کسب و کار

8 جایگاه سودآور تجارت الکترونیک که باید در سال 2022 در نظر گرفته شود (با پشتوانه تحقیقات)

8 جایگاه سودآور تجارت الکترونیک که باید در سال 2022 در نظر گرفته شود (با پشتوانه تحقیقات)

انتخاب جایگاه تجارت الکترونیک یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک شما در سال 2022 است. در حالی که رقابت موفقیت‌آمیز در دسته‌های بزرگ‌تر تقریباً غیرممکن شده است، جابجایی به شما این امکان را می‌دهد که تکه‌ای از آن را ثبت کنید. بازار بدون رقابت اضافی.

entrepreneur works on ecommerce business

در این پست، نحوه کشف صدها ایده فروشگاهی خاص را خواهید آموخت. این شامل یک چارچوب سه مرحله‌ای ساده برای تأیید این ایده‌ها و هشت مورد از بهترین جایگاه‌های تجارت الکترونیک است که می‌توانید امروز در آن شروع کنید.

→ Download Now: Free Business Plan Template

وضعیت تجارت الکترونیک در سال 2022

نوشته روی دیوار واضح است: تجارت الکترونیک آینده است. مردم بیش از همیشه آنلاین خرید می کنند.

سال گذشته، مصرف کنندگان 870.78 میلیارد دلار آنلاین خرج کردند با بازرگانان ایالات متحده، طبق Digital Commerce 360. این میزان نسبت به سال 2020 14.2 درصد افزایش یافته است. این روند قرار است ادامه یابد و نرخ نفوذ تجارت الکترونیک از 15 درصد به 25 % تا سال 2025.

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید، باید یک استراتژی تجارت الکترونیک قوی ایجاد کنید. با این حال، فروش برخی از محصولات آسان‌تر از سایرین است – به‌ویژه زمانی که دسته‌های خاصی به نقطه اشباع خود رسیده‌اند.

برخی از نمونه‌ها عبارتند از محصولات مراقبت شخصی سازگار با محیط‌زیست، وسایل پیاده‌روی ساخته شده از نخ بازیافتی، غذای حیوانات خانگی CBD، مکمل‌های ارگانیک مراقبت از پوست برای زنان، جواهرات دست ساز، و لوازم خانگی ساخته شده به‌طور پایدار.

مزایای انتخاب یک طاقچه برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما

در حالی که ممکن است مفهوم پایین‌بردن به نظر غیر منطقی به نظر برسد، هدف قرار دادن بازار کوچک‌تر اغلب می‌تواند منجر به پیشرفت‌های بزرگ شود. مزایای زیر را ببینید.

1. هزینه های بازاریابی خود را کاهش خواهید داد.

استراتژی شما هر چه باشد، بازاریابی محصولات برای مخاطبان خاص هزینه بسیار کمتری نسبت به تلاش برای دستیابی به کل دسته محصول دارد.

به عنوان مثال، هدف قرار دادن یک مخاطب خاص با تبلیغات، اغلب به معنای پیشنهاد دادن برای کلمات کلیدی با رقابت کمتر است، که معمولاً هزینه کمتری دارند.

2. می توانید برای محصولات خود حق بیمه دریافت کنید.

سه دلیل وجود دارد که چرا خریداران مایل به پرداخت بیشتر برای محصولات خاص هستند:

  • کمبود. جایی که تنها تعداد انگشت شماری از برندها محصولی را می فروشند، تقاضا اغلب از عرضه پیشی می گیرد. در نتیجه، خریداران مایل به پرداخت حق بیمه برای دسترسی به محصول هستند.
  • حل مسئله. محصولات طاقچه یک مشکل مهم و بسیار خاص را برای خریدار حل می‌کنند به نحوی که اکثر محصولات نمی‌توانند.
  • سودآوری. موجودی فقط در مقادیر محدود قابل تولید است، که مستلزم قیمت بالاتر برای هر کالا است.

3. با رقابت کمتری روبرو خواهید شد.

کارآفرینان مشتاق تمایل دارند که دسته‌های تخصصی را نادیده بگیرند یا نادیده بگیرند زیرا تصور می‌کنند تقاضای کافی وجود نخواهد داشت. این بدان معناست که هر چه به هر دسته محصولی عمیق‌تر بروید، رقابت کمتری وجود خواهد داشت.

4. وفاداری مشتری آسان تر می شود.

الهام بخشیدن به وفاداری مشتری اغلب با یک فروشگاه خاص آسان تر است. اگر مشتریان شما نمی توانند محصول را در جای دیگری دریافت کنند، وفاداری تقریبا یک امر مسلم است.

علاوه بر این، حل یک نیاز مهم اما نادیده گرفته شده برای مشتریان شما باعث ایجاد حس قدردانی از برند شما می شود که به وفاداری تبدیل می شود.

ecommerce niche benefits infographic

چگونه یک طاقچه تجارت الکترونیک را پیدا و اعتبار سنجی کنیم

هنگام در نظر گرفتن جایگاه های تجارت الکترونیک، به یاد داشته باشید که طوفان فکری تنها بخشی از معادله است. برای ایجاد یک تجارت الکترونیک موفق سه مرحله را باید دنبال کنید.

  1. ایده های فروشگاهی خاص را بیابید.
  2. نیچ های تجارت الکترونیک خود را تأیید کنید.
  3. ساخت کسب و کار خود را شروع کنید.

در زیر، هر یک از این مراحل را به طور عمیق بررسی خواهیم کرد.

مرحله 1: ایده های فروشگاهی خاص را پیدا کنید.

پیدا کردن جایگاهی برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما می تواند دلهره آور به نظر برسد. چیزی در مورد گذاشتن قلم روی کاغذ وجود دارد که به نظر می رسد همه ایده های خوب را خشک می کند. نگران نباشید – در اینجا چهار روش وجود دارد که به شما کمک می کند ایده های خاص را به راحتی و سریع پیدا کنید.

روش 1: طوفان فکری انفرادی را امتحان کنید.

قبل از اینکه در یک تیم حلقه بزنید، خودتان شروع به طوفان فکری کنید. این سؤالات می تواند به شما کمک کند تا روند را سریع شروع کنید.

  • هنگامی که سرگرمی‌های خود را درگیر می‌کنید، از چه محصولاتی استفاده می‌کنید؟
  • آیا محصولاتی دارید که دوست دارید به طور مرتب جمع آوری کنید، مانند هنر یا اکشن فیگور؟
  • اخیراً از چه محصولاتی استفاده کرده اید که برای شما بسیار مفید بوده است؟
  • برخی از محصولات مورد علاقه فعلی (یا گذشته) شما کدامند؟
  • بدترین محصولاتی که اخیرا استفاده کرده اید کدامند؟
  • آیا محصولاتی وجود دارد که به طور مرتب استفاده می کنید اما پیدا کردن آن برای شما مشکل است؟
  • آیا محصولاتی وجود دارد که بخواهید راحت‌تر در دسترس باشند یا با تنوع بیشتری نسبت به آنچه که معمولاً می‌بینید در دسترس باشند؟

هنگام پاسخ دادن به این سؤالات، محصولاتی را که به شما علاقه مند هستند، یادداشت کنید.

به خاطر داشته باشید: در این فرآیند عجله نکنید. جواهرات واقعی ممکن است محصولاتی باشند که شما آنقدر استفاده می کنید که تمایل دارید اهمیت آنها را نادیده بگیرید.

روش 2: به بازار گوش کنید.

گوش دادن به بازار، در این زمینه، به سادگی به معنای توجه به آنچه دیگران می گویند است. با این روش می توانید بر اساس خواسته ها و نیازهای ثابت شده افراد واقعی ایده تولید کنید. همچنین فرصت‌های جدید برای شما را کشف خواهید کرد.

در اینجا سه ​​راه برای شروع وجود دارد.

  1. با استفاده از هفت سوال فهرست شده در بالا با دوستان، خانواده، همکاران، همسایگان و غیره مصاحبه کنید.
  2. انجمن ها را مرور کنید و به مکالماتی که در جوامع آنلاین خاص اتفاق می افتد گوش دهید. با Reddit، Discord، و Quora شروع کنید.
  3. از طریق فید رسانه های اجتماعی خود نگاه کنید و صفحات را جستجو کنید تا محصولات، جایگاه ها و گرایش های محبوب را بیابید. برای بررسی موضوعات خاص، هشتگ‌ها و صفحات «مضمونی» را بررسی کنید.

روش 3: با استفاده از Google ایده های خاص را کشف کنید.

Google دو ویژگی عالی دارد که معدن طلا برای یافتن ایده‌های خاص هستند – «تکمیل خودکار» و «جستجوهای مرتبط».

در اینجا نحوه استفاده از این ابزارها آمده است.

تکمیل خودکار Google

تکمیل خودکار منوی کشویی است که هنگام تایپ چیزی در نوار جستجوی Google مشاهده می‌کنید.

این ویژگی اساساً آنچه را که ممکن است به دنبال آن باشید بر اساس چندین عامل، مانند موقعیت مکانی، زبان درخواست شما، علاقه مندی به آن عبارت جستجو و جستجوهای گذشته، پیش بینی می کند.

می‌توانید از این ویژگی برای یافتن ایده‌های فروشگاهی خاص استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از موارد زیر را در نوار جستجوی خود تایپ کنید:

  1. یک دسته محصول + “برای” (به عنوان مثال، “کفش برای”).
  2. یک صفت (به عنوان مثال، “قابل بازیافت”).

این باید تعداد زیادی ایده محصول خاص را در اختیار شما قرار دهد.

google autocomplete

متن جایگزین: جایگاه‌های برتر تجارت الکترونیک، تکمیل خودکار Google برای یافتن ایده‌های فروشگاهی خاص

نام IMG: ecommerce-niche-research-Googlesearch.png

جستجوهای مرتبط با Google

«جستجوهای مرتبط» هشت عبارت جستجویی هستند که هنگام جستجوی چیزی در Google در پایین صفحه نتایج مشاهده می‌کنید.

google related searches

Google از این عبارات جستجو برای گفتن این جمله استفاده می‌کند: «اگر علاقه‌مند به یافتن اطلاعات در این مورد هستید، احتمالاً می‌خواهید اطلاعاتی در این مورد نیز داشته باشید.»

این ویژگی از الگوریتمی استفاده می‌کند که عبارت جستجوی شما را می‌گیرد و به سادگی جستجوهای مرتبطی که دیگران انجام داده‌اند را به شما نشان می‌دهد.

استفاده از این ویژگی برای یافتن ایده‌های خاص بسیار ساده است. هنگامی که یک ایده خاص پیدا کردید، یک جستجوی Google انجام دهید، به پایین صفحه نتیجه جستجو بروید و voila – هشت جایگاه بالقوه دیگر.

روش 4: در پلتفرم های تجارت الکترونیک به دنبال ایده باشید.

با این روش، به این خواهید رسید که چه محصولاتی در حال حاضر در بازار هستند. در این مورد، «بازار» به پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی اصلی مانند آمازون، Etsy، eBay و غیره اشاره دارد.

هنگامی که به دنبال ایده‌های خاص در این پلتفرم‌ها هستید، به این حوزه‌های خاص توجه کنید.

صفحه اصلی

این مکانی عالی برای ایجاد حس کلی برای مخاطبانی است که پلتفرم تجارت الکترونیک به آن خدمات می‌دهد. فقط بر اساس این یک صفحه، می‌توانید بیاموزید که چه دسته‌ها، جایگاه‌ها و محصولاتی محبوب یا پرطرفدار هستند.

best ecommerce niches, Amazon homepage for niche store research

متن جایگزین: بهترین جایگاه‌های تجارت الکترونیک، صفحه اصلی آمازون برای تحقیقات فروشگاه‌های خاص

نام IMG: ecommerce-niche-research-Amazon-homepage.jpg

دسته ها و زیرمجموعه های محصول

دسته‌ها و زیرمجموعه‌های محصول جایی هستند که بیشتر ایده‌های تخصصی خود را در آن کشف خواهید کرد. به یاد داشته باشید: نکته کلیدی در اینجا این است که در هر زیرمجموعه عمیق شوید و سعی کنید تشخیص دهید کجا ممکن است شکاف ها و فرصت هایی وجود داشته باشد.

product categories and subcategories

محصولاتی که عملکرد خوبی دارند

در نهایت، می‌خواهید محصولاتی را بررسی کنید که بیشترین فروش و بررسی را دارند.

پیدا کردن این محصولات موفق نه تنها به این دلیل مهم است که نشان‌دهنده جایگاهی “ثابت‌شده” هستند، بلکه به این دلیل که به شما کمک می‌کنند مخاطبان سودآور را بشناسید.

به‌جای رقابت مستقیم با این محصولات، می‌توانید جایگاهی را انتخاب کنید که به همان خریداران با محصولی متفاوت (اما مکمل) خدمت می‌کند. همچنین می‌توانید راه‌حل تخصصی‌تری را هدف‌گیری کنید که بر نقطه درد خاصی تمرکز می‌کند که محصول برنده نادیده می‌گیرد.

most profitable ecommerce niches, Amazon top products for niche store idea research

روش 5: از ابزار تحقیق محصول استفاده کنید.

اگر ترجیح می‌دهید از دردسر جمع‌آوری داده‌ها از منابع متعدد اجتناب کنید، از ابزار تحقیق محصول استفاده کنید. هشدار: باید پرداخت کنید.

به عنوان مثال، جنگل پیشاهنگ، که یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تحقیق محصول است. در بازار، بین 29 دلار در ماه تا 84 دلار در ماه هزینه دارد.

گفته شد، این پلتفرم برخی از ویژگی‌های عالی را ارائه می‌کند، از جمله:

  • یک فرصت یاب که با کشف کلمات کلیدی پرتقاضا و کم رقابت، جایگاه های سودآور را شناسایی می کند.
  • یک ردیاب محصول که یک محصول یا گروهی از محصولات را نظارت می کند و عملکرد آنها را در طول زمان ارزیابی می کند (مثلاً فروش، روند، و غیره).
  • پایگاه داده محصول قابل جستجو با تقریباً 500 میلیون محصول.

اگر این روش یکی از روش‌هایی است که می‌خواهید کاوش کنید، در اینجا چند ابزار تحقیق دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید بررسی کنید:

ارزیابی ایده های شما

با استفاده از تنها یک یا ترکیبی از روش های ذکر شده در بالا، به زودی فهرستی پر از ایده های خاص خواهید داشت. اما یک اخطار وجود دارد – هدف در اینجا این نیست که خواه ناخواه ایده ها را به این فهرست اضافه کنیم. درعوض، از یک رویکرد متفکرانه‌تر برای ایجاد فهرست خود استفاده خواهید کرد.

بنابراین، هر زمان که یک جایگاه بالقوه جدید کشف کردید، این دو سوال ساده را از خود بپرسید.

1. آیا این ایده و ایده محصول مورد علاقه شماست؟

ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک موفق به تعهد زیادی نیاز دارد – به خصوص در ابتدا. از توسعه گرفته تا بازاریابی و پشتیبانی مشتری، به احتمال زیاد بخش زیادی از زمان خود را صرف کار روی این تجارت خواهید کرد.

بنابراین، در حالی که از نظر فنی می‌توانید هر جایگاهی را بدون توجه به علاقه انتخاب کنید، انتخاب جایگاهی که واقعاً به آن علاقه دارید، در درازمدت مدیریت فروشگاه را بسیار آسان‌تر می‌کند.

2. آیا این ایده و ایده محصول قابل اجرا به نظر می رسد؟

اگرچه هدف مرحله اول اعتبار سنجی کامل نیست، اما همچنان مهم است که مطمئن شوید ایده هایی که به لیست خود اضافه می کنید قابل اجرا هستند. این اغلب به دانش و دسترسی شما به سرمایه بستگی دارد.

برای تعیین این موضوع، در اینجا دو سوال وجود دارد که باید بپرسید:

  1. آیا دانش لازم برای ورود به این حوزه را دارید؟ این امر به ویژه برای بخش های خاصی مانند سلامت مهم است.
  2. آیا منابعی برای راه اندازی فروشگاهی در این زمینه دارید؟ چند ثانیه وقت بگذارید و در نظر بگیرید که آیا سرمایه لازم برای خرید موجودی، فضای ذخیره‌سازی موجودی هنگام خرید و غیره را دارید.

اگر پاسخ هر دوی این سؤالات مثبت است، پس خوب است که به مرحله دوم بروید. با این حال، اگر پاسخ منفی است، از سردرد خود خلاص شوید، آن را خط بزنید و به تابلوی نقاشی برگردید.

مرحله 2: ایده های فروشگاه اینترنتی خود را اعتبارسنجی کنید.

وقتی همه ایده‌های خود را نوشتید، وقت آن است که به مرحله دوم بروید — اعتبار هر ایده را آزمایش کنید.

این مرحله بخش مهمی از فرآیند تحقیقات طاقچه است زیرا تضمین می کند:

  1. شما جایگاهی با تقاضای کافی انتخاب می کنید.
  2. شما طاقچه ای را انتخاب می کنید که طول عمر دارد.
  3. قبل از غواصی با سر به اندازه کافی هزینه ها را محاسبه می کنید.

اما چگونه تعیین می کنید که کدام ایده ها این الزامات را برآورده می کنند؟

ماتریس بالا x پایین رایان استوارت توضیح می‌دهد که هدف اعتبارسنجی ایده، یافتن ایده‌ها (و محصولات) خاص با ترکیب مناسب «بالا» و «پایین» است.

در انتهای “پایین”، یک طاقچه با کم:

می‌خواهید

  • هزینه ها.
  • وزن محصول.
  • مسابقه.

در حالی که در انتهای “بالا” هستید، می خواهید یک طاقچه با بالا:

  • تقاضا.
  • طول عمر.
  • بالقوه.

در اینجا سه ​​سوال وجود دارد که به شما کمک می‌کند این چارچوب اعتبار سنجی جایگاه را پیاده‌سازی کنید.

سوال 1: آیا تقاضای کافی در این جایگاه وجود دارد؟

اساسی ترین معیار برای اعتبار بخشیدن به یک ایده خاص، تقاضا است (یعنی آیا بازاری دارید که مایل و قادر به خرید محصولاتی است که می خواهید بفروشید؟). هنگام تعیین تقاضا، از یکی از این روش ها استفاده کنید.

روش 1: حجم جستجو را کاوش کنید.

این تعداد دفعاتی است که افراد با استفاده از یک موتور جستجوی خاص، یک عبارت خاص (“کفش”، “رستوران وگان”) را جستجو می کنند. حجم جستجو برای یک طاقچه تضمین می کند که مردم به دنبال محصولات این دسته هستند.

به عنوان مثال، اگر حجم جستجو برای عبارت «کالسکه‌های قابل بازیافت کودک» کم یا زیاد نباشد، به این معنی است که افراد زیادی فعالانه در تلاش برای یافتن کالسکه‌های قابل بازیافت کودک نیستند. این لزوما به این معنی نیست که “کالسکه کودک قابل بازیافت” قابل دوام نیست. با این حال، این نتایج نشان می دهد که ممکن است تقاضای “ارگانیک” زیادی برای محصولات در این جایگاه وجود نداشته باشد.

بهترین راه برای تعیین حجم جستجو برای یک طاقچه، استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی است.

این ابزارها موتورهای جستجو مانند Google را «خراش» می‌کنند تا اطلاعاتی را بر اساس «پرسمان‌های» شما ارائه دهند. این اطلاعات می تواند حجم جستجو، وب سایت هایی که در حال حاضر برای آن عبارت رتبه بندی می کنند و غیره باشد.

most profitable ecommerce niches, Moz Keyword Explorer for niche store idea validation

در اینجا برخی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی با کاربرد آسان برای شروع آورده شده است:

اگر گزینه‌های بیشتری می‌خواهید، 11 بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی.

روش 2: به دنبال جوامع پیرامون آن محصول یا ایده خاص باشید.

در حالی که وجود یک جامعه پر رونق برای تأیید ایده خاص شما ضروری نیست، می توانید ثابت کنید که مخاطبانی وجود دارد که به محصول مورد نظر شما اختصاص داده شده است.

به عنوان یک امتیاز، این همچنین به این معنی است که شما یک کانال بازاریابی بالقوه برای اهرم بیشتر در خط دارید.

برخی از مکان‌ها برای جستجوی جوامع خاص عبارتند از Reddit، Quora، و Discord.

روش 3: فروشگاه‌هایی را بیابید که قبلاً در این جایگاه خوب کار می‌کنند.

در حالی که مهم است که از سوله های بیش از حد اشباع شده خودداری کنید، یافتن چند فروشنده در جایگاه خود (یا نزدیک به آن) یک راه عالی برای تأیید این موضوع است که افراد مایل به خرج کردن در این دسته هستند.

به همین دلیل، مهم است که مراقب جایگاه‌هایی باشید که مطلقاً هیچ رقابتی نمی‌بینید.

در حالی که این احتمال وجود دارد که شما طلا کسب کرده باشید، این احتمال بسیار بیشتر است:

  • بازار مناسبی وجود ندارد.
  • بازار کوچکتر از آن است که سودآور باشد.

آنچه شما در حالت ایده آل به دنبال آن هستید “رقابت کم” است – نه “بدون رقابت”. شما جایگاهی می‌خواهید که چند بازیکن داشته باشد، اما هنوز به طور کلی از آن استفاده نمی‌شود.

در اینجا چند راه ساده برای یافتن بازیکنان موجود در یک طاقچه وجود دارد:

  • سایت های تجارت الکترونیک مانند آمازون یا eBay را مرور کنید.
  • به انجمن‌هایی مانند Reddit بروید و ببینید آیا کسی در جوامع مرتبط از فروشنده یا محصولی در آن جایگاه نام برده است یا خیر.
  • یک جستجوی ساده در Google از “niche” + stores انجام دهید.

سوال 2: آیا روند تقاضا در جهت درست است؟

وقتی تأیید کردید که تقاضای کافی برای محصولات در یک جایگاه وجود دارد، گام بعدی تأیید این است که این تقاضا دارای طول عمر است (یعنی در طول زمان نسبتاً ثابت مانده است یا روند صعودی دارد).

برای مرجع، سه روش وجود دارد که تقاضا می تواند روند داشته باشد: نزولی، صعودی، یا نسبتاً ثابت

یک روند نزولی نشان می دهد که تقاضا برای آن محصول یا علاقه به آن جایگاه در حال کاهش است. بیشتر اوقات این بدان معنی است که شما باید از این طاقچه دوری کنید.

یک روند صعودی نشان می دهد که تقاضا برای آن محصول یا علاقه به آن جایگاه در حال افزایش است. این به طور کلی نشانه خوبی است، اما شما همچنین باید مطمئن شوید که این یک مد یا روندی نیست که ممکن است به زودی از بین برود.

در نهایت، یک جایگاه با الگوی روند ثابت به این معنی است که تقاضا نسبتاً ثابت بوده است. این‌ها امن‌ترین مکان‌هایی هستند که می‌توان وارد شد، به‌ویژه زمانی که این علاقه در یک دوره طولانی ثابت بوده است.

چگونه تعیین کنیم که یک طاقچه در چه جهتی پرطرفدار است

هنگام انجام این تحقیق، به Google Trends مراجعه کنید.

در اینجا، می‌توانید جایگاه یا ایده محصول خود را در نوار جستجو تایپ کنید، و ابزار به صورت گرافیکی تغییرات حجم جستجو را برای درخواست شما در طول زمان نشان می‌دهد.

most profitable ecommerce niches, Google Trends for niche store ideas research

همچنین می‌توانید به دنبال منابع اخیری باشید که در مورد روندهای آن جایگاه بحث می‌کنند. به طور خاص، شما می خواهید به دنبال هر مقاله، مطالعه یا گزارش خبری باشید که در مورد رشد یا کاهش آن جایگاه صحبت می کند. همچنین باید درباره نگرش‌های بازار نسبت به آن جایگاه، روندهای نوظهور در آن جایگاه، سیاست‌هایی که ممکن است بر کسب‌وکارهای درون آن جایگاه تأثیر بگذارد و غیره تحقیق کنید.

سوال 3: آیا منابعی برای رشد موفقیت آمیز کسب و کار در این حوزه دارید؟

منابع در این زمینه به دو چیز اشاره دارند – منابع مالی و غیر مالی.

منابع مالی

این شامل همه چیز از هزینه نمونه‌ها، موجودی، فضای ذخیره‌سازی محصولات (در صورت نیاز)، بازاریابی، هزینه‌های حمل و نقل و غیره می‌شود.

برخی از جایگاه‌ها نسبت به سایرین سرمایه‌برتر خواهند بود. باید هزینه‌های آتی و توانایی پرداخت خود را در طول فرآیند تأیید اعتبار در نظر بگیرید.

منابع غیرمالی

هر فروشگاه تجارت الکترونیکی از شما می خواهد که زمان، تلاش و کار خود را صرف کنید. با این حال، چه مقدار از این منابع را سرمایه گذاری می کنید از یک جایگاه به سمت دیگر به شدت متفاوت است.

هنگام اعتبارسنجی جایگاه های خود، موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • چه مقدار زمان برای توسعه یک محصول نیاز است
  • چه مقدار بازاریابی برای فروش محصول شما لازم است
  • چقدر توجه به موجودی شما برای حفظ کیفیت خود نیاز دارد
  • برای اجرای فروشگاه شما چقدر پشتیبانی مشتری لازم خواهد بود
  • این که آیا تجارت شما شما را به دادخواست از مشتریان خود باز می کند

اگرچه این آخرین مرحله در فرآیند تأیید اعتبار ایده است ، مهم است که وقت خود را بگیرید و اطمینان حاصل کنید که هر طاقچه ای که انتخاب می کنید ، یکی از مواردی است که شما از نظر مالی و روحی برای آن آماده شده اید.

مرحله 3: زمان شروع ساختمان.

اقدام به همان اندازه مهم است که یادگیری استراتژی ها مهم است.

اگر می خواهید از تحقیق بپردازید و مستقیماً به ساختمان بروید ، در اینجا برخی از سوله هایی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید – بر اساس چارچوبی که در بالا مورد بحث قرار گرفت ، تأیید شده است.

8 بهترین سوله تجارت الکترونیکی که در سال 2022 در نظر گرفته می شود

1. یقه های سگ سفارشی

اگر در جستجوی یقه های سگ هستید ، هزاران گزینه وجود دارد. با این حال ، بازار یقه های سگ سفارشی یک فرصت طاقچه را ارائه می دهد. شما می توانید یقه ها را با نام حیوان خانگی ، اطلاعات تماس مالک یا طرح های منحصر به فرد شخصی سازی کنید.

آنچه ما دوست داریم: یقه های سفارشی به شما امکان می دهد طیف وسیعی از مهارت ها را به نمایش بگذارید. شما می توانید یک یقه ساده ، تختخواب شده یا یک طرح زیبا دوزی شده را بر اساس توانایی های ساختمانی خود ارائه دهید.

آیا داده های تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که نشان دهنده علاقه به این طاقچه است؟

نتایج تحقیق کلمات کلیدی از MOZ موارد زیر را نشان می دهد.

اصطلاح

حجم جستجوی ماهانه

یقه های سگ

67،500

یقه های سگ سفارشی

9،050

یقه های سگ شخصی

7،400

best ecommerce niches, keyword research results for custom dog collar

آیا جوامعی در اطراف این طاقچه یا موضوعات مرتبط وجود دارد؟

در Reddit ، R/Dog Subreddit دارای 135،000 عضو و R/Dogpicture دارای 917،000 عضو است.

توجه: در حالی که این جامعه ای در اطراف طاقچه واقعی یقه های سگ سفارشی نیست ، اما نشان می دهد که بیش از حد کافی در جهان وجود دارند که عاشق سگ های خود هستند و مایل به عمل کردن هستند این احساسات – در این مورد با شرکت فعال در یک جامعه.

آیا داده هایی برای پشتیبانی از این طاقچه وجود دارد؟

a بررسی 2021 نشان داد که خرید آنلاین توسط صاحبان حیوانات اهلی از 72 ٪ در سال 2020 به 86 ٪ افزایش یافته است در سال 2021. این یک نشانه مثبت برای هر کسی است که این طاقچه را در نظر می گیرد ، زیرا این نشان دهنده افزایش تقاضا است.

آیا فروشندگان موفقی در این طاقچه وجود دارند؟

بسیاری از فروشگاه های یقه حیوانات اهلی طاقچه وجود ندارد. با این حال ، چندین فروشنده یقه سگ را به عنوان بخشی از پیشنهادات خود ارائه می دهند – و این کار را با موفقیت انجام می دهند.

به عنوان مثال ، این فروشنده بیش از 75،000 یقه سگ شخصی را در Etsy فروخته است.

best ecommerce niches, Etsy niche store selling dog collars

منبع تصویر

به راحتی می توان فرض کرد که با دریافت بیش از 23،000 رتبه بندی ، این فروشگاه آمازون بیش از این تعداد فروخته شده است.

best ecommerce niches, Amazon niche store selling embroidered dog collars

منبع تصویر

2. جواهرات بسته بندی شده سیم و آموزش DIY

در حالی که می توانید تقریباً در هر خرده فروش دستبند و گردنبند بخرید ، مشاغل کوچک در فضای جواهرات پیچیده شده سیم شکوفا می شوند. این قطعات شامل سیم پیچ در اطراف سنگ یا جواهر برای ایجاد طرح های تزئین شده است.

اگر اشتیاق به طراحی گرافیک یا ساخت فیلم دارید ، می توانید هر دو جواهرات و آموزش های پیچیده سیم را بفروشید که به صنعتگران مشتاق هنر و صنعت آموزش می دهد.

آنچه را که ما دوست داریم: هر قطعه جواهرات پیچیده سیم بی نظیر است. حتی اگر ممکن است فروشندگان دیگری نیز وجود داشته باشد ، هیچ سازنده دیگری دقیقاً مانند شما طراحی نخواهد کرد.

آیا داده های تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که نشان دهنده علاقه به این طاقچه است؟

نتایج تحقیق کلمات کلیدی از MOZ موارد زیر را نشان می دهد.

اصطلاح

حجم جستجوی ماهانه

جواهرات پیچیده سیم

2،943

سنگهای پیچیده سیم

2،668

حلقه بسته بندی شده سیم

1،388

آویزهای بسته شده سیم

1،403

best ecommerce niches, keyword research for wire-wrapped jewelry

آیا جوامعی در اطراف این طاقچه یا موضوعات مرتبط وجود دارد؟

در Reddit ، Subreddit R/Wirewrapping دارای 31000 عضو است.

فیس بوک همچنین کشش را نشان می دهد. گروه “WIRE WRANG WIRPING WIRENG WIRENT WIRENTS و Beyond” در فیس بوک دارای بیش از 43،000 عضو . در همین حال ، در اینستاگرام ، #wirewrapping دارای 1.6 میلیون پست است ، و #WirewrappingJewelry (54،000 پست) دارد.

آیا فروشندگان موفقی در این طاقچه وجود دارند؟

در حالی که به نظر نمی رسد یک برند قابل تشخیص یا “رهبر برند” برای جواهرات پیچیده شده یا آموزش سیم کشی سیم وجود داشته باشد ، در این طاقچه چندین فروشنده موفق وجود دارد.

به عنوان مثال ، این فروشگاه Etsy که جواهرات بسته بندی شده سیم را به فروش می رساند ، تقریباً 30،000 دلار فروش داشته است.

best ecommerce niches, Etsy niche store selling wire-wrapping jewelry store

منبع تصویر

این آموزش نوشتن سیم (همچنین در Etsy) بیش از 13،000 دلار فروش ایجاد کرده است.

best ecommerce niches, Etsy store selling wire-wrapping tutorials

منبع تصویر

3. وسایل و لوازم جانبی نینتندو سوئیچ

در حالی که شما نمی توانید خود Nintendo Switch را بفروشید ، می توانید طیف وسیعی از لوازم جانبی سفارشی مانند موارد یا پوشش ها را ارائه دهید. اگر اشتیاق به بازی های ویدیویی دارید ، می توانید بر اساس شخصیت های محبوب یا زیبایی شناسی ، لوازم جانبی با مضمون ایجاد کنید.

وسایل شما را می توان به صورت دستی ، چاپی سه بعدی ، قالب دار از سیلیکون یا حک شده از چوب. شما می توانید اسباب بازی هایی را که ایجاد می کنید بر اساس کاردستی انتخاب خود تنظیم کنید.

آنچه ما دوست داریم: طیف وسیعی از لوازم جانبی وجود دارد که می توانید ایجاد کنید-از موارد محافظ تا پوست گرفته تا چنگال شادی تا دارندگان بازی. حتی می توانید برای این دستگاه تصمیم گیری یا برچسب خاصی تهیه کنید. با استفاده از این طاقچه ، می توانید یک اسباب بازی خاص یا بسیاری را ارائه دهید ، و گزینه های بی پایان را به شما ارائه می دهید.

آیا داده های تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که نشان دهنده علاقه به این طاقچه است؟

نتایج تحقیق کلمات کلیدی از MOZ موارد زیر را نشان می دهد.

اصطلاح

حجم جستجوی ماهانه

نینتندو سوئیچ

1،052،611

شارژر سوئیچ نینتندو

13،734

مورد سوئیچ نینتندو

17،053

best ecommerce niches, keyword research for Nintendo Switch

آیا جوامعی در اطراف این طاقچه یا موضوعات مرتبط وجود دارد؟

در Reddit ، R/Nintendoswitch 4.2 میلیون عضو دارد. گروه های فیس بوک همچنین قدرت این بازار را نشان می دهند. گروه Nintendo Switch بیش از 250،000 عضو دارد و یک اختصاصی دیگر گیمرهای Nintendo Switch گروه بیش از 123،000 عضو دارد.

در همین حال ، در اینستاگرام ، #NintenDoSwitch بیش از 9 میلیون پست دارد.

آیا داده هایی برای پشتیبانی از این طاقچه وجود دارد؟

اگرچه سوئیچ نینتندو فقط شش سال پیش منتشر شد ، اما در حال حاضر یکی از پرفروش ترین کنسول های بازی ویدیویی همه زمان ها. در سال 2021 ، نینتندو سوئیچ پرفروش ترین کنسول بازی ویدیویی در سراسر جهان.

حتی اگر سال در سال خالص فروش خالص برای نینتندو که اخیراً به دلیل افت فروش اختصاصی بازی های ویدیویی برای این سیستم عامل کاهش یافته است ، تقاضا برای Nintendo Switch نسبتاً پایدار مانده است.

نمودار Google Trends نشان می دهد که محبوبیت اصطلاح “نینتندو سوئیچ” بیشتر برای 12 ماه گذشته ثابت یا زیاد بوده است.

best ecommerce niches, Google Trends graph for Nintendo Switch

آیا فروشندگان موفقی در این طاقچه وجود دارند؟

دسته لوازم جانبی نینتندو سوئیچ برای تعداد کمی از فروشندگان آمازون فوق العاده پرسود بوده است.

به عنوان مثال ، این مورد Nintendo Switch دارای بیش از 55000 رتبه بندی است ، به این معنی که فروشنده بسیار بالاتر از این تعداد فروخته شده است.

best ecommerce niches, Amazon store selling Nintendo Switch cases

تصویر

این محافظ صفحه نمایش شیشه ای نیز دارای بیش از 25،000 رتبه بندی است.

best ecommerce niches, Amazon store selling Nintendo Switch protective covers

Image Source

4. برنامه های تمرین

اگر اشتیاق به تناسب اندام دارید یا یک مربی معتبر هستید ، می توانید برنامه های تناسب اندام خود را به بازار عرضه کنید. شما می توانید یک کانال YouTube را با فیلم های تمرینی اختصاصی در Patreon ایجاد کنید. شما می توانید کتابهای الکترونیکی ایجاد کنید که روال تناسب اندام را جزئیات می کند.

پس از اتمام یک آموزش ، می توانید لوازم جانبی مرتبط را ارائه دهید. مانند دنده مارک دار یا بطری های آب.

آنچه ما دوست داریم: شما می توانید برنامه های تمرینی خود را با اهداف مختلف تمرینی به جمعیتی مختلف هدف قرار دهید. به عنوان مثال ، شما ممکن است طرحی داشته باشید که روی مادران جدید متمرکز باشد ، در حالی که یک برنامه دیگر می تواند به یک مبتدی کمک کند تا در مورد بلند کردن وزن بیاموزد.

آیا داده های تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که نشان دهنده علاقه به این طاقچه است؟

نتایج تحقیق کلمات کلیدی از MOZ موارد زیر را نشان می دهد.

اصطلاح

حجم جستجوی ماهانه

روال تمرین

33،864

روال تمرین برای مبتدیان

5،457

برنامه تمرین برای مردان

6،192

best ecommerce niches, keyword research results for workout

آیا جوامعی در اطراف این طاقچه یا موضوعات مرتبط وجود دارد؟

Subreddit R/Fitness دارای بیش از 10 میلیون عضو ، R/Fitmeals Subreddit بیش از 320،000 عضو دارد و R/تمرین Subreddit بیش از 215،000 عضو دارد.

فیس بوک همچنین گروه های اختصاصی برای تمرینات دارد. گروه فیسبوک زنان سیاه پوست بیش از 182،000 عضو دارد ، در حالی که تمرین زنان و پشتیبانی از گروه فیس بوک بیش از 25،000 عضو دارد.

در اینستاگرام ، #Fitness بیش از 509 میلیون پست دارد. در همین حال ، #fitnessmotivation بیش از 128 میلیون پست دارد. #FitMom تقریباً 30 میلیون پست دارد. و #fitover40 بیش از 3.5 میلیون پست دارد).

آیا داده هایی برای پشتیبانی از این طاقچه وجود دارد؟

بخشهای بسیاری از صنعت تناسب اندام در حال شکوفایی است ، به خصوص سوله های مجاور تمرین. به عنوان مثال ، Gymshark (یک مارک پوشاک تناسب اندام) به یک شرکت میلیارد دلاری تبدیل شد و بازار پوشاک سالن بدنسازی به طور کلی پیش بینی می شود تا سال 2032 384.8 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

نمودار Google Trends نشان می دهد که علاقه به برنامه های تمرین طی پنج سال گذشته بسیار روند به طور پیوسته گرایش داشته است.

best ecommerce niches, keyword research results for workout plan

آیا فروشندگان موفقی در این طاقچه وجود دارند؟

چندین تأثیرگذار تناسب اندام را می توان رقبا در نظر گرفت ، با یک نمونه از یک خالق که با موفقیت در این طاقچه ایجاد کرده است Daisy Keech .

best ecommerce niche, workout plans by Keech Peach

منبع تصویر

5. لوازم تزئینی کوکی و کیت های DIY

آیا داده های تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که نشان دهنده علاقه به این طاقچه است؟

نتایج تحقیق کلمات کلیدی از MOZ موارد زیر را نشان می دهد.

اصطلاح

حجم جستجوی ماهانه

دستور العمل های کوکی

82،500

برش کوکی

37،506

کیسه لوله کشی

6،050

تزئین کوکی

5،101

best ecommerce niches, keyword research results for cake decorating

Are there communities around this niche or related topics?

On Reddit, r/cookiedecorating has almost 85k members. Facebook’s “Best Cookie Recipe Ever” group has over 650,000 members. Instagram hashtags also show interest:

  • #cookiesofinstagram has 3.6 million posts.
  • #cookiedesign has 207,000 posts.
  • #cookiedecorating has 2.1 million posts.
  • #cookieartist (544,000 posts).

Is there data to support that this niche has longevity?

Popularity of the term cookie decorating tends to yo-yo. However, Google’s trends graph shows that interest always rebounds.

best ecommerce niches, keyword research results for cookie decorating

Are there any successful sellers in this niche?

Not many stores niche down into cookie decorating. However, Cookie Countess is an exception. As a result, it currently ranks at the top spot in the SERPs.

niche store selling cookie decorating supplies

Image Source

Another successful player is this Etsy store, which has made over $33,000 selling embossed cookie cutters.

niche store selling cookie decorating supplies

Image Source

6. Pet Furniture

If you’re a pet lover with carpentry skills, pet furniture may be the niche for you. Beautiful cat trees and dog houses will always spark interest from pet enthusiasts.

Do you lack carpentry skills? If you love sewing or crocheting, you can also find a home in this niche.

What we love: If you have a passion for home decor, you can offer unique pet furniture for any design aesthetic.

Is there keyword research data indicating interest in this niche?

There isn’t much data on the keyword “pet furniture.” However, by analyzing products that are considered pet furniture, this niche was determined to be valid. Keyword research results from Moz show the following.

Term

Monthly Search Volume

dog crate

20,476

litter box

30,250

best ecommerce niches, keyword research results for litter box

Alt Text: best ecommerce niches, keyword research results for litter box

IMG name: ecommerce-niche-research-pet-furniture.png

Is there data to support that this niche has longevity?

Here are Google Trends results for two items you might want to offer in this niche.

Dog beds: Interest in dog beds is relatively steady.

best ecommerce niches, Google Trends graph for dog bed

Alt Text: best ecommerce niches, Google Trends graph for dog bed

IMG name: ecommerce-niche-research-dogbed.png

Litter box: The popularity of the search term “litter box,” on the other hand, tends to yo-yo. However, the pattern shows that interest always comes back and spikes during Christmas.

litterbox

Are there any successful sellers in this niche?

This dog crate listing on Etsy has over 3,856 reviews, meaning the seller has sold well above this number.

best ecommerce niches, Amazon store selling dog crates

Image Source

This pet teepee on Etsy has been purchased by over 5,000 buyers.

best ecommerce niches, Etsy store selling pet teepees

Image Source

7. Socks

Most of us have a drawer full of socks. These clothing items are often lost, damaged, or replaced, making socks a common purchase. If you’re looking for an ecommerce niche for repeat buyers, socks may be for you.

What we love: Selling socks can be for both crafters and resellers. If you have a unique sense of humor, you can look for retailers that bulk-sell socks. You can then curate a collection for an online store. Those who can sew, knit, or crochet can take a different approach. Handmade socks make for great, unique gifts.

Is there keyword research data indicating interest in this niche?

Keyword research results from Moz show the following.

Term

Monthly Search Volume

funny socks

6,360

crazy socks

5,122

mens socks

7,053

ankle socks

10,447

best ecommerce niches, keyword research results for socks

Are there communities around this niche or related topics?

The r/socks subreddit has over 12,000 members. Instagram also shows that sock-related hashtags gain traction.

  • #sockslover has 284,000 posts
  • #socksgirl has 210,000 posts
  • #socks has over 11 million posts

Is there data to support that this niche has longevity?

As expected, data from Google trends shows that the popularity of the term “socks” is relatively steady.

best ecommerce niches, Google Trends graph for socks

Are there any successful sellers in this niche?

This niche store, Happy Socks, currently holds the top result for the search term “happy socks,” which has 37,000 monthly searches.

best ecommerce niches, niche store selling socks

Image Source

On Etsy, these Nordic wool handmade socks have sold almost 55,000 pairs.

best ecommerce niches, Etsy store selling Nordic wool socks

Image Source

8. Gaming Accessories

We’ve already talked about the Nintendo Switch, but PC gamers can also offer a niche market. You can make accessories for keyboards, modified mouses, custom chairs, and more. امکانات بی پایان هستند.

What we love: There are ways to get even more specific in this niche. For example, if you like working with resin, you can make custom keyboard caps. If screenprinting is more in line with your skill set, you can focus on mouse and keyboard pads.

Is there keyword research data indicating interest in this niche?

Keyword research results from Moz show the following.

Term

Monthly Search Volume

gaming desk

68,419

gaming mouse

45,250

gaming keyboard

30,664

best ecommerce niches, keyword research results for gaming

Are there communities around this niche or related topics?

On Reddit, r/gaming has 34,000,000 members. Additionally, the r/gamingsetups subreddit has almost 40,000 members, and the r/gamingpc subreddit has over 207,000 members.

On Facebook, The “Women Gamers” group has over 50,000 members. Another group called the “Gaming Community” has over 58,000 members

Meanwhile, on Instagram, #gaming has over 63 million posts; #gamingsetup has 2.9 million posts; and #gamingroom has over 1 million posts.

Is there data to support that this niche has longevity?

The gaming industry is booming and will most likely continue to grow. PWC found that video games revenue rose 32% between 2019 and 2021 and will continue to rise — creating an industry projected to be worth $321 billion by 2026.

According to Google Trends, the popularity of the term “gaming setup” has been relatively steady over the last year.

keyword research results for gaming setup

Are there any successful sellers in this niche?

With a wide range of accessories, different products have different levels of popularity. This rainbow keyboard cap set has 2,005 sales on Etsy.

keyword research results for gaming setupImage Source

Alt Text: best ecommerce niches, Amazon store selling gaming setup kits

Img name: ecommerce-niche-gaming-keyboard.jpg

This seller that makes unique, decorated gaming headsets sold 16,374 units on Etsy.

princess crown headphones ears, gaming accessories

Image Source

Choosing the Right Ecommerce Niche in 2022

While nothing can guarantee the success of your online store, careful niche selection will drastically reduce your chances of failure. Resist the urge to start building right away. Instead, take the time to do your due diligence and save yourself the hassle further down the line.

Business Plan Template

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا