کسب و کار

11 مراسم انگیزشی آسان صبح برای شروع روز شما

11 مراسم انگیزشی آسان صبح برای شروع روز شما

حضور در فروش نیاز به ذکاوت دارد. شما می چندین بار در روز توسط مشتریان احتمالی رد خواهید شد، چند ماه وجود دارد که به شماره خود نمی رسید، و ضرر فقط بخشی از کار است.

11 d985d8b1d8a7d8b3d985 d8a7d986daafdb8cd8b2d8b4db8c d8a2d8b3d8a7d986 d8b5d8a8d8ad d8a8d8b1d8a7db8c d8b4d8b1d988d8b9 d8b1d988d8b2 d8b4 66723ea3184b7

البته همه چیز بد نیست. اما در برخی روزها، یافتن انگیزه برایتان دشوار خواهد بود. بنابراین صبح خود را آسان‌تر کنید و خود را آماده کنید یک روز پربار با این تمرینات انگیزشی صبحگاهی سریع.

Download Now: How to Be More Productive at Work [Free Guide + Templates]

11 مراسم برای ایجاد انگیزه در صبح

1. زود بیدار شوید

تحقیق نشان می‌دهد که سحرخیزان موفق‌تر هستند ، فعال تر، برنامه ریزان بهتر و بهتر در پیش بینی مشکلات. ناگفته نماند که بسیاری از مدیر عاملان بسیار سازنده همچنین زود به دفتر بروید . آنا وینتور، سردبیر Vogue، از رختخواب بیرون آمد توسط ساعت 5:45 صبح، مدیر عامل جنرال الکتریک، جف ایملت، ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار می شود، اورسولا برنز، مدیر عامل زیراکس، در ساعت 5:15 صبح بیدار می شود، و تیم کوک، مدیر عامل اپل، زنگ ساعت خود را برای ساعت 3:45 صبح تنظیم می کند. یک شروع پرش در روزهای آنها.

بله، زود بیدار شدن به شما زمان بیشتری برای کار می دهد، اما مزایای دیگری نیز دارد. شما می توانید صبحانه سالم بخورید (نگاه کنید به شماره 2)، در یک تمرین ورزشی قرار بگیرید (4)، یا حتی زمانی را صرف انجام یک فعالیت غیرمرتبط با کار کنید (#7). هر چه صبح ها زمان بیشتری به خود اختصاص دهید، کمتر باید عجله کنید و برای مقابله با روز آماده تر خواهید بود.

2. یک صبحانه خوب بخورید

شما همان چیزی هستید که می خورید. بر اساس تحقیق از مجله بریتانیایی روانشناسی سلامت، بیشتر میوه‌ها و سبزیجاتی که یک فرد در یک روز می‌خورد، شادتر، خلاق‌تر و متعهدتر است – انگیزه‌ای عالی برای افزودن غذاهای کامل به رژیم غذایی‌تان.  به‌علاوه، اگر یک وعده غذایی شلوغ می‌خورید یا اصلاً صبحانه نمی‌خورید، تمام صبح گرسنه خواهید بود — و هنگامی که در بهترین حالت خود نیستید، تمرکز کردن دشوار است.

3. آلارم خود را بهینه کنید

محیط اطراف شما تأثیر زیادی بر خلق و خوی شما دارد، و در حالی که نمی توانید آب و هوا را کنترل کنید، چه در صبح آب گرم کافی داشته باشید، چه ترافیک (یک دلیل دیگر برای زود بیدار شدن!) می تواند ساعت زنگ دار شما را کنترل کند.

زنگ بیدارباش مناسب می‌تواند آهنگ کل روز شما را تنظیم کند، بنابراین از بوق‌های سنتی رنده‌شده خلاص شوید و زنگ ساعت خود را با آهنگی متناسب با حالتی که می‌خواهید بیدار شوید جایگزین کنید. موسیقی کلاسیک فرضیه است. برای افزایش هوش خود، آهنگ‌های تقویت‌کننده مانند «We Will Rock You» از کوئین به شما احساس قدرت بیشتری می‌دهند و آهنگ‌های «احساس خوب» خلق و خوی شما را بهبود می‌بخشند و در واقع باعث می‌شوند مغزتان دوپامین بیشتری ترشح کند.

4. تمرین کنید

ناگفته نماند که ورزش برای شما خوب است، چه در محل کار یا در ساعات شخصی ورزش کنید. ورزش افزایش تولید سروتونین و دوپامین، انتقال دهنده های عصبی که خطر افسردگی را کاهش می دهند و خلق و خو و حافظه بلند مدت شما را بهبود می بخشند. ورزش صبحگاهی شما را وادار می‌کند که زودتر از خواب بیدار شوید، خلق و خوی کاملاً طبیعی را برای شما تقویت می‌کند و انرژی شما را افزایش می دهد.

و ورزش مزایایی فراتر از بهبود خلق و خوی شما دارد. یک 2006 مطالعه نشان داد که ورزش منظم بدنی منجر به افزایش اراده و رفتار خود تنظیمی می شود.

5. با “why”

شروع کنید

سخت است که صبح‌ها در مورد بلند شدن از رختخواب هیجان زده شوید، در حالی که کاملاً از چیزی که برای آن بیدار می‌شوید فروخته نشده‌اید. و حتی اگر همه چیز را در مورد شغل خود دوست دارید، کار روزانه می تواند باعث شود که همیشه مراقب جایزه باشید.

انگیزه درونی خود را تقویت کنید – رفتاری که به دلیل لذت بردن از یک کار انجام می شود – تا خودتان را ادامه دهید. انگیزه درونی نیروی قوی‌تری نسبت به انگیزه بیرونی است که شما را به دلیل انگیزه‌هایی مانند پول، شناخت، یا تمجید به سمت عمل سوق می‌دهد.

به خود یادآوری کنید که چرا وارد فروش شده اید — برای مثال، می توانید فهرستی را به آینه حمام خود بچسبانید و در ابتدای هر روز به آن دست پیدا کنید، یا هر شب چیزی را که برای خواندن آن هیجان زده اید، یادداشت کنید. صبح روز بعد. نکته مهم این است که بتوانید به سرعت به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی باعث می شود در شغل خود عالی باشید.

6. بردهای خود را به خود یادآوری کنید

خوب است که بدانید فروش را دوست دارید زیرا به محصول خود اعتقاد دارید، اما در روزهایی که با مشتریان احتمالی بی ادب برخورد کرده اید، توسط رئیس خود مورد سرزنش قرار گرفته اید یا معامله بزرگی را که به دنبال آن بوده اید از دست داده اید. هفته‌ها، به یک یادآوری دقیق‌تر نیاز خواهید داشت.

گرگ فانگ، نماینده فروش HubSpot، فهرستی از برنده‌ها را نگه می‌دارد. و ضرر در یک سند Evernote که او در هنگام داشتن یک روز بد به آن اشاره می کند.

فونگ می‌گوید: «فهرست خود را آماده نگه دارید و به آن اضافه کنید، زیرا اتفاقات خوب و بد جدید در راه است. شما از سرعت پیشی گرفتن «حقوق» از «اشتباهات» متعجب خواهید شد و اکنون ابزاری عالی برای تکیه بر آن در مواقع سخت دارید.

برای تطبیق این تمرین برای تقویت انگیزه صبحگاهی، یک “لیست اصلی” از بزرگترین بردهای خود را نگه دارید و آن را روی میز خواب خود یا جایی که به راحتی در دسترس است نگه دارید تا بتوانید صبح هایی که نمی خواهید به آن مراجعه کنید. به دفتر بروید.

7. کاری انجام دهید که شما را خوشحال کند

اخبار فوری: زمانی که در زندگی شخصی خود راضی هستیم در محل کار بهتر عمل می کنیم.

مطالعات متعدد نشان داده است که شادی با عملکرد شغلی ارتباط نزدیکی دارد، و البته، شادی با سلامت شخصی ما نیز مرتبط است.

پس هر روز صبح زمانی را برای انجام کاری که شما را خوشحال می کند اختصاص دهید. چه خواندن یک فصل از کتاب مورد علاقه خود، صرف 30 دقیقه در یک پروژه جانبی، یا صرفاً خوردن یک ساندویچ صبحانه واقعاً بسیار خوب، اگر زمانی را به بهبود زندگی شخصی خود اختصاص دهید، در حرفه شما نیز سودمند خواهد بود.

8. اهداف خود را به خودتان یادآوری کنید

بپذیریم: مهم نیست که چقدر شغل خود را دوست دارید، روزهایی وجود دارد که احساس می کنید فقط در حال انجام کارهایتان هستید. اشکالی ندارد، تا زمانی که اجازه ندهید روزهای بد شما را کند کنند.

اما گاهی اوقات اشتیاق یا انگیزه درونی برای شما کافی نیست. آن وقت است که گل ها وارد بازی می شوند. چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید؟ احتمالاً شما تحت تأثیر محرک‌های خارجی و همچنین رانندگان داخلی هستید – می‌خواهید یک ترفیع کسب کنید، می‌خواهید واجد شرایط باشگاه رئیس‌جمهور شوید، می‌خواهید پول خود را برای خرید خانه پس‌انداز کنید. در روزهایی که احساس الهام نمی‌کنید، به خودتان یادآوری کنید که اگر 110 درصد تلاش نکنید، چه چیزهایی را می‌توانید از دست بدهید.

9. تختخواب خود را مرتب کنید

مرتب کردن رختخوابتان هر روز صبح به شما احساس موفقیت فوری می دهد، حالت ذهنی مثبتی ایجاد می کند، استرس شما را کاهش می دهد و شما را برای تکمیل عادات خوب دیگر در طول روز آماده می کند. به علاوه، کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. 

و طبق کتاب، قدرت عادت، “قرار دادن رختخواب هر روز صبح با بهره وری بهتر، احساس رفاه بیشتر، و مهارت های قوی تر در پایبندی به بودجه مرتبط است.” 

10. مجله

گاهی اوقات به نام نوشتن “صفحات صبحگاهی،” شروع روز با مداد 750 کلمه‌ای می‌تواند به پاکسازی ذهن شما، تمرکز تفکر روزانه و قدرت ایجاد تغییرات در زندگی‌تان کمک کند.

قبل از اینکه ذهن وقت پیدا کند شروع کنید و تقریباً 30 دقیقه بنویسید. اوه، و فقط دست خط، لطفا. ظاهراً قرار دادن قلم روی کاغذ به شما ارتباط بیشتری با واقعی ترین افکار و دلایل پشت کارتان می دهد. بنابراین، می‌خواهید به این موضوع بپردازید که چرا دیروز آن چشم‌انداز زیر پوست شما قرار گرفت؟ شروع به نوشتن کنید.

11. مراقبه

مدیتیشن سیستم پاراسمپاتیک-عصبی، که احساس آرامش عمیقی در شما ایجاد می کند. این بدان معناست که حتی اگر دیشب فقط شش ساعت بخوابید، اندورفین های انرژی زا ناشی از مدیتیشن می توانند به شما انرژی لازم را در روز ببخشند – بدون لرزش، یک پنجم فنجان قهوه به شما می دهد. /p>

مدیتیشن همچنین ثابت شده است که درد مرتبط با سردرد را کاهش می‌دهد، با استرس مقابله می‌کند و خودگویی منفی را فیلتر می‌کند. سه چیز که فروشندگان هرگز مجبور نیستند با آنها سر و کار داشته باشند، درست است؟

مهم ترین کاری که باید در صبح انجام دهید؟ مراقب خودت باش. برنامه صبحگاهی شما هرچه که باشد، به ذهن و بدن خود آنچه را که در روز با طراوت، شارژ و انگیزه مجدد نیاز دارند، بدهید. 

New Call-to-Action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا