کسب و کار

مواردی که باید تماشا کنید: پنج سازنده کسب و کار YouTube که باید بشناسید

مواردی که باید تماشا کنید: پنج سازنده کسب و کار YouTube که باید بشناسید

آیا باید مبلمان Ikea را که به تازگی خریداری کرده اید مونتاژ کنید؟ یوتیوب. یک دستور غذای جدید برای شام امشب می خواهید؟ یوتیوب. آیا می خواهید کدنویسی را یاد بگیرید، کسب و کار خود را بسازید یا دنبال کنندگان خود را افزایش دهید؟ متوجه شدید – همه در YouTube است.

d985d988d8a7d8b1d8afdb8c daa9d987 d8a8d8a7db8cd8af d8aad985d8a7d8b4d8a7 daa9d986db8cd8af d9bed986d8ac d8b3d8a7d8b2d986d8afd987 daa9d8b3 6647e818cf6f9با 122m+ روزانه کاربران فعال، یوتیوب مکانی برای سازندگانی است که کانال‌های خود را می‌سازند و هنر خود را تقویت می‌کنند.

و هر روز خالقان جدید و با استعدادی وارد رینگ می شوند و برای آن میلیون ها چشم با هم رقابت می کنند.

پس چگونه می‌توانید در میان این همه سر و صدا، سازندگان باکیفیت پیدا کنید؟ خوشبختانه برای شما، شبکه YouTube HubSpot مقصد ویدیویی برای سازندگان کسب‌وکار، ارائه مجموعه‌ای از مجموعه‌های YouTube که به مخاطبان امکان می‌دهد کسب‌وکار خود را تماشا کنند، یاد بگیرند و رشد دهند.

در اینجا پنج سازنده با استعداد YouTube از شبکه ما هستند که باید همین الان تماشا کنید:

Modern Millie1. میلی مدرن

وقتی آسیبی میلی آدریان را مجبور به ترک کرد در کالج، جایی که برای معلمی تحصیل می کرد، در موقعیتی قرار گرفت که هرگز انتظارش را نداشت.

او به جای تدریس، یک شغل شرکتی گرفت و به سمت مدیر پروژه رفت. اما او احساس کرد که چیزی کم است و در حالی که تمام وقت کار می کرد، شروع به آزمایش با رسانه های اجتماعی کرد.

به‌سرعت تا امروز: آدریان یک خالق تمام‌وقت است که به کارآفرینان دیگر آموزش می‌دهد که چگونه مارک‌های خود را در معاملات اجتماعی، زمین‌ها و دنبال‌کنندگان ایجاد کنند.

آدریان که در قلب مدیر پروژه است، به سازندگان انفرادی کارهای دسته‌ای را پیشنهاد می‌کند تا در مسیر خود باقی بمانند. در اینجا روش او به زبان خودش است:

  • روز 1: تحقیق – تمام ایده‌های ویدیویی را در Trello (چیزی که برای سازماندهی ویدیوهایم استفاده می‌کنم) از مغزم بیرون می‌آورم.

  • روز 2: فیلمنامه – نوشتن فیلمنامه از من حدود سه تا پنج ساعت طول می‌کشد، بنابراین یک روز کامل را به فیلم‌نویسی به تنهایی یا ترسیم کلی ویدیوهایم بدون حواس‌پرتی اختصاص می‌دهم.

  • روز سوم: فیلمبرداری — دو تا چهار ویدیو را در یک روز فیلم می‌گیرم.

  • روز چهارم: ویرایش — چند روز را به ویرایش و زمان‌بندی محتوایم اختصاص می‌دهم. اگر بتوانید یک ویرایشگر ویدیو استخدام کنید، در وقت شما صرفه جویی می شود!

اما، او هشدار می‌دهد: «من این کارها را به عنوان روزهای پشت سر هم انجام نمی‌دهم، زیرا این باعث می‌شود که خسته شوم. در عوض، به بدنم گوش می دهم و با الهام از آن کار می کنم.»

Sundas

سانداس خالد یک دانشمند داده برنده جایزه و خودآموخته با بیش از 10 سال تجربه در فناوری بزرگ. خالد خارج از شغل تمام وقت خود، محتوا تولید می کند تا به ساده سازی علم و فناوری داده در یوتیوب و دیگر پلتفرم های اجتماعی کمک کند. او اولین زن خانواده اش است که از دانشگاه فارغ التحصیل شده است و داستان او در فوربس نشان داده شده است.

او در چندین شرکت FAANG کار کرده است و دستاوردهای او در خارج از دفتر بسیار زیاد است: خالد در سال 2019 جایزه توانمندسازی زنان را دریافت کرد و در سال 2014 به عنوان مداح در دانشگاه واشنگتن انتخاب شد. 

نیازی به گفتن نیست که توصیه خالد ارزش شنیدن دارد، و او تخصص خود را برای ایجاد محتوای مفید در علم داده – از جمله خود این حوزه، نحوه گنجاندن آن در شغل خود، و نحوه نفوذ به صنعت به کار می گیرد. .

خالد، که در کنار شغل تمام وقت خود ویدیوها را پخش می کند، به جریان مداوم محتوا نیاز دارد. در اینجا، به قول خودش، نحوه الهام گرفتن را به اشتراک می گذارد: 

  • هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. من بیش از 100 ایده ویدیویی دارم که در یک گزارش ایده نوشته شده است. همه آنها به یک ویدیو تبدیل نمی شوند.

  • من محتوای زیادی را در جایگاه خود در پلتفرم های مختلف مصرف می کنم. این به من کمک می کند بفهمم مخاطب چه چیزی را دوست دارد.

  • من با محتوای کوتاه (TikTok، Instagram Reels) آزمایش می‌کنم تا ایده‌های محتوای طولانی در YouTube را محدود کنم.

  • در صدر آخرین روندها در سوله ها بمانید و از ایده الهام بگیرید. برای مثال، یکی از آخرین ویدیوهای من بر اساس مقاله ای است که توسط Forbes در ChatGPT و تحلیلگران داده نوشته شده است.

Headshot Wide 1080

جنسن تونگ فیلم‌ساز و کارآفرینی است که ویدیو می‌سازد در مورد همه چیز، از امور مالی شخصی و نکات تجاری گرفته تا خودسازی و بهره وری.

و او در حال افزایش بازدید است: ویدیوی او با عنوان «تغییر بدن 30 روزه من در زمین بازی» 4 میلیون بازدید داشت و ویدیوی او «روزی در زندگی یک کارآفرین 23 ساله (واقع بینانه)» در 1.8 متر

راز موفقیت او: “سازگار بودن و دائماً در حال تکامل بودن” او می‌گوید. «من در طول سال‌ها محتوایم را زیاد تغییر داده‌ام. چشم انداز YouTube همیشه در حال تغییر است، و شما باید مطمئن شوید که دائماً چیزهای جدید و جالب ارائه می دهید.”

به عنوان مثال، تونگ در ماه فوریه با ویدیویی با عنوان «چگونه یک کانال YouTube را با استفاده از هوش مصنوعی درست کردم» از روند به موقع هوش مصنوعی استفاده کرد و در حال حاضر 1.3 میلیون بازدید داشته است.

او می‌گوید: «نمی‌توانید انتظار داشته باشید که اگر همان کار را بارها و بارها انجام دهید، نتایجتان تغییر کند».

Jade

یک بازاریاب باسابقه و استاد کارهای جانبی، جید بیسون از تجربه کسب‌وکار خود برای ارائه توصیه‌ها و دیدگاه‌های عملی در YouTube استفاده می‌کند.

Beason علاوه بر محتوای رایگان خود، مربیگری فردی را ارائه می دهد تا به دیگران کمک کند تا دنبال کنندگان خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهند و از تولید محتوا درآمد کسب کنند.

ویدئوهای او نکاتی از نحوه افزایش فالوور اینستاگرام تا ساده‌ترین راه‌ها برای راه‌اندازی کانال YouTube را ارائه می‌دهند.

توصیه او به سازندگانی که تازه شروع به کار در YouTube کرده اند؟ صبور باش.

او می‌گوید: «سازندگان معمولاً درست قبل از شروع به دیدن نتایج، از پلتفرم منصرف می‌شوند. “تنظیم یک هدف ثابت (مثلاً دو بار آپلود در هفته به مدت 12 ماه) شما را مجبور می کند که بدون توجه به عملکرد محتوای شما، برای مدت زمان مشخصی ادامه دهید و ادامه دهید.”

Oliur

اولیور که کار خود را به عنوان یک طراح بصری شروع کرد، از آن زمان به همه چیز از رسانه ها منشعب شده است. تولید تا راه اندازی فروشگاه های تجارت الکترونیک

یکی از کانال‌های YouTube او بر روی ویدیوهای مربوط به امور مالی تمرکز دارد ، کسب و کار و خودسازی، در حالی که دیگر کانال او را پوشش می دهد فن آوری، طراحی و سبک زندگی با بررسی محصول و نرم افزار.

اولیور همچنین یک خبرنامه درباره تجربیات خود به نام راهنما، و دوره/ را به سازنده ویدیو آموزش می دهد. که به دیگران نشان می دهد چگونه فیلم های با کیفیت بالا تولید کنند.

با همه این‌ها، اولیور معتقد است که موفقیت او آسان به دست نیامده است: علاوه بر موانع و چالش‌های عادی ایجاد یک کانال، او در سال 2020 از سرطان جان سالم به در برد. 

«راز موفقیت من این بود که یک شبه اتفاق نیفتاد. من تا به حال یک ویدیوی ویروسی نداشته ام که به تقویت کانال من کمک کند. من فقط به طور مداوم به آن ادامه داده ام،” او می گوید.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا