کسب و کار

چگونه از کارت های نبرد در فرآیند فروش خود استفاده کنید [قالب ها]

چگونه از کارت های نبرد در فرآیند فروش خود استفاده کنید [قالب ها]

نه، این بازی تخته ای Battleship نیست – بهتر است. کارت‌های نبرد فروش اینجا هستند تا اطمینان حاصل کنند که در قیمت‌گذاری، ویژگی‌ها و خدمات مشتری از رقبای خود جلوتر هستید. طبق Crayon، 78٪ از رهبران هوش رقابتی فروشندگان خود را قادر می سازند تا نبرد رقابتی داشته باشند. کارت.

woman creates a competitive intelligence battle cardsFree Tool: Sales Battle Card Templates [Access Now]

کارت‌های نبرد فروش تضمین می‌کنند که نمایندگان در همه موارد مربوط به رقبا به خوبی آشنا هستند. این به تیم‌ها کمک می‌کند تا فروش خود را انجام دهند، محصول خود را در کجای برتری قرار دهند و انتظارات مشتری را تعیین کنند.

من برای نشان دادن مزایای کارت‌های نبرد، یک شیرجه عمیق انجام دادم. بیایید وارد آن شویم و ببینیم چگونه این ابزارها به ایجاد یک استراتژی فروش برنده کمک می کنند.

فهرست محتوا

اهمیت کارت های نبرد در فروش

ایجاد کارت های نبرد ممکن است کار اضافی به نظر برسد، اما ارزش تلاش را دارند. کارت های نبرد مفیدترین اطلاعات در مورد صنعت، رقابت و مزایای کلیدی محصولات شما را می گیرند و همه را در یک مکان قرار می دهند. کارت های نبرد همچنین به نمایندگان فروش در موارد زیر کمک می کنند.

1. جلوتر بودن از رقابت

اکثر نمایندگان فروش مشغول فروش هستند. آنها وقت ندارند هر بار که رقابت یک ویژگی یا کمپین جدید ارائه می کند، به روز رسانی های شرکت را دنبال کنند.

کارت‌های نبرد (هنگامی که به‌درستی به‌روزرسانی می‌شوند) به هر ویژگی جدیدی که رقابت ارائه کرده است توجه داشته باشید. تیم شما می‌تواند در مورد نحوه مقابله رقبا با پیشنهادات برند شما به‌روز بماند. به این ترتیب، وقتی مشتری با پیشنهاد ارزش رقیب مخالفت می‌کند، در تماسی چشم‌پوشی نمی‌کنند.

2. آماده شدن برای چالش های مشتری از قبل

داشتن ایده روشن از چالش های مشتری و اینکه محصول شما چگونه می تواند آنها را برطرف کند به تلاش های فروش شما کمک می کند. کارت‌های نبرد، نقاط عذاب مشتری مشترک را مشخص می‌کنند، علاوه بر این که محصولات یا خدمات ممکن است در سناریوهای خاص بهترین باشند.

داشتن این اطلاعات در دسترس به نمایندگان فروش این امکان را می دهد تا با راه حلی که برای آنها طراحی شده است، نیازهای منحصر به فرد مشتری احتمالی خود را برطرف کنند.

3. ساخت زمین های بهتر

با همه اطلاعات در یک مکان، تکرارها می‌توانند به جای تحقیق، روی صحبت کردن تمرکز کنند. این یک منبع عالی برای یادگیری نه تنها در مورد رقبا، بلکه همچنین پیشنهادات برند شما است. تمام دانش محصول در آن کارت است، که به آنها در ایجاد زمینه های موثرتر کمک می کند.

کارت های نبرد فروش چگونه استفاده می شوند؟

نمایندگان می‌توانند از کارت‌های نبرد فروش برای حفظ آرامش در شدیدترین لحظات با مشتری استفاده کنند. با این حال، کارت های نبرد فقط در هنگام تماس فروش مفید نیستند. آنها همچنین در سناریوهای زیر مفید هستند.

ایجاد کارت های مرجع رقیب

بارزترین نقش کارت نبرد فروش، نقش کارت مرجع است. هنگامی که در میانه تماس هستید، می توانید به کارت نبرد خود مراجعه کنید تا تصویری سریع از چشم انداز رقابتی، از جمله قیمت، مزایای محصول، و نقاط قوت و ضعف رقبا دریافت کنید.

خیاطی فروش موثر

دسترسی سریع به اطلاعات رقبا تیم فروش شما را آماده پاسخ بعدی شما می کند. می‌توانید از پاسخ‌های ناشیانه اجتناب کنید و به مشتری احتمالی خود یادآوری کنید که چرا شرکت شما واقعاً برای نیازهای آنها بهترین است.

با اطلاعات ارائه شده روی کارت و دانش فروشنده از مشتری احتمالی، می‌توان زمینه‌های فروش را برای حداکثر تحویل طراحی کرد.

آموزش

کارت های نبرد منابع آموزشی هستند. آنها را می توان در طول سوار شدن، آموزش استخدام های جدید در فضای رقابتی، و نقاط فروش منحصر به فرد (USP) محصولاتشان در مقابل نقاط رقبا استفاده کرد. این امر فرآیند ورود را تسریع می‌کند و در اسکریپت‌هایی که استخدام‌کنندگان جدید فروش استفاده می‌کنند، سازگاری دارد.

انواع کارت های نبرد فروش

کارت‌های نبرد فروش می‌توانند بینش‌هایی درباره یک یا چند رقبا ارائه دهند. علاوه بر این، برخی از کارت‌های نبرد ممکن است عمدتاً به صورت داخلی برای مرجع فروش استفاده شوند، در حالی که برخی دیگر به‌عنوان وثیقه بالقوه سودمند هستند.

اگر کنجکاو هستید که کدام نوع کارت نبرد را باید بسازید، به یاد داشته باشید: آمادگی بیش از حد ضرری ندارد. برای کمک، در مورد چگونگی ایجاد چندین نوع کارت نبرد بحث خواهم کرد. با این حال، در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد.

  • هنگامی که به مشتریان بالقوه ارائه می‌شود، کارت‌های نبرد یک به یک بهتر است در پایین‌تر از خط لوله، زمانی که مشتریان بالقوه گزینه‌های خود را محدود کرده‌اند و باید در مورد اینکه کدام راه‌حل برای آن‌ها مناسب است، بی‌خبر شوند.
  • کارت های نبرد یک به یک نیز برای نمایندگان فروش عالی هستند. آنها جزئیات عمیق تری در مورد اینکه چرا شرکت شما بهتر (یا بدتر) از یک رقیب است و به طور خاص در کدام جنبه ارائه می دهند.
  • کارت‌های نبرد چند رقیب در مرحله تحقیق رایج‌تر هستند، جایی که خریداران بالقوه به اطلاعات زیادی نیاز دارند که برای آنها جمع‌آوری شده باشد.

کارت های نبرد رقابتی

همانطور که در بالا به اختصار اشاره کردیم، کارت های نبرد رقابتی حاوی اطلاعاتی در مورد رقبای صنعت یک برند هستند. این می تواند شامل قیمت گذاری، راه حل ها و خدمات ارائه شده و مشخصات مشتری آنها باشد. با این اطلاعات، نمایندگان فروش داده‌های حیاتی خواهند داشت که می‌توانند از آن‌ها در زمینه فروش استفاده کنند.

مشتریان در مورد اینکه چگونه در مقابل سایر شرکت‌ها قرار می‌گیرید سؤالاتی خواهند داشت. آماده کردن کارت‌های نبرد رقابتی تضمین می‌کند که آماده رسیدگی به اعتراضات و رسیدگی به هرگونه نگرانی احتمالی احتمالی هستید.

دریک هاتاوی، مدیر فروش در VEM Medical، کارت های نبرد را با افزایش 30 درصدی نرخ برد در یک سه ماهه اعتبار می دهد.< /p>

یک چهارم، تیم هاتاوی کارت‌های نبرد را برای محصول جدید این برند طراحی کرد. کارت ها ویژگی های راه حل خود را در مقایسه با رقبا و همچنین ایرادات احتمالی را بیان می کردند.

کارمندان فروش ما گزارش دادند که هنگام ملاقات با مشتریان، احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌کنند و برای موفقیت آماده می‌شوند، هاتاوی اشاره می‌کند. رشد 20 درصدی، که نشان می‌دهد کارت‌های جنگی مهارت‌های مذاکره و بسته شدن ما را تقویت می‌کنند.»

هاتاوی می‌گوید که در تمام مراحل، کارت‌های نبرد برای دستیابی به برنامه درآمد تیم و فروش مؤثر بسیار مهم بوده است.

کارت‌های نبرد محصول

کارت‌های نبرد محصول به تیم‌ها درباره محصولی که می‌فروشند آموزش می‌دهند. آنها عموماً همه چیزهایی را دارند که نمایندگان فروش می‌توانند در زمینه‌های خود برای مشتریان بالقوه استفاده کنند – نقاط درد مشتری، نحوه رفع این مشکلات یا ارزش افزوده محصول، و هر ویژگی انحصاری که به نفع مشتری باشد.

این کارت‌ها ممکن است بر روی یک محصولی که ارائه می‌دهید تمرکز کنند یا مقایسه‌ای از چندین محصول همراه با موارد استفاده باشد. در نهایت، کارت‌های نبرد محصول باید با تأکید بر مزایای خاصی که محصول شما ارائه می‌دهد و چگونگی حل چالش‌های مشتری، به متقاعد کردن مشتریان بالقوه کمک کند.

کارت های نبرد بازاریابی

کارت‌های نبرد بازاریابی، استراتژی بازاریابی رقیب را بررسی می‌کنند. برای اینکه نمایندگان فروش موفق شوند، برای آنها مهم است که بدانند رقیب به چه کسی و چگونه می فروشد.

برای مثال، اگر یک رقیب خود را به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین برند در صنعت معرفی کند، ممکن است روی مشتریانی که برای بازاریابی انتخاب می‌کنید، تأثیر بگذارد. در این صورت، ممکن است برند خود را به عنوان کیفیت بالاتر معرفی کنید تا قیمت بالاتر را توجیه کنید و برای مخاطبانی که مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای خدمات بهتر هستند، بازار را توجیه کنید.

کارت‌های نبرد بازاریابی ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد بخش‌های صنعت رقیب، شرکا و کانال‌های بازاریابی باشد.

در مرحله بعد، الگوهای کارت نبرد و نحوه کمک آنها به تیم های فروش را بررسی خواهم کرد.

چه چیزی در کارت نبرد فروش گنجانده شده است؟

می‌توانید کارت نبرد خود را متناسب با تیم فروش و نیازهای آن‌ها تنظیم کنید. اما، ممکن است مناطقی وجود داشته باشد که در یک نگاه به اطلاعات نیاز داشته باشند. بیایید به برخی از گنجاندن رایج نگاه کنیم.

USP های شما

اگر چیزی وجود دارد که می‌خواهید سریعاً به آن دست بزنید، این مزایا است که به شرکت شما کمک می‌کند. هر چیزی که می توانید ارائه دهید که شما را از رقبای خود متمایز می کند، مطمئن شوید که در کارت نبرد قرار دارد.

برای مثال، فرض کنید در حال باز کردن یک سرویس اشتراک دانه قهوه هستم. در حالی که رقبای دیگری نیز وجود دارند، برند من بر قهوه منصفانه با زنجیره تامین شفاف تمرکز دارد. این سطح دید به من کمک می‌کند که برجسته باشم.

مقایسه محصول

مشتریان بالقوه شما می دانند که در مورد محصولات رقیب چه چیزی را دوست دارند (و چه چیزهایی را دوست ندارند). شما می خواهید تیم فروش شما با مقایسه دقیق ویژگی های محصول، مزایا و USP ها مسلح شود. این به معنای نگاه منفی به رقبا نیست، بلکه به این معناست که دیدی معقول از منظره و تمرکز بر ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فرد خود داشته باشید.

به مثال قهوه‌ام برگردیم، شاید ارزان‌ترین گزینه در بازار نباشم. جعبه لوبیا ممکن است یکی از رقبای من باشد و زاویه خاص آن بر فهرست‌های ایالات متحده متمرکز است. ممکن است شرکت‌های دیگر به دلیل دسترسی وسیع‌تر، ارسال سریع‌تری نسبت به تجارت من ارائه دهند.

قیمت

با قیمت‌گذاری، تخفیف‌ها، دموها و استراتژی‌های قیمت‌گذاری را در نظر بگیرید که ممکن است مشتری احتمالی شما از شما بخواهد. تیم فروش خود را با اقداماتی که می‌توانند برای جلب رضایت مشتریان بالقوه انجام دهند و فاصله را در استراتژی‌های رقبا کم کنند، آماده کنید.

برای شرکت قهوه‌ام، ممکن است قیمت‌های متفاوتی برای کسانی که در ماه، سه ماهه یا برای کل سال مشترک می‌شوند، فهرست کنم. سپس می‌توانم هر گزینه را بر اساس اینکه چه کسی بالقوه من است، مطرح کنم.

Use Cases

داستان‌های موفقیت به یک محصول یا راه‌حل آن کمک می‌کنند. اگر بتوانید به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چگونه شخصی مانند آنها مشکلی را حل کرده است، آنها بیشتر درگیر خواهند شد.

نکته حرفه‌ای: می‌توانید سناریوهای ساختگی ایجاد کنید تا ببینید تیم شما در کجا با مخالفت‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. این تمرین ممکن است شما را به یافتن مهمترین عناصری که باید در کارت نبرد قرار دهید هدایت کند.

در مقاله خود در مورد فعال کردن فروش، لیا پاریسیان به شما توصیه می‌کند که «از نمایندگان باتجربه‌تان در فروش بخواهید سناریوهای اعتراض ساختگی را انجام دهند تا به نمایندگان جدیدتر نشان دهند که چگونه اعتراضات را مدیریت کنند، نه اینکه چگونه برخورد کنند.»

خارج از تمرین، سناریوهای اعتراض ساختگی به تکرارهای باتجربه اجازه می‌دهد تا زمینه‌های بهبود را شناسایی کنند.

الگوهای کارت نبرد فروش

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، ایجاد یک کارت نبرد از ابتدا می تواند سرعت شما را کاهش دهد. خوشبختانه، الگوهایی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تا این مطالب را نسبتاً سریع کنار هم قرار دهید، بدون اینکه مجبور باشید برای داشتن قالب مناسب سر و صدا کنید.

da86daafd988d986d987 d8a7d8b2 daa9d8a7d8b1d8aa d987d8a7db8c d986d8a8d8b1d8af d8afd8b1 d981d8b1d8a2db8cd986d8af d981d8b1d988d8b4 d8aed988 6658c88ee9acb

بارگیری الگوهای کارت نبرد رایگان

اگرچه این الگو دارای دسته‌ها و سرفصل‌های از پیش تعیین‌شده است، با خیال راحت آنها را مطابق با نیازهای تیم خود سفارشی کنید. الگوها قرار است به عنوان یک راهنما استفاده شوند، و مهم است که یک کارت نبرد درست کنید که برای شما کار کند. الگوهای کارت نبرد HubSpot سه الگوی قابل تنظیم ارائه می‌دهند:< /p>

  • کارت نبرد عمیق رقیب. از این کارت برای بررسی عمیق نقاط قوت/ ضعف رقبا و نشان دادن استراتژی برنده خود استفاده کنید. همچنین فضایی برای مطالعات موردی و ارجاع به مشتری وجود دارد تا به نمایندگان فروش شما در برنده شدن فروش کمک کند.
  • کارت نبرد مقایسه رقبای جانبی. از این کارت می توان برای مقاصد داخلی و خارجی برای مقایسه راه حل ها و ویژگی های کلیدی هر برند استفاده کرد. آنها همچنین می توانند به نمایندگان کمک کنند توضیح دهند که چرا یک راه حل یا خدمات ممکن است مناسب تر باشد.
  • کارت نبرد چند رقیب. گزینه دیگری برای استفاده داخلی و خارجی، این کارت (تصویر بالا) به شما امکان می دهد ویژگی ها و ویژگی های خود را در یک نمودار ساده با رقبا مقایسه کنید.

اکنون که با نحوه استفاده از کارت های نبرد بیشتر آشنا شدید، زمان آن رسیده است که ساخت کارت های خود را شروع کنید.

چگونه یک کارت نبرد فروش بسازیم

اکنون، بیایید در مورد ایجاد کارت های نبرد بحث کنیم. من همچنین از طریق مثال خودم در سراسر یک شرکت خیالی کار خواهم کرد، همه در حین استفاده از این الگوها .

1. از الگوهای کارت نبرد

استفاده کنید

da86daafd988d986d987 d8a7d8b2 daa9d8a7d8b1d8aa d987d8a7db8c d986d8a8d8b1d8af d8afd8b1 d981d8b1d8a2db8cd986d8af d981d8b1d988d8b4 d8aed988 6658c8909f23a

دانلود الگوهای کارت نبرد رایگان

به‌جای شروع از ابتدا، می‌توانید از الگوهای کارت نبرد برای تکمیل جزئیات کسب‌وکارتان در کنار رقبایتان استفاده کنید. این نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، بلکه باعث می شود تا برای هر کارت نبردی که برای رقبای مختلف تهیه می کنید و به مشتریان خود ارائه می کنید، یک تجربه برند ثابت تری ایجاد کنید.

HubSpot الگوهای کارت نبرد را ارائه می‌دهد – یکی برای تجزیه و تحلیل چند رقیب، یکی برای مشخصات یک رقیب و دیگری برای مقایسه کنار هم بین شما و شرکت دیگر. این نقطه پرش باید هنگام ساختن کارت‌های نبرد، زمان زیادی را برای شما ذخیره کند.

نکته حرفه ای: رویکرد خود را برای ایجاد کارت نبرد نهایی خود در نظر بگیرید. افزودن همه چیز می تواند وسوسه انگیز باشد، اما اگر می خواهید تیم فروش شما از این کارت ها استفاده کند، ثبات و سهولت استفاده از آنها کلیدی است.

کوچک شروع کنید، سپس بسازید. اگر سعی کنید و همه کارها را انجام دهید، در خطر پیچیده شدن بیش از حد کارت یا اضافه کردن اطلاعاتی هستید که از اهمیت بالایی برخوردار نیستند.

آزمایش آن

فرض کنید می‌خواهم یک مجله ادبی به نام Distinct Quill راه‌اندازی کنم. نشریه من بر داستان‌هایی از گروه‌های کم‌بازنمایی متمرکز است. من می خواهم به مشتریانم نشان دهم که چرا باید اشتراک بخرند. هدف ثانویه من این است که نویسندگان را متقاعد کنم که به جای رقیب، اثری را برای ما ارسال کنند. برای دستیابی به این هدف، یک کارت نبرد ایجاد می کنیم که انتشارات ما را با یک رقیب مقایسه می کند.

2. دسته بندی های خود را انتخاب کنید.

شما، محصول یا خدماتتان در کدام زمینه ها برتر هستید؟ برعکس، رقبای شما در چه مواردی از شما بهتر عمل می کنند؟ شما باید به صورت استراتژیک فهرستی از موضوعاتی که می‌خواهید در کارت‌های نبرد مشتری خود بگنجانید، ایجاد کنید، مانند:

  • هزینه برای مصرف کننده.
  • ارزش برای مصرف کننده/ROI.
  • ویژگی ها.
  • پشتیبانی مشتری.
  • سفارشی سازی.

باز هم، این کارت‌های نبرد باید متقاعدکننده باشند اما صادقانه. اگر منطقه‌ای وجود دارد که رقیب شما بهتر از شماست، آن را در اختیار داشته باشید و دلیل آن را توضیح دهید. مشتریان بالقوه شما از صداقت قدردانی خواهند کرد و انتظارات خود را به درستی تنظیم کرده اند.

برعکس، مطمئن شوید که زیاد منفی های زیادی را روی کارت های نبرد خود قرار ندهید. اینها همچنان قطعات وثیقه فروش هستند، و با وجود اینکه مهم است که صادق باشید، مطمئن شوید که کارت نبرد شما در چرخه فروش ضرر بیشتری نسبت به سود ندارد.

da86daafd988d986d987 d8a7d8b2 daa9d8a7d8b1d8aa d987d8a7db8c d986d8a8d8b1d8af d8afd8b1 d981d8b1d8a2db8cd986d8af d981d8b1d988d8b4 d8aed988 6658c892a8e8c

بارگیری الگوهای کارت نبرد رایگان

وقتی نوبت به کارت‌های نبرد یک به یک می‌رسد، دسته‌های شما می‌توانند برای هر رقیب تغییر کنند تا مناطق اصلی تفاوت بین شما را منعکس کنند.

به عنوان مثال، اگر قیمت شما تقریباً با رقیب A برابر است، ممکن است ارزش قرار دادن “قیمت” در آن کارت نبرد را نداشته باشد. با این حال، اگر در مقایسه با رقیب B گزینه مقرون به صرفه تری هستید، ممکن است بخواهید با آنها «قیمت» را در کارت نبرد خود برجسته کنید.

در نهایت، برای کارت‌های نبرد نمای کلی رقبا، می‌توانید جزئیات بیشتری را در اینجا قرار دهید که برای نمایندگان فروش مفید باشد، زیرا این کارت‌ها اغلب به صورت داخلی استفاده می‌شوند تا خارجی. ممکن است بخواهید برخی از حقایق سریع را برای مراجع ذکر کنید، مانند درآمد سالانه، مدل قیمت‌گذاری، و مطالعات موردی مرتبط.

نکته حرفه ای: در بسیاری از موارد، موارد منفی را می توان به صورت مثبت ارائه کرد. از مالکیت در زمینه هایی که رقبای شما در آنها عملکرد بهتری دارند نترسید، اما توضیح دهید که چرا این برای شما اولویت ندارد. در عوض روی چه چیزی تمرکز کردید، و چرا باید برای مشتری بالقوه مهم باشد؟

آزمایش آن

با بازگشت به مجله ادبی خود، چه چیزی Distinct Quill را متمایز می کند؟ من می‌خواهم روی انواع نویسندگانی که نمایندگی می‌کنیم، روند ارسال مجله‌ام، قیمت برای خوانندگان، و تعداد دفعات انتشارمان تمرکز کنم.

3. رقبای خود را انتخاب کنید.

نمایندگان فروش که به مرحله پایانی رسیده‌اند — فقط برای اینکه دوباره گزینه دیگر را از دست بدهند — نام رقبای برتر شما را به خوبی می‌دانند.

لیستی از رقبای خود تهیه کنید و تعیین کنید که آنها در مراحل خاصی از سفر خریدار چند بار به آنها مراجعه می کنند. از آنجا، می توانید تعیین کنید که آیا رقیب لیاقت کارت نبرد اختصاصی خود را دارد یا نه یا اینکه باید فقط در کارت مقایسه چند رقیب گنجانده شود.

اگر رقیب یک تهدید آخر بازی است، در اینجاست که می‌خواهید یک کارت نبرد دقیق و یک به یک آماده داشته باشید. اگر رقبای دیگر عمدتاً در مکالمات قبلی مطرح می‌شوند و در انتهای خط لوله خطر چندانی ایجاد نمی‌کنند، منطقی‌تر است که آنها را در کارت نبرد چند رقیب قرار دهیم (تصویر زیر ).

da86daafd988d986d987 d8a7d8b2 daa9d8a7d8b1d8aa d987d8a7db8c d986d8a8d8b1d8af d8afd8b1 d981d8b1d8a2db8cd986d8af d981d8b1d988d8b4 d8aed988 6658c894d8e05

دانلود الگوهای کارت نبرد رایگان

نکته حرفه ای: همانطور که بازار گسترش می‌یابد و عرضه آن افزایش می‌یابد، این حوزه‌ای است که می‌خواهید بارها و بارها اصلاح کنید.

آزمایش آن

وقتی رقبای خود را انتخاب می کردم، به دنبال مجلات ادبی مختلفی می گشتم که مقالات و داستان ها را منتشر می کنند. من انتشارات زیر را به عنوان رقبا برای کارت نبرد خود انتخاب کرده ام:

  • The Believer، یک مجله ادبی که شامل نقد کتاب، مقاله، و داستان کوتاه است.
  • نیکل مس، یک مجله ادبی با تمرکز بر داستان و نثر.
  • TriQuarterly، یک مجله ادبی از دانشگاه نورث وسترن.

4. تحقیق کنید.

آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که کارت نبردی را به مشتریان احتمالی ارائه دهید تا اطلاعات نادرست در مورد رقبای شما را با شما تماس بگیرند. به همین دلیل است که ما سه کلمه توصیه برای شما داریم — تحقیق خود را انجام دهید.

کارت‌های نبرد باید یک تلاش گروهی در سراسر سازمان شما باشد – تیم فروش شما می‌داند که بزرگترین رقبای شما چه کسانی هستند، تیم بازاریابی شما در مورد مارک‌ها، نظرات و حضور آنلاین آنها می‌دانند، و تیم موفقیت مشتری شما می‌داند که چرا دارید موجود را از دست می‌دهید. مشتریان به رقابت.

به این ترتیب، هنگام ساختن کارت‌های نبرد، با نمایندگانی در هر یک از این حوزه‌های کسب‌وکار خود تماس بگیرید:

  • فروش.
  • فعال کردن فروش.
  • بازاریابی.
  • هوش رقابتی.
  • موفقیت مشتری.

اینها را به صورت انفرادی بسازید؟ مشکلی نیست! جدای از مکالمه با همکارانی که در مورد رقابت شما می‌دانند، مراحل زیر را برای کمک به ساخت کارت‌های نبرد خود در نظر بگیرید.

  • وب‌سایت‌های رقبای خود را برای حقایق و جزئیات عینی جستجو کنید.
  • سایت‌های بررسی آنلاین را برای اطلاعات ذهنی درباره موضوعاتی مانند ارزش و قابلیت استفاده بخوانید.
  • در اخبار یا در رسانه های اجتماعی، نام های رقابت خود را جستجو کنید.
  • با حساب‌های جاری تماس بگیرید تا ببینید چرا شما را به جای رقیب انتخاب کرده‌اند.

وقتی کتابخانه ای از وثیقه های دقیق برای هر یک از رقبای اصلی خود داشته باشید، از تلاش های تحقیقاتی خود تشکر خواهید کرد. این کارت‌ها کار نمایندگان فروش شما را آسان‌تر می‌کنند و با آمادگی، وضوح و سازماندهی که برای شرکت شما ارزش قائل است، مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

با تمام اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اید، می‌توانید ادامه دهید و نهایی کردن کارت‌های نبرد خود را برای استفاده تیم فروش خود آغاز کنید.

نکته حرفه ای: تحقیق آنلاین عالی است، اما تیم فروش خود را به جلسه ای دعوت کنید و در مورد آنچه واقعاً در تماس ها اتفاق می افتد صحبت کنید. بالقوه شما در مورد چه کسانی صحبت می کنند؟ مشتریان بالقوه شما بیشتر وسوسه کدام شرکت ها یا ویژگی ها هستند؟ از این اطلاعات برای تعیین اینکه چه چیزی آن را روی کارت قرار می دهد استفاده کنید.

آزمایش آن

برای مجله ادبی ساختگی‌ام، به تحقیقات آنلاین پایبند بودم. من روی مناطقی که نشریه من در آنها برتری دارد تمرکز کردم و نمودار مقایسه مختصری تهیه کردم. اگر کسی رقبای من را معرفی کند، این به من کمک می‌کند تا یک مسابقه را ایجاد کنم.

da86daafd988d986d987 d8a7d8b2 daa9d8a7d8b1d8aa d987d8a7db8c d986d8a8d8b1d8af d8afd8b1 d981d8b1d8a2db8cd986d8af d981d8b1d988d8b4 d8aed988 6658c8963172a
بارگیری الگوهای کارت نبرد رایگان

5. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید

زمان تغییر می کند. شما محصولات و ویژگی‌های بیشتری را اضافه می‌کنید، و همچنین رقبای شما نیز همین کار را می‌کنند.

ساخت کارت‌های نبرد باید به‌عنوان یک پروژه در حال انجام به‌جای یک کار یک‌باره در نظر گرفته شود، بنابراین برای به‌روز ماندن در مورد رقبای خود یادداشت کنید. مراحل ذکر شده در بخش بالا را در یک آهنگ منظم مجدداً بررسی کنید و کارت های نبرد خود را در صورت نیاز به روز کنید تا از ارائه اطلاعات نادرست یا قدیمی در مورد رقبای خود به مشتریان احتمالی خود جلوگیری کنید.

یک مزیت اضافه‌شده از تازه‌سازی مداوم این کارت‌های نبرد، نگاه دقیق‌تر به رقبای خود است. مواظب به‌روزرسانی‌هایی باشید که ارزش انتقال به تیم محصولتان را دارند — ممکن است در آینده برنامه‌ها یا نقشه‌های راه محصول شما را مطلع کنند.

طبق نظر 58٪ از متخصصان، به روز نگه داشتن کارت های نبرد مشکل است، اما راه هایی وجود دارد که فرآیند را آسان تر می کند. 81% از افرادی که توسط مداد رنگی مورد بررسی قرار گرفتند، با استفاده از هوش مصنوعی یا برنامه ریزی برای شروع استفاده از آن. و ۶۷ درصد هوش مصنوعی را برای به‌روزرسانی کارت‌های نبرد مفید می‌دانند. از هوش مصنوعی می توان برای خلاصه کردن محتوا در وب سایت های رقیب با نکات کلیدی استفاده کرد.

نکته حرفه‌ای: مکانی را فراهم کنید که تیم بتواند یادداشت‌های مربوط به مناطقی را که کارت‌های نبرد در آن‌ها کوتاه شده است، یادداشت کند. می توانید از این لیست به عنوان یک “لیست به روز رسانی” بالقوه برای آینده استفاده کنید.

دیوید رید، مدیر فروش در VEM Tooling برای نرخ برد بالاتر و جذب مشتری به کارت های نبرد به روز شده بستگی دارد.

او می‌گوید، «همانطور که کارت‌های نبرد خود را با جدیدترین اطلاعات بازار و بینش‌های مشتری به روز می‌کنیم و اصلاح می‌کنیم، همچنان جلوتر می‌مانیم و استراتژی‌های فروش خود را برای مقابله با تهدیدات رقابتی در حال تکامل تطبیق می‌دهیم. این رویکرد به تیم فروش ما کمک می‌کند، اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد و نرخ برد و جذب مشتری را افزایش می‌دهد.»

آماده برای نبرد

در این مرحله، باید با جمع‌آوری اطلاعات محتاطانه و ارائه آن‌ها به گونه‌ای که به شما در برنده شدن معاملات بیشتر کمک می‌کند، آماده باشید تا کارت‌های نبرد فروش را برای رقبای برتر خود ایجاد کنید.

از امروز شروع کنید و از الگوهای کارت نبرد زیر استفاده کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ماه مه 2020 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا