کسب و کار

مزایا و معایب ایمیل هوش مصنوعی در فروش [+ابزارهایی که باید در نظر بگیرید]

مزایا و معایب ایمیل هوش مصنوعی در فروش [+ابزارهایی که باید در نظر بگیرید]

اینکه بگوییم ChatGPT اینترنت را به جنون زده است، دست کم گرفته شده است. از دسامبر 2022، علاقه به عبارت جستجوی «ابزارهای هوش مصنوعی» تنها در ایالات متحده 292٪ افزایش یافته است. اکنون Google، HubSpot، و مایکروسافت برای توسعه نسخه‌های خود از ابزارهای چت هوش مصنوعی رقابت می‌کنند. برای رقابت با ChatGPT.

person uses ai email tools to draft a message

سوال مهم اینجاست: آیا هوش مصنوعی جایگاهی در فروش دارد و چگونه بر فرآیندهای فروش فعلی ما تأثیر می گذارد؟

مثل هر فناوری جدید، باید در آن غواصی کنید و تحقیق کنید. موارد استفاده ایمیل‌های هوش مصنوعی، مزایا و معایب آن‌ها و ابزارهایی را که باید هنگام افزودن این فناوری به زرادخانه خود در نظر بگیرید، بررسی می‌کنیم.

Download Now: The State of AI in Sales [2023 Report]

فهرست محتوا

چگونه تیم‌ها از هوش مصنوعی برای ایمیل‌های فروش استفاده می‌کنند

ChatGPT سریعترین برنامه مصرف کننده در تاریخ است که رشد می کند، بنابراین جای تعجب نیست که هیاهوی هوش مصنوعی تیم های فروش را تشویق کرده است که آن را امتحان کنند. در اینجا سه ​​مثال از نحوه استفاده تیم‌ها از هوش مصنوعی برای تولید ایمیل‌های فروش آورده شده است.

1. پیام‌رسانی Cold Outreach

ایجاد کنید

شخصی‌سازی نرخ پاسخ را تا 142% افزایش می‌دهد، و ایمیل‌هایی که در تماس‌های شخصی پراکنده می‌شوند، بیشتر باز می‌شوند، به آنها پاسخ داده می‌شود و به اشتراک گذاشته می‌شوند.

میکالا مندس در SetSail پیشنهاد می‌کند که هوش مصنوعی را با اطلاعات مناسب برای ایجاد ایمیل‌های سفارشی تغذیه کنید.

مشخص کنید که مشتری مورد نظر شما چه کسی است و از ChatGPT بپرسید که چه چیزی برای آنها مهم است. مثال: سه اولویت اصلی [عنوان شغلی] چیست؟” مندس می‌گوید “سپس، در این مورد توضیح دهید و بپرسید که چگونه می توانید راه حل شرکت خود را به یکی از آن نقاط دردناک مرتبط کنید.”

مندس پیشنهاد می کند که ChatGPT را به صورت زیر درخواست کنید: «من می خواهم به [عنوان شغلی] ایمیل بزنم و [شرکت] را معرفی کنم. شرکت من در [توضیح] متخصص است. یک ایمیل کوتاه به [عنوان شغلی] بنویسید که چگونه [شرکت] می تواند [نقطه درد] را حل کند.”

سپس، با دستورات بعدی ادامه دهید. مندز پیشنهاد می‌کند، می‌توانید از ChatGPT بخواهید آماری را از یک پیوند وبلاگ خاص درج کند.

یک پیام مفید دیگر از مندز: «اینجا بیوگرافی [عنوان شغلی] است. در اینجا شرحی از کاری که شرکت آنها انجام می دهد آورده شده است: [افزودن توضیحات]. این ایمیل را بر این اساس بازنویسی کنید.»

ورودی با کیفیت منجر به خروجی با کیفیت می شود. به ChatGPT اطلاعات مناسب برای حداکثر تأثیر را بدهید.

2. Personas خریدار

را تحقیق کنید

هوش مصنوعی داده های مشتری را در مقیاس وسیع جمع آوری می کند. از آن برای تحقیق در مورد شخصیت های خریدار و شناسایی نقاط دردناک و مسئولیت هایی که بینش عمیق تری را در مورد مخاطبان هدف ارائه می دهند، استفاده کنید.

اندی سیتسما در Dock از یک رویکرد مشابه برای هر شخصیت استفاده می کند.

Sietsema می گوید: “من دوست دارم با ChatGPT تحقیق کنم تا ببینم آیا فرضیات من درست یا جالب است یا چیزی را از دست داده ام.” یک رهبر که من هدفش هستم و کمی در مورد آنها توضیح می دهم وقتی یک پاسخ طولانی مثل این دریافت کردم که سه اولویت اصلی آنها برای امسال چیست – و همه اینها واقعاً خوب است – اما من باید آن را خلاصه کنم.

d985d8b2d8a7db8cd8a7 d988 d985d8b9d8a7db8cd8a8 d8a7db8cd985db8cd984 d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c d8afd8b1 d981d8b1d988d8b4 6647ed53b8f14< /p>

تصویر با حسن نیت از اندی سیتسما.

او توضیح می‌دهد: «بنابراین، از آن می‌خواهم که آن را به تعداد کلمات خاص خلاصه کند، و از آنجا، آن را بیشتر توضیح می‌دهم،» او توضیح می‌دهد. «به عنوان مثال، اگر شما اینها را حل نمی کنید، عواقب آن چیست؟ اینجوری زودتر به اون سوالات عمیق تر میرسم. و سپس می توانم یک ایمیل سرد از بالای آن بسازم.”

تلاش‌های خود را با هوش مصنوعی تکمیل کنید، همانطور که اندی انجام داده است، تا در زمان صرفه‌جویی در وقت بینش‌هایی که برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه نیاز دارید، صرفه‌جویی کنید.

3. انجام تجزیه و تحلیل احساسات

چگونگی واکنش، تعامل و پاسخ مشتریان به ایمیل‌های بازاریابی می‌تواند بینش ارزشمندی ارائه دهد. هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا این تعاملات را سریع و دقیق تفسیر کنید و به شما امکان می دهد تنظیمات لازم را برای بازاریابی بهتر انجام دهید.

تحلیل احساسات واکنش‌های احساسی مشتریان را اندازه‌گیری می‌کند، بنابراین می‌دانید چه چیزی طنین‌انداز می‌شود و چه چیزی طنین‌انداز نمی‌شود. و البته، درست کردن این امر برای بازاریابی، مشتریان بالقوه را در خط لوله فروش شما حرکت می دهد.

الدین هاجریک، مدیر موفقیت مشتریان در Helpjuice، از AI NLP با تغذیه بخش خاصی از لیست ایمیل خود بر اساس عواملی مانند صنعت، موقعیت شغلی و اندازه شرکت استفاده می کند. .AI email, example of using AI NLP for sentiment analysis.

“مطالعات موردی خود را در اختیار هوش مصنوعی قرار می‌دهیم و آن را قادر می‌سازیم تا تجزیه و تحلیل احساسات را انجام دهد. این تجزیه و تحلیل به ما کمک می‌کند پیام‌های خود را تطبیق دهیم و مناسب‌ترین نقل قول را از هر مطالعه موردی برای مطابقت با بخشی که در حال تماس با آن هستیم مشخص کنیم. “ هاجریک می گوید: “هوش مصنوعی هنگام انتخاب متقاعد کننده ترین اثبات اجتماعی، مانند ذکر شرکت های مناسب برای بخشی که ایمیل می کنیم، مفید است.”

توجه به این نکته ضروری است که هوش مصنوعی تخصص تیم فروش را تکمیل می کند – شما نمی توانید تعامل شخصی تیم را با مشتریان بالقوه جایگزین کنید. شما باید بینش های هوش مصنوعی را تأیید کنید و از آنها برای تمرکز بر آنچه مشتریان احتمالی شما به آن اهمیت می دهند استفاده کنید.

ترکیب انسان و هوش مصنوعی می‌تواند نتایج بهتری نسبت به هر دو روش به تنهایی ایجاد کند.

مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی برای ایمیل های فروش

هوش مصنوعی ابزاری عالی برای تیم‌های فروش است، اما محدودیت‌هایی دارد. در اینجا چند مزایا و معایب وجود دارد که باید قبل از سرمایه گذاری در ابزارهای ایمیل هوش مصنوعی در نظر بگیرید.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای ایمیل

ایمیل‌های هوش مصنوعی می‌توانند تیم‌های فروش را در چندین زمینه از جمله موارد زیر تسهیل کنند.

صرفه جویی در زمان

پاسخ دادن به ایمیل‌ها، تهیه پیش‌نویس، و تحقیق در مورد زبانی که باید استفاده کنید — این کارها زمان زیادی می‌برد. نوشتن ایمیل به تنهایی وقت فروشندگان را می خورند و اکثر نمایندگان 21 % از زمان نوشتن ایمیل.

در یک مطالعه توسط Dooly، 74٪ از پاسخ دهندگان همچنین گفتند که بیشتر روز کاری آنها صرف فعالیت هایی می شود که به فروش کمک نمی کند، و 48٪ از پاسخ دهندگان حتی گفتند که به سوالات داخلی از طریق ایمیل پاسخ می دهند. ، Slack یا سایر ابزارهای مشابه زمان را از فروش می گیرد.

هوش مصنوعی با خودکار کردن کارهای دستی و پیش پا افتاده مانند تحقیق در مورد داده های مشتری و تهیه پیش نویس الگوهای ایمیل استاندارد به صرفه جویی در زمان کمک می کند. همانطور که Sietsema می‌گوید، “می‌توانم بروم مجموعه‌ای از شرح‌های شغلی را بخوانم، یا می‌توانم صحبت عمیق‌تری با این شخصیت داشته باشم.”

نوشتن بهتر کپی

همه اهل کلمات نیستند و فکر کردن به کلمات قدرتمند، تعیین لحن و نوشتن خطوط موضوعی جذاب می‌تواند تیم شما را تحت تأثیر قرار دهد.

کپی‌نویس‌ها، بازاریابان و حتی متخصصان فروش، مدل‌های هوش مصنوعی را برای بهینه‌سازی محتوا برای پلتفرم‌های پیام‌رسان آموزش می‌دهند. این می‌تواند به تیم‌های فروش کمک کند تا ایمیل‌های تاثیرگذاری ایجاد کنند که از چارچوب‌های آزمایش‌شده و آزمایش‌شده پیروی می‌کنند، مانند مدل‌های Problem-Agitate-Solution (PAS) و Attention-Interest-Decision-Action (AIDA).

فروشندگانی که در زمینه کپی‌رایتینگ متخصص نیستند، می‌توانند با کمک هوش مصنوعی ایمیل‌های موثر بنویسند.

شخصی‌سازی ارتباطات

هوش مصنوعی می تواند سیگنال هایی را برای شخصی سازی ایمیل ها بر اساس داده های مشتری دریافت کند. می‌تواند از طریق سرنخ‌های بالقوه مرتب‌سازی کند، مخاطبین مناسب را شناسایی کند، و به‌طور خودکار پیگیری‌ها را در مقیاس توصیه کند.

با خودکار کردن این وظایف، هوش مصنوعی زمان را برای تکرارها برای ایجاد روابط قوی‌تر با مشتریان و سرنخ‌های موجود آزاد می‌کند. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند محتوای سفارشی متناسب با علایق، موقعیت یا سایر عوامل مشتری را به صورت خودکار ایجاد کند.

بهبود کارایی

در حالی که در حال حاضر تنها یک سوم سازمان‌های فروش از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، 8 در 10 رهبر و متخصصان فروش می گویند که استفاده از زمان تکرارها را حداقل به میزان متوسطی بهبود بخشیده است.

در واقع، احتمال استفاده از هوش مصنوعی در افراد با عملکرد بالا 1.9 برابر بیشتر از افراد ضعیف است. وقتی شخصی سازی بهتر، درک بهتر نیازهای مشتری و استفاده مؤثر از زمان فروشندگان با هم ترکیب شوند، هوش مصنوعی می تواند ابزار قدرتمندی برای افزایش کارایی سازمان باشد.

معایب استفاده از هوش مصنوعی برای ایمیل

AI با مجموعه ای از خطرات و محدودیت های خود همراه است. در اینجا چند نکته برای ارسال ایمیل با هوش مصنوعی وجود دارد.

عدم لمس انسان

مهارت‌های تعامل انسانی و هوش هیجانی برای ایجاد رابطه، همه اجزای ضروری فروش موفق هستند. شما نمی توانید لمس انسان را تکرار کنید، می گوید سینتیا هندال، رئیس فروش جهانی در Simera.

همان‌طور که هوش مصنوعی قدرتمند است، همچنان به ورودی انسان متکی است. برای ایجاد یک رابطه واقعی فراتر از آنچه هوش مصنوعی می تواند ارائه دهد، به یک انسان نیاز دارید. هوش مصنوعی نمی‌تواند نیازهای متفاوت مشتری را پیش‌بینی کند و در مورد موقعیت‌های پیچیده فروش تصمیم بگیرد.

در حالی که هوش مصنوعی بدون شک می‌تواند نقش ارزشمندی در فرآیند فروش ایفا کند، اما نمی‌تواند به طور کامل جایگزین مهارت‌ها و تخصص‌های ضروری که نمایندگان توسعه فروش، نمایندگان توسعه کسب‌وکار و معاونت فروش دارند، شود. می گوید.

به مجموعه داده های غنی نیاز دارد

مدل‌های هوش مصنوعی نمی‌توانند سیگنال‌های مشتری را بدون مجموعه داده‌ای بزرگ دریافت کنند. اگر داده‌ها ناقص یا ناکافی باشند، ممکن است هوش مصنوعی نتواند اطلاعات مفیدی را برای بهبود فرآیندهای فروش و شخصی‌سازی دسترسی ارائه کند.

اگر داده‌های مشتری نادرست یا قدیمی باشد، این امر همچنین فضای خطا را افزایش می‌دهد. شما باید دائماً مدل‌های هوش مصنوعی را برای دقت و ارتباط به‌روزرسانی کنید، که می‌تواند به حجم کاری تیم شما بیفزاید.

نگرانی های حفظ حریم خصوصی

ابزارهای هوش مصنوعی به دسترسی به داده‌های مشتری نیاز دارند که منجر به نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و امنیتی می‌شود. شرکت‌ها باید اطمینان حاصل کنند که داده‌های مشتری برای محافظت از حریم خصوصی مشتریان، ایمن و محرمانه است.

به عنوان مثال، GDPR از شرکت‌ها می‌خواهد که استانداردهای حریم خصوصی خاصی را رعایت کنند و مشتریان را جذب کنند رضایت صریح قبل از استفاده از داده های آنها. کسب و کارها باید از خطرات هوش مصنوعی آگاه باشند و اقدامات مناسبی را برای اطمینان از رعایت مقررات انجام دهند.

6 ابزار هوش مصنوعی برای ایمیل های فروش

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی زیادی برای تکمیل رویکرد فروش شما وجود دارد. ما شش مورد زیر را برای کمک به ایمیل‌های فروش توصیه می‌کنیم.

1. ChatSpot

AI email tools, ChatSpot from HubSpot

استفاده از ChatSpotToday را شروع کنید.

  • قیمت: رایگان، با ویژگی‌های برتر HubSpot موجود است
  • بهترین برای: شرکت هایی که به دنبال پلتفرم هوش مصنوعی کامل برای ایمیل های فروش هستند.

ChatSpot پاسخ HubSpot به پیام‌رسانی خودکار مشتری است. این یک ربات CRM مکالمه است که می تواند بالقوه های مرتبط را از داده های CRM شما شناسایی کند. سپس، با دستیار محتوا، می‌توانید ایمیل‌های خودکاری را پیش‌نویس و ارسال کنید که صدای منحصربه‌فرد برند شما را منعکس می‌کند.

ویژگی های دیگر عبارتند از:

  • گرفتن داده‌های ایمیل برای ثبت و بخش‌بندی سرنخ‌ها، کاهش ورود دستی داده‌ها.
  • ایمیل‌های پیگیری خودکار برای افزایش تعامل با رهبر.
  • جستجوی خودکار برای صرفه جویی در زمان و ایجاد ارتباطات معنی دار با مشتری.

چیزی که ما دوست داریم: ادغام CRM ChatSpot آن را در موقعیتی منحصر به فرد برای ارائه تجربه فروش مبتنی بر هوش مصنوعی قرار می دهد. برای دسترسی به اطلاعات مشتری نیازی به جابجایی بین چندین پلتفرم ندارید. این ویژگی‌ها ChatSpot را به گزینه‌ای ایده‌آل برای بهینه‌سازی دسترسی به فروش و تعامل تبدیل می‌کند.

2. جاسپر

AI email tools, Jasper

  • قیمت: برنامه های آغازین 24 دلار در ماه هزینه دارند. Boss Mode از $49 در ماه شروع می شود. قیمت طرح تجاری در صورت درخواست موجود است.
  • بهترین برای: تیم هایی که برای شروع با هوش مصنوعی به کمک نیاز دارند و می خواهند ایمیل های شخصی ایجاد کنند.

Jasper یکی از اولین پلتفرم‌های هوش مصنوعی مولد که مورد توجه قرار گرفت، به تیم‌ها کمک می‌کند محتوا تولید کنند، از جمله ایمیل‌های فروش، وبلاگ‌ها و صفحات فرود. با افزونه Chrome خود، این ابزار به تیم‌های فروش اجازه می‌دهد ایمیل‌ها را شخصی‌سازی کنند، خطوط موضوعی ایجاد کنند و به پیام‌ها پاسخ دهند.

از طرف دیگر، می‌توانید از Jasper Chat یا افزونه Chrome آن برای پاسخ دادن به پیام‌های دریافتی استفاده کنید. سایر ویژگی ها عبارتند از:

  • حالت رئیس برای نوشتن محتوای طولانی مانند گزارش‌ها، داستان‌ها و پست‌های وبلاگ.
  • یکپارچه سازی جستجوگرها برای نوشتن کپی مناسب SEO.
  • Jasper ART برای ایجاد تصاویر گرافیکی مانند تصاویر و ریز عکسها.
  • بیش از 29 گزینه زبان.

چیزی که ما دوست داریم: برنامه‌های قیمت‌گذاری متعدد Jasper و بیش از 60 الگوی Jasper، آن را به گزینه‌ای عالی برای تیم‌های فروش که با هوش مصنوعی شروع می‌کنند تبدیل کرده است. همچنین دارای یک گروه فعال فیس بوک است که پشتیبانی می کند و به کاربران کمک می کند تا از ویژگی های آن بیشترین استفاده را ببرند.

3. ChatGPT

AI email tools, ChatGPT

  • قیمت: طرح های اصلی رایگان هستند. برنامه های Plus از 20 دلار در ماه شروع می شود.
  • بهترین برای: تیم هایی که درک عمیقی از هوش مصنوعی دارند و به الگوها یا راهنمایی نیاز ندارند.

شما نمی توانید بدون ذکر ChatGPT درباره هوش مصنوعی صحبت کنید. ChatGPT یک مدل زبان بزرگ است که توسط OpenAI بر اساس معماری GPT آموزش داده شده است که پاسخ‌هایی شبیه انسان به ورودی‌های متنی ایجاد می‌کند.

قابلیت‌های درک زبان طبیعی (NLU) آن به‌طور خودکار کلمات کلیدی را تشخیص می‌دهد و الگوهای پاسخ مرتبط با زمینه را ایجاد می‌کند. برای مثال، می‌تواند انتخاب‌های کلمه یا ساختار جملات مختلفی را پیشنهاد کند که ممکن است در ایجاد تعامل یا تبدیل مؤثرتر باشد.

آنچه ما دوست داریم: می‌توانید آن را در مورد داده‌های مشتری آموزش دهید تا زبانی را پیشنهاد کند که به محصول قبلی اشاره می‌کند و موضوعات یا زوایای مختلفی را برای نزدیک شدن به هنگام نوشتن در مورد یک محصول یا خدمات خاص پیشنهاد می‌کند.

از آنجایی که ChatGPT برای عموم رایگان است، گاهی اوقات ظرفیت آن کم است و بارگیری آن مدتی طول می کشد. همچنین برای تیم‌های فروش که دقیقاً می‌دانند به دنبال چه هستند و نیازی به الگوها یا جهت ندارند، مناسب است.

4. اسطوخودوس

d985d8b2d8a7db8cd8a7 d988 d985d8b9d8a7db8cd8a8 d8a7db8cd985db8cd984 d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c d8afd8b1 d981d8b1d988d8b4 6647ed5be7eb2

منبع تصویر

قیمت: طرح‌های اصلی رایگان هستند. هزینه برنامه های حرفه ای فردی 29 دلار در ماه است. هزینه برنامه های تیم برای هر کاربر 49 دلار در ماه است.

بهترین برای: تیم هایی که برای نوشتن ایمیل های فروش موثر به راهنمایی و ساختار نیاز دارند.

Lavender یک مربی ایمیل فروش هوش مصنوعی است که در زمان واقعی به شما کمک می کند. همچنین با پشتیبانی از OpenAI’s GPT-3، Lavender معرفی‌های شخصی‌شده را پیشنهاد می‌کند و اخبار، داده‌ها و بینش‌های احتمالی را نشان می‌دهد.

می‌توانید هر چیزی را که به شانس شما برای دریافت پاسخ آسیب می‌زند، اصلاح کنید و از الگوهای ایمیل برای ارسال ایمیل‌های شخصی‌شده استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • ادغام با Gmail، Outlook، Outreach، LinkedIn، Salesforce، Salesloft و دیگر پلتفرم‌ها برای بهبود ایمیل‌ها در هر کجا.
  • بازخورد و توصیه‌های بی‌درنگ.
  • نویسنده هوش مصنوعی برای ایجاد ایمیل های شخصی.
  • ردیابی و تجزیه و تحلیل ایمیل داخلی.

چیزی که ما دوست داریم: اسطوخودوس یک گزینه عالی برای افراد و تیم هایی است که برای نوشتن ایمیل های موثر بدون به خطر انداختن سفارشی سازی به راهنمایی نیاز دارند. تیم‌های فروش می‌توانند محتوا را سریع‌تر ایجاد کنند، مکالمات را به طور مؤثرتری شخصی‌سازی کنند و در زمان پاسخگویی به پیام‌ها صرفه‌جویی کنند.

5. Flowrite

d985d8b2d8a7db8cd8a7 d988 d985d8b9d8a7db8cd8a8 d8a7db8cd985db8cd984 d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c d8afd8b1 d981d8b1d988d8b4 6647ed5cca268

منبع تصویر

  • قیمت: هزینه Flowrite 15 یورو در ماه.
  • بهترین برای: تیم های فروش که علاقه مند به افزایش فرآیند نوشتن ایمیل خود هستند.

Flowrite یک ایمیل نویس با هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند ایمیل های بهتری را سریعتر بنویسید. شما دستورالعمل‌هایی را برای پیامی که می‌خواهید ارسال کنید تایپ می‌کنید، و Flowrite بقیه کارها را انجام می‌دهد — نوشتن یک ایمیل شخصی‌شده که دقیقاً شبیه شما باشد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از ارسال آن را بررسی کنید. Flowrite همچنین دارای یک گالری الگوی هوش مصنوعی است که در آن می‌توانید الگوها را برای موقعیت‌ها و انواع ایمیل‌های مختلف مرور کنید.

ویژگی های دیگر عبارتند از:

  • ادغام با ایمیل و ابزارهای پیام رسانی مانند Mailchimp، Gmail، WhatsApp و Facebook Messenger.
  • کنترل تن برای شخصی‌سازی ایمیل‌ها.
  • خروجی سریع برای تولید سریع ایمیل.

آنچه ما دوست داریم: Flowrite به تیم‌های فروش اجازه می‌دهد تا چرخه‌های فروش خود را با نوشتن سریع‌تر ایمیل‌ها تسریع کنند و در عین حال هر کدام را شخصی‌سازی کنند. ادغام آن با سایر ابزارهای ایمیل و پیام، ارسال پیام های شخصی شده را بدون کپی پیست یا تایپ دستی آنها آسان می کند.

6. LyneAI email tools, Lyneمنبع تصویر

  • قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه طرح های سفارشی 120 دلار در ماه است.
  • بهترین برای: تیم هایی که به دنبال رویکردی بیش از حد شخصی هستند.

Lyne یک ابزار هوش مصنوعی شخصی سازی فروش است که به شما امکان می دهد ایمیل های شخصی سازی شده در مقیاس ایجاد کنید. این کار زمان‌برترین کار را می‌گیرد – تحقیق در مورد حساب‌ها و مخاطبین – و آن را خودکار می‌کند تا بتوانید ایمیل‌ها را برای مشتریان و مشتریان احتمالی تنظیم کنید.

لاین به‌جای استفاده از حساب شخصی لینکدین مشتری به‌عنوان منبع اطلاعات، جزئیات مربوطه را از پست‌های وبلاگ شرکت، مقالات و سایر منابع استخراج می‌کند تا نمایه‌ای عمیق از هر مخاطب تهیه کند.

ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • ادغام با Hunter، Woodpecker، Wavo، و سایر ابزارهای ایمیل سرد.
  • یخ شکن های ایمیل سرد مجهز به هوش مصنوعی برای شروع مکالمات.
  • تحقیق سریع در مورد افراد بالقوه با هوش مصنوعی.
  • برای یافتن ایمیل‌ها، برنامه‌های افزودنی Chrome را حذف کنید.

چیزی که ما دوست داریم: Lyne برای تیم‌های فروش که به دنبال ایمیل‌های بسیار شخصی هستند که علایق مشتریان احتمالی خود را در نظر می‌گیرند، عالی است. ادغام آن با سایر ابزارهای ایمیل سرد، ساده‌تر کردن فرآیند فروش را آسان‌تر می‌کند و اطمینان می‌دهد که مشتریان همیشه پیام‌های مرتبط را دریافت می‌کنند.

تیم فروش خود را با قدرت ایمیل های هوش مصنوعی تکمیل کنید.

با عجله تیم‌های فروش برای رسیدن به اهداف، یافتن سرنخ‌ها و پیگیری مشتریان، ایمیل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند به آن‌ها کمک کنند روند خود را تسریع کنند و نتایج باکیفیتی ارائه دهند. هر چیزی که به آنها کمک کند در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند، به آنها کمک می کند تا روی موارد مهم تمرکز کنند – بستن معاملات بیشتر.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا