کسب و کار

31 ابزار فروش برای بهبود بهره وری و تبدیل مشتریان بیشتر

31 ابزار فروش برای بهبود بهره وری و تبدیل مشتریان بیشتر

ابزارهای فروش فرآیندهای روزانه را خودکار می کنند، کارایی را در تمام جنبه های فرآیند فروش افزایش می دهند و جنبه های مختلف روز یک نماینده فروش را برای صرفه جویی در زمان ارزشمند – زمانی که می توان صرف کرد، ساده می کند. تمرکز بر مشتریان بالقوه و معاملات.

31 d8a7d8a8d8b2d8a7d8b1 d981d8b1d988d8b4 d8a8d8b1d8a7db8c d8a8d987d8a8d988d8af d8a8d987d8b1d987 d988d8b1db8c d988 d8aad8a8d8afdb8cd984 666e3fe1ba49e

امروزه ده ها نوع ابزار فروش در دسترس است. و در هر یک از این دسته ها صدها ابزار برای انتخاب وجود دارد.

Download Now: How to Be More Productive at Work [Free Guide + Templates]

در این پست، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • ابزارهای فروش چیست؟
  • چرا از ابزار فروش استفاده کنیم؟
  • بهترین ابزار فروش
  • ابزارهای CRM
  • ابزارهای اتوماسیون فروش
  • ابزارهای جستجوی فروش
  • ابزارهای مدیریت فروش
  • پیش بینی فروش و ابزارهای تجزیه و تحلیل فروش
  • ابزارهای بهره وری فروش
  • ابزارهای نقشه برداری فروش

ابزارهای فروش چیست؟

به زبان ساده، ابزارهای فروش ابزارهایی هستند که به متخصصان فروش کمک می‌کنند و به آنها قدرت می‌دهند تا فرآیند فروش را ساده‌تر کنند و فروش بیشتری ایجاد کنند. این نرم‌افزارها و برنامه‌ها فرآیندها را خودکار می‌کنند، داده‌های کلیدی مشتری را جمع‌آوری می‌کنند و یکپارچه‌سازی داده‌ها را فعال می‌کنند.

چرا از ابزار فروش استفاده کنیم؟

بر کسی پوشیده نیست که همه اعضای تیم های فروش – از BDR گرفته تا Account Executive و Manager – مشغول هستند. جنبه های زیادی از فرآیند فروش وجود دارد که اغلب به زمان و تلاش دستی قابل توجهی نیاز دارد. ابزارهای فروش می توانند این فرآیندها را کارآمدتر و تاثیرگذارتر کنند.

ابزارهای فروش نیز به موارد زیر کمک می کنند:

  • بهینه سازی و بهره وری
  • تولید پیشرو
  • ردیابی سرنخ
  • اتوماسیون فرآیند فروش< /li>
  • امتیاز برتری
  • بهینه سازی ارتباطات

بهترین ابزار فروش

همانطور که گفته شد، انواع مختلفی از ابزارهای فروش وجود دارد. این مقاله به منظور ارائه راهنمایی در مورد برخی از رایج ترین گزینه ها است.

توجه: بسیاری از ابزارهای زیر به دلیل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ادغام‌هایشان در چندین دسته قرار می‌گیرند.

ابزارهای CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما کمک می کند تمام جنبه های روابط خود با مشتریان را مدیریت کنید.

یک CRM به عنوان یک مکان واحد و مرکزی عمل می‌کند که در آن تمام اطلاعات و داده‌های مربوط به مشتریان شما برای دسترسی آسان برای هرکسی در کسب‌وکار ذخیره می‌شود.

CRMها مهم هستند زیرا بینشی در مورد وضعیت هر یک از روابط مشتری شما و در نتیجه بینشی در مورد سلامت کل تجارت شما ارائه می دهند.

1. HubSpot CRM

بهترین ابزار برای: ایجاد تجربیات قابل توجه برای مشتری و همراستا کردن کل کسب و کار خود در یک پلتفرم واحد که همزمان با رشد شما با شما هماهنگ می شود.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: HubSpot فقط یک CRM فروش نیست، بلکه یک پلت‌فرم کسب‌وکار است که قصد دارد با کسب‌وکار شما مقیاس‌پذیر شود و در عین حال استفاده آسان باشدr.

تیم‌های فروش می‌توانند از CRM HubSpot به‌عنوان منبعی از حقیقت استفاده کنند، جایی که می‌توانند مخاطبین را سازماندهی کنند، ایمیل بزنند و پیگیری کنند. برای کسانی که از Sales یا Marketing Hub استفاده می کنند، می توانند از ابزارهایی مانند توالی، Tk و TK استفاده کنند که همچنان به شما کمک می کند مخاطبین CRM خود را از طریق قیف جابجا کنید.

با ترکیب اضافی ابزارهای داخلی و قدرتمند – از جمله مرکز بازاریابی، مرکز فروش، مرکز خدمات، مرکز CMS، و مرکز عملیات – و همچنین گزارش و صدها ادغام‌ها، تیم شما می‌تواند تجارب لذت‌بخشی را برای مشتری برای کل سفر خریدار ایجاد کند.

نکته حرفه ای: از HubSpot برای ایجاد یک منبع واحد از حقیقت برای کسب و کار خود در مورد هر چیزی که به مشتریان شما مربوط می شود استفاده کنید.

2. ActiveCampaign

بهترین ابزار برای: خودکارسازی اولویت‌بندی سرنخ و مدیریت تماس با کمک CRM فروش.

ویژگی‌های منحصر به فرد: ActiveCampaign یک CRM فروش برای خودکارسازی جنبه‌های مختلف فرآیند فروش از جمله اولویت‌بندی سرنخ، مدیریت تماس، و نظارت بر معاملات و خط لوله است.

ActiveCampaign سایر فرآیندهای فروش را خودکار می کند تا در زمان تکرار صرفه جویی کند زمانی که:

  • یک سرنخ فرمی را ارسال می‌کند، یک معامله جدید ایجاد می‌شود و یک کمپین با آن سرنخ به اشتراک گذاشته می‌شود
  • تخفیف ها به روز می شوند و وظایف ایجاد می شوند
  • یک سرنخ باید پرورش داده شود.

3. EngageBay CRM

بهترین ابزار برای: خودکارسازی خطوط لوله فروش و مدیریت پروژه، همسوسازی بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری

ویژگی های منحصر به فرد: EngageBay فقط یک CRM فروش نیست. این یک نمای 360 درجه از مشتریان و تجربه ارائه می دهد تا به کسب و کارها کمک کند ارزش طول عمر مشتریان خود را افزایش دهند.

EngageBay به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده است و به شما کمک می کند تا عملیات فروش خود را با قیمتی مقرون به صرفه افزایش دهید. مدیریت خط لوله فروش به نمایندگان فروش اجازه می دهد با خودکارسازی پیگیری ها، پیشنهادات و موارد دیگر، معاملات را سریعتر ببندند.

4. Monday.com CRM

بهترین ابزار برای: ادغام ایمیل، ردیابی داده های مشتری و مدیریت پروژه.

ویژگی های منحصر به فرد: Monday.com برای مدیریت پروژه با تابلوهایی برای سازماندهی پروژه ها، مشتریان و فرآیندهای مختلف مناسب است. برقراری ارتباط با مشتریان در یک مکان با همگام سازی ایمیل، ردیابی ایمیل، الگوهای ایمیل و مدیریت فعالیت؛ و ردیابی عملکرد.

Monday.com ابزارهای مورد نیاز برای سازماندهی کل فرآیند فروش شما را ارائه می دهد.

5. Nethunt CRM

بهترین ابزار برای: خودکارسازی فرآیندهای فروش، ادغام Gmail و همکاری تیمی.

ویژگی های منحصر به فرد: NetHunt CRM یک CRM قدرتمند است که در حساب Gmail شما زندگی می کند. به لطف ادغام یکپارچه، می توانید کسب و کار خود را از راحتی صندوق ورودی خود اداره کنید: ایجاد خودکار سوابق مشتری جدید از ایمیل های ورودی، سازماندهی داده های مشتری، ایجاد گزارش، خودکارسازی فرآیندهای فروش و موارد دیگر.

ویژگی اتوماسیون فروش NetHunt CRM، Workflows، به شما این امکان را می‌دهد که کار سخت را از بین ببرید و جذب سرنخ و غنی‌سازی سرنخ، توزیع سرنخ‌ها بین نمایندگان فروش، اعلان‌ها و پرورش سرنخ را خودکار کنید.

Nethunt CRM در همکاری تیمی با ذکرهای داخلی، پایگاه‌های داده مشترک، و ارتباطات مشترک متخصص است تا اطمینان حاصل کند که همه در یک صفحه هستند و برای دستیابی به اهداف مشابه تلاش می‌کنند.

6. LeadSquared

Call center sales CRM - smart views for your call center reps

بهترین ابزار برای: اتوماسیون فروش، مدیریت سرنخ، مدیریت فرصت، و گزارش.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: LeadSquared یک راه‌حل جامع و سرتاسر برای تیم‌های فروش، بازاریابی، عملیات، و تیم‌های میدانی شما است. به عنوان یک CRM اتوماسیون فروش و بازاریابی، این ابزار یکی از بهترین ها است زیرا استفاده از آن با یک دوره کوتاه اجرا آسان است. 

LeadSquared تمام وظایف کم ارزش، مانند توزیع سرنخ و پیگیری برنامه ریزی، را برای بهبود بهره وری فروش، خودکار می کند. با مدیریت خط لوله، تیم فروش می تواند هر سرنخ را ردیابی کند و تا زمان بسته شدن معامله کند. CRM تلفن همراه به تیم های میدانی اجازه می دهد تا پیشرفت خود را در حال حرکت به روز کنند. 

با تعداد زیادی سرنخ در خط لوله خود، می توانید آنها را به طور موثر با استفاده از اتوماسیون بازاریابی پرورش دهید و پیشرفت کل تیم خود را با بیش از 150 گزارش و داشبورد پیگیری کنید.

ابزارهای اتوماسیون فروش

ابزارهای

اتوماسیون فروش بخش‌های مختلف فرآیند فروش را خودکار می‌کنند — مانند پیگیری ها، مدیریت خط لوله فروش، ارتباطات شخصی، ورود داده ها، زمان بندی و غیره. آنها با حذف فرآیندهای اضافی در زمان تکرار صرفه جویی می کنند.

7. مرکز فروش HubSpot

بهترین ابزار برای: بستن قراردادها، تقویت روابط با مشتریان بالقوه، و مدیریت خط لوله فروش خود از طریق مرکز فروش.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: Sales Hub یک نرم‌افزار فروش قدرتمند است که شامل یک CRM فروش انعطاف‌پذیر و قابل تنظیم، ابزارهای تعامل فروش، قابلیت‌های CPQ، و گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل است.

Sales Hub همچنین چت زنده، بازاریابی مبتنی بر حساب را ارائه می دهد. (ABM)، ایجاد مظنه، و کتاب‌های مدیریت فروش (مانند کارت‌های جنگ و اسکریپت‌های تماس)، و همچنین الگوهای ایمیل، ردیابی و اتوماسیون.

هوش مکالمه جزئیات کلیدی را از تماس‌های با مشتریان احتمالی برای شما بیرون می‌آورد، در حالی که ردیابی تماس به اولویت‌بندی، قرار دادن و ضبط تماس‌ها کمک می‌کند.

با ادغام آن با بیش از 800 برنامه و ابزار موجود، مرکز فروش را مطابق با نیازهای تیم خود تنظیم کنید.

نکته حرفه ای: قراردادها را ببندید، روابط با مشتریان را تقویت کنید و خط لوله خود را با نرم افزار فروش مبتنی بر CRM HubSpot مدیریت کنید.

8. Postal.io

بهترین ابزار برای: خودکارسازی پست مستقیم و هدیه دادن.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: Postal.io یک نرم‌افزار ارسال ایمیل مستقیم و هدیه خودکار است که با اتوماسیون بازاریابی و فعال‌سازی فروش برای افزایش تعامل مشتری.

Postal.io از نامه و هدایا به‌عنوان راهی برای کمک به نمایندگان فروش استفاده می‌کند تا به راه‌حل‌هایشان برای مشتریان بالقوه ارزش بیشتری بدهند – و در نتیجه، به آنها کمک می‌کند مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنند و معاملات بیشتری ببندند.

هدف این ابزار همچنین بهبود فرآیند فروش با افزودن محرک‌هایی برای هدایا و نامه‌های شخصی‌شده است که در دنباله‌هایی که شما ایجاد می‌کنید تنظیم می‌شوند.

9. BIGContacts

بهترین ابزار برای: ایجاد تجربیات جذاب تر و شخصی تر با استفاده از قدرت اتوماسیون و مدیریت تماس

ویژگی‌های منحصر به فرد: BIGContacts به مدیران فروش کمک می‌کند تا با ایجاد تعاملات بسیار شخصی‌شده، روابط قوی‌تری با مشتریان احتمالی و مشتریان ایجاد کنند. ابزار CRM تمام موارد قبلی و رویدادهای آینده را در قالب جدول زمانی فعالیت های دقیق به یک مکان می آورد. این به شما امکان می دهد با استفاده از خط لوله فروش سفارشی با رابط کشیدن و رها کردن، فرصت های فروش را پیگیری کنید.

BIGContacts با اولویت‌بندی سرنخ، هشدارهای فوری، گردش‌های کاری خودکار و ادغام‌های قدرتمند، مدیریت فروش را به‌طور قابل‌توجهی آسان‌تر می‌کند. می‌توانید با ایجاد توالی ایمیل قطره‌ای با استفاده از قابلیت‌های اتوماسیون بازاریابی این ابزار، سرنخ‌های بیشتری را برای مشتریان ایجاد کنید.

این ابزار CRM دارای یک ماژول گزارش دهی و تجزیه و تحلیل قوی است که به شما کمک می کند تا از فعالیت های فروش خود مطلع باشید و عملکرد آنها را بهینه کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد با خودکار کردن کارهای اضافی و افزودن یک لمس شخصی به هر تلاش تعامل، مشتریان بالقوه بیشتری را به مشتریان بلندمدت تبدیل کنید.

ابزارهای فعالسازی فروش

ابزارهای فعال‌سازی فروش اطمینان حاصل می‌کند که نمایندگان مواد، منابع، فرآیندها، اطلاعات، فناوری و داده‌هایی که برای تبدیل موفقیت‌آمیز مشتریان احتمالی و بستن معاملات به آن‌ها نیاز دارند.

10. لرزه

بهترین ابزار برای: ایجاد محتوای جذاب برای کل فرآیند فروش و سپس زمان بندی مناسب زمانی که نمایندگان آن محتوا را با مشتریان احتمالی به اشتراک می گذارند

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: Seismic به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تجربیات به یادماندنی مشتری را با ارائه دیدگاه‌ها و توصیه‌های هم‌زمان به نمایندگان فروش در مورد نحوه تعامل و تعامل با مشتریان احتمالی ارائه دهند.

این ابزار به نمایندگان کمک می‌کند محتوای فراگیر و جذابی را برای کل قیف فروش ایجاد کنند — سپس Seismic توصیه‌هایی را بر اساس بینش‌های کلیدی که درباره زمانی که نمایندگان باید آن محتوا را به اشتراک بگذارند، ارائه می‌کند.

گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های Seismic مشخص می‌کند که نمایندگان برتر شما چه کارهایی را به خوبی انجام می‌دهند و به تیم شما کمک می‌کند این دانش را در سازمان فروش افزایش دهد.

11. نرم افزار فعال سازی فروش Gong

بهترین ابزار برای: نظارت بر اثربخشی تیم فعال‌سازی فروش، برجسته کردن بهترین شیوه‌ها و آموزش استخدام‌های جدید.

ویژگی‌های منحصر به فرد: Gong برای تیم‌های فروش مبتنی بر داده که به دنبال شناسایی بینش‌های عملی هستند که به فرصت‌هایی برای رشد منجر می‌شوند، ایده‌آل است. این ابزار برای افزایش نیروهای فروش جدید و همچنین کمک به نمایندگان برای بهبود عملکردشان ایده آل است.

Gong به تیم توانمندسازی فروش شما اجازه می دهد تا اثربخشی آموزش فروش شما را مدیریت و نظارت کند و همچنین بهترین شیوه ها را در سراسر تیم برجسته و مقیاس کند.

12. ترومپت

Sales enablement tools, trumpet

بهترین ابزار برای: استفاده از اتاق فروش دیجیتال برای بهبود فعال سازی خریدار و فروشنده، و همچنین سفر خریدار.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: ترومپت به تیم‌های فروش و موفقیت مشتری اجازه می‌دهد تا در عرض چند دقیقه سایت‌های شخصی‌سازی شده ایجاد کنند. ردیابی میکروسایت همچنین داده‌های قصد و تعامل خریدار را به شما می‌دهد. این به تیم شما کمک می کند تا متوجه شود که خریداران شما در طول سفر خود چه زمانی، چگونه و کجا درگیر هستند.

همچنین می‌توانید با یک اتاق فروش دیجیتال شخصی‌شده پیگیری کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد محتوای صوتی و تصویری، موارد استفاده، توصیفات، دموها و پیشنهادات را در یک پیوند دیجیتال به اشتراک بگذارید.

بهترین بهره را ببرید هر معامله با ترومپت ادغام HubSpot.

ابزارهای جستجوی فروش

ابزارهای

جستجوی فروش به نمایندگان کمک می‌کنند تا سرنخ‌های بالقوه را شناسایی کنند، سرنخ ها را واجد شرایط کنید، با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید و حساب های با کیفیت بالا را اولویت بندی کنید.

13. ناوبر فروش LinkedIn

lazy” alt=”31 ابزار فروش برای بهبود بهره وری و تبدیل مشتریان بیشتر”>بهترین ابزار برای: شناسایی سرنخ‌های واجد شرایط در لینکدین و شخصی‌سازی دسترسی به پلتفرم.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: LinkedIn Sales Navigator ابزاری برای فروش است که به نمایندگان کمک می‌کند تا سرنخ‌های واجد شرایط را در پلتفرم شناسایی کنند و سپس برای هدف قرار دادن آن مشتریان بالقوه، ارتباطی جذاب و شخصی ایجاد کنند.

قابلیت‌های پیشرفته سرنخ و جستجوی شرکت تضمین می‌کند که نمایندگان به مرتبط‌ترین افراد بالقوه هدایت می‌شوند. LinkedIn همچنین اطلاعاتی درباره افراد مناسب در حساب‌های هدف خاص شما برای ارتباط با آنها ارائه می‌دهد.

LinkedIn Sales Navigator را با CRM خود ادغام کنید تا همه مشتریان احتمالی و داده‌های حساب خود را ثبت و تراز کنید.

14. LeadIQ

lazy” alt=”31 ابزار فروش برای بهبود بهره وری و تبدیل مشتریان بیشتر”>بهترین ابزار برای: گرفتن و توالی اطلاعات تماس جستجوی خروجی.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: LeadIQ برای جمع‌آوری و توالی‌بندی تمام اطلاعات تماس جمع‌آوری‌شده از جستجوی خروجی است.

با LeadIQ، ابتدا یک حساب هدف را شناسایی کرده و آن را در LinkedIn Sales Navigator پیدا خواهید کرد. سپس، لیست مخاطبین خود را محدود کنید. LeadIQ در مورد آن مخاطبین تحقیق می کند و اطلاعات آنها را برای شما ذخیره می کند.

15. واینو

vainu hubspotبهترین ابزار برای: شناسایی شرکت‌های ICP و مقیاس‌پذیری تلاش‌های جستجوی خارج از کشور.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: Vainu ابزاری برای فروش است که به شما کمک می‌کند با دسترسی به پایگاه‌داده‌ای حاوی بیش از ۷۸ میلیون شرکت و گزینه‌های فیلتر گسترده، جستجوی خروجی خود را افزایش دهید.

برنامه رایگان HubSpot Vainu به طور مستقیم در HubSpot به شما علاقه مندی های شرکتی را ارائه می دهد. کارت HubSpot CRM شرکت‌های مشابه Vainu شبیه‌ترین شرکت‌ها را به یک شرکت منتخب نشان می‌دهد و شامل اطلاعاتی درباره آنها، مانند اندازه شرکت، توضیحات، صنعت سفارشی Vainu، و مکان HQ است.

ابزارهای مشارکت در فروش

ابزارهای تعامل فروش به مدیریت هر تعامل بین نمایندگان و مشتریان بالقوه کمک می کند. . این ممکن است شامل تعاملات در کانال‌های مختلف مانند ایمیل، تماس صوتی یا تماس ویدیویی باشد.

ابزارهای تعامل با فروش ممکن است مراکز تماس، شماره‌گیرهای فروش، پیامک و کنفرانس مجازی و همچنین ویژگی‌های شخصی‌سازی و اتوماسیون را ارائه دهند.

16. Dialpad

بهترین ابزار برای: تماس با هوش مصنوعی، کنفرانس و شماره گیری فروش.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: DialPad یک پلت‌فرم ارتباطی مبتنی بر ابر مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت‌های تماس، شماره‌گیری فروش، کنفرانس و مرکز تماس است.

ارتباطات تیم فروش همچنین شامل ویدئو کنفرانس و پیامک است، بنابراین کل تیم شما می‌تواند برای همه تعاملات با مشتریان احتمالی به یک ابزار مشترک و واحد تکیه کند.

یکپارچه‌سازی‌های CRM بومی برای خودکارسازی تماس و ورود داده‌ها وجود دارد. همچنین می‌توانید حجم و احساسات تماس‌ها را ردیابی کنید، و فهرستی از «هدف» تماس‌های فروش ایجاد کنید تا تیمتان از آن یاد بگیرد و از آن برای مربیگری استفاده کند.

HubSpot را با DialPad ادغام کنید تا کسب و کار خود را متصل کنید تلفن با HubSpot و خودکار کردن فعالیت.

17. سربازان

بهترین ابزار برای: ایجاد ارتباطات درآمد در تیم شما.

ویژگی های منحصر به فرد: Troops نرم افزار ارتباط درآمدی برای فروش، جذب مشتری و موفقیت مشتری است. این همه پیام‌های شما را به CRM شما متصل می‌کند، بنابراین مخاطبین و ارتباطات در یک مکان واحد ذخیره می‌شوند که همه به آن دسترسی دارند.

Troops همه پایگاه‌های داده و سیستم‌های سوابق شما را نظارت می‌کند. سپس اگر اتفاقی بیفتد که می تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد، تیم شما را مطلع می کند تا نمایندگان بتوانند اقدام کنند.

ادغام نیروها با HubSpot برای دریافت سیگنال‌هایی برای ارسال فرم، فعالیت صفحه قیمت‌گذاری، و بارگیری‌ها.

ابزارهای مدیریت فروش

ابزارهای مدیریت فروش شاخص‌های کلیدی عملکرد و معیارهایی را که برای تیم شما مهم است را ردیابی می‌کند تا به نمایندگان و رهبران تیم کمک کند تا عملکرد و نحوه ردیابی شما را در راستای اهدافتان درک کنند.

ابزارهای مدیریت فروش ممکن است با ابزارهای فعال‌سازی فروش زیرا ابزارهای مدیریت فروش نیز می‌توانند دسترسی به محتوا و مواد را فراهم کنند، نمایندگان باید مشتریان بالقوه را در سفر خریدار راهنمایی کنند.

18. نرم افزار مدیریت فروش و ردیابی Zoho

lazy” alt=”31 ابزار فروش برای بهبود بهره وری و تبدیل مشتریان بیشتر”>بهترین ابزار برای: ساده کردن فرآیند فروش برای کمک به فروش موثرتر.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: نرم‌افزار مدیریت فروش و ردیابی Zoho یک ابزار مدیریت فروش جامع است که برای کمک به فروش مؤثر نمایندگان طراحی شده است.

Zoho همه داده‌های کسب‌وکار شما را در یک ابزار گرد هم می‌آورد تا نمایندگان فروش همه دانش و زمینه‌ای را که برای بستن معاملات بیشتر نیاز دارند، داشته باشند.

این ابزار با ماژول‌های مختلفی برای ساده‌سازی فرآیند فروش ارائه می‌شود – نمونه‌هایی شامل ماژول‌هایی برای ردیابی سرنخ، مدیریت حساب، موجودی، و CRM شما است.

19. نرم افزار مدیریت فروش Monday.com

< /p>

بهترین ابزار برای: سفارشی کردن و پشتیبانی از فرآیند فروش خود بدون نیاز به کد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد: Monday.com یک ابزار مدیریت فروش و پروژه دارد که کاملاً قابل تنظیم است و می‌تواند از تمام بخش‌های فرآیند فروش از جمله ردیابی سرنخ، مدیریت خط لوله، ورود مشتری و ایجاد گزارش پشتیبانی کند.< /p>

هیچ کد لازم نیست و می‌توانید Monday.com را با همه ابزارهای فروش و تجاری که تیمتان قبلاً استفاده می‌کند، مانند HubSpot، ادغام کنید.

همچنین می‌توانید یک پایگاه دانش تیمی ایجاد کنید که در آن موضوعات مهم و اطلاعاتی که نمایندگان باید از آن آگاه باشند در گروه‌هایی که به راحتی در دسترس هستند (مانند خدمات مشتری، امور مالی، فاکتورها) سازماندهی می‌شوند. اسناد، محتوای آموزشی، مواد فعال کننده فروش و موارد دیگر می توانند در پایگاه دانش شما زندگی کنند.

پیش بینی فروش و ابزارهای تجزیه و تحلیل فروش

ابزارهای پیش‌بینی فروش فروش و درآمد آینده را بر اساس انواع اطلاعات و اطلاعات مانند عملکرد تیم، روندهای بازار، فرآیندهای خرید، و رفتارهای مشتری.

ابزارهای تجزیه و تحلیل فروش، نگاهی دقیق به عملکرد تیم فروش شما و/یا عملکرد رقبای شما ارائه می دهند.

20. InsightSquared

>

بهترین ابزار برای: مدیریت اطلاعات درآمد برای کل تجارت خود و ادغام آن داده ها با CRM خود.

ویژگی های منحصر به فرد: InsightSquared یک بستر اطلاعاتی درآمدی برای فروش ، بازاریابی و موفقیت مشتری است. این پلتفرم به طور خودکار جزئیات معامله و نامزدی را در CRM شما همگام سازی می کند تا بررسی و تحلیل روند فروش را آسان کند.

InsightSquared از یادگیری ماشین برای ترکیب اطلاعات در مورد مکالمات تکرار به مشتری (به عنوان مثال رونوشت یا زمان مکالمه) با داده های چرخه عمر استفاده می کند ، بنابراین می توانید بهتر درک کنید که چگونه جنبه های مختلف تجارت شما (به عنوان مثال پیش بینی های فروش و نقشه های نقشه برداری محصول) کار می کند.

از ویژگی فروش هدایت شده برای خودکار سازی مربیگری فروش در زمان واقعی و قابل تنظیم برای همه افراد در تیم خود استفاده کنید.

گزارش تعاملی و پیش بینی با قدرت AI اطمینان حاصل می کند که تلاش ها و گزارش های فروش شما داده های محور و دقیق است.

ادغام بینش های HubSpot برای کشف حالا دقیقاً چرا و چگونه برنده می شوید.

21. تجزیه و تحلیل فروش نگاه کنید

> > > >

بهترین ابزار برای: تجسم معیارهای فروش تیم شما در زمان واقعی و به اشتراک گذاشتن آن گزارش ها اهمیت می دهد.

ویژگی های منحصر به فرد: Looker یک بستر تحلیلی است که داده های فروش را در اختیار داده های عملی قرار می دهد.

این ابزار پیش بینی فروش در زمان واقعی و مدیریت سهمیه را ارائه می دهد-این گزارش ها و معیارهای شما را در زمان واقعی نیز تجسم می کند. سپس ، Looker برای شفافیت گزارش های خودکار را با این داده ها به تیم شما ارسال می کند.

Looker با انواع ابزارهای فروش و تجاری ادغام می شود تا تمام داده های شما در یک مکان باشد. این داده ها به لطف طراحی مبتنی بر ابر Looker ، از هر کجا برای کل تیم شما در دسترس است.

22. crayon

> > > > >

بهترین ابزار برای: جمع آوری داده های اطلاعاتی رقابتی که تیم های فروش ، محصول و رهبری شما می توانند اعمال کنند.

ویژگی های منحصر به فرد: مداد رنگی ابزارهای اطلاعاتی بازار و رقابتی را ارائه می دهد-به طور خاص ، بیش از 100 نوع هوش بازار را دنبال می کند تا نمای 360 درجه ای از رقبای خود را به شما ارائه دهد (از وب سایت آنها ، رسانه های اجتماعی ، برنامه ، سایت های مرور و موارد دیگر).

کارت های نبرد ایجاد کنید که به طور خودکار شما را با هوش رقابتی جدید هشدار می دهد. سپس کارتهای نبرد خود را با داده های استفاده که ابزار ارائه می دهد ، تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین می توانید هشدارهای اطلاعاتی رقابتی را برای رویدادهایی مانند به روزرسانی قیمت گذاری یا بررسی های تازه اضافه شده دریافت کنید تا توجه داشته باشید که رقبای شما به چه مواردی توجه می کنند و چه چیزی برای آنها کار می کند.

یکپارچه سازی hubspot با Crayon برای برنده شدن در معاملات رقابتی تر با کارتهای نبرد پویا و قابل اندازه گیری.

ابزارهای بهره وری فروش

ابزارهای بهره وری فروش A> مواردی هستند که از فعالیت های روزانه اعضای تیم فروش مانند قرار دادن تماس ، برنامه ریزی جلسات ، ارسال پیام های پیگیری ، مدیریت اسناد و پیشنهادات و ضبط جزئیات از کلیه مکالمات و تعامل با چشم انداز پشتیبانی می کنند.

23. fastspring

>

بهترین ابزار برای: ایجاد نقل قول های فروش تعاملی برای ساده کردن مکالمات قیمت گذاری.

ویژگی های منحصر به فرد: نقل قول های تعاملی FastSpring (ضریب هوشی) باعث می شود که نقل قول های تعاملی و تعاملی را که به چشم انداز می دهد ، انتخاب و انتخاب آنچه را که می خواهند انتخاب کنند – سپس بپذیرید ، امضا کنید و مستقیماً از نقل قول بپردازید. این امر نیاز به مکالمات عقب و جلو را از بین می برد و معاملات خود را مستقیماً به پایان می رساند.

برخلاف پیشنهادات سنتی ، صفحه گسترده و عرشه های اسلاید ، ضریب هوشی قیمت گذاری ، نقل قول ، امضای الکترونیکی و پرداخت همه را در یک مکان به هم وصل می کند ، اصطکاک جریان فروش را کاهش می دهد و منجر به نرخ برد بالاتر می شود.

تجزیه و تحلیل در زمان واقعی ضریب هوشی همچنین به شما امکان می دهد دقیقاً بدانید که چشم اندازهای خود با قیمت گذاری و چه بسته هایی را که آنها کاوش می کنند-برای پیگیری های کارآمدتر و بینش های ارزشمند معامله ، چگونه درگیر می شوند.

ضریب هوشی Fastspring را با HubSpot ادغام کنید تا بتوانید معاملات و نقل قول های خود را در یک مکان پیگیری کنید.

24. pandadoc

> > >

بهترین ابزار برای: خودکار کردن فرآیندهای ایجاد ، امضای و تأیید اسناد فروش ایمن.

ویژگی های منحصر به فرد: Pandadoc یک پیشنهاد ، قرارداد و راه حل اسناد است که به شما در ایجاد ، پیگیری ، تأیید و امضاء الکترونیکی (به علاوه بازاریابی ، گزینه های درآمد و موفقیت مشتری) کمک می کند. < /p>

این نرم افزار به منظور کمک به ایجاد پیشنهادات ، نقل قول های تعاملی ، قراردادها و امضای الکترونیکی و همچنین جمع آوری پرداخت ها است.

الگوهای وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید ، مارک ، ذخیره و استفاده مجدد کنید. پس از به اشتراک گذاری اسناد خود ، تجزیه و تحلیل های زمان واقعی Pandadoc را برای جزئیات بیشتر در مورد زمان باز شدن سند ، چه مدت مشاهده شد و چه زمانی گیرنده سند را تکمیل کرد ، بررسی کنید.

pandadoc را با hubspot برای ایجاد ایجاد کنید ، پیگیری کنید و پیشنهادات فروش و قراردادها را از Hubspot امضا کنید.

25. spike

Screenshot 2024-03-07 at 1.02.57 PM

بهترین ابزار برای: ارتباطات تیمی و همکاری

ویژگی های منحصر به فرد: راه حل پیام رسانی Spike مشکلات گردش کار پراکنده را حل می کند. با ترکیب چت تیمی ، ایمیل ، جلسات ویدیویی ، ابزارهای AI و اسناد مشترک در یک خوراک واحد و یکپارچه ، ارتباطات تیم ساده شده است.

با Spike ، شما می توانید بدون توجه به اینکه از سنبله استفاده می کنند ، با تیم و ذینفعان خارجی خود مانند مشتری ، شرکا ، مشتریان و فروشندگان ارتباط برقرار کنید.

Spike انعطاف پذیری را برای استفاده از دامنه ایمیل خود ارائه می دهد یا به راحتی یک دامنه سفارشی را مستقیماً از سنبله دریافت می کند. این کار توابع ایمن ، قابل اعتماد و قابل بایگانی را تضمین می کند و عملکردهای پیام رسانی را به شما امکان می دهد و به شما امکان می دهد تا سازگاری برند را بدون زحمت حفظ کنید. با سنبله ، می توانید یکپارچه همه ارتباطات خود را در دستگاه تلفن همراه ، برنامه های دسک تاپ و مرورگر وب خود مدیریت کنید و همکاری را برای تیم فروش خود ساده و کارآمد کنید.

26. پیشنهاد

> > > > > > > > > > > > >

بهترین ابزار برای: ایجاد پیشنهادات فروش شخصی و مارک دار.

ویژگی های منحصر به فرد: پیشنهادی ابزاری برای ارائه پیشنهادات ، توافق ها و قراردادها است-این به شما کمک می کند تا از پیام رسانی ، قیمت گذاری و گردش کار خود اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد همچنین دارای یک کتابخانه از قالب ها برای سرعت بخشیدن به روند ایجاد پیشنهادات ، محتوا و کتابخانه های تصویر است.

ابزار بینشی را در مورد چگونگی گذراندن چشم انداز با پیشنهادات شما ، بخش به بخش ارائه می دهد.

27. qwilr

>

بهترین ابزار برای: طراحی و ایجاد پیشنهادات فروش B2B ، نقل قول ها و اسناد.

ویژگی های منحصر به فرد: QWILR به تیم های فروش B2B کمک می کند تا پیشنهادات متناسب ، نقل قول ها ، به روزرسانی های مشتری و سایر اسناد را ایجاد کنند ، همه با یک طراحی دوستانه موبایل.

انواع الگوهای از پیش ساخته و یک سازنده اسناد آسان برای استفاده وجود دارد ، بنابراین هرگز نیازی به کمک به یک طراح هنگام ایجاد پیشنهادات و نقل قول ها نیست.

نقل قول های تعاملی را به چشم انداز ارائه دهید تا بتوانند بسته ای را در زمان خود انتخاب کنند ، بدون اینکه مجبور شوند با یک نماینده به عقب برگردند.

تجزیه و تحلیل QWILR به شما می گوید که چگونه چشم انداز با اسناد شما کار می کند ، از جمله هنگام مشاهده و پذیرش اسناد شما و همچنین چه مدت زمان آنها را می گذراند.

hubspot را با qwilr ادغام کنید تا ایجاد شود پیشنهادات و نقل قول های زیبا و تعاملی از Hubspot.

28. تقویم

>

بهترین ابزار برای: برنامه ریزی قرار ملاقات ها و تماس های فروش و همگام سازی به طور خودکار تقویم ها.

ویژگی های منحصر به فرد: تقویم یک نرم افزار قرار ملاقات و برنامه ریزی آنلاین است.

تکرار به تقویم می گوید در دسترس بودن آنها چیست و پیوندی را با چشم انداز از طریق وب سایت یا ایمیل به اشتراک بگذارید – هر زمان که یک چشم انداز انتخاب می کند ، در تقویم Rep ظاهر می شود و نیاز به هرگونه عقب و جلو را برطرف می کند.

این نرم افزار از انواع برنامه ریزی جلسات از جمله یک به یک ، گروه و دور رابین پشتیبانی می کند. همچنین می توانید ابزار را با سایر نرم افزارهای تقویم خود مانند Google ، Outlook یا Icloud ادغام کنید تا تمام برنامه ها به روز و دقیق باشند.

با تقویم ، تقویم ها همیشه از مناطق زمانی آگاه هستند. این ابزار همچنین بین جلسات شما بافر ایجاد می کند ، بنابراین شما همیشه وقت دارید که از آخرین جلسه خود یادداشت هایی را سازماندهی کنید و برای جلسه بعدی آماده شوید.

تقویم با HubSpot برای بستن معاملات و درگیر شدن با هدایت با استفاده از برنامه ریزی خودکار.

ابزارهای نقشه برداری فروش

ابزارهای فروش و نقشه برداری حساب بصری نشان دهنده نقاط داده و روابط بین آنها است.

ابزارهای نقشه برداری فروش چشم انداز ، مشتریان و سرزمین های فروش را تجسم می کنند در حالی که ابزارهای نقشه برداری حساب افرادی را که در یک حساب خاص کار می کنند تجسم می کند.

این اطلاعات بینشی در مورد مناطق خاص که عملکرد خوبی دارند یا به توجه نیاز دارند و همچنین بازیکنان کلیدی در یک حساب هدف هستند ، ارائه می دهد.

29. نقشه های badger

badger map

بهترین ابزار برای: برنامه ریزی مسیرهای فروش خود ، از بین بردن کار شلوغ با به روزرسانی داده های HubSpot CRM خود از این زمینه ، یافتن سربهای جدید. 

ویژگی های منحصر به فرد: Maps Badger یک ابزار نقشه برداری فروش است که به طور خاص برای تیم های فروش میدانی طراحی شده است. با قابلیت های اصلی مانند بهینه سازی مسیر و تولید سرب ، تکرارها می توانند با کاهش زمان رانندگی 20 ٪ ، به طور خودکار برنامه ریزی ، مسیر و به حداکثر رساندن زمان خود را در این زمینه داشته باشند. 

نقشه های Badger به شما امکان می دهد حساب هایی را که می خواهید بازدید کنید انتخاب کنید و به طور خودکار سریعترین و کارآمدترین مسیر فروش چند مرحله ای را تولید می کند. می توانید مسیرها را به برنامه های ناوبری مورد علاقه خود مانند Google Maps ، Apple Maps یا Waze متصل کنید. 

ابزار تولید سرب به شما امکان می دهد تا چشم انداز را براساس گروه کسب و کار جستجو کنید و مکان و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنید ، به شما امکان می دهد آنها را به راحتی به مسیر فروش خود اضافه کنید. Maps Badger همچنین یک ادغام دو طرفه و در زمان واقعی را با HubSpot CRM خود امکان پذیر می کند و به شما امکان می دهد تمام داده های مشتری خود را در صورت بروزرسانی و همگام سازی کنید.

یکپارچه کردن نقشه های بدگر با hubspot برای بسیج CRM خود و به دست آوردن بهترین مسیرها به صورت.

30. Geomapper

Screenshot 2024-02-20 at 2.37.29 PM-1 < /p>

بهترین ابزار برای: نقشه برداری جغرافیایی ، شناسایی و یافتن فرصت های شغلی و هدایت های واجد شرایط.

ویژگی های منحصر به فرد: Geomapper یک ابزار نقشه برداری جغرافیایی است که می توانید از درون HubSpot استفاده کنید-این به شما کمک می کند تا سفرهای تجاری را برنامه ریزی کنید ، میزان حضور در رویدادها را افزایش دهید و کمپین های بازاریابی را مدیریت کنید. <

فرصت های بالقوه شغلی را در مورد مشتریان و چشم اندازهای فعلی مشخص کنید. و از آنجا که Geomapper با HubSpot ادغام می شود ، شما می توانید از خواص CRM خود برای یافتن جغرافیایی مخاطبین و فرصت ها استفاده کنید.

Geomapper با hubspot برای نقشه برداری شرکت ها و مخاطبین خود بدون ترک Hubspot.

31. orgcharthub

>

بهترین ابزار برای: ایجاد نمودارهای سازمان برای داده های HubSpot و نقشه برداری از روابط فروش شخصیت.

ویژگی های منحصر به فرد: Orgcharthub ابزاری برای ساخت و ذخیره نمودارهای ارگ و نقشه برداری از روابط فروش شخصیت همه از hubspot . نمودارهای org درک بصری از ذینفعان یک حساب و روابط بین آنها را ارائه می دهند.

شخصیت های فروش را به نمودارهای ارگ خود اضافه کنید به عنوان راهی برای نشان دادن سطح ریسک هر معامله. در کارتهای تماس هر یک از نمودارهای ارگ خود ، ویژگی های مخاطب را که بیشتر برای تیم شما مهم است ، درج کنید.

ادغام orgcharthub با hubspot برای ساخت و نمودارهای ORG مشتری را بدون ترک Hubspot ذخیره کنید.

با ابزارهای فروش بهتر رشد کنید

امروزه ابزارهای فروش زیادی در دسترس است – تصمیم بگیرید که کدام منطقه (های) فرآیند فروش شما بیشترین پشتیبانی را در آن دارید و ویژگی های ارائه شده ، ادغام و قیمت گذاری را در نظر بگیرید. سپس ، با استفاده از ابزار فروش جدید خود شروع کنید!

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژانویه 2021 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا