کسب و کار

تامین مالی راه اندازی: چیست، چگونه کار می کند، و 5 نکته برای رسیدن به آن

تامین مالی راه اندازی: چیست، چگونه کار می کند، و 5 نکته برای رسیدن به آن

افزایش بودجه استارت‌آپ یکی از هیجان‌انگیزترین و چالش برانگیزترین زمان‌ها برای یک شرکت است.

Startup funding conversation between investor and founders

جستجوی سرمایه‌گذاران، وام‌ها، کمک‌های بلاعوض، و سایر اشکال تأمین مالی، گام بزرگی به سوی رشد کسب‌وکار است. می‌تواند سرمایه‌ای را که برای ادامه ساختن محصولات یا ارائه ویژگی‌های جدید به مشتریان نیاز دارید، به استارتاپ شما بدهد.

→ Download Now: Free Business Plan Template

تامین مالی خطرپذیر جهانی بسته به آنچه در جهان اتفاق می‌افتد به شدت در نوسان است. استارت‌آپ‌های سراسر جهان در مجموع 415.1 میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران جمع‌آوری کردند. در سال 2022، 35 درصد از بالاترین رکورد سال 2021 کاهش یافته است.

بنابراین، چگونه بودجه مورد نیاز خود را دریافت می کنید؟ در این پست نکات ضروری تامین مالی استارت آپ ها توضیح داده شده است. به خواندن ادامه دهید یا برای یادگیری به قسمتی بروید:

تعداد و انواع گزینه های تامین مالی می تواند برای یک استارت آپ جدید بسیار زیاد باشد. درک انواع سرمایه‌گذاری استارت‌آپ می‌تواند به شما کمک کند بفهمید چه چیزی وجود دارد و چگونه با اهداف شرکت شما هماهنگ است، بنابراین اجازه دهید در ادامه به آن بپردازیم.

1. خود تامین مالی

39% از بنیانگذاران کسب و کار استارت آپ ها را با وجوه شخصی تامین مالی شخصی به این معنی است که شما به طور مستقل بودجه مورد نیاز خود را برای استارت آپ خود تامین می کنید. این ممکن است به معنای پس انداز شخصی، شروع کسب و کار شما با یک جدول زمانی طولانی یا اجرا باشد. با بودجه محدود.

اینها برخی دیگر از استراتژی‌های خود تأمین مالی هستند:

Bootstrapping

Bootstrapping فقط استفاده از سرمایه شخصی برای راه اندازی یک کسب و کار نیست. کسب‌وکارهای بوت استرپ همچنین از درآمد اولیه راه‌اندازی برای ادامه راه‌اندازی کسب‌وکار به جای جستجوی بودجه خارجی استفاده می‌کنند.

بوت استرپینگ یک موضوع بحث برانگیز است. این به بنیانگذاران کمک می کند تا کنترل کسب و کار خود را حفظ کنند – به جای دادن سهام به سرمایه گذاران – و از پرداخت سود از دریافت وام اجتناب کنند. پایین دست؟ اگر راه‌اندازی با شکست مواجه شود، بنیانگذار پس‌انداز خود یا خانواده و دوستانش را از دست می‌دهد.

کارت های اعتباری

کارت‌های اعتباری می‌توانند به شما کمک کنند تا منابع مورد نیاز برای رشد استارت‌آپ خود را به دست آورید و زمانی که کارها آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌روند، جریان نقدی پشتیبان ارائه می‌دهند.

17٪ از کسب و کارها از کارت های اعتباری به عنوان منبع بودجه راه اندازی استفاده می کنند. با این اوصاف، مراقب نرخ‌های بهره، جریمه‌ها، و پرداخت‌ها باشید تا مطمئن شوید که اعتبار شما با رشد کسب‌وکارتان آسیب نمی‌بیند.

مبادله

مبادله می‌تواند روشی مفید برای تامین مالی خریدهای بزرگ مانند مبلمان، تلفن، یا تبلیغات برای استارت‌آپ شما باشد. استارت‌آپ‌هایی که از مبادله کالایی استفاده می‌کنند در ازای آن محصول یا خدمات مفیدی را ارائه می‌کنند. این می‌تواند در هزینه‌های عملیاتی صرفه‌جویی کند و شبکه شما را گسترش دهد.

تعهد مشتری

بعضی استارت‌آپ‌ها با تعهد یک مشتری اولیه که به ارزش آنها اعتقاد دارد، شروع می‌کنند. در این شرایط، پرداخت‌های مشتری به تنهایی می‌تواند در آغاز راه‌اندازی را تامین کند.

2. تامین مالی جمعی

Crowdfunding راهی برای جمع آوری پول آنلاین از طریق پلتفرم های آنلاین است. . در حالی که برخی از سایت ها مخاطبان داخلی دارند، بسیاری از آنها نیاز دارند که دنبال کننده های خود را با استراتژی تبلیغاتی خود ایجاد کنید. این یک راه کم تعهد برای دریافت پشتیبانی و ایجاد علاقه اولیه به استارتاپتان است.

کسب و کارهای کوچک می توانند از سایت های تامین مالی جمعی برای دسترسی سریع به پول نقد استفاده کنند. این دستاوردها ممکن است به معنای کنار گذاشتن حقوق صاحبان سهام در تجارت یا ارائه پاداش باشد. همچنین مهم است که در طول فرآیند در مورد سلامت شرکت خود شفاف باشید.

دوستان و خانواده

بسیاری از استارت‌آپ‌ها با کمک مالی دوستان نزدیک و خانواده شروع می‌کنند. اگر در مورد درخواست وام مطمئن نیستید، تامین مالی جمعی می تواند راهی ساده برای درخواست از جامعه شما برای حمایت از سرمایه گذاری جدید شما باشد.

علاقه دارید؟ با کمک این سایت های تامین مالی جمعی

3. وام

همچنین می توانید راه اندازی خود را با وام تامین کنید. می توانید از این پول برای ساخت، تعمیر، بهبود یا بازگشایی یک تجارت استفاده کنید. آنچه شما برای واجد شرایط بودن برای وام نیاز دارید بسته به وام دهنده، مقدار و نوع وامی که قرض می کنید متفاوت است.

اینها برخی از انتخاب‌های وام محبوب برای استارت‌آپ‌ها هستند:

SBA Microloan

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده برنامه هایی مانند قرض های خرد SBA را ارائه می دهد. /a>، برای ارائه حداکثر 50000 دلار سرمایه در گردش به شرکت ها.

قرض دهندگان خرد

گزینه دیگر قرض دادن خرد است. این سازمان ها مقادیر کمی پول، معمولا بین 5000 تا 50000 دلار به کارآفرینان قرض می دهند.

این انتخاب برای موسسانی که ممکن است واجد شرایط وام های تجاری استاندارد نباشند عالی است. این نوع سرمایه می تواند به بنیانگذار کمک کند تا امتیاز اعتباری خود را ایجاد کند تا بتواند در آینده به بودجه بیشتری دسترسی داشته باشد.

قرض دهندگان خرد ممکن است نسبت به طرح های تجاری که ممکن است برای وام دهنده دیگری خطرناک به نظر برسند، پاسخگوتر باشند. این وام ها همچنین می توانند شرایط وام و بازپرداخت انعطاف پذیرتری داشته باشند.

دوستان و خانواده

براساس 2021 تحقیق راهنما، 10٪ استارت آپ ها از خانواده و دوستان وام دریافت می کنند.

اگر قصد دارید این مسیر را طی کنید، یک برنامه واضح برای نحوه ارائه ایده به افراد خود ایجاد کنید. این بررسی اجمالی باید در مورد خطرات مربوطه صحبت کند، شرایط وام را تعیین کند، و مزایای متقابل احتمالی را به اشتراک بگذارد.

وام‌های دوستان و خانواده اغلب به استارت‌آپ‌ها در مراحل اولیه یا اولیه کمک می‌کنند.

وام های تجاری شخصی

اگر امتیاز اعتباری و مالی شخصی قوی دارید، می‌توانید وام تجاری شخصی نیز بگیرید. این نوع وام ممکن است دارای نرخ بهره کمتر و زمان تایید سریعتر باشد. در عین حال، قبل از وام گرفتن، تحقیق کنید. برخی از وام دهندگان محدودیت هایی برای گرفتن وام برای تامین مالی راه اندازی دارند.

در این پست درباره تأمین مالی استارتاپ خود بیشتر بیاموزید.< /p>

4. کمک هزینه ها

کمک هزینه یک جایزه مالی برای یک کسب و کار از سوی یک نهاد دولتی، شرکتی یا غیرانتفاعی است. کمک هزینه ها هدیه هستند، بنابراین نیازی به بازپرداخت ندارند.

این سرمایه گذاری های ماموریت محور اغلب کاملاً رقابتی هستند. برای بسیاری از کمک‌های مالی، برای واجد شرایط بودن برای تأمین مالی اهداف و ارزش‌های استارتاپ شما باید با سازمانی که برای آن درخواست می‌دهید هماهنگ باشد.

کمک مالی مشاغل کوچک

کسب و کار کوچک Administration برخی از کمک های مالی برای مشاغل کوچک به ایالت ها و سازمان های اجتماعی ارائه می دهد. اینجاست که بسیاری از استارت آپ ها جستجوی خود را برای تامین مالی آغاز می کنند.

اما همین جا متوقف نشوید. بسیاری از منابع دیگر برای شروع جستجوی خود برای کمک هزینه های کسب و کار کوچک وجود دارد.

منابع ویژه:

5. شرکت های سهامی خاص

شرکت‌های با رشد بالا برای سرمایه‌گذاران خطرپذیر فریبنده هستند. برخلاف سایر اشکال تامین مالی استارت‌آپ، ریسک قابل توجهی وجود دارد.

اگر شرکتی شکست بخورد، سرمایه گذاران بازدهی در سرمایه مشارکتی خود مشاهده نخواهند کرد. اما اگر یک شرکت موفق شود، پرداخت می تواند میلیون ها نفر باشد.

سرمایه گذاران امیدوارند شرکت هایی که در آنها سرمایه گذاری می کنند یکی از سه کار زیر را انجام دهند:

  • عمومی شوید
  • کسب شوید
  • سرمایه گذاری آنها را با بهره بازپرداخت کنید

شرکت‌های سهام خصوصی اغلب در هیئت مدیره یک استارت‌آپ می‌نشینند یا به عنوان مشاور عمل می‌کنند. آنها سهمی در کسب و کار دارند و هر کاری که می توانند برای موفقیت آن انجام خواهند داد.

سرمایه خطرپذیر

اینها معمولاً سرمایه گذاری های بزرگی هستند. این سرمایه گذاری برای استارت آپی است که آماده استفاده از یک سرمایه گذاری بزرگ و رشد سریع است. گفته شد، VCهای میکرو می‌تواند برای استارت‌آپ‌هایی که به بودجه زیادی نیاز ندارند، کار کند.

تامین سرمایه

سرمایه گذاران خطرپذیر دشوار است و اغلب زمان می برد و آماده سازی.

موفقیت همچنین می‌تواند به این معنی باشد که کنترل خود را بر راه‌اندازی خود از دست خواهید داد. تغییراتی مانند کارکنان یا مخارج اغلب به معنای گفتگو با سرمایه گذاران است. به جای تصمیم گیری سریع، همه طرف ها باید به توافق برسند.

سرمایه گذاران فرشته

سرمایه گذاران فرشته، سرمایه گذاران خصوصی، و شرکای خاموش گزینه های دیگری برای صندوق های راه اندازی هستند. اینها افرادی هستند که به استارت آپ ها کمک مالی می کنند، اغلب با پول خودشان. این سرمایه گذاری ممکن است در ازای سهام یا مالکیت جزئی کسب و کار باشد.

6. انکوباتورها و شتاب دهنده ها

تامین مالی استارت‌آپ زمانی بر روی یک گروه کوچک و نخبه از بنیان‌گذاران متمرکز بود. اما صنعت به سمت حمایت از بنیان‌گذارانی که به سهام خصوصی، وام‌ها یا کمک‌های مالی دسترسی نداشته‌اند تغییر کرده است.

منابع تامین مالی پایدار برای کارآفرینی عادلانه ضروری است. این برنامه‌ها همچنین از کمک مالی برای افراد دارای هویت حاشیه‌ای حمایت می‌کنند، مانند:

  • افراد رنگین پوست
  • جانبازان
  • زنان
  • جامعه LGBTQI+
  • افراد دارای معلولیت

انکوباتورها و شتاب دهنده‌ها برنامه‌های ضروری برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ هستند، به‌ویژه آن‌هایی که برای اولین بار یک کسب‌وکار را راه‌اندازی می‌کنند. آنها سرمایه، مربیگری و شبکه را ارائه می دهند. یک تفاوت جزئی بین این دو وجود دارد که باید بدانید که آیا این نوع بودجه راه اندازی را در نظر دارید یا خیر.

انکوباتورها به کارآفرینان کمک می کنند تا کسب و کار خود را بسازند. آنها بر توسعه یک طرح تجاری، نام، وب سایت و حداقل محصول قابل دوام (MVP) تمرکز می کنند. اگر شرکتی قبلاً یک MVP داشته باشد، یک شتاب دهنده رشد را تسریع می کند. در اینجا، بنیانگذاران راهنمایی، بودجه و ارتباطات شبکه ای دریافت می کنند. انکوباتورها همچنین بر اساس یک برنامه زمانبندی انعطاف پذیر کار می کنند.

شتاب دهنده ها برنامه های رقابتی مبتنی بر مربی هستند. آنها راهنمایی، پشتیبانی و بودجه محدود را در ازای سهام ارائه می دهند. این برنامه‌ها اغلب در زمان‌بندی کوتاه‌تری نسبت به برنامه‌های انکوباتور اجرا می‌شوند.

در نهایت، هر موسس باید بفهمد که کدام نوع بودجه برای راه اندازی آنها مناسب است. اما تامین مالی استارتاپ چگونه کار می کند؟ بیایید یک فرآیند معمولی تامین مالی را طی کنیم.

چگونه تامین مالی راه اندازی کار می کند

اکنون که انواع مختلف بودجه را درک کردید، بیایید روند معمول تامین مالی را مرور کنیم.

فرض کنید شما یک موسس استارت آپ هستید. کسب و کار شما در حال رشد است و می خواهید کارمندان بیشتری را برای تولید نمونه اولیه محصول خود استخدام کنید. اما برای تحقق آن نیاز به بودجه دارید. شما تصمیم می گیرید برای سرمایه گذاران جستجو کنید.

سرمایه گذاران می خواهند از استارتاپ هایی که به آنها اعتقاد دارند حمایت کنند. به همین دلیل است که تقریباً تمام معاملات با سرمایه گذاران فرشته، سرمایه گذاران خطرپذیر یا شرکت های سهام خصوصی شامل سهام می شود.

به این ترتیب، هنگامی که شرکت شروع به کسب سود می کند، سرمایه گذاران پول خود را پس می گیرند – به علاوه یک تکه سهام اضافی برای شانس گرفتن.

شرکت‌هایی که به دنبال تأمین مالی خارجی هستند معمولاً با یک دور اولیه شروع می‌کنند. سپس، برخی به دورهای سری A، B و C ادامه خواهند داد.

اما قبل از شروع هر دور، یک ارزیابی شرکت باید برگزار شود. این می تواند بر علاقه سرمایه گذاران به شرکت و میزان سرمایه جدیدی که یک استارت آپ می تواند وارد کند تأثیر بگذارد.

یک ارزیابی در نظر می گیرد:

  • بلوغ استارتاپ
  • مدیریت
  • اندازه بازار
  • پیشنامه
  • سود
  • خطر

پس از تکمیل ارزیابی، استارت‌آپ‌ها می‌توانند یک دور سرمایه‌گذاری را آغاز کنند. جدول زمانی و فرآیند بسته به شرکت متفاوت است. برخی از بنیانگذاران ماه ها به دنبال سرمایه گذاران می گردند، در حالی که برخی دیگر یک دور را در عرض چند هفته می بندند.

و در حالی که استارت‌آپ‌های خاصی در هر دور سرمایه‌گذاری به کندی پیش می‌روند، دیگران بسیار سریع‌تر سرمایه ایجاد می‌کنند. غیرمعمول نیست که یک استارتاپ نوآور چند میلیون دلار در یک تا دو دور جمع آوری کند، در حالی که شرکت دیگری در همین تعداد دور 25 میلیون دلار جمع آوری کند.

این ویدیو توسط The Rest of Us توضیح مفصلی در مورد فرآیند تأمین مالی ارائه می دهد.

دوره های تامین مالی راه اندازی

بودجه راه اندازی که بیشترین اخبار را دریافت می کند شامل جمع آوری پول از طریق سرمایه گذاری خارجی است. در این موارد، سرمایه گذاران سرمایه را با سهام – یا مالکیت جزئی – شرکت مبادله می کنند.

فرایند سرمایه گذاری به دورهای تامین مالی تقسیم می شود. دورهای تامین مالی می تواند گیج کننده باشد. بیایید به هر مرحله از فرآیند و معنای آن برای بنیانگذاران، شرکت ها و سرمایه گذاران نگاه کنیم.

کمک مالی اولیه

تامین مالی پیش از شروع به کار زمانی صورت می‌گیرد که بنیانگذاران شرکت‌های خود را از کار بیاندازند.

این اولین مرحله تامین مالی یک شرکت است. بودجه اولیه معمولاً شامل سرمایه گذاری از طرف:

است

  • پس انداز شخصی بنیانگذار
  • خانواده
  • دوستان
  • حامیان
  • شبکه ای از بنیانگذاران دیگر

این دور می‌تواند سال‌ها با توسعه یک شرکت ادامه داشته باشد. یا، اگر شرکتی خود را ثابت کند، می تواند به سرعت اتفاق بیفتد.

Seed Funding

تامین مالی اولیه اولین بودجه رسمی است که یک شرکت جمع آوری می کند و اغلب به سهام مرتبط است.

این سرمایه به استارت‌آپ کمک می‌کند تا مراحل اولیه را تامین کند، مانند:

  • انجام تحقیقات محصول
  • راه اندازی یک محصول
  • بازاریابی برای مخاطبان هدف
  • ایجاد مخاطب

این مرحله را به عنوان “بذر” در نظر بگیرید که توسط آن بقیه شرکت قادر به رشد و شکوفایی است. بدون آن، یک مؤسس نمی‌تواند تیمی را استخدام کند یا ایده خود را در بازار آزمایش کند.

سرمایه اولیه می‌تواند از طرف خانواده، دوستان، سرمایه‌گذاران فرشته، انکوباتورها یا شرکت‌های سهام خصوصی باشد. اما مقدار آن بسیار متفاوت است – برخی از شرکت ها 10000 دلار جمع آوری می کنند، در حالی که برخی دیگر 2 میلیون دلار جمع آوری می کنند.

بودجه برای این دور متفاوت است . معمولاً بستگی به منابعی دارد که کسب‌وکار برای رشد نیاز دارد و سرمایه‌گذاران احساس می‌کنند ارزش زمان و سرمایه‌گذاری مالی آنها را دارد.

Series A Funding

وقتی یک کسب و کار از بودجه اولیه خود برای توسعه محصول و ایجاد پایگاه مشتری استفاده می کند، نوبت به مرحله بعدی می رسد. دور سرمایه گذاری سری A می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • تعریفات محصولات یک شرکت را گسترش دهید
  • مشتریان بیشتری جذب کنید
  • یک برنامه بلند مدت برای رشد تهیه کنید

استارت‌آپ‌ها در این دور تأمین مالی اغلب سرمایه‌گذاران شرکت‌های سهام خصوصی سنتی را جذب می‌کنند.

میانگین بودجه سری A ایالات متحده در نیمه اول سال 2022 20.4 میلیون دلار. ارزش گذاری ها در صنعت فناوری متفاوت است و این بر میزان متوسط ​​بودجه تأثیر می گذارد.

سری B بودجه

دورهای سری B درباره توسعه کسب و کار و نحوه رسیدن به سطح بعدی رشد هستند. سرمایه جمع آوری شده در این دور اغلب از موارد زیر پشتیبانی می کند:

  • استخدام استعدادهای جدید
  • افزایش فروش
  • بازاریابی
  • توسعه فناوری
  • خدمات مشتری

میانگین بودجه دور سری B 50 میلیون دلار بود در سال 2022، از 35 میلیون دلار در سال 2020.

این دور تأمین مالی می‌تواند هم سهام خصوصی سنتی و هم شرکت‌های سرمایه‌گذاری در مراحل بعدی را جذب کند.

سری C سرمایه گذاری

دورهای تأمین مالی سری C برای استارت‌آپ‌های موفقی است که به بودجه اضافی نیاز دارند تا:

  • محصولات جدید ایجاد کنید
  • شرکت های دیگر را خریداری کنید
  • گسترش به بازارهای جدید
  • یک تیم رهبری استثنایی استخدام کنید
  • تقویت اعداد قبل از عرضه اولیه عمومی (IPO)

سرمایه باید به افزایش تلاش‌های شرکت کمک کند تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن رشد کند. میانگین بودجه سری C از 88 دلار تا 89.5 میلیون دلار متغیر است. /a> در سال 2022.

از آنجایی که این استارت‌آپ‌ها از قبل موفق هستند، این دور سرمایه‌گذاری می‌تواند ریسک کمتری داشته باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، اغلب سرمایه گذاران بیشتری در این سطح مشارکت می کنند.

سرمایه گذاران سری C می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • شرکت های سهام خصوصی
  • صندوق های تامینی
  • گروه های بازار ثانویه
  • بانک های سرمایه گذاری

سری D و فراتر از آن

شرکت‌های کمی فراتر از سری C به دور سری D یا E گسترش می‌یابند. کسب و کارهایی که به دنبال این بودجه هستند اغلب به دنبال هجوم نهایی سرمایه برای رسیدن به اهداف خود هستند.

یک شرکت در این مرحله از تأمین مالی باید دارای پایگاه مشتری ثابت، جریان‌های درآمد، سابقه رشد و یک برنامه قوی برای نحوه استفاده از سرمایه جدید باشد.

تامین مالی راه اندازی به ایده کسب و کار، تجربه و دسترسی شما به منابع مالی بستگی دارد. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر سرمایه گذاری تأثیر بگذارد و پیروی از این مراحل می تواند به بهبود شانس شما کمک کند.

1. نیازهای مالی خود را محاسبه کنید.

قبل از تماس با سرمایه گذاران یا درخواست وام، باید بدانید که برای دستیابی به اهداف تجاری خود به چه مقدار پول نیاز دارید.

به دنبال مبلغ کوچک و یکباره ای هستید؟ وام یا کمک مالی تجاری ممکن است مناسب باشد.

به مشارکت بیشتری نیاز دارید؟ ممکن است یک سرمایه گذار فرشته منطقی تر باشد.

درک نیازهای مالی خود به شما امکان می دهد بهترین رویکرد را در پیش بگیرید. این ماشین حساب می تواند به شما در تعیین هزینه های راه اندازی کمک کند.

منابع بیشتر:

2. یک طرح کسب و کار ایجاد کنید.

یک طرح کسب و کار می تواند به شما کمک کند تا با سرمایه گذاران، وام دهندگان، و اعضای خانواده که می توانند به تامین مالی استارتاپ شما کمک کنند، اعتماد ایجاد کنید.

طرح تجاری شما باید چشم انداز شما را مشخص کند. باید فرصت، بازار هدف و صنعتی را که می‌خواهید بر آن تأثیر بگذارید برجسته کند. همچنین باید شامل موارد زیر باشد:

  • برنامه های بازاریابی
  • خط های زمانی
  • تحلیل رقابتی

این الگوی طرح کسب و کار ایجاد آن را آسان می کند یک طرح تجاری دقیق تا بتوانید ایده خود را مطرح کنید.

منبع ویژه: الگوی طرح کسب و کار

Startup funding for business resource, Business plan template, HubSpot

3. سلامت مالی خود را بررسی کنید.

اگر از وضعیت مالی فعلی خود اطلاعی نداشته باشید، نمی توانید بفهمید که به چه نوع بودجه نیاز دارید. اسنادی را که برای ارزیابی نیاز دارید جمع آوری کنید، از جمله:

  • اظهارنامه مالیاتی مشاغل و شخصی
  • صورت‌حساب بانک
  • جریان نقدی
  • هزینه های پیش بینی شده

سپس، صورت سود و زیان و پیش‌بینی درآمد ایجاد کنید. اینها می تواند به شما (و سرمایه گذاران) کمک کند تا بفهمید چقدر بودجه در دسترس دارید – و هنوز چقدر به آن نیاز دارید.

4. گزینه های بودجه تحقیق.

خواندن این پست ممکن است چشمان شما را به انواع بودجه های موجود باز کرده باشد. قبل از هر انتخابی، تحقیق گسترده ای انجام دهید تا ببینید آیا این برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر. صدها منبع آنلاین در مورد نزدیک شدن به سرمایه گذاران وجود دارد. نسبت بدهی به سهام و توزیع سهام.

منابع بیشتر:

5. یک برنامه بازپرداخت ایجاد کنید.

پذیرفتن سرمایه یک حرکت کوچک نیست، به خصوص اگر میلیون ها دلار باشد. بیشتر بنیانگذاران فقط به چند هزار دلار برای شروع نیاز دارند، اما همچنان عاقلانه است که برنامه ای برای بازپرداخت پولی که قرض گرفته اید ایجاد کنید.

می توانید از ماشین حساب وام تجاری برای برآورد استفاده کنید پرداخت کنید و آنها را در بودجه خود وارد کنید. اگر نمی توانید پرداخت را انجام دهید، بودجه را نگیرید.

بودجه راه اندازی مناسب برای کسب و کار خود را بیابید

برخی از کسب و کارها برای تحقق بخشیدن به ایده های خود به سرمایه هنگفتی نیاز دارند. دیگران به یک وام کوچک نیاز دارند تا آنها را به سمت درآمد بیشتر و آزادی مالی سوق دهد.

هر موردی که ممکن است برای کسب و کار شما باشد، بهتر است قبل از انتخاب مسیر، وضعیت مالی و گزینه های مالی فعلی خود را مشخص کنید. به مشاغل مشابه در صنعت خود نگاه کنید، به وام ها نگاه کنید یا برای یک کمپین تامین مالی جمعی الهام بگیرید.

از این نقطه شروع برای یافتن بودجه مورد نیاز برای زنده کردن کسب و کار خود استفاده کنید. سپس، بیرون بروید و آن پول را بگیرید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در فوریه 2022 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

Business Plan Template

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا