40 هک لینکدین برای استفاده در سال 2024 (همه اینها را نشنیده اید)

40 هک لینکدین برای استفاده در سال 2024 (همه اینها را نشنیده اید)

LinkedIn پلت فرم B2B کسل کننده ای نیست که شما فکر می کنید. می دانم زیرا دو سال است که به طور مرتب در لینکدین پست می گذارم.

من اکنون بیش از 27000 دنبال کننده جمع کرده ام. من لینکدین را به خاطر فرصت‌های نوشتن، حضور در پادکست، سرنخ‌های واجد شرایط، مشتریان سطح بالا، و موفقیت تجاری‌ام اعتبار می‌دهم.

من تنها کسی نیستم که لینکدین را برای بازگشت سرمایه (ROI) آن رتبه بندی می کنم. HubSpot از بازاریابان رسانه های اجتماعی نظرسنجی کرد و نرخ 92٪ LinkedIn دارای ROI بالا (43%) یا متوسط ​​(49%) است.

من هم مانند بقیه، با یک نمایه لینکدین که هیچ کس آن را ندید شروع کردم و پست‌های خفه‌کننده، خسته‌کننده و غیرجذاب را داشت.

وقتی لینکدین را به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی پر جنب و جوش دیدم که سازندگانی الهام بخش در تلاش برای ارتباط با افراد همفکر بودند، اوضاع بهتر شد. شروع به خواندن وبلاگ‌ها و اجرای نکات LinkedIn کردم که نمایه، ارتباطات، دنبال‌کنندگان و تعامل‌های من را ارتقا داد.

در این مقاله، من هک‌های آزمایش شده و مورد علاقه لینکدین را بدون ترتیب خاصی به اشتراک می‌گذارم. شامل نکاتی است که نباید از دست داد بهترینسازندگان لینکدین.

اگر تمام این نکات و ترفندها را اجرا کنید، شک ندارم که لینکدین خود را با هر هدفی که دارید موفق خواهید کرد.

در این مقاله:

الگوریتم LinkedIn چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه به نکات و ترفندهای LinkedIn بپردازیم، به الگوریتم به طور خلاصه نگاه می کنیم تا بتوانید دلیل پشت این توصیه های LinkedIn را ببینید.

از آنجایی که LinkedIn الگوریتم خود را به اشتراک نمی گذارد، من بهترین درک خود را از این پلتفرم بر اساس تجربه خود و تجربه برخی از بزرگترین سازندگان لینکدین به اشتراک می گذارم.

از آنچه من دیده ام، در زیر برخی از ویژگی های الگوریتمی اصلی آمده است:

1. کلمات کلیدی.

2. نظر دادن.

3. زمان اقامت و پس از نامزدی.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی در همه جای لینکدین وجود دارند: در پست‌های شما، نمایه شما به طور کلی، در عنوان شما و حتی در بخش تجربه شما. بخش زیر به شما کمک می‌کند تا از کلمات کلیدی هوشمندانه استفاده کنید تا بتوانید جستجوهایی را که برایتان مهم هستند پیدا کنید.

نظر دادن

از نظر تجربه، نظر دادن یک عامل مهم در لینکدین است. جاستین ولش یک گورو لینکدین با بیش از 560000 دنبال کننده است.

در پست‌های خود، او از نظر دادن حمایت می کند و به کاربران توصیه می کند به نظرات پست های خود پاسخ دهند و 10 تا 15 نظر در مورد پست های دیگران اضافه کنند.

Dwell Time و Post Engagements

بخشی از دوره آموزشی لینکدین ولز به نقشی که زمان ماندن در لینکدین ایفا می کند، می پردازد. زمان ماندن یک مکث بر روی یک نظر است.

درگیری‌های پست مانند کلیک کردن روی «بیشتر بخوانید»، واکنش، اشتراک‌گذاری و نظر دادن به الگوریتم می‌گوید که یک پست جذاب است. پست‌های جذاب با دیده شدن بیشتر در فیدهای کاربر پاداش می‌گیرند.

چگونه در مورد لینکدین فکر کنیم

الگوریتم‌های بالا بخشی ضروری از LinkedIn هستند، اما قبل از بررسی این نکات و ترفندها، از تعیین آنچه از پلتفرم می‌خواهید سود خواهید برد.

بسیاری از نظرات عالی هستند، اما اگر آنچه واقعاً می‌خواهید سرنخ و فروش باشد، یک معیار بیهوده است. یا شاید از LinkedIn برای یافتن شغل بعدی خود استفاده می کنید، در این صورت باید با مدیران استخدام یا آژانس های استخدام ارتباط برقرار کنید.

هدف LinkedIn شما هر چه باشد، نکات و ترفندهای برتر ما در چهار دسته دسته بندی می شوند.

هک های LinkedIn برای بهینه سازی نمایه شما

1. کل نمایه خود را تکمیل کنید.

هر وقت برای پلتفرمی ثبت نام می کنید که می خواهید در آن متمایز شوید، اولین هدف شما باید یک نمایه کامل باشد. این یک قانون برای زندگی در فضای آنلاین است.

با پر کردن نمایه خود، با الگوریتم مورد علاقه خود ارتباط برقرار می کنید. به علاوه، اطلاعات داده است.

با داده‌هایی که در نمایه خود قرار می‌دهید، الگوریتم LinkedIn می‌تواند به نفع شما کار کند – نمایه شما را در مقابل افرادی قرار می‌دهد که علاقه بیشتری به دیدن آن دارند.

بنابراین، چند ساعت وقت بگذارید، قهوه بنوشید و یازده هک بعدی لینکدین را انجام دهید. برای بهینه سازی نمایه خود هرگز دیر نیست، و من شما را در هر مرحله راهنمایی می کنم. با این بخش بعدی مانند یک چک لیست رفتار کنید.

2. به کلمات کلیدی فکر کنید.

با ارزش‌ترین ارتباطات شما می‌تواند جستجوی شخصی مانند شما در نوار جستجوی LinkedIn باشد. محتوای کل نمایه خود را بهینه کنید و شانس نمایش برای جستجوهای مرتبط را افزایش دهید.

جستجوی سریع «دستیار مجازی» نمایه‌های بهینه‌سازی شده برای این عبارت جستجو را برمی‌گرداند.

از اسکرین شات، می توانید ببینید که از کلمات کلیدی استفاده شده است:

  • در عنوان “دستیار مجازی آزاد کار با…”
  • در بخش تجربه “دستیار مجازی در…”

به زودی بخش‌های سرفصل و تجربه را با جزئیات بیشتری پوشش خواهیم داد.

3. URL خود را شخصی کنید.

اگر شروع به استفاده صحیح از LinkedIn کنید، منبعی برای سرنخ خواهد بود. برای جویندگان کار، به مکانی تبدیل خواهد شد که برای کارفرمایان بالقوه مشتاق دیدن آن خواهید بود.

اما ابتدا باید URL خود را شخصی سازی کنید. به این صورت است:

  • وارد سیستم شوید و به نمایه خود بروید.
  • روی “ویرایش نمایه عمومی و URL” کلیک کنید.
  • بالا سمت راست را بررسی کنید.
  • برای ویرایش URL روی مداد کوچک کلیک کنید.

URL را ساده نگه دارید. در صورت موجود بودن از نام خود استفاده کنید.

منبع تصویر

شخصی کردن URL لینکدین من چگونه به من کمک کرد

استفاده از نام خود در URL LinkedIn ممکن است به شما در رتبه بندی در Google کمک کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود، اگر کسی نام من را جستجو کند، نمایه لینکدین من را پیدا می کند – و من نمی توانم از این خوشحال باشم.

این تا حد زیادی مربوط به URL شخصی شده و نمایه بهینه شده است.

LinkedIn منبع اصلی سرنخ‌ها و مشتریان من است، بنابراین مکان بسیار خوبی برای افراد است که من را پیدا کنند. به علاوه، پیوندی به LinkedIn نیز در پانل دانش من یافت می‌شود.

این نکته‌ها و ترفندهای کوچک و بسیار آسان، پیدا کردن من را در اینترنت آسان‌تر می‌کنند.

4. به تیتر خود فکر کنید.

Chima Mmeje بهترین الگوریتم را برای نوشتن سرفصل های لینکدین دارد. زمانی که لینکدین را جدی گرفتم، یکی را دنبال کردم. Mmeje می‌گوید، “من یک فرمول ساده برای نوشتن سرفصل‌های لینکدین دارم: آنچه شما انجام می‌دهید + برای چه کسی انجام می‌دهید.”

منبع تصویر

عنوان شما در بالای نمایه شما و در هر پست یا نظری که می گذارید قرار دارد، بنابراین می خواهید خواندن آن آسان، کوتاه و توصیفی باشد.

5. از یک تصویر عالی استفاده کنید و لبخند بزنید!

تصویر نمایه شما بر نحوه درک سایر کاربران لینکدین از شما تأثیر می گذارد. Photofeeler مطالعه‌ای انجام داد که هدف آن ارائه فرمولی برای عکس عالی است.

آنها دریافتند که عکس شما می تواند بر دوست داشتن، تأثیر و حتی شایستگی درک شده تأثیر بگذارد!

این مطالعه شامل 60000 رتبه بندی در 800 عکس نمایه بود. Photofeeler گزارش داد که تاثیرگذارترین ویژگی لبخند درست است. لبخندی با دندان‌های قابل مشاهده، امتیازات شایستگی و دوست‌داشتنی را افزایش می‌دهد.

منبع تصویر

6. بنر خود را بهینه کنید.

بنر شما باید توجه را جلب کند. حتی بهتر از آن، باید به وضوح پیشنهاد شما را مشخص کند و به بیننده شما دلیلی برای ماندن در نمایه شما بدهد.

جسیکا لام هیل یانگ مثال خوبی ارائه می دهد. بنر او برند او را تقویت می‌کند، خلاقان برند، و به بازدیدکنندگان می‌گوید که چه کاری انجام می‌دهد (محتوا) و برای whom (شرکت های فناوری و SaaS).

CTA موجود در بنر بازدیدکنندگان را به بخش ویژه هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید تماس بگیرید.

منبع تصویر

یکی دیگر از بنرهای لینکدین با طراحی خوب (و بسیار کاربردی) متعلق به Jasmin Alić< /a>. این بنر یک تجربه برند ثابت را برای هی جی ارائه می دهد. این بنر کارهایی که علیچ انجام می دهد را به اشتراک می گذارد و نمونه هایی از مشتریان خود را نشان می دهد.

علیچ از بنر خود برای کمک به واجد شرایط بودن سرنخ ها استفاده می کند. او به بینندگان نمایه می گوید که برای مربیگری 1:1 و آموزش زنده در دسترس است.

منبع تصویر

چگونه از بنر خود استفاده کنم

بنر من آن شاهکار زیبایی نیست که می‌خواهم باشد، اما کاربردی است. من از فضای بنر خود برای تشویق به دنبال کردن، “برای نکات و بینش های سئو دنبال کنید” استفاده می کنم و محبوب ترین پست های خود، سئو بلاست ها را به اشتراک می گذارم.

منبع تصویر

7. خدمات خود را به اشتراک بگذارید.

می‌توانید خدماتی را که در LinkedIn ارائه می‌دهید اضافه کنید. این برای مشاوران، فریلنسرها و حتی آژانس ها ایده آل است. خدمات ارین بالسا شامل بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا، مشاوره بازاریابی، کپی‌نویسی، و ویرایش.

منبع تصویر

تنظیم خدمات یک نمایه خدمات LinkedIn ایجاد می کند که در آن افراد می توانند شما را پیدا کنند و تخصص شما را درخواست کنند.

منبع تصویر< /p>

بالسا یک وب‌سایت دارد که می‌تواند سرنخ‌ها را بگیرد، و از نمایه‌اش به آن پیوند می‌دهد. با این حال، او در اینجا متوقف نمی شود. صفحه خدمات لینکدین او راه دیگری برای جمع آوری سرنخ ها و بستن معاملات است.

بخش خدمات به الگوریتم نشان می‌دهد که شما در تجارت هستید و مایلید به کاربران LinkedIn خدمت کنید. این ممکن است به لینکدین کمک کند تا محتوای شما را در معرض دید افراد مناسب قرار دهد.

تجربه من با نکته صفحه خدمات LinkedIn.

صفحه خدمات من حدود یک سال است که راه اندازی شده است. در آن زمان، من

داشتم

  • چهار ارتباط واقعی از مشتریان بالقوه
  • سه جلسه
  • یک مشتری بسته شد

شایان ذکر است که من حتی این نمایه را با پتانسیل کامل خود پر نکرده ام و باعث درآمدزایی شده است.

8. اطلاعات تماس را ارائه دهید.

اگر می‌خواهید در LinkedIn با شما تماس گرفته شود، حتماً جزئیات خود را اضافه کنید.

به سادگی روی مداد در سمت راست بالای نمایه خود کلیک کنید و به پایین بروید تا آنها را پیدا کنید.

< /p>

هنگامی که پیمایش می‌کنید، تمام قسمت‌های ممکن را پر کنید. یک نمایه کامل به الگوریتم LinkedIn نشان می دهد که شما در مورد نمایه و پلتفرم خود جدی هستید.

9. در قسمت تجربه بدرخشید.

بخش تجربه شما واقعاً مهم است. اگر می خواهید در جستجو پیدا شوید، به طور منطقی فکر کنید که افراد ممکن است چه چیزی را جستجو کنند تا شما را پیدا کنند. این اطلاعات را در عناوین شغلی و توضیحات خود وارد کنید.

منبع تصویر

مطالعات موردی را با ریز عکسها و توضیحات مفصل اضافه کنید تا از این فضا بهره بیشتری ببرید. نقش ها و مسئولیت های خود را در نقش های قبلی به اشتراک بگذارید.

یک ویژگی عالی اما دست کم گرفته شده اضافه کردن رسانه است. شما می توانید تصاویر را برای یک نگاه سریع اضافه کنید. من مطالعات موردی را در کار خود اضافه می‌کنم تا بازدیدکنندگان بتوانند موفقیت را بدون خواندن ببینند. orNIUK6VMOqpHvZDfO0FvoN5TLdnbJ3DPff4_Ycxd_mgpMFVTPB005dX_pXx4″ title=”” loading=”lazy” width=”615″ height=” 248″/>

چگونه افزودن به تجربه من به من کمک کرد

رسانه‌ای که به بخش تجربه لینکدین من اضافه می‌شود روش دیگری است که کاربران می‌توانند از طریق آن به وب‌سایت من کلیک کنند. لینکدین تقریباً 22 درصد از ترافیک وب سایت من را تشکیل می دهد.

10. وقت خود را به بخش درباره

اختصاص دهید

اگر شخصی علاقه مند به تماس با شما باشد، احتمالاً بخش درباره شما را بررسی خواهد کرد. نوشتن این خلاصه LinkedIn به خوبی ضروری است.

در Extravaganza نمایه LinkedIn آنها، نیکلاس تیکت و مورگان اسمیت بسیاری هک های LinkedIn را به اشتراک می گذارد. در ویدیوی زیر، اسمیت و تیکت نشان می‌دهند که پیش‌نمایش درباره چقدر کوتاه است و چرا این مهم است.

آنها توضیح می دهند، “پیش نمایش تنها چیزی است که می بینید تا زمانی که روی “بیشتر ببینید” کلیک کنید، بنابراین یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که باید کلیک بیشتری را فقط با آن قطعه متن کسب کنید. کپی باید جذاب باشد.”

منبع تصویر

در تصویر بالا، مورگان اسمیت قبل از به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد پادکست مشترک خود، موضوع آن و دقیقا زمانی که ممکن است بخواهید گوش دهید، با یک “سلام، به نمایه LinkedIn من خوش آمدید” دوستانه شروع می کند.

در ویدیوی زیر، Thickett و Smith به بحث در مورد بخش About ادامه می‌دهند. آنها اهمیت شروع با اظهاراتی در مورد خود و پایان دادن به تاریخچه ای که دانش و تجربه شما را به شما می دهد به اشتراک می گذارند.

11. مهمترین موارد را در اولویت قرار دهید.

بررسی نمایه LinkedIn شما در کنترل شما است. می‌توانید موارد را در بخش‌ها منتقل کنید.

برای بسیاری، بخش تجربه مهمترین است. LinkedIn ابتدا تجربه شما را بر اساس آخرین مورد سفارش می دهد، اما برای کسانی که روی چندین پروژه کار می کنند، ممکن است یکی وجود داشته باشد که بخواهید آن را اولویت بندی کنید.

در اینجا نحوه ویرایش آن بخش آمده است.

مرحله 1. وارد شوید، سپس به پایین به بخش تجربه بروید. روی مداد ویرایش در بالا سمت راست کلیک کنید.

مرحله ۲. بخش تجربه باز می‌شود و پیکان‌های ترتیب مجدد را خواهید دید. روی آنها کلیک می کند.

مرحله 3. یک پنجره بازشو با ذکر تجربه شما باز می شود. می‌توانید با یک کشیدن و رها کردن ساده، تجربه خود را به دلخواه تغییر دهید.

12. از بخش داوطلب

استفاده کنید

بخش داوطلبانه شما فرصتی برای به اشتراک گذاشتن راه هایی است که به شما ارائه می دهید. می توانید از این بخش برای به اشتراک گذاشتن کمی از شخصیت خود و دلایلی که برای شما مهم هستند استفاده کنید.

کار داوطلبانه مرتبط با شغل شما نیز نشان دهنده اشتیاق واقعی شماست.

ویدئوی زیر را برای هک های بیشتر لینکدین در راه اندازی نمایه عالی تماشا کنید.

نکات شبکه و رشد LinkedIn

13. دعوت‌های شخصی‌شده ارسال کنید.

در یک حساب رایگان، می‌توانید 100 درخواست اتصال در هفته ارسال کنید. اگر با سایر کاربران LinkedIn در ارتباط هستید، ارتباط خود را معنادار کنید.

فقط «اتصال» را فشار ندهید. پیگیری کنید و یک یادداشت اضافه کنید. به فردی که با او ارتباط برقرار می کنید بگویید چرا. سازندگان برتر LinkedIn یا مدیران ارشد صدها ارتباط در روز دریافت می‌کنند و این بسیار زیاد است.

مطمئن شوید که اتصال شما با یک یادداشت مشخص است.

در اینجا یک الگو وجود دارد که به شما کمک می‌کند این دعوت شخصی‌سازی شده LinkedIn برای شما کار کند!

سلام [name]،

من مدتی است که شما را دنبال می‌کنم و پست اخیر شما را در [موضوع] دوست داشتم.

می‌خواهم با پست‌های شما به‌روز باشم. می‌توانیم اینجا وصل شویم؟

نیت واقعی خود را ذکر کنید. اگر فقط می‌خواهید به‌روز باشید، الگوی بالا کار می‌کند، اما ممکن است پیام دیگری بخواهید، مانند «من دوست دارم زمانی برای یک گفتگوی قهوه با هم ملاقات کنیم (فقط برای اهداف شبکه!).

اگر برای فروش چیزی وصل می‌شوید، ممکن است صادق باشید و چیزی مانند این را بفرستید: «من معتقدم محصول/خدمت من ممکن است برای شما مفید باشد. آیا برای گفتگو آماده هستید؟»

به شما توصیه می کنم ابتدا با اتصال و شبکه شروع کنید. بگذارید فروش بعداً به طور طبیعی انجام شود.

چرا فکر می‌کنم دعوت‌های شخصی مهم هستند.

کاربران فعال LinkedIn و کسانی که در موقعیت های ارشد هستند، تعداد اتصالات را بسیار زیاد می دانند. من نیز مانند بسیاری دیگر، هر هفته صدها اتصال دریافت می کنم.

با این حال، اتصالات اغلب به عنوان مسیری برای فروش قبل از آماده شدن اتصال استفاده می‌شوند.

از آن به عنوان «سیلی زمینی» یاد می‌شود، و عموماً مورد اخم قرار می‌گیرد. به همین دلیل، برخی از ارتباط با افرادی که مقاصد خود را به اشتراک نگذاشته اند، نگران هستند.

وقتی اتصالات خود را بررسی می‌کنم، همیشه آنهایی را که دارای پیام هستند در اولویت قرار می‌دهم. اگر پیام خوب و روحی باشد، من وصل خواهم شد.

از طرف دیگر، اگر درخواست اتصال را ارسال می‌کنم، واقعاً می‌خواهم شخصی که با او ارتباط برقرار می‌کنم بداند که این موضوع واقعی است و می‌خواهم چرا من می‌خواهم بپیوندم را به اشتراک بگذارم. شبکه آنها.

14. به ارتباطات خود برسید.

رسانه‌های اجتماعی اینجاست که اجتماعی باشند — بله، حتی لینکدین.

بن گودی شهامت تماس با کارشناسان صنعت را دارد. او از ارتباطات خود دعوت می کند تا مطالعات موردی SEO را در پادکست خود به اشتراک بگذارند.

«تقریباً همه مهمانان پادکست من از لینکدین هستند. گودی می‌گوید: من بیشتر داستان‌های جالبی را می‌بینم که پست می‌شوند و سپس به طور خاص به افراد DM ارسال می‌شود. «تقریباً همه واقعاً مشتاق هستند، و من فکر می‌کنم این ترکیبی از این است که برای مدتی با هم ارتباط داشته باشیم یا در مورد چیزی خاص صحبت کنیم.»

1. در رویدادهای صوتی شرکت کنید و اجرا کنید

رویدادهای صوتی یک ویژگی جدید برای LinkedIn هستند. یک توصیه گسترده تر این است که از هر ویژگی جدیدی که توسط LinkedIn منتشر شده است استفاده کنید. یک قانون کلی برای رسانه های اجتماعی استفاده از همه ویژگی ها است.

هرچه از ویژگی‌های بیشتری استفاده کنید، برنامه رسانه‌های اجتماعی بیشتر می‌تواند موفقیت خود را آزمایش کند، بنابراین ممکن است شاهد افزایش مشارکت‌ها یا برداشت‌ها باشید.

کندا نوئل از Boomtag Media رویدادهای صوتی را در لینکدین اجرا کرد. نوئل این رویدادها را برای شبکه سازی اعتبار می داند. شنوندگان می‌توانند در صورت دعوت «صحنه» بروند و از میزبان سؤال بپرسند.

نوئل میزبانی رویدادها را آسان دید. نیازی به تجهیزات حرفه ای نبود و این یک راه عالی برای تعامل با دنبال کنندگان بود.

در نهایت، نوئل رویداد صوتی را با یک شبکه رو به رشد اعتبار می دهد. شما ممکن است به مخاطبان مهمانان و شرکت کنندگان خود دسترسی پیدا کنید. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید یک رویداد را میزبانی کنید تا از آن بهره مند شوید. فقط در رویدادهای موجود شرکت کنید و شرکت کنید.

معایباتی وجود دارد. نوئل به من می‌گوید هیچ ضبطی در دسترس نیست، بنابراین استفاده مجدد از محتوا ممکن نیست. با این حال، نوئل همه چیزهایی را که با اجرای رویدادهای صوتی و انتقال این دانش به پادکست آموخته است، می برد.

تجربه من با رویدادهای صوتی

من برای اولین رویداد نوئل به او پیوستم. مدتی با هم وصل بودیم من افکار نوئل را تکرار می کنم که این یک راه عالی برای شبکه سازی است. من احساس می کنم اکنون ارتباط ما قوی تر شده است.

در یک زمان، حدوداً 45 مهمان داشتیم که گوش می‌دادند یا شرکت می‌کردند، و من مجبور شدم با تعداد بیشتری از دنبال‌کنندگان خود “با آنها آشنا شوم” و از طریق پرسش‌ها و پاسخ‌های زنده با آنها ارتباط برقرار کنم.

من احساس شخصی بیشتری نسبت به درگیر شدن در بخش نظرات پست‌هایم داشتم.

15. نظر، نظر، نظر

LinkedIn نظرات را دوست دارد. این از سیستم اعلان واضح است که کاربران را تشویق می کند تا نظر دهندگان فعال باشند.

همانطور که انتظار می‌رود، وقتی کسی به نظر شما پاسخ می‌دهد یا نظری در پست شما ارسال می‌کند، LinkedIn به شما اطلاع می‌دهد. با این حال، LinkedIn اعلان‌های نظرات را یک قدم جلوتر می‌برد.

اگر شخصی در مورد پستی که به سادگی به آن واکنش نشان داده اید نظر دهد، پلتفرم به شما اطلاع می دهد. لینکدین می خواهد شما را به بحث در مورد محتوایی که به آن علاقه نشان داده اید بازگرداند.

Jasmin Alić یک مربی لینکدین با بیش از 200000 دنبال کننده است. او یک استراتژی نظر خوب را با

اعتبار می‌دهد

  • تأثیر اقتدار و برند.
  • مشاهده و استخدام مداوم.
  • در حال رشد یک شبکه.

منبع تصویر

تجربه من با این نکته نظر دادن

این حکایتی است، اما می‌دانم که من تنها کسی نیستم که نظر دادن را در لینکدین جدی می‌گیرم. متوجه می‌شوم که وقتی به طور منظم و معنی‌دار روی پست‌های لینکدین سازندگان دیگر نظر می‌دهم، پست‌های من کمی در الگوریتم تقویت می‌شوند.

اگر هفته بسیار شلوغی داشته باشم و نظر من زیاد نباشد، پست‌های من اجرا نمی‌شوند. نظریه من این است که الگوریتم به کاربران فعال لینکدین پاداش می دهد.

این فقط یکی از مزایای نظر دادن است. موارد دیگری مانند الهام از پست وجود دارد. من اغلب یک نظر را به یک پست کامل لینکدین تبدیل می کنم، و برخی از این پست ها بهترین پست های من هستند!

نکته برتر برای تغییر منظور نظرات: از آداب معاشرت پیروی کنید. اگر از پست لینکدین شخص دیگری الهام گرفته اید، به او اعتبار دهید.

16. به نماهای جالب نگاه کنید.

از صفحه فید LinkedIn خود، می‌توانید روی ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است می‌توانید بینندگان را برای یافتن موارد جالب کلیک کرده و فیلتر کنید. بینندگان جالب شما ممکن است شامل افرادی باشند که می توانند شغل شما را ارتقا دهند.

اگر با مشاهده نمایه شما به شما ابراز علاقه کرده باشند، به احتمال زیاد درخواست یا پیام اتصال را دریافت خواهند کرد.

17. خودتان باشید.

LinkedIn اغلب به دلیل یک سکوی تجاری پرشور و بدون شخصیتی اشتباه می شود ، اما این درست نیست. در حالی که شما باید یک سطح حرفه ای و ادب را به Linkedin بیاورید ، از خود نترسید ، به خصوص هنگام تعامل با دیگران.

مردم با افرادی که دوست ندارند استخدام یا ارتباط برقرار نمی کنند. بنابراین ، نترسید که اجازه دهید شخصیت شما در پیام های اتصال ، پست های خود و بخش نظرات خود بدرخشد.

دیو هارلند نمونه ای عالی از یک خالق است که می داند چگونه خودش بودن پست های او شوخ است. او بیش از 90،000 دنبال کننده را به خود جلب کرده است ، و من شک ندارم که هارلند در صندوق ورودی خود رهبری زیادی دارد.

پست های کمدی او گواهی بر مهارت او به عنوان نویسنده است. او تعادل بین سرگرمی و کاربران مشغول رانندگی به خبرنامه خود را ایجاد می کند.

18. صدای و پست خود را پیدا کنید.

اگر می خواهید مردم شما را در LinkedIn پیدا کنند ، باید ارسال کنید. ارسال به طور منظم نشانه ای از LinkedIn است که شما فعال هستید و می خواهید مردم پست های شما را ببینند.

haris husejnovic ، مدیرعامل در robinize ، از LinkedIn برای یافتن استخدام کنندگان برای تجارت خود استفاده می کند. او توصیه می کند که کسانی که به دنبال استخدام هستند ، باید “حداقل برخی از فعالیتها را انجام دهند ، در صورت عدم ارسال ، پس دوست داشته باشند و از سایر سازندگان پیروی کنند.”

Husejnovic به دنبال علائم فعالیت در پست ها و تصاویر بنر است. اگر کسی پرچم خود را جایگزین نکرده است ، به نظر می رسد که آنها در پروفایل غیرفعال هستند.

معمول است که از ارسال پست احساس دلخور کنید. ممکن است نگران باشید که چه کسی در حال خواندن است یا اینکه چند نفر نمی خوانند . تمرین کامل می کند. صدای خود را پیدا خواهید کرد ، و ارسال آن طبیعی خواهد شد.

ایندیانا جولیان اکنون بیش از 3،000 نفر زیر . او شجاعت ارسال به LinkedIn را به دست آورد و برخی از مزایا را در یک پست روی سیستم عامل به اشتراک گذاشت.

“من فقط حدود هشت هفته پیش شروع به ارسال در اینجا کردم ، و به حدود دو پست در هفته می چسبم … از طریق این پلتفرم ، توانستم شبکه خود را در سطح جهان برای افراد همفکر گسترش دهم ، ایده ها را به اشتراک بگذارم و از سایر مشاغل جوان یاد بگیرم صاحبان ، اعتماد به نفس کسب کنید و سندرم Imposter را لگد بزنید (بیشتر اوقات!) … به دست آوردن مشتری های عالی در طول مسیر ، ” جولیان می گوید .

لینکین ارسال هک

ممکن است از شنیدن تعجب کنید اما ارسال و استفاده از LinkedIn همه چیز در مورد تفریح ​​است! اگر LinkedIn به یک کار سخت تبدیل شود ، شخصیت شما ممکن است از بین نرود. راهی برای ارسال پیدا کنید تا شما را با انگیزه نگه دارد و مخاطبان خود را درگیر کنید.

19. چرخ فلک ایجاد کنید.

سام براون از haro seo به سرعت در LinkedIn رشد کرد و تبدیل به یک 200 خالق برتر . براون برخی از موفقیت های خود را به پست های چرخ فلک اعتبار می دهد. یک چرخ فلک برای او یک چشمگیر به دست آورد. ٪ 3A6997627464831135745 ٪ 29 “rel =” noopener “target =” _ blank “> 12،000 دنبال کننده در 24 ساعت .

در مورد چرخ فلک ، براون می گوید: “چرخ فلک به شما امکان می دهد تا یک متن طولانی و ناخوشایند را شکسته و آن را به چیزی تعاملی و سرگرم کننده تبدیل کنید.”

براون خاطرنشان می کند که او هفته ای یک یا دو بار به جای پنج یا بیشتر بار در هفته ارسال می کند. این به این دلیل است که او ساعت ها را برای هر پست می گذراند و آنها را جالب ، روشنگری و الهام بخش می کند.

براون می گوید ، “با انجام این کار بارها و بارها ، من توانسته ام از چند صد دنبال کننده در ابتدای سال 2022 به بیش از 45000 رشد کنم.”

در زیر پستی است که به رشد سام براون کمک کرده است. ببینید چه چیزی می توانید یاد بگیرید و نحوه استفاده از چرخ فلک برای رشد در LinkedIn.

< /p>

منبع تصویر

تجربه من با استفاده از چرخ فلک

من در حدود دو سال 36 چرخ فلک به LinkedIn خود ارسال کرده ام. برخی از این 36 چرخ فلک تکراری هستند. همان سند دو بار ارسال شد ، با مدت زمان معقول بین.

گاهی اوقات ، من پست دوم را تغییر می دهم تا آنها کمی بهتر از آخرین باشند.

فهمیدم که 40 ٪ از پست های مشغول من چرخ فلک است. آنها ارزش تلاش بیشتری برای ایجاد دارند ، و شما می توانید آنها را مجدداً مورد استفاده قرار دهید. من آنها را برای بارگیری در وب سایت خود در دسترس دارم و از آنها به عنوان راهنما برای مشتری استفاده می کنم.

20. از فیلم استفاده کنید.

مگان Thudium یک مشاور LinkedIn برای مارک های پایدار است. ویدئو بخش عمده ای از استراتژی LinkedIn او است.

“فیلم هنوز مرتبط است. پست های ویدیویی یکی از بالاترین نرخ نامزدی را در LinkedIn ، دریافت می کنند. در کنار پست های چرخ فلک ، “> اگر می خواهید افراد پست های خود را پیدا کنند ، فیلم را امتحان کنید. هر مشارکت به شما کمک می کند تا محتوای شما را به شبکه کسانی که واکنش نشان می دهند ، دوباره ارسال می کنند یا اظهار نظر می کنند ، بیرون بیاورد.

21. هر روز همزمان ارسال کنید.

من فکر می کنم ارسال منظم در همان زمان ، در روزهای مداوم ، بهترین تاکتیک است ، اما نظرات مختلفی وجود دارد.

هر دو ایندیانا جولیان و سام براون ، فوق الذکر ، 1-2 بار در هفته ارسال کردند و موفقیت بزرگی را در این سکو گزارش دادند.

hubspot داده ها را از سه منبع جمع آوری کرد و بهترین زمان ارسال برای LinkedIn

  • بین ساعت 10 صبح و 12:00 بعد از ظهر. سه شنبه ، پنجشنبه و چهارشنبه.
  • بین ساعت 9 صبح و 5:00 بعد از ظهر. در روزهای هفته.

در حالی که داده ها قطعی نیستند ، HubSpot همچنین دریافت که روزهای کمترین عملکرد یکشنبه ها ، شنبه ها و دوشنبه ها است.

چگونه من از هک زمان ارسال به نفع خود استفاده می کنم.

من متوجه شده ام که ارسال بین ساعت 5 صبح و 7:00 بعد از ظهر. هر روز هفته برای مخاطبان من مؤثر است. من همچنین محتوا در آخر هفته ها نسبت به روزهای هفته عملکرد بهتری داشته ام.

برای من ، نکته اصلی این است: مهمتر از این است که وقتی بیشتر الهام می گیرید و آماده هستید تا مطالب عالی را به دنیای LinkedIn وارد کنید.

22. یک فرآیند ارسال ایجاد کنید.

اگر به LinkedIn متعهد هستید ، به خودتان کمک کنید و یک فرآیند ایجاد کنید. من روند آزمایش شده و آزمایش شده خود را در پست زیر به اشتراک می گذارم.

>

منبع تصویر

چرا فکر می کنم یک فرآیند ارسال کار می کند

ارسال منظم به هر رسانه اجتماعی کار سختی است ، به خصوص اگر شما محتوای با کیفیت بالا را تهیه می کنید ، همانطور که باید باشید.

یک فرایند ارسال به من کمک کرد تا سازگار بمانم و به من اجازه دادم که به جای چیزهایی که نمی کنم ، آنچه را دوست دارم (نوشتن پست ها و تعامل) انجام دهم (بارگذاری پست ها).

23. پست های برجسته پین.

می توانید پست ها را به بخش برجسته نمایه خود پین کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید:

  • چیزی را ارسال کنید.
  • پست را مشاهده کنید ، سپس روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  • در منو ، روی “ویژگی در بالای پروفایل” کلیک کنید.

شما می توانید از بخش برجسته خود برای ارتقاء خدمات خود استفاده کنید ، بهترین پست های خود را به اشتراک بگذارید یا خود را معرفی کنید.

برایانا doe از این فضا استفاده زیادی می کند. او به اشتراک می گذارد هیئت شغلی سرپرستی او ، پیوندی به وب سایت خود و یک عملکرد برتر پست. بخش برجسته تبلیغاتی برای برایانا Doe و برای پیروانش مفید است.

> > > > > > > >

منبع تصویر < /p>

چگونه پین ​​کردن پست ها در بخش برجسته برای من کار می کند

در بخش برجسته من پست های پین شده ای است که به وب سایت هایی پیوند می یابد که می توانید راهنماهای رایگان من را بارگیری کنید. من هرگز این موارد را در LinkedIn تبلیغ نمی کنم ، اما حداقل روزانه روزانه بارگیری می کنم.

24. از تصاویر و GIF در پست ها استفاده کنید.

هیچ راز نیست که رسانه هایی مانند فیلم ، تصاویر و GIF همه باعث افزایش تعامل پس از آن می شوند. LinkedIn می گوید پست هایی با تصاویر دریافت می کنند 2x نامزدی از آنهایی که بدون.

برخلاف سایر سیستم عامل ها ، LinkedIn اضافه کردن GIF را آسان نمی کند. شما نمی توانید آنها را از ویرایشگر پست وارد کنید.

در اینجا نحوه اضافه کردن یک gif.

مرحله 1. پیوندی از منبعی مانند giphy < /a>.

مرحله 2. پیوند را در پست خود بچسبانید. مورد رسانه در پست LinkedIn شما نشان داده می شود.

نکته حرفه ای: پس از نمایش GIF در پست ، می توانید لینک را حذف کنید ، و GIF در جای خود باقی می ماند.

25. داستان خود را بگویید.

اگر می خواهید به شکلی که مهم باشد به مردم برسید ، می خواهید داستان را به اشتراک بگذارید. ارتباطات و پیروان شما می خواهند داستان های شما را به گونه ای بشنوند که برای آنها قابل اعتماد باشد.

ash rathod یک استراتژیست داستان برند در تمرکز دیجیتال . همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، Rathod به شدت از قدرت قصه گویی در LinkedIn حمایت می کند.

در پست خود در زیر ، Rathod با موفقیت خود در LinkedIn ، داستان پردازی بزرگی را اعتبار می دهد.

او توصیه می کند که از طریق داستان پردازی ، شما “خواننده را باور کنید که داستان خود را می خوانند. جزئیات لازم نیست از زندگی آنها باشد. اما نقاط درد و وعده تحول انجام می شود. ”

نحوه استفاده از داستان پردازی

من در پست های LinkedIn خود داستانهایی می گویم و خوشحالم که نسبتاً شخصی در آنها هستم. آنچه شما به اشتراک می گذارید به خود شما بستگی دارد. نکته خوب این است که داستانهای شخصی خود را به تجارت برگردانید.

این همان کاری است که من به طور کلی انجام می دهم ، اما شخصی ترین داستان من در مورد عروسی من بود ، و آن پست سومین پست من در 365 روز گذشته با 705 درگیری است.

پست دیگری که در آن سفر آزادانه خود را به اشتراک می گذارم 549 تعامل دارد و پنجمین پست مشغول است.

26. بیوگرافی را به پایین یک پست اضافه کنید.

شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است یک پست Linkedin در خوراک یک غریبه ظاهر شود یا ویروسی شود.

یکی از راه های به اشتراک گذاری سریع آنچه که با مخاطب ناشناخته انجام می دهید اضافه کردن یک بیوگرافی است-تقریباً مانند امضای ایمیل – در پایین پست های شما.

می توانید آنچه را که انجام می دهید و آنچه را که در LinkedIn به اشتراک می گذارید به اشتراک بگذارید. این ممکن است کسی را ترغیب کند تا نمایه شما را مشاهده کند ، دنبال کند یا به هم وصل شود.

در اینجا مثالی از مگان Thudium .

آورده شده است.

> > >

منبع تصویر

27. در نظر بگیرید که هشتگ خود را ایجاد کنید.

در صورت ارسال یک سری محتوا ، می توانید یک هشتگ را اضافه کنید که محتوا را گروه بندی می کند.

قبل از انتخاب هشتگ خود ، آن را در نوار جستجوی LinkedIn جستجو کنید. اگر هیچ کس دیگری از آن استفاده نمی کند ، آن را به عنوان خودتان ادعا کنید! هشتگ شما ارزشمندترین محتوای شما را برای دنبال کنندگان شما جستجو می کند.

kristina azarenko از #SeoKristina استفاده می کند. جستجوی سریع در مورد این هشتگ به شما کمک می کند تا محتوای او را به طور مرتب در جستجو گروه بندی کنید.

< /p>

%20%20

%0A

%20%20%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D9%87%D8%B4%D8%AA%DA%AF%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%20%20

%0A

%20%D9%85%D9%86%20%D9%87%D8%B4%D8%AA%DA%AF%20#Zoeseo%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85%20%D8%AA%D8%A7″>

انفجارهای سئو اغلب درگیر ترین پست های من هستند ، بنابراین می دانم که آنها مفید هستند. با هشتگ ، مردم اگر بخواهند می توانند بیشتر آنها را بخوانند.

28. سازگار باشید.

ثبات در هر بستر رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. این به الگوریتم سیگنال می دهد که شما این پلتفرم را جدی می گیرید.

قوام برای ایجاد روابط زیر و پرورش نیز مهم است. اگر مردم بدانند که شما در LinkedIn هستید ، آنها در آنجا به دنبال شما خواهند بود. آنها به پست های طلایی شما عادت می کنند و شما را جستجو می کنند تا از آنچه شما می گویید ادامه دهید.

29. از استفاده بیش از حد از AI خودداری کنید.

اگر به طور مرتب در LinkedIn آویزان شوید ، تعجب نخواهید کرد که می شنوید که AI همیشه در آنجا درخشان استفاده نمی شود.

ابزارهای AI که بازنویسی نظرات و استفاده از ChatGPT به تعامل واقعی کمک نمی کنند ، و سازندگان از پاسخ دادن به پاسخ های تولید شده AI خسته شده اند.

فقط 5 ٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی بررسی شده توسط Hubspot معتقد است LinkedIn امسال امیدوار کننده ترین ویژگی های AI تولید کننده خواهد بود.

من نمی گویم هرگز از AI استفاده نکنید ، اما حتماً تجربه منحصر به فرد خود را اضافه کرده و محتوا را ویرایش کنید تا مانند آن را که آن را نوشته اید خوانده شود.

نحوه استفاده از AI در LinkedIn

من محتوای LinkedIn خود را به صورت عمده می نویسم. تا پایان ماه ، من پست های کافی را برای پوشش دوشنبه تا جمعه ماه آینده می نویسم. من اغلب به ابزارهای AI روی می آورم تا به من در توسعه ایده ها و نوشتن پیش نویس اول کمک کنم.

باعث صرفه جویی در وقت می شود و به فرآیند ایده آل کمک می کند.

من از استفاده از هوش مصنوعی برای تولید نظرات خودداری می کنم. این جنبه اجتماعی و ارتباط واقعی را از بین می برد.

نکات مربوط به فروش و بازاریابی ورودی

30. مهارت های نوشتن خود را توسعه دهید.

نوشتن عالی ، پیمایش را متوقف می کند و تعامل را تشویق می کند. هرچه مشارکت بیشتر باشد ، محتوای شما بیشتر به افراد مناسب سوق می یابد. اگر می خواهید در LinkedIn خوب عمل کنید ، مهارت های نوشتن خود را توسعه دهید.

داگ کندی یک صدای برتر کپی نویس است لینکدین. او معتقد است که فرمول 4 مرحله ای کامل را برای تهیه یک پست جذاب LinkedIn پیدا کرده است.

مراحل:

  • مقدار را ارائه دهید.
  • پایان با یک خط به یاد ماندنی.
  • شامل یک تماس واضح برای عمل است.
  • < /p>

    منبع تصویر

    چگونه مهارت های نوشتن خود را توسعه می دهم

    اگر چیزی را ارسال کنم که منجر به درگیری شدید شود ، آن پست را می گیرم ، آن را اصلاح می کنم و بعداً دوباره ارسال می کنم. شما شگفت زده خواهید شد که چگونه یک ترفند کوچک می تواند مسیری طولانی را طی کند.

    یک پست 2،559 تعامل دریافت کرد. من به آن بسیار افتخار کردم! من همان پست را گرفتم ، آن را پیچیدم و دوباره آن را ارسال کردم ، شاید یک سال بعد. پست دوم تصفیه شده 200،105 تعامل دریافت کرد.

    دلیل؟ من فهمیدم که چه چیزی به خوبی انجام شده است ، سپس نوشتن من را برای جذب اقدامات با ارزش تر بهبود بخشید.

    اگر می توانید خوب بنویسید ، می توانید روی فیدهای بیشتری فرود بیایید و برند خود را در مقابل مخاطبان مناسب قرار دهید. از آن به عنوان یک کمپین دید برند فکر کنید. آن را با مقدار سطح کنید.

    31. مقدار را ارائه دهید.

    کندی ، که در بالا به آن اشاره شد ، اهمیت ارائه ارزش در فرمول چهار مرحله خود را به اشتراک می گذارد.

    هر سرب من از LinkedIn به دست آمده است. من یک سرب را پیام داده ام و هزینه آن را پرداخت نکرده ام. من هر روز به سادگی در LinkedIn ظاهر می شوم و ارزش را ارائه می دهم.

    نکته خوبی برای ارائه ارزش ، نوشتن محتوای مورد نظر شما هنگام شروع یا محتوای مورد نظر شما ماه ها یا سالها پیش است.

    بسیاری از مطالب من آموزشی است و با نمونه ها و مراحل بعدی عملی گفته می شود تا مخاطبان من بتوانند تاکتیک های سئو را برای خودشان امتحان کنند.

    32. در مقالات همکاری کنید.

    همکاری های مقاله LinkedIn فضایی را برای شما فراهم می کند

    • تخصص اشتراک گذاری.
    • در Google به عنوان نویسنده مشترک در پست های رتبه بندی خود ظاهر شوید.
    • یک نشان “صدای برتر” خوب کسب کنید.

    > > >

    منبع تصویر

    نشان های صوتی بالا در زیر عکس پروفایل شما موقعیتی افتخار می کنند. کندی صدای کپی نویس بالایی دارد.

    منجر به بالقوه ممکن است نشان را به عنوان رأی اعتماد به نفس ببیند ، و ارتباطات همکاری های وی را هنگام انتشار آنها مشاهده می کند. این برابر با دید برند بیشتر است.

    تجربه من با مقالات مشترک LinkedIn

    مدتی “صدای سئو بالا” را در نمایه خود داشتم. گذشته از مزایای ذکر شده در بالا ، من مقالات مشترک را برای محتوا و ایده های پست مفید دیدم.

    نظرات باقی مانده در مورد مقاله ها می توانند به ایده ها و پست های بزرگتر که مخاطبان من دوست داشتند ، منتقل شود.

    هک های LinkedIn برای افراد متقاضی شغل

    متقاضیان شغل می خواهند کارفرمایان و استخدام کنندگان بالقوه متوجه آنها شوند. شما می توانید این کار را با بهینه سازی مشخصات خود و اتصال و گپ زدن با افراد مناسب انجام دهید. اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دستیابی به این هدف در زیر.

    33. برای استخدام کنندگان مودب باشید: اتصال.

    استخدام کنندگان از LinkedIn برای یافتن استعداد برای مشتریان خود استفاده می کنند. اگر به طور جدی به دنبال کار هستید ، با استخدام کنندگان گپ بزنید. ابتدا از نزدیک شدن به آنها نترسید و به پاسخ های آنها پاسخگو باشید.

    34. مجوز دریافت کنید.

    ناتاشا وودفورد ، مدیر استعداد در استعداد ساعت کار ، از پروفایل های LinkedIn Seekers Seekers برای یافتن استخدام کنندگان برای مشتریان خود.

    وودفورد می گوید: “حتماً گواهینامه های صنعت و مجموعه مهارتهای خاص را که در آن انجام شده اید اضافه کنید.” وی گفت: “اینها ، همراه با اطمینان از به روز بودن تجربه حرفه ای شما ، مشخصات شما را برای مدیران استخدام و استخدام کننده جذاب تر می کند. همچنین پیدا کردن شما را آسان تر می کند! ”

    از مشخصات LinkedIn خود به عنوان قطبی از کلیه مدارک حرفه ای مربوطه خود فکر کنید. هرگونه اطلاعاتی که می توانید برای تقویت تخصص و اقتدار خود اضافه کنید باید در پروفایل LinkedIn خود نشان داده شود.

    گواهینامه ها نشانه ای از شخصی است که واجد شرایط برای کار مورد نظر است ، و همچنین کسی که واقعاً عاشق کارهایی است که انجام می دهد. با استفاده از ابتکار عمل برای کسب صلاحیت ، مراقبت واقعی و اشتیاق به شغل شما را نشان می دهد.

    منبع تصویر

    35. مشخصات عمومی داشته باشید.

    شما می توانید حریم خصوصی پروفایل LinkedIn خود در تنظیمات. اگر امیدوار هستید که از طریق LinkedIn شغلی پیدا کنید ، حتماً مشخصات شما عمومی باشد. استخدام کنندگان برای یافتن شما به یک نمایه قابل جستجو نیاز دارند.

    36. حرفه ای باشید.

    LinkedIn در نهایت یک شبکه حرفه ای است. مشاور استخدام در استخدام منبع ابری ، از LinkedIn برای یافتن نامزدها استفاده می کند.

    هنگامی که به دنبال نامزدها بود ، او به دنبال “مشخصات کامل با بینش در نقش فعلی و نقش های قبلی به عنوان حداقل است.”

    حرفه ای بودن نیز مهم است.

    همچنین ، یک عکس ، ترجیحاً عکس که از تعطیلات تابستانی یا اسکی از زمستان شما آبجو نگه نمی دارد ، داشته باشید.” “هر بینش/جزئیات در مورد دستاوردهای کلیدی نیز قدرتمند است. اشتباهات املا را به خصوص در عناوین شغلی (یعنی مانور به جای مدیر) بررسی کنید ، که می تواند شما را از جستجوها دور کند. ”

    37. از کلمات کلیدی از ارسال های شغلی استفاده کنید.

    هیل می گوید ، “از اصطلاحاتی مانند نینجا ، گورو و غیره خودداری کنید ، و به کلمات کلیدی فکر کنید که استخدام کنندگان احتمالاً از آنها استفاده می کنند که مجموعه مهارت شما را منعکس می کنند و پیدا کردن شما را آسان تر می کنند.” >

    عناوین شغلی جدید می تواند سرگرم کننده باشد ، اما اگر استخدام هدف شماست ، بهتر است از آنها جلوگیری کنید.

    38. از قاب “Open to Work” استفاده کنید.

    هیل می گوید ،

    در قاب کار Open to Work ، “این کاربردهای خود را دارد و به کاندیداها کمک می کند تا در جستجوهای LinkedIn را افزایش دهند. ناامیدکننده ، بسیاری از نامزدها وقتی نقش جدیدی را پیدا می کنند و از بازار خودداری می کنند ، وضعیت خود را به روز نمی کنند و این باعث کاهش اثربخشی آن می شود. ”

    ارزش افزودن قاب کار برای کار برای رتبه بالاتر در جستجوها را دارد ، اما به روز نگه داشتن پروفایل ما باعث می شود طرف استخدام LinkedIn برای همه آسانتر شود.

    39. توصیه ها را بخواهید.

    توصیه های

    برای همه افراد متقاضی کار فوق العاده قدرتمند است. اگر می توانید اعتبار شخص ثالث را به LinkedIn خود بدست آورید ، این کار را انجام دهید!

    یک مدیر یا همکار سابق که در حال نوشتن چیزهای عالی در مورد شما است ، بیشتر احتمال دارد که یک کارفرمای بالقوه را ترغیب کند تا از نوشتن چیزهای عالی در مورد خودتان فرصتی به شما بدهد.

    نمونه ای عالی از توصیه های انجام شده درست kayla ihrig است. ، که توصیفات به روز از مشتری های چشمگیر دارد.

    به عنوان یک سازنده محتوا و عشایر دیجیتال در نوشتن از هیچ جا ، توصیه هایی از مدیریت ویرایشگرها در خوب -مارک های شناخته شده مانند GoDaddy فقط می توانند به شانس Ihrig برای تأمین فرصت دیگر مانند آن کمک کنند.

    >

    منبع تصویر < /p>

    40. از مشخصات LinkedIn خود استفاده و به اشتراک بگذارید.

    اگر وقت خود را صرف ایجاد یک پروفایل LinkedIn کامل کرده اید که مفتخر به اشتراک گذاری با جهان هستید ، مطمئن شوید که آن را در آنجا می گیرید.

    نمایه شما کشش طبیعی را در بستر LinkedIn انتخاب می کند ، اما برای به دست آوردن بیشترین استفاده از آن ، می توانید ترافیک خود را در آنجا هدایت کنید.

    نمایه LinkedIn خود را به CV خود اضافه کرده و امضای ایمیل خود را به روز کنید. هنگامی که برنامه های مربوط به مشاغل را ارسال می کنید ، مدیر استخدام ممکن است نگاهی بیندازد.

    شما ممکن است بتوانید از هک “دیدگاه های جالب” از اوایل استفاده کنید تا ببینید که آیا بازدید خود را دریافت کرده اید! این نشانگر این را به شما می دهد که استخدام کنندگان بالقوه خود را درگیر می کنند.

    از این نکات LinkedIn تسلیم نشوید ، و شما موفق خواهید شد!

    دلیلی وجود دارد که 89 ٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری خود را در تلاش های بازاریابی LinkedIn ادامه می دهند (50 ٪) یا در حال افزایش هستند.

    به عنوان یک خالق ، باید دریابید که چگونه می توانید با الگوریتم کار کنید و اصالت خود را بر روی سیستم عامل حفظ کنید به گونه ای که اهداف LinkedIn شما را هدایت کند.

    بنابراین ، تصمیم بگیرید که از LinkedIn چه می خواهید ، سپس هر نکته ممکن را پیاده سازی کنید. من به شما قول می دهم ، کار می کند! این دقیقاً همان کاری است که من در دو سال انجام دادم. من مقاله ای را درست مثل این پیدا کردم و هر آنچه را که به من گفت ، پیاده سازی کردم.

    دو سال بعد ، من 27000 اتصال و شبکه باورنکردنی از مشتری های با ارزش بالا دارم و بیشتر از آنچه می توانم خدمت کنم.

    این پست در ابتدا در وبلاگ فروش HubSpot ظاهر شد. برای خواندن مطالب بیشتر از این دست ، مشترک در فروش < /a> .

    یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ماه مه 2015 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

    5716-4E5C-9F3F-DD256F626BF “ID =” HS-CTA-5AB638E2-5716-4E5C-9F3F-DD2563F626BF “> -5716-4E5C-9F3F-DD256FT626BF “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “>

خروج از نسخه موبایل