کسب و کار

راهنمای شما برای انتخاب پردازشگر پرداخت مناسب در سال 2024

راهنمای شما برای انتخاب پردازشگر پرداخت مناسب در سال 2024

بیشتر ما این عبارت را شنیده‌ایم که “نقد پادشاه است”. اما برای صاحبان مشاغل کوچک، این روزها، پردازشگرهای پرداخت یک ACE هستند – زیرا ترجیحات پرداخت غیرنقدی به افزایش پربار خود ادامه می دهند. طبق تحقیق جدید، گارتنر انتظار دارد که 80 درصد از تعاملات فروش B2B تا سال 2025 در کانال های دیجیتال رخ خواهد داد.

person working in ecommerce selecting a payment processor

برای اینکه در رقابت باقی بمانند، صاحبان مشاغل کوچک به روشی کارآمد و قابل اعتماد برای پردازش پرداخت‌های غیرنقدی نیاز دارند. اما همه پردازشگرهای پرداخت یکسان ایجاد نمی شوند. بنابراین چگونه یک مورد مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید؟

ما همه آنچه را که باید در مورد پردازشگرهای پرداخت بدانید به اشتراک می گذاریم تا بتوانید در انتخاب خود اطمینان داشته باشید.

Get Started with HubSpot's Commerce & Payments Software

در این پست، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

پردازش پرداخت چیست؟

پردازش پرداخت به طور ایمن تراکنش های دیجیتال را برای مشاغل تسهیل می کند. به اختصار؟ پرداخت‌های دیجیتالی انجام‌شده توسط مشتریان را مجاز می‌کند—از کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی، وجوه انتقال الکترونیکی، کیف پول دیجیتال و موارد دیگر.

مهم‌ترین چیزی که در مورد پردازش پرداخت باید به آن توجه کرد این است که در حالی که به طور کلی یک تراکنش یکپارچه و آنی است، سیستمی که روی آن ساخته شده بسیار پیچیده است. پردازش پرداخت برای عملکرد به شبکه‌ای از فروشندگان شخص ثالث از مؤسسات مالی، ارائه‌دهندگان فناوری و سازمان‌های نظارتی متکی است.

پردازنده پرداخت چیست؟

پردازنده پرداخت راه حلی است که این تراکنش های دیجیتالی را برای مشاغل مدیریت می کند. این به عنوان رابط بین کسب و کار و تمام شبکه های شخص ثالث عمل می کند تا این فرآیند پیچیده را یکپارچه کند.

شریک پردازش پرداخت HubSpot Stripe این امتیاز بالا را ارائه می‌کند نمای کلی سطح نحوه کار:

  1. مشتری تراکنش دیجیتالی را آغاز می کند.
  2. اطلاعات تراکنش به درگاه پرداخت ارسال می شود که پرداخت ها را به روشی ایمن احراز هویت و انتقال می دهد.
  3. پردازنده پرداخت مجوز تراکنش را از درگاه پرداخت دریافت می کند و سپس جزئیات را برای تأیید به بانک ارسال می کند.
  4. بانک اطلاعات حساب مشتریان را تأیید می کند و یک تأیید یا رد تراکنش ارائه می دهد که به آن پاسخ مجوز می گویند.
  5. در صورت تایید، معامله و در نتیجه فروش کامل شده است. در پایان هر روز، کسب‌وکار دسته‌ای از تراکنش‌های تایید شده را از طریق پردازشگر پرداخت انجام می‌دهد تا از موسسات مالی درخواست وجوه کند. وجوه همراه با تطبیق و گزارش دهی مداوم صادر می شود.

محبوب ترین پرداخت های دیجیتال B2B کدامند؟

پرداخت‌های دیجیتال همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند، در سال 2023 به 9.5 تریلیون دلار می‌رسد. . وقتی به طور خاص به B2B نگاه می کنیم، رایج ترین روش های پرداخت دیجیتال در زیر آمده است:

  • کارت های اعتباری: هنوز یک روش پرداخت دیجیتال B2B آزمایش شده و واقعی (همچنین محبوب ترین روش برای هزینه های تکراری یا اشتراک)
  • انتقال اعتبار ACH: فرآیندی که در آن مشتری B2B از حساب خود پرداختی صادر می کند
  • انتقال بدهی ACH: کسب و کار به طور خودکار پرداخت را از حساب مشتریان B2B انجام می دهد
  • حواله های سیمی: وجوه الکترونیکی بین حساب های بانکی ارسال می شود

نحوه انتخاب یک پردازشگر پرداخت

در حالی که همه پردازشگرهای پرداخت عملکردهای یکسانی را اجرا می کنند، روش انجام این کار متفاوت است. در اینجا اجزای مختلف پردازشگرهای پرداخت وجود دارد، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که با نیازهای کسب‌وکار شما هماهنگ باشد:

  • هزینه: در حالی که نرخ‌های صنعت برای پردازش پرداخت نسبتاً استاندارد هستند، ارزیابی آن‌ها همراه با هرگونه هزینه‌های راه‌اندازی و خدمات تکراری برای درک هزینه کل مهم است.< /li>
  • سهولت ادغام: دقیقاً مانند مشتریان خود، شما نیز خواهان یک تجربه یکپارچه هستید. درک اینکه آیا پردازشگر پرداخت شما یک محصول تسویه‌حساب خارج از جعبه ارائه می‌دهد، برای کسب‌وکارهای کوچک با منابع محدود قابل توجه است.
  • گزینه‌های پرداخت مشتری: ارائه طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداخت برای به حداقل رساندن رها شدن سبد خرید ضروری است، بنابراین پردازشگر پرداختی را انتخاب کنید که گزینه‌های پرداخت متعددی را ارائه می‌دهد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید—اگر در سطح جهانی می فروشید، در نظر گرفتن یک پردازشگر پرداخت که از روش های پرداخت محلی پشتیبانی می کند بسیار مهم است.
  • امنیت و انطباق: نقض داده‌ها به طور فزاینده‌ای رایج‌تر می‌شود و می‌تواند برای کسب‌وکارهای کوچک ویران کند. مشتریان انتظار یک تراکنش ایمن را دارند، بنابراین بسیار مهم است که پردازشگر پرداختی را انتخاب کنید که از بهترین روش‌ها برای محافظت در برابر کلاهبرداری پیروی کند و با استاندارد امنیت داده صنعت کارت پرداخت (PCI DSS) مطابقت داشته باشد.
  • سرعت: مشتریان شما سرعت می خواهند. یک پردازشگر پرداخت با بهترین فناوری قابل اعتماد و در کلاس خود را برای ارائه آن تجربه یکپارچه انتخاب کنید.

اشتباهات رایجی که باید هنگام انتخاب یک پردازشگر پرداخت اجتناب کنید

اکنون که ویژگی‌های پردازشگر پرداخت را می‌دانید، بیایید در مورد مواردی که باید اجتناب کنیم بحث کنیم. در زیر برخی از اشتباهات رایج کسب و کارها هنگام انتخاب یک پردازشگر پرداخت وجود دارد که باعث ناامیدی و پشیمانی آنها از انتخاب خود می شود:

  • عدم در نظر گرفتن دامنه کامل نیازها: پردازنده‌های پرداخت ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌دهند، بنابراین درک کامل نیازهای شما مهم است. آیا فقط به پردازش پرداخت نیاز دارید یا به ویژگی های صورتحساب مانند صورتحساب، مدیریت اشتراک و موارد دیگر نیز نیاز دارید؟ اطمینان از اینکه پردازشگر پرداختی که انتخاب می‌کنید دارای هر ابزاری است که نیاز دارید، مطمئن می‌شوید که انتخاب مقرون به صرفه‌ای را انجام می‌دهید و از سردرد در این مسیر جلوگیری می‌کنید.
  • ارزیابی نکردن سرعت تسویه حساب: تضمین وجوه در سریع‌ترین زمان ممکن برای معیشت بسیاری از مشاغل کوچک ضروری است. اگر شبیه کسب و کار شما به نظر می رسد، مطمئن شوید که متوجه شده اید پردازشگر پرداخت شما با چه سرعتی پول را به حساب بانکی شما منتقل می کند.
  • اولویت بندی نکردن پشتیبانی مشتری: اگر تا این حد در وبلاگ خوانده باشید، اکنون متوجه شده اید که دنیای پردازش پرداخت چقدر پیچیده است. با انتخاب شریکی با پشتیبانی عالی از مشتری، به جای گذراندن یک دوره آموزشی خراب در پردازش پرداخت، تمرکز خود را بر اداره کسب و کار خود نگه دارید.

یک پردازشگر پرداخت را با در نظر گرفتن نیازهای آینده خود انتخاب کنید.

هنگام شروع، صاحبان مشاغل کوچک ممکن است به پردازشگرهای پرداخت به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف فکر کنند. اما واقعیت این است که شریک پردازش پرداخت شما یک رابطه تجاری مهم است که به شما کمک می کند تا درازمدت رونق داشته باشید. از این راهنما برای انتخاب یک پردازشگر پرداخت استفاده کنید که نه تنها با نیازهای امروز شما مطابقت دارد، بلکه فردا می تواند با شما رشد کند.

اکنون که تمام عناصر یک پردازشگر پرداخت در کلاس خود را می شناسید، زمان آن رسیده است که یکی را انتخاب کنید. در اینجا 15 بهترین پردازشگر کارت اعتباری برای کوچک آورده شده است. مشاغل.

Free Resource: How to Reach & Engage Your Audience on Facebook

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا