کسب و کار

ورود کارمندان از راه دور – راهنمای کامل

ورود کارمندان از راه دور – راهنمای کامل

برقراری موفقیت آمیز کارمندان از راه دور برای هر کارفرمایی که به دنبال حفظ اعضای مستعد تیم در طولانی مدت است، بسیار مهم است. گردش مالی پرهزینه و مخرب است و تقریباً 20٪ از جابجایی کارکنان در 45 روز اول استخدام اتفاق می افتد.

woman onboarding remote employees

با در نظر گرفتن این موضوع، یک برنامه نصب قوی یکی از با ارزش ترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در ایجاد یک تیم فروش موثر انجام دهید.

اجرای کارمندان از راه دور می‌تواند چالش‌های بیشتری ایجاد کند. مانع بزرگتری برای ارتباط و ایجاد اعتماد وجود دارد. هنگامی که کارمندان جدید از نظر فیزیکی از تیم خود فاصله دارند، می خواهید احساس کنند که در آن شرکت دارند. در اینجا برخی از نکات برتر ما برای استفاده از کارمندان از راه دور وجود دارد.

Download Now: Free Sales Training Plan Template

نصب از راه دور چیست؟

راه‌اندازی از راه دور فرآیندی است که کارمندان مجازی جدید را به تیم و شرکت شما وارد می‌کند. معمولاً حدود 1 تا 3 ماه طول می کشد تا کارمندان از راه دور شما با فرهنگ، سیستم ها و فرآیندها و سیاست های شرکت سازگار شوند. نصب از راه دور معمولاً شامل یک جهت گیری و آموزش از طریق فناوری است.

اگر به تازگی با نصب از راه دور شروع به کار کرده اید، راهنمای گام به گام ما را در زیر برای نحوه ساختن یک برنامه نصب از راه دور مرور کنید.

1. بقیه اعضای تیم خود را برای ورود کارمند جدید آماده کنید.

اگرچه ممکن است عضو تیم جدید شما مستقیماً در کنار سایر کارمندان شما کار نکند، اما شما می خواهید که آنها احساس کنند که عضوی از تیم هستند. ایجاد این پویایی قبل از ورود کارمند شروع می شود.

هنگامی که تصمیم به استخدام از راه دور جدید می‌گیرید و تاریخ شروع را تعیین می‌کنید، جزئیات لازم را به بقیه اعضای تیم خود در میان بگذارید. به آنها در مورد همکار جدیدشان بگویید، بیانیه کاری آنها چگونه خواهد بود، و تاریخ شروع آنها را به اشتراک بگذارید.

یکی از اعضای فعلی تیم خود را به عنوان رفیق یا مربی آنها تعیین کنید که می‌تواند به‌عنوان پیشرو برای سؤالات و پشتیبانی آنها باشد تا احساس گمراهی نکنند یا مطمئن نباشند برای راهنمایی کجا مراجعه کنند.

مطمئن شوید که اعضای تیم فعلی شما می‌دانند که در صورت نیاز خود را برای حمایت از استخدام جدید شما در دسترس قرار دهند تا کارمند جدید شما احساس قدرت کند که سؤال بپرسد و کمک لازم را دریافت کند.

ربکا نش، مدیر عملیات در Beam، می‌گوید: «وقتی صحبت از هنگام ورود، هدف ما این است که اعضای تیم جدید به گرمی از تیم استقبال کنند و فوراً در آن حضور داشته باشند. یکی از بهترین کارهایی که می توانیم برای انجام آن انجام دهیم این است که فعال باشیم.»

نش می‌گوید که تیم او یک لیست کارمند قالب‌بندی شده دارد که قبل از اولین روز کارمند راه‌اندازی شده است. این به اعضای فعلی تیم اجازه می‌دهد تا برای میزبانی عالی برای کسانی که به تیم می‌پیوندند آماده شوند.

نش می‌گوید: «کارمندان جدید ما تجهیزات مورد نیاز خود، هدایای خوشامدگویی از طریق پست و انتظارات برای سوار شدن را قبل از ورود به جلسه اولیه Zoom ما در روز اول دریافت می‌کنند.

2. تجهیزات فنی خود را از قبل آماده کنید.

علاوه بر اینکه تیم فعلی خود را برای حمایت از کارمند جدید خود آماده می‌کنید، مطمئن شوید که هر ابزار یا تجهیزات فنی که برای انجام موفقیت‌آمیز کار خود نیاز دارند، در بدو ورود آماده است. داشتن مشکلات IT هنگام کار از راه دور می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین کاهش این مشکلات برای کارمندان جدید از انتقال آرام پشتیبانی می کند.

برای کارکنان از راه دور، داشتن تجهیزات و دسترسی به سیستم مناسب برای بهره‌وری بسیار مهم است، به‌ویژه زمانی که مانند بسیاری از کارمندان اداری، پشتیبانی فنی در محل ندارید.

بسته به منابعی که در دسترس دارید، ترتیبی دهید که تجهیزات لازم را قبل از اولین روز به استخدام جدیدتان تحویل دهید تا آنها بتوانند در حال اجرا باشند. به‌علاوه، اگر استخدام جدید شما نیاز به دسترسی به سیستم‌های خاصی دارد، مراحلی را که باید برای دستیابی به دسترسی انجام دهند مستند کنید تا کارمند بتواند فوراً درخواست دسترسی مورد نیاز برای انجام وظیفه خود را آغاز کند.

3. مدارک ورود دیجیتال و فرهنگ شرکت را آماده کنید.

در HubSpot، مدیران یک برنامه 100 روزه ایجاد می‌کنند که به عنوان یک نقشه راه برای کارمندان جدید عمل می‌کند. بسته به بیانیه کاری کارمند، برنامه 100 روزه می تواند شامل آموزش های کلیدی، بیانیه مستندات کاری و نقاط عطف مهمی باشد که کارکنان جدید باید در 100 روز اول کار خود تکمیل کنند.

d988d8b1d988d8af daa9d8a7d8b1d985d986d8afd8a7d986 d8a7d8b2 d8b1d8a7d987 d8afd988d8b1 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c daa9d8a7d985d984 6663765d36aa2

در حالی که نیازی به ایجاد یک برنامه 100 روزه ندارید، داشتن برنامه‌ای که به وضوح آنچه را که استخدام‌کننده جدید می‌تواند انتظار داشته باشد، با افزایش سرعت نشان دهد، برای کسانی که در یک محیط از راه دور کار می‌کنند بسیار مفید است.

برای سازمان شما، این می‌تواند به معنای داشتن نقاط عطف 30، 60 و 90 روزه برای کارمندتان باشد یا یک طرح سفارشی قوی که برای هر کارمند به‌روزرسانی می‌شود.

صرف نظر از اینکه کدام رویکرد را در پیش می گیرید، ترسیم اینکه چند ماه اول کار برای کارمندان جدید شما چگونه خواهد بود بهترین روشی است که می تواند آنها را برای موفقیت در سازمان شما آماده کند.

4. جلسات منظم یک به یک را برنامه ریزی کنید.

هنگامی که کارمند جدید شما در حال انتقال به نقش خود است، جلسات منظم انفرادی را با آنها برنامه ریزی کنید تا در ارتباط باقی بمانند و در صورت لزوم پشتیبانی ارائه دهید.

در حالی که برگزاری جلسات انفرادی برای اکثر مدیران با همه کارمندانشان یک روش استاندارد است، ممکن است بخواهید با کارمندان جدید خود که از راه دور کار می کنند، مکرر چک-in داشته باشید.

برای کارمندانی که هنوز در حال انجام وظایف خود هستند، داشتن یک سند ساختاریافته که در آن می‌توانند سؤالات یا نکات صحبتی را که می‌خواهند در طول جلسات انفرادی پوشش دهند، به اشتراک بگذارند، می‌تواند برای ادامه مکالمات مفید باشد.

می‌توانید از جلسات فردی اولیه خود برای بررسی نقاط عطف اصلی در برنامه حضور کارکنان خود استفاده کنید و فضای امنی را برای هرگونه سؤال یا حمایتی که ممکن است داشته باشند ارائه دهید. درگیر شدن در مکالمات منظم با افراد جدید استخدام شده راهی موثر برای شروع اعتماد است.

5. جلسات کنفرانس ویدئویی خوش آمدگویی را با تیم خود تنظیم کنید.

d988d8b1d988d8af daa9d8a7d8b1d985d986d8afd8a7d986 d8a7d8b2 d8b1d8a7d987 d8afd988d8b1 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c daa9d8a7d985d984 6663766334032

طبق گزارش کار از راه دور HubSpot 2019، 35 درصد از کارگران از راه دور گزارش می دهند که دو تا سه روز در هفته احساس تنهایی می کنند. برای کسانی که در حال سازگاری با محیط کاری جدید هستند، این احساسات می تواند تقویت شود.

یک راه موثر برای حمایت از کارمندان جدید از راه دور، تشکیل جلسات مقدماتی با سایر اعضای تیمتان است. لازم نیست این جلسات به صورت هفتگی برگزار شود. با این حال، در چند هفته اول پس از پیوستن به سازمان شما، استخدام جدید شما باید زمانی را برای برگزاری جلسات رو در رو با همکاران جدید خود از طریق یک پلت فرم ویدئو کنفرانس اختصاص دهد.

این مکالمات اولیه مانند ملاقات با یک مدیر برای ایجاد اعتماد بین استخدام شده جدید و کارمندان فعلی مفید است. علاوه بر این، این جلسات به استخدام جدید شما این فرصت را می‌دهد که احساس کند در آن مشارکت دارد.

6. انتظارات و هنجارهای کاری واضح را تنظیم کنید.

انتقال واضح انتظارات در مورد بیانیه کاری عضو تیم جدیدتان به ویژه برای کسانی که از راه دور کار می کنند مهم است. در حالی که برخی از کارمندان از کار مستقل رونق می گیرند، برخی دیگر ممکن است برای با انگیزه ماندن نیاز به پاسخگویی خارجی داشته باشند.

تعیین انتظارات واضح در مورد نقش‌ها و مسئولیت‌های استخدام‌شده جدید شما هنگام شروع کار در سازمان شما ضروری است. این می تواند به طور واضح بیان کند که عملکردهای کلیدی و قابل تحویل آنها چیست، اطمینان حاصل شود که آنها می دانند چه زمانی باید در جلسات اصلی شرکت کنند، و هنجارهای کاری که تیم شما ایجاد کرده است را به اشتراک می گذارد.

برای مثال، اگر تیم شما معمولاً 48 ساعت قبل از زمان غیر اضطراری خارج از دفتر ارتباط برقرار می‌کند و آن تاریخ‌ها را به تقویم تیم اضافه می‌کند، مطمئن شوید که اعضای تیم جدید شما از این روش آگاه هستند.

یکی دیگر از روش‌های مفید مورد استفاده در HubSpot سند “چگونه با من کار کنم” است. هر کارمند این گزینه را دارد که نحوه کار خود را به بهترین شکل برای برقراری ارتباط با سبک کاری خود مستند کند. این پست را بررسی کنید برای مثال‌های بیشتری از آنچه در سند «چگونه با من کار کنم» و توصیه‌هایی در مورد تعیین انتظارات با نیروی کار از راه دور.

d988d8b1d988d8af daa9d8a7d8b1d985d986d8afd8a7d986 d8a7d8b2 d8b1d8a7d987 d8afd988d8b1 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c daa9d8a7d985d984 6663766836810

7. ارتباط بیش از حد را تشویق کنید.

هنگام کار با کارکنان از راه دور، ارتباط منظم ضروری است. به‌عنوان کارمندی که از راه دور کارم را افزایش می‌داد، تأکید مدیرم بر ارتباط بیش از حد کمک بزرگی در انتقال من به عنوان یک کارمند جدید بود.

حالا، وقتی می‌گویم ارتباط بیش از حد، منظورم این نیست که از حد مجاز عبور کرده و آنچه را که می‌توان به عنوان TMI در نظر گرفت، به اشتراک گذاشت.

برای تیم‌های راه دور، ارتباط بیش از حد می‌تواند به معنای ارائه وضعیت در موارد قابل تحویل، حتی زمانی که درخواست نشده باشد، به‌روز نگه داشتن Slack یا سیستم پیام‌رسانی فوری با مکان شما، و تأیید دریافت و درک پیام‌هایی که به‌صورت الکترونیکی به اشتراک گذاشته می‌شوند، باشد.

اساساً، از آنجایی که نمی توانید برای اطمینان از درک یا مسئولیت پذیری به ارتباط حضوری یا زبان بدن تکیه کنید، نگه داشتن یک کانال ارتباطی باز (مخصوصاً با کارمندان جدید که با کار از راه دور آشنا می شوند) تجربه کاری مثبت تری ایجاد می کند. برای همه افراد درگیر.

اکنون، ممکن است از خود بپرسید، «این در عمل چگونه به نظر می‌رسد؟» اجازه دهید به چند نمونه واقعی در زیر نگاه کنیم.

نمونه‌های نصب از راه دور

1. Scavify

Scavify یک برنامه شکار رفتگر است که به عنوان راهی برای سوار شدن به کارکنان از راه دور و ارائه فرصت‌های تیم‌سازی استفاده می‌شود. می‌توانید یک شکار لاشخور مجازی یا یک شکار گنج بسازید تا کارمندان یک تجربه تعاملی از راه دور سوار شدن را داشته باشند.

این برنامه برای پاسخگویی به نیازهای دنیای کار مجازی و از راه دور ساخته شده است، و تعامل کارکنان در هر نقطه از جهان و در هر زمان را آسان می کند. به عنوان سازنده برنامه، منطقی است که Scavify از برنامه خود در فرآیند ورود استفاده کند.

کارمندان همچنین می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌هایی را که «چالش‌های» متفاوتی را که حول محور فرهنگ شرکت، اجتماعی شدن، یادگیری و سازگاری است، تکمیل کنند.

آنچه ما دوست داریم: این یک راه سرگرم کننده برای ایجاد تعامل با کارمندان جدید از راه دور شما است. همچنین یک راه عالی برای یادگیری اطلاعات جدید است. می‌توانید جستجوی لاشخور خود را در مورد یافتن اطلاعات در مستندات آموزشی یا ارائه سؤالات مسابقه در پایان یک عرشه اسلاید آموزشی انجام دهید.

2. آرام

شما احتمالاً نام برنامه Calm را شنیده اید، اما آیا می دانستید که Calm for Business نیز وجود دارد؟ می توانید به عنوان بخشی از بسته مزایای خود، دسترسی به Calm را برای کارمندان خود فراهم کنید.

در طول سوار شدن، می‌توانید از برنامه Calm در طول فرآیند استفاده کنید – با مدیتیشن گروهی یا زمان تفکر، حرکات کششی گروهی یا تماشای مجموعه‌ای در مورد سلامت روان شروع کنید. تیم شما همچنین می‌تواند زمانی را در حین ورود به هواپیما برای به اشتراک گذاشتن ایده‌هایی در مورد نحوه مدیریت استرس در طول هفته اختصاص دهد.

باز هم، منطقی است که شرکتی که این برنامه را ایجاد کرده است، دسترسی به Calm را نیز به عنوان بخشی از مزایای خود در نظر گرفته است. به علاوه، اکثر کارمندان آرام گزارش می دهند که تجربه حضور مثبت به دلیل تمرکز بر رفاه ذهنی.

آنچه ما دوست داریم: مکانی را برای کارمندان جدید از راه دور برای تأمل و تمرکز فراهم می کند. این به ایجاد فرهنگ شرکت شما کمک می کند و به کارکنان نشان می دهد که به سلامت جسمی و روانی آنها اهمیت می دهید.

3. زاپوس

در دنیای تجارت، Zappos به خاطر فرهنگ شرکتش شناخته شده است. بنابراین، منطقی است که فرآیند پذیرش آنها به اندازه خود فرهنگ سرگرم کننده و هیجان انگیز است. در طول مرحله ورود، کارمندان Zappos بازی‌هایی انجام می‌دهند (مانند شکار لاشخور ذکر شده در بالا)، به ساعات شادی می‌روند و یک جشن فارغ‌التحصیلی بزرگ برگزار می‌کنند.

علاوه بر این، در مرحله ای از مرحله نصب از راه دور، یک رهبر آموزشی به کارمندان 4000 دلار برای ترک پیشنهاد می دهد. این کمک می‌کند مطمئن شوید که استخدام‌های جدید متعهد به کار فراتر از حقوق خود هستند. به‌علاوه، این شرکت هدیه‌های دیجیتالی مانند کارت‌های هدیه و جوایز را برای کار سخت و حضور ارائه می‌دهد.

در Zappos، هر استخدامی با تماس‌های تلفنی شروع می‌شود تا اطمینان حاصل شود که همه کارمندان مشتری و فلسفه خدمات مشتری شرکت را درک می‌کنند.

چیزی که ما دوست داریم: تأکید بر فرهنگ شرکت در طول فرآیند عضویت به ایجاد تیمی مرتبط کمک می‌کند که متعهد به انجام بهترین کار برای شرکت باشد.

4. Slack< /h3>

در Slack، فرآیند سوار شدن از راه دور هفته‌ها قبل از تاریخ شروع کار کارمند شروع می‌شود. دو هفته قبل از شروع کار جدید، کارمندان به یک فضای کاری ویژه که فقط برای استخدام‌های جدید ایجاد شده است، دسترسی زودهنگام پیدا می‌کنند، جایی که آنها تشویق می‌شوند سؤال بپرسند. آنها همچنین می توانند اسناد مفید را قبل از شروع بررسی کنند.

سپس، در ماه اول، پیام‌های برنامه‌ریزی‌شده Slack برای یادآوری به استخدام‌کنندگان جدید ارسال می‌شود تا به جای اینکه از آنها بخواهد همه چیز را در روز اول انجام دهند، مدارک را تکمیل کنند. سپس هفته دوم ورود به بخش‌های تخصصی با جلساتی برای تیم‌های خاص وارد می‌شود.

چیزی که ما دوست داریم: فرآیند ورود از راه دور Slack بر ایجاد انجمن تمرکز دارد. دسترسی به فضاهای کاری و کانال های خاص در Slack به کارکنان فضایی برای برقراری ارتباط با همکاران در هر بخش می دهد. این امر به‌ویژه اگر کانال‌های علاقه خاصی وجود داشته باشد، مانند «کتاب‌کرم‌ها» که در آن افراد توصیه‌های خواندنی خود را ارائه می‌کنند، صادق است.

در این مرحله، احتمالاً آماده شروع ساختن یک برنامه نصب از راه دور هستید. قبل از انجام این کار، برخی از نکات برتر ما را در زیر مطالعه کنید.

16 نکته برای نصب از راه دور

1. برای اولین روز حضور داشته باشید و در دسترس باشید.

طبق فروش شاخص معیار، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که شرکت‌ها در مورد آموزش فروش استخدام‌های جدید مرتکب می‌شوند، روز اول ضعیف است. بیش از دو سوم از کارمندان مورد بررسی از اولین روز کار خود ابراز نارضایتی کردند زیرا احساس می کردند که مدیرانشان مشغول هستند و درگیر هستند.

در روز اول، مهم است که کارمندان جدید خود را راهنمایی کنید، و این امر به ویژه برای نصب از راه دور صادق است. در روز اول کار از راه دور، به احتمال زیاد سوالاتی خواهید داشت و ممکن است مطمئن نباشید که چه کاری انجام دهید.

وقتی کارمندان از راه دور را سوار می‌کنید، مطمئن شوید که به موقع حضور دارید و پیگیری می‌کنید. مدیران باید تقریباً دائماً در دسترس باشند تا به سؤالات پاسخ دهند و به تعیین انتظارات برای اولین روز، هفته و ماه کمک کنند.

هر گرایش یا آموزشی که ارائه می دهید، مطمئن شوید که از جدیدترین فناوری استفاده می کنید که احساس غوطه ور شدن در فرهنگ شرکت را برای کارکنان از راه دور آسان تر می کند.

2. یک بسته خوشامدگویی ارسال کنید.

من تقریباً پنج سال در چندین شرکت از راه دور کار کرده‌ام، و تجربه مورد علاقه‌ام در ورود به هواپیما شامل دریافت بسته خوش‌آمدگویی بود. در گذشته، من کوکی‌ها، کالاهای تجاری، فناوری جدید (مانند شارژرها و آداپتورها)، و یک دفترچه یادداشت و خودکار را دریافت کردم.

وقتی یک بسته خوشامدگویی ارسال می کنید، باعث می شود کارمندان از راه دور شما احساس کنند که شامل حال شما هستند. این همچنین به کارمندان از راه دور شما کمک می کند تا در نقش های جدید خود موفق باشند.

همچنین می‌توانید از اعضای تیم بخواهید پیام‌ها یا ویدیوهای خوش‌آمدگویی را ضبط کنند و آنها را در روز اول برای کارمندان از راه دور خود بفرستند و به آنها کمک کنید تا تیم خود را بشناسند.

3. یک طرح دقیق نصب از راه دور داشته باشید.

d988d8b1d988d8af daa9d8a7d8b1d985d986d8afd8a7d986 d8a7d8b2 d8b1d8a7d987 d8afd988d8b1 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c daa9d8a7d985d984 6663766e74f6e

همانطور که در بالا ذکر کردیم، در HubSpot، ما یک برنامه دقیق ورود از راه دور به نام “برنامه 100 روزه” داریم. چه یک برنامه 100 روزه داشته باشید یا از مدل 30، 60 یا 90 روزه استفاده کنید، داشتن یک برنامه دقیق و مستند برای ورود به سیستم به کارمندان شما کمک می کند تا سریعتر کار کنند.

به‌علاوه، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات دیگر در مورد آموزش فروش، نداشتن برنامه برای نصب از راه دور است. کارمندانی که می دانند در اولین روز و چند ماه اول خود چه انتظاری داشته باشند، در نقش خود احساس قدرت بیشتری می کنند. داشتن ساختار در ابتدا به کارکنان از راه دور کمک می کند تا به سرعت با شرکت، فرهنگ، سیاست ها و سایر اعضای تیم آشنا شوند.

4. ملاقات و احوالپرسی مجازی را تنظیم کنید.

یک چیزی که در نصب از راه دور وجود ندارد، لمس شخصی ملاقات با همکاران جدید است. هنگامی که ملاقات مجازی و احوالپرسی را راه اندازی می کنید، می توانید به ادغام اعضای تیم راه دور خود کمک کنید. این ملاقات‌ها و احوالپرسی‌ها باید فقط یک فضای سرگرم‌کننده، بدون مدیرشان، برای آشنایی و صحبت با دیگران در تیم باشد.

این کار به استخدام‌های جدید کمک می‌کند تا با فرهنگ کاری هماهنگ شوند و روابط معناداری با سهامداران و همکاران کلیدی ایجاد کنند. در دنیای دور، باید در مورد ایجاد فرصت هایی برای تیم خود برای ایجاد ارتباطات و داشتن فضایی برای چت، عمدی باشید.

5. گردهمایی های تیمی داشته باشید.

هنگامی که کارمندان از راه دور را وارد می‌کنید، راه‌اندازی چندین دور هم‌نشینی تیمی از راه دور، مانند ناهار یا فعالیت‌های پیوند تیمی، به ایجاد ارتباطاتی کمک می‌کند که برای همکاری و کار موفقیت‌آمیز تیم شما ضروری است. یک ناهار مجازی یا فعالیت پیوند تیمی می‌تواند شامل انجام یک بازی نیز باشد.

من برای ایجاد اعتماد و ارتباط با همکارانم در اتاق‌های فرار از راه دور و چندین بازی از راه دور شرکت کرده‌ام. شما می توانید چیزی مانند “دو حقیقت و یک دروغ” را بازی کنید یا سوالات یخ شکن را نیز بپرسید. آشنایی با یکدیگر در خارج از محل کار به جذب اعضای جدید تیم و همکاری در پروژه های کاری در آینده کمک می کند.

6. از همان ابتدا راهنمایی و پشتیبانی ارائه دهید.

شاخص معیار فروش< /a> می‌گوید یکی دیگر از اشتباهات بزرگ شرکت‌ها در مورد آموزش فروش استخدامی جدید، ارائه نکردن راهنمایی یا پشتیبانی کافی است. کارمندان از راه دور بیان کرده اند که وقتی همکاران و مدیران آنقدر مشغول بودند که نمی توانستند به آنها کمک کنند سرعتشان را بالا ببرند، احساس می کردند که از آنها عبور می کنند.

تخصیص یک مربی تیم و در دسترس بودن برای سؤالات به کارکنان جدید کمک می‌کند تا سریع‌تر در تیم ادغام شوند، بنابراین آنها آماده پذیرش پروژه‌ها و چالش‌های جدید هستند.

7. ساختار و نقاط عطف ایجاد کنید.

ما در بالا در مورد داشتن یک برنامه داخلی دقیق صحبت کرده‌ایم، و در اینجا مجدداً تأکید می‌کنیم که طرحی که ایجاد می‌کنید باید ساختار و نقاط عطف داشته باشد. نقاط عطفی مانند شرکت در اولین تماس فروش یا انجام اولین فروش به کارمندان از راه دور شما چیزی برای تلاش می دهد.

فروشندگان اغلب توسط عوامل بیرونی، خواه پول، جوایز یا نقاط عطف کتبی انگیزه می‌شوند. مسئولیت‌پذیری همچنین به اعضای تیم کمک می‌کند تا در بازه زمانی مورد نظر شما به سرعت عمل کنند.

8. آموزش خود را ساده کنید.

اجرای کارمندان از راه دور باید یک فرآیند ساده باشد. بیش از حد آن را پیچیده نکنید.

برنامه‌ها، اسناد و جلسات باید به راحتی قابل پیگیری و ایجاد در طول زمان باشد، زیرا آشنایی کارمند با نقش خود افزایش می‌یابد. بله، شما باید یک برنامه ورود دقیق داشته باشید، و باید شامل نقاط عطف باشد، اما این بدان معنا نیست که باید پیچیده باشد.

این طرح باید بر روی ادغام اعضای جدید با فرهنگ شرکت (از طریق بازی‌ها، کانال‌های شلوغ، ناهار و غیره)، ارائه اسنادی که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشند، و جلساتی برای کمک به آنها برای یادگیری محصول یا خدمات شما متمرکز باشد.

>

9. رویدادهای پیوند تیم مجازی را برنامه ریزی کنید.

ما در بالا به پیوند تیم اشاره کردیم، اما مهم است که رویدادهای مجازی را برنامه ریزی کنید که تعاملی و غوطه ور باشند، به علاوه رسمیت را با چت غیررسمی ترکیب کنید. اجتماعی شدن به روشی ساختاریافته و بدون ساختار به کارمندان از راه دور کمک می کند که از همان ابتدا احساس مشارکت بیشتری داشته باشند. برخی از این رویدادها حتی می‌توانند ارزش‌های خاصی از شرکت شما را هدف قرار دهند – اعتماد، سرگرمی، همکاری و غیره.

10. آنها را به ذینفعان تیم های دیگر معرفی کنید.

ما در مورد نحوه ادغام کارمندان از راه دور با تیم خود صحبت کرده‌ایم، اما فرآیند نصب از راه دور باید معرفی سهامداران کلیدی در سایر تیم‌ها را نیز پوشش دهد.

یک مدیر می‌تواند فهرستی از ذی‌نفعان برتر، شامل اطلاعاتی درباره نحوه کار با آن‌ها و دلیل اهمیت ملاقات با آنها ایجاد کند. سپس، آنها را از طریق یک پیام یا ایمیل Slack معرفی کنید و از آنها بخواهید دور هم جمع شوند و یک گفتگوی قهوه داشته باشند.

این زمان خوبی برای استخدام‌های جدید است تا از ذینفعان در مورد اینکه چگونه دوست دارند با دیگران کار کنند و چگونه می‌توانند به آسان‌تر کردن کارشان کمک کنند، سؤالاتی بپرسند. در HubSpot، ما فهرستی از سوالاتی داریم که کارمندان از راه دور ممکن است بخواهند در طول این گفتگوهای قهوه از سهامداران کلیدی بپرسند.

11. فرصت های شبکه را فراهم کنید.

اجرای کارمندان از راه دور باید شامل فرصت‌های شبکه نیز باشد. می‌توانید یک ناهار خوشامدگویی ترتیب دهید، یک ساعت شاد برگزار کنید، یا رویدادی را برنامه‌ریزی کنید که آموزش را با شبکه‌سازی داخلی و تیم‌سازی ترکیب کند.

علاوه بر این، می‌توانید یکی از اعضای تیم را به عنوان مربی برای کارمندان جدید از راه دور خود تعیین کنید تا آنها کسی را داشته باشند که به آنها کمک کند فرهنگ را هدایت کنند. این به خودی خود یک فرصت شبکه سازی برای اعضای تیم شما است.

رویدادها و فرصت‌های شبکه، محیطی فراگیر و مشارکتی ایجاد می‌کند که از استخدام‌های جدید در چند ماه اول حمایت می‌کند.

12. مطمئن شوید که ورود شما شامل است.

استقرار کارکنان از راه دور باید فرآیندی فراگیر باشد. می‌توانید با درک اینکه افراد مختلف به روش‌های مختلف یاد می‌گیرند، برنامه ورود خود را فراگیر کنید.

فرآیند ورود باید به همه انواع یادگیری پاسخ دهد، به این معنی که ویدیوهای خود گام، مرکز منابع دیجیتالی با راهنماهای نحوه کار و سایر اسناد، جلسات مستقیم یک به یک با مدیران و همکاران، وبینارها، جلسات گروهی وجود دارد. ، جلسات طوفان فکری، و غیره.

علاوه بر این، سوار شدن شما باید شامل افراد دارای معلولیت باشد، بنابراین آنها به راحتی می توانند به همان سرعتی که کارمندان عصبی شما را افزایش دهند. با فراگیر بودن، کارکنان احساس اعتماد به نفس می کنند و از فرهنگ شرکت شما استقبال می کنند.

13. کانال های سرگرم کننده Slack ایجاد کنید.

d988d8b1d988d8af daa9d8a7d8b1d985d986d8afd8a7d986 d8a7d8b2 d8b1d8a7d987 d8afd988d8b1 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c daa9d8a7d985d984 666376758feed

تقویت ارتباط انسانی و ایجاد جامعه به صورت آنلاین آسان نیست. به همین دلیل است که ایجاد کانال‌های سرگرم‌کننده Slack می‌تواند به کارمندان از راه دور کمک کند تا با افرادی صحبت کنند که ممکن است نتوانسته‌اند با آنها تعامل داشته باشند زیرا عملکردهای شغلی آنها همپوشانی ندارد.

برای شروع، یک کانال جدید استخدامی Slack همیشه ایده خوبی برای همه است تا با یکدیگر آشنا شوند، اما کانال های سرگرم کننده می توانند مکانی برای صحبت در مورد حیوانات خانگی، فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و موارد دیگر باشند. صحبت در مورد علایق مشترک راهی عالی برای تقویت ارتباط بین کارمندان از راه دور شما است.

یک کانال عالی دیگر برای ایجاد انجمن می‌تواند یک گروه داوطلب باشد که در آن فرصت‌های داوطلبانه را با کارمندان خود در مناطقی که در آن زندگی می‌کنند به اشتراک می‌گذارید. این به آنها کمک می‌کند تا در جامعه محلی خود و همچنین با انجمن داوطلبان خود در Slack مشارکت بیشتری داشته باشند.< /p>

آنها می توانند تصاویر را به اشتراک بگذارند، در مورد کار داوطلبانه صحبت کنند، و در مورد نحوه ایجاد یک برنامه داوطلبانه به شرکت شما ایده بدهند.

14. نظرات آنها را بپرسید.

شما باید قبل، در حین و بعد از ورود به سیستم بازخورد جمع آوری کنید.

قبل از آن، می‌توانید از کارمندان جدید بپرسید که چگونه یاد می‌گیرند و برای موفقیت به چه چیزهایی نیاز دارند. در طول آموزش، اگر یک استخدام جدید گیر کرد یا مانعی داشت، باید آنها را تشویق کرد که سؤال بپرسند و بازخورد خود را در مورد روند ارائه دهند.

به‌علاوه، آن‌ها همچنین می‌توانند با همکاران دیگر ارتباط برقرار کنند و به به‌روزرسانی کتاب راهنما کمک کنند، یا یک ویدیوی آموزشی ضبط کنند و منبعی را ایجاد کنند که ممکن است دیگران به آن نیاز داشته باشند.

پرسیدن نظرات کارمندان خود قبل و در حین ورود به هواپیما به آنها کمک می‌کند تا از زمان استخدام تا زمانی که به طور کامل حضور پیدا می‌کنند، در فرآیند یادگیری و توسعه مشارکت داشته باشند.

هنگامی که ورود به سیستم انجام شد، باید نظرسنجی ارسال کنید و نظرات و بازخورد کلی را بخواهید. کارمندان باید بتوانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی باید بهبود یابد ایده هایی ارائه دهند.

پرسیدن بازخورد به کارکنان خود نشان می دهد که به نظرات آنها اعتماد دارید و برای آنها ارزش قائل هستید. به‌علاوه، بازخورد آنها به شما کمک می‌کند تا در فرآیند ورود مؤثرتر باشید.

15. فرهنگ شرکت را توضیح دهید.

d988d8b1d988d8af daa9d8a7d8b1d985d986d8afd8a7d986 d8a7d8b2 d8b1d8a7d987 d8afd988d8b1 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c daa9d8a7d985d984 6663767bc357b

منبع تصویر

بسیاری از نکات ما به ادغام کارمندان جدید از راه دور در فرهنگ شرکت شما مربوط می شود. یکی از راه های انجام این کار این است که آن را از ابتدا توضیح دهید. در مورد فرآیندهای خود و آنچه که معمولی است صحبت کنید.

برای مثال، توضیح لحن و رسمی بودن شرکت، آداب معاشرت مجازی (دوربین روشن یا خاموش؟)، هنجارهای پیام رسانی، ساعات کاری و موارد دیگر به کارمندان شما کمک می کند تا سریعتر جذب شوند. همچنین می‌توانید یک دوست فرهنگی را تعیین کنید – یک مربی که وظیفه‌اش کمک به توضیح اعضای تیم از راه دور در مورد فرهنگ و هنجارهای شرکت است.

16. برنامه های ERG را اجرا کنید.

d988d8b1d988d8af daa9d8a7d8b1d985d986d8afd8a7d986 d8a7d8b2 d8b1d8a7d987 d8afd988d8b1 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c daa9d8a7d985d984 666376812c35a

برنامه‌های ERG، با نام «گروه‌های منابع کارمند»، می‌توانند از همان روز اول به ایجاد جامعه کمک کنند. فرآیند نصب از راه دور شما باید ERG های شما را معرفی کند تا استخدام های جدید بتوانند راه هایی را برای مشارکت در فرهنگ شرکت شما تعیین کنند.

ERGها گروه‌های داوطلبانه و تحت رهبری کارکنان هستند که برای طرح‌های DI&B ایجاد شده‌اند. بسیاری از آنها با کسانی شروع می شوند که دارای ویژگی مشترک هستند، خواه جنسیت، قومیت، وابستگی مذهبی، گرایش جنسی یا علاقه باشد.

این گروه‌ها نه تنها پشتیبانی می‌کنند، بلکه می‌توانند فضای امنی ایجاد کنند که در آن کارکنان بتوانند خودشان باشند. یکی از کارکردهای اصلی ERG کمک به ارائه فرصت‌های توسعه برای همه است – چه توسعه شخصی یا شغلی.

خرید فروشندگان کار بزرگی است، و انجام این کار از راه دور مجموعه ای از چالش ها را به همراه دارد. با این حال، بازگشت سرمایه برای آموزش صحیح کارکنان فروش جدید ارزش تلاش را دارد.

30-60-90-sales-training-plan-template-bottom-cta

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا