کسب و کار

14 بهترین الگوی ایمیل سرد B2B برای جلب توجه رهبران شما

14 بهترین الگوی ایمیل سرد B2B برای جلب توجه رهبران شما

2. یک موضوع هیجان انگیز بسازید.

«با صرف یک دهه در فروش، به اهمیت رویکردهای منحصربه‌فرد هنگام ایجاد ایمیل‌های سرد پی بردم. ویراگ شاه، معاون فروش در NamanHR.< /p>

این برای من منطقی است – subject line دروازه بان شماست. توصیه می‌کنم برای ایجاد یک موضوع هیجان‌انگیز اما معتبر (نه هرزنامه یا فروش) که گیرندگان را مجذوب خود می‌کند، خطوط موضوعی مختلف ایجاد و آزمایش کنید.

خط موضوع شما باید قانع‌کننده و آموزنده باشد تا علاقه گیرنده به متن ایمیل را برانگیزد – و در مورد مشتری تحقیق کنید تا خط موضوع برای آنها شخصی‌سازی شود.

نکته حرفه ای: از استفاده کنید نویسنده محتوای هوش مصنوعی HubSpot برای ایجاد خطوط موضوعی جذاب برای ایمیل های سرد شما.

3. یک پیشنهاد جذاب و خاص را وارد کنید.

شما می‌خواهید مشتریان احتمالی ایمیل سرد شما دلیلی برای پاسخ دادن داشته باشند، و من توصیه می‌کنم این کار را با انتقال ارزش نهایی که از پیشنهاد شما به دست می‌آید انجام دهید. /p>

وقتی گیرنده خود و نقاط درد خاص او را مورد بررسی قرار دادید، نکات ارزشی کلیدی را می‌شناسید که باید در ایمیل خود تماس بگیرید تا به شما کمک کند بیشتر از همه متمایز شوید.

این چیزی است که بهاویک سرخهدی، مدیر اجرایی راست بنویس، این کار را انجام می دهد: “ما به طور خلاصه مزایای منحصر به فرد خدمات خود را بیان می کنیم. به عنوان مثال، اگر صنعت مشتری بالقوه از تعامل ضعیف با محتوا رنج می‌برد، ما نشان می‌دهیم که چگونه محتوای بهینه‌شده برای سئو ما می‌تواند میزان دید و میزان تعامل را افزایش دهد.”

یک راه عالی دیگر برای انتقال ارزش، اثبات اجتماعی و موفقیت های گذشته با مشتریان دیگر است. این ثابت می کند پیشنهاد شما واقع بینانه و قابل دستیابی است، و شامل اعداد و آمار آن را هیجان انگیزتر می کند.

4. از همه ادعاها با مدرک پشتیبان تهیه کنید.

یکی از بزرگترین موانع شما برای فروش، ریسک است. هیچ کس نمی خواهد اولین مشتری باشد و بدون اعتبار یا تجربه با یک شرکت کار کند. ذکر یکی از مشتریان خود و نتایجی که به آنها ارائه کردید، خطر کمتری برای شما ایجاد می کند.

مشتریان فعلی شما بهترین شکل اثباتی هستند که شما دارید. می‌توانید مطالعات موردی را پیوست کنید تا به گیرندگان نشان دهید که از همراهی با پیشنهاد شما چه انتظاری دارند. . یک مثال قانع کننده می تواند مشتری بالقوه شما را تمایل بیشتری به همکاری با شما داشته باشد.

مت لیتل، کارگردان و کارآفرین در < a href="https://festoonhouse.com.au/" rel="noopener" target="_blank">Festoon House، استراتژی منحصر به فردی برای اثبات اجتماعی دارد که از آن استفاده می کند: “دومین سلاح در من زرادخانه اثبات اجتماعی با پیچ و تاب است. بله، توصیفات عالی هستند، اما همه از آنها استفاده می کنند. من راه بیشتری را طی می‌کنم و یک تأثیرگذار صنعت مرتبط را پیدا می‌کنم که مشتری خوشحالی باشد.»

او از خطوطی مانند «آیا مقاله اخیر [اینفلوئنسر نام] را در مورد تمجید از [محصول شما] دیدید؟ آنها اشاره کردند که چگونه به آنها کمک کرد تا به [نتیجه خاص] دست یابند” زیرا نام یک منبع قابل اعتماد باعث ایجاد اعتبار می شود، نتایج را نشان می دهد و “محصول شما را به عنوان سلاح مخفی “بچه های باحال” قرار می دهد.”

5. واضح و مختصر باشید.

خط موضوع می تواند من را ترغیب کند تا روی ایمیل کلیک کنم، اما اگر محتوا به اندازه یک پست وبلاگ کوتاه باشد، علاقه من کاهش می یابد.

می‌توانید با کوتاه و شیرین نگه‌داشتن پیام سرد اولیه خود از کلیک کردن روی ایمیل شما جلوگیری کنید. هرچه مشتری سریعتر بفهمد که چه چیزی از شما به دست خواهد آورد، احتمال بیشتری برای ایجاد یک تبدیل یا پاسخ دارید.

روی توضیح مختصری تمرکز کنید که پیشنهاد شما چگونه به نقاط درد آنها می‌پردازد و به آنها کمک می‌کند تا موفق شوند، و با یک CTA (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح دهید) که گام‌های بعدی را برای علاقه‌مندان واقعی تعیین می‌کند. همچنین، از اصطلاحات و هر گونه پفکی که توجه را از ارزشی که می‌خواهید منتقل کنید پرهیز کنید.

6. مطمئن شوید کپی شما انسانی و طبیعی است.

می‌خواهید مطمئن شوید ایمیل شما انسانی است. وقتی بیش از حد رسمی هستید، سخت به نظر می رسید و به جای یک فرد-شخص، یک فروشنده دوست دارید. از پر کردن ایمیل خود با کلیشه های بازاریابی و کلمات کلیدی خودداری کنید. در عوض، رویکرد خود را انسانی کنید و طوری بنویسید که شبیه شما باشد.

کوین دارسی، مدیر عامل ThinkFuel، به من گفت که می‌توانی شخصیت خود را در سرما نشان دهی ایمیل هایی با کمی طنز او گفت: «طنز راهی عالی برای باز کردن درها و برانگیختن علاقه است. حتی یک طعنه هوشمندانه می تواند ایمیل شما را متمایز کند — فقط آن را روشن و واضح نگه دارید.»

یووراج پراتاپ، بنیانگذار و مدیر عامل Supplement Launchpad، می‌گوید: «در دریایی از ایمیل‌های استاندارد و رسمی، طنز طنز می‌تواند تغییری تازه‌کننده باشد.»

اگر از طنز استفاده می‌کنید، پراتاپ می‌گوید که نکته ظریف و مناسب است. به طور خلاصه، اگر جوک می‌کنید و بیش از حد غیررسمی هستید، خطر رد کردن امتیاز را دارید. او گفت: «طنز باید ظریف و مناسب باشد. این در مورد شوخی کردن نیست، بلکه بیشتر در مورد سبک کردن لحن و انسانی کردن رویکرد شما است … طنز باید پیام شما را تقویت کند، نه اینکه حواس شما را از آن پرت کند. همیشه مطمئن شوید که هدف اصلی ایمیل شما واضح و قانع کننده باقی می ماند.

7. شخصی سازی، شخصی سازی، شخصی سازی.

شخصی سازی نام بازی است. تقریباً یک چهارم از متخصصان فروش به ما گفتند که بزرگترین تغییر در زمینه فروش، شخصی‌سازی است بسیار مهمتر است.

این برای من منطقی است، مخصوصاً در مورد ایمیل‌های سرد – هرچه محتوای شما با علایق گیرندگان هماهنگ‌تر و مرتبط‌تر باشد، احتمال بیشتری برای ایجاد علاقه و الهام بخشیدن به پیگیری وجود دارد.

اگر قبلاً در مورد اهداف خود تحقیق کرده اید، شخصی سازی ایمیل های خود نباید خیلی چالش برانگیز باشد. لازم نیست همه چیز را درباره افرادی که ایمیل می‌فرستید بدانید، اما حداقل باید بتوانید با نام آنها را خطاب قرار دهید و نقاط دردناک منحصر به فرد آنها را بیان کنید.

اگر در زمینه ایمیل شما منطقی است، می‌توانید جزئیات منحصربه‌فردی را که مستقیماً به گیرنده، پوشش اخیر مطبوعات یا رسانه‌ها یا حتی یک علاقه مشترک مربوط می‌شود، اضافه کنید.

هر آنچه را که برای گفتن انتخاب می‌کنید، شخصی‌سازی ارتباط خود نشان می‌دهد که روی نیازهای خاص آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اید و به سادگی نام آن‌ها را در قالبی که به ۲۵ سرنخ دیگر ارسال می‌کنید، قرار نمی‌دهید.

8. یک CTA واضح بدهید.

این را تصویر کنید: موضوع جذاب شما باعث یک کلیک شد. پیشنهاد بازکننده و ارزش شما الهام بخش افکار “هی، شاید این یک پیشنهاد ارزشمند باشد!”

خواننده به انتهای ایمیل شما می رسد و آماده یادگیری مراحل بعدی است، اما شما امضا می کنید و خداحافظی می کنید. مشتری احتمالی شما گیج شده است زیرا شما علاقه آنها را برانگیخته اید.

به نظر برعکس چیزی است که شما می خواهید. با گنجاندن CTAهای واضح و قابل اجرا در ایمیل‌های خود، احتمال وقوع این اتفاق را برای خود کاهش دهید تا گیرندگان دقیقاً قدم بعدی را که می‌خواهید بردارند، بدانند.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید جلسه‌ای را رزرو کنند، تماسی را برنامه‌ریزی کنند، یا حتی فقط به ایمیل پاسخ دهند – به آن‌ها بگویید که این همان چیزی است که می‌خواهید.

9. یک امضای ایمیل حرفه ای را وارد کنید

حتماً وقت اضافی را صرف کرده و یک امضای ایمیل حرفه ای. این به شما کمک می‌کند در میان ده‌ها ایمیل فروش سرد دیگر که هر چند وقت یکبار خوانده‌اند، متمایز شوید.

گنجاندن جزئیات تماس اضافی در اینجا، مانند پیوندهایی به حساب‌های اجتماعی و وب‌سایت شما، ایده عالی دیگری است. شما به گیرندگان این فرصت را می‌دهید که درباره شما بیشتر بیاموزند و با محصول یا خدمات شرکت شما آشنا شوند – این می‌تواند تفاوت بین دریافت پاسخ و عدم پاسخ را ایجاد کند.

داشتن موقعیت شغلی، لوگوی شرکت و تصویر نمایه خود در امضای خود به شما کمک می کند قابل اعتمادتر به نظر برسید. 

10. شامل یک P.S. پس از امضای شما.

این یک نکته منحصر به فرد است، اما پاتریک بلتران، مدیر بازاریابی در Ardoz Digital، می گوید که با استفاده از P.S. یکی از موثرترین استراتژی های ایمیل سرد او است.

برای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، او می‌گوید یک P.S. بعد از امضای ایمیل شما در آن، می‌توانید پیام کلیدی محتوای ایمیل خود را خلاصه کنید، به ویژگی‌های کلیدی اشاره کنید، جزئیات بیشتری در مورد CTA خود ارائه دهید، یا حتی با یک تبلیغ با زمان محدود، فوریت را القا کنید.

او می‌گوید: «طبق تجربه‌ی من، این یک راه قدرتمند برای جلب توجه خواننده و تقویت نکته اصلی ایمیل است… ترکیب P.S. در یک ایمیل سرد به ما این امکان را می‌دهد که مهم‌ترین عناصر پیام خود را برجسته کنیم، و شانس اینکه گیرنده همانطور که ما امیدواریم پاسخ دهد، افزایش می‌یابد.”

اگر از راهنمایی Beltran استفاده می‌کنید، او می‌گوید برای اطمینان از P.S شما. مختصر و مستقیم است. معرفی اطلاعات جدید در پایین واقعی ایمیل می تواند حواس را از پیام شما منحرف کند.

الگوهای ایمیل فروش سرد برای B2B

در اینجا الگوهای ایمیل سردی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد ایمیل‌هایی که مشتریان احتمالی شما می‌خواهند باز کنند، استفاده کنید.

1. بهترین الگوی ایمیل سرد B2B

سلام [نام احتمالی]،

من ایده ای دارم که می توانم در عرض 10 دقیقه توضیح دهم که بتواند 100 بهترین مشتری بعدی خود را [شرکت] جذب کند.

من اخیراً از این ایده برای کمک به مشتری خود [شرکت/رقیب SaaS] استفاده کردم تا نرخ اجرای ماهانه خود را تقریباً سه برابر کند.

[First name]، بیایید یک تماس سریع 10 دقیقه ای برنامه ریزی کنیم تا بتوانم این ایده را با شما به اشتراک بگذارم. چه زمانی برای شما بهتر جواب می دهد؟

– [نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar< /div>

نتایج این الگوی ایمیل برای خود صحبت می کند:

  • نرخ باز 57%
  • نرخ پاسخ 21%
  • 16 مشتری جدید.

زمان استفاده از این الگوی ایمیل سرد: از این الگو زمانی استفاده کنید که می‌خواهید به سرعت پیشنهاد ارزش خود را به اشتراک بگذارید و به مشتریان بالقوه اطلاع دهید که چه چیزی در آن وجود دارد.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

چرا این الگوی ایمیل فروش خوب کار می کند در حالی که دیگران این کار را نمی کنند؟ به نظر انسان است.

پیشنهاد بدون اصرار جذاب است. کپی دارای قالب و لحن اولیه ایمیلی است که می توانید برای مادر یا بهترین دوست خود ارسال کنید. “ایده” فروشنده باعث می شود ایمیل کمتر تهاجمی باشد و با جایی که گیرنده در ابتدای سفر خریدار.

شما همچنین از ادعاهای خود با شواهدی از مشتریان دیگر پشتیبانی می‌کنید.

2. الگوی ایمیل B2B برای یافتن تصمیم گیرنده در شرکت

سلام [نام]،

سوال سریع: چه کسی بودجه بازاریابی تیم شما را در [شرکت Prospect] مدیریت می کند؟ آنها می خواهند این ابزار بازاریابی را قبل از پایان سه ماهه بررسی کنند – این ابزار می تواند به تیم کمک کند تا تنها در چند هفته به این شاخص های کلیدی اصلی دست پیدا کند و در کسب و کار شما (و مشتریان شما) پول زیادی با انجام آن صرفه جویی کند.

من می دانم که شما مشغول هستید، بنابراین در حال حاضر به جزئیات نحوه عملکرد [product] نمی پردازم. اما من می‌خواهم مزایایی را که به طور مداوم با مشتریان خود می‌بینیم برجسته کنم:

  • X راه حل/نتیجه
  • راه حل/نتیجه Y
  • راه حل/نتیجه Z

برخی از مشتریان برتر ما عبارتند از [X client، Y client و Z client].

من می‌خواهم [Prospect’s Company] به این فهرست بپیوندد.

اگر فرد مناسبی برای صحبت با شما هستید، تقویم شما در این هفته چگونه است؟ اگر نه، چه کسی بیشتر از این مکالمه سود می برد؟

متشکرم،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar< /div>

زمان استفاده از این الگوی ایمیل سرد:

زمانی که نمی‌توانید نقطه تماس واضحی برای درخواست خود پیدا کنید، از این الگوی ایمیل سرد استفاده کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

این الگوی ایمیل کار می‌کند زیرا به وضوح هدف ارتباط شما را بیان می‌کند و شامل اطلاعاتی درباره مشتریان قبلی برای نشان دادن اعتبار شما می‌شود.

مهمتر از همه، شما اطلاعات تماس را برای شخصی درخواست می‌کنید که برای رسیدگی به درخواست شما مناسب‌تر است، و اطلاعات کافی را به گیرنده می‌دهید تا دقیقاً بفهمد که با چه کسی شما تماس بگیرد، اگر نه.< /p>

Example of B2B email for finding the right person to talk to

3. الگوی ایمیل B2B برای ایجاد ارتباط

سلام [First Name]،

فقط یک پیام سریع در دفتر برای شما گذاشتم. وقتی امروز صبح یک ایمیل خودکار از سلف شما، [NAME OF PREDECESSOR] که به طور خلاصه با او کار کردیم، و قبل از او، [OTHER COWORKER NAME]، که ما نیز با او کار کردیم، یک ایمیل خودکار دریافت کردم، کمی خندیدم.

اول و مهمتر از همه، به خاطر ورود به این نقش جدید تبریک می گویم! من مطمئن هستم که شما چیزهای زیادی در حال انجام است – بنابراین این گفتگو ممکن است به موقع باشد یا نه. اگر استرس دارید، این مورد من است.

نقش من در اینجا کار با مشاغل (در منطقه) است که چگونه می توانند به طور مؤثر و کارآمد ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند، تبدیل ها را افزایش دهند و سرنخ ها را برای مشتریان پرورش دهند.

ماه اول شما چگونه آغاز شده است؟

– [نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar< /div>

زمان استفاده از این الگوی ایمیل سرد:

از این الگو برای ایجاد ارتباط با یک نقطه تماس جدید در شرکتی که قبلاً با آن تجارت کرده اید، استفاده کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

Caroline Ostrander، مدیر ارشد پذیرش مشتری HubSpot، پس از تحقیق در مورد مشتری و یافتن فرصتی برای ایجاد ارتباط، از این الگو استفاده کرد. او نه تنها می‌توانست با احتمالی در مورد شغل جدید ارتباط برقرار کند، بلکه نام همکارانشان را نیز ذکر کرد و به دیگر تلاش‌های او برای کمک به شرکتشان اشاره کرد.

4. الگوی ایمیل B2B برای ایجاد ارزش

سلام [First Name]،

من دیدم که شما اخیراً وایت پیپری درباره X دانلود کرده اید. من با شرکت های مشابهی در [حوزه/صنعت Y] کار کرده ام و فکر کردم که تماس بگیرم.

[Prospect’s Company] برای [شرکت شما] مناسب به نظر می‌رسد و من دوست دارم بدانم اهداف شما برای امسال چیست.

ما اغلب به شرکت‌هایی مانند شما کمک می‌کنیم تا با:

رشد کنند

  • X راه حل/نتیجه
  • راه حل/نتیجه Y
  • راه حل/نتیجه Z

اگر می‌خواهید بدانید چگونه [شرکت شما] می‌تواند به شما در رسیدن به [X اهداف] کمک کند، در تقویم من در اینجا راحت رزرو کنید: [پیوند جلسه]

متشکرم،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar< /div>

زمان استفاده از این الگوی ایمیل سرد:

از این الگوی سرد برای تعیین مقداری که به گیرنده ارائه می‌دهید استفاده کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

چه چیزی برای ارائه به مشتری دارید؟

من دوست دارم که این الگو به شما امکان می‌دهد دقیقاً آنچه را که ارائه می‌دهید با توضیح مختصر مزایا نشان دهید. این الگوی ایمیل B2B همچنین به شما کمک می‌کند تا در تعامل باشید و زمانی را برای برقراری ارتباط به روشی دعوت‌کننده پیشنهاد کنید.

5. الگوی ایمیل B2B برای پیشنهادات رایگان

سلام دکتر [نام خانوادگی]،

من ایمیل قبلی خود را با ابزار رایگانی دنبال می‌کنم که فکر می‌کنم دوستش خواهید داشت.

این یک نظرسنجی تجزیه و تحلیل نام تجاری است که من فقط برای شما ایجاد کردم (به معنای واقعی کلمه، نام شما روی آن است)، که به شما کمک می کند تا متوجه شوید که عملکرد شما با سایر پزشکان در [شهری که در آن هستند را وارد کنید] متفاوت است.

برای شروع نظرسنجی تجزیه و تحلیل تمایز برند، اینجا را کلیک کنید. وقتی صحبت می‌کنیم، پاسخ‌های شما را با برترین مارک‌های پزشک در سراسر کشور مقایسه می‌کنم.

من تقویمم را به اشتراک می گذارم (اینجا را کلیک کنید) تا بتوانیم زمان مناسبی را برای بحث برنامه ریزی کنیم.

از آخر هفته خود لذت ببرید،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar< /div>

زمان استفاده از این الگوی ایمیل سرد:

از این الگو برای پرورش سرنخ ها با پیشنهادی مرتبط و ارزشمند برای جلب علاقه آنها استفاده کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

این ایمیل اصل عمل متقابل آزموده شده و واقعی را آزمایش می‌کند — شما به مشتری بالقوه خود چیزی مفید و مفید می‌دهید تا با هدف بازگرداندن لطف موردنظرتان.

CTA مناسب در انتهای ایمیل، انجام اقدامات احتمالی را به محض دسترسی به ابزار رایگان آسان می‌کند.

Example of b2b email for free offers

6. الگوی ایمیل B2B برای معرفی خود

سلام [نام]،

می‌خواهم خود را به عنوان منبع شما در اینجا در [نام شرکت شما] معرفی کنم. من با مشاغلی در صنعت [نرم افزار، مراقبت های بهداشتی، غیرانتفاعی، آموزش و غیره] کار می کنم و متوجه شدم که در گذشته از وب سایت ما بازدید کرده اید.

این به من انگیزه داد که چند دقیقه ای را در وب سایت [Prospect’s Company] صرف کنم تا درباره نحوه نزدیک شدن شما به [استراتژی X برای خدمات مشتری، فروش، بازاریابی، و غیره] بیشتر بیاموزم. من متوجه برخی زمینه‌های فرصت شدم و تصمیم گرفتم مستقیماً با شما تماس بگیرم.

[شرکت شما] با شرکت‌های مشابه در صنعت شما، مانند [X Company Name] کار می‌کند تا به آنها کمک کند تا [هدف‌های Y] را به انجام برسانند، و [ابزار/راه‌حل‌های Z] را برای موفقیت در اختیارشان قرار دهد.

آیا این هفته 15 دقیقه برای بحث در مورد [شرکت Prospect’s] فرصت دارید؟

اگر چنین است، می‌توانید زمان را مستقیماً در تقویم من در اینجا رزرو کنید: [پیوند جلسات]

منتظر جلسه هستم،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar< /div>

زمان استفاده از این الگوی ایمیل سرد:

زمانی که به دنبال رزرو یک جلسه مقدماتی اولیه با سرنخ هستید، از این الگوی ایمیل استفاده کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

این الگو به این دلیل کار می‌کند که به شما کمک می‌کند با حذف نام استراتژیک و در عین حال ظریف که به شما و شرکتی که نمایندگی می‌کنید، اثبات اجتماعی ارائه می‌کند.

7. الگوی ایمیل B2B که در 24 ساعت 80% نرخ پاسخ دریافت می کند

سلام [First Name]،

ببخشید امروز تلفنی دلتنگت شدم، داشتم زنگ میزدم چون…. (یک دلیل یک جمله ای برای تماس خود، یا نام ارجاع / رویدادی که شما را معرفی کرده است، بگذارید)

در پست صوتی خود، اشاره کردم که در [DATE] در [TIME] با شما تماس خواهم گرفت و البته همیشه می‌توانید قبل از آن با [شماره تلفن شما] با من تماس بگیرید.

من مشتاقانه منتظر اتصال هستم.

به سلامتی،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar< /div>

زمان استفاده از این الگوی ایمیل سرد:

از این ایمیل سرد برای تکمیل پست صوتی که قبلاً گذاشته‌اید استفاده کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

یک ترکیب ایمیل و تماس تلفنی می‌تواند نتایج بزرگی در انتقال مشتری از طریق خط لوله شما داشته باشد.

این الگوی ایمیل کار می کند زیرا یک پیگیری مختصر و دوستانه است تا به مشتریان احتمالی بفهمد که شما فعالانه در تلاش برای برقراری ارتباط با آنها هستید و اینکه ایمیل های شما فقط از یک سیستم خودکار و بدون توجه به شخص در سمت گیرنده.

همچنین، همه به پیام‌های صوتی خود گوش نمی‌دهند، بنابراین اطلاعات یکسانی را از طریق ایمیل به افراد غیر شنونده می‌دهید.

8. الگوی ایمیل B2B برای دیدن اینکه آیا مشتری بالقوه هنوز علاقه مند است

[نام]،

امیدوارم همه چیز خوب باشد. یادآوری کرده بودم که با شما تماس بگیرم تا ببینم اوضاع با طرح‌های [NAME OF CAMPAIGN] چگونه پیش می‌رود. ما چند ماه پیش در مورد شراکت احتمالی صحبت کرده بودیم، اما نتوانستیم قرارداد پیشنهادی خود را رسمی کنیم.

خیلی دوست داریم به عقب برسیم و ببینیم آیا فرصتی برای تعامل با شما و کمک به استراتژی [دپارتمان (تجارت الکترونیک، بازاریابی، و غیره)] شما وجود دارد یا خیر. اگر در این هفته زمانی برای اتصال مجدد دارید به من اطلاع دهید و در مورد جایی که چیزها را می بینید صاحب کسب و کار با صاحب کسب و کار آشنا شوید و من می توانم ایده هایی در مورد جایی که می توانیم کمک کنیم ارائه کنم.

منتظر نظرات شما هستم.

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar /div>

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

وقتی می خواهید اگر یک چشم انداز هنوز به یک پیشنهاد علاقه مند باشد ، سنجید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

به عنوان یک فروشنده ، شما می خواهید مشتری های خود بدانند که توجه شما به آنها و نیازهای آنها متمرکز است و این الگوی کار می کند زیرا به شما امکان می دهد این کار را با شخصی سازی انجام دهید. شما به گیرنده می گویید که در مورد آنها فکر می کنید ، نیازهای آنها را به یاد می آورید و فرصتی تجدید شده برای پیشبرد آنها به آنها می دهید.

Example of B2B email to see if prospect is still interested

9. الگوی ایمیل B2B که چشم انداز را می فهمد مشغول است

سلام [نام اول] ،

متاسفم که ما نتوانسته ایم اتصال برقرار کنیم. باز هم ، من می دانم که چگونه چیزهای هولناک می توانند در محل کار و خانواده باشند.

اگر این کار برای شما راحت تر باشد ، در طول [گزینه در دسترس بودن 1] یا [گزینه در دسترس بودن 2] در دسترس هستم. منظور من این نیست که شما را اشکال بزنم ، اما می خواهم به شما کمک کنم تیم خود را مدیریت کنید تا بتوانید از اهداف [هدف] خود فراتر بروید.

برای برنامه ریزی زمان در تقویم من ، فقط اینجا را کلیک کنید: [پیوند تقویم]

بهترین ،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar /div>

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

برای پیگیری با چشم انداز که می دانید یک برنامه شلوغ دارد.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

این ایمیل پیگیری کار می کند زیرا این چشم انداز را که شما سعی نمی کنید فشار بیاورید ، اطمینان می دهد. درعوض ، این نشان می دهد که شما مایل به ملاقات با آنها در جایی هستند که در آن قرار دارند ، حتی اگر این به معنای برنامه ریزی تماس خارج از دسترس شما باشد.

10. الگوی ایمیل B2B که مکالمه را باز می کند

سلام [نام اول] ،

از آنجا که من در صنعت [نام صنعت] خیلی کار می کنم ، دائماً اخبار صنعت را دنبال می کنم. اخیراً متوجه شدم که شما [موفقیت شرکت] هستید. تبریک می گویم!

معمولاً وقتی این اتفاق بیفتد ، [مسئله تجارت] اولویت می شود. به همین دلیل من فکر کردم ممکن است شما علاقه مند باشید که چگونه به [شرکت مشهور یا رقیب] کمک کردیم به سرعت در جهت جدید خود پیش برویم-بدون هیچ یک از رویکردهای برش کوکی معمولی برای بازاریابی.

کمپین های قبلی ما را در اینجا بررسی کنید – [پیوند به مطالعه موردی مربوطه].

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، بیایید یک تماس سریع برقرار کنیم. 15 دقیقه در اینجا در تقویم من برنامه ریزی کنید: [پیوند تقویم].

با احترام ،

[نام شما]

P.S. اگر شما شخص مناسبی نیستید که با او صحبت کنید ، توصیه می کنید با چه کسی صحبت کنم؟

send-now-hubspot-sales-bar /div>

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

وقتی می خواهید مکالمه را آغاز کنید و مهارت های خود را انعطاف پذیر کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

آنچه این ایمیل را مؤثر می کند این است که نشان می دهد شما در مورد آنچه در صنعت خود اتفاق می افتد ، پالس دارید و واقعاً به موفقیت چشم انداز خود علاقه دارید. شما همچنین با نشان دادن دانش خود ، با چشم انداز خود اعتبار ایجاد می کنید – و اینکه چگونه به سایر مشتری ها با همان مشکل کمک کرده است.

11. الگوی ایمیل B2B برای رسیدن به جلسه با هر کسی

سلام [نام] ،

من به امید یافتن شخص مناسب که اداره می کند [اداره (یعنی رسانه)] می نویسم؟ من همچنین در این تعقیب به [شخص X ، شخص y و شخص Z] نوشتم. اگر صحبت کردن منطقی است ، به من اطلاع دهید که تقویم شما چگونه به نظر می رسد.

اگر شما شخص مناسبی برای صحبت با آن هستید ، تقویم شما چگونه به نظر می رسد؟ اگر نه ، چه کسی را توصیه می کنید که با آنها صحبت می کنم؟

متشکرم ،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar /div>

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

از این الگوی استفاده کنید تا جلسه ای را با یک چشم انداز ایده آل انجام دهید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

با نگه داشتن آن کوتاه و شیرین ، این الگوی ایمیل بلافاصله هدف و جزئیات آنچه را که می خواهید پیش بینی کنید ، بیان می کند. همچنین به آنها اجازه می دهد تا اطلاعات را در کنار شخص صحیح منتقل کنند.

Example of B2B email to land a meeting with anyone

12. الگوی ایمیل B2B برای زمانی که شما نادیده گرفته می شوید

سلام [نام اول] ،

من سعی کردم چند بار به شما برسم تا پیشنهادات مربوط به بهبود [نیازهای تجاری] را بیش از حد ارائه دهم ، اما نشنیده ام که یکی از سه چیز را به من می گوید:

  • همه شما با [نیاز به تجارت] تنظیم شده اید و من باید از مزاحمت شما دست ببرد.
  • شما هنوز هم علاقه مند هستید اما هنوز وقت خود را برای بازگشت به من نداشته اید.
  • شما افتاده اید و نمی توانید از خواب برخیزید ، و در این صورت ، به من اطلاع دهید و با کسی تماس می گیرم تا به شما کمک کند.

لطفا به من اطلاع دهید که کدام یک را شروع به نگرانی می کنم!

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar /div>

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

برای شروع تماس مجدد با یک چشم انداز بی پاسخ.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

بیایید با آن روبرو شویم: در خواندن با قلمرو فروش همراه است. این الگوی ایمیل به شما کمک می کند تا با یادآوری آنها از اهداف خود با یک امضاء طنزآمیز و کم ارزش ، با یک چشم انداز نادیده بگیرید.

13. الگوی ایمیل B2B که به نقاط درد جذاب است

سلام [نام اول] ،

بسیاری از مشتریان سازمانی ما مانند [رقیب] دارای سایت های عظیمی و دامنه های مختلف هستند ، و این امر باعث می شود که مدیریت [نیاز تجاری] خود را به طور مؤثر مدیریت کنند.

پس از شروع کار با [شرکت شما] ، [رقیب] توانست از [محصول شما] برای بهبود [نقطه درد] استفاده کند.

[نتایج X] که آنها از طریق کار خود با [شرکت شما] نیز به دست آوردند و رشد Y را در [کلیک ، پیروان ، فروش و غیره به دست آوردند.].

می خواهید بیشتر حفر کنید تا ببینید [محصول شما] چگونه می تواند به نفع سازمان شما باشد؟ من دوست دارم بیش از یک تماس 15 دقیقه ای برای به اشتراک گذاشتن بیشتر گپ بزنم.

شما می توانید به سادگی به این ایمیل پاسخ دهید و من زمانی را برای گپ زدن تنظیم می کنم!

به زودی چت ،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar /div>

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

وقتی می خواهید به یک چشم انداز اطلاع دهید که نیازهای آنها را درک می کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

این ایمیل جذاب است زیرا نمونه ای از چگونگی کمک به محصول برای حل یک مشکل برای مشتری دیگر ، ایجاد اعتبار با چشم انداز است. سپس ، این فرصت را به آنها می دهد تا در مورد چگونگی سود این محصول به آنها پاسخ دهند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

14. الگوی ایمیل B2B برای ارتباط با افرادی که از وب سایت شما بارگیری شده اند

سلام [نام اول] ،

این [نام شما] از [شرکت] است. من متوجه شدم که شما [بارگیری/تماشای/گوش دادن به] [قطعه محتوا] ، [پیوند].

من فقط می خواستم مطمئن شوم که [مطالب] را دریافت کرده اید و می بینم که آیا سوالی دارید. اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد ، و من فکر کردم ممکن است بتوانم به شما در یافتن پاسخ های مورد نظر کمک کنم.

اگر می خواهید مدتی را برای گپ زدن برنامه ریزی کنید به من اطلاع دهید.

متشکرم ،

[نام شما]

send-now-hubspot-sales-bar /div>

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

برای درگیر شدن با چشم انداز که می دانید علاقه مند و درگیر محتوای وب سایت شما است.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

این الگوی کار می کند زیرا به علاقه ای که گیرنده قبلاً در تعامل خود با وب سایت شما ابراز کرده است ، ایجاد می شود. این یک بخش را برای ایجاد گزارش ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا تخصص خود را در ارائه ارائه دهید تا به آنها کمک کنید تا از محتوای شما بیشترین استفاده را کنند.

Example of B2B email to connect with someone who downloaded content from your website

اگر لیست سرب هدفمند دارید و میزان پاسخ شما با ایمیل های شخصی کمتر از 10 ٪ است ، ایمیل های شما می توانند از برخی کارها استفاده کنند. بیایید بگوییم که یک شرکت B2B برای کمک به ایمیل های آنها به شما می آید. آنها یک سرویس باورنکردنی برای فضای SaaS ارائه می دهند اما با ایمیل های فروش آنها بسیار موفق نیستند. نرخ پاسخ آنها زیر 2 ٪ است.

بعد از حدود یک ماه همکاری با هم ، شما یک فروش ایجاد می کنید. الگوی ایمیل که بیش از 16 مشتری جدید آنها را به خود اختصاص می دهد. بیایید با لمس کردن به برخی از دلایل عدم موفقیت ایمیل .

1. چندین ایده ، نکات صحبت کردن و CTA را به ایمیل وارد کنید.

ممکن است یک محصول شگفت انگیز داشته باشید ، اما اگر در ایمیل های خود بیش از حد ارزش زیادی را برجسته کنید ، خوانندگان را گیج می کنید. از این گذشته ، یک اعتراض فروش مشترک می رود ، “یک ذهن گیج می گوید نه.”

با توجه به این نکته ، به یک ایده در ایمیل خود بچسبید. تمام نسخه هایی که می نویسید باید از آن ایده پشتیبانی کند ، خواه علاقه آنها را جلب کنید ، ارزش اضافه کنید ، یک ادعای اقناعی ایجاد کنید یا اثبات حمایت از ادعاهای خود را ارائه دهید.

از اضافه کردن این اشتباهات متداول در ایمیل های فروش خود خودداری کنید:

  • چندین موضوع در ایمیل
  • ادعای بی ربط به نکته اصلی شما
  • بیش از یک تماس برای عمل

2. آن را طولانی کنید.

به طور کلی ، خریداران شما نمی خواهند مینی کتاب را از طریق ایمیل بخوانند اگر آنها از قبل نمی دانند شما کی هستید. شما ابتدا باید ارزش خود را ارائه دهید و اعتماد ایجاد کنید قبل از اینکه بتوانید توجه آنها را جلب کنید.

با توجه به این نکته ، ایمیل فروش سرد خود را در یک ساختار ایجاد کنید. روشی که به وضوح و به طور خلاصه با موارد زیر ارتباط برقرار می کند:

  • مقداری که اضافه می کنید
  • پیشنهادی که می کنید
  • اثبات پشتیبانی از آن
  • عملی که می خواهید چشم انداز انجام شود

اگر ایمیل های شما خیلی طولانی کار می کنند ، در اینجا باید مراقب آن باشید:

  • جزئیات گل آلود و اطلاعات بی ربط
  • افتخار یا ادعاهایی که در واقع پایه گذاری نشده اند
  • از چشم انداز برای انجام کارهای خیلی زیاد (“یک ذهن گیج می گوید نه.”)

یک احتیاط:

یک کلمه یا شخصیت سخت وجود ندارد که یک ایمیل فروش موفق را ایجاد کند. کپی ایمیل باید تا زمانی که لازم باشد برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود باشد. با توجه به این نکته ، طول ایمیل فروش می تواند با توجه به ترجیحات خریداران شما متفاوت باشد ، هدف آنها چیست و چقدر می توانید از کپی خود خارج شوید.

ایمیل های فروش با فرم بلند جایگاه خود را دارند. به عنوان مثال ، close.com اظهار می دارد که آنها از طولانی مدت استفاده می کنند ایمیل فروش فرم زیرا نرخ درگیری مشترکان آنها به اندازه کافی بالا است تا یک مورد را ضمانت کند.

با این حال ، در بسیاری از موقعیت های ایمیل “سرد” ، ممکن است شما آن سطح بالایی از تعامل را برای توجیه آن نداشته باشید.

3. به جای مشتری در مورد خود و یا تجارت خود صحبت کنید و جشن بگیرید.

دقیقاً مانند زندگی واقعی ، خیلی “من ، من ، من” می تواند تندی داشته باشد. اجازه ندهید که ایمیل شما بیش از حد صحبت کند که چرا عالی هستید ، به خصوص اگر به سرماخوردگی رسیدید. به جای اینکه در مورد خود صحبت کنید ، روی کمک به چشم انداز بر غلبه بر مشکلی که در اختیار دارد تمرکز کنید.

دو بررسی کنید تا مطمئن شوید ایمیل شما نیست:

4. آن را فانتزی کنید.

الگوهای ایمیل بیش از حد فانتزی می توانند ایمیل های شما را حتی با شخصی سازی غیر شخصی و اسپم به نظر برسانند. هیچ کس فکر نمی کند اگر خیلی زیبا باشد ایمیل شخصی دریافت می کند.

مراقب باشید:

  • زمان بیشتری برای وثیقه بصری به جای کپی کردن صرف می شود
  • زبان عمومی که می خواند انگار می تواند برای هر کسی اعمال شود
  • عدم تقسیم بندی در لیست ایمیل

5. عبارات بیش از حد کرکی ، ژارگون و پرکننده اضافه کنید.

من می دانم که ارسال ایمیل دسترسی به فروش می تواند عصبی باشد. به راحتی می توان از آنچه شخص در انتها درباره شما فکر می کند ، گرفتار شوید.

اگر این تسلیت است ، من نام هیچ فروشنده ای را که برای من یک ایمیل سرد یا هر فروشنده ای که ایمیل های مکرر ارسال کرده است برای من به یاد نمی آورم.

اگر یک چشم انداز شما را نمی شناسد ، آنها می دانند که احتمالاً به آنها فروخته می شود. زبان نرم فقط در اطراف بوته ضرب و شتم می کند و پیام شما را زیر پا می گذارد ، که هدف از یک ایمیل سرد را شکست می دهد.

مراقب این ایمیل های ایمیل به ایمیل باشید از خودداری کنید:

  • “شما من را نمی شناسید ، اما …”
  • “هر وقت یک ثانیه دارید …”
  • “من می دانم که وقت شما ارزشمند است ، اما …”
  • “آیا برای ما چت می کند؟”
  • “ببخشید که به شما زحمت می کشم …”

در عوض ، از عباراتی استفاده کنید که به وضوح ارزش را منتقل می کنند ، به نقطه می رسند و چشم انداز را مستقیماً به عمل فراخوانی می کنند.

اگر علاقه ای ندارند ، به هر حال این کار را نمی کردند. زبان نرم تر این واقعیت را تغییر نمی دهد.

6. مثل ربات بنویسید.

این یک اشتباه است که یک عنصر انسانی را در ایمیل های خود وارد نکنید. ایمیل های سرد و سفت و سخت که هیچ کاری جز چنگ زدن به نقاط بازاریابی عمومی انجام نمی دهند ، روشی مطمئن برای خاموش کردن چشم انداز است.

قبل از ارسال آن ، ایمیل خود را اسکن کنید

  • “چه کسی ممکن است نگران باشد”
  • “پیشاپیش متشکرم”
  • “من تضمین می کنم که این محصول …”

در عوض ، به آنچه در مورد شخصیت خریدار خود می دانید متکی باشید و پیام شخصی را ایجاد کنید که از آنها سؤال می کند و مستقیماً با درد آنها صحبت می کند.

7. بیش از حد از ایموجی ها و شخصیت های خاص دیگر استفاده کنید.

از تایپ کردن مانند این خودداری کنید !!! می تواند به عنوان اسپم و غیر حرفه ای دیده شود!

یک ایموجی یا علامت تعجب به خوبی می تواند یک طعم کوچک برای کپی کردن اضافه کند ، اما احتیاط در آنجا “کاملاً مناسب” است.

از شخصیت های خاص زیادی مانند:

خودداری کنید

  • نقاط تعجب
  • نیمه رنگها
  • پرانتز
  • dashes

در عوض ، من توصیه می کنم تا آنجا که می توانید ساده باشید. با ایموجی های خود ، جسورانه و ایتالیایی های خود پراکنده باشید.

8. چندین اشتباه هجی و دستور زبان را مرتکب شوید.

صحبت از اسپم ، ارسال پیام با بسیاری از گرامرها یا اشتباه املایی روش خوبی برای نگاه شیب دار (هاها) است. در بدترین حالت ، اعتماد و اقتدار و حرفه ای شما را زیر سوال می برد.

برای حفظ اعتبار با چشم انداز ، توصیه می کنم:

  • قبل از ارسال ایمیل خود را با صدای بلند بخوانید
  • اجرای آن از طریق یک چکر طلسم
  • از یک همکار برای تصحیح خواسته است

در زیر ، یک کتابخانه الگویی را که می توانید برای چرخاندن بازی ایمیل خود استفاده کنید (به علاوه تعدادی از الگوهای اضافی برای الهام) پیدا خواهید کرد.

بیشتر الگوهای ایمیل سرد

ایمیل های سرد در فروش رایج هستند ، اما آنها فقط برای فروش نیستند.

فرصت های دیگر برای ایمیل های سرد فراخوانی می شود ، و در زیر ، من الگوهای ایمیل سرد بیشتری را برای موارد مختلف استفاده به اشتراک می گذارم.

1. الگوی ایمیل سرد برای دسترسی به پست مهمان

سلام [نام گیرنده] ،

من [نام شما] هستم ، و من محتوا را در [وب سایت گیرنده] تحسین می کنم. من در [طاقچه شما] تخصص دارم و با موفقیت در سیستم عامل هایی مانند [پیوند به کار قبلی 1] و [پیوند به کار قبلی 2] کمک کرده ام.

من دوست دارم یک پست مهمان را در مورد [ایده موضوع 1] ، [ایده موضوع 2] ارائه دهم ، یا موضوعاتی را که با مخاطبان خود هماهنگ شده است ، کشف کنم. اگر علاقه مند هستید به من اطلاع دهید و من می توانم جزئیات و نمونه های بیشتری را ارائه دهم.

منتظر یک همکاری بالقوه هستم!

با احترام ،

[نام شما]

[اطلاعات تماس شما]

send-now-hubspot-sales-bar

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

برای فرود فرصت های وبلاگ نویسی مهمان.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

من این الگوی ایمیل را دوست دارم زیرا این یک مقدمه مختصر برای شما و مهارت شما است و با پیوند دادن به کارهای قبلی ، اعتبار و تخصص را ایجاد می کند. شما همچنین ایده های موضوع را به عنوان یک CTA فعال برای ایجاد تعامل ارائه می دهید.

2. الگوی ایمیل سرد برای دریافت پوشش مطبوعات

سلام [نام گیرنده] ،

من [نام شما] از [شرکت شما] هستم. ما یک شرکت [گروه محصول] هستیم که با [هدف محصول شما] به [مشتری مشتری] کمک می کند.

من [خوانده ، مصرف ، کلمه مرتبط با آن] محتوای خود را در [Outlet یا نام انتشار] ، و من به این نتیجه می رسم که آیا شما به داستانی در مورد [محصول یا پیشنهادی که به دنبال مطبوعات هستید علاقه مند هستید ]. من فکر می کنم این یک مناسب برای مخاطبان شما است زیرا [توضیح دهید که چگونه پیشنهاد یا محصول شما متناسب است].

[ما هستیم یا من] برای مصاحبه ها و ارائه بینش های اضافی در دسترس است ، و می توانید وب سایت ما را در اینجا [Hyperlink] بررسی کنید و فیلم های محصول را در اینجا مشاهده کنید [پیوند].

به من اطلاع دهید که آیا این مورد علاقه شما است یا خیر. خیلی ممنون از وقت و توجه شما!

با احترام ،

[نام شما]

[اطلاعات تماس شما]

send-now-hubspot-sales-bar

چه موقع از این الگوی ایمیل سرد استفاده می کنید:

داستان قانع کننده پیشنهادات خود را به رسانه ها ، نشریات یا حتی روزنامه نگاران برای پوشش مطبوعاتی مطرح کنید.

چرا این الگوی ایمیل سرد کار می کند:

این الگوی کار می کند زیرا حدس و گمان کمی را برای گیرنده در مورد اینکه چرا این امر می تواند پوشش شما را معقول کند ، ایجاد می کند. این دقیقاً همان چیزی را که می خواهید تحت پوشش قرار دهید ، نحوه ارتباط آن با گیرنده را بیان می کند و آمادگی شما را برای مصاحبه های رسانه ای نشان می دهد.

این همچنین حرفه ای و رسمی است ، زیرا لحن مکالمه ای استراتژی خوبی برای درخواست های مطبوعاتی نیست.

3. الگوی ایمیل سرد برای روابط عمومی

سلام [نام گیرنده] ،

نام من [نام شما] است ، و من [در/برای] [برند یا شرکت] کار می کنم. من شما را در [کانال] دنبال کرده ام و واقعاً عاشق [نوع محتوا] در مورد [موضوع] هستم.

در [برند یا شرکت] ، ما [پیشنهاد شما و گزاره ارزش منحصر به فرد]. من دوست دارم [محصول یا خدمات مربوطه] ما را برای شما ارسال کنم تا بتوانید آن را امتحان کنید و بازخورد خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. من فکر می کنم شما قدردانی خواهید کرد که چگونه [چگونه پیشنهاد شما نیازهای آنها را برآورده می کند].

اگر علاقه مند هستید به من اطلاع دهید. با تشکر!

با احترام ،

[نام شما]

[موقعیت و شرکت شما]

send-now-hubspot-sales-bar

When to Use This Cold Email Template:

Use this cold email template when you want to offer your product or service in exchange for a review and brand visibility.

Why This Cold Email Template Works:

This template works because it establishes a personal connection and highlights a value proposition that could generate excitement for this exclusive opportunity.

4. Cold Email Template for Collaboration Proposal

Hi [Recipient’s Name],

I’m [your name] from [company or brand], and I’ve been a fan of you for a while. I really enjoy [specifics of what you like].

I think there’s great potential for us to collaborate. Combining our [strengths you share] and expertise in [relevant topic area], we can complement each other’s strengths and do something truly impactful for both our audiences. Here’s a few of my ideas:

  • [Brief Idea]
  • [Brief Idea]

I’d love to schedule a [next step] and dive deeper into how we’d work together. Let me know if you want to join forces.

Best regards,

[Your Name]

[Your Contact Information]

send-now-hubspot-sales-bar

When to Use This Cold Email Template:

Use this cold email template to reach out to collaborators for mutually beneficial opportunities.

Why This Cold Email Template Works:

This template works because it uses a friendly and approachable tone and highlights the relevance of a collaboration between you and the recipient. It also presents a clear CTA to initiate further discussion of the brief ideas you’ve shared.

5. Cold Email Template for Job Recruitment

Hi [Recipient’s Name],

I hope you’re well! My name is [You’re Name] and I’m a recruiter [at/for] [company or brand name]. I’m reaching out because I’m hiring for [position], who will play a key role in [position goal].

I came across your [] on [channel], and your experience with [recipients past experience] and I wanted to see if you might be interested in learning more about the role.

If you’re interested, here’s a link to my calendar where you can schedule a [next step]. This would be a no-strings attached exploratory call to learn more about the role and your interest.

Best regards,

[Your Name]

[Company and Position]

send-now-hubspot-sales-bar

When to Use This Cold Email Template:

Use this cold email template when you’ve identified a qualified candidate for a role you’re recruiting for.

Why This Cold Email Template Works:

This email template works because it gets rid of any long-winded explanations of company details and role expectations for something more relevant: a direct explanation of how the potential candidate relates to the role.

It also offers a casual form of follow-up, letting the recipient know that they won’t be jumping into a job interview if they schedule a meeting.

Send B2B Sales Emails That Prospects Will Read

Crafting the perfect cold sales email can be tricky, but these tips and templates are a great place to start. Above all else, remember to keep it simple and helpful. By understanding exactly what not to include in your sales email, you’ll be able to cut through the noise in your prospect’s inbox and truly stand out as a solutions-oriented partner to their business.

Editor’s note: This post was originally published on March 7, 2019 and has been updated for comprehensiveness.

New Call-to-Action

New Call-to-action

 

Crafting the perfect B2B cold sales email is both an art and a science. They must include a compelling subject line and engaging message all within a skimmable length — but writing cold emails is not always as easy as it sounds. Balancing a friendly tone with getting to the point can be tricky. Crafting a CTA that is inviting and not forceful takes skill.

cold email template

Luckily, you won’t have to figure it out on your own. In this piece, I’ll share expert tips on best practices, templates to use, and what not to write in your next cold email to give you the confidence to write attention-grabbing emails that prospects want to read.

Editor’s note: This post contains an excerpt from the book The Predictable Revenue Guide to Tripling Your Sales, and is published here with permission.

Download Now: 25 Sales Email Templates [Free Access]

25 sales email templates from HubSpot

{{ sgMacro.render_ftSnippet({ header: “How to Write a Cold Sales Email”, content_type: “ordered_list”, list: { items : [ “Research and understand recipients’ pain points.”, “Craft an exciting subject line.”, “Include an enticing and specific offer.”, “Back up all claims with proof.”, “Be clear and concise. “, “Make sure your copy feels human and natural to the reader.”, “Personalize, personalize, personalize. “, “Give a clear CTA. “, “9. Include a professional email signature”Include a P.S. after your sign-off. ” ] }, paragraph: { content: “” } }) }}

1. Research and understand recipients’ pain points.

A pain point is something your prospect is consistently struggling with. Pain points can range from unmet needs on the individual level to major problems plaguing an entire company.

The best way to uncover these pain points is through research. I recommend doing this before anything else in your process, as it impacts every element of what you’ll include in your email, from the keywords you use in your subject line to the unique offer you present.

Bruno Gavino, Founder and CEO of CodeDesign, says he always takes the time to research before reaching out. He said, “Before writing a cold email, I conduct thorough research on the potential client’s business, industry trends, and even their competitors. This allows me to understand their specific needs, challenges, and opportunities.”

Once he’s uncovered their key pain points, he tailors his emails to speak directly to the recipient’s pain points, and how his offer is a direct solution. He adds, “This customization shows the recipient that I have a genuine interest in their success and am not just sending a generic sales pitch.”

And, directly tailoring email content to pain points builds trust and shows that you take recipients seriously.

{% module_block module “widget_9c411a72-294f-45fb-a510-6f72952a567c” %}{% module_attribute “child_css” is_json=”true” %}{% raw %}{}

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا