کسب و کار

نحوه بستن یک فروش: نکات، تکنیک ها و چرایی کار

نحوه بستن یک فروش: نکات، تکنیک ها و چرایی کار

بستن یک لحظه شکست در فروش است. وقتی از عبارات، نکات و تکنیک‌های درست، شما از تلاش‌های خود در پرورش اطمینان حاصل می‌کنید مشتریان بالقوه در حد بستن قراردادهای فروش است.

Sales person using the best closing techniques to close a sale

اما، 40 درصد از فروشندگان از بستن قراردادها دلهره دارند. موفقیت در پایان دادن به فروش، بدون خطرات عاطفی بالا، مانند ترس از شکست و رد شدن، چندان هیجان انگیز نخواهد بود.

برای اینکه به شما کمک کنیم از هیجان بستن مکرر معاملات لذت ببرید، نحوه بستن یک فروش و 17 تکنیک بسته شدن فروش را پوشش خواهیم داد که بهترین نرخ برد را به عنوان یک حرفه ای فروش برای شما به ارمغان می آورد.

بیایید شروع کنیم.

Download Now: Free Sales Closing Guide

نحوه بستن یک فروش

وقتی نوبت به بستن معاملات می رسد، نکات کوچک می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. مفیدترین توصیه برای بستن معاملات را در زیر ببینید.

1. نیازهای مشتری را شناسایی کنید.

اول از همه، مطمئن شوید که نیازهای مشتری محصول یا خدمات شما برای ملاقات در نظر گرفته شده است. مشتریانی که برای چیزی که شما ارائه می دهید مناسب نیستند، نمی خواهند از شما بشنوند. پیگیری آنها باعث اتلاف وقت و منابع شما خواهد شد.

زمانی که نیازهای مشتری یا نقاط دردناک به وضوح تعریف شود ، شما می توانید بالقوه ها و مشاغل خاصی را با این نیازها پیدا کنید. این مشتریان بالقوه علاقه مند به شنیدن نظرات شما خواهند بود.

2. تصمیم گیرنده را پیدا کنید.

بستن فروش خیلی قبل از امضای قرارداد توسط مشتری شروع می شود. اولین مرحله کسب و کار، صلاحیت سرب است.

سرنخ های واجد شرایط تضمین می کند که با تصمیم گیرندگانی که نقش کلیدی در خرید محصول یا خدمات شما دارند صحبت می کنید. برای انجام مؤثر این کار، باید یک نمایه مشتری ایده آل (ICP).

هنگام توسعه ICP خود، اطلاعاتی مانند:

را وارد کنید

  • صنعت. صنایعی را که محصول شما به بهترین نحو به آن خدمت می کند را شناسایی کنید.
  • شرکت اندازه. تعداد کارکنانی که یک شرکت باید داشته باشد را مشخص کنید.
  • موقعیت مکانی. مکان مخاطبین خود را بیان کنید.
  • درآمد. محدوده درآمدی را تعریف کنید که یک شرکت را برای راه حل شما مناسب کند.
  • شغل عنوان. عناوین شغلی رایج مشتری ایده آل خود را فهرست کنید.

این معیارهای صلاحیت به شما امکان می‌دهند جستجوی خود را برای سرنخ‌ها محدود کنید. به عنوان مثال، فرض کنید من محصولی را می فروشم که برای شرکت های توسعه نرم افزار مفید است. اگر بخواهم به Brainboxlabs بفروشم، با کریس نیکولائو، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری آن تماس خواهم گرفت. این به این دلیل است که کریس ممکن است یک کاربر قدرتمند محصول من در نقش CTO خود باشد.

salesclosing_2

3. مکالمه را آغاز کنید.

وقتی سرنخ خود را شناسایی کردید، از ابزارهایی مانند Hunter و Snov برای آدرس ایمیل آنها را پیدا و تأیید کنید. این به شما امکان می‌دهد ایمیل‌هایی ارسال کنید که در پوشه هرزنامه سرنخ شما قرار نگیرند.

پس از تأیید آدرس ایمیل، ایمیل سرد مختصری را تنظیم کنید، بنویسید و ارسال کنید با فراخوانی که محصول شما را نمی فروشد. هدف شما باید این باشد که مشتری بالقوه را وادار به برنامه ریزی تماس یا پاسخ مثبت به ایمیل شما کنید.

4. مزایای محصول خود را توضیح دهید.

داشتن مشتریان بالقوه در تماس یا پاسخ به ایمیل شما تنها نیمی از کار است. نیمه دوم نشان می دهد که محصول شما چگونه بر عملیات تجاری مشتری احتمالی شما تأثیر می گذارد.

در فروش مشتریان بالقوه روی ویژگی‌ها اشتباه نکنید. مزایای استفاده از محصول خود را به آنها نشان دهید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، نتایج ملموس استفاده از محصول شما و مشکلاتی را که برطرف می‌کند می‌بینند.

5. احساس فوریت ایجاد کنید.

شما باید احساس فوریت داشته باشید تا از متوقف شدن یا از هم پاشیدن معاملات خود جلوگیری کنید. فوریت دلیلی برای پیشروی مشتریان بالقوه ایجاد می کند یک معامله.

شما می‌توانید با ارائه تخفیف با زمان محدود، ورود رایگان یا هر چیزی که باعث می‌شود مشتری بالقوه ارزش فوری محصول شما را دریافت کند، فوریت ایجاد کنید.

هنگام استفاده از این نکته فروش، مطمئن شوید که چیزی را ارائه می‌دهید که مشتریان بالقوه واقعاً به آن نیاز دارند. مرز باریکی بین ایجاد حس فوریت و فشار بر چشم انداز وجود دارد. عبور از این خط می تواند باعث شود که یک معامله را به کلی از دست بدهید.

6. پیش بینی کنید و برای رسیدگی به اعتراضات آماده شوید.

اعتراض می تواند چیز خوبی باشد. وقتی اعتراضی دریافت می کنید، نشان می دهد مشتری بالقوه شما می خواهد به جلو حرکت کند، اما چیزی او را آزار می دهد. به این اعتراضات رسیدگی کنید و یک قدم به رسیدن به سهمیه خود نزدیکتر خواهید شد.

برخی از اعتراضات رایجی که به عنوان فروشنده دریافت خواهید کرد عبارتند از:

  • وقت نداریم.
  • پول نداریم.
  • محصول شما گران است.
  • در حال حاضر به محصول شما نیاز نداریم.
  • من باید با شریکم یا تصمیم گیرنده دیگری ارتباط برقرار کنم.

آماده شدن برای پاسخ به این اعتراضات برای بستن قرارداد فروش شما بسیار مهم است. انجام این کار شما را برای موفقیت آماده می‌کند، زیرا با اطمینان به نگرانی‌هایی که مشتری احتمالی خود مطرح می‌کند پاسخ می‌دهید.

اکنون که به این نکات پایان فروش مجهز شده اید، بیایید بیش از 17 تکنیک های بسته شدن اثبات شده و چرا آنها تا این حد موثر هستند.

1. اکنون یا هرگز بسته نمی شود

این جایی است که فروشندگان پیشنهادی ارائه می دهند که شامل یک مزیت ویژه است که باعث خرید فوری می شود. به عنوان مثال:

  • “این آخرین مورد با این قیمت است.”
  • “ما فقط برای مشتریانی که امروز ثبت نام می کنند 20٪ تخفیف داریم.”
  • “اگر اکنون متعهد به خرید هستید، من می‌توانم شما را سریعاً در صف اجرا قرار دهم.”

این تکنیک احساس فوریت ایجاد می کند و به مشتریان احتمالی کمک می کند بر اینرسی خرید غلبه کنند. همچنین روشی اثبات شده برای بستن فروش از طریق تلفن زیرا توجه بی‌نظیر مشتری را در زمان واقعی به خود جلب می‌کنید.

2. خلاصه بسته می شود

فروشندگانی که از این روش بستن استفاده می‌کنند، مواردی را که مشتری امیدوار است خریداری کند، تکرار می‌کنند. آنها بر ارزش و مزایای محصول خود تاکید می کنند تا مشتریان بالقوه را برای امضای قرارداد تشویق کنند. به عنوان مثال:

«بنابراین ما ماشین لباسشویی Centrifab با موتور براشلس، 10 سال ضمانت جامع و خدمات تحویل و نصب رایگان خود را داریم. چه زمانی زمان مناسبی برای تحویل است؟»

با خلاصه کردن نکات مورد توافق قبلی در یک بسته فشرده، به مشتریان بالقوه کمک می‌کنید آنچه را که از یک معامله به دست می‌آورند تجسم کنند.

3. زاویه تیز بسته می شود

مشتریان احتمالی اغلب زمانی که در معامله دست بالا را دارند، درخواست کاهش قیمت یا افزودنی می‌کنند. اگر از مدیر فروش خود تأییدیه دارید، تکنیک بستن زاویه تیز را امتحان کنید تا این مشتریان بالقوه را غافلگیر کنید.

وقتی آنها می پرسند، “می توانید چند ساعت اضافه با نرخ تخفیف اضافه کنید؟” پاسخ دهید، “حتما. اما اگر من این کار را برای شما انجام دهم، آیا امضا می کنید؟ قرارداد امروز؟

آنها احتمالاً انتظار این پاسخ را نخواهند داشت – اول، به این دلیل که شما با درخواست آنها موافقت کردید، و دوم، به این دلیل که پیشنهاد بسته شدن امروز را داده اید.

4. سوال بسته می شود

برای دستیابی به دو هدف بالا، نمایندگان باید از مشتریان احتمالی سؤالاتی بپرسند. تمرکز فروشندگان موثر بر بستن یک فروش به محض شروع گفتگو. آنها از طریق یک سری سؤال، میل را در مشتری ایجاد می کنند و اعتراضات خرید را برطرف می کنند.

حتی می‌توان فروش را به شکل یک سؤال بسته کرد، که به نماینده اجازه می‌دهد به اعتراضات باقی‌مانده رسیدگی کند و در عین حال تعهدی را نیز به دست آورد.

به عنوان مثال: “به نظر شما، آیا چیزی که من ارائه می کنم مشکل شما را حل می کند؟”

این سوال به شما امکان می‌دهد بدانید که آیا مشتری بالقوه روی محصول شما فروخته می‌شود، در حالی که در را برای فروش بیشتر باز نگه می‌دارد. اگر پاسخ “نه” است، نظر آنها باقی می ماند (هنوز حقیقت نیست) و به شما امکان می دهد به فروش ادامه دهید. اگر پاسخ «بله» است، امضا کردن روی خط نقطه‌دار مرحله بعدی است.

در اینجا یک سوال دیگر وجود دارد: “آیا دلیلی وجود دارد که نتوانیم حمل و نقل را ادامه دهیم؟”

این سوال بسته شدن یا اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا مشتری کاملاً متقاعد نشده است می‌خواهد. این یک برد-برد است.

5. بسته های فرضی

این تکنیک پایانی از قدرت تفکر مثبت استفاده می‌کند. اگر فکر می‌کنید که این معامله را از اولین بخش اطلاع‌رسانی ایمیل می‌بندید، می‌تواند تأثیری باورنکردنی بر بقیه فرایند فروش.

آنچه در اینجا مهم است این است که به دقت بر علایق، مشارکت و اعتراض مشتری احتمالی خود نظارت داشته باشید.

پس از تماس یا جلسه، بپرسید، “آیا این ارائه با انتظارات شما مطابقت داشت؟” اگر به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد محصول یا خدمات خود به آنها ارائه کرده اید، بپرسید، “ آیا این چیزی است که برای شما ارزشمند است؟

؟

با نگه داشتن گوش خود – و با فرض حسن نیت از ابتدا – اقتدار و جهتی را به فرآیند فروش خود خواهید داد که در غیر این صورت وجود نداشت.

6. Take Away Close

یک بچه را تصویر کنید.

اگر به این بچه یک اسباب بازی بدهید و آن را بردارید، بچه چه می کند؟ آنها به نشانه اعتراض گریه خواهند کرد تا اسباب بازی را پس بگیرند. می‌توانید از این رویکرد روان‌شناختی برای مشتریان احتمالی خود استفاده کنید.

اگر از قیمت معترض هستند، ویژگی یا خدماتی را حذف کنید و پیشنهاد تخفیف‌خورده را به آنها ارائه دهید. می توانید بگویید، “محصول ما کاملاً متناسب با بودجه شما است. با این حال، ما فقط می توانیم ویژگی 1 یا سرویس 1 را با قیمت اولیه ارائه دهیم. آیا این برای شما کار می کند؟»

اغلب متوجه می‌شوید که مشتری بالقوه به جای قیمت تخفیف‌یافته یا قیمت پیشنهادی‌اش، بیشتر به آنچه حذف کرده‌اید فکر می‌کند.

7. Soft Close

بسته نرم به شما امکان می‌دهد مزایای محصول خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید، و به دنبال آن یک سؤال کم‌تأثیر وجود دارد که باز بودن آنها برای یادگیری بیشتر را مشخص می‌کند.

به عنوان مثال، “اگر بتوانم تعمیر و نگهداری ویجت را تا 25% کاهش داده و بهره وری ویجت را تا 15% افزایش دهم، آیا علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟

شما به وضوح مزایا را بدون درخواست یا درخواست ناگهانی بیان کرده اید.

اگر مثال بالا هنوز خیلی مستقیم به نظر می‌رسد، می‌توانید بپرسید، “اگر به شما بگویم می‌توانم تعمیر و نگهداری ویجت را تا 25% کاهش دهم و بهره‌وری ویجت را تا 15% افزایش دهم، آیا این با اهداف شرکت شما مطابقت دارد؟

این کار نیاز آن‌ها به تعهد به شما را برطرف می‌کند و به شما زمان بیشتری می‌دهد تا در مورد نیازهای تجاری آن‌ها اطلاعات کسب کنید.

8. بسته جایگزین

فروشندگان از این تکنیک برای ارائه دو یا چند گزینه خرید به مشتریان بالقوه استفاده می کنند که می تواند منجر به فروش شود. مشتریان احتمالی ممکن است باور کنند که این کار آنها را در صندلی راننده قرار می دهد و به آنها احساس کنترل بر معامله را می دهد.

در واقع، اینطور نیست. دلیلش این است که فروشندگان می‌توانند گزینه‌هایی را پیشنهاد کنند، اما به‌طور نامحسوس مشتریان بالقوه را به بسته گران‌تری که می‌خواهند مشتریان بالقوه انتخاب کنند، هدایت کنند.

به‌عنوان مثال، اگر مشتری احتمالی شما قیمت را کاهش می‌دهد و ویژگی‌های خاصی می‌خواهد، می‌توانید بگویید: «آیا طرح حرفه‌ای ما را که شامل ورود رایگان و شش ماه پشتیبانی رایگان می‌شود، یا طرح اولیه ما را دریافت می‌کنید؟ که از 30 دلار در ماه شروع می شود اما ویژگی های کمتری دارد و پشتیبانی رایگان ندارد؟»

9. چیزی برای هیچ چیز نزدیک

چیزی بیهوده شامل ارائه یک حرکت حسن نیت است. فروشندگان امیدوارند مشتریان بالقوه این ژست را با امضای قرارداد جبران کنند. این روش بسته شدن برای شرکت‌هایی که فاقد اثبات اجتماعی هستند و می‌خواهند سریع مشتری به دست آورند عالی است.

همچنین برای شرکت‌هایی که می‌خواهند بالقوه‌ای را از محصول رقیب تغییر دهند بسیار عالی است.

فروشندگان می توانند بگویند، “بسیار خوب. ما می دانیم که شما داده های زیادی در [نام نرم افزار] خود دارید و مهاجرت به ما بیش از 1500 دلار هزینه دارد. اگر امروز امضا کنید، داده های شما را به صورت رایگان منتقل می کنیم. آیا آن را دوست دارید؟»

10. پیشنهاد منحصر به فرد بستن

این تکنیک بستن برای مشتریان بالقوه با اندازه معاملات بزرگ عالی است. وقتی چنین مشتریانی دارید، و آنها دچار سرماخوردگی می شوند، با ایجاد یک پیشنهاد ویژه منحصر به فرد، آنها را تشویق کنید. این یک برد-برد است. مشتری یک پیشنهاد منحصر به فرد دریافت می کند. شما قرارداد را امضا می کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید بگویید، “اگر از مدیرم بخواهم به شما تخفیف، آزمایشی رایگان یا مهاجرت رایگان ارائه دهد، آیا حاضرید قراردادی امضا کنید؟”

11. بسته شدن هزینه فرصت

از این تکنیک بسته شدن زمانی استفاده کنید که می‌دانید مشتری احتمالی شما بدون راه‌حل شما می‌تواند چیز قابل توجهی را از دست بدهد. با برجسته کردن زیان احتمالی آنها، مشتریان احتمالی را وادار می‌کنید در تصمیم خود در مورد توقف معامله تجدید نظر کنند.

می‌توانید بگویید: «نمی‌خواهم با [نتیجه منفی 1] و [نتیجه منفی 2] مقابله کنید زیرا [دسته محصول خود] را نداشتید. آیا می‌خواهید با برداشتن گام بعدی از چنین نتایجی جلوگیری کنید؟»

12. درایو تست بسته

فروشندگان از تست درایو نزدیک – همچنین به عنوان “بستن سگ توله سگ” – برای بهبود اعتماد با حذف همه خطرات برای مشتری استفاده می کنند. آنها این کار را با دعوت از مشتری برای امتحان یک محصول رایگان قبل از خرید انجام می دهند.

از آنجایی که مشتری بالقوه در یک قرارداد قفل نشده است، شانس آنها برای گفتن “بله” با تکنیک بسته شدن درایو آزمایشی افزایش می‌یابد.

یک مثال در اینجا آمده است: “آیا می‌خواهید محصول ما را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید؟ اگر پس از آزمایش آن را دوست داشتید، می توانید هر یک از طرح های ما را خریداری کنید. در غیر این صورت، شما موظف به خرید نیستید. نظر شما چیست؟»

13. Objection Close

تکنیک بستن اعتراض زمانی کار می‌کند که نمی‌دانید چرا مشتری بالقوه متوقف می‌شود. اغلب، مشتری بالقوه هنوز چند اعتراض دارد. بعد از اینکه مطمئن شدید مشتری بالقوه شما می‌داند محصول شما چه چیزی ارائه می‌دهد، بپرسید که آیا مخالفت بیشتری دارند.

به عنوان مثال: “سام، آیا دلیلی وجود دارد که شما را از امضای این قرارداد باز دارد؟”

با پرسیدن این سؤال، می‌توانید فوراً به اعتراض آنها رسیدگی کنید و از آنها بخواهید که به سرعت قراردادی را امضا کنند.

14. بستن ویدیو

هیچ چیز بهتر از ویدیوها اعتماد ایجاد نمی کند. وقتی از ویدیوها برای رسیدگی به اعتراض‌ها، توضیح قیمت‌ها یا صحبت در مورد یک ویژگی استفاده می‌کنید، مشتریان بالقوه چهره شما و تلاشی که برای بستن آنها انجام می‌دهید می‌بینند.

هنگامی که از تکنیک بستن ویدیو استفاده می‌کنید، ایمیل خود را بررسی کنید تا بدانید مشتری چه زمانی ویدیو را مشاهده می‌کند. هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، با آنها چت کنید و اعتراضات دیگر را در زمان واقعی بررسی کنید.

می‌توانید بگویید، «سلام [نام]. امیدوارم ویدیو به سوال شما در مورد [مسئله] پاسخ داده باشد. من دوست دارم فوراً به هر سؤال دیگری پاسخ دهم.”

15. The Columbo Close

دوبله شده از یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی، Columbo Close بر اساس یک خط معروف – “فقط یک چیز دیگر…”

این تکنیک زمانی بهترین کار را دارد که مشتریان بالقوه نشان دهند که به محصول شما علاقه ای ندارند. با متوقف کردن مشتریان بالقوه در مسیر خود، توجه آنها را با تک لاینر به خود جلب می کنید و فرصت دیگری برای عرضه مجدد محصول خود را بهتر خواهید داشت (بدون ذکر آنچه مشتری شما قبلاً می داند).

16. The Ownership Close

در این تکنیک بسته شدن، فروشنده طوری صحبت می کند که انگار مشتری محصول را خریده است. این یک مثال کلاسیک از “گام در آینده” است، که در آن شما مشتریان بالقوه را وادار می‌کنید تصور کنند که به دلیل خرید محصول شما، آینده آنها چگونه به نظر می‌رسد.

این تکنیک زمانی بهتر عمل می کند که فروشنده نتایج یا مطالعات موردی داشته باشد برای حمایت از امتیازات خود.

برای مثال، می‌توانید بگویید، «وقتی شروع به استفاده از [محصول، برای مثال HubSpot CRM] می‌کنید، با استفاده نکردن از چندین نرم‌افزار در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید زیرا همه‌چیز خود را خواهید داشت. CRM. ساعت‌هایی را که هر ماه با استفاده از [product] صرفه‌جویی می‌کنید چگونه می‌گذرانید؟»

17. Offering Competitor Close

در آخرین تلاش برای بستن یک مشتری بالقوه، می توانید به رقبای بالقوه بگویید که می توانند امتحان کنند. اگرچه غیر متعارف است، Lindy Drope می‌گوید این تکنیک بستن کار می‌کند. لیندی می‌گوید: «وقتی اعتراضی در مورد قیمت‌گذاری مطرح می‌شود، دوست دارم آشکارا در مورد گزینه‌های جایگزین مشتریان بالقوه‌ام صحبت کنم.

لیندی می‌افزاید: «بیشتر نمایندگان از تربیت بازیکنان دیگر در رشته خود می‌ترسند، به‌ویژه وقتی محصولشان گران‌ترین است». در اینجا یک مثال از Lindy آمده است:

“سلام، به نظر می رسد این نوع محصول/خدمات ممکن است در حال حاضر خارج از محدوده شما باشد. با این اوصاف، برخی از گزینه‌ها وجود دارد که کاربران فعلی ما قبل از ثبت نام با ما، آن‌ها را بررسی کرده‌اند. در زیر صرفه جویی در هزینه های مرتبط با استفاده از این جایگزین ها آمده است.

مشتری بالقوه از صداقت شما قدردانی می کند و زمان کمتری را برای خرید در جای دیگر صرف می کند. به علاوه، آنها اکنون می دانند که شما در مورد ارزش محصول خود اطمینان دارید و به آنها اهمیت می دهید. اگر با هر محصولی که شما پیشنهاد می‌کنید به مانعی برسند، احتمالاً به سراغ شما خواهند آمد.

هنگام استفاده از این تکنیک بسته شدن، لیندی توصیه می‌کند که نقاط درد مشتری بالقوه خود را بدانید و از این روش در اوایل چرخه فروش اجتناب کنید تا برای مشتری احتمالی تحقیرکننده یا “خیلی خوب” نباشید.

چه کاری باید بعد از بستن یک فروش انجام داد

پس از پایان فروش، زمان جشن گرفتن فرا رسیده است! اما فراموش نکنید که قبل از اینکه تیم خود را در رتبه اول قرار دهید، هر گونه سست را ببندید. در اینجا چند نکته حرفه ای برای انجام کارهایی که پس از بستن قرارداد انجام دهید، آورده شده است.

1. معامله را در نرم افزار فروش خود وارد کنید.

به ما اعتماد کنید، رهبران فروش شما از این بابت از شما تشکر خواهند کرد. ثبت قرارداد خود در نرم افزار فروش شما به حفظ تیم خود برای پیش‌بینی هدف کمک می‌کند و کمک می‌کند خط لوله خود را با تمام اطلاعات مورد نیاز برای ادامه مرحله بعدی تیم و مشتری به‌روز نگه دارید.

2. برای تیم بعدی معرفی کنید.

بستن معامله احتمالاً یکی از مراحل سفر مشتری با کسب و کار شما است. از اینجا، ممکن است لازم باشد با موفقیت یا پشتیبانی مشتری صحبت کنند تا وارد شوند.

یک معرفی الکترونیکی برای شخص بعدی که مسئولیت را به عهده می گیرد تنظیم کنید تا مشتری به مرحله بعدی فرآیند انتقال آرام داشته باشد.

3. چند روز دیگر با مشتری پیگیری کنید.

بررسی مشتری جدید خود و پرسیدن احساس آنها در مورد خریدشان در ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری بسیار موثر است. اگر مشکلی پیش آمد، می‌توانید به سرعت وارد عمل شوید و کمک کنید یا فردی را در تیم خود پیدا کنید که بتواند.

با این تکنیک ها معامله را امضا کنید

مسلط بودن در بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین تکنیک‌هایی است که یک فروشنده می‌تواند به آن تسلط یابد.

در حالی که هدف شما فروش و رسیدن به سهمیه خود است، مهم است که به یاد داشته باشید ما همه انسان هستیم. انسان ها بر اساس نحوه برخورد با آنها واکنش نشان می دهند.

بنابراین هنگام استفاده از این تکنیک های بسته شدن فروش، صمیمی باشید. همدل باشید. همچنین می‌توانید یک مربی یا فروشنده همکار پیدا کنید که در هر یک از این تکنیک‌ها برتر باشد تا بتواند به شما در اجرای این بهترین شیوه‌ها کمک کند.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در اکتبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا