کسب و کار

33 آماری که باید بدانید که آیا در نظر دارید یا در حال برنامه ریزی برای شغل فروش در سال 2023 هستید

33 آماری که باید بدانید که آیا در نظر دارید یا در حال برنامه ریزی برای شغل فروش در سال 2023 هستید

اگر علاقه مند به شروع حرفه خود در فروش هستید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. انتخاب موقعیت مناسب بر اساس شخصیت، علاقه و ناپسندی‌هایتان می‌تواند به شما اطمینان دهد که در حرفه جدید خود پیشرفت می‌کنید. همچنین برای موفقیت به دانش کامل از روند فروش و آمار نیاز دارید.

salesperson reviewing sales career statistics

ممکن است در طول سال‌ها چیزهای منفی درباره فروشندگان شنیده باشید، مانند کلیشه‌هایی که فروشندگان را پرخاشگر یا پرخاشگر نشان می‌دهند. با این حال، بیش از 90 درصد از فروشندگان مورد بررسی “نمرات متوسط ​​تا بالا از تواضع و فروتنی.”

با نگرش متواضعانه و متواضعانه، می توانید آماری را که باید بدانید تا پیش بینی کنید شغلی در فروش برای شما در نظر گرفته است، بیاموزید.

Download Now: 2024 Sales Trends Report [New Data]

فهرست مطالب

آمار مشاغل فروش و حقوق

عملاً هر کسب و کاری در هر صنعتی به فروشندگان نیاز دارد. وقتی برای اولین بار شروع به فروش می کنید، ممکن است در موقعیت های مختلفی که به طور بالقوه می توانید برای آنها درخواست دهید غرق شوید.

آمار حقوق و دستمزد متفاوت (از سال 2023) را که موقعیت‌های فروش مختلف ارائه می‌دهند و مهارت‌هایی که این نقش‌ها نیاز دارند را بررسی کنید.

مشاغل مبتدی تا سطح متوسط ​​در فروش

در اینجا برخی از موقعیت های مبتدی تا سطح متوسط ​​در فروش آورده شده است:

  • نمایندگان توسعه فروش (SDRs) باید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشند، زیرا آنها مسئول آوردن سرنخ های واجد شرایط هستند. Glassdoor پیش بینی می کند که SDR ها معمولاً سالانه 50,304 دلار دستمزد پایه دریافت می‌کنند که در مجموع 18,000 تا 19,000 دلار کارمزد و پاداش دارد.
  • نمایندگان فروش داخلی وظیفه پرورش سرنخ ها و تبدیل آنها به مشتری را دارند. Glassdoor تخمین می زند که در داخل نمایندگان فروش اغلب 70000 دلار پرداخت می کنند که شامل پورسانت و پاداش می شود.
  • موقعیت‌های نمایندگی فروش خارجی شامل مدتی از سفر برای ملاقات با خریداران و عرضه محصولات است. از آنجایی که سفر مورد انتظار است، می توانید غرامت بیشتری را پیش بینی کنید. Glassdoor میانگین حقوق سالانه یک نماینده فروش خارجی را 72000 دلار.
  • مدیران حساب از نزدیک با مشتریان همکاری می کنند تا مطمئن شوند که تجربه خوبی دارند و کمک مورد نیاز خود را دریافت می کنند. میانگین حقوق یک مدیر حساب تقریباً 53000 دلار است. یک سال.

مشاغل سطح با تجربه در فروش

اگر به دنبال یک حرفه با تجربه یا پیشرفته در فروش هستید، چندین نقش وجود دارد که می‌توانید برای آنها درخواست دهید:

  • مدیران حساب نیازهای مشتری را با ارائه دموها و ارائه ها شناسایی می کنند. آنها به مشتریان در مورد محصولات و خدمات آموزش می دهند تا فروش نهایی را انجام دهند. می توانید حقوق حدود 102000 دلار در سال برای این نقش.
  • مدیران فروش منطقه ای بر نمایندگی های فروش یک منطقه مشخص نظارت می کنند و بر کمک به تیم خود برای رسیدن به اهداف فروش متمرکز هستند. میانگین حقوق یک مدیر فروش منطقه ای 124000 دلار است. سالانه با پاداش و کمیسیون.
  • مدیران عملیات فروش مسئول اداره یک تیم فروش داخلی هستند و مطمئن می شوند که روند فروش روان است و تیم از پشتیبانی مورد نیاز خود برخوردار است. این موقعیت دارای حقوق متوسط ​​112,000 دلار است یک سال.
  • اگر میل به مهندسی فروش و راه حل های محصول برای رفع نیازهای مشتری دارید، موقعیت مهندس فروش می تواند برای شما مناسب باشد. این موقعیت به طور متوسط ​​117000 دلار پرداخت می کند.

مشاغل سطح اجرایی در فروش

اگر تجربه فروش قابل توجهی دارید، چندین نقش وجود دارد که می‌توانید برای آنها اعمال کنید:

  • مدیر فروش با مدیران فروش برای تعیین اهداف، رسیدن به سهمیه ها، استخدام فروشندگان جدید و اجرای استراتژی های جدید فروش همکاری می کند. این موقعیت به طور متوسط ​​199000 دلار حقوق دارد یک سال.
  • معاونان فروش، به تجربه و تخصص فروش زیادی و همچنین مهارت های رهبری نیاز دارند. این موقعیت اجرایی بر مدیران فروش نظارت می کند تا از اجرای آموزش های فروش در سطح شرکت اطمینان حاصل کند. این نقش معمولاً دارای میانگین 350,000 دلار است /year.
  • با در نظر گرفتن نقش اجرایی برتر، افسران ارشد فروش در مورد اهداف فروش به مدیران عامل گزارش می دهند و در عین حال به سهامداران گزارش می دهند و با سایر رهبران تیم برای رشد سازمان همکاری می کنند. این موقعیت به طور بالقوه می تواند 360,000 دلار در سال پرداخت کند حقوق.

آمار سفر خریدار

درک سفر خریدار از طریق آمارهای کنونی می تواند به شما در حرفه فروش شما کمک کند.

  • برای مثال، یک میانگین 18 تماس برای برقراری ارتباط با خریدار، اما 44 درصد از فروشندگان پس از یک تماس بعدی. اگر میزان کاری را که برای برقراری ارتباط با خریدار لازم است پیش‌بینی می‌کنید، منطقی نیست که پس از یک تماس بعدی از کار دست بکشید.
  • با انجام چند تماس دیگر، نمایندگان فروش می توانند نرخ تبدیل را با افزایش دهند. تا 70٪. در سال آینده، مطمئن شوید که بیش از یک تماس بعدی برای افزایش نرخ تبدیل خود داشته باشید.

آمار تماس های فروش

  • وقتی صحبت از این می‌شود که واقعاً چقدر زمان صرف فروش می‌کنید، CSO Insights پیش‌بینی می‌کند که تنها 33 درصد از زمان نمایندگی فروش داخلی در واقع صرف فروش می‌شود.
  • وقتی نوبت به فروش و تماس‌های فروش می‌رسد، بیش از 50 درصد مشتریان بالقوه می‌خواهند چگونه محصول شما در اولین تماس کار می کند.
  • جلسات مجازی از زمان شیوع بیماری همه گیر سال 2020 همچنان پرطرفدار باقی مانده اند، دلیل آن می تواند 63% از رهبران فروش جلسات مجازی را به همان اندازه یا مؤثرتر از ملاقات حضوری می دانند.
  • این ممکن است به دلیل کاهش فروش تلفنی از زمان 85% مشتریان بالقوه و مشتریان از تجربه تلفنی خود ناراضی هستند.

این وبلاگ را در مورد چگونگی بهبود وضعیت مشتریان خود بررسی کنید تجربیات تلفن.

آمار نسل پیشرو

هیچ چیز در فروش به اندازه یک رهبر قوی که هم از طریق محتوای باکیفیت مطلع شده باشد و هم برند و محصول شما را به خوبی بشناسد، ارزشمند نیست. درک نحوه ایجاد سرنخ ها در سال 2023 می تواند به شما کمک کند تا پیش بینی کنید که شغل شما در فروش در سال آینده چه خواهد شد.

  • بازاریابی همچنان منبع اصلی تولید سرنخ برای فروشندگان است، به طوری که 44 درصد از خط لوله فروش داخلی از بازاریابی است (Bridge Group Inc).
  • 59٪ از متخصصان معتقدند که استراتژی های بازاریابی ورودی اغلب به بالاترین کیفیت منجر می شود.
  • LinkedIn در حال حاضر منبع اصلی داده های تماس برای تیم های توسعه فروش، اما اطلاعات تلفن یا ایمیل را برای نمایندگان توسعه فروش ارائه نمی کند. بنابراین، 89.9٪ از شرکت ها از دو یا چند منبع داده های تماس استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها تجربه مشتری را برای توسعه فروش آسان تر می کنند.

بازاریابی ایمیل

  • گارتنر پیش بینی می کند که فقط 23.9% از ایمیل‌های فروش باز می‌شوند، اما ایمیل راه اصلی برای دستیابی به مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی است.
  • در سال 2022، تعداد کاربران ایمیل 4.3 میلیارد، که انتظار می‌رود به 4.5 میلیارد < صعود کند. /a>تا سال 2025. این منطقی است زیرا اکثریت مشتریان بالقوه (80%) ایمیل ها را به هر شکل دیگر ارتباط ترجیح می دهند.
  • اما، وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان می‌آید، خریداران می‌توانند به راحتی ایمیل‌های قالب‌بندی شده و تعمیم‌یافته را دریافت کنند. فقط 5% از خریداران به ایمیل انبوه پاسخ می دهند، بنابراین مطمئن شوید که محتوای ایمیل عالی و شخصی سازی شده با نیازهای کسب و کار آنها را دارید.
  • چهار دلیل اصلی مشتریان برای ایمیل یا خبرنامه ای ثبت نام می کند که به دنبال پیشنهادات ویژه است، به دنبال تخفیف است، مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول، و به سادگی ارزش گذاری نام تجاری است.

تماس سرد

آمار نرم افزار فروش

آگاهی و سرمایه گذاری روی نرم افزار فروش مناسب می تواند به شما کمک کند تا به یک عملکرد برتر تبدیل شوید. در حالی که هیچ نرم افزاری نمی تواند تمام کارهای یک فروشنده را انجام دهد، می تواند برتری لازم را برای برآورده کردن بهتر انتظارات مشتری، دسترسی به مشتریان ایده آل و بستن معاملات بیشتر به شما بدهد.

نرم افزار جستجوگر

فناوری تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده

  • نرم افزار فروش فقط محدود به جستجو نیست. نرم‌افزار تحلیل پیش‌بینی‌کننده به فروش ابزار قدرتمندی برای تحلیل و پیش‌بینی روندهای مشتری ارائه می‌دهد.
  • این فناوری هنوز در حال رشد است (فقط با 15% شرکت‌هایی که از آن استفاده می‌کنند)، اما باید ارزشی برای توسعه فروش ایجاد کند، زیرا به سازمان‌ها کمک می‌کند تا نوع پروفایل مشتری ایده‌آل خود را شناسایی کرده و بر نحوه تبدیل آنها تمرکز کنند.
  • 36.8٪ از شرکت ها در نظر دارند فروشندگان را در سال جاری ارزیابی کنند و فناوری تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده تمرکز ارزیابی آنها است.
  • هر آنچه که نرم افزار فروش سازمان شما نیاز دارد، مهم است که بدانید 70% از فروشندگان موافقند که CRM سرمایه گذاری مهمی است.

درباره نرم افزار Sales Enterprise Hubspot بیشتر بیاموزید اینجا.

کار خود را در فروش شروع کنید

اگر در سال آینده اشتیاق را به موقعیت خود بیاورید، فروش می تواند یک حرفه سرگرم کننده و سریع باشد.

اولین قدم را با درخواست نقش‌هایی بردارید که با معیارهای حقوق و موقعیت شما مطابقت دارند و در مورد سؤالات مصاحبه فروش رایج مطالعه کنید. برخی از آمارهای بالا را به خاطر بسپارید و مصاحبه کننده خود را با دانش جامع خود از روندهای فروش فعلی تحت تأثیر قرار دهید.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا