کسب و کار

31 بهترین CRM املاک و مستغلات در سال 2024

31 بهترین CRM املاک و مستغلات در سال 2024

وقتی بازار مسکن در حال رونق است، مشتریان جدیدی دارید که به چپ و راست می آیند، و در حال فرود فروش پس از فروش هستید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که از طریق یک صفحه گسترده درهم و برهم شکار کنید. برای ردیابی اطلاعات مشتری خود اگر آماده هستید تا کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید، به ما اجازه دهید تا شما را با یک ابزار تغییر دهنده زندگی آشنا کنیم: CRM املاک و مستغلات.

Agent accessing real estate CRM on mobile

یک سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به عنوان یک پایگاه داده آنلاین برای کمک به مدیریت مخاطبین و در زمان گرانبها در ورود اطلاعات دستی صرفه جویی کنید.

Get HubSpot's Free CRM Now< /a>

چرا نمایندگان به CRM نیاز دارند

به‌عنوان یک مشاور املاک، احتمالاً در یک زمان چندین مشتری را فریب می‌دهید، به دنبال مشتریان جدید می‌گردید – در حالی که سعی می‌کنید قرارها و قراردادهای خود را مرتب نگه دارید. استفاده از CRM برای مشاورین املاک می تواند جنبه های تکراری حجم کاری شما را خودکار کند تا بتوانید روی کارهای معنی دار تری تمرکز کنید.

در اینجا برخی از ویژگی‌های کلیدی CRM ارائه می‌شود تا زندگی شما را آسان‌تر کند:

  • اطلاعات مشتریان احتمالی را سازماندهی کنید تا یافتن آنها آسان باشد (یعنی دیگر از جستجوی صفحات گسترده استفاده نکنید).
  • به‌سرعت به درخواست‌های دارایی بدون نیاز به جستجو در صندوق ورودی خود پاسخ دهید.
  • پیگیری کنید که با کدام یک از مشتریان بالقوه تماس گرفته اید و کدام یک از آنها در فرآیند خرید خانه دورتر هستند.
  • اطلاعات را به‌صورت دیجیتالی جمع‌آوری کنید، مانند فعالیت وب‌سایت مشتریان احتمالی یا باز کردن ایمیل‌های شما.
  • خط لوله فروش خود را در یک مکان مدیریت کنید و بسته شدن را پیگیری کنید.
  • ارتباطات خود را با مشتریان قبلی برای مدیریت روابط و ارجاعات آینده حفظ کنید.
  • وظایف و گردش کار مانند پیگیری ایمیل‌ها پس از افتتاحیه را به‌طور خودکار انجام دهید.

در زیر، بهترین CRM هایی را که می توانید در آژانس املاک خود استفاده کنید، بررسی می کنیم. اگرچه بسیاری از این CRM ها مستقیماً در اختیار مشاوران املاک قرار نمی گیرند، اما می توانند به راحتی در صنعت املاک و مستغلات اعمال شوند.

اگر هستید تازه با استفاده از CRM و به دنبال راهی کم خطر برای پیاده سازی این ابزار مفید هستید، ما چند CRM رایگان برای املاک و مستغلات فهرست کرده ایم. برای کسانی که به دنبال CRM های خاص املاک و مستغلات هستند، سرمایه گذاری در یکی از سیستم های پولی را در نظر بگیرید که عملکردهای اضافی را با هزینه ممتاز ارائه می دهد.

1. HubSpot

Hubspot CRM for real estate in email creation view
CRM رایگان HubSpot را برای مشاغل املاک و مستغلات دریافت کنید

ویژگی های کلیدی

  • اتوماسیون کار
  • ابزارهای ردیابی تماس
  • الگوهای ایمیل
  • گزینه رایگان

CRM همه کاره ما برای رشد با شما طراحی شده است کسب و کار، کار شما را در هر مرحله آسان تر می کند. HubSpot CRM با ویژگی‌هایی مانند مدیریت تماس، الگوهای ایمیل، و زمان‌بندی جلسات، طراحی شده است تا به شما کمک کند سریع‌تر و بهتر بفروشید.

از ویژگی‌های آن می‌توان به قالب‌های ایمیل، ابزارهای ردیابی تماس، قابلیت‌های اتوماسیون فروش و سیستم‌های مدیریت خط لوله اشاره کرد. همچنین می‌توانید کارها را خودکار کنید، یک زمان‌بندی قرار ملاقات شخصی ایجاد کنید، چت زنده را به وب‌سایت خود اضافه کنید، و CRM را با برنامه‌ها و ابزارهای شرکت خود از طریق بازار برنامه.

HubSpot CRM بخشی از مرکز فروش است و می‌تواند با مرکز بازاریابی، CMS Hub و سرویس هاب برای عملکرد حتی بیشتر. این ابزار برای آژانس‌های املاک و مستغلات که می‌خواهند در عین حال که همه سیستم‌هایشان را در یک مکان یکپارچه نگه می‌دارند مقیاس‌بندی کنند، ایده‌آل است.

قیمت: رایگان؛ 45 دلار در ماه (شروع)؛ 450 دلار در ماه (حرفه ای)؛ 1200 دلار در ماه (شرکتی)

2. Zillow Premier Agent CRM

Zillow real estate CRM in contact card view, where a contact has saved a home

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • برنامه تلفن همراه
  • انحصار فهرست
  • یادآوری ها

Zillow Premier Agent CRM به شما «اطلاعاتی از مشتری می‌دهد که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید ببینید». شما می توانید فعالیت جستجوی Zillow مشتریان خود را مستقیماً در CRM مشاهده کنید و اطلاعاتی را که برای ارائه بهترین خدمات به آنها نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. Zillow همچنین یک برنامه تلفن همراه رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به کسب و کار خود را در حال حرکت هدایت می کند و اداره می کند.

ویژگی‌های بهره‌وری آن شامل وظایف، یادداشت‌های سفارشی و یادآوری‌ها می‌شود. اگر از Zillow CRM استفاده می کنید، تنها نماینده ای خواهید بود که خریداران خانه بالقوه در لیست املاک شما می بینند و رقابت را از بین می برند. یکی از اشکالات احتمالی این است که این ابزار فقط به Zillow و هیچ وب سایت املاک مسکونی دیگری متصل است.

قیمت: رایگان

3. فروشنده برای املاک

salesmate

ویژگی های کلیدی

  • با چندین منبع سرنخ ارتباط برقرار کنید
  • کانال های ارتباطی از جمله ایمیل، تماس، پیامک، کنفرانس
  • پیگیری ها، ارتباطات و کمپین های بازاریابی را خودکار کنید

Salesmate یک پلتفرم CRM و اتوماسیون همه کاره برای تیم های فروش، بازاریابی و CX است. این پلتفرم به طور گسترده توسط چندین صنعت استفاده می شود، اما اکثریت قریب به اتفاق مشتریان آن از املاک و مستغلات هستند.

می‌توانید به راحتی Salesmate را با چندین منبع مرتبط کنید و سرنخ‌ها را مستقیماً به CRM بیاورید. هنگامی که سرنخ ها وارد شدند، یک معامله آسان و مدیریت خط لوله خواهید داشت. شما همه ابزارهای ارتباطی لازم را در داخل Salesmate برای بستن معاملات بیشتر دارید.

با Salesmate، می‌توانید کارهای روزمره، ارتباطات، پیگیری‌ها و کمپین‌های بازاریابی را نیز خودکار کنید. 

قیمت: 12 دلار/کاربر/ماه (شروع کننده)، 24 دلار/کاربر/ماه (رشد)، 40 دلار/کاربر/ماه (تقویت)، سفارشی (شرکتی)

4. AgileCRM

Agile CRM for real estate applications in dashboard view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • ذخیره‌سازی نامحدود اسناد
  • همکاری آسان
  • با Zendesk و Google Drive ادغام می شود

اگرچه AgileCRM به طور خاص برای مشاوران املاک عرضه نشده است، اما ویژگی های متعددی وجود دارد که مشاوران املاک می توانند از آنها بهره مند شوند. با ذخیره سازی نامحدود اسناد، مدیریت کار، ردیابی اسناد و تنظیم قرار، این سیستم برای تیم های کوچکی که می خواهند با یک ابزار مشترک کار کنند (پلتفرم برای حداکثر 10 کاربر رایگان است) ایده آل است.

با AgileCRM، می‌توانید سرنخ‌های خود را بر اساس جایی که در فرآیند فروش هستند ردیابی کنید و حداکثر دید را برای خط لوله خود به شما می‌دهد.

همچنین می‌توانید تلاش‌های فروش، بازاریابی و خدمات خود را در یک پلتفرم پیگیری کنید و به شما امکان می‌دهد از لحظه‌ای که خریدار احتمالی با شما تماس می‌گیرد، یک تجربه مشتری ثابت ایجاد کنید. این ابزار نرم‌افزاری با شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی، راه‌حل‌های میز پشتیبانی مانند Zendesk و برنامه‌های بهره‌وری مانند Gmail و Google Drive یکپارچه می‌شود.

قیمت: رایگان؛ 8.99 دلار/کاربر/ماه (شروع)؛ 29.99 دلار/کاربر/ماه (عادی)؛ 47.99 دلار/کاربر/ماه (شرکتی)

5. Streak CRM برای املاک و مستغلات< /h3>

Streal real estate CRM inside Gmail

منبع تصویر< /p>

ویژگی های کلیدی

  • مستقیماً از صندوق ورودی Gmail شما کار می‌کند
  • نصب آسان Chrome
  • ردیابی عملکرد

آیا شما یک انجیلیست Google Workspace هستید؟ اگر چنین است، ممکن است Streak CRM مناسبی برای شما باشد. این ابزار به شما کمک می کند معاملات را در صندوق ورودی جیمیل خود پیگیری کنید. با مدیریت مخاطبین خود در صندوق ورودی موجود خود بدون تغییر سیستم در زمان صرفه جویی کنید.

می‌توانید از این CRM مستقیماً در مرورگر Chrome خود استفاده کنید و با حذف مرحله پذیرش، ورود به سیستم را به میزان قابل توجهی کوتاه کنید. کافی است افزونه رایگان< /a> و شما آماده استفاده از این ابزار با برنامه های Google خود هستید.

نسخه‌های رایگان و Solo دارای ویژگی‌های قدرتمندی مانند مدیریت خط لوله، ردیابی ایمیل، دسته‌بندی خودکار ایمیل، وظایف و یادآوری هستند. نسخه‌های Pro و Enterprise عملکردهای پیشرفته‌تری مانند گزارش‌ها و دسترسی به Streak API را ارائه می‌دهند.

قیمت: رایگان؛ 15 دلار / کاربر / ماه (انفرادی)؛ 49 دلار / کاربر / ماه (Pro); 129 دلار/کاربر/ماه (شرکتی)

6. Apptivo

Apptivo real estate CRM with magnifier showing a list of inventory

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • به داده های مشتری در حال حرکت دسترسی داشته باشید
  • با اکثر پشته های فناوری ادغام می شود
  • کمپین های هدفمند را اجرا کنید

با Apptivo می‌توانید به اطلاعات تماس، ابزارهای مدیریت پروژه، سیستم‌های صورت‌حساب و کمپین‌های ایمیل در یک مکان دسترسی داشته باشید. Apptivo به شما امکان می دهد از هر کجا به داده های مشتری دسترسی داشته باشید و قوانین اتوماسیون قدرتمندی ایجاد کنید که در وقت شما و مشتری شما صرفه جویی می کند.

ویژگی‌های اضافی شامل توانایی مدیریت موجودی، ایجاد سفارش‌های کاری، و اختصاص مناطق فروش به نمایندگان است. همچنین می‌توانید قوانین تکلیف ایجاد کنید که به طور خودکار سرنخ‌ها و مشتریان را به نمایندگان شما اختصاص دهند.

Apptivo با ابزارهایی که ممکن است از قبل در پشته فناوری شما باشند، از جمله Google Workspace، Slack، QuickBooks، PayPal، Office 365، RingCentral و Dropbox یکپارچه می شود. این به شما امکان می دهد همه چیز را در یک مکان بدون نیاز به پرش از یک برنامه به برنامه دیگر مدیریت کنید.

قیمت: 8$/user/month (Lite ) 12 دلار/کاربر/ماه (حق بیمه)؛ 20 دلار/کاربر/ماه (نهایی)

7. Bitrix24

Bitrix24 real estate CRM in task view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • هزینه های ثابت
  • اتوماسیون فروش
  • نسخه رایگان با کاربران نامحدود

Bitrix24 ویژگی های چند رسانه ای پیشرفته را در یک رابط CRM رایگان ارائه می دهد. مشاوران املاک می توانند مستقیماً از طریق چت ویدیویی زنده، پیام رسان رسانه های اجتماعی، فرم های تماس و چت تلفنی با سرنخ ها و مشتریان ارتباط برقرار کنند. Bitrix24 همچنین دارای ابزارهای مدیریت خط لوله است که نمای کامل پروژه را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا ضرب الاجل ها را کنترل کنید.

با قابلیت اتوماسیون قیف فروش، می توانید کارهای دستی را از مدیریت خط لوله خود حذف کنید. یکی دیگر از ویژگی های عالی، امکان ردیابی هزینه های بازاریابی و محاسبه بازگشت سرمایه بدون نیاز به نصب ابزار دیگری است (موجود در طرح ویژه CRM+ و طرح کسب و کار استاندارد).

شما می توانید از مرورگر وب، تلفن یا دسکتاپ خود به این CRM دسترسی داشته باشید.

قیمت: رایگان؛ 49 دلار در ماه (پایه)؛ 99 دلار در ماه (استاندارد)؛ 199 دلار در ماه (طرح تجاری سازمانی)

8. عامل خردمند

Wise Agent real estate CRM with various reports and tasks in a dashboard

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • اتوماسیون سرب
  • مدیریت تراکنش
  • راه حل های بازاریابی

Wise Agent که توسط نمایندگان برای نمایندگان ساخته شده است، یک CRM قدرتمند همه کاره برای مشاوران املاک است. Wise Agent با ارائه مدیریت یکپارچه تراکنش، اتوماسیون پیشرفته، ابزارهای مدیریت زمان، و یک پایگاه داده مرکزی برای تمام اطلاعات مشتری شما، می تواند به شما در مدیریت هر حوزه از کسب و کارتان در یک مکان کمک کند.

با Wise Agent، می‌توانید صفحات فرود بهینه‌سازی شده را در وب‌سایت خود ایجاد کنید، دسته‌بندی سرنخ‌ها و تکالیف مخاطبین را خودکار کنید، و همه مکالمات خود را در یک رابط یکپارچه ادغام کنید.

قیمت: 32 دلار در ماه. 326 دلار در سال؛ سفارشی

9. Pipedrive

Pipedrive CRM for real estate applications in pipeline view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • با تقویم Google همگام‌سازی می‌شود
  • سرنخ های بخش
  • سابقه تماس

Pipedrive برای ساده کردن تجربه CRM برای کاربران طراحی شده است. این ابزار با ایجاد خطوط لوله سفارشی‌شده، فروش را بصری می‌کند تا بتوانید دقیقاً ببینید که همه معاملات شما در فرآیند فروش کجاست.

ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از یادآوری، همگام‌سازی تقویم Google، و اتوماسیون کار. خط لوله فروش بصری آن همچنین به شما امکان می دهد داده های تماس را به روز کنید، معاملات جدید ایجاد کنید و فروش را از ابتدا تا انتها در یک رابط بصری بکشید و رها کنید.

Pipedrive همچنین یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد و با سیستم های شخص ثالث محبوب، از جمله Asana، Trello، و Slack ادغام می شود.

قیمت: 12.50 دلار/user/month (ضروری) ; 24.90 دلار/کاربر/ماه (پیشرفته)؛ 49.90 دلار/کاربر/ماه (حرفه ای)؛ $99/user/month (Enterprise)

10. Propertybase

Propertybase real estate CRM in dashboard view with reports and latest posts

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • مدیریت فهرست
  • با Google و Office 365 همگام‌سازی می‌شود
  • ردیابی آسان تجزیه و تحلیل

Propertybase یک پلتفرم املاک و مستغلات یکپارچه با نرم افزار وب سایت CRM، بازاریابی و نمایش داده های اینترنتی (IDX) است. با CRM آنها، می توانید فهرست ها را در وب سایت های املاک و مستغلات مدیریت کنید و کمپین های تبلیغاتی خودکار را در سایت های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید، به طوری که دارایی های شما توسط خریدار مناسب در زمان مناسب دیده شود. همچنین با MLS های اصلی ادغام می شود و به شما امکان می دهد فهرست ها را در پورتال های املاک و مستغلات به اشتراک بگذارید.

این CRM قدرتمند به شما امکان می‌دهد کارهای روزانه خود را خودکار کنید و بر داده‌های عملیاتی در یک مکان نظارت کنید، بنابراین شما و تیمتان می‌توانید بر فروش خانه‌ها تمرکز کنید.

با Propertybase، شما همچنین می‌توانید وب‌سایت‌های بصری خیره‌کننده‌ای ایجاد کنید که مستقیماً به CRM شما متصل هستند، به این معنی که هیچ‌وقت سرنخ را از دست نمی‌دهید.

قیمت: برای اطلاع از قیمت با Propertybase تماس بگیرید

11. فروش Zendesk

Zendesk Sell CRM for real estate teams with various reports in dashboard

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • API ها را باز کنید
  • داشبوردهای سفارشی
  • سنجه های پیشرفته

Zendesk Sell به تیم ها کمک می کند بهره وری و دید خط لوله را افزایش دهند. این ابزار به تیم های املاک و مستغلات با نمایندگان در بازارهای مختلف اجازه می دهد تا در ارتباط باقی بمانند. ویژگی‌های آن عبارتند از ردیابی ایمیل، اتوماسیون ایمیل، قابلیت‌های کلیک به تماس، ابزارهای ضبط تماس، اسکریپت‌های فروش، و جستجوی خودکار مشتریان احتمالی از طریق Reach. این آخرین ویژگی برای نمایندگان املاک تجاری که نیاز به ارتباط با سهامداران کلیدی در سایر مشاغل دارند ایده آل است. Reach فهرستی از مشتریان بالقوه را بر اساس اندازه شرکت، عنوان و صنعت جمع‌آوری می‌کند.

Zendesk Sell همچنین ردیابی قیف و تجزیه و تحلیل قوی ارائه می‌دهد تا نمایندگان شما بدانند زمان خود را در کجا بهتر می‌گذرانند.

قیمت: 19 دلار/user/month (فروش تیم)؛ 49 دلار/کاربر/ماه (فروش حرفه ای)؛ $99/user/month (Sell Enterprise)

12. زوهو

best real estate crm: zoho

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • برنامه CRM تلفن همراه
  • همکاری آسان
  • بخش بندی مشتری

Zoho CRM به نمایندگان اجازه می دهد تا با مشتریان بدون توجه به جایی که هستند ارتباط برقرار کنند. با ادغام با نرم‌افزار چت زنده، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید اعلان‌های هم‌زمان را تنظیم کنید تا در هر زمانی که یک سرنخ یا مشتری با کسب‌وکار شما تعامل می‌کند، از آن مطلع شوید. گزارش‌ها و اطلاعات آماری بی‌درنگ تضمین می‌کنند که می‌توانید داده‌های به‌روز را بدون توجه به مکانتان در دسترس داشته باشید.

سایر ویژگی ها شامل امکان خودکار سازی گردش کار ، مدیریت مخاطبین و مدیریت معاملات از مرحله به مرحله دیگر است. شما همچنین می توانید یک فرآیند فروش برای نمایندگان املاک و مستغلات خود بسازید تا خریداران آینده نگر بدون در نظر گرفتن عضو تیم مورد نظر خود ، تجربه ای مداوم کسب کنند.

قیمت گذاری : ماه (استاندارد) ؛ 23 دلار/کاربر/ماه (حرفه ای) ؛ 40 دلار/کاربر/ماه (شرکت) ؛ 52 دلار/کاربر/ماه (نهایی)

13. حرفهای واقعی

real-geeks-real-estate-crm-1

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • مسیریابی عامل
  • اعلان های ایمیل و پیام کوتاه
  • نظارت بر فعالیت سرب در زمان واقعی

Geeks Real Geeks پشتیبانی خودکار برای مشاغل املاک و مستغلات ارائه می دهد. با ورود به سیستم ، به نمایندگان می توان از طریق ایمیل و موبایل اطلاع داده شد و به آنها اجازه می دهد فوراً پیگیری کنند. مدیران همچنین می توانند پاسخگویی و بهره وری نماینده را برای عملکرد بهینه و فرصت های آموزشی ردیابی کنند.

با حرفهای واقعی ، می توانید بدون نیاز به کدگذاری آن از زمین ، یک وب سایت IDX برای تجارت املاک و مستغلات خود ایجاد کنید. با استفاده از این ویژگی ایجاد وب سایت ، می توانید خواصی را از مناطق جغرافیایی مورد نظر خود لیست کنید ، برای هر یک از نمایندگان خود صفحات فرود ایجاد کنید و یک صفحه فرود ارزش گذاری در خانه برای فروشندگان خانه آینده ایجاد کنید. تمام پیشروهایی که از طریق سایت وارد می شوند ، به طور خودکار CRM شما را به عنوان مخاطبین وارد می کنند.

قیمت گذاری :

14. cinc

CINC real estate CRM in properties view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • امتیاز برتری
  • اتوماسیون بازاریابی
  • قابلیت های پیش بینی و گزارش دهی

CINC یک بستر املاک و مستغلات است که برای کمک به نمایندگان در ارتباط با مشتریان و مشتریان خود اختصاص داده شده است. با CINC ، نمایندگان می توانند کل فرآیند فروش را از تولید سرب تا حفظ مشتری مدیریت کنند. ویژگی های قابل توجه شامل نماهای جامع خط لوله ، ابزارهای مدیریت تیم و قابلیت های پرورش سرب است.

مانند حرفهای واقعی ، CINC به شما امکان می دهد یک وب سایت IDX ایجاد کنید که شامل لیست املاک شما باشد و این لیست ها را به سایر وب سایت های املاک و مستغلات توزیع کند. همچنین می توانید در CINC AGENT ، برنامه تلفن همراه آنها ، وظایف و یادآوری ایجاد کنید. آنها همچنین خانه های باز را ارائه می دهند ، برنامه ای که به شما امکان می دهد اطلاعات تماس خریداران خانه آینده را در خانه های باز جمع آوری کنید.

قیمت گذاری : CINC برای قیمت گذاری

15. تولید کننده برتر

Top Producer real estate CRM in contact view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • با 150 منبع اصلی املاک و مستغلات ادغام شده است
  • یک نمای جامع از مخاطبین
  • الگوهای بازاریابی آماده

تولید کننده برتر CRM یک بستر متمرکز بر املاک و مستغلات است که کل خط لوله فروش شما را در کف دست شما قرار می دهد. سوالات دریافتی را مدیریت کنید ، منجر به پرورش و همگام سازی تمام اطلاعات تماس خود از یک رابط کاربری آسان برای استفاده کنید.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی ایمیل ، مدیریت معاملات ، ایجاد الگوهای ایمیل و به اشتراک گذاری گزارش های Snapshot® بازار را با خریداران خانه آینده نگر انجام دهید. همچنین به شما امکان می دهد خانه ها را در سایت خود با جدیدترین داده های MLS لیست کنید و به چشم انداز اجازه می دهد تا نمای خیابانی از این ملک را ببینید.

قیمت گذاری : (شروع کننده)؛ 95 دلار/کاربر/ماه (حرفه ای) ؛ سفارشی

16. buildout crm

best real estate crms: Buildout dashboard view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • داده های خاص و ابزارهای نقشه برداری
  • گردش کار و یادآوری های خودکار
  • گزارش شهودی

Buildout CRM ابزاری قدرتمند است که برای متخصصان املاک و مستغلات تجاری طراحی شده است. BuildOut به کاربران کمک می کند تا هر جنبه ای از خط لوله مشتری خود را با ویژگی هایی برای پشتیبانی از مدیریت مستاجر ، بازارهای سرمایه و پروژه های توسعه ردیابی و مدیریت کنند.

شما همچنین می توانید وظایف خود را به صورت خودکار انجام دهید ، مستقیماً از این CRM به چشم انداز دسترسی پیدا کنید و تماس ها و ایمیل ها را وارد کنید تا هرگز هیچ ارتباطی با مشتری را از دست ندهید. همچنین می توانید ویژگی هایی را برای مشتریان خود پیدا کنید و با کلیک یک دکمه بروشور تیزر ویژگی را ارسال کنید. این آخرین ویژگی به ویژه مفید است زیرا می تواند روند یافتن و فرآیند پیدا کردن ویژگی را ساده تر کند.

قیمت گذاری :

17. پیگیری رئیس

Follow Up Boss real estate CRM in contact list view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • واردات از 200+ منبع
  • برنامه تلفن همراه
  • مدیریت تماس برون مرزی

پیگیری رئیس یک CRM املاک و مستغلات است که برای تبدیل هر نماینده به یک مجری برتر طراحی شده است. ویژگی های قابل توجه شامل ارسال خودکار برای ایمیل ، مدیریت تماس ورودی و خارج از کشور و پیام رسانی خودکار در یک رابط کاربری ساده است.

ارائه دهندگان اصلی رئیس را دنبال می کنند شامل Zillow و Realtor.com هستند که به طور بومی در این سیستم عامل ادغام می شوند ، و همچنین Homes.com. همچنین می توانید با ابزارهای مفید شخص ثالث مانند Showcase IDX ، که یک افزونه IDX و RealSavvy است ، ادغام شوید که یک ابزار نرم افزاری برای ایجاد وب سایت های IDX است.

قیمت گذاری : 499 دلار در ماه برای 10 کاربر (PRO) ؛ 1000 دلار در ماه برای 30 کاربر (سیستم عامل)

18. RealVolve

Realvolve real estate CRM in property view منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • مقیاس پذیری
  • اتوماسیون گردش کار
  • پیام رسانی شخصی سفارشی

RealVolve به تیم های املاک و مستغلات کمک می کند تا گردش کار هوشمندانه ای را برای کارهای داخلی و مشتری ایجاد کنند. با استفاده از RealVolve ، کاربران قادر به پیگیری کلیه اطلاعات لیست تماس و ویژگی در یک مکان ، با امکان همگام سازی در تقویم ها و سیستم عامل های ارتباطی هستند.

این CRM به شما امکان می دهد مخاطبین ، جلسات و وظایف خود را با فضای کاری Google همگام سازی کرده و کمیسیون های خالص را در هر فروش محاسبه کنید. یکی دیگر از ویژگی های مفید ، امکان ارسال پیام های ایمیل ، متن و رسانه های اجتماعی به مخاطبین مستقیم از CRM است.

قیمت گذاری : 99 دلار در ماه (شتاب) ؛ 869 دلار در ماه (ناوبر) ؛ 2،119 دلار در ماه (دربان)

19. ixact تماس

IXACT Contact real estate CRM in lead capture settings منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • برنامه تلفن همراه
  • متن-پاسخ دهنده متن
  • کمیسیون ها را دنبال می کند

IXACT CONTACT یک CRM املاک و مستغلات و راه حل اتوماسیون بازاریابی است که مانند دستیار عمل می کند و به نمایندگان و تیم ها کمک می کند تا اطلاعات مهم تجاری را سازماندهی کنند.

به کاربران جدید یک سرویس تنظیم دربان ارائه می شود و به شما کمک می کند تا داده های موجود خود را از اسناد و صفحات گسترده به پایگاه داده آسان برای مدیریت خود منتقل کنید.

ویژگی اصلی آن مدیریت تماس و پرورش سرب است. با استفاده از IXACT ، می توانید متون انبوه شخصی را ارسال کرده و یادآوری های خودکار را برای ارتباط با مشتریان فعلی تنظیم کنید. همچنین می توانید از وب سایت هایی مانند Zillow ، مدیریت لیست املاک خود و ردیابی کمیسیون ها را ضبط کنید.

قیمت گذاری : ماه

20. RealtyJuggler

RealtyJuggler real estate CRM showing a list of contacts

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • یادآوری های خودکار برای بسته شدن سالگردها و مهلت ها
  • برنامه های کار سفارشی
  • کمیسیون ها ، تقسیم ها و هزینه ها را محاسبه می کند

RealtyJuggler یک CRM املاک و مستغلات است که بر سادگی و سازمان متمرکز است. REALTYJUGGLER که برای یادگیری و استفاده آسان است ، لیست های روزانه را برای نمایندگان بر اساس داده های CRM می سازد. این ابزار می تواند برای همه چیز از صلاحیت سرب گرفته تا کمپین های ایمیل خودکار استفاده شود.

این یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود در این لیست است و به شما امکان می دهد یک CRM کامل را برای یک سال آزمایش کنید بدون اینکه نیاز به سرمایه گذاری هزاران دلار داشته باشید. با استفاده از این ابزار ، می توانید تمام جنبه های دارایی اجاره ، کمیسیون های ردیابی ، واجد شرایط بودن با ماشین حساب های املاک و مستغلات را مدیریت کنید و برنامه های کار ایجاد کنید.

قیمت گذاری :

21. بستن

Close real estate CRM in activity overview dashboard

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • داده های CRM قدیمی را به صورت رایگان مهاجرت می کند
  • تماس تلفنی و برقراری برق
  • برای تماس های ویدیویی با بزرگنمایی ادغام می شود

Close یک CRM قوی با اتوماسیون فروش داخلی است. ویژگی های جذاب برای متخصصان املاک و مستغلات شامل همگام سازی ایمیل دو طرفه ، تماس داخلی و پیامک و یک ویژگی جستجوی جامع است تا شما و تیم خود هرگز مجبور به شکار دوباره اطلاعات آینده نگر نباشید.

یکی دیگر از ابزارهای مفید ، ادغام بزرگنمایی درون برنامه است و به شما امکان می دهد جلسات بزرگنمایی را مستقیماً در CRM برگزار کنید. ضبط به طور خودکار برای دسترسی آسان در آینده به کارت مخاطب شما اضافه می شود.

قیمت گذاری : 69 دلار/کاربر/ماه (اساسی) ؛ 99 دلار/کاربر/ماه (حرفه ای) ؛ 149 دلار/کاربر/ماه (تجارت)

22. nutshell

Nutshell real estate CRM in pipeline management view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • گزارش های سفارشی
  • همکاری آسان تیم
  • توالی ایمیل شخصی

Nutshell CRM یک بستر قابل تنظیم است که کارهای اتلاف وقت را برای شما و نمایندگان دیگر شما کاهش می دهد. با مدیریت تماس ، ادغام Gmail و قابلیت های اتوماسیون فروش ، این CRM برای صرفه جویی در وقت شما و تسریع در روند فروش طراحی شده است.

مفیدترین ابزارهای آن شامل توالی ایمیل خودکار ، شماره گیری و ضبط تلفن یک کلیک و گزارش های قیف و فعالیت است که به شما اطلاع می دهد که تجارت شما چگونه انجام می دهد. در صورت معامله در املاک و مستغلات تجاری و مسکونی ، می توانید چندین خط لوله فروش نیز داشته باشید. همچنین اگر به تعداد متنوعی از مشتری با مراحل و فرآیندهای مختلف خرید خدمت کنید ، می تواند یک ابزار مفید باشد.

قیمت گذاری : 35 دلار/کاربر/ماه (طرفدار)

23. crm کمتر آزار دهنده

Less Annoying CRM for real estate agents in Workspace view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • هیچ ردیف قیمت پیچیده ای ندارد
  • استفاده آسان
  • همکاری تیمی دوستانه

CRM کمتر آزار دهنده با مشاغل کوچک در ذهن طراحی شده است. این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که برای تیم ها بسیار آسان برای استفاده و یادگیری باشد ، و مدیریت تماس بدون سر و صدا را ارائه می دهد.

آنها همچنین ویژگی های املاک و مستغلات قابل تنظیم ، از جمله خطوط لوله برای ردیابی فروشندگان و خریداران و گزارش های ساده را ارائه می دهند.

شما همچنین می توانید تمام رویدادها و وظایف تیم خود را در یک تقویم نگه دارید و ارتباطات را از نماینده به عامل و کاهش اصطکاک در پروژه های داخلی ساده تر کنید. CRM کمتر آزار دهنده همچنین به شما امکان می دهد دسترسی به داده ها و ابزارهای خاص را محدود کنید تا تیم شما بتواند فقط روی آنچه برای تمرکز روی آنها تمرکز دارد تمرکز کند.

قیمت گذاری : /p>

24. liondesk

LionDesk real estate CRM in dashboard view with tasks and vital metrics

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • شماره گیری برق
  • ساخت کمپین های چند کانال با سهولت
  • بسته شدن های نرم و صاف تر ایجاد می کند

Liondesk یک بستر CRM یکپارچه برای متخصصان املاک و مستغلات است. این ابزار با ردیابی ایمیل ، تماس تلفنی و پیام های خود در یک بستر به راحتی قابل جستجو ، مدیریت مشتری را به یک نسیم تبدیل می کند.

همچنین می توانید کد کوتاه ایجاد کنید که می تواند در علائم و مواد دیگر استفاده شود ، و به شما امکان می دهد به سرعت با هر مکان با شما تماس بگیرند. شما می توانید کمپین های چند کانال بسازید ، خود را از کارهای مهم یادآوری کنید و تبلیغات فیس بوک را به راحتی ایجاد کنید. این ابزار با Zillow ، Realtor.com و ylopo ادغام می شود.

قیمت گذاری : 139 دلار در ماه (طرفدار+) ؛ 219 دلار در ماه (نخبگان)

25. freshworks crm

Freshworks CRM for real estate in contacts view

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • امتیاز برتری
  • اس ام اس ، ایمیل و قابلیت چت
  • بینش مبتنی بر هوش مصنوعی

اگرچه به سمت صنعت املاک و مستغلات هدف قرار نگرفته است ، Freshworks یک بستر ساده را ارائه می دهد که برای متخصصان املاک و مستغلات که می خواهند مدیریت تماس مستقیم و بدون رابط به هم ریخته باشند ، مناسب است.

این پلتفرم شامل ویژگی هایی از قبیل امتیاز دهی سرب و یک سیستم تلفنی داخلی است ، بنابراین می توانید تمام ارتباطات سرب خود را در یک مکان نگه دارید. همچنین می توانید زمینه های سفارشی را اضافه کنید ، فعالیت های فروش سفارشی ایجاد کنید و خط لوله فروش خود را در یک رابط کشش و رها کردن بصری مدیریت کنید.

قیمت گذاری : رایگان ؛ 15 دلار/کاربر/ماه (رشد) ؛ 39 دلار/کاربر/ماه (PRO) ؛ 69 دلار/کاربر/ماه (شرکت)

26. بینش

best real estate crms: Insightly

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • تقسیم بندی آسان مشتری
  • اتوماسیون گردش کار
  • ابزارهای پیام رسانی ایمیل فله

بینش به تیم های املاک و مستغلات کمک می کند تا تجربیات شخصی را برای مشتریان خود بسازند. با ویژگی هایی مانند ردیابی سرب ، مسیریابی سرب و ابزارهای ایمیل فله ، شما و تیم خود می توانید برای ارتباط با سربهای بیشتر باهوش تر و سخت تر کار کنید.

این ابزار یک ویژگی قدرتمند اتوماسیون گردش کار را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ایمیل ها را برنامه ریزی کنید ، وظایف ایجاد کنید ، سوابق را به روز کنید و بر اساس پارامترهای تنظیم شده ، هشدارهایی را برای خودتان ارسال کنید. همچنین می توانید داشبوردهای مفصلی برای پیگیری نرخ های نزدیک ایجاد کنید و عملکرد تجارت املاک و مستغلات خود را به مرور زمان مشاهده کنید.

قیمت گذاری : ) 49 دلار/کاربر/ماه (حرفه ای) ؛ 99 دلار/کاربر/ماه (شرکت)

27. nethunt crm

NetHunt real estate CRM inside Gmail (pipeline view)

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • با Gmail ادغام می شود
  • ردیابی و گزارش های متریک
  • ارتباطات همه کانال

NetHunt CRM is specifically created for real estate agents and agencies. This tool integrates seamlessly with Google Workspace, allowing you to close deals, manage contacts, and organize buyer profiles directly in your Gmail web app.

You can also keep all of the client’s data within your Gmail account, giving you access to critical documents and previous conversations so that you don’t lose track of any details. You can also create email templates that make it effortless and easy to communicate with clients.

Pricing: $24/user/month (Basic); $48/user/month (Business); $99/user/month (Advanced)

28. Shape

Shape real estate CRM in settings view where you can manage email settings

Image Source

Key Features

  • Pre-built email and text templates
  • امتیاز برتری
  • Built-in dialer and routing

Shape CRM is a powerful real estate CRM with a simple, clean interface for managing contacts and deals. It allows you to automate emails, text your clients and contacts, sync the tool with MLS listings, and collect reviews and feedback from your clients.

You can also dial clients directly from the tool and prioritize leads based on activity or pre-qualifying parameters. Shape CRM integrates with Google Workspace, Outlook, and MailChimp so that you can do all that you need to do in one convenient place.

Pricing: $99/user/month

29. AgentPro

real estate crm agentpro

Image Source

Key Features

  • Advanced lead generation
  • Data analytics and reporting
  • Comprehensive contact management
  • Detailed listing insights

AgentPro is a CRM crafted for real estate agents aiming to elevate their deal-closing game. This platform is tailored to support agents at all career levels, providing a suite of tools.

With AgentPro, agents gain access to powerful lead generation capabilities, customizable newsletter templates, and the convenience of mobile access, ensuring connectivity on the go. The platform offers precise data analytics for tracking marketing ROI, easy-to-create online forms for lead capture, and a wide array of mailer templates for impactful marketing communications.

AgentPro ensures you maintain close relationships with your clients through extensive contact management and streamlined email communications, complemented by automated drip campaigns. The dialing software facilitates quick follow-ups, while the content creation tools help establish your authority in the real estate field.

Pricing: $99/user/month

30. RealPage IMS

IMS real estate CRM in contacts view with metrics related to an individual client

Image Source

Key Features

  • See all investment activity in one place
  • Bulk email capabilities
  • Engagement metrics

RealPage Investor Management Services (IMS) CRM is designed specifically for commercial real estate agencies. You can manage contacts, send bulk emails, and create dynamic contact lists that automatically update based on segmentation criteria.

It also offers investor engagement and management tools, allowing you to see their activity, preferences, and portfolio on their unique Investor Dashboard. You can also create Key Property Insights reports so that you can see how your properties and assets are generating revenue and additional expenses.

Pricing: Contact RealPage for pricing

31. REsimpli

REsimpli real estate CRM

Image Source

Key Features

  • List stacking
  • Seller website compatibility
  • Driving for Dollars with Route Tracking
  • Drip automation

REsimpli is a comprehensive all-in-one real estate investor CRM software designed to streamline Data, Marketing, Sales, and Operations. Their platform offers innovative features such as List Stacking, Seller Websites, Driving for Dollars with route tracking, Drip Automation, bulk marketing emails/SMS, contact management, and customizable lead assignments to help you close more deals.

You can use the CRM to stay connected with motivated sellers through live transfer calls, Speed to Lead, and in-app answering capabilities. REsimpli’s CRM is ideal for real estate investors who want to scale their businesses while managing all their essential tools and processes in one place. REsimpli is also launching its agent CRM very soon, expanding its capabilities to cater to an even wider range of real estate professionals.

Pricing: $99/month (Basic); $299/month (Pro); $749/month (Enterprise)

These are the best CRMs for real estate agents and businesses, making it easier than ever to streamline your sales pipeline and sell more homes and properties.

Use a CRM to Grow Your Real Estate Business

Managing a real estate business is no easy task. A long list of properties, an expansive portfolio of real estate listings, and a high volume of contacts can feel overwhelming to organize in one place. But that’s where a real estate CRM comes in. By using a CRM, you can improve your client communication while making the sales process faster and easier for you and your team.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2020 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

crm software free

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا