کسب و کار

25 بهترین نرم افزار توزیع سرب در سال 2022

25 بهترین نرم افزار توزیع سرب در سال 2022

فروش مایه حیات هر کسب و کاری است. در حالی که فرآیند فروش می تواند پیچیده و زمان بر باشد، اتوماسیون هدفمند با ابزارهای مناسب می تواند بار تیم فروش شما را کاهش دهد. این شامل ساده‌سازی توزیع و مدیریت سرنخ می‌شود.

sales team reviewing the best lead distribution software>در این پست، بهترین نرم افزار توزیع سرنخ را بررسی خواهید کرد که می تواند به شما در بهینه سازی فرآیند فروش و بهبود تبدیل سرنخ کمک کند.

Learn more about why HubSpot's CRM platform has all the tools you need to grow better.

نرم افزار توزیع سرب چیست؟

25 بهترین نرم‌افزار توزیع سرب

پیدا کردن نرم‌افزار توزیع سرنخ متناسب با نیازهای شما

بهترین نرم افزار توزیع سرب

وقتی نوبت به نرم افزار توزیع سرنخ می رسد، ممکن است از تعداد گزینه ها غرق شوید. برای کمک، تیم ما 25 پلتفرم توزیع سرب مورد علاقه ما را جمع آوری کرده است. فهرست را کاوش کنید و گزینه ای را پیدا کنید که برای تیم شما مناسب است.

1. Hub_blankener” target=”Hub_blankener”>

اگر به دنبال یک ابزار مدیریت سرنخ مقیاس پذیر و کاربرپسند هستید، HubSpot را دوست خواهید داشت. می‌توانید با ویژگی‌های فروش/CRM رایگان ما شروع کنید و پس از اینکه تولید سرنخ و کمپین‌های فروش خود را مقیاس‌بندی کردید، آن را به مرکز فروش ارتقا دهید.

HubSpot دارای یک سیستم امتیازدهی پیشرفته است که به شما امکان می دهد مخاطبین را به مناسب ترین فروشنده اختصاص دهید و تبدیل را افزایش دهید.

best lead distribution software, HubSpot

ویژگی های کلیدی:

  • سیستم امتیازدهی سرنخ بر اساس داده های تاریخی و معیارهای سفارشی
  • چرخش سرب (توزیع سرب گرد)
  • بیش از 500 ادغام برنامه

آنچه ما دوست داریم: نرم افزار فروش به شما امکان دسترسی به تعدادی ابزار، از جمله تعامل در فروش، گزارش و تجزیه و تحلیل، و عملکرد CPQ را می دهد. همه در یک پلتفرم CRM. کل فرآیند فروش را بسیار روان‌تر می‌کند و به شما زمان بیشتری برای تمرکز روی مشتریانتان می‌دهد.

قیمت: HubSpot به شما امکان می‌دهد از ویژگی‌های اولیه فروش و CRM به صورت رایگان استفاده کنید. این موارد شامل چت زنده، ادغام با Voice over Internet Protocol (VoIP) ارائه دهندگان، و ایمیل اصلی است. برنامه ریزی. برنامه های مرکز فروش از 45 دلار در ماه شروع می شود.

2. چیلی پایپر

Chili Piper یک برنامه زمان‌بندی و تبدیل سرنخ ورودی با قابلیت‌های مسیریابی است. می‌توانید از فرم‌های وب برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد سرنخ‌ها استفاده کنید و فوراً آنها را به فروشنده مناسب در زمان واقعی انتقال دهید.

همچنین می‌توانید سرنخ‌های خود را بر اساس منطقه، اندازه شرکت یا هر معیار دیگری که مناسب می‌دانید تقسیم‌بندی کنید. تمام اطلاعات سرنخ، از جمله فعالیت آنها، به طور خودکار با CRM شما همگام می شود.

best lead distribution software, Chili Piper

ویژگی های کلیدی:

  • رزرو جلسه با یک کلیک از طریق ایمیل
  • یادآوری‌های خودکار جلسه و زمان‌بندی مجدد
  • مسیریابی سرنخ متناسب

آنچه ما دوست داریم: Chili Piper به از بین بردن اصطکاک از فرآیند زمان‌بندی جلسه و انتقال کمک می‌کند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود، که می تواند به جای مدیریت، صرف بستن معاملات شود.

قیمت: قیمت ها از 15 دلار در هر ماه برای هر کاربر شروع می شود.

3. اختصاص رهبر

Lead Assign یک پلت فرم پیشرفته مدیریت سرنخ است. هر سرنخ را که می گیرید، صرف نظر از منبع آن، در زمان واقعی به شما امکان مشاهده می دهد. به لطف فناوری هوش مصنوعی، Lead Assign مطمئن می‌شود که تمام سرنخ‌های شما به مجرب‌ترین حرفه‌ای فروش در تیم شما ختم می‌شوند. این پلتفرم همچنین ویژگی‌های پیگیری خودکار را ارائه می‌کند که فروشندگان را تشویق می‌کند تا پس از تماس به دنبال بازخورد باشند.

best lead distribution software, Lead Assign

ویژگی های کلیدی:

  • مسیریابی مبتنی بر بازخورد
  • اتوماسیون گردش کار پیشرو
  • امکان پیش‌نمایش سرنخ‌ها قبل از پذیرفته شدن توسط متخصص فروش

آنچه ما دوست داریم: Lead Assign برای استفاده بصری است. کل فرآیند مسیریابی سرنخ به صورت خودکار انجام می شود، که برای هر تیم فروش در زمان بسیار صرفه جویی می شود.

قیمت: قیمت ها از 149 دلار در ماه شروع می شود.

4. PowerRouter

PowerRouter یک پلت فرم مسیریابی سرنخ است که توسط Salesforce توسعه یافته است. قابلیت اصلی آن تقسیم بندی سرب بر اساس قلمرو، نوع صنعت یا منبع است. هر سرنخ را بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده به سمت حرفه ای فروش مناسب هدایت می کند. اینها شامل برنامه کاری فروشنده، منطقه زمانی و در دسترس بودن است.

best lead distribution software, PowerRouter

ویژگی های کلیدی:

  • برنامه‌های مسیر، که سرنخ‌ها را بر اساس ساعات کاری تیم یا کاربر توزیع می‌کند
  • قابلیت مطابقت و مسیر، که جفت شدن مستقیماً به صاحبان حساب منتهی می شود
  • داشبوردها و گزارش‌ها

آنچه ما دوست داریم: PowerRouter یک بوم بصری زیبا دارد. می‌توانید کل جریان مسیریابی را ببینید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.

قیمت: قیمت‌ها از 15 دلار در ماه برای حداکثر شش کاربر شروع می‌شود.

5. LeadAngel

LeadAngel یک ابزار مدیریت سرنخ است. این برای کمک به کسب و کارها ایجاد شد تا از دست دادن سرب جلوگیری کنند و از تلاش های بازاریابی خود درآمد بیشتری کسب کنند. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا سرنخ‌های خود را بر اساس چندین معیار از جمله مکان، صنعت و اندازه شرکت تقسیم کنند.

پس از تقسیم‌بندی سرنخ‌ها، آنها از طریق الگوریتم‌های دور، فردی یا وزن‌دار بین فروشنده مناسب توزیع می‌شوند. LeadAngel همچنین فلوچارت بصری و رابط کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد که ساختن قوانین مسیریابی را آسان می کند.

best lead distribution software, LeadAngel

ویژگی های کلیدی:

  • تطبیق سرنخ
  • مسیریابی سرنخ
  • گزارش

آنچه دوست داریم: نگهداری و پیکربندی LeadAngel آسان است. این پلت فرم با الگوریتم تطبیق سرنخ به حساب قوی نیز انعطاف پذیر است.

قیمت: قیمت ها از 99 دلار برای هر شرکت در هر ماه شروع می شود. شش ماه اول رایگان است.

6. LeanData

LeadData یکی دیگر از برنامه های بومی Salesforce با ویژگی های توزیع سرنخ است. این پلتفرم به خودکارسازی و مقیاس‌بندی صلاحیت سرنخ ورودی کمک می‌کند. می توانید از رابط کشیدن و رها کردن آنها برای ایجاد سناریوهای مسیریابی استفاده کنید.

این ابزار همچنین برای سازماندهی و به روز نگه داشتن داده های شما مفید است. هر زمان که سرنخ جدیدی وارد قیف شما شود، LeanData ابتدا بررسی می کند که آیا آن شخص از قبل در CRM شما حضور دارد یا خیر. در صورت وجود، LeanData به طور خودکار تغییراتی را ایجاد می کند و آنها را به حساب موجود اضافه می کند.

best lead distribution software, LeanData

ویژگی های کلیدی:

  • مسیریابی سرنخ مبتنی بر قانون
  • ادغام با Zoom Info و Outreach
  • اطلاعات آماری تعامل حساب

چیزی که ما دوست داریم: LeanData در لیست بهترین نرم افزارهای توزیع سرنخ ما ظاهر می شود زیرا به شما امکان می دهد سرنخ ها، مخاطبین، حساب ها و غیره را به طور خودکار به افراد مناسب اختصاص دهید. و حتی به آنها در مورد آن هشدار می دهد.

قیمت: برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت، با Lean Data تماس بگیرید.

7. موتور توزیع

Distribution Engine یک برنامه کاربردی برای مسیریابی و واگذاری کار در Salesforce است. از الگوریتم‌های مختلفی برای تخصیص سرنخ‌ها به فروشندگان مناسب بر اساس معیارهایی مانند مهارت‌ها، در دسترس بودن، و سابقه استفاده می‌کند.

نصب و پیکربندی موتور توزیع آسان است. توجه داشته باشید که فقط با نسخه Salesforce Enterprise یا بالاتر کار می کند.

best lead distribution software, Distribution Engine

ویژگی های کلیدی:

  • تحلیل روند فروش
  • تعادل بار برای اطمینان از توزیع بار کار برابر
  • توزیع کنندگان را بکشید تا به نمایندگان اجازه دهند زمانی را که می خواهند کار دریافت کنند انتخاب کنند

آنچه ما دوست داریم: موتور توزیع، وزن دهی تکالیف را ارائه می دهد. این بدان معناست که متخصصان ارشد بیشتر می توانند سرنخ های بیشتری دریافت کنند، در حالی که افراد جوان کمتر دریافت خواهند کرد. این شانس تبدیل سرنخ ها به مشتریان را افزایش می دهد.

قیمت: قیمت‌ها از 45 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می‌شود.

8. LeadSquared

LeadSquared خود را به عنوان یک پلت فرم تبدیل سرنخ و اتوماسیون بازاریابی قرار می دهد. این برای کمک به کسب‌وکارهای B2B و B2C در ردیابی، پرورش و مدیریت سرنخ‌ها طراحی شده است.

به لطف رابط بصری پلتفرم، کاربران می توانند به راحتی کل پایگاه داده خود را مدیریت کنند و منطق سفارشی خود را برای توزیع سرنخ ایجاد کنند تا تبدیل را افزایش دهند.

best lead distribution software, Lead Squared

ویژگی های کلیدی:

  • توزیع خودکار سرنخ براساس مکان، منبع سرنخ، اولویت محصول و موارد دیگر
  • توزیع سرنخ دوربرگردان بر اساس جابجایی عامل

آنچه ما دوست داریم: LeadSquare دسترسی به سابقه فعالیت مشتریان و کارمندان را ارائه می دهد. با نگاهی به ارتباطات گذشته، می توانید درک خوبی از انتظارات مشتریان به دست آورید که به بستن معاملات کمک می کند.

قیمت: قیمت ها از 25 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. صورت‌حساب این اشتراک سالانه است.

9. Bitrix24

Bitrix24 یک CRM با ویژگی های توزیع سرب است. همه سرنخ‌های شما را می‌توان در یک پلتفرم ضبط، ذخیره و مدیریت کرد. بدون توجه به اینکه سرنخ های شما از کجا آمده اند، می توانید به راحتی و به طور مساوی سرنخ ها را بین نمایندگان فروش خود توزیع کنید.

Bitrix24 همچنین ابزارهای بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد که می تواند به شما در تعامل با مشتریان و سرنخ ها کمک کند.

best lead distribution software, Bitrix24

ویژگی های کلیدی:

  • مسیریابی هوشمند اطمینان حاصل می کند که سرنخ ها با مدیران حساب مناسب مطابقت دارند
  • امکان انتقال کانال های گفتگو و نماینده فروش
  • مسیریابی مجدد خودکار در صورت در دسترس نبودن نماینده فروش

آنچه ما دوست داریم: Bitrix24 گزارش‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که برای تجزیه و تحلیل موفقیت تلاش‌های فروش شما مفید است.

قیمت: قیمت‌ها از 39 دلار برای هر کاربر در هر ماه برای حداکثر پنج کاربر شروع می‌شود.

10. بوبردو

Boberdoo یک راه حل SaaS است که نرم افزار توزیع سرنخ و تماس را برای بازاریابان فراهم می کند. می‌توانید از Boberdoo برای ردیابی، مسیریابی و صورت‌حساب برای سرنخ‌های مبتنی بر وب استفاده کنید. این پلتفرم قوی به شما امکان می‌دهد توزیع سرنخ، صورت‌حساب، حسابداری و گزارش را خودکار کنید.

best lead distribution software, boberdoo

ویژگی های کلیدی:

  • ردیابی تعامل
  • مسیریابی انتقال زنده

چیزی که ما دوست داریم: Boberdoo گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی ارائه می‌دهد و به طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را برای راضی نگه داشتن مشتریان اضافه می‌کند.

قیمت: پس از درخواست نسخه نمایشی، قیمت گذاری در دسترس است.

11. ارتباط اصلی

Lead Liaison یک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی است که برای SMB ها و شرکت ها هدف قرار گرفته است. با این حال، عملکردهای این پلت فرم فراتر از اتوماسیون بازاریابی است. Lead Liaison همچنین جستجوی فروش و تولید سرنخ را پوشش می دهد.

شما می توانید از Lead Liaison نه تنها برای هدایت ترافیک به سایت خود بلکه برای تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ استفاده کنید. آنچه که Lead Liaison را کمی متفاوت از راه حل های بالا می کند، رویکرد آنها به توزیع سرنخ است. آنها آنها را بر اساس دو معیار عملکرد به نمایندگان فروش اختصاص می دهند:

  • تعداد سرنخ های تبدیل شده به فرصت.
  • تعداد فرصت های بسته.

best lead distribution software, Lead Liaison

ویژگی های کلیدی:

  • توزیع سرنخ مبتنی بر در دسترس بودن
  • گزارش و تجزیه و تحلیل دقیق
  • مسیریابی مبتنی بر قانون

آنچه ما دوست داریم: ما به دو دلیل، Lead Liaison را در لیست بهترین نرم افزارهای توزیع سرنخ خود قرار دادیم. اولاً، بسیار شهودی است و به شما این امکان را می دهد که مشتریان بالقوه را به صورت دستی یا با همگام سازی آنها با یک CRM آپلود کنید. و ثانیا، شما امکانات بی پایانی برای تقسیم بندی و اتوماسیون دارید.

قیمت: قیمت 250 دلار در ماه.

12. فروش تازه

Freshsales یک CRM فروش با ویژگی‌های توزیع سرب است. شما می توانید از قوانین از پیش تعریف شده برای توزیع و تخصیص خودکار سرنخ ها استفاده کنید. این به شما امکان می دهد هر تعداد منطقه را که می خواهید ایجاد و مدیریت کنید – و معیارهای توزیع منحصر به فرد را برای هر کدام تعیین کنید.

free lead distribution software, Freshsales

ویژگی های کلیدی:

  • گرفتن بازخورد
  • گزارش و تجزیه و تحلیل دقیق
  • مسیریابی مبتنی بر قوانین

چیزی که ما دوست داریم: Freshsales واقعاً شهودی است، به این معنی که شما مجبور نخواهید بود ساعت‌ها برای آموزش تیم خود وقت بگذارید. این پلتفرم همچنین گزارش قوی ارائه می دهد که به بهبود عملکرد فروش کمک می کند.

قیمت: Freshsales یک نرم افزار رایگان توزیع سرب است.

13. LeadsPedia

LeadsPedia یک پلت فرم بازاریابی عملکردی است که دارای چندین ویژگی از جمله:

است

  • توزیع سرنخ.
  • مدیریت وابسته.
  • ردیابی تماس و مسیریابی.

می‌توانید سرنخ‌ها را در زمان واقعی ضبط کنید و فوراً آنها را تأیید کنید. LeadsPedia همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا وضعیت سرنخ‌ها را کنترل کنید و دلیل رد شدن برخی از آنها را فاش کنید. از آنجایی که LeadsPedia چندین عملکرد را در یک راه حل واحد ترکیب می کند، به حذف سیلوها و بهبود فرآیندهای تجاری کمک می کند.

best lead distribution software, LeadsPedia

آنچه را که ما دوست داریم: از آنجا که اطلاعات در زمان واقعی به روز می شوند ، می توانید مطمئن باشید که تصمیماتی که می گیرید بر اساس داده های تازه است.

قیمت گذاری: قیمت گذاری با 1500 دلار در ماه شروع می شود.

14. کپسول سرب

کپسول سرب یک نرم افزار مبتنی بر ابر برای مدیریت سرب ، مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی وابسته برای مشاغل از انواع و اندازه است.

سیستم مدیریت اصلی این پلتفرم مدیریت فروشندگان ، مشتری ها ، شرکت های وابسته ، تبلیغ کنندگان و نیروی فروش را ساده می کند و به سرعت و دقیق به هر CRM منجر می شود.

best lead distribution software, Lead Capsule

ویژگی های کلیدی:

  • فعالیت داشبورد
  • واردات و صادرات سرب آسان با پرونده های CSV
  • گزارش و تجزیه و تحلیل

آنچه را که ما دوست داریم: این ابزار دارای منحنی یادگیری نرم است. این یک داشبورد ساده است که به شما امکان می دهد تا از بین بسیاری از معیارهای دیگر ، از طریق منبع ، وضعیت و کمپین فیلتر کنید.

قیمت گذاری: قیمت ها با 499 دلار در هر ماه شروع می شود.

15. adrack

Adrack یک بستر بازاریابی همه در یک است که به شما کمک می کند تا منجر به جذب ، توزیع و تبدیل منجر به مشتریان شوید. این نرم افزار برای شرکت هایی که کمپین های فروش خود را اجرا می کنند ، و همچنین تبلیغ کنندگان و آژانس های تولید سرب مناسب است.

Adrack به شما امکان می دهد توزیع و مدیریت سرب را خودکار کنید. شما می توانید معیارهای زیادی مانند منطقه زمانی و منبع سرب را تعیین کنید تا اطمینان حاصل کنید که چشم اندازهای شما به مناسب ترین فروشندگان اختصاص داده شده است.

این نرم افزار همچنین دارای یک ماژول تجزیه و تحلیل عالی است. شما می توانید کمپین های در حال انجام و رسم صادرات خود را مشاهده کنید ، گزارش های پیشرفته. ؟ عرض = 700 و ارتفاع = 368 و نام = توزیع سرب-سافت نرم افزار-adrack.webp “width =” 700 “height =” 368 “loading =” lazy “alt =” نرم افزار توزیع سرب رایگان ، adrack “srcset =” https: // وبلاگ .hubspot.com/hs-fs/hubfs/lead-distribution-software-adrack.webp؟ width = 350 & height = 184 & name = lead-distribution-software-adrack.webp 350w ، https://blog.hubspot.com/hs- FS/HUBFS/LEAD-DISTRIBUTION-SOFTER-ADRACK.WEBP؟ Width = 700 & Height = 368 & Name = Lead-Distribution-software-adrack.webp 700W ، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/lead-distristribution -Software-Adrack.webp؟ عرض = 1050 & height = 552 & name = سرب-distribution-software-adrack.webp 1050w ، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/lead-distribution-software-adrack.webp؟ عرض = 1400 و ارتفاع = 736 & name = Lead-Distribution-software-adrack.webp 1400w ، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/lead-distribution-software-adrack.webp؟width=1750&height=920&name=lead -Distribution-Software-Adrack.Webp 1750W ، https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/lead-distribution-software-adrack.webp؟width=2100&height=1104&name=Lead-distristribution-Software-Adrack. webp 2100w” sizes=”(max-width: 700px) 100vw, 700px”/>

ویژگی های کلیدی:

  • برنامه ریزی کمپین مبتنی بر منطقه زمان
  • آزمایش A/B
  • گزارشگری پیشرفته ، سفارشی

آنچه را که ما دوست داریم: Adrack می داند و نیازهای مدیران فروش را می فهمد. به این معنی که ماژول توزیع تماس آن تنها ویژگی مفید نیست. همچنین ابزاری برای تولید آگهی ها و اعلان های فشار وب دارد که هر دو می توانند به شما در تقویت ROI کمپین خود کمک کنند.

قیمت گذاری: شما می توانید یک کمپین حداکثر 10،000 پینگ را بر روی یک برنامه رایگان اجرا کنید. برنامه های پرداخت شده از 275 دلار در هر ماه شروع می شود.

16. pipeliner

Pipeliner CRM است که دارای یک ماژول مدیریت سرب است. شما می توانید به راحتی با استفاده از قابلیت های کشیدن و رها کردن ، نمره داده و به آنها اختصاص دهید. اگر یکی از اعضای تیم شما متوجه شود که یک سرب واجد شرایط فروش نیست ، می تواند آن را برای پرورش به تیم بازاریابی ارسال کند.

پس از توزیع سرب های خود ، می توانید پیشرفت آنها را در خط لوله کنترل کنید.

free lead distribution software, Adrack

ویژگی های کلیدی:

  • اتوماسیون گردش کار
  • سیستم یادآوری برای پیگیری های سرب
  • قابلیت های امتیاز دهی سرب سفارشی

آنچه ما دوست داریم: Pipeliner چندین ادغام شخص ثالث را ارائه می دهد ، که باعث می شود واردات از چندین منبع وارد شود. با این حال ، آنچه واقعاً آن را متمایز می کند این است که ادغام با ابزارهای سفارشی شما نیز آسان است.

قیمت گذاری: برنامه ها با 65 دلار در ماه شروع می شوند.

17. clickpoint

ClickPoint یک ابزار توزیع سرب برای شرکت هایی است که شماره گیری خارج از کشور و کمپین های مبتنی بر پیام کوتاه را اجرا می کنند. وب سایت این شرکت می گوید که به تیم های فروش کمک می کند تا بین 40 ٪ تا 60 ٪ از سهمیه تجاوز کنند و به آنها امکان می دهد بیش از 300 تماس در روز انجام دهند. این به لطف اتوماسیون امکان پذیر است.

best lead distribution software, Pipeliner

ClickPoint به شما امکان می دهد گزینه های اولویت بندی پیشرفته را تنظیم کرده و از چندین استراتژی توزیع سرب استفاده کنید. شما می توانید در مورد یک استراتژی دور رابین تصمیم بگیرید و به طور مساوی توزیع کنید.

یا اگر ترجیح می دهید ، می توانید به یک رویکرد اسلحه بروید ، که به همه در مورد یک سرب جدید اطلاع می دهد. اولین کسی که به هشدار پاسخ می دهد ، منجر به عقب نشینی خود می شود.

یکی دیگر از ویژگی های عالی گزینه بازیافت سرب است. اگر یک شرکت فروش از یک سرب غافل شود ، دوباره به بهترین عضو تیم بعدی توزیع می شود.

ویژگی های کلیدی:

  • مدیریت سرب موبایل در iOS و Android
  • تابلوهای امتیاز برای دستاوردهای تیم
  • اولویت بندی سرب

آنچه را که دوست داریم: ClickPoint پشتیبانی زنده را به همه کاربران ارائه می دهد. می توانید از طریق چت کمک سریع بخواهید یا از یک محصول پیاده روی بخواهید. همچنین ، هیچ قرارداد بلند مدت وجود ندارد ، زیرا فقط برنامه های ماهانه وجود دارد.

قیمت گذاری: برنامه ها با هزینه ماهانه 450 دلار برای تیم های پنج نفره شروع می شود.

18. ledbyte

Leadbyte یک نرم افزار توزیع سرب مبتنی بر ابر برای فروشندگان و خریداران سرب است. این امکان را به شما می دهد تا به سمت راست مشتری یا شخص فروش ضبط و توزیع کنید. این ابزار دارای قابلیت های فیلتر پیشرفته ای است که به شما امکان می دهد به طور خودکار هرگونه با کیفیت پایین ، تکراری یا نامعتبر را رد کنید.  

می توانید کلاه و منطق مسیریابی را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر بار سرب مناسب را به مشتری مناسب ارسال می کنید.  شما می توانید سرب را منحصراً (یا چند فروش) توزیع کنید و حراج را تنظیم کنید تا بالاترین پیشنهاد دهنده منجر شود ، که به شما کمک می کند تا بالاترین ROI را بدست آورید.

اگر یک تجارت سرب تولید می کنید ، می توانید همان منجر به خریداران متعدد یا تضمین انحصاری را بفروشید. Leadbyte به شما امکان می دهد تا در کانال های تولید سرب خود حفر کنید. در نتیجه ، شما می توانید درک کنید که کدام کمپین ها و منابع اصلی منجر به بالاترین ROI می شوند.

best lead distribution software, ClickPoint

ویژگی های کلیدی:

  • ردیابی منبع سرب
  • ماژول تقسیم بندی سرب
  • api برای ادغام آسان

آنچه را که ما دوست داریم: Leadbyte به ویژه در صورت فروش مجدد یا به اشتراک گذاری با شرکا ، بسیار مفید است. می توانید معیارهای سفارشی را تنظیم کرده و آنها را از نزدیک با پروفایل مشتری مشتری خود تنظیم کنید.

قیمت گذاری: قیمت ها پس از تماس آزمایشی در دسترس هستند.

19. Blitz

Blitz CRM با قابلیت های مدیریت سرب است. این امکان را به شما می دهد تا سرب های خود را از طریق فرم های وب ضبط کنید یا آنها را از منابع خارجی مانند VoIP و ابزارهای شماره گیری خودکار وارد کنید.

Blitz تیم فروش خود را با پر کردن خودکار تقویم های خود با تماس یا تماس با ایمیل مشغول نگه می دارد. آنها می توانند به سرعت یادداشت ها را برای هدایت پروفایل ها اضافه کنند و آنها را با سایر فروشندگان به اشتراک بگذارند.

اگر سرب دوباره به عضو تیم دیگری اختصاص یابد ، آنها سابقه تماس کامل خواهند داشت. همچنین می توانید نحوه پیشرفت هر سرب از طریق خط لوله فروش را ردیابی کنید و کدام کانال ها یا قیمت های محصول منجر به بیشترین تعداد فروش می شود.

best lead distribution software, LeadByte

ویژگی های کلیدی:

  • گزارش های زمان واقعی
  • اتوماسیون گردش کار با قدرت
  • الگوهای قابل تنظیم برای ارتباطات مشتری

آنچه را که ما دوست داریم: Blitz کارهای اداری زیادی را خودکار می کند ، بنابراین می توانید روی بسته شدن فروش تمرکز کنید. به عنوان مثال ، لازم نیست نگران برنامه ریزی تیم خود و برقراری تماس پیگیری باشید. همچنین می توانید ایمیل های بروزرسانی سرب را فعال کنید. به عنوان مثال ، اگر یک نماینده فروش با یکی از قراردادهای خود گیر بیفتد ، می توانید به آنها کمک کنید تا هرگونه مسدود کننده را حذف کرده یا آن را به یک فروشنده دیگر اختصاص دهید.

قیمت گذاری: قیمت ها در صورت درخواست در دسترس هستند.

20. Leadfeeder

Leadfeeder یک نرم افزار انتقال و توزیع سرب است که توسط تیم های فروش و آژانس های بازاریابی استفاده می شود. پس از ادغام با حساب Google Analytics ، این ابزار شروع به شناسایی کدام شرکت ها از سایت شما می کند. تیم فروش شما می تواند از طریق ایمیل یا Slack پینگ دریافت کند ، یا تماس را می توان به طور خودکار در CRM شما اختصاص داد.

best lead distribution software, Blitz

ویژگی های کلیدی:

  • گزارش آسان
  • هشدارهای خودکار که به بستن معاملات کمک می کند
  • ادغام های بومی و دو طرفه با نرم افزار برتر تجارت مانند HubSpot ، Slack و Zapier

آنچه را که ما دوست داریم: Leadfeeder بر اساس رفتار مرور سرب و بارهای فعلی تیم شما در اولویت قرار دارد. اگر با یک سرب “داغ” سر و کار دارید ، مخاطب برای توزیع به بالای لیست شما منتقل می شود.

قیمت گذاری: فقط دو برنامه وجود دارد. شخص رایگان به شما امکان می دهد فقط برای هفت روز گذشته منجر و فعالیت خود را ببینید. برای باز کردن همه ویژگی ها ، باید برای یک برنامه پرداخت شده که در هر ماه 79 دلار هزینه دارد ثبت نام کنید.

21. myphoner

MyPhoner یک نرم افزار تماس سرد است که به شما امکان می دهد توزیع ، پیگیری و پیگیری های خود را انجام دهید. شما می توانید از آن برای کمپین های داخلی خود استفاده کنید ، یا با شرکا رهبری را به اشتراک بگذارید. این ابزار برای شرکت هایی از همه شکل ها و اندازه ها مناسب است. از مشاغل بزرگ از راه دور تا راه اندازی و آزادکار.

آنچه Myphoner را به یکی از بهترین نرم افزار توزیع سرب تبدیل می کند ، انعطاف پذیری آن است. شما می توانید همان موارد را به چندین عامل یا فقط یک مورد اختصاص دهید. فروشندگان شما همچنین می توانند “قفل” را انجام دهند. این اطمینان حاصل می کند که لیست تماس های آنها دوباره توزیع نشده است.

free lead distribution software, Leadfeeder
Myphoner دارای یک ماژول گزارش است که می توانید از آنها برای تجزیه و تحلیل کمپین های فروش و بررسی هر نماینده فروش استفاده کنید. اگر رهبری خود را با یک شرکت شریک به اشتراک گذاشته اید ، می توانید بررسی کنید که کمپین های آنها چگونه پیش می رود.

ویژگی های کلیدی:

  • deduplication سرب ساده
  • ادعای و قفل کردن ماژول سرب
  • ماژول های تماس تلفنی و پیام کوتاه

آنچه را که ما دوست داریم: Myphoner انتخاب خوبی برای شرکت های تولید سرب و هم شرکت هایی است که فروش خود را در داخل کشور تولید می کنند و اجرا می کنند. فریلنسرها همچنین می توانند از یک حساب رایگان استفاده کنند.

قیمت گذاری: در هر صندلی 19 دلار در هر ماه شروع می شود.

22. nextiva

Nextiva یک پلت فرم ارتباطی تجاری همه در یک است ، که دارای یک ماژول VoIP ، چت زنده و کنفرانس ویدیویی است.

Nextiva به شما امکان می دهد تا از طریق معیارهای مختلفی مانند اولویت ، حجم کار تیم شما ، تکنیک تکنیک فروش یا ساعات کار ، هدایت خود را توزیع کنید. توزیع نرم افزار به طور مساوی از طریق یک فرآیند خودکار انجام می شود. بنابراین ، لازم نیست نگران این باشید که نمایندگان فروش شما تا به حال از بین نرود.

free lead distribution software, MyPhoner

ویژگی های کلیدی:

  • ادغام های شخص ثالث با نرم افزار پیشرو CRM
  • تجزیه و تحلیل فروش پیشرفته.
  • ماژول ردیابی فروش

آنچه را که ما دوست داریم: این سیستم عامل دارای یک رابط کاربر پسند و مدرن است و استفاده از کارکنان شما را آسان تر می کند. Nextiva همچنین از کار تیمی پشتیبانی می کند. اگر فکر کنند که یک همکار آنچه را برای بستن فروش می طلبد ، فروشندگان می توانند مجدداً به اعضای تیم اختصاص دهند.

قیمت گذاری: با 23.95 دلار در ماه برای حداکثر چهار کاربر شروع می شود.

23. xzazu

XZAZU بستری برای ضبط ، توزیع و مدیریت وابسته به سرب است. اگر یک شرکت تولید سرب باشید و فقط برای استفاده داخلی استفاده نکنید ، آن را به ویژه مفید خواهید یافت.

این نرم افزار توزیع سرب به شما امکان می دهد تا از طریق یک پورتال مشتری داخلی ، از طریق ایمیل یا مستقیماً به CRM مشتری ، منجر به ارسال ارسال کنید. نکته جالب دیگر در مورد Xzazu این است که شما مجبور نیستید فقط به سرب هایی که از طریق یک ماژول مجموعه سرب گرفته می شوند ، تکیه کنید. همچنین می توانید آنها را از همه منابع دیگر وارد کنید.

best lead distribution software, Nextiva

ویژگی های کلیدی:

  • geotargetting
  • قوانین پیشرفته تجارت برای آوردن و ارسال رهبری
  • ماژول مدیریت وابسته

آنچه را که دوست داریم: xzazu انعطاف پذیری توزیع سرب بیشتر از بسیاری از ابزارهای دیگر ارائه می دهد. شما می توانید از روش محبوب پینگ درخت ، که به چندین نفر از سربالاها اطلاع می دهد یا با یک مدل چند مرحله ای ، از جمله دیگر ، استفاده کنید.

قیمت گذاری: شما می توانید این نرم افزار توزیع سرب را بصورت رایگان در یک آزمایش امتحان کنید. برنامه ها از 99 یورو در هر ماه در یک برنامه سالانه شروع می شوند.

24. آچار سرب

آچار سرب سکویی است که به شما امکان می دهد منجر به ضبط و توزیع منجر به فروشندگان مناسب شود. این یکی از بهترین نرم افزارهای توزیع سرب برای شرکت هایی است که به دست می آورند و می فروشند و منجر به مارک های دیگر می شوند.

این ابزار از یک سیستم پینگ درخت استفاده می کند ، به این معنی که می توانید همزمان چندین شریک را در مورد سربهای جدید خود مطلع کنید. در بالای ویژگی توزیع ، آچار سرب همچنین به شما امکان می دهد آنچه را که برای رهبری که با اشخاص ثالث به اشتراک می گذارید ، مشاهده کنید.

best lead generation software, Xzazu

ویژگی های کلیدی:

  • ضبط سرب
  • ردیابی منبع
  • تقسیم بندی سرب

آنچه را که ما دوست داریم: حتی اگر منجر به شخص ثالث خود را توزیع کنید ، مالکیت کامل و کنترل داده ها را حفظ می کنید. بنابراین ، لازم نیست نگران این باشید که نحوه استفاده از آنها را از دست ندهید.

قیمت گذاری: قیمت ها از 497 دلار در ماه شروع می شود.

25. phonexa

PhoneXa بستری است که انتقال سرب برای ایمیل ، پیام کوتاه و کمپین های فروش مبتنی بر تلفن را تسریع می کند. شما می توانید با ساختن درخت پینگ سفارشی خود در ماژول Sync LMS خود ، فرآیند توزیع سرب خود را خودکار کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که معیارهایی را که دوست دارید در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی را اختصاص دهید ، استفاده کنید. PhoneXa همچنین با یک ماژول ردیابی تماس همراه است تا بتوانید بررسی کنید که تمام سربهای شما در قیف فروش قرار دارد.

ویژگی های کلیدی:

  • ردیابی و توزیع سرب
  • سیستم تلفن ابری
  • ردیابی تلفن

آنچه را که ما دوست داریم: دو امتیاز برای ماژول فیلتر پیشرفته خود ، که به شما کمک می کند تا هرگونه پیشرو را که معیارهای کمپین فعلی خود را برآورده نمی کند ، کنار بگذارید.

قیمت گذاری: قیمت ها از 100 دلار در ماه در برنامه “lite” با 0.002 دلار در هر پینگ شروع می شود.

یافتن یک نرم افزار توزیع سرب متناسب با نیازهای شما

نرم افزار توزیع سرب مناسب می تواند تفاوت زیادی در روند فروش شما ایجاد کند. و تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد. برخی از آنها جامع تر از سایرین هستند. این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید کدام یک را انتخاب کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که نیازهای شما را برآورده می کند و متناسب با بودجه شما است. موفق باشید!

best lead distribution software, Lead Wrench

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا