کمک هزینه های کهنه کار برای مشاغل کوچک: پنج مورد برای درخواست

کمک هزینه های کهنه کار برای مشاغل کوچک: پنج مورد برای درخواست

به عنوان یک جانباز، با افتخار به کشور خود خدمت کردید. اکنون، شما می خواهید با افتتاح یک کسب و کار کوچک به جامعه محلی خود خدمت کنید. کارآفرینی کهنه کار مزایای بسیاری دارد، از جمله واجد شرایط بودن برای کمک های مالی ویژه، بودجه، و تخفیف.

این یکی از دلایلی است که سرمایه‌گذاری‌های کهنه کار تقریباً 6٪ از مشاغل در ایالات متحده. 

به عنوان مثال، دولت فدرال قصد دارد از 3٪ از بودجه قرارداد آن برای مشاغل کوچک متعلق به جانبازان معلول خدمات.

فرصت های مالی مختلفی برای حمایت از رویاهای تجاری شما وجود دارد. اما برای استفاده از این مزیت، باید بدانید که کجا باید جستجو کنید – و در زیر چند مکان برای شروع آورده شده است.  

کمک مالی کهنه کار برای مشاغل کوچک

کهنه سربازان طیف وسیعی از کمک های مالی برای کسب و کارهای کوچک دارند که به آنها کمک می کند تا به اهداف مالکیت کسب و کار خود برسند. کمک هزینه، پول رایگانی است که به افراد برای تامین مالی راه اندازی، ایده یا توسعه کسب و کار داده می شود. این با وام متفاوت است، زیرا نیازی به بازپرداخت اعطاکننده ندارد.

1. کمک‌های مالی کسب‌وکار کوچک در حال افزایش جنگجو

Warrior Rising یک سازمان غیرانتفاعی است که کمک‌های بلاعوض را برای کمک به کهنه‌کاران کمک می‌کند تا هزینه‌های راه‌اندازی مانند تجهیزات، ابزار و لوازم را پوشش دهند. دامپزشکان می‌توانند با ارائه ایده کسب‌وکار خود در یک مسابقه بزرگ، بودجه دریافت کنند.

همچنین فرصت‌های آموزشی مانند برنامه شش مرحله‌ای توسعه کسب‌وکار خود را فراهم می‌کند که آموزش، مربیگری، شبکه‌سازی و راهنمایی فردی را به جانبازان و همسرانشان ارائه می‌دهد. 

کهنه سربازان می توانند با درخواست آنلاین به برنامه بپیوندند، سپس در یک مصاحبه تلفنی شرکت کنند تا پیشینه خود را بررسی کنند و در مورد روند برنامه مطلع شوند. قبل از دریافت راهنمایی و کمک مالی، باید یک دوره مجازی بگذرانید.

برای واجد شرایط شدن برای کمک‌های مالی کسب‌وکار کوچک جنگجو، باید کهنه سرباز ارتش ایالات متحده یا یکی از اعضای خانواده یکی از آنها باشید. هم استارت آپ ها و هم کسب و کارهای تاسیس شده می توانند درخواست دهند.

به تازگی، Warrior Rising 105000 دلار از SBA، که صرف تأمین بودجه آموزش کسب و کار برای کارآفرینان و خانواده های آنها می شود. به علاوه، میزبان مسابقه ای برای کمک هزینه 20 هزار دلاری بود – 15 کهنه سرباز با هم رقابت کردند و همسر دامپزشک، کایلا کوربیت، برنده شد.

2. بنیاد خدمات دوم

The Second Service Foundation، که زمانی به عنوان بنیاد StreetShares شناخته می شد، غیرانتفاعی دیگری است که برای آموزش و تأمین مالی صاحبان مشاغل کهنه کار ایجاد شده است. انجمن آن برنامه ها و منابع آموزشی در مورد:

ارائه می دهد

  • سلامت روان
  • مراقبت های بهداشتی
  • کودکان و خانواده ها
  • بیکاری و بیکاری
  • امداد بی خانمان ها و بلایا

این سازمان همچنین رویدادهای شبکه‌ای، مربیگری و موارد دیگر را ارائه می‌کند، در حالی که از طریق برنامه کمک مالی خود، چالش کارآفرینان نظامی، از کهنه سربازان حمایت مالی می‌کند. 

برای درخواست برای کمک هزینه، باید یک ویدیوی پیشنهادی ایجاد کنید، یک درخواست آنلاین ارسال کنید و یک مصاحبه حضوری را پشت سر بگذارید. اگر شما یکی از سه نفر انتخاب شده هستید، می توانید ایده کسب و کار خود را برای بردن جایزه برتر مطرح کنید. در سال 2019، سه برنده به ترتیب 4 هزار دلار، 6 هزار دلار و 15 هزار دلار دریافت کردند.

3. VetFran

VetFran یک برنامه کمک هزینه برای جانبازان نیست، اما یک فرصت تجاری را برای کسانی که می‌خواهند امتیاز باز کنند ارائه می‌دهد. این کهنه‌سربازان را با امتیاز دهندگان مرتبط می‌کند، بنابراین آنها می‌توانند یکی را با نرخ تخفیف خریداری کنند.

اگرچه دامپزشکان حدود 7٪ را تشکیل می دهند از جمعیت، حدود 14٪ حق رای دادن مالکان دامپزشکان هستند و نشان می دهد که این یک گزینه تجاری محبوب است.

برنامه VetFran هزینه فرانشیز اولیه را 10٪ تا 100٪ کاهش می دهد یا چشم پوشی می کند و می توانید بیش از 600 امتیاز را در پایگاه داده آنلاین. همه فرنچایزرها در شبکه آن باید معیارها را رعایت کنند و یک گزارش حسابرسی تمیز داشته باشند. 

همچنین در سایت آن منابعی در مورد مالکیت حق رای دادن و تأمین مالی خواهید یافت.

4. برنامه های دولت ایالتی و محلی

برخی ایالت ها برنامه های دولتی دارند که به صاحبان مشاغل کهنه کار کمک می کند. با اتاق بازرگانی محلی خود تماس بگیرید تا ببینید چه فرصت های کمک مالی در دسترس است.

برای مثال، وزارت بازرگانی مریلند دارای نظامی است برنامه وام مشاغل کوچک تحت مالکیت پرسنل و کهنه سربازان (MPVOLP)، که وام های بدون بهره به دامپزشکان با شرایط یک ساله تا هشت ساله می دهد. 

وام‌های بدون بهره بین 1 تا 50 هزار دلار متغیر است. برای واجد شرایط بودن، شما باید یک کهنه سرباز، گارد ملی، یا صاحب یک شرکت ذخیره نظامی با کمتر از 50 کارمند باشید. 

یک گزینه دیگر این است که با اداره توسعه اقتصادی شهر یا ایالت خود تماس بگیرید تا کمک های مالی و سایر منابع مالی را پیدا کنید. علاوه بر این، دانشگاه‌هایی وجود دارند که به صاحبان مشاغل کوچک کمک مالی می‌کنند.

برای مثال، دانشگاه زنان تگزاس دارای زنان کهنه کار است گرنت کارآفرین که به کارآفرینان زن دامپزشک جوایز 5 هزار دلاری می دهد. کمک مالی سالانه به 10 صاحب کسب و کار در ایالت کمک می کند. این پول می تواند برای هزینه های تجاری مانند فناوری، بازاریابی و تجهیزات استفاده شود.

برای واجد شرایط بودن، شرکت باید حداقل 51 درصد تحت مالکیت یا کنترل زنان باشد، در تگزاس فعالیت کند و معیارهای دیگر را دارد.

5. اتاق ایالات متحده جوایز بزرگ رویای تجارت

اتاق بازرگانی ایالات متحده از طریق جوایز بزرگ رویایی خود به مشاغل کوچک کمک مالی می کند. برندگان 25 هزار دلار دریافت می کنند و سالانه انتخاب می شوند. این جوایز همچنین یک دسته ویژه برای مشاغل کهنه کار دارد.

برای درخواست، باید یک کسب و کار انتفاعی باشید که در ایالات متحده فعالیت می کند و حداقل یک سال از عمر آن می گذرد. و باید کمتر از 250 کارمند داشته باشید و کمتر از 20 میلیون دلار درآمد سالانه داشته باشید.

کمک مالی برای کسب و کارهای کوچک جانبازان معلول

بودجه ویژه ای برای جانبازان دارای معلولیت وجود دارد. 

برنامه کسب و کار کوچک متعلق به جانبازان خدمات معلول یک SBA (کوچک) است مدیریت بازرگانی) برنامه ای که به دامپزشکان معلول کمک می کند تا قراردادهای دولتی را ایمن کنند.

هر چند این یک کمک هزینه نیست – فرصتی برای رشد کسب و کارتان از طریق افزایش درآمد است.

برای واجد شرایط بودن، سرمایه‌گذاری باید حداقل 51 درصد تحت مالکیت یا کنترل دامپزشکان ناتوان از خدمات باشد. همچنین باید یک یا چند دامپزشک ناتوان در خدمات داشته باشد که عملیات روزانه را مدیریت می کنند و تصمیمات بلندمدت برای کسب و کار می گیرند.

شما می توانید برای کسب و کار کوچک متعلق به جانبازان خدمات معلول ثبت نام کنید برنامه در وب سایت آن.

منابع برای کارآفرینان کهنه کار

برنامه‌های گرنت یکی از گزینه‌های شروع و رشد یک کسب‌وکار است. منابع متنوع دیگری در دسترس کارآفرینان کهنه کار است.

در اینجا نگاهی به چند مورد است:

  • GrantWatch: سایتی که ترکیبی از کمک های مالی فدرال، منطقه ای و محلی را برای کسب و کارهای کوچک جمع آوری می کند. می‌توانید گزینه‌ها را با انتخاب «کسب و کار کوچک» به‌عنوان گیرنده، موقعیت مکانی خود و دسته کمک مالی (در این مورد، جانبازان) فیلتر کنید.
  • Boots to Business (B2B): آموزش و آموزش رایگان دو روزه را به همه کارآفرینان ارائه می دهد. این برنامه از طریق SBA در دسترس است و دامپزشکان و همسران آنها را در مورد داشتن یک تجارت آموزش می دهد. پس از گذراندن دوره دو روزه حضوری، می توانید آموزش های کسب و کار بیشتری را از طریق دوره آمادگی کسب درآمد B2B دریافت کنید.
  • دفتر استفاده از مشاغل کوچک و محروم : به دامپزشکان کمک می کند قراردادهای فدرال و فرصت های حق رای پیدا کنند و برنامه های آموزشی و استخدامی را ارائه می دهد. برای یافتن منابع، پورتال کارآفرین کهنه کار را بررسی کنید.
  • مراکز گسترش کسب و کار کهنه‌کاران: آموزش و ابزارهای مورد نیاز برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها را به دامپزشکان ارائه می‌دهد، مانند کارگاه‌ها، آموزش مدیریت، و مربیگری. از آنجایی که بخشی از SBA است، می‌توانید فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارهای کوچک را نیز پیدا کنید.
  • کهنه سرباز زنانی که روح کارآفرینی را برافروخته می کنند: به زنان کهنه کار یک برنامه کارآفرینی سه مرحله ای با یک مربی 12 ماهه ارائه می دهد. این برنامه شامل منابع، یک دوره 15 روزه آنلاین و یک رویداد سه روزه حضوری است. هزینه آن 75 دلار است و برای زنان مرخصی محترم و اعضای خدمات فعال در دسترس است.
  • موسسه تدارکات جانباز: به دامپزشکی و معلولین آموزش می دهد صاحبان مشاغل دامپزشکی در ایالات متحده همچنین به دامپزشکان کمک می کند تا قراردادهای فدرال را انجام دهند. به‌علاوه، برنامه‌های آموزشی شتاب‌دهنده کسب‌وکار برای دامپزشکان با استارت‌آپ‌ها یا کسب‌وکارهای مستقر دارد. با عضو شدن، به شبکه‌ها و رویدادهای آموزشی و پشتیبانی انجمن دسترسی پیدا می‌کنید.
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

> /p>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل