کسب و کار

این یوتیوبر سالانه 300 هزار دلار از آموزش خیاطی به مردم درآمد دارد

این یوتیوبر سالانه 300 هزار دلار از آموزش خیاطی به مردم درآمد دارد

آندره چین خیاطی معمولی شما نیست.

sewing

اما این هزاره آسیایی آرام از تورنتو خالق گلوری آلن، یک کانال آموزش خیاطی YouTube با بیش از 280 هزار مشترک.

آندره خیاطی را در سال 2016 و پس از اینکه یک تابستان کامل در خانه مادربزرگش بدون اینترنت ماند، شروع کرد.

اما وقتی مادربزرگ یک چرخ خیاطی بد را شکست، خستگی به کنجکاوی تبدیل شد و بقیه آن تاریخ است.

hq720منبع: YouTube

در خبرنامه هفتگی Trends ما ایده‌های تجاری و داده‌های مد روز بیشتری دریافت کنید.

در سال 2020 او کانالی را راه‌اندازی کرد که دو علاقه او به دوخت – پارچه‌ها و ویدئوها را با هم ترکیب می‌کرد. بیش از 300 ویدیو بعد، آندره در تبدیل محتوا به درآمد حرفه ای است. 

چه چیزی او را متمایز می کند

از آنجایی که خیاطی به یک مد روز تبدیل می شود سرگرمی برای جوانان، کمبود محتوای ویدیویی در این زمینه وجود ندارد. پس چگونه آندره به عنوان یک خالق برجسته شد؟

🧑 پرسونای شاداب: چهره آندره از آنجایی که جوان، مرد و رنگین پوست است، افراد را به فتنه می‌اندازد، زیرا او شبیه یک خیاطی کلیشه‌ای به نظر نمی‌رسد.

<

🧢 استایل خیابانی: الگوهای دوخت او مدرن و خیابانی است، مانند تی شرت های جعبه ای، کلاه سطلی و شلوار گشاد. دوستداران لباس های خیابانی تمایل دارند به سمت محتوای او گرایش پیدا کنند – بیش از 60٪ از مشترکان او Gen Z و مردان هزاره هستند.

📈 روند اجتماعی: با افزایش آگاهی از مد پایدار، و میل به بیان خود ازطریق کارهای DIY یا دوخت لباس متناسب با استایل خود، افراد بیشتری به دنبال کانال هایی مانند آندره هستند.

d8a7db8cd986 db8cd988d8aadb8cd988d8a8d8b1 d8b3d8a7d984d8a7d986d987 300 d987d8b2d8a7d8b1 d8afd984d8a7d8b1 d8a7d8b2 d8a2d985d988d8b2d8b4 6658cabe35438 < /p>

منبع: USA Today

چگونه پول در می آورد

آندره از کانال YouTube خود به سه روش درآمدزایی می کند:

  • فروش فروشگاه Shopify
  • حامیان مالی برند (او با برندهای بزرگی مانند Adobe و Shopify)
  • YouTube AdSense

او با فروش محصولات فیزیکی مانند کیت‌های خیاطی، ابزار و کالاهای مارک دار و همچنین کالاهای دیجیتالی مانند بسته های الگوهای خیاطی.

او و دو هم تیمی دیگر تمام پارچه ها را می خرند، آنها را برش می زنند و آنها را به صورت دسته هایی با الگوهای خیاطی، نخ ها و سایر عناصر مورد نیاز جمع می کنند.

محصول محبوب او کیت سطل کلاه DIY – آموزش ویدیویی< /a> که کمتر از 1 میلیون بازدید داشته است.

این ویدئوها نه تنها قیفی برای مردم برای کشف تجارت الکترونیکی او هستند، بلکه یک جفت بسیار مهم برای کیت های DIY او هستند.

حمایت‌های تجاری و تبلیغات YouTube جریان‌های درآمد ثانویه او هستند که مجموعاً 50 هزار دلار در سال است. اما اولویت او تولید محتوای بیشتر و عرضه محصولات جدید است.

آندره گفت: «من واقعاً می‌خواهم یک کسب‌وکار با محصولی بسازم که به تنهایی قابل دوام باشد، بنابراین تمرکز من در حال حاضر روی محصول است، و فکر می‌کنم همیشه در درازمدت خواهد بود».

چهار نکته برای سازندگان

در اینجا چهار توصیه وجود دارد که آندره به هر سازنده محتوا که در نهایت می‌خواهد یک تجارت الکترونیکی داشته باشد، می‌دهد:  

1. روی سئو نخوابید

از آنجایی که پلتفرم‌های ویدیوی کوتاه به موتورهای جستجو، تمرکز بر سئو بهترین راه برای ملاقات با افرادی است که با قصد یادگیری به YouTube می آیند.

او پیشنهاد می‌کند که سازندگان YouTube باید بر هنر ساختن «پیچ» که شامل تصویر کوچک، عنوان و مفهوم کلی ویدیو می‌شود، تسلط داشته باشند.

آندره گهگاه محتوای مرسوم را پست می‌کند تا بیننده خود را افزایش دهد یا در معرض دید مخاطبان جدید قرار بگیرد، اما محتوای همیشه سبز و مبتنی بر سئو، نان اوست.

2. سازماندهی و برون سپاری

برای سازندگانی که کارهای تجاری را نیز مدیریت می‌کنند، حجم زیادی از اطلاعات برای پیگیری در هر دو طرف وجود دارد.

سازماندهی از همان ابتدا به شما کمک می‌کند مسیر را کاهش دهید. از هر ابزار، سیستم یا روشی که برای شما مناسب است استفاده کنید.

برای محتوا، آندره فیلم‌برداری دسته‌ای از 4 تا 5 ویدیو را در یک زمان برای ایجاد یک بافر پیشنهاد می‌کند. در سمت کسب و کار، برون سپاری یا تفویض وظایف عملیاتی را برای آزاد کردن زمان و فضای ذهنی برای ایجاد در نظر بگیرید.

“زمانی که دیدید عملیات تجاری 20% یا 30% از زمان شما را می گیرد، و به گلوگاهی برای ایجاد محتوای بیشتر تبدیل می شود، چیزی که مخاطبان شما می خواهند، پس بهتر است شروع به درخواست کمک کنید. آندره گفت.

3. مراقب تصویر خود باشید

با وجود اینکه بیش از نیمی< /a> از حرفه رویایی ژنرال Z، سبک زندگی سازنده همه گل رز نیست.

این یک بازی طولانی است که می‌تواند به‌طور باورنکردنی منزوی به نظر برسد – شما مدیر خود هستید، باید با همتایان خود ارتباط برقرار کنید، فرصت‌ها را پیدا کنید، محتوا ایجاد کنید، و بر کسب‌وکارتان نظارت کنید.

tumblr_73be5bfbc11da2d665ab090908927ad7_5e33f4ab_540منبع: Tumblr

مهمتر از همه، شما باید جلوی دوربین ظاهر شوید، و اگر ظاهر خوبی ندارید، مخاطبان شما می توانند آن را تشخیص دهند. 

بنابراین همیشه از نظر روحی و جسمی مراقب خود باشید که بر روی ویدیوهای شما می درخشد.

«مردم می‌خواهند افرادی را ببینند که خوب کار می‌کنند. آندره گفت: این باعث می شود که شما قابل ارائه تر شوید و به شما اعتماد به نفس و انرژی می دهد تا به طور مداوم ویدیو بسازید. 

4. همه وارد شوید… اما فقط زمانی که آماده باشید

حتی زمانی که کانالش شروع به کار کرد، آندره هنوز ۸۰٪ از وقت خود را صرف انجام کارهای مستقل در بازاریابی، طراحی گرافیک و تولید محتوا می‌کند.

سه سال طول کشید تا به تدریج این نسبت را تغییر داد و به YouTuber تمام وقت تغییر داد.

آندره گفت: «در یک لحظه متوجه می‌شوید که دیگر نمی‌توانید کانال را رشد دهید، مگر اینکه 10٪ اضافی را به آن اختصاص دهید.

به گفته او، تصمیم گیری در مورد رفتن به همه چیز باید تعادلی باشد از:

  • چقدر موفقیت می بینید (فروش کافی برای حفظ خود)
  • چقدر پتانسیل وجود دارد (خواه کانال شما به طور پیوسته در حال رشد باشد)
  • تحمل شخصی شما برای ریسک مالی (برای عدم اطمینان آماده باشید)

همین حالا شروع کنید، چرا که نه؟ 

ممکن است مدتی طول بکشد تا بازده هایی مانند آندره را ببینید، اما با رواج خرید اجتماعی امروز، اگر خارش دارید، هیچ زمانی بهتر از الان برای شروع وجود ندارد. 

آندره گفت: «هر سازنده محتوا یا کارآفرین مشتاق باید از این پلتفرم‌های اجتماعی و تجارت الکترونیکی که امروز داریم، و میزان قرار گرفتن در معرض دیجیتالی که می‌توانید دریافت کنید، استفاده کند. “همه اینها به ایجاد ارزش یا ارتباط با بینندگان و مشتریان شما خلاصه می شود.” 

Free Resource: How to Reach & Engage Your Audience on Facebook

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا