کسب و کار

منابع انسانی برای استارت‌آپ‌ها: هر آنچه که باید بدانید

منابع انسانی برای استارت‌آپ‌ها: هر آنچه که باید بدانید

شما به مدل کسب و کار خود فکر کرده اید. شما مراحل توسعه و تقویم های انتشار را ترسیم کرده اید. 

HR for startups

اما آیا برای برنامه ریزی نیروی کار خود به همان سطح فکر کرده اید؟ 

مردم رگ حیات هر شرکتی هستند، و وقتی یک تیم کوچک هستید، اهمیت آنها بسیار بیشتر است. اگر می خواهید چشم انداز خود را به واقعیت تبدیل کنید، باید استعدادهای برتر را استخدام کنید و محیط کاری ایجاد کنید که بهترین نتیجه را از هر کارمند می گیرد. 

بسیار اوقات، بنیان‌گذاران استارت‌آپ به منابع مدیریت و منابع انسانی target=”_blankener>human-resources? فرآیند استخدام به عنوان یک فکر بعدی اما اگر می‌خواهید از ایده‌ای که بازی را تغییر می‌دهد به موفقیت تجاری مقیاس‌پذیر و قابل تکرار بروید، باید برای نیروی کار خود استراتژی داشته باشید.

بهترین استراتژی منابع انسانی برای استارت آپ ها

مهم است که در مراحل اولیه منابع انسانی فکر کنید. یک استراتژی خوب منابع انسانی شامل پیش‌بینی رشد تیم شما، بودجه‌بندی برای جبران خسارت، و پایه‌گذاری فرهنگ شرکتی موفق و سازنده است.

به‌ویژه، خط‌مشی‌های منابع انسانی شما را تعریف می‌کنند و به پیاده‌سازی کمک می‌کنند:

  • reploya179187.1668030132″ استراتژی شما

  • مدیریت عملکرد

  • ساختار سازمانی

  • فرایندهای استخدام و استخدام

  • نظرسنجی و بازخورد کارکنان

  • آموزش کارکنان

  • انطباق کارفرما

  • شرکت culture

  • غرامت

  • کارگران < rel="noopener">rel=”noopener”>befit=”_blankener”>be

برای استارت‌آپ‌ها، به یک بخش کامل از افراد اختصاص یافته به منابع انسانی نیاز ندارید، اما باید حداقل یک نفر داشته باشید. همچنین به جای واگذاری وظایف منابع انسانی به نقش دیگری، آوردن فردی با تخصص منابع انسانی ارزشمند است. 

ارین کمپبل، معاون منابع انسانی در آژانس استخدامی Altis، توضیح می‌دهد که بنیانگذاران استارت‌آپ نباید در مدیریت کارکنان خود کوتاهی کنند. “یک مشاور منابع انسانی می تواند به جذب استعدادهای مناسب، ساختار فرآیند مصاحبه و مذاکره با پیشنهادات با هدف حفظ طولانی مدت کمک کند.”

اگر منابع لازم برای استخدام یک مدیر منابع انسانی تمام وقت را ندارید، ممکن است بخواهید یک مشاور استخدام کنید تا به شما در ایجاد یک استراتژی اولیه استخدام کمک کند و اطمینان حاصل کنید که الزامات کارفرمای فدرال را رعایت می کنید.

بهترین شیوه های منابع انسانی برای استارتاپ ها: 6 مرحله

1. مطابقت قانونی و اسناد ضروری را مرتب کنید

وقتی برای اولین بار شروع به استخدام کارمندان می کنید، باید به رعایت قوانین استخدام فدرال فکر کنید. از نظر استراتژی منابع انسانی، انطباق کارفرما حداقل مرحله شماست. 

به طور خاص، باید با دستورالعمل های فدرال زیر آشنا شوید:

مراجعه به وب سایت وزارت کار ایالتی خود برای دیدن اینکه آیا مقررات محلی و منطقه ای وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید بسیار مهم است. 

چندین سند ضروری وجود دارد که باید برای هرکسی که استخدام می‌کنید در پرونده داشته باشید، مانند مدرک صلاحیت برای کار در ایالات متحده و قرارداد استخدام شما. همچنین ممکن است بخواهید کارمندان قراردادهای عدم افشا (NDA) و قراردادهای مالکیت کاری را امضا کنند. 

NDA تضمین می‌کند که اگر کارمندان به کارفرمای دیگری بروند، نمی‌توانند اطلاعات ارزشمندی درباره محصول یا مدل کسب‌وکار شما دریافت کنند. از سوی دیگر، قرارداد مالکیت کار تضمین می‌کند که مالکیت معنوی (IP) که کارمندان در حین کار برای شما ایجاد می‌کنند، متعلق به شماست. 

این اسناد مخصوصاً برای مؤسسان استارت‌آپ مفید هستند و بدون آن‌ها تأمین منابع مالی چالش‌برانگیزتر است. استیون فرید، وکیل و بنیانگذار برنامه انطباق قانونی OlyverApp، توضیح می دهد که “اگر کسب و کار مالک IP نباشد، جذب سرمایه گذاران دشوار خواهد بود.”

مجموعه نهایی اسناد ضروری، اسنادی هستند که IRS برای کسر مالیات و اجرای حقوق و دستمزد به آنها نیاز دارد.

2. تنظیم حقوق و دستمزد

هنگامی که اعضای تیم را جذب کردید، به راهی برای پرداخت آنها نیاز دارید. شما می توانید بین اجرای دستی حقوق و دستمزد یا استفاده از نرم افزار برای خودکارسازی فرآیند یکی را انتخاب کنید. 

این ایده خوبی است که در ابتدا روی نرم افزار حقوق و دستمزد سرمایه گذاری کنید، زیرا می تواند مدت زمانی را که برای پردازش چک های حقوق صرف می کنید به شدت کاهش دهد. به علاوه، به طور خودکار یک مسیر حسابرسی دیجیتال ایجاد می کند. 

نکته تخصصی: انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد برای استارتاپ ها با ویژگی‌های مدیریت منابع انسانی، همه داده‌های افراد شما را در یک مکان نگه می‌دارد و امکان مقیاس‌پذیری یکپارچه‌تر نیروی کار را فراهم می‌کند. مثال‌ها عبارتند از ارائه‌دهندگان نرم‌افزاری که دارای ویژگی‌های داخلی هستند یا به کارمندان اجازه دهید درخواست مرخصی بدهند.

در آینده پلتفرم‌های HR توصیه شده برای استارت‌آپ‌ها را پوشش خواهیم داد.

3. یک بخش منابع انسانی

ایجاد کنید

در نهایت، تعیین زمان مناسب برای ایجاد یک تیم اختصاصی منابع انسانی به عواملی مانند منابع مالی و نرخ رشد شما بستگی دارد.

وقتی برای اولین بار یک تیم منابع انسانی ایجاد می‌کنید، می‌تواند یک نفر باشد – به شرطی که آنها تخصص لازم را به همراه داشته باشند و نقش دیگری را نیز ایفا نکنند. 

کیت کاندفر، یکی از بنیانگذاران پلتفرم سئو SEOwind، پیشنهاد می‌کند، «نقطه شیرین برای آوردن یک متخصص منابع انسانی زمانی است که به حدود 20 تا 30 نفر رسیده‌اید… [اما] اگر قصد دارید زودتر به آن برسید، ممکن است مناسب باشد. به سرعت مقیاس کنید.”

4. پیش بینی نیاز کارکنان

هنگامی که کسب و کار شما شروع به گسترش می کند، ایجاد یک پیش بینی استخدام یا نقشه راه تیمی که با برنامه های جمع آوری سرمایه و اهداف استراتژیک شرکت شما همسو باشد، مفید است. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید پیش‌بینی‌های سه ماهه و شش ماهه داشته باشید که می‌توانید مجدداً مشاهده و تنظیم کنید. 

حداقل، پیش‌بینی شما باید شامل نقش‌هایی باشد که قصد دارید چه زمانی استخدام کنید، و همچنین حقوق پیش‌بینی‌شده.

داشتن یک برنامه استخدامی کاملاً تعریف‌شده می‌تواند به شما کمک کند از شکاف‌ها در کارکنان ضروری جلوگیری کنید و درک کنید که چه مقدار از درآمد یا بودجه جمع‌آوری‌شده شما باید به استخدام و غرامت اختصاص یابد. 

نکته تخصصی: ایجاد یک نقشه راه مزایا همراه با پیش‌بینی کارکنان، راهی پیشگیرانه برای کمک به اطمینان از باقی ماندن شما در یک کارفرمای رقابتی است.

5. یک کتابچه راهنمای استخدام ایجاد کنید

تعریف فرآیند استخدام به شما این امکان را می‌دهد که تجربه بهتری برای نامزد ایجاد کنید، در حین رشد، استخدام‌کنندگان جدید را آموزش دهید، و کسب استعداد قابل تکرار و مقیاس پذیر.

نیازی ندارید کتابچه راهنمای استخدام خود را بیش از حد مهندسی کنید. این می تواند یک سند زنده باشد که با شما رشد می کند. حداقل، با یک نسخه اولیه شروع کنید که شامل دستورالعمل هایی در مورد:

است

  • تبلیغات فرصت‌های شغلی: مکان پست کردن نقش‌های باز، الگوهای شرح شغل، الگوهای درخواست شغل و متن دیگ بخار برای توصیف شرکت، فرهنگ و امتیازات

  • نقش‌ها و مسئولیت‌های استخدام: چه کسی برنامه‌ها را بررسی می‌کند، چه کسی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند، و چه کسی قدرت تصمیم‌گیری نهایی در تصمیم‌گیری‌های استخدام را دارد

  • پروتکل مصاحبه: طول و قالب مصاحبه، استفاده از آزمون‌های فنی، چه کسی باید با استخدام‌کنندگان جدید بالقوه مصاحبه کند (مانند منابع انسانی، مدیران یا همتایان)، و مجموعه‌ای از سوالاتی که از هر داوطلب می‌پرسید. برای سنجش سازگاری با فرهنگ محل کار شما  

6. حضور کارکنان و منابع

نظرسنجی توسط Silk فناوری جاده نشان داد که در مقیاس 1-10، 27٪ از افراد جدید که استخدام شده اند، تجربه خود را 5 یا بدتر ارزیابی می کنند، و 9٪ از کارمندان حتی یک شرکت را به دلیل آن ترک می کنند.

در حالی که ممکن است منابع یک شرکت بزرگ را نداشته باشید، این بهانه ای نیست برای فرآیندی که استخدام های جدید را به پایان می رساند و امیدوار است شنا کردن را یاد بگیرند. وقتی به درستی انجام شود، ورود می‌تواند employee-engagement، و عملکرد”>

یک برنامه ورود موثر باید:

  • با یک تور اداری به کارمندان جدید کمک کنید تا با فضای اداری سازگار شوند (یا میزبان جلسات مجازی برای کارمندان از راه دور). به آنها امکان دسترسی به ابزارهای مورد نیاز مانند صفحات گسترده، پایگاه های دانش و نرم افزار (مانند فتوشاپ) را بدهید

  • با یک ناهار شرکتی یا جلسه دیگری احساس کنند که آنها عضوی از تیم هستند

  • با کمک مدیر خود انتظارات روشنی را برای 90 روز اول کاری خود تعیین کنید

همچنین می‌خواهید یک کتابچه راهنمای کارکنان داشته باشید که در آن بتوانید چشم‌انداز و ارزش‌های اصلی شرکت خود را مستند کنید.< /p>

این کتاب راهنما همچنین باید به استخدام‌کنندگان جدید درباره مزایا آموزش دهد، رفتارهایی را که تحمل نمی‌شوند ترسیم کند، و به کارکنان بگوید که چگونه می‌توانند بازخورد ارائه دهند، سؤال بپرسند یا نگرانی‌های خود را افزایش دهند. این همچنین باید شامل هر ابزار یا برنامه ای برای منابع انسانی در استارتاپ ها باشد. محیط‌ها.

بهترین نرم افزار منابع انسانی برای استارت آپ ها

سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار HR می‌تواند استخدام شما را ساده‌تر کند فرآیندهای استخدام و مدیریت افراد و افزایش تأثیر یک تیم کوچک منابع انسانی. 

در اینجا سه ​​مورد از بهترین گزینه های نرم افزار منابع انسانی برای استارت آپ ها آورده شده است:

بامبو HR

Bamboo نرم افزار منابع انسانی همه کاره را ارائه می دهد که برای کمک به افراد کوچک به کسب‌وکارهای متوسط ​​(SMB) و استارت‌آپ‌ها، استخدام، کارمندان و مدیریت حقوق و دستمزد را ساده می‌کنند. پلتفرم کاربر پسند آن از استخدام، حضور در هیئت مدیره، مدیریت سوابق کارمندان، جبران خسارت و فرهنگ سازی پشتیبانی می کند. 

همچنین شامل یک برنامه تلفن همراه خودسرویس کارمند است که کارگران می‌توانند از آن برای تکمیل اسناد ورود، دسترسی به ابزارهای ردیابی عملکرد و درخواست زمان مرخصی استفاده کنند، که آن را برای شرکت‌هایی با کارمندان از راه دور ایده‌آل می‌کند. 

قیمت: در دو سطح (ضروری و مزیت) با گزینه آزمایشی رایگان ارائه می‌شود

بهترین برای: کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها با تیم‌های راه دور

Zenefits 

Zenefits یک نرم‌افزار عملیات مردمی با ابزارهایی برای مدیریت منابع انسانی، حقوق و دستمزد و کارمندان است. فواید. پلتفرم را می توان سفارشی کرد، بنابراین می توانید از استخدام چند نفر تا طراحی برنامه های جبرانی که استعدادهای برتر را جذب می کند، مقیاس کنید. 

برنامه تلفن همراه این امکان را برای اعضای تیم فراهم می‌کند که خود سوار شوند، فیش حقوقی را مشاهده کنند و درخواست مرخصی بدهند. این برنامه همچنین به مدیران امکان می‌دهد پیشرفت ورود به سیستم را ردیابی کنند، درخواست‌های زمان استراحت را تأیید کنند و فهرست کارمندان را مشاهده کنند.

قیمت: سه سطح از 8 دلار در ماه برای هر کارمند تا 21 دلار در ماه به ازای هر کارمند در صورت پرداخت سالانه. می توانید یک حساب آزمایشی را به صورت رایگان امتحان کنید.

بهترین برای: استارت‌آپ‌ها در مقیاس‌بندی عملیات و افزایش بسته‌های مزایای کارکنان

گوستو

Gusto یک راه حل حقوق و دستمزد است که شامل ابزارهایی برای استخدام، عضویت، ردیابی زمان و مدیریت است. مزایای کارمندان. این سیستم مدیریت منابع انسانی دیجیتالی سرتاسر و همچنین یک ردیف فقط برای پیمانکاران را برای مشاغل بدون کارمند W-2 امکان پذیر می کند.

قیمت: از 40 تا 80 دلار در ماه، به اضافه 6 تا 12 دلار در ماه برای هر کارمند متغیر است. طرح اختیاری فقط برای پیمانکار با 6 دلار در ماه برای هر نفر.

بهترین برای: SMB ها و استارتاپ هایی که به طور منظم از پیمانکاران مستقل استفاده می کنند

HubSpot for Startups
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

> /p>

Love

Meh

Hate

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا