کسب و کار

12 بهترین نرم افزار پیش بینی فروش در سال 2022

12 بهترین نرم افزار پیش بینی فروش در سال 2022

امروز، 57٪ از بر اساس داده های Chorus، نمایندگان فروش به اشتباه خط لوله خود را پیش بینی کردند. برای کاهش احتمال چنین اشتباهاتی، نرم افزار پیش بینی فروش به بخشی ضروری از کیت فروش حرفه ای تبدیل شده است.

salesperson using sales forecasting software

این پست 12 نرم افزار پیش بینی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در پیش بینی، نظارت و بهینه سازی خط لوله معامله کمک کند.

Free Download: Sales Plan Template

به زبان ساده، نرم‌افزار پیش‌بینی فروش به سازمان کمک می‌کند پیش‌بینی کند که چقدر و چه زمانی می‌خواهد درآمد داشته باشد.

مزایای نرم افزار پیش بینی فروش

اثرات پیش‌بینی‌های نادرست بسیار فراتر از اهداف فروش از دست رفته است. در واقع، این اثرات به طرق مختلف در سراسر سازمان موج می زند – کمبود موجودی، مدیریت ضعیف منابع، کارکنان نادرست، و غیره.

بنابراین، مزیت واقعی نرم‌افزار پیش‌بینی فروش، تنها ارائه جایگزینی کارآمدتر برای پیش‌بینی دستی نیست (که هنوز یک مزیت اصلی است). در عوض، این برنامه ها اجازه می دهند:

  1. دقت داده ها با کاهش شدید احتمال خطای انسانی در وارد کردن داده ها و محاسبات.
  2. اطلاعات آماری بی‌درنگ که در طول دوره پیش‌بینی قابل مشاهده هستند.

پیش‌بینی‌های دقیق، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا برنامه‌های مؤثری ایجاد کنند، تصمیم‌های پیشگیرانه بگیرند و در صورت لزوم، یک اقدام اصلاحی ایجاد کنند.

12 بهترین نرم افزار پیش بینی فروش

1.

Hubspot forecasting software dashboard

نرم‌افزار پیش‌بینی Hubspot برای کمک به تیم‌ها در پیش‌بینی درآمد آینده و نظارت بر خط لوله‌شان طراحی شده است. در اینجا، می‌توانید پیشرفت خود را در جهت دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده خود پیگیری کنید.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • امکان جمع آوری خودکار پیش بینی های سفارشی ارسال شده توسط نمایندگان و مدیران در یک پیش بینی سطح بالا برای مدیریت.
  • توانایی بررسی عملکرد خطوط لوله و پیش بینی های جداگانه. این ویژگی به دسترسی و مجوزهای هر کاربر بستگی دارد.
  • قابلیت استخراج مستقیم داده ها از CRM و ایجاد خطوط لوله متعدد. با این ویژگی، هم تیم فروش و هم تیم خدمات شما می‌توانند پیش‌بینی ایجاد کنند.
  • یک برنامه تلفن همراه که به شما امکان می‌دهد پیش‌بینی‌ها را در حال بررسی و ارسال کنید.

پیش‌بینی چگونه کار می‌کند

پیمایش ابزار پیش‌بینی HubSpot آسان است. با چهار مرحله آسان، در مسیر پیش‌بینی دقیق خواهید بود.

1. «مبلغ معامله پیش‌بینی» دلخواه خود را انتخاب کنید.

در این ابزار، سه گزینه پیش‌فرض مبلغ معامله پیش‌بینی شده دارید که تعیین می‌کند مبالغ معامله چگونه در ابزار پیش‌بینی نمایش داده شود. اینها مقدار کل، مقدار وزنی و مقدار پیش بینی شده است.

2. یک نشانگر وضعیت ارسال پیش‌بینی تنظیم کنید.

این به کاربرانی که پیش‌بینی خود را در مدت زمان معین به‌روزرسانی نکرده‌اند، هشدار می‌دهد.

3. دسته های پیش بینی خط لوله خود را تنظیم کنید.

به‌طور پیش‌فرض، این ابزار از مراحل معامله برای پیش‌بینی درآمد استفاده می‌کند. گفتنی است، شما این گزینه را دارید که مراحل معامله خود را ویرایش کنید و دسته‌های پیش‌بینی سفارشی ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید با جابجایی کلید «دسته‌های پیش‌بینی خودکار»، به‌طور خودکار دسته‌ها را به‌روزرسانی کنید.

4. اهداف درآمدی را برای تیم خود تعیین کنید.

با این ویژگی، می‌توانید میزان نزدیکی خود به رسیدن به هدف را در ماه، سه ماهه یا سال پیگیری کنید.

آنچه دوست داریم

ابزار پیش‌بینی Hubspot در یک CRM قدرتمند قرار دارد که به آن اجازه می‌دهد مستقیماً از تجزیه و تحلیل فروش پلتفرم استفاده کند. این بدان معنی است که اگر در حال حاضر از Hubspot به عنوان CRM فروش خود استفاده می کنید یا قصد دارید از آن استفاده کنید، می توانید مستقیماً نقاط داده را برای کمک به ایجاد پیش بینی های دقیق تر و پیشرفته تر استخراج کنید.

بازبینی کاربر

“Sales Hub فرآیند فروش ما را هدایت می کند و مراحل کلیدی این فرآیند را فعال کرده است تا یک الزام باشد، بنابراین نمایندگان نمی توانند گوشه و کنار را کاهش دهند و به این ترتیب ما مشتریان، معاملات خود و پیش بینی شرکت خود را تنظیم می کنیم. موفقیت و دقت در انتظارات مرتبط، زندگی من را آسان‌تر می‌کند، زیرا نیازی به جستجوی اسناد خارجی ندارم، فقط به ابزار اجازه می‌دهم فرآیندها را هدایت کند.» Tyler C. در G2.

قیمت

پیش‌بینی فقط در نسخه‌های برتر مرکز فروش و مرکز خدمات موجود است. هر دو از 500 دلار در ماه یا 5400 دلار در سال شروع می شوند.

2. Aviso Predict

Aviso Predict sales forecasting software dashboard

Aviso Predict یک راه حل پیش بینی درآمد است که نوید 98٪ دقت پیش بینی فروش را می دهد. این ابزار برای کمک به کاربران در ایجاد پیش‌بینی‌هایی طراحی شده است که بسیار قابل تنظیم هستند و با اطلاعات بینش خط لوله مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شوند.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • موتور هوش مصنوعی سری زمانی.
  • “WinScore Insights”، که احتمال بسته شدن موفقیت آمیز معامله را پیش بینی می کند و اهرم هایی را پیشنهاد می کند که می توانند بر موفقیت معامله تأثیر بگذارند.
  • پیش‌بینی سناریو، که به شما امکان می‌دهد موقعیت‌های “چه می‌شد” را در پیش‌بینی‌های خود لحاظ کنید. معمولاً این به معنای ایجاد پیش‌بینی‌های بهترین، محتمل و بدترین حالت برای محاسبه متغیرها است.

آنچه دوست داریم

Aviso برای پیش‌بینی درآمد یک رویکرد بسیار “متمرکز بر داده” را در پیش می‌گیرد که در میزان داده‌هایی که پلتفرم به کاربران ارائه می‌دهد قابل مشاهده است.

بازبینی کاربر

“Aviso به من کمک می کند خط لوله خود را در یک پلت فرم و داشبورد همه کاره پیگیری کنم، با تمرکز بر پیش بینی، تجزیه و تحلیل، و بینش، و همچنین هوش مصنوعی برای پیش بینی اینکه آیا پیش بینی من بر اساس روندهای تاریخی دقیق است یا نه، ” رایان او. برای G2.

قیمت

قیمت در صورت درخواست موجود است.

3. ابر فروش Salesforce

Aviso Predict sales forecasting software dashboard

Salesforce Sales Cloud یک نرم افزار اتوماسیون فروش است که از داده ها، اتوماسیون و هوش مصنوعی برای کمک به تیم ها برای بهبود کارایی خود استفاده می کند.

این مجموعه شامل یک راه حل مدیریت پیش بینی است که برای کمک به تیم ها در افزایش دقت پیش بینی طراحی شده است. قابلیت های اصلی پیش بینی عبارتند از:

  • امکان وارد کردن خانواده های محصول در پیش بینی های شما.
  • امکان جابه‌جایی بین چهار نوع مختلف پیش‌بینی، که هر کدام دارای سهمیه و داده‌های تعدیل هستند.
  • توانایی استفاده از هوش مصنوعی، برای بهبود چشمگیر دقت پیش‌بینی.

آنچه دوست داریم

مشتریان می‌توانند از هوش مصنوعی ابری فروش، انیشتین، برای تعیین فرصت‌های جدید و موجود که احتمالاً در طول دوره پیش‌بینی فعلی بسته می‌شوند، استفاده کنند. نمایندگان همچنین می‌توانند به اطلاعاتی در مورد چگونگی و چرایی تعیین امتیاز توسط انیشتین دسترسی داشته باشند.

بازبینی کاربر

“Salesforce یکی از قوی‌ترین کاتالوگ‌های گزارش درآمدی را دارد که من تا به حال استفاده کرده‌ام. اینکه بتوانیم گزارش‌ها را برای نیازهای خاص خود سفارشی کنیم و بسازیم، راهی عالی برای بررسی دقیق آنچه به دنبال آن هستیم… یک راه عالی برای مدیران و رهبری برای دیدن فعالیت‌ها و پیش‌بینی درآمد، Becka B. برای G2.

قیمت

قیمت ها از 25 دلار برای هر کاربر در هر ماه شروع می شود.

4. زوهو

Zoho sales forecasting software dashboard

Zoho یک CRM است که پیش بینی را در مجموعه ویژگی های مدیریت عملکرد خود ارائه می دهد.

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا پیش‌بینی‌های سفارشی را بر اساس شرط‌های مشخص شده در CRM خود بسازند. همچنین می‌توانید پیش‌بینی‌ها (معاملات به‌دست‌آمده، معاملات خطوط لوله، کمبود خط لوله) را نظارت کنید و به‌طور خودکار گزارش‌هایی را براساس اعداد پیش‌بینی ایجاد کنید.

ویژگی های اضافی عبارتند از:

  • سیستم هشداری که به کاربران در مورد مغایرت‌های پیش‌بینی‌هایشان، مانند عدم تطابق هدف فروش و کمبود خط لوله، هشدار می‌دهد.
  • تحلیل را برای نظارت بر خطوط لوله و عملکرد انجام دهید.
  • پیش‌بینی و توصیه‌های پیش‌بینی مبتنی بر هوش مصنوعی.

آنچه دوست داریم

هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده Zoho، Zia، می‌تواند برای پیش‌بینی‌های سفارشی پیکربندی شود. تا زمانی که پیش‌بینی با یکی از انواع داده‌های پشتیبانی‌شده مطابقت داشته باشد (به عنوان مثال، تاریخ/زمان، شماره، واحد پول) و کاربر بتواند 200 رکورد را برای “آموزش” ضیا ارائه دهد، این احتمالات بی‌پایان است.

توجه: Zia فقط در طرح‌های حرفه‌ای، سازمانی و نهایی موجود است.

بازبینی کاربر

“بهترین چیز در مورد این ابزار سازمانی بخش قیمت گذاری است، که نسبت به سایر CRM های موجود در بازار معقول تر است، به علاوه ویژگی های شگفت انگیز آن، نه کمتر از ابزارهای گران قیمت. کار با آن بسیار آسان است که به دانش فناوری اطلاعات نیاز ندارد، فقط کافی است ویدیوهای مقدماتی را مرور کنید و آماده هستید،” Mitali C. در G2.

قیمت

قیمت‌ها از 12 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می‌شود.

5. Pipedrive

Pipedrive sales forecasting software dashboard

ویژگی پیش‌بینی درآمد Pipedrive از هوش مصنوعی و اتوماسیون برای کمک به تیم‌ها برای ایجاد پیش‌بینی دقیق استفاده می‌کند.

نمایش پیش‌بینی درآمد پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد پیش‌بینی‌ها را تنظیم و نظارت کنند. در همین حال، ویژگی گزارش‌های پیش‌بینی به کاربران اجازه می‌دهد تا گزارش‌هایی را براساس شرایطی مانند دوره‌های پیش‌بینی، وضعیت معامله، خط لوله، احتمال، تیم و موارد دیگر تولید کنند.

هنگام تنظیم پیش‌بینی‌ها، کاربران همچنین می‌توانند:

  • پیشرفت معامله را از طریق نوار وضعیت در زیر هر معامله تجسم کنید. این نشان می‌دهد که معامله چقدر در طول خط لوله است.
  • به قابلیت کشیدن و رها کردن دسترسی داشته باشید که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی تاریخ بسته شدن مورد انتظار هر معامله را به‌روزرسانی کنند.
  • احتمال معامله را برای مراحل خط لوله یا معاملات فردی پیکربندی کنید.

آنچه دوست داریم

استفاده از Pipedrive آسان است. اگرچه این برنامه یک پلتفرم بسیار قدرتمند است، اکثر کاربران گزارش می‌دهند که استفاده از آن بسیار شهودی و آسان است – که حوزه‌ای است که بسیاری از ابزارهای فروش پیشرفته در آن کوتاهی می‌کنند.

بازبینی کاربر

“من سال‌ها به دنبال یک CRM با کاربری آسان (با قیف فروش بصری) بودم. بالاخره آن را پیدا کردم. برای به‌روزرسانی همه چیز و همه چیز در روز فقط چند دقیقه طول می‌کشد… آن روزها گذشته است. این کارها برای همیشه و یک روز طول کشید،” تام پی. در G2.

قیمت

قیمت ها از 39.90 دلار برای هر کاربر در هر ماه شروع می شود. طرح‌های ارزان‌تری وجود دارد، اما پیش‌بینی درآمد فقط در طرح‌های حرفه‌ای و سازمانی موجود است.

6. SugarCRM

SugarCRM sales forecasting software dashboard

Sugar یک پلت فرم CRM است که پیش بینی فروش را به عنوان بخشی از جعبه ابزار اتوماسیون فروش خود ارائه می دهد.

نمایش پیش‌بینی در Sugar یک “کاربرگ” نامیده می‌شود که به‌طور پیش‌فرض شامل نام پیش‌بینی، نام حساب، تاریخ بسته‌بندی مورد انتظار، مرحله فروش، نام فرصت و محصول است. کاربران همچنین می‌توانند انتخاب کنند که آیا سناریوهایی را که می‌توانند به یک کاربرگ اضافه کنند، مانند بهترین و محتمل‌ترین سناریوها، پیکربندی کنند.

علاوه بر این، Sugar به کاربران امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل های پیش بینی را می دهد. این احتمال تبدیل یک معامله را محاسبه می‌کند که از “بعید” تا “بسیار محتمل” متغیر است.

آنچه ما دوست داریم

به گفته چندین کاربر، یکی از مزایای اصلی Sugar این است که پلتفرم چقدر قابل تنظیم است — حتی برای کسانی که هیچ دانش فنی ندارند. کاربران گزارش می دهند که می توانند تقریباً هر قسمت از پلتفرم را سفارشی کنند و آن را با نیازهای خاص خود تنظیم کنند.

بازبینی کاربر

“شکر بسیار قابل تنظیم است، بنابراین ما توانسته‌ایم گردش کار و سیستم‌های خاص خود را برای پشتیبانی از نیازهای کسب‌وکار خود در محل قرار دهیم،” Julie F. در G2.

قیمت

قیمت ها از 135 دلار برای هر کاربر در هر ماه شروع می شود. طرح های کم هزینه تر وجود دارد. با این حال، پیش‌بینی درآمد فقط برای طرح‌های حرفه‌ای و سازمانی در دسترس است.

7. فروش تازه توسط Freshworks

Freshsales sales forecasting software dashboard

با Freshsales، کاربران می‌توانند به ویژگی پیش‌بینی فروش که توسط فردی، دستیار هوش مصنوعی که در کل CRM اجرا می‌شود، دسترسی داشته باشند.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • “نمایش جدول زمانی معامله.” معاملات را می توان بر اساس تاریخ های بسته مورد انتظار طبقه بندی کرد که می تواند به طور خودکار توسط فردی با استفاده از داده های برد/باخت تاریخی تخمین زده شود.
  • سنجه های سهمیه سفارشی. Freshsales به کاربران اجازه می دهد تا معیارهای سهمیه سفارشی را بر اساس اهداف فروش خاص تنظیم کنند. برای مثال، بر خلاف «تعداد معاملات بسته»، کاربر می‌تواند معیارهای سهمیه برای یک نماینده خاص را روی «تعداد خودروهای فروخته‌شده» تنظیم کند.

آنچه دوست داریم

پیشنهادات commit مبتنی بر هوش مصنوعی Freshales برای این پلتفرم منحصر به فرد است. فردی از داده‌های تاریخی برای توصیه معاملاتی استفاده می‌کند که احتمالاً در یک دوره تعیین‌شده تبدیل می‌شوند.

کاربران همچنین می‌توانند برای دسترسی به اطلاعات آماری فردی در مورد هر معامله خاص، به «ستون بینش معاملات» دسترسی داشته باشند.

بازبینی کاربر

استفاده از آن بسیار آسان است. اتوماسیون دنباله فروش آن‌ها که در آن می‌توانیم هنگام ایجاد مخاطب یا تغییر وضعیت، برای کاربران ایمیل بفرستیم… نیروی انسانی را کاهش می‌دهد و بیشتر کارها را خودکار می‌کند، ” Abhijit B. در G2.

قیمت

قیمت‌ها از 39 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می‌شود.

8. Outreach Commit

Outreach Commit sales forecasting software dashboard

Outreach Commit پیش بینی و تجزیه و تحلیل فروش را ارائه می دهد. این پلتفرم از داده‌های بی‌درنگ و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا نمایندگان فروش را با تجزیه و تحلیل دقیق خط لوله ارائه دهد.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • اندازه گیری دقیق پوشش با استفاده از هوش مصنوعی که کمبودها و مازادهای گذشته را تجزیه و تحلیل می کند.
  • هوش مصنوعی که بیش از 100 سیگنال را برای شناسایی فعال معاملات در معرض خطر نظارت می کند.
  • یک برنامه ریز سناریو که می تواند تیم شما را برای بهترین و بدترین سناریوها آماده کند.

آنچه دوست داریم

بسیاری از ویژگی‌های Outreach Commit بسیار «پیش‌گیرانه» هستند – تجزیه و تحلیل پوشش تاریخی، برنامه‌ریزی سناریو، سیگنال‌های معامله و غیره. این امر Outreach Commut را به ابزاری عالی برای حفظ خط لوله سالم و دستیابی به اهداف درآمد تبدیل می‌کند.

بازبینی کاربر

“با ترکیب اتوماسیون و هوش مصنوعی با هم شکاف اجرای فروش را کاهش می‌دهد و برای پیش‌بینی فروش بهتر برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های روزانه، دید را برای تیم به ارمغان می‌آورد.” Minakshi S. در G2.

قیمت

قیمت در صورت درخواست موجود است.

9. گونگ

Gong sales forecasting software dashboard

Gong یک راه حل پیش بینی فروش است که به فروشندگان کمک می کند “پیش بینی های قابل اعتماد را پیش بینی، ارائه و دفاع کنند.” برای انجام این وظایف، گونگ تمام تعاملات با یک سرنخ (تماس های تلفنی، ایمیل، قراردادها، و غیره) را در زمان واقعی به پیش بینی شما وارد می کند.

سپس گونگ از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل این داده ها استفاده می کند و آن را به اطلاعات بینش تبدیل می کند.

اگر خطراتی در خط لوله شما وجود داشته باشد، پلت فرم “هشدارها” را ارائه می دهد. این شامل پرچم‌گذاری بدون فعالیت، شبح‌سازی و تعداد کم مخاطب می‌شود.

علاوه بر تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، Gong “تخته‌های معامله” را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی بر مهم‌ترین معاملات، معیارها و بینش‌های خود نظارت کنند. تابلوهای معامله یک نمای قابل تنظیم از خط لوله کاربر را ارائه می دهند. در اینجا، می‌توانید از هر تماس تلفنی، کنفرانس وب و ایمیلی که نمایندگانتان با مشتریان احتمالی دارند، عکس بگیرید. هر تعامل به داده‌های قابل جستجو تبدیل می‌شود که همه می‌توانند از آن بیاموزند.

آنچه دوست داریم

Gong رویکردی مبتنی بر واقعیت را برای پیش‌بینی به کاربران ارائه می‌دهد. با بینش‌های گونگ، کاربران می‌توانند با هر فرصتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد بفهمند که واقعاً در کجا قرار دارند.

در نتیجه، کاربران می توانند پیش بینی های دقیق تری ایجاد کنند و خطرات خط لوله را شناسایی کنند.

بازبینی کاربر

“هر شرکتی دارای “بینش” است، و معمولاً در پاسخ به سؤالاتی که ما واقعاً می‌پرسیم ناکام می‌مانند. همانطور که در Gong پیمایش می‌کنم، تمام سؤالاتی که می‌پرسم با بینش‌های مبتنی بر داده‌ها که ارائه می‌کنند پاسخ داده می‌شوند. همچنین از ساده بودن آنها لذت می‌برم. همه چیز در مورد محصول بصری است،” Kyle W. در G2.

قیمت

قیمت ها در صورت درخواست موجود است.

10. BoostUp

BoostUp sales forecasting software dashboard

BoostUp یک پلت فرم منعطف پیش بینی فروش و مدیریت خط لوله است. این برنامه به کسب و کارها اجازه می دهد تا فرآیندهای سفارشی را بسازند که با نیازهای منحصر به فرد آنها سازگار باشد.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل سری های زمانی.
  • پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی و امتیازدهی ریسک خط لوله.
  • تجزیه و تحلیل ریسک پوشش خودکار خط لوله.
  • پایش روند پیش‌بینی زنده و تحلیل تغییرات.

آنچه دوست داریم

به نظر می‌رسد که جعبه ابزار BoostUp برای متخصصان فروش در پست‌های مدیریتی مناسب است. این پلتفرم ویژگی های پیشرفته ای را برای پیش بینی و مدیریت پیش بینی در سطح بالا ارائه می دهد. این شامل حفظ سلامت خط لوله، بهینه سازی عملکرد کل تیم و غیره است.

بازبینی کاربر

“پیش‌بینی با استفاده از BoostUp.Ai نسبت به ارائه‌دهنده قبلی‌مان کمی آسان‌تر شده است. من می‌توانم کل خط لوله‌ام را ببینم، این به من کمک می‌کند تا ریسک و کیفیت یادداشت‌ها، جلسات، و درک من در مورد معامله را قبل از پیش‌بینی درک کنم. ” دارن اس. در G2.

قیمت

قیمت ها در صورت درخواست در دسترس هستند.

11. clari

Clari sales forecasting software dashboard

Clari یک راه حل پیش بینی فروش است که به کاربران امکان می دهد پیش بینی هایی را بر اساس داده های زمان واقعی و بینش های پیش بینی ایجاد کنند. ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • دید پیش بینی زمان واقعی برای همه کاربران. علاوه بر این ، مدیران همچنین در کل تیم تیم دیدند.
  • داشبورد موجودی معامله که به نمایندگان اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به معاملات موجود در پیش بینی خود را مشاهده کنند.
  • یک برنامه تلفن همراه که به کاربران امکان می دهد پیش بینی های خود را در دستگاه های تلفن همراه خود ردیابی و به روز کنند.
  • ردیابی تاریخ که به کاربران امکان می دهد تغییرات ایجاد شده در پیش بینی را در یک بازه زمانی خاص مشاهده کنند.
  • چندین پیش بینی پیش بینی در تیم ها ، خطوط تولید ، جغرافیا و بخش های بازار.

آنچه ما دوست داریم

کلاری فوراً منعکس کننده تغییرات در CRM کاربر است. این بدان معناست که کاربران می توانند از دردسر جابجایی به جلو و عقب بین دو سیستم عامل جلوگیری کنند.

بررسی کاربر

“کلاری تا کنون ساده ترین ابزار پیش بینی در آنجا است. از یک شرکت کوچکتر با ابزار و منابع فروش کمتری (جایی که ما به صورت کلامی یا در صفحه گسترده پیش بینی کرده ایم) ، کلاری نفس هوای تازه است!” Chris R. در G2.

قیمت

قیمت گذاری در صورت درخواست در دسترس است

12. Intelligence 360 ​​

insightSquared sales forecasting software dashboard

Entendigence360 یک بستر بهینه سازی درآمد است که یک راه حل پیش بینی فروش AI را ارائه می دهد.

MediaFly ، که اطلاعاتی را انجام می دهد 360 ، در سال 2022 Insightsquared را بدست می آورد. با این بستر فروش ، شما بهترین تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده Insightsquared را با بینش MediaFly بدست می آورید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی سیستم عامل وجود دارد:

  • دید خط لوله سلسله مراتبی. مدیران فروش از دید کاملی در فعالیت های خط لوله و فروش REP برخوردار هستند. Intelligence360 همچنین به آنها امکان می دهد “اقدامات” را به تکرارهای موجود در سیستم عامل اختصاص دهند.
  • ارسال های پیش بینی شده ساده. تکرارها به راحتی می توانند شماره های پیش بینی خود را که به طور خودکار چرخانده می شوند ، ارسال کنند. سپس مدیران می توانند در صورت لزوم ، ارسال ها را بررسی ، تأیید یا نادیده بگیرند.
  • ضبط داده های فعالیت خودکار. Intelligence360 به Reps کمک می کند تا هر دو تعامل چشم انداز (تماس های تلفنی ، ایمیل و غیره) و درگیری ها را به دست بیاورید تا بینش هایی در مورد چگونگی تأثیر فعالیت های فروش بر نتایج خط لوله تأثیر بگذارد.

آنچه ما دوست داریم

InsightSquared به تکرارها اجازه می دهد تا از یادگیری ماشین استفاده کنند تا تولید کنند:

  1. “اعتماد به نفس به بستن” نمرات.
  2. “مشخصات فرصت ایده آل”.

اعتماد به نفس به بستن نمره از داده های تاریخی برای اندازه گیری احتمال یک نماینده با موفقیت در بسته شدن یک معامله خاص استفاده می کند. مشخصات فرصت ایده آل از مشترکات بین معاملات گذشته پیروز شده برای شناسایی فرصت هایی که برای یک نماینده مناسب تر است >

استفاده می کند

بررسی کاربر

“داشبورد به من اجازه می دهد تا دیدگاه ها را برای ذینفعان اصلی در تیم برو به بازار سفارشی کنم. پیش بینی های فروش ما و بررسی های خط لوله دیگر هیچ ابهام در آنها ندارند. اکنون همه می دانند که خط لوله/پیش بینی/فروش ما قبل از داشتن جایگاه ماست. برای پرسیدن ، “%20%D8%AF%D8%B1%20G2.%20

%0A

%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA

%0A

%20%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20

%0A

%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%20%D9%86%D8%B1%D9%85%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%20

%0A

%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%DB%8C%D9%85%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%AF%D9%84%D9%87%D8%B1%D9%87%20%D8%A2%D9%88%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%AF.%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87%20%DA%A9%D9%87%20%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D9%85%D9%86%D8%AD%D8%B5%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D8%AF%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%8C%20%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%B3%D9%BE%D8%B3%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AD%D8%B5%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D8%AF%20%D8%8C%20%D9%81%D8%B1%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%88%20%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1%20%D8%AA%DB%8C%D9%85%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D8%AF.%20

%0A

%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%AD%D9%84%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%20%D9%86%D9%87%20%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%20%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D9%84%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%B4%20%D9%88%20%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%81%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D9%86%DB%8C%D8%B2%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%85%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20

%0A

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا