کسب و کار

چگونه یک برنامه استراتژیک برای توسعه کسب و کار تهیه کنیم [قالب رایگان]

چگونه یک برنامه استراتژیک برای توسعه کسب و کار تهیه کنیم [قالب رایگان]

توسعه کسب و کار معمولاً ، که اغلب نادیده گرفته می شود و فقط گاهی با توجه به تمرکز استراتژیک که شایسته آن است. با این حال، داشتن یک استراتژی توسعه کسب و کار برای موفقیت بلندمدت بسیار مهم است. این تضمین می کند که همه افراد در شرکت شما به سمت یک هدف مشترک کار می کنند.

business development professionals looking over strategic plan

Download Now: Free Growth Strategy Template

اما چگونه می توان یک طرح توسعه کسب و کار ایجاد کرد؟ یک صندلی را بلند کنید و مدتی بمانید، من به آن و موارد دیگر در زیر شیرجه می زنم.

توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار عبارت است از شناسایی، جذب و به دست آوردن کسب و کار جدید برای پیشبرد اهداف درآمد و رشد شرکت شما. نحوه دستیابی به این اهداف گاهی اوقات به عنوان استراتژی توسعه کسب و کار نامیده می شود – و برای همه افراد شرکت شما اعمال می شود و به نفع آن است.

Business Development frameworkمنبع تصویر

اشتباه گرفتن توسعه کسب و کار با فروش غیرعادی نیست، اما یک تمایز مهم بین این دو وجود دارد. توسعه کسب و کار به بسیاری از فعالیت ها و عملکردها در داخل و خارج از ساختار تیم فروش سنتی اشاره دارد. در برخی شرکت‌ها، توسعه کسب‌وکار بخشی از عملیات فروش. در برخی دیگر، بخشی از تیم بازاریابی است یا به طور کلی در تیم خود می نشیند.

از آنجایی که توسعه کسب و کار می تواند در بین صنایع و مشاغل بسیار متفاوت به نظر برسد، استراتژی پشت این عملکرد گسترده است. در زیر، ما هر مرحله از استراتژی و نحوه اعمال آن را در برنامه توسعه کسب و کار خود توضیح می دهیم.

1. چشم انداز رقابتی خود را درک کنید.

قبل از اینکه بتوانید یک برنامه استراتژیک برای پیشبرد رشد کسب و کار، باید درک کاملی از چشم انداز رقابتی در صنعت خود داشته باشید. وقتی می‌دانید مشتری ایده‌آل شما کیست و آنها به دنبال حل چه مشکلی با محصول یا خدمات شما هستند، تحقیق کنید که چه کسی راه‌حل مناسبی را در صنعت شما ارائه می‌کند.

شرکت های دیگری که در فضای شما فعال هستند را شناسایی کنید. محصولات آنها چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت آنها چقدر رقابتی است؟ آیا سیستم های آنها با راه حل های شخص ثالث دیگر یکپارچه می شود؟ در مورد آنچه رقبا ارائه می دهد کاملاً شفاف باشید تا بدانید چگونه محصول خود را به مشتریان خود متمایز کنید.

منبع ویژه: 10

10 Competitive Analysis Templatesالگوهای رایگان را هم اکنون دانلود کنید

2. KPIهای موثر را انتخاب کنید.

چگونه می‌دانید که آیا تلاش‌های توسعه کسب‌وکار شما موفق بوده است؟ مطمئن شوید که می‌توانید اهداف خود را با شاخص های کلیدی عملکرد مرتبط و معنادار (KPI) که سلامت کسب و کار شما را منعکس می کند. نتیجه این معیارها باید به شما نشان دهد که چقدر تلاش‌های توسعه کسب و کار شما مؤثر است.

منبع ویژه: داشبورد ماشین حساب معیارهای فروش

Sales Metrics Calculator Dashboardاکنون داشبورد ماشین حساب رایگان را دانلود کنید

3. روابط بلندمدت با مشتری را توسعه دهید.

آیا حتی پس از بسته شدن معامله با مشتریان خود در ارتباط هستید؟ در غیر این صورت، زمان آن فرا رسیده است که برنامه ای برای جذب خریداران خود ایجاد کنید. ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان شما نتیجه می دهد. بخش عمده ای از کسب و کار یک شرکت از مشتریان مکرر حاصل می شود و مشتریان بازگشتی برای تبدیل ارزان تر هستند. در واقع، مشهور است که هزینه تبدیل مشتریان جدید پنج برابر بیشتر از فروش به مشتریان بازگشتی است.

نه تنها فروش مشتریان تکراری آسان‌تر است، بلکه می‌توانند بازخورد و اطلاعات ارزشمندی را برای کمک به شما در بهبود کسب‌وکارتان ارائه دهند. علاوه بر این، می‌توان از توصیفات مشتری برای محتوای ارزشمندی استفاده کرد که می‌تواند خریدار بعدی شما را جذب کند.

4. بازخورد مشتری را اجرا کنید.

اگر و زمانی که مشتریانی دارید که مایل به ارائه بازخورد در مورد فرآیند فروش و پیشنهادات شما هستند، مطمئن شوید که آنها را می شنوید و آن را اجرا می کنید. مشتریان شما دیدگاه منحصر به فرد و ارزشمندی را ارائه می دهند، زیرا آنها محصول شما را به جای رقبا انتخاب کردند – بینش آنها می تواند به شکل دادن به استراتژی شما کمک کند تا کسب و کار شما را از منحنی جلوتر نگه دارد.

5. محتوای وب سایت و رابط کاربری خود را تازه نگه دارید.

آخرین باری که شرکت شما وب سایت خود را به روز رسانی کرد چه زمانی بود؟ آیا می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همه پیوندها کار می‌کنند، سایت شما به راحتی قابل پیمایش است، و برای کسانی که می‌خواهند از شما خرید کنند، طراحی شده و شهودی است؟

به‌روز نگه داشتن وب‌سایت شما و استفاده آسان، می‌تواند فروش را برای مشتریانی که می‌دانند آماده خرید هستند، ایجاد کند یا شکست دهد. ارتباط مشتریان بالقوه با شما یا خرید مستقیم محصول شما (اگر با مدل کسب و کار شما مطابقت دارد) را خیلی سخت نکنید.

6. زمان پاسخگویی خود را افزایش دهید.

اینکه تیم فروش شما با چه سرعتی به سرنخ‌های شما پاسخ می‌دهد، می‌تواند توانایی شما را برای بستن قرارداد ایجاد یا شکست دهد. اگر متوجه شدید فرآیند فروش شما دارای مدت زمانی تاخیری است که شما را از پاسخ دادن به مشتریان احتمالی در اسرع وقت باز می دارد، اینها می توانند زمینه هایی برای بهبود اولویت باشند.

7. از یک برنامه فروش برای شناسایی مناطق رشد استفاده کنید.

هیچ استراتژی توسعه کسب و کار بدون طرح فروش. اگر قبلاً برنامه‌ای ایجاد کرده‌اید، مطمئن شوید که آن را با تلاش‌های توسعه کسب‌وکار خود یکی کنید. برنامه شما باید مخاطبان هدف شما را مشخص کند، موانع احتمالی را شناسایی کند، یک “طرح بازی” برای نمایندگان فروش ارائه کند، وظایف اعضای تیم را مشخص کند و شرایط بازار را مشخص کند.

در حالی که یک طرح فروش در درجه اول بر تیم فروش شما تأثیر می گذارد، می تواند فعالیت های نمایندگان توسعه کسب و کار شما را مطلع کند. یک طرح فروش می تواند به آنها کمک کند تا بفهمند کسب و کار کجا نیاز به رشد دارد – چه در یک عمودی جدید، یک مخاطب جدید یا یک نیاز جدید که اخیراً در صنعت آشکار شده است.

نمیدانید چگونه یک طرح فروش ایجاد کنید؟ برای شروع الگوی زیر را دانلود کنید.

منبع ویژه: الگوی طرح فروش

Sales Plan Template<0الگوی رایگان را اکنون بارگیری کنید

8. یک استراتژی گوش دادن اجتماعی را اجرا کنید.

در حالی که گوش دادن اجتماعی عمدتاً در زمینه بازاریابی و خدمات مشتری استفاده می شود، همچنین یک تمرین ضروری برای توسعه کسب و کار است. بیش از 4 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. به طور طبیعی، رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین مکان‌ها برای شنیدن مستقیم از مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها هستند – بدون نیاز به تماس با آنها.

در توسعه کسب‌وکار، می‌توانید از گوش دادن اجتماعی برای پیگیری آنچه که عموم مردم درباره برند، صنعت، پیشنهادات محصول، دسته محصول و موارد دیگر می‌گویند، استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند نقاط ضعف کلیدی را در صنعت شناسایی کنید و آن را به فرصتی عالی تبدیل کنید تا اولین کسی باشید که به این مشکلات رسیدگی می کند.

از ابزار گوش دادن اجتماعی برای بررسی روندها قبل از جلب توجه.

9. از سازمان‌ها، کنفرانس‌ها و رویدادهای صنعتی حمایت کنید.

یک جنبه کلیدی توسعه کسب و کار، دستیابی به مشتریان بالقوه در جایی است که هستند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، حمایت از سازمان‌های صنعتی، کنفرانس‌ها و رویدادها است. این استراتژی تضمین می‌کند که نمایندگان توسعه کسب‌وکار شما با مخاطبان هدف کسب‌وکارتان وقت ارزشمندی رو در رو داشته باشند. دید اضافی همچنین می تواند به ایجاد کسب و کار شما به عنوان یک رهبر در این زمینه کمک کند.

اکنون که متوجه شدید توسعه کسب و کار شامل چه مواردی می شود، وقت آن است که برنامه ای برای اجرای استراتژی خود ایجاد کنید.

چگونه یک برنامه استراتژیک ایجاد کنیم

How to Develop a Strategic Plan

وقتی به یک برنامه استراتژیک توسعه کسب و کار اشاره می کنیم، به نقشه راهی اشاره می کنیم که کل شرکت را راهنمایی می کند و برای اجرای موفقیت آمیز و انتقال مشتری از طریق %20%DA%86%D8%B1%D8%AE%20%D8%B7%DB%8C%D8%A7%D8%B1.%20%D8%A8%D8%A7%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%D8%8C%20%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%B9%DB%8C%DB%8C%D9%86%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.

%0A

%D8%A8%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF%20%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85.

%0A

1.%20الگوی طرح استراتژیک.

ابتدا، الگوی رایگان استراتژی رشد ما را دانلود کنید تا یک برنامه استراتژیک محکم ایجاد کنید. با استفاده از این الگو می توانید یک برنامه رشد برای افزایش فروش، درآمد و نرخ جذب مشتری ترسیم کنید. همچنین می‌توانید برای افزودن مکان‌های جدید، ایجاد خطوط محصول جدید و گسترش در مناطق جدید، برنامه‌های اقدام ایجاد کنید.

منبع ویژه: الگوی برنامه استراتژیک

Strategic Plan Template<0الگو را اکنون بارگیری کنید

2. زمین آسانسور خود را بسازید.

ماموریت شرکت شما چیست و چگونه آن را در 30 ثانیه یا کمتر به مشتریان بالقوه توضیح می دهید؟ نگه داشتن زمین آسانسور در خط مقدم تمام برنامه ریزی های استراتژیک به همه یادآوری می کند که برای چه چیزی و چرا تلاش می کنید.

بعضی از افراد معتقدند بهترین پیشنهاد اصلاً یک طرح نیست، بلکه یک داستان است. دیگران انواع طرح‌ها، از طرحی تک کلمه‌ای تا طرح توییتری که شما را مجبور می‌سازد گام آسانسور فقط به 280 کاراکتر.

پیشنهاد آسانسوری را پیدا کنید که برای نمایندگان، شرکت و پیشنهاد شما بهترین کار را دارد و آن را در استراتژی توسعه کسب و کار خود ثبت کنید.

3. شامل یک خلاصه اجرایی.

شما برنامه استراتژیک خود را با مدیران اجرایی و شاید حتی اعضای هیئت مدیره به اشتراک خواهید گذاشت، بنابراین مهم است که آنها یک دید کلی در سطح بالایی داشته باشند. برجسته ترین نکات را از برنامه استراتژیک خود انتخاب کنید و آنها را در اینجا فهرست یا خلاصه کنید.

اگر یک hubs_proposai%%20>%20%DB%8C%D8%A7%20ارزش پیشنهادی. از این به عنوان نقطه پرش استفاده کنید، اما یکی را ایجاد کنید که منحصر به اهداف و اولویت های توسعه کسب و کار شما باشد.

هنگامی که مدیران شما خلاصه شما را مطالعه کردند، باید ایده بسیار خوبی از جهت گیری شما برای رشد کسب و کار داشته باشند – بدون نیاز به خواندن بقیه استراتژی شما.

3. اهداف SMART را تنظیم کنید.

اهداف شما برای این استراتژی چیست؟ اگر نمی دانید، برای شرکت و تیم شما سخت خواهد بود که پشت برنامه شما هماهنگ شوند. بنابراین، اهداف SMART. به یاد داشته باشید، SMART مخفف:

است

  • خاص
  • قابل اندازه گیری
  • قابل دسترسی
  • مربوط
  • محدودیت زمانی

منبع ویژه: SMART Goal Setting Template

درحال حاضر

اگر یکی از اهداف شما این است که 5٪ از درآمد ماهانه از طریق فروش متقابل یا فروش متقابل حاصل شود، این هدف را با شناسایی انواع مشتریانی که هدف قرار می دهید مشخص کنید.

مشخص کنید که چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنید. آیا موفقیت زمانی است که نمایندگان هر ماه به 30 مشتری دسترسی به فروش بالا انجام می دهند یا زمانی که با موفقیت یک مشتری را افزایش می دهند و معامله را می بندند؟ برای دستیابی به هدف خود، مطمئن شوید که همه اعضای تیم شما متوجه می شوند چه کسی مسئول این هدف است: در این مورد، نمایندگان فروش یا توسعه کسب و کار.

این هدف مرتبط است زیرا به رشد شرکت شما کمک می‌کند و احتمالاً به اهداف کلان شرکت کمک می‌کند. برای اینکه آن را مبتنی بر زمان کنید، یک جدول زمانی برای موفقیت و اقدام تعیین کنید. در این صورت، تیم فروش شما باید تا پایان سه‌ماهه به آن 5 درصد افزایش فروش/فروش متقابل دست یابد.

4. تجزیه و تحلیل SWOT را انجام دهید.

SWOT یک تکنیک برنامه ریزی استراتژیک است که برای شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای یک شرکت استفاده می شود.

قبل از انجام SWOT، هدف خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، «ما می‌خواهیم از SWOT استفاده کنیم تا یاد بگیریم که چگونه می‌توان با خریداران احتمالی ارتباط برقرار کرد.»

هنگامی که مشخص کردید برای چه چیزی تلاش می کنید، با صحبت با کارکنان، شرکای تجاری و مشتریان خود، تحقیقات بازار را انجام دهید.

در مرحله بعد، نقاط قوت کسب و کار خود را شناسایی کنید. شاید جابه‌جایی کارمندان شما کم باشد، یک مکان مرکزی که بازدید حضوری با مشتریان احتمالی را آسان می‌کند، یا ویژگی مورد تقاضایی که رقبای شما نتوانسته‌اند تقلید کنند.

منبع ویژه: کیت تحقیقات بازار با الگوی تحلیل SWOT

Market Research Kit with SWOT Analysis Templateاکنون الگوها را دانلود کنید

نقاط ضعف کسب و کار شما در مرحله بعدی است. آیا محصول شما اخیرا دچار مشکل شده است؟ آیا نتوانسته اید با موفقیت تیم خدمات مشتری بسازید که بتواند خواسته های مشتریان شما را برآورده کند؟

سپس، به فرصت‌ها بروید. به عنوان مثال، آیا شراکت تجاری جدیدی ایجاد کرده اید که شما را به بخش بازاری که قبلاً استفاده نشده بود تبدیل کند؟

تهدیدها چیست؟ آیا فضای فیزیکی شما شلوغ می شود؟ در مورد فضای بازار شما چطور؟ آیا افزایش رقابت یک مشکل است؟

از نتایج SWOT برای شناسایی راه بهتری برای شرکت خود استفاده کنید.

5. نحوه سنجش موفقیت را تعیین کنید.

شما نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده اید و اهداف هوشمند ، اما چگونه شما <یک هدف =" _ خالی "" href = "https: //blog.hubspot.com/sales/sales-performance- metrics؟_ga=2.235286849 rel = " nooopener "> همه آن را اندازه گیری کنید

؟ برای تیم شما مهم است که بدانید که چگونه آنها اندازه گیری ، هدفمند و پاداش می گیرند. Common شاخص های کلیدی عملکرد (KPIS) برای توسعه تجارت شامل:

  • رشد شرکت
  • درآمد
  • نرخ تبدیل سرب
  • منجر به تولید در هر ماه
  • رضایت مشتری
  • مقدار خط لوله
  • دسترسی

6. بودجه تعیین کنید.

بودجه شما برای دستیابی به اهداف شما چقدر خواهد بود؟ اسناد مالی ، بودجه های تاریخی و تخمین های عملیاتی را بررسی کنید تا بودجه ای که واقع بینانه است تعیین کنید.

هنگامی که بودجه “پیش نویس” دارید ، آن را در برابر سایر مشاغل در صنعت و منطقه خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که از هیچ شماره ای غافل نمی شوید یا اشتباه نمی کنید. فراموش نکنید که در حقوق و دستمزد ، هزینه های تسهیلات ، بیمه و سایر موارد خط عملیاتی که تمایل به افزودن دارند

7. مشتری هدف خود را شناسایی کنید.

تیم توسعه تجارت شما چه کسی را دنبال می کند؟ شما بازار هدف گروهی از مشتریانی است که محصول/خدمات شما برای آن ساخته شده است. به عنوان مثال ، اگر مجموعه ای از محصولات را برای تیم های تسهیلات در شرکت های سطح شرکت می فروشید ، ممکن است بازار هدف شما تسهیلات یا هماهنگ کننده های سرپرستی در شرکت هایی با 1000+ کارمند باشد. برای شناسایی بازار هدف خود:

  • محصول یا خدمات خود را تجزیه و تحلیل کنید
  • رقابت را بررسی کنید
  • معیارهایی را برای بخش توسط
  • انتخاب کنید

  • تحقیق را انجام دهید

مشتری هدف شما شخصی است که احتمالاً محصول شما را خریداری می کند. تکالیف خود را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که برنامه توسعه تجارت شما به افراد مناسب می پردازد. فقط در این صورت شما قادر خواهید بود تا تجارت خود را رشد دهید.

8. یک استراتژی دسترسی را انتخاب کنید.

از چه تاکتیکی برای جذب مشاغل جدید برای بسته شدن تیم فروش خود استفاده خواهید کرد؟ ممکن است روی یک تاکتیک واحد یا ترکیبی از چند مورد تمرکز کنید. هنگامی که شما می دانید بازار هدف شما کیست و آنها در کجا “آویزان” هستند ، می توانید یک استراتژی مناسب برای دسترسی را انتخاب کنید.

شبکه

آیا برنامه توسعه تجارت شما به رهبری فکری مانند صحبت در کنفرانس ها یا شرکت در کنفرانس ها بسیار متکی است؟ آیا در صنعت خود میزبان یک ملاقات محلی برای دیگران خواهید بود؟ یا آیا پاسخ های شما به شدت در LinkedIn و رسانه های اجتماعی خواهد بود؟

مراجعه ها

If مراجعه به برای رشد تجارت شما مهم خواهد بود ، در نظر بگیرید که در کدام مرحله از فرآیند خرید ، BDR های شما درخواست مراجعه می کنند. آیا حتی اگر یک چشم انداز تصمیم بگیرد که محصول/خدمات شما را دوست دارد ، مراجعه می کنید اما مناسب نیستند؟ یا صبر خواهید کرد تا مشتری چند ماه از راه حل شما استفاده کند؟ این پارامترها را در استراتژی خود تعریف کنید.

فروش و فروش متقابل

فروش و فروش متقابل روشی مقرون به صرفه برای رشد تجارت شما است. اما مهم است که از این تاکتیک با GuardRails استفاده شود. فقط مشتری های Uplell در ویژگی هایی که به نفع آنها و همچنین خط پایین شما هستند. حساب های مشتری را با ویژگی ها یا خدماتی که واقعاً به آنها احتیاج ندارند ، نفخ نکنید

حمایت مالی و تبلیغات

آیا BDR شما با تیم بازاریابی کار می کند یا برای توسعه کمپین های تبلیغاتی پولی کار می کند؟ اگر چنین است ، BDR های شما چگونه از این کمپین ها پشتیبانی می کنند؟ و استراتژی شما کدام کانال ها را شامل می شود؟ اگر محصولی را می فروشید ، ممکن است بخواهید به شدت در اینستاگرام یا فیس بوک حضور داشته باشید. اگر در حال فروش یک پلت فرم SaaS هستید ، LinkedIn یا Twitter ممکن است مناسب تر باشد.

دسترسی

استراتژی دسترسی شما چیست؟ آیا BDR های شما برای برقراری 25 تماس در هفته و ارسال 15 ایمیل به سهمیه برگزار می شود؟ آیا استراتژی دسترسی شما <یک هدف = "_ خالی" HREF = " / استراتژیک-برنامه و HUBS_CONTENT-CTA = ورودی "rel =" noopener "> ورودی ، outbound combination؟ نگهبان های دسترسی را که به بهترین وجه با ارزش شرکت شما برای انجام کار مطابقت دارند ، شناسایی کنید.

مثال برنامه استراتژیک

بیایید همه این قسمت های متحرک را با یک برنامه استراتژیک که شامل شرکت کاغذی خوب Dunder Mifflin است ، در عمل قرار دهیم.

Strategic Plan Example

مثال زمین آسانسور برای برنامه استراتژیک

Dunder Mifflin یک شرکت کاغذی محلی است که به ارائه پشتیبانی عالی مشتری اختصاص داده شده است و مقاله ای که کسب و کار شما برای تعالی امروز نیاز دارد و فردا رشد می کند.

در اینجا منابع اضافی برای الهام آورده شده است:

نمونه خلاصه اجرایی برای برنامه استراتژیک

در Dunder Mifflin ، نقاط قوت ما خدمات مشتری ، سرعت تحویل و جذابیت محلی ما است. ضعف ما این است که چرخه فروش ما خیلی طولانی است.

برای کوتاه کردن چرخه فروش 5 ٪ تا پایان Q4 ، ما باید درخواست مراجعه بیشتری کنیم (که در حال حاضر از یک چرخه فروش سریعتر 15 ٪ لذت می برند) ، از رویدادهای حرفه ای محلی حمایت مالی می کنیم و به مشتریان فروشگاه بزرگ که از آن رنج می برند ، دسترسی پیدا می کنیم حمایت از مشتری ضعیف و به احتمال زیاد از قرارداد خود خارج می شود. این تاکتیک ها باید به ما اجازه دهد تا در جدول زمانی توافق شده هدف خود را برآورده کنیم.

در اینجا منابع اضافی برای الهام آورده شده است:

اهداف هوشمند برای برنامه استراتژیک

هدف Dunder Mifflin کاهش چرخه فروش ما 5 ٪ تا پایان Q4 است. ما این کار را با برنامه ریزی دقیق تر جلسات پیگیری انجام خواهیم داد ، و به آنها صلاحیت بیشتری برای خرید و خرید و ارائه 25 ٪ مراجعه کننده بیشتر (که در حال حاضر 15 ٪ چرخه فروش کوتاه تر دارند). ما با نگاه کردن به خط لوله فروش و محاسبه میانگین مدت زمانی که یک چشم انداز برای بسته شدن برنده یا بسته شدن از دست می رود ، موفقیت را اندازه گیری خواهیم کرد.

در اینجا منابع اضافی برای الهام آورده شده است:

مثال تجزیه و تحلیل SWOT برای برنامه استراتژیک

نقاط قوت: نقاط قوت ما شهرت ما در منطقه بزرگ Scranton ، تیم خدمات مشتری ما (به رهبری کلی کاپور) و تیم انبار ما است که ریم های همان روز را به مشتریان خود می فرستند-چیزی که فروشگاه های بزرگ جعبه نمی توانند ارائه دهند.

نقاط ضعف: بزرگترین ضعف ما این است که تیم فروش ما نتوانسته است با موفقیت مقابله کند که فروشگاه های بزرگ جعبه را برای تهیه مقاله خود انتخاب می کنند. این منجر به یک چرخه فروش طولانی تر از متوسط ​​، که هزینه و زمان دارد.

فرصت ها: بزرگترین فرصت تجاری ما این است که دسترسی بهتر به چشم اندازهایی که آماده خرید هستند ، درخواست مراجعه بیشتر از مشتریان موجود را بخواهید و با مشاغل بسته بسته که احتمالاً در پایان یک قرارداد سالانه پیش می آید ، پیگیری کنید. با یک فروشگاه بزرگ جعبه.

تهدیدهای

: بزرگترین تهدید ما فروشگاه های بزرگ است که قیمت های کمتری را برای چشم انداز و مشتریان ما ارائه می دهند و یک چرخه فروش که خیلی طولانی است و در نتیجه درآمد کم و رشد آهسته است.

در اینجا منابع اضافی برای الهام آورده شده است:

اندازه گیری موفقیت مثال برای برنامه استراتژیک

ما با نگاه کردن به خط لوله فروش و محاسبه میانگین مدت زمان لازم برای بسته شدن برنده یا بسته شدن ، موفقیت را اندازه گیری خواهیم کرد.

مثال بودجه برای برنامه استراتژیک

شما اهداف هوشمند و روشی را که برای موفقیت اندازه گیری خواهید کرد ، تعیین کرده اید. هدف بخش بودجه تخمین میزان سرمایه گذاری برای دستیابی به آن اهداف است. این به احتمال زیاد به یک مرور کلی با تصویر بزرگ تبدیل می شود که توسط یک برنامه یا خلاصه ای از سرمایه گذاری های کلیدی به بودجه تقسیم می شود. در نظر بگیرید که آن را در یک قالب جدول مانند SO در نظر بگیرید:

Budget Example for Strategic Plan

در اینجا منابع اضافی برای الهام آورده شده است:

مثال مشتری را برای برنامه استراتژیک هدف قرار دهید

مشتری هدف ما مدیران دفتر در شرکت های کوچک و متوسط ​​در منطقه بزرگ Scranton ، PA است. آنها در حال خرید کاغذ برای کل دفتر هستند ، در درجه اول برای استفاده در چاپگرهای اداری ، نامه های سفارشی ، دستگاه های فکس. آنها مشغول مدیریت دفتر هستند و برای خدمات خوب مشتری و یک راه حل سریع برای نیازهای مقاله خود ارزش قائل هستند.

در اینجا منابع اضافی برای الهام آورده شده است:

مثال استراتژی دسترسی به برنامه استراتژیک

شبکه سازی ، حمایت مالی و مراجعه به روش اصلی دسترسی ما خواهد بود. ما بر روی شبکه سازی در کنفرانس های کاغذی منطقه ای ، کنفرانس های HR و جلسات مدیر دفتر محلی تمرکز خواهیم کرد. ما از رویدادهای حرفه ای محلی حمایت مالی خواهیم کرد. و ما حجم ارجاع هایی را که از مشتریان موجود درخواست می کنیم افزایش خواهیم داد.

یک برنامه استراتژیک برای توسعه تجارت ایجاد کنید

بدون یک برنامه استراتژیک ، می توانید منابع ، زمان و بودجه را در ابتکارات توسعه تجارت سرمایه گذاری کنید که تجارت شما را رشد نمی دهد. یک برنامه استراتژیک بسیار مهم است زیرا تیم های توسعه تجارت و فروش شما را تراز می کند. با یک برنامه استراتژیک توسعه تجارت محکم ، همه در جهت منافع بیشتر شرکت شما تلاش می کنند.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژانویه 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

B069-48D5-8C08-517EF6D0F6B0 “ID =” HS-CTA-B7B5FA30-B069-48D5-8C08-517EF6D0F6B0 “> -B069-48D5-8C08-517EF6D0F6B0 “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “> New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا