کسب و کار

10 بهترین جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی شما

10 بهترین جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی شما

با تقریباً 90 میلیون خریدار فعال، Etsy یکی از بزرگترین بازارهای تجارت الکترونیک برای محصولات قدیمی و دست ساز است. Etsy منبع اصلی من برای صنایع دستی و هدایای منحصر به فرد از مشاغل کوچک مستقل و فروشگاه های مادر و پاپ بود. در طول سال‌ها، من حتی در فروش جواهرات و جواهرات قدیمی در Etsy مشغول بوده‌ام، بنابراین نحوه عملکرد بازار را از هر دو طرف دیده‌ام.

Women check out etsy alternatives for their businesses

با این حال، در یک سال گذشته، متوجه تغییری در کیفیت پیشنهادات موجود در بازار شده‌ام. و من تنها نیستم – خریداران و فروشندگان قدیمی Etsy به طور یکسان تحت تأثیر افزایش dropshipping در پلتفرم. من همچنین از بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک (که در زیر می‌شنوید) شنیده‌ام که کسب‌وکار خود را به دلیل محدودیت‌های خاصی که در این پلتفرم تجربه کرده‌اند، از Etsy به پلتفرم دیگری منتقل کرده‌اند.

اگر فروشنده ای هستید که به دنبال مکانی متفاوت برای فروش صنایع دستی خود هستید – یا اگر مانند من هستید و می خواهید برای هدایای منحصر به فرد فراتر از Etsy خرید کنید – در اینجا برخی از بهترین جایگزین های Etsy وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

>

Download Now: Ecommerce Planning Templates + Kit

پس، Etsy چه مشکلی دارد؟

در دوران اوج خود، Etsy بهترین مکان برای فروشندگان بود تا صنایع دستی خود را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار دهند. Etsy از سازندگان حمایت کرد و کشف و بازاریابی برای آنها را آسان‌تر کرد.

اما، اکنون که Etsy امکان dropshipping را فراهم می کند یافتن محصولات باکیفیت یا مشاهده فروشگاه کوچک خود در سایت به طور فزاینده ای دشوار شده است.

اگر مطمئن نیستید که dropshipping چیست، به فروشندگانی اشاره دارد که محصولاتی را که واقعاً در دسترس ندارند فهرست می‌کنند. پس از دریافت سفارش، آن را برای یک تولید کننده یا خرده فروش دیگری ارسال می کنند تا آن را انجام دهد. فروشندگان Dropshipping در Etsy می‌تواند برای خریدارانی که فکر می‌کنند یک محصول دست ساز را مستقیماً از یک سازنده خریداری می‌کنند فریب دهد.

به‌عنوان یک خریدار، می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد تا محصولات را مرور کنید، نظرات را بخوانید، و صفحه‌های فروشندگان دامپزشکی تصمیم بگیرید چه چیزی قانونی است و چه چیزی نیست.

من فقط می توانم تصور کنم که چقدر برای فروشندگانی که سعی می کنند محصولات خود را در الگوریتم نشان دهند ناامید کننده است. کنجکاو بودم که درباره تجربیات فروشندگان Etsy در این پلتفرم بشنوم، بنابراین از چند صاحب کسب و کار کوچک خواستم نظر آنها را بگویند.

کتی کانو-موریلو، صاحب Crafty Chica، یک هنرمند تمام وقت است که شروع به کار کرد در Etsy زمانی که برای اولین بار راه اندازی شد. او در سال 2019 به Shopify نقل مکان کرد زیرا احساس می‌کرد که هزینه‌های Etsy بسیار زیاد است، و او می‌خواست فروشگاه خود را برای ارتقای برند Crafty Chica داشته باشد.

با این حال، او همچنان از Etsy به عنوان یک کانال ثانویه برای محصولات خاصی استفاده می‌کند که معمولاً در آنجا عملکرد خوبی دارند، مانند موارد چاپی و لوازم صنایع دستی ساخته شده. کانو موریلو می‌گوید من احساس نمی‌کنم این یک وضعیت همه یا هیچ است. “این در مورد یافتن فرمولی است که برای شما کار می کند.”

کیت دی پالما، مالک شرکت شمع معطر، خود را در یک وضعیت مشابه او از سال 2014 کسب و کار خود را در Etsy داشته است، اما دیگر منبع اصلی فروش او نیست.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که او تصمیم گرفت کسب‌وکار خود را خارج از پلتفرم ایجاد کند، این است که Etsy سیاستی را وضع کرده است که در آن اگر فروشندگان برای سفارش‌های بیش از 35 دلار ارسال رایگان ارائه دهند، فروشگاه آنها در نتایج جستجو در اولویت قرار می‌گیرد. به‌عنوان کسب‌وکاری با محصولات نسبتاً سنگین (و در نتیجه هزینه‌های حمل و نقل بالا)، این آستانه ارسال رایگان برای او منطقی نیست.

او همچنین می‌خواست کنترل بیشتری بر سفر مشتریانش داشته باشد و وب‌سایت خود را برای هدایت ترافیک داشته باشد، بنابراین تصمیم گرفت سایت خود را در Wix بسازد.

د پالما می‌گوید: «من توانستم یک وب‌سایت مناسب طراحی کنم و آن را نسبتاً سریع اجرا کنم.» «چند سال بعد، همانطور که کسب و کار در حال رشد بود، Wix شروع به محدودیت کرد و من همه چیز را به Shopify به دلیل همه قابلیت‌های تجارت الکترونیک آن به Shopify منتقل کردم. به شرکت من کمک کنید واقعاً مقیاس شود.»

کلی اسپارکس، بنیانگذار کلی پرپستر استودیو، حدود دو سال را در Etsy صرف فروش دستبندهای دست ساز کرد، اما در سال 2023 پس از اینکه فهمید Etsy چقدر پتانسیل درآمد، آزادی خلاقانه و قابلیت‌های تبلیغاتی خود را محدود کرده است، به Shopify تغییر کرد.

او می‌گوید: «با توجه به تعداد مدل‌های دستبندهایی که هر ماه درست می‌کردم،» او می‌گوید، «هزینه‌های فهرست Etsy به میزان قابل توجهی از حاشیه‌های من کم کرد.»

او اضافه می کند که اگرچه برنامه ماهانه Shopify در ابتدا از بودجه او خارج بود، اما در نهایت برای کسب و کار او مقرون به صرفه تر بود. Sparks می‌گوید: «من در سال گذشته از Shopify برای کسب‌وکار کوچکم استفاده کرده‌ام و کاملاً آن را به دلیل سهولت استفاده، سفارشی‌سازی و طراحی بصری آن دوست دارم.

از مکالماتی که با فروشندگان در Etsy داشتم، این پلتفرم مکان خوبی برای شروع فروش آنلاین است. با این حال، اگر می‌خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید و چیزی بسازید که کاملاً متعلق به خودتان باشد، ارزش آن را دارد که به وب‌سایت‌های جایگزین نگاه کنید.

بهترین جایگزین های Etsy

بهترین جایگزین Etsy برای فروشندگان به توسط تجارت الکترونیک شما بستگی دارد. و اهداف شما. به عنوان مثال، برخی از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی وجود دارند که برای معاملات عمده‌فروشی طراحی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر برای نمایش محصولات شما در مقابل مشتریان طراحی شده‌اند.

بر اساس تجربه‌ام به عنوان خریدار و فروشنده در Etsy، بهترین جایگزین‌های Etsy را جستجو کرده‌ام.

این پلت‌فرم‌ها به راحتی می‌توانید محصولات دست ساز خود را در معرض دید مخاطبان زیادی قرار دهید، فروشگاه خود را مدیریت و بازاریابی کنید، و بدون نگرانی در مورد هزینه‌های زیادی، پرداخت‌ها را دریافت کنید. من همچنین دریافتم که استفاده از آنها از طرف خریدار خوشایند است.

بهترین جایگزین های Etsy وب سایت ساز

1. Shopify

etsy alternatives for sellers, Shopifyمنبع تصویر

از همه صاحبان مشاغل کوچکی که من از آنها شنیدم، Shopify پلتفرمی است که اکثر آنها عملیات خود را به آن منتقل کرده اند – و واضح است که آنها تنها نیستند. بیش از 4.6 میلیون فروشگاه از Shopify در 175 کشور استفاده می کنند.

Shopify یک پلتفرم همه کاره است که به صاحبان مشاغل آزادی و کنترل می دهد تا فروشگاه آنلاین خود را مستقل از یک بازار ایجاد کنند.

می توانید یک وب سایت با نام تجاری سفارشی راه اندازی کنید، موجودی و فروش خود را مدیریت کنید و همه مخاطبان خود را از یک مکان در اختیار داشته باشید. اگر آماده نیستید از بازار فاصله بگیرید، حتی می‌توانید Shopify را با حساب Etsy خود ادغام کنید.

اگرچه برخی از صاحبان مشاغل کوچک ممکن است هزینه‌های ماهانه این پلتفرم را در مقایسه با Etsy (که کارمزد لیست و کارمزد تراکنش را دریافت می‌کند اما کارمزد ماهانه دریافت نمی‌کند) گران باشد، بسیاری می‌گویند که قیمت در نهایت مقرون به صرفه است و ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. با افزایش فروش آنها.

بهترین برای: اگر احساس می‌کنید کسب‌وکار شما از Etsy پیشی گرفته است و آماده هستید آن را به سطح بعدی ببرید، Shopify یکی از بهترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک است که به شما در مقیاس‌پذیری کمک می‌کند.

2. مربع

etsy alternatives for sellers, Squarespaceمنبع تصویر < /em>

Squarespace یک سازنده وب سایت با کاربری آسان است که بسیاری از تم های خلاقانه این سایت از ویرایش کشیدن و رها کردن استفاده می کند، که سفارشی کردن وب سایت تجارت الکترونیک خود را بدون تجربه کدنویسی آسان می کند. من شخصاً از Squarespace برای پروژه‌های شخصی‌ام استفاده می‌کنم و استفاده از آن را برای راه‌اندازی، ویرایش و مدیریت یک فروشگاه آنلاین بسیار آسان می‌دانم.

بهترین برای: با Squarespace، می‌توانید خدمات، اشتراک‌ها و محتوای دیجیتال را نیز بفروشید. همچنین برای کسب و کارهای دارای فروشگاه فیزیکی عالی است، زیرا داده‌های فروشگاه شما هر کجا که می‌روید با حساب شما همگام می‌شود.

3. کارتل بزرگ

etsy alternatives for sellers, Big Cartel

منبع تصویر

برای هنرمندان و فروشندگان مستقلی که کالاهایی مانند تی‌شرت، کالا، چاپ و لباس ایجاد می‌کنند، کارتل بزرگ یک گزینه عالی است. پلت فرم فروشگاه سازی آنلاین به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت اولیه را به صورت رایگان راه اندازی کنید و با افزایش مقیاس، ویژگی های بیشتری را اضافه کنید. حتی می توانید یک تم از پیش ساخته شده را برای وب سایت خود سفارشی کنید.

کارتل بزرگ کارمزد تراکنش یا کارمزد پلتفرم را دریافت نمی کند و یک طرح رایگان برای همیشه ارائه می دهد. طرح‌های پولی از 12 دلار در ماه شروع می‌شود و با فهرست‌های بیشتر و مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای تجاری مانند ردیابی عملکرد، ردیابی موجودی، و پشتیبانی تبلیغات همراه است.

آنچه من دوست دارم: کارتل بزرگ از سال 2005 وجود داشته است و آن را به یک بازار معتبر و قابل اعتماد تبدیل کرده است.

بهترین گزینه های عمده فروشی Etsy

4. فینالبی

etsy alternatives for sellers, Finnalby

منبع تصویر< /em>

اگر قصد دارید خرده فروشی و عمده فروشی بفروشید، Finnalby انجام هر دو را در یک مکان آسان می کند. Finnalby یک پلت فرم تجارت الکترونیک است که در آن فروشندگان در همه انواع سوله های تجارت الکترونیک می توانند کالاهای خود را بفروشند. برخی از دسته‌های Finnalby شامل دست‌ساز، هنرهای زیبا، لباس، قدیمی و غیره است.

در حالی که Finnalby 5.5٪ کارمزد کمیسیون دریافت می کند، هزینه لیست یا حق عضویت را دریافت نمی کند. در مقایسه، Etsy 0.20 دلار کارمزد لیست و 6.5٪ کارمزد تراکنش دریافت می کند.

آنچه دوست دارم: Finnalby به فروشندگان اجازه می دهد دوره ها و آموزش های آنلاین را در سایت ارائه دهند، که می تواند به ایجاد جریان های درآمد اضافی برای کسب و کار شما کمک کند.

5. بولتن

 etsy alternatives for sellers, Bulletin

منبع تصویر

بولتن یک جایگزین عالی Etsy است اگر محصولات ممتاز را در دسته‌هایی مانند خانه، پوشاک، لوازم جانبی، زیبایی یا سبک زندگی و می خواهید استراتژی همه کانال خود را با عمده فروشی گسترش دهید. پلتفرم تجارت الکترونیک ممتاز، برندها را از طریق یک فرآیند مراقبت دقیق، با خرده‌فروشان مرتبط می‌کند.

هم فروشندگان و هم خرده فروشان باید درخواست دهند و مراحل بررسی را طی کنند، اما پس از ورود، به شبکه خدمات Bulletin که شامل مدیریت سفارش عمده فروشی، پشتیبانی بازاریابی، ردیابی حمل و نقل و پرداخت ها می شود، دسترسی پیدا می کنید. تا آنجایی که کارمزدها پیش می‌رود، بولتن بین 10 تا 15 درصد کارمزد سفارش‌ها را دریافت می‌کند و ظرف 15 روز پس از انجام، پرداخت می‌کند.

چیزی که دوست دارم: فرایند بررسی شامل بررسی کامل مارک‌ها می‌شود و خرده‌فروشان را ملزم می‌کند شناسه فروشنده معتبر تهیه کنند. همه اینها به جلوگیری از فروش شرکت های dropshipping و تولیدی در پلتفرم کمک می کند.

6. Faire

etsy alternatives for sellers, Faire

منبع تصویر

Faire گزینه دیگری برای سازندگانی است که می‌خواهند مسیر عمده‌فروشی را انتخاب کنند و محصولات خود را بفروشند. محصولات به خرده فروشان پلت فرم تجارت الکترونیک B2B Faire، فروشندگان را به بیش از 700000 خرده فروش متصل می کند.

درک قیمت و کارمزدهای Faire در ابتدا ممکن است کمی دشوار باشد. اگر یک مشتری عمده فروشی جدید شما را از طریق بازار Faire کشف کند، 15٪ کمیسیون برای همه سفارش ها و 10 دلار هزینه اضافی برای مشتری جدید در هنگام باز کردن سفارش ها پرداخت خواهید کرد. برای هر مشتری فعلی یا بالقوه ای که از طریق پیوند Faire Direct شما سفارش می دهد، 0% کمیسیون پرداخت می کنید.

به عنوان مثال، برای سفارش 200 دلاری با 15 درصد کمیسیون، 10 دلار کارمزد سفارش، و هزینه پردازش پرداخت 2.4 درصد و 0.30 دلار، پرداخت نهایی 154.70 دلار خواهد بود.

بهترین برای: اگر می خواهید تجارت دست ساز خود را فراتر از فروش مستقیم به مصرف کننده گسترش دهید، Faire یک راه عالی برای ارتباط با هزاران خرده فروش است.

بهترین جایگزین های خرده فروشی Etsy

7. عامیانه

etsy alternatives for sellers, Faire

منبع تصویر

برای فروشندگان بریتانیایی، Folksy جایگزین Etsy است. چه لباس و لوازم جانبی، هنر یا لوازم خانگی بفروشید، Folksy مملو از سازندگانی است که کالاهای خلاقانه خود را می فروشند.

به‌علاوه، از طرف خریدار، هر کسی در جهان می‌تواند از سایت استفاده کند. بنابراین، اگر می‌خواهید صنایع دستی بریتانیایی بخرید، Folksy جایی است که باید بروید.

آنچه دوست دارم: Folksy تم ها را در صفحه اصلی خود (مانند مثال روز ملی چای در بالا) مدیریت می کند و برچسب های زیادی را ارائه می دهد که خریداران می توانند از آنها برای خرید استفاده کنند. به نظر من، ویژگی‌هایی مانند این، کشف شدن را برای فروشندگان آسان‌تر می‌کند.

8. انجمن من ساخته شده

etsy alternatives for sellers, My Community Made

منبع تصویر

انجمن من ساخته شده یک جایگزین نادر Etsy است که برای فروشندگان هزینه ای ندارد. این پلتفرم کاملاً رایگان است و بدون هیچ هزینه تراکنش یا کارمزد لیست استفاده می شود. در حالی که استفاده از آن رایگان است، با چند محدودیت همراه است. برای شروع، این پلت فرم فقط می تواند محصولات دست ساز و قدیمی ایالات متحده را توزیع کند.

چیزی که دوست دارم: دوست دارم این حساب کاملاً رایگان باشد. این یک مانع کم در برابر تعهد برای هر کسی که می‌خواهد تجارت خود را فوراً شروع کند، ایجاد می‌کند.

9. Cratejoy

etsy alternatives for sellers, Cratejoy

منبع تصویر

Cratejoy یک بازار جعبه اشتراک با بیش از 500000 مشترک ماهانه است که 40000 فروش در هر ماه دارد. و چهار میلیون بازدید ماهانه ایجاد شد.

جعبه اشتراک راهی عالی برای راه‌اندازی درآمدهای مکرر برای کسب و کار صنایع دستی شماست. هزینه شروع 24.99 دلار در ماه به اضافه 1.25٪ و 0.10 دلار کارمزد تراکنش است.

بهترین برای: آیا موجودی متنوعی دارید؟ آیا اغلب محصولات جدیدی ایجاد می کنید؟ سپس، یک جعبه اشتراک برای کسب و کار شما عالی خواهد بود.

10. آمازون دست ساز

 etsy alternatives for sellers, Amazon Handmade

منبع تصویر

در سال 2015 راه اندازی شد، Amazon Handmade است این غول خرده‌فروشی بازویی است که تمرکزش بر تولیدکننده است. این پلتفرم شبیه Etsy است زیرا دارای حضور آنلاین گسترده ای است که می تواند به شما کمک کند میلیون ها خریدار را جذب کنید. با این حال، آمازون با dropshipping غریبه نیست، بنابراین اگر تصمیم دارید محصولات دست ساز خود را در Amazon Handmade بفروشید، باید از این جنبه آگاه باشید.

بهترین برای: دسترسی به میلیون ها نفر در سراسر جهان.

دور شدن از Etsy

Etsy می‌تواند مکانی عالی برای راه‌اندازی تجارت الکترونیک شما و درک درستی از فروش آنلاین باشد. با این حال، در حالی که بازار فرصتی را برای سازندگان جدید فراهم می‌کند تا کشف شوند یا موجودی خود را در خود جای دهند، تغییرات اخیر در پلتفرم، عبور از دریای لیست‌های dropshipping را دشوارتر کرده است.

اگر در نظر دارید یک تجارت دست ساز کوچک راه اندازی کنید، فکر می کنم Etsy یا وب سایت بازار دیگری می تواند مکان خوبی برای شروع باشد. اما اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را در مقیاس بزرگ تنظیم کنید، معتقدم ارزشش را دارد که وب‌سایت خود را ایجاد کنید که به شما کنترل و مالکیت کامل بر تجارت الکترونیک خود را بدهد.

ecommerce planning template

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا