کسب و کار

به گفته کارشناسان، نمایندگان فروش در سه ماهه اول سال جدید چه کاری باید انجام دهند

به گفته کارشناسان، نمایندگان فروش در سه ماهه اول سال جدید چه کاری باید انجام دهند

شما همین الان Q4 را بستید و آن را از آب خارج کردید. اما قبل از اینکه لحظه ای برای استراحت داشته باشید، سال جدید شروع می شود. شما اهداف کاملاً جدیدی را برای رسیدن به آنها دریافت می کنید، و آنها به طور قابل توجهی بالاتر از سال گذشته هستند.

sales resolutions for the new year

جای تعجب نیست که یک سال جدید باعث می شود نمایندگان فروش احساس خستگی کنند. مانند پایان دادن به یک ماراتن است که بلافاصله بعد از آن از شما خواسته شود که یک مسابقه دوم و طولانی‌تر بدود.

با این حال، شما باید آن ماراتن را نیز کامل کنید. به آمادگی برمی گردد. اینها شش قدمی هستند که در آغاز سال جدید باید انجام دهید تا خود را برای موفقیت آماده کنید.

Download Now: Sales Conversion Rate Calculator [Free Template]

کارهایی که نمایندگان فروش در سه ماهه اول سال جدید باید انجام دهند

1. به سال گذشته خود فکر کنید.

قبل از هر چیز دیگری، برای تأمل وقت بگذارید. سال گذشته چه چیزی برای شما مفید بود؟ چه چیزی کار نکرد؟ با توجه به فیل هارل، باید فعالیت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید نقاط چسبنده کجاست. ، چه چیزی باعث آنها شد و چه چیزی بیشتر سودمند بود. رویه‌هایی را که برای شما مفید نبوده‌اند کنار بگذارید و آن‌هایی را که برایتان موفقیت‌آور بوده‌اند، افزایش دهید.

کیان میچوم، معاون منطقه ای بخش فروش سازمانی و معماری راه حل at Impact.com، می‌گوید: «برای بیشتر کسب‌وکارها، پایان سال چشم‌نوازترین زمان است، جایی که موفقیت‌های سال قبل بیشتر و شکست‌ها بسیار چشمگیر هستند. این شانس ما برای ارائه ارزش مرتبط در زمان مناسب است.”

میچم اضافه می‌کند، “در سه ماهه اول سال جدید، یک نماینده باید با در نظر گرفتن روندهای تجاری و تغییرات کلان آب و هوا، نگاه تازه‌تری به وصله خود داشته باشد.” این یک گام اولیه مهم است زیرا درک شرایط فعلی به شما کمک می‌کند تا بهترین استراتژی را برای جذب سرنخ‌ها، برقراری ارتباط با آنها و ارائه پیشنهادات ارزشی که آنها را به سمت کسب‌وکارتان بکشاند، برنامه‌ریزی کنید.

2. اهداف خود را تعیین کنید و برنامه ریزی کنید.

دن تایر، یکی از همکاران بازاریابی در HubSpot، می‌گوید که کلید موفقیت این است که  در ابتدای سال به شما کمک می‌کند تا آنچه را که باید انجام دهید تجسم کنید و خود را به دلیل عمدی بودن در تلاش‌هایتان مسئول بدانید.

جیل فراتیان، مدیر کانال شریک در HubSpot، می‌گوید: “در هر سال جدید، سهمیه‌های جدید، تغییرات عظیمی وجود دارد، برخی ممکن است دوست داشته باشید، برخی ممکن است نه… مهمترین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید این است که سریع بچرخید، مثبت بمانید و برنامه‌ریزی کنید.”

وقتی فهمیدید هدفتان چیست، مشخص کنید که برای رسیدن به اهدافتان چه کاری باید انجام دهید. اگر می‌دانید که از هر پنج مشتری که به آنها ارائه می‌کنید، یکی را می‌بندید، باید چند ارائه ارائه دهید؟ و برای تنظیم آن ارائه ها باید چند تماس بگیرید؟ تا زمانی که اهداف و اهدافی را برای سال تعیین کنید، کار کنید.

3. برای ایجاد مسئولیت با مدیر خود ملاقات کنید.

در روزهای ابتدایی سال جدید، جلسه ای با یک مدیر یا مربی ترتیب دهید تا برنامه خود را برای دستیابی به اهداف و مهارت هایی که در طول سال روی توسعه آنها تمرکز خواهید کرد، ارائه دهید.

Tyre می‌گوید: «یک برنامه توسعه شخصی از مهارت‌ها، محصولات و فرآیندهایی که می‌خواهید به آنها مسلط شوید، دریافت کنید تا بتوانید با مدیر خود برای بهبود مهارت‌های فروش خود در طول سال کار کنید.»

به اشتراک گذاشتن برنامه‌ها و اهداف خود با شخص دیگری نیز می‌تواند به شما کمک کند مسئولیت‌پذیر و با انگیزه باقی بمانید، زیرا آنها از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید آگاه هستند و ممکن است به طور دوره‌ای پیشرفت شما را با شما بررسی کنند.

4. خط لوله خود را پاک کنید.

سال جدید نیاز به نظافت بهاری دارد. به خط لوله خود نگاهی دقیق بیندازید، معاملاتی را که احتمال بسته شدن دارند از معاملاتی که از بین رفته اند جدا کنید و بر این اساس CRM خود را شلوغ کنید.

مردیث مور، مدیر توسعه فروش در < a href="https://www.dialpad.com/" rel="noopener" target="_blank">Dialpad می‌گوید: «SDRها ابتدا باید حساب‌های هدف را بر اساس صنایع، جغرافیا و اندازه‌های موفق شناسایی کنند. ” مشخص کردن این حساب‌ها حذف سرنخ‌ها را از خط لوله خود آسان‌تر می‌کند که به شما کمک نمی‌کنند، بنابراین می‌توانید سال جدید را با گفتگو با افراد بالقوه پرتأثیر آغاز کنید.

مور اضافه می‌کند، «قبل از دستیابی به این مشتریان بالقوه، حتماً داستان‌های مشتری را که با این حساب‌ها مطابقت دارند شناسایی کنید. یک برنامه بازی ایجاد کنید که به SDR ها اجازه می دهد تا چندین حساب را در طول هفته لمس کنند و به طور مداوم به آنها دسترسی داشته باشند.”

5. فروش اجتماعی را بررسی کنید.

S_blank” rel=”noopener” targeto فرآیند تحقیق، ارتباط و تعامل با مشتریان احتمالی و مشتریان در شبکه های رسانه های اجتماعی. نمایندگان فروش با عملکرد برتر می گویند که پلت فرم های شبکه های اجتماعی برای موفقیت آنها مهم است.

اگر در فروش اجتماعی تازه کار هستید، نحوه آنلاین بودن صنعت و مشتریان هدف خود را ارزیابی کنید و ببینید آیا این یک استراتژی ارزشمند برای کمک به شما در دستیابی به اهداف فروش جدید است. اگر یک متخصص باتجربه هستید، استراتژی فروش اجتماعی خود را به‌روزرسانی کنید تا به اهداف تجاری خود در سال آینده دست یابید و شروع به دستیابی به آن کنید.

6. به پشت خود ضربه بزنید.

مهمتر از همه، زمانی را برای جشن گرفتن دستاوردهای خود اختصاص دهید. هارل خاطرنشان کرد که فروشندگان همیشه به سمت هدف بعدی می دوند و گاهی اوقات به درستی به خاطر اهدافی که به دست آورده اند به خود تبریک نمی گویند. رفتن به سالی نزدیک که آخرین سال را جشن نگرفته‌اید سخت است – قبل از وارد شدن به چالش بعدی، پیروزی‌های خود را به یاد بیاورید.

به شما

آماده شدن برای سال آینده هرگز ایده بدی نیست، به خصوص به عنوان یک نماینده فروش. این شما را برای موفقیت آماده می‌کند، به شما کمک می‌کند تجسم کنید که چگونه به آن موفقیت خواهید رسید، و تضمین می‌کند که در مسیری قرار می‌گیرید تا به رشد کسب‌وکارتان کمک کنید و به نتیجه نهایی خود برسید.

Improve your website with effective technical SEO. Start by conducting this audit.  

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا