کسب و کار

11 کتابی که باید برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات در سال 2023 بخوانید

11 کتابی که باید برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات در سال 2023 بخوانید

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند شغلی هیجان انگیز و سودمند باشد — اما این کار چندان آسان نیست.

investor reading real estate books

چه یک سرمایه گذار املاک جدید و چه باتجربه باشید، همه ما می توانیم از خرد بهره مند شویم دیگران. اما با وجود صدها کتاب املاک و مستغلات در بازار، کدام یک ارزش وقت شما را دارند؟

Free Resource: Real Estate Strategy Template

در اینجا، ما فهرستی از بهترین کتاب‌ها را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند نکات سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را بیاموزید – از یافتن بازار و ارزیابی فرصت‌ها گرفته تا مذاکره و خرید ملک.

اگر کتاب‌ها سبک شما نیستند، فهرست ما از بهترین پادکست‌های املاک و مستغلات را بررسی کنید. و وبلاگ‌ها.

فهرست محتوا

بهترین کلی

بهترین برای سرمایه گذاران تجاری

بهترین برای مذاکره درباره املاک و مستغلات

بهترین برای تأمین مالی در بودجه

بهترین برای تجزیه و تحلیل معاملات

بهترین برای ایجاد ثروت

بهترین برای تسلط بر اجاره‌های کوتاه‌مدت

بهترین برای صاحبخانه های جدید

بهترین برای فلیپر

بهترین برای استفاده از استراتژی سرمایه گذاری BRRRR

بهترین برای درک مالیات بر املاک

11 کتابی که باید برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات بخوانید

1. کتاب سرمایه گذاری در املاک اجاره ای: چگونه با سرمایه گذاری هوشمند در خرید و نگهداری املاک و مستغلات ثروت ایجاد کنیم

بهترین کلی

real estate booksاولین انتخاب ما توسط براندون است ترنر، نویسنده پرفروش و سرمایه گذار فعال املاک و مستغلات. کتاب سرمایه گذاری در املاک اجاره ای پایه محکمی برای تازه واردانی فراهم می کند که به دنبال یادگیری نکات و نکات سرمایه گذاری در املاک هستند.

در هر مرحله از فرآیند، از خرید و نگهداری املاک گرفته تا مدیریت و فروش آنها، تاثیر می گذارد. انتظار داشته باشید که با استراتژی‌های عملی و تمرکزی تازه وارد زمین شوید.

2. ABCs of Real سرمایه گذاری در املاک: رازهای یافتن سودهای پنهان که اکثر سرمایه گذاران از دست می دهند

بهترین برای: سرمایه گذاران تجاری

real estate books

این کتاب برای سرمایه گذارانی ایده آل است که در مورد املاک تجاری و چند خانواده کنجکاو هستند. کن مک‌الروی، نویسنده و میزبان استراتژی‌های املاک و مستغلات با کن مک‌الروی، شما را با اصول سرمایه گذاری تجاری آشنا می کند، از جمله اینکه چگونه بازار خود را پیدا کنید، فرصت ها را ارزیابی کنید، در مورد معاملات مذاکره کنید و پیشنهاد دهید. این مملو از استراتژی ها و توصیه های عملی است که هر سرمایه گذار می تواند از آنها بهره مند شود.

3. کتاب مذاکره در مورد املاک و مستغلات: استراتژی های خبره برای به دست آوردن بهترین معاملات هنگام خرید و فروش املاک سرمایه گذاری

بهترین برای: مذاکره معاملات املاک و مستغلات

real estate books

مذاکره یکی از مهم ترین مهارت ها در جعبه ابزار سرمایه گذاران است. وقتی به درستی انجام شود، می‌توانید معاملات بیشتری ببندید و سود را به حداکثر برسانید.

اگر می‌خواهید مهارت‌های مذاکره خود را تقویت کنید، کتاب مذاکره در مورد املاک و مستغلات را حتما بخوانید. این کتاب تمام جنبه های فرآیند مذاکره املاک و مستغلات را شرح می دهد – از اولین تعامل با خریدار (یا فروشنده) تا مذاکره مجدد در مورد قراردادها در صورت بروز مشکل، مانند ارزیابی یا بازرسی بد.

شما تاکتیک‌های بیهوده را برای مذاکره، غلبه بر مخالفت‌ها و یافتن راه‌حل‌های سودمند یاد خواهید گرفت. علاوه بر این، کتاب با داستان‌های واقعی و نمونه‌های گفتگوی واقعی جان می‌گیرد.

4. کتاب برای سرمایه‌گذاری در سرمایه‌گذاری پایین‌تر و سرمایه‌گذاری واقعی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

بهترین برای: تامین مالی با بودجه

real estate books

فکر می کنید برای شروع سرمایه گذاری به یک میلیون دلار نیاز دارید؟ دوباره فکر کن براندون ترنر، سرمایه‌گذار املاک و مستغلات، ظاهر دیگری در این فهرست دارد، اما این بار او به جنبه مالی سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

این کتاب چندین روش تامین مالی را برای شروع سفر شما به عنوان یک سرمایه گذار پوشش می دهد. شما بهترین استراتژی ها را برای یافتن و استفاده از وام، تضمین اولین دارایی خود و جذب پول خصوصی، وام دهندگان و شرکا خواهید آموخت. همچنین شامل مثال‌های واقعی است تا به شما کمک کند مزایا و خطرات هر استراتژی را بهتر درک کنید.

5. آنچه که هر سرمایه گذار املاک و مستغلات باید درباره پول نقد بداند جریان… و 36 سایر اقدامات کلیدی مالی

بهترین برای: تجزیه و تحلیل معاملات

real estate books

املاک و مستغلات یک بازی اعداد است. آنچه هر سرمایه گذار املاک و مستغلات باید درباره جریان نقدی بداند به شما می آموزد که چگونه اعداد را خرد کنید تا بتوانید با اطمینان (و دقیق) ارزش یک ملک را قضاوت کنید.

فرانک گالینلی، کارشناس املاک و مستغلات، معیارهای کلیدی را که باید بدانید – مانند درآمد خالص عملیاتی، بازده حقوق صاحبان سهام، و شاخص سودآوری – برای انجام سرمایه‌گذاری‌های هوشمند تجزیه می‌کند. اگر اعداد و ارقام مناسب شما نیستند، نگران نباشید – گالینلی طنز را مداخله می کند و محتوا را به شیوه ای واضح ارائه می دهد.

6. سرمایه گذار میلیونر املاک

بهترین برای: ایجاد ثروت

real estate books

گری کلر، کارشناس املاک و مستغلات، خرد بیش از 100 سرمایه گذار میلیونر را در این کتابچه راهنمای ساده گردآوری می کند. این کتاب استراتژی های آنها را برای ارتقای حرفه شما به سطح بعدی پوشش می دهد.

علاوه بر این، با افسانه های رایج سرمایه گذاری، نحوه ایجاد یک طرز فکر برنده و نحوه شناسایی فرصت های عالی آشنا خواهید شد. شانس این است که کتاب را با الهام و انرژی تمام کنید. 

7. اجاره کوتاه مدت، بلند مدت -Term Wealth: راهنمای شما برای تجزیه و تحلیل، خرید و مدیریت املاک تعطیلات

بهترین برای: تسلط بر اجاره های کوتاه مدت

Screen Shot 2023-01-04 at 6.00.05 PMشرکت‌هایی مانند AirBnB، Vrbo، و Sonder بر فضای مسکن کوتاه‌مدت تسلط دارند. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تکه‌ای از عمل را دریافت کنید.

اگرچه اجاره‌های بلندمدت راهی اثبات‌شده برای تولید ثروت هستند، اجاره‌های کوتاه‌مدت نیز به همان اندازه سودآور هستند. اوری کارل، مدیرعامل و بنیانگذار فروشگاه کوتاه مدت، به شما می‌آموزد که چگونه شناسایی کنید، اجاره کوتاه مدت را از هر نقطه از کشور انتخاب کنید، به دست آورید و مدیریت کنید. به علاوه، کارل به مشکلات رایج اجاره‌های کوتاه‌مدت و نحوه رسیدگی به آنها می‌پردازد.

8. کتاب مدیریت املاک اجاره: یک سیستم اثبات شده برای یافتن، غربالگری و مدیریت مستاجران با سردرد کمتر و حداکثر سود

بهترین برای: مالکان جدید

real estate books

اگر نتوانید آنها را به درستی مدیریت کنید، مهم نیست که چقدر در یافتن املاک عالی مهارت دارید. به عبارت دیگر، مدیریت دارایی به استراتژی و مهارت کاملاً متفاوتی نسبت به سرمایه گذاری نیاز دارد.

کتاب مدیریت املاک اجاره ای شما را با استراتژی های مناسب برای مدیریت اصول، به حداقل رساندن استرس و سردرد و به حداکثر رساندن سود مجهز می کند. هدر و براندون ترنر داستان‌های شخصی اشتباهات و موفقیت‌های خود را به اشتراک می‌گذارند تا به شما کمک کنند از پای راست شروع کنید.

9. کتاب خانه های برگردان: نحوه خرید، بازسازی و فروش مجدد املاک مسکونی

بهترین برای: فلیپر

real estate books

کتاب خانه‌های برگردان مملو از توصیه‌های دنیای واقعی است که صادقانه توسط متخصص fix-and-flipper جی اسکات. اسکات که به عنوان “کتاب راهنمای چرخاندن” توصیف می شود، یک نقشه راه ارائه می دهد تا به شما نشان دهد چگونه املاک را به طور کارآمد ورق بزنید، هزینه های خود را تامین کنید و در نوسازی های بزرگتر پیشرو باشید.

10. خرید، بازسازی، اجاره، تامین مالی مجدد، تکرار: استراتژی سرمایه گذاری املاک اجاره ای BRRRR ساده شد

بهترین برای: استفاده از استراتژی سرمایه گذاری BRRRR

Screen Shot 2023-01-04 at 6.26.25 PM

به دنبال ارتقای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خود به سطح بعدی هستید؟ دیوید گرین، کارشناس املاک و مستغلات، دقیقاً نحوه انجام این کار را با استفاده از روش خرید، بازپروری، اجاره، تامین مالی مجدد، تکرار (BRRRRR) توضیح می دهد. چه یک سرمایه‌گذار جدید یا باتجربه باشید، مطمئناً در هر فصل نکات مفیدی خواهید یافت.

11. target=” _blank>کتاب برای Realstate Stratev3

بهترین برای: درک مالیات بر املاک

real estate books

بیایید با آن روبرو شویم – انجام مالیات به اندازه داشتن کانال ریشه هیجان انگیز است. با این حال، هر سرمایه گذار املاک و مستغلات به یک استراتژی برای فصل مالیات نیاز دارد. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، کتاب استراتژی‌های مالیاتی برای سرمایه‌گذار مستغلات باهوش یکی از موارد ضروری است. CPA آماندا هان و متیو مک فارلند شما را از طریق راه‌های هوشمندانه برای به حداکثر رساندن کسورات، همراه با نکات عملی برای کاهش زمان حسابداری راهنمایی می‌کنند. 

بازگشت به شما

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک صنعت پیچیده است. کتاب‌هایی از این دست می‌توانند به شما کمک کنند تا مجموعه خود را شروع کنید (یا مقیاس‌بندی کنید)، سود را به حداکثر برسانید، و از سردردهای رایج شغل جلوگیری کنید.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا