کسب و کار

چرا ردیابی فعالیت فروش مهم است [+ 10 بهترین ابزار و الگوهای ردیاب هدف فروش]

چرا ردیابی فعالیت فروش مهم است [+ 10 بهترین ابزار و الگوهای ردیاب هدف فروش]

تقویم‌ها، برنامه‌ریزان، فهرست‌های کارها. اینها تنها تعدادی از ابزارهایی هستند که ما از آنها برای در جریان ماندن از فعالیت های روزانه خود استفاده می کنیم. اما چگونه می توانید از فعالیت های فروش خود مطلع شوید؟ با ردیاب‌های فعالیت فروش.

salesperson using sales goal trackers and templates

اگر یک رهبر فروش هستید، تعیین معیارهای کلیدی برای ارزیابی تیم فروش خود بسیار مهم است. با استفاده از ابزارهای ردیابی هدف فروش و فعالیت، می‌توانید موارد بیشتری عملکرد کسب و کار خود را به دقت بررسی کنید و با تصویر واضح تری به اهداف فروش دست یابید.

Download Now: Sales Conversion Rate Calculator [Free Template]

در این پست، ما تعریف خواهیم کرد که ردیاب فعالیت فروش چیست و چگونه از آن استفاده کنیم. به‌علاوه، ما برخی از ابزارهای مورد علاقه خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا به تیم فروش شما کمک کنیم روند خود را ساده‌تر کنند.

فهرست محتوا

چرا ردیابی فعالیت فروش مهم است

همانطور که ضرب المثل می گوید، “آنچه اندازه گیری می شود بهبود می یابد.” خواه من قصد دارم مهارت های فروش خود را تقویت کنم یا تیمی از مشارکت کنندگان فردی را مدیریت می کنم، ردیابی فروش و فعالیت هایی که منجر به آنها می شود برای حفظ و بستن خط لوله سالم ضروری است.

طبق تجربه من، بدون وجود فرآیندها و ابزارهای ردیابی مناسب، بخش فروش می‌تواند مانند جعبه سیاهی باشد که در آن ورودی‌های نامشخص خروجی‌های مبهم به دست می‌آورند – دستورالعملی برای فرسودگی شغلی در هر سازمانی.

برای ایجاد فرهنگی که در آن استعدادهای فروش شما واقعاً بخواهند در آن باقی بمانند، باید راه‌حل‌های ردیابی بدون مزاحمت را پیاده‌سازی کنید که در آن موفقیت و فرآیندی که آن را ایجاد کرده قابل شناسایی و تکرار باشد.

در نقش من به عنوان رئیس توسعه کسب و کار برای یک شرکت SaaS که به سرعت در حال رشد است، هیچ ابزاری مهمتر از ردیاب فعالیت فروش نبوده است. با ردیاب ما، من مخاطبین فروش و سهمیه‌ها را مدیریت می‌کنم و معاملات فردی را در حین عبور از خط لوله فروش نظارت می‌کنم.

زمانی که چندین سال پیش نقش خود را شروع کردم، بخش فروش بهم ریخته بود، با نمایندگانی که برای ردیابی فعالیت های خود تلاش می کردند، چه رسد به دستیابی به سهمیه واقعی. یکی از اولین قدم‌های من پیاده‌سازی مرکز فروش HubSpot به همراه یک برنامه آموزشی به همان اندازه قوی بود تا به همه کمک کند قابلیت‌های ابزار جدید ما را درک کنند.

پیچیدگی ردیاب فعالیت فروش شما لزوماً با اندازه و بودجه سازمان شما متفاوت است، از یک صفحه گسترده ساده تا یک قطعه اختصاصی از پشته فناوری شما که به طور خودکار در پس‌زمینه کار می‌کند. در هر صورت، اجزای اصلی ردیابی فروش یکسان هستند. در اینجا عناصر ردیابی فروش هستند که من مهمترین آنها را یافتم. 

عناصر ردیابی فروش

1. اهداف فروش سازمانی

از نمای بالا به پایین، ردیاب فعالیت فروش باید برای دستیابی به اهداف فروش سازمانی قابل اندازه گیری طراحی شود. اگر هدف برای سه ماهه سوم افزایش 10 درصدی 3 میلیون دلاری در درآمد سه ماهه باشد، تیم فروش باید 300 هزار دلار اضافی فروش داشته باشد. با ایجاد یک اندازه متوسط ​​معامله، رهبران فروش می توانند تعیین کنند که برای دستیابی به هدف سازمانی چند معامله باید بسته شود.

C-suite همیشه فروش بیشتری می‌خواهد، به همین دلیل است که دریافتم وجود یک ردیاب فعالیت فروش که بتواند به شرکت نشان دهد چگونه می‌تواند واقعاً به اهداف برسد، حیاتی است.

وقتی برای دستیابی به موارد بیشتری در بخش فروش تحت فشار قرار می گیرید، خواه 10٪ باشد یا 50٪، ردیاب فعالیت فروش به تصمیم گیرندگان کمک می کند تا بفهمند چه ورودی های اضافی برای رسیدن به این اعداد لازم است، چه به معنای افزایش شما باشد. تعداد کار SDR، خودکار کردن گردش کار نقل قول شما، یا سرمایه‌گذاری در ابزارهای جدید برای مقیاس‌بندی خروجی.

2. سهمیه های فردی

وقتی یک تیم فروش هدفی را در نظر گرفت، تعیین سهمیه‌های فردی به آسانی تقسیم کل درآمد مورد نظر بر تعداد تکرارهای تیم است، با در نظر گرفتن برخی تفاوت‌های منطقه و قانون کلی که تقریباً 70-80٪ است. نمایندگان شما باید بتوانند سهمیه خود را برآورده کنند – در غیر این صورت سهمیه های تعیین شده شما ممکن است واقع بینانه نباشد.

سهمیه‌های ردیابی برای محاسبه غرامت نمایندگان فروش شما حیاتی است، اما من متوجه شده‌ام که مزایایی دارد که اغلب نادیده گرفته می‌شود. هنگامی که تعدادی از مشارکت کنندگان در تیم شما به طور مداوم از سهمیه خود فراتر می روند، بقیه بخش ها متوجه خواهند شد.

اگر افراد مناسبی را استخدام کرده باشید، تکرارهای متوسط ​​متوجه خواهند شد که باید از رفتار بازیکنان برتر شما تقلید کنند. در سازمانی که ارتباط و همکاری ارزش دارد، سواری رو به رشد واقعاً می‌تواند همه کشتی‌ها را بالا ببرد.

3. معیارهای عملکرد

وقتی بدانید که هر مشارکت‌کننده باید چه مقدار درآمد ایجاد کند، می‌توانید فعالیت‌هایی را که در طول تاریخ برای تولید آن درآمد مورد نیاز بوده‌اند، تقسیم کنید.

چه تیم فروش شما متشکل از تکرارهای تمام چرخه باشد یا SDR هایی که تقویم AE را با سرنخ های واجد شرایط پر می کنند، برای تعیین ورودی های لازم و ترسیم آن معیارها در ردیاب فعالیت فروش خود، از هدف فروش عقب تر کار کنید.

اگر برای برنامه‌ریزی یک نسخه آزمایشی واجد شرایط، ۲۰ تماس خروجی طول می‌کشد و AE‌های شما به طور متوسط ​​۲۰ درصد از نسخه‌های نمایشی را تبدیل می‌کنند، SDR‌های شما باید ۱۰۰ تماس برقرار کنند تا یک معامله بسته ایجاد شود.

ارزش آن معامله و اندازه تیم فروش شما نشان می دهد که چه تعداد شماره گیری در ماه باید انجام شود، و ردیاب فعالیت ورودی های مشارکت کنندگان فردی شما، پیشرفت معاملات در مراحل خط لوله شما را خلاصه می کند. ، و کسب و کار جدید خالص که در نتیجه تلاش های فروش فردی و جمعی در طول زمان پدیدار می شود.

فروش، مانند همه حرفه‌ها، هم عملکرد بالا و هم عقب افتاده دارد، با اکثر تکرارها نزدیک به میانگین. در تجربه من، هیچ چیز مانند سوراخ کردن پرده “شانس” و شکستن نتایج بسیار مطلوب به ورودی های عملی، عملکرد و طول عمر افرادی که در وسط منحنی زنگ هستند را بهبود نمی بخشد.

این خرابی در نهایت دلیل اهمیت یک ردیاب فعالیت فروش در هر سازمانی است که در حال حاضر کور است. با ردیابی فعالیت‌ها و معاملات بسته‌ای که تولید می‌کنند، رهبران می‌توانند فرمولی برای موفقیت در فروش پایدار پیدا کنند.

نحوه پیگیری فروش

به طور کلی تر، یک ابزار ردیابی، صفحه گسترده یا الگو به شما کمک می کند تا همه اطلاعاتی را که باید در یک مکان مرور کنید، آسان می کند. سپس می‌توانید از این منابع برای شناسایی سریع روندها و هرگونه اصلاحات مورد نیاز در جلسات فردی و تیمی برای بررسی عملکرد استفاده کنید.

برای تکمیل آن، دیدن جایی که به بهبود نیاز دارید به این معنی است که می‌توانید برنامه‌ای را اجرا کنید که عملکرد فروش و زمان تیم را بهینه می‌کند.

در سطحی دقیق‌تر، شما و تیمتان می‌توانید از ردیاب‌ها برای پیگیری فعالیت‌های کلیدی که عملکرد فروش را افزایش می‌دهند، از جمله موارد زیر استفاده کنید.

جستجو

مواجهه اینجاست: اکتشاف می تواند یک فعالیت وقت گیر و گاهی اوقات خسته کننده باشد. با این حال، بدون آن؟ خط لوله فروش شما ممکن است خشک شود — و سریع. بنابراین یافتن افراد بالقوه ضروری است، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید در این کار کارآمدتر باشید.< /p>

البته، از یک ردیاب فروش برای ثبت اصول اولیه استفاده کنید، مانند نام شرکت/تصمیم گیرندگان، شماره تماس، نقاط درد، فعالیت های اطلاع رسانی و غیره.

اما فراتر از آن، محل و نحوه یافتن مشتریان بالقوه شما و تیم فروش خود را ثبت کنید. سپس، یادداشت کنید که این فعالیت روزانه چند ساعت طول می کشد. هنگامی که داده‌های کافی را جمع‌آوری کردید، یافتن راه‌هایی که شما و تیمتان می‌توانید جستجوگرها را بهینه کنید آسان‌تر خواهد بود.

نکته: اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، چرا هوش مصنوعی را برای تست درایو بیرون نمی‌آورید؟ طبق گزارش وضعیت هوش مصنوعی ما، نزدیک به 80 درصد از متخصصان فروش می گویند که هوش مصنوعی به آنها کمک می کند تا زمان بیشتری را برای مهم ترین بخش های نقش خود صرف کنند. علاوه بر این، یافتن بینش‌های مبتنی بر داده‌ها (34%) و کمک به نوشتن پیام‌های ارتباطی بالقوه (31%) دو مورد از محبوب‌ترین موارد استفاده از هوش مصنوعی در فروش هستند.

بررسی

مانند جستجو، تماس سرد یک فعالیت فروش وقت گیر اما ضروری است. باز هم، مانند جستجو، ردیابی این وظیفه پتانسیل را برای کارایی بهتر باز می کند. برای شروع، مواردی مانند اگر/زمانی که با مشتری احتمالی تماس گرفته اید و چگونه (مانند تماس سرد، ایمیل، یا حضوری) را یادداشت کنید.

آیا می‌خواهید نرخ بازدید خود را پیگیری کنید؟ در صورت مراجعه به دربه‌دربه‌در. سپس، حجم جلساتی را که رزرو کرده‌اید بر اساس دسترسی‌تان دنبال کنید.

پس از یک ماه یا بیشتر، ممکن است روندها را نیز کشف کنید، مانند روزهای خاصی از هفته که مشتریان بالقوه بیشتری تلفن را برمی‌دارند. سپس می‌توانید در آن روزها زمان بیشتری را به اطلاع‌رسانی احتمالی اختصاص دهید.

نکته: برای بهبود میزان بازدید خود یا تیمتان، آموزش فروش داخلی. به عنوان مثال، یک درس ساده در مورد استفاده از صدای مشتری (VOC) در جستجوی فروش می تواند تفاوت ایجاد کند.

جلسات

آیا می دانید در یک نگاه شما یا تیمتان در این هفته چند جلسه برگزار کردید؟ اگر نه، آیا باید شروع به جست‌وجو در دفتر خاطرات مردم کنید تا متوجه شوید؟ اگر به «نه» و سپس «بله» پاسخ دادید، برای شروع ثبت این اطلاعات به یک ردیاب فروش نیاز دارید.

علاوه بر ثبت تعداد جلسات برگزار شده، می توانید از ردیاب فروش برای ثبت تعداد جلساتی که نتیجه مثبت داشته اند استفاده کنید. تعداد جلسات رزرو شده نشان می‌دهد که آیا اکتشاف و توسعه شما کار می‌کند یا خیر. و تعداد جلساتی که منجر به یک نتیجه مثبت می شود، نشان می دهد که آیا جلسات شما نیاز به بهبود دارند یا خیر.

نکته: اگر جلسات بالقوه منجر به معاملات نشد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که تکنیک های بسته شدن فروش.

در اینجا بهترین نرم‌افزار، الگوها و ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند فعالیت فروش خود را پیگیری کنید، اثربخشی تیم خود را نظارت کنید و تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها را برای کسب‌وکار خود بگیرید.

نرم افزار ردیابی فروش

1. نرم افزار ردیابی فروش HubSpot

اگر به دنبال چیزی بیش از یک الگو برای کار با آن هستید، HubSpot Sales Hub نرم‌افزار ردیابی فروش را برای خودکارسازی و ساده‌تر کردن فرآیند فروش شما در حین حرکت مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد.

من دوست دارم که سازماندهی هر بخش از خط لوله فروش با ردیاب فروش HubSpot چقدر آسان است. به علاوه، با مقدار جزئیاتی که می‌توانید به هر کارت اضافه کنید، شما یا هم تیمی‌تان می‌توانید هر زمین مسابقه و پیگیری را شخصی کنید.

بهترین برای: تیم‌های فروش به دنبال راهی برای پیگیری فروش و اهداف هستند.

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c8eb80701

شروع به کار با نرم افزار رایگان ردیابی فروش

آنچه را دوست دارم

  • به شما درک بهتری از مقداری از خط لوله شما در هر مرحله از چرخه فروش شما در هر زمان می دهد، بنابراین می توانید گلوگاه ها را از بین ببرید و سریعتر ببندید.
  • اتوماسیون وظایف اساسی و گردش کار را ساده‌تر می‌کند — تیم فروش خود را برای ایجاد روابط و بستن قراردادها آزاد می‌کند.
  • به شما امکان می دهد صندوق ورودی ایمیل خود را به طور خودکار متصل کنید، بنابراین اسناد و ارتباطات ارسال شده به مشتریان احتمالی به طور خودکار در HubSpot CRM.

2. داشبورد فروش HubSpot

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c8f3b2696

علاوه بر نرم افزار Sales Hub، تیم فروش شما می تواند از داشبوردهای تعاملی رایگان برای ردیابی فعالیت فروش با استفاده از HubSpot CRM و Sales Hub استفاده کند. با استفاده از این ابزار، می توانید خط لوله خود را با استفاده از معیارهای مختلف ردیابی کنید و داده ها را برای پیش بینی معاملات شفاف مدیریت کنید.

داده‌ها می‌توانند هر کاری را که انجام می‌دهید راهنمایی کند، حتی در فروش. در تجربه من، ماندن در مسیر اهدافم زمانی آسان‌تر و انگیزه‌بخش‌تر است که بتوانم عملکردم را ببینم. این چیزی است که من در مورد داشبورد فروش HubSpot دوست دارم: نمودارها درک بصری عملکرد من را ارائه می دهند.

بهترین برای: پیش‌بینی معامله بصری و ردیابی فروش.

آنچه را دوست دارم

  • گزارش پیش‌بینی معامله را ارائه می‌کند تا میزان درآمد پیش‌بینی‌شده را بر اساس مرحله معامله به شما نشان دهد.
  • به شما کمک می‌کند تا با چندین گزارش بر اساس عملکرد فروش، نحوه حرکت مشتریان بالقوه را در خط لوله نظارت کنید.
  • به شما امکان می دهد زمان کمتری را برای ایجاد گزارش در صفحات گسترده صرف کنید و زمان بیشتری را برای پاسخگویی دقیق به سوالات استراتژیک کسب و کار خود اختصاص دهید.
  • دارای تابلوهای قالب از پیش ساخته شده است، بنابراین لازم نیست داشبورد خط لوله خود را از ابتدا ایجاد کنید.
  • شامل اتوماسیون داخلی برای کمک به تکمیل کارهای تکراری.
  • بیش از 150 ادغام با ابزارهایی را ارائه می دهد که می تواند خط لوله فروش و ردیابی هدف شما را ارتقا دهد.
  • به سفارشی‌سازی سبک نمایش، انتخاب از بین Gantt، Kanban و موارد دیگر اجازه می‌دهد.

3. صفحه هوشمند

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c8f63d894

منبع تصویر< /em>

Smartsheet یک پلت فرم مدیریت کار با قابلیت های قدرتمند ردیابی فروش است. اولین چیزی که توجه من را جلب کرد این بود که این ابزار چقدر شبیه به یک صفحه گسترده است. این می تواند برای هر کسی که زمان زیادی را صرف ردیابی اهداف و داده های فروش خود در اکسل کرده است، اما آماده ارتقا به یک راه حل جامع تر است، مفید باشد.

این پلتفرم همچنین برای ارائه دید و ادغام بیشتر طراحی شده است که آن را برای تیم های بزرگ مفید می کند.

بهترین برای: رهبران و مدیران فروش در سطح سازمانی که به دنبال دید بیشتر و هماهنگی با فعالیت‌های نمایندگی فروش هستند.

آنچه را دوست دارم

  • پیش‌بینی فروش در زمان واقعی و مشاهده وظایف را ارائه می‌دهد.
  • دارای یک رابط به سبک اکسل است که آشنایی سریع با آن را برای کاربران Excel یا Google Sheet آسان می کند.
  • ویژگی‌های مدیریت کار مشترک، کار تیم‌ها را به‌طور همزمان بر روی وظایف ردیابی هدف فروش آسان می‌کند.

ردیاب فروش رایگان

4. Trello

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c8f8c4522

منبع تصویر

Trello یک ابزار مدیریت پروژه است که می توانید آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. من شخصاً متوجه شدم که برای ردیابی ارتباط فروش من با مشتریان عالی عمل می کند. تابلوی سبک کانبان تجسم دسترسی و حفظ اهداف فروش را آسان می کند.

طرح رایگان برای افراد یا تیم‌های کوچکی که به‌طور هم‌زمان روی معاملات کمتری کار می‌کنند عالی عمل می‌کند. ممکن است شما به 10 تخته محدود شده باشید (که من از آنها برای نشان دادن مراحل مختلف در خط لوله فروش استفاده می کنم)، اما می توانید کارت های نامحدود اضافه کنید (من از آنها برای هر کار و تعامل با مشتری استفاده می کنم).

بهترین برای: تیم های کوچکی که به دنبال داشبورد خط لوله بصری هستند.

آنچه را دوست دارم

  • برای ردیابی اطلاعات اولیه برای حجم کمی از سرنخ ها خوب است.
  • پلتفرم بسیار بصری، بنابراین مشاهده کلی خط لوله کامل، از جمله وظایف کلیدی و وضعیت وظایف مربوط به هر مرحله، آسان است.
  • کاربر پسند، و تخته های قالب از پیش ساخته شده و اتوماسیون داخلی، شروع کار با نرم افزار را آسان تر می کند.
  • بیش از 150 ادغام با ابزارهایی که می توانند خط لوله فروش و ردیابی هدف شما را ارتقا دهند.

5. Monday.com

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c8faed8f0

منبع تصویر< /em>

Monday.com CRM فروش مخصوص به خود را دارد، اما می‌توانید از طرح رایگان برای دسترسی به برخی ویژگی‌های برنامه‌ریزی گردش کار نیز استفاده کنید. من از نحوه سازماندهی تابلوهای دوشنبه خوشم می آید. به نظر من، آنها تقریباً شبیه یک نسخه بصری تر از صفحه گسترده هستند.

اگر یک رهبر فروش فردی هستید، نسخه رایگان آن برای سازماندهی و ردیابی داده‌های مشتری و فعالیت‌های فروش ارزش دارد.

بهترین برای: افرادی که ردیابی هدف فروش را شروع می کنند.

آنچه را دوست دارم

  • راه اندازی آسان و شهودی است و نماهای قابل تنظیم به مدیریت کار کمک می کند.
  • برای مشاهده حجم زیاد داده در یک مکان عالی است.
  • روشی دقیق برای حفظ جریان کار و اهداف فروش شما ارائه می دهد.

الگوهای ردیابی فروش

6. الگوی ردیاب داده فروش

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c8fc89ad0

من شخصاً یک صفحه گسترده خوب را دوست دارم. من همچنین عاشق یک الگوی رایگان هستم، بنابراین این داشبورد فروش یک برد-برد است.

داشبورد فروش راهی ساده و در عین حال موثر برای تجسم داده های فروش شما است. با یک برنامه ریز تماس فروش، می توانید به تیم خود کمک کنید فعالیت های اطلاع رسانی و عملکرد آنها را پیگیری و مدیریت کنید.

بهترین برای: ادغام با گردش کار فعلی شما.

آنچه را دوست دارم

  • عکس‌های فوری مناسبی از اهداف و معیارهای کلیدی فروش ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند عملکرد تیم خود را با دقت و دقت بیشتری پیگیری کنید.
  • همزمان با پر کردن هر بخش شامل دستورالعمل‌های گام به گام است.
  • به شما امکان می‌دهد یک داشبورد فروش خلاقانه بسازید که شما را برای به دست آوردن رکوردهای فروش جدید مجهز می‌کند.
  • قالب ها را می توان در Excel یا Google Sheets استفاده کرد.

7. الگوی CRM

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c8febf16b

اگر به یک CRM فروش علاقه دارید اما کاملاً آماده نیستید که به یک راه حل کامل متعهد شوید، من این الگوی رایگان CRM را دوست دارم.

HubSpot یک ردیاب پیگیری دقیق فروش را ایجاد کرد (یا ردیاب CRM) به شرکت شما کمک می کند تا نحوه تعامل خود با مشتریانی که محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند، پیگیری کند. مکانی برای یادداشت‌های جلسه، نام‌ها، عناوین و راه‌حل‌های پیشنهادی خواهید داشت که می‌خواهید در تماس بعدی خود درباره آن‌ها صحبت کنید.

بهترین برای: دریافت مقدمه ای برای ردیابی فروش.

آنچه را دوست دارم

  • خط لوله فروش شما و ارزش فرصت های باز شما را برای مدیریت بهتر روابط نشان می دهد.
  • به شما کمک می کند تا با محاسبه پیشرفت هر فرصتی که وارد می کنید، نسبت برد/باخت تیم خود را بهتر محاسبه کنید.
  • به فروشندگان کمک می کند تا مشتریان بالقوه را بر اساس اولویت بهتر سازماندهی، پیگیری و رتبه بندی کنند.

8. الگوی پیش‌بینی فروش

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c9011a98b

منبع تصویر

اگر با این فرآیند آشنایی ندارید، پیش‌بینی فروش می‌تواند مشکل باشد، اما این الگوی پیش‌بینی فروش، درک آن را آسان می‌کند. در تجربه من، استفاده از آن نیز بسیار آسان بود.

این الگوی پیش‌بینی به شما امکان می‌دهد مرحله معامله را مشاهده کنید تا به شما در محاسبه احتمال بستن موفقیت‌آمیز کمک کند. همچنین می‌تواند از این رقم برای محاسبه اعداد خط لوله آینده استفاده کند، بنابراین هرگز یک قیف خالی برای شما باقی نمی‌ماند.

علاوه بر آن، این منبع با سایر الگوها و چک لیست‌های فروش مفید در بسته‌ای مفید برای بهره‌وری فروش ارائه می‌شود.

بهترین برای: استارت آپ ها، کارآفرینان، و نمایندگان فروش که به تازگی شروع به کار کرده اند.

آنچه را دوست دارم

  • پیشرفت فروش را بر افزایش سه ماهه تقسیم می کند تا نرخ های بسته شدن را بهتر پیش بینی کند.
  • وارد کردن و تفسیر داده ها در یک برگه ساده آسان است.
  • ابزار مفیدی برای کارآفرینان پرمشغله یا تیم‌های فروش کوچک.

9. الگوی خط لوله فروش

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c90431870

منبع تصویر

اگر یک سهامدار کلیدی در سازمان خود هستید، داشتن دیدی کلان از فعالیت‌های تیم فروشتان کمک می‌کند – به‌ویژه با توجه به آنچه در حال حاضر در خط لوله فروش.

من دوست دارم که این صفحه‌گسترده ردیابی تعداد معاملات را در هر مرحله تجزیه کند تا بتوانید پیشرفت و فرصت‌ها را در تیم فروش تجسم کنید.

بهترین برای: تجزیه و تحلیل خط لوله فروش در سطح بالا.

آنچه را دوست دارم

  • ردیاب ساده و در عین حال موثر که می تواند برای ارزیابی بهتر استراتژی فروش استفاده شود.
  • میانگین درصد احتمالی از مشتریان احتمالی که به هر مرحله می رسند را ارائه می دهد.
  • شامل نمودارهای میله‌ای بصری است که می‌تواند نشانگر آسانی باشد که نشان می‌دهد کدام مراحل در خط لوله می‌تواند بهبود یابد تا به فروشندگان کمک کند تا برنده شوند.

10. صفحه گسترده ردیابی فروش سرنخ

da86d8b1d8a7 d8b1d8afdb8cd8a7d8a8db8c d981d8b9d8a7d984db8cd8aa d981d8b1d988d8b4 d985d987d985 d8a7d8b3d8aa 10 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 6658c906c8ba0

تصویر منبع

اگر سازمان فروش شما از استفاده نکند، پیگیری سرنخ‌های شما می‌تواند چالش برانگیز باشد. CRM. اگر یک ردیاب سرنخ دقیق دارید، وارد کردن این داده ها زمان زیادی نمی برد.

این ردیاب سرنخ به شما امکان می‌دهد تا زمانی که کسب‌وکارتان برای CRM آماده است، داده‌های تاریخی را که اضافه کرده‌اید حفظ کنید. به سادگی آن را به عنوان یک CSV صادر کنید و آن را مستقیماً به پلتفرم جدید وارد کنید.

من دوست دارم که این الگوی ردیابی سرنخ یک نمای سازمان یافته از داده های فروش شما ارائه دهد و اگر بین CRM هستید یا هنوز آماده سرمایه گذاری در راه حل کامل نیستید، به عنوان راه حل خوبی عمل می کند.

بهترین برای: کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانی که در مراحل اولیه تولید سرنخ هستند.

آنچه را دوست دارم

  • یک الگوی شروع خوب برای مشاغل کوچکتر که به عملکرد کامل یک CRM رسمی نیاز ندارند.
  • به شما امکان می‌دهد ارتباطات با هر مشتری را پیگیری کنید و برای تماس‌ها و پیگیری‌های آتی برنامه‌ریزی کنید، زیرا از مشتری بالقوه به مشتری پیشرفت می‌کنند.
  • همچنین می‌توانید منابع اصلی را برای شناسایی اینکه مشتریان بالقوه چگونه کسب و کار شما را پیدا کردند، مشخص کنید.

نرم افزار

ویژگی ها

PRICE

نرم افزار ردیابی فروش HubSpot

  • ببینید چه مقدار از خط لوله شما در هر مرحله از چرخه فروش شما اشغال شده است.
  • وظایف اساسی و گردش کار را خودکار می کند.
  • به صندوق ورودی ایمیل شما متصل می شود
  • به صورت رایگان شروع کنید.
  • ویژگی‌های اضافی و محصول کامل Marketing Hub در دسترس با طرح‌های پولی:
  • حرفه ای. از 800 دلار در ماه با سه صندلی شروع می شود.
  • شرکت. از 3600 دلار در ماه با پنج صندلی شروع می شود.

داشبورد فروش HubSpot

  • گزارش پیش‌بینی معامله.
  • نظارت کنید که چگونه مشتریان بالقوه در خط لوله حرکت می کنند.
  • به صورت رایگان شروع کنید.
  • ویژگی‌های اضافی و محصول کامل Marketing Hub در دسترس با طرح‌های پولی:
  • حرفه ای. از 800 دلار در ماه با سه صندلی شروع می شود.
  • شرکت. از 3600 دلار در ماه با پنج صندلی شروع می شود.

صفحه هوشمند

  • پیش‌بینی فروش بی‌درنگ و مشاهده در وظایف.
  • رابط آسان به سبک Excel.
  • ویژگی های مدیریت کار مشترک.
  • گزینه های رایگان در دسترس هستند.
  • ویژگی‌های اضافی و محصول کامل موجود با طرح‌های پولی:
  • حرفه ای 7 دلار برای هر کاربر در ماه.
  • کسب و کار. 25 دلار برای هر کاربر در ماه.
  • شرکت. برای اطلاع از قیمت با بخش فروش تماس بگیرید.

Trello

  • تخته های قالب از پیش ساخته شده.
  • اتوماسیون داخلی.
  • بیش از 150 ادغام با ابزارهایی که می توانند خط لوله فروش و ردیابی هدف شما را ارتقا دهند.
  • گزینه های رایگان در دسترس هستند.
  • ویژگی‌های اضافی و محصول کامل موجود با طرح‌های پولی:
  • استاندارد. 5 دلار برای هر کاربر در ماه.
  • حق بیمه. 10 دلار برای هر کاربر در ماه.
  • شرکت. 17.50 دلار برای هر کاربر در ماه.

Monday.com

  • نماهای قابل تنظیم.
  • راه اندازی آسان و شهودی.
  • روشی دقیق برای حفظ جریان کاری و اهداف فروش خود.

گزینه های رایگان در دسترس هستند.

ویژگی‌های اضافی و محصول کامل موجود با طرح‌های پولی:

اصلی. 9 دلار برای هر صندلی در ماه.

استاندارد. 12 دلار برای هر صندلی در ماه.

حرفه ای 19 دلار برای هر صندلی در ماه.

شرکت. برای اطلاع از قیمت با بخش فروش تماس بگیرید.

الگوی ردیاب داده فروش

  • عکس‌های فوری راحت از اهداف و معیارهای فروش کلیدی.
  • به شما امکان می‌دهد یک داشبورد فروش خلاقانه بسازید.
  • قابل استفاده در Excel یا Google Sheets.

بارگیری رایگان.

الگوی CRM

  • خط لوله فروش و ارزش فرصت های باز شما را نشان می دهد.
  • نسبت برد/باخت را محاسبه می کند.
  • سازماندهی، پیگیری، و رتبه بندی مشتریان بالقوه.

بارگیری رایگان.

الگوی پیش بینی فروش

  • پیشرفت فروش را برای پیش بینی بهتر نرخ بسته شدن تقسیم می کند.
  • وارد کردن و تفسیر داده‌ها آسان است.
  • ابزار عالی برای کارآفرینان پرمشغله یا تیم‌های فروش کوچک.

بارگیری رایگان.

الگوی خط لوله فروش

  • ردیاب ساده و در عین حال موثر.
  • میانگین درصد احتمالی مشتریان بالقوه را ارائه می دهد.
  • شامل نمودارهای نوار بصری برای بررسی آسان وضعیت.

بارگیری رایگان.

صفحه گسترده ردیابی فروش سرنخ

  • الگوی شروع خوب برای مشاغل کوچکتر.
  • پیگیری ارتباطات آسان است.
  • مخاطبین و پیگیری های بعدی را برنامه ریزی کنید.
  • منابع اصلی را مشخص کنید تا مشخص شود مشتریان بالقوه چگونه کسب و کار شما را پیدا کردند.

بارگیری رایگان.

ویژگی های اضافی و محصول کامل در دسترس با برنامه های پرداخت شده:

طرفدار. 7 دلار برای هر کاربر در هر ماه.

تجارت. 25 دلار برای هر کاربر در هر ماه.

شرکت. برای قیمت گذاری با فروش تماس بگیرید.

با یک ردیاب فعالیت فروش تصمیمات هوشمندانه بگیرید

یک ردیاب فعالیت فروش می تواند تصویر کاملی از بهره وری تیم فروش خود ، نرخ نزدیک ، درآمد پیش بینی شده و عملکرد گسترده تر به شما ارائه دهد. داشتن انگشت خود بر روی نبض این اعداد به این معنی است که سریعتر تصمیمات آگاهانه آگاهانه می گیرید. این که آیا شما یک نماینده فروش ، مدیر فروش هستید یا بالاتر ، اطلاعات لازم را برای انجام بهترین کار خود در یک ردیاب فعالیت فروش پیدا خواهید کرد.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

​​ Improve your website with effective technical SEO. Start by conducting this audit.  

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا