اید، و کار کردن با شما چگونه خواهد بود. در اینجا یک مثال از مشاور املاک آن ماهون آورده شده است:

منبع تصویر: Anne Mahone

حضور ثابت در رسانه های اجتماعی همچنین می تواند به شما کمک کند تا به طور موثرتری از پتانسیل ها استفاده کنید. مشتریان نمایه‌های کاملاً فعال و فعال را در چندین پلتفرم حفظ کنید، و مطمئن شوید که با دنبال‌کنندگان و مشتریان بالقوه تعامل دارید – چه از طریق پاسخ دادن به سؤالات پست‌شده در گروه‌های مرتبط یا اقداماتی مانند پاسخ دادن به نظرات و نظرات.

شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک

در حالی که الزامات کامل در ایالت به ایالت متفاوت است، در اینجا خلاصه‌ای از مواردی که احتمالاً برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک به آن نیاز دارید آورده شده است:

  • آموزش پیش از صدور مجوز
  • تأیید ایالتی برای شرکت در آزمون صدور مجوز
  • مجوز املاک
  • کارگزار حامی
  • پذیرش در انجمن ملی مشاوران املاک (اختیاری اما توصیه می شود)

چگونه یک نماینده املاک موفق شویم

تبدیل شدن به یک عامل املاک و مستغلات یک چیز است – تبدیل شدن به یک نماینده موفق چیز دیگری است.

برای اینکه خود را به عنوان یک مشاور املاک متمایز کنید، مراحل دیگری وجود دارد که باید فراتر از موارد ذکر شده در بالا انجام دهید.

در اینجا، من با نمایندگان املاک صحبت کردم تا راهبردهای آنها برای موفقیت در صنعت را کشف کنم. اکنون بیایید آنها را بررسی کنیم.

1. قبل از نمایش ملک تحقیق کنید.

ریچ کاولی به من گفت که به عنوان یک مشاور املاک حیاتی است که برای یادگیری تاریخچه یک ملک وقت بگذارید.

کاولی می‌گوید، “شما می‌خواهید تا آنجا که می‌توانید درباره تاریخچه یک خانه آگاه باشید. وقتی ظاهر می‌شوید، باید از قبل همه چیزهایی را که می‌توانید درباره ملک بدانید – این چیزی است که نمایندگان موفق را متمایز می‌کند. در UMF، ما شعار این است “ما به شما کمک می کنیم تا یک داستان بفروشید” و این واقعاً همان کاری است که شما در املاک و مستغلات انجام می دهید.”

“شما یک خانه نمی فروشید، بلکه یک داستان می فروشید.”

علاوه بر دانستن حقایق در مورد محله، ارزش ملک، یا ناحیه مدرسه، آنچه خانه خاص را منحصر به فرد می کند در نظر بگیرید — و بتوانید چرا احساس می کنید که شخصیت خانه با خریدار شما مطابقت دارد، بیان کنید.

همانطور که کاولی می گوید، “املاک و مستغلات خواستگاری است. این در مورد دانستن نوع مناسب املاک برای نشان دادن مشتریان است، و زمان آنها را با ارسال ایمیل های انبوه تلف نمی کند، بلکه استراتژیک بودن در مورد پیام هایی است که برای آنها ارسال می کنید و تضمین می کند که شما از شما اطمینان حاصل کنید. در حال انتخاب بهترین املاک برای نیازهای خاص خود هستند.”

2. ارتباط برقرار کننده قوی باشید.

املاک و مستغلات در ارتباط با مردم است. همانطور که کاولی به من گفت، او هرگز یک مشاور املاک و مستغلات خوب را ملاقات نکرده است که توانایی طبیعی برای ارتباط با مردم را نداشته باشد. این در مورد یادگیری نحوه ایجاد اعتماد و ایجاد روابط قوی با مشتریان است.

و یک ویژگی کلیدی یک رابطه خوب، ارتباط قوی است.

همانطور که کارگزار Summer House Realty Gerilyn de Laurentys می گوید، “شما می توانید با یادگیری نحوه برقراری ارتباط عالی، خود را از سایر نمایندگان متمایز کنید. شخصاً با افراد ملاقات کنید یا با آنها تماس بگیرید تا در مورد املاک و مستغلات صحبت کنید.”

“مردم اهمیتی نمی دهند که تو چقدر می دانی تا زمانی که بدانند چقدر برایت مهم است. دو برابر بیشتر از حرف زدنت گوش کن.”

برای تمرین مهارت‌های گوش دادن فعال خود، می‌خواهید واقعاً به صحبت‌های مشتری خود گوش دهید – این به معنای نادیده گرفتن حواس‌پرتی‌ها، کنار گذاشتن تلفن و گوش دادن بدون اینکه صرفاً برای آنچه می‌خواهید در پاسخ بگویید آماده شوید.

>

علاوه بر این، ممکن است سعی کنید کلمات مشتری خود را به آنها برگردانید، تأیید کنید که به درستی مشتری خود را شنیده اید یا سؤالات بعدی مربوطه را بپرسید تا درک خود را از نیازهای او عمیق تر کنید.

املاک و مستغلات همه چیز در مورد فروش است، بنابراین بسیار مهم است که communication.724294207>communication.%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D8%B1%20%D8%B4%D8%BA%D9%84%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D9%87%D9%85%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF.

%0A

3.%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%DA%86%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9%20%D9%88%20%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%BA%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%82%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF.

%0A

%20%D8%AA%D9%82%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%8B%20%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AD%D8%AA%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%20%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9%20%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D8%AF%D8%B3%D8%AA%20%D9%86%D9%85%DB%8C%20%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20-%20%D8%A8%D9%87%20%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%B5%D8%AD%D8%A8%D8%AA%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85%D8%8C%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%82%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%BE%D8%B3%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%AF.%20%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%D9%81%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%8C%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.

%0A

%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%20%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B7%D9%85%D8%A6%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D9%82%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D9%88%D8%B9%20%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%B3%D8%AE%D8%AA%20%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%DA%86%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9%20%D9%88%20%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%BA%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%D9%87%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20-%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%BE%D9%88%D9%84.

%0A

%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%B2%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D9%86%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%8C”>

4. شرکت کارگزاری مناسبی را انتخاب کنید که با آن شریک شوید.

وقتی برای اولین بار شروع به کار می کنید، باید یک شرکت کارگزاری را انتخاب کنید که با آن شریک شوید. این شرکت شما را با صنعت آشنا می‌کند، به شما کمک می‌کند تا ارتباطات برقرار کنید، و فرصت‌های مربیگری را برای شما فراهم می‌کند.

انتخاب یک “کارگزار حامی”، که معمولاً به آنها گفته می شود، بخش کلیدی موفقیت به عنوان یک نماینده است. هنگام جستجو، از کارگزاران مختلف در مورد فرصت های تحصیلی آنها بپرسید – چه دوره های آنلاین، جزوه ها یا کلاس های نشستن. علاوه بر این، شما می خواهید بدانید که ساختار هزینه آنها چگونه کار می کند. آیا هزینه ثابتی به آنها می پردازید یا آنها کمیسیون را با شما تقسیم می کنند؟

سیمز اضافه می‌کند، “شرکت کردن با کارگزار مناسب بسیار مهم است – در 18 ماه اول حرفه شما، کارگزار شما برای ارائه مربیان، مربیان بهره‌وری و پشتیبانی کلیدی است، همه اینها به شما کمک می‌کند مهارت‌های اساسی مورد نیاز را توسعه دهید. برای ایجاد یک کتاب تجاری قوی.”

برای اینکه بفهمید کدام شرکت کارگزاری با نیازهای شما مطابقت دارد، سعی کنید قبل از تصمیم گیری حداقل سه تا پنج نفر بنشینید. از این شرکت‌ها بپرسید که چگونه برنامه‌ریزی می‌کنند تا به شما در پیشرفت شغلی‌تان کمک کنند، که کلید تبدیل شدن به یک نماینده موفق است.

5. در مورد فناوری به روز بمانید.

این روزها، برخی از مشتریان ممکن است از شما انتظار داشته باشند که به‌روزرسانی‌های متنی ویژگی‌ها را ارسال کنید، در حالی که دیگران انتظار دارند ایمیل، اعلان وب‌سایت یا تماس تلفنی داشته باشند.

همانطور که کاولی به من گفت، “نمایندگان املاک و مستغلات موفق می دانند چگونه از هر فناوری که مشتریانشان ترجیح می دهند استفاده کنند تا ارتباط سریع و با شرایط خود را برای مشتریان آسان کنند.”

برای انجام این کار، مطمئن شوید که در مورد روش‌های ارتباطی که مشتریانتان ترجیح می‌دهند به‌روز هستید. از سایر نمایندگان بپرسید که از چه چیزی استفاده می کنند ، دوره های سالانه را برای تازه کردن دانش خود می گذرانید ، یا به سادگی از مشتریان خود بپرسید که آنها چه چیزی را ترجیح می دهند.

علاوه بر این ، برای ماندن در همه مشتری ها و خواصی که در آن دست و پنجه نرم می کنید ، می خواهید سرمایه گذاری را در یک crm platform برای سازماندهی تماس های خود ، ایجاد یک رسانه های اجتماعی جریان یافته یا Seo Seo.

شما همچنین ممکن است بخواهید بررسی کنید که چگونه پیام کوتاه پیام می تواند به شما در مدیریت پیام های متنی خودکار به مشتری کمک کند ، مانند متونی که زمان یا مکان برای نمایش را تأیید می کنند.

و شما آن را دارید! شما در راه رسیدن به یک نماینده موفق املاک و مستغلات هستید.

آیا شما تازه کار را شروع کرده اید یا ده ها سال در این صنعت بوده اید ، مهم است که اهمیت آن را به طور مداوم گسترش دانش خود در مورد املاک و مستغلات را به خاطر بسپارید تا هنگام کمک به مشتریان خود معتبر باشید – یا فروش آنها – آنها هستند. خانه های رویایی. موفق باشید!

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2021 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل