کسب و کار

فروش بلیتز: چگونه کار می کند و چه کاری می تواند برای تیم شما انجام دهد

فروش بلیتز: چگونه کار می کند و چه کاری می تواند برای تیم شما انجام دهد

در تجارت، ممکن است فکر کرده باشید که بازاریابی تنها مسئول جذب مشتری است. اما اگر به شما بگوییم که فروش می تواند با تیم بازاریابی شما همکاری کند چه می شود. برای تقویت پایگاه مشتری خود؟ اینجاست که رعد و برق فروش وارد عمل می شود.

sales blitz

تیم شما می‌تواند از طریق فروش سریع، زمان لازم برای تبدیل سرنخ‌ها به مشتریان را با اتخاذ یک استراتژی مناسب تسریع کند. در این پست وبلاگ، ما به این موضوع می پردازیم که بلیتز فروش چیست، چرا آنها مهم هستند، و نکاتی را در مورد نحوه انجام موفقیت آمیز فروش موفق – بلکه همچنین نحوه استفاده حداکثری از این فرصت به شما ارائه می دهیم. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

Free Download: Sales Plan Template

what is a sales blitz

در طول این دوره، تیم‌های فروش معمولاً با یکدیگر همکاری می‌کنند تا از طریق تلفن، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، وبینارها و کانال‌های دیگر به مشتریان بالقوه و مشتریان دسترسی پیدا کنند.

اهمیت فروش بلیتز

تبلیغات فروش مهم هستند زیرا به تیم های فروش اجازه می دهند تا معاملات بیشتری را به سرعت به دست آورند و ببندند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا افزایش فروش برای مشاغل حیاتی است:

  • سرنخ ایجاد کنید: فروش برقی به نمایندگان فروش اجازه می دهد تا به سرعت به بسیاری از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند. این افزایش فعالیت می‌تواند منجر به تولید سرنخ‌های بیشتری شود که می‌توان پس از پایان Blitz آن را پیگیری کرد.
  • ایجاد فوریت: فروش فوری باعث ایجاد حس فوریت در بین مشتریان بالقوه می شود، زیرا آنها می دانند که پیشنهاد یا تبلیغ فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است. این فوریت می‌تواند مشتریان را تشویق کند که سریع اقدام کنند و خرید کنند.
  • تست پیام رسانی و تاکتیک ها: فروش برقی به تیم های فروش کمک می کند تا پیام رسانی و تاکتیک های جدید را آزمایش کنند. اگر پیام یا رویکرد خاصی در بین مشتریان طنین انداز نباشد، تیم می تواند به سرعت چرخش کند و چیز دیگری را امتحان کند.
  • تقویت شتاب فروش: دستیابی به برنده‌های سریع در حین فروش سریع می‌تواند برای استراتژی فروش بلندمدت حرکت ایجاد کند. این حرکت می تواند به تیم های فروش کمک کند تا با انگیزه و تمرکز بر روی دستیابی به اهداف خود باقی بمانند.

چگونه یک استراتژی فروش بلیتز ایجاد کنیم

ایجاد استراتژی بلیتز فروش مستلزم برنامه ریزی دقیق و هماهنگی بین تیم های فروش و سایر بخش های داخل سازمان است. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید هنگام ایجاد استراتژی فروش رعد و برق دنبال کنید.

1. اهداف و اهداف تیم خود را مشخص کنید.

اولین گام در ایجاد استراتژی بلیتز فروش، تعریف اهداف و مقاصد آن است. آیا به دنبال ایجاد سرنخ، بستن معاملات یا افزایش درآمد هستید؟ هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، می‌توانید تاکتیک‌ها و پیام‌هایی را برای کمک به شما در دستیابی به آنها تعیین کنید.

2. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.

مرحله بعدی شناسایی مخاطبان هدف برای بلیتز تیم شما باید به این سؤالات پاسخ دهد تا بالقوه‌هایی را که می‌خواهند در کمپین به دست آورند بهتر درک کنند:

  • چه مناطقی را هدف قرار می دهید؟
  • آیا شخصیت خریدار که می‌خواهید به آن رسیدگی کنید؟
  • آنها کدام کانال را برای دسترسی به کسب و کار شما ترجیح می دهند؟
  • آنها چیست؟ نقاط دردو نیازها؟

درک مخاطبان هدف به شما کمک می‌کند پیام‌ها و پیشنهادهایی را ایجاد کنید که با آنها طنین انداز شود، که برای یک کمپین حساس به زمان حیاتی است.

3. پیام‌ها، محتوا و پیشنهادات مناسب را توسعه دهید.

هنگامی که مخاطبان هدف خود را شناسایی کردید، می‌توانید پیام‌ها و پیشنهادهایی را توسعه دهید که برای آنها جذاب باشد. مطمئن شوید که پیام شما واضح و مختصر است و پیشنهادات شما قانع کننده و محدود به زمان است.

تیم شما باید یک صفحه فرود برای مشتریان بالقوه برای پاسخگویی به درخواست و کسب اطلاعات بیشتر در مورد رعد و برق فروش برای ایجاد علاقه و هیجان آنها. به‌علاوه، باید محتوایی داشته باشید که منجر به کمپین شلوغ فروش می‌شود که باعث ایجاد تبلیغات در مورد برند شما می‌شود، مانند:

4. نمایندگان فروش خود را برای کمپین آموزش دهید.

نمایندگان فروش نیاز به آموزش در مورد پیام‌رسانی و تاکتیک‌ها برای موفقیت دارند. اطمینان حاصل کنید که آنها ابزار و منابع مناسبی دارند و اهداف و مقاصد رعد و برق را درک می کنند. یک آموزش متمرکز در مورد نحوه عملکرد کمپین تضمین می کند که مشتریان بالقوه درک منسجمی از هدف آن و تجربه ای روان دارند.

5. با تیم بازاریابی خود هماهنگ کنید.

بازاریابی می‌تواند نقش مهمی در حمایت از موفقیت فروش داشته باشد. با تیم بازاریابی خود هماهنگ کنید تا اطمینان حاصل کنید که پیام‌ها و پیشنهادات در همه کانال‌ها سازگار هستند و تبلیغات Blitz موثر است.

می‌خواهید از اشتراک‌گذاری پیام‌های نادرست یا قول بیش از حد پیشنهادی که با نام تجاری شرکت. تیم بازاریابی شما باید ابزارها و راهنماهای سبک داشته باشد. شما را برای اجرای روان دنبال کنید.

6. نتایج فروش رعد و برق را دنبال کنید.

در نهایت، مهم است که نتایج حاصل از فروش رعد و برق خود را پیگیری کنید. برای اندازه‌گیری موفقیت Blitz و شناسایی از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید. مناطقی برای بهبود قبل از راه‌اندازی سریع فروش بعدی خود.

ایده های رعد و برق فروش

اکنون که یک راهبرد فروش و نحوه ایجاد یک استراتژی برای آن را درک کردید، بیایید به چند ایده برای ساختن خود نگاه کنیم.

فروش فلش: برای ایجاد فوریت در بین مشتریان بالقوه، تخفیف یا تبلیغی با زمان محدود ارائه دهید

میزبان یک وبینار: یک وبینار می‌تواند به طور مؤثری به مشتریان بالقوه درباره محصولات یا خدمات شما آموزش دهد.

محصول جدید را راه اندازی کنید: راه اندازی یک محصول جدید در طول دوره فروش سریع می تواند هیجان ایجاد کند و برای ارائه جدید انتظار ایجاد کند.

هدایای رایگان: برای ثبت نام برای شرکت در مسابقه فروش یا ارائه کیف های کوچک برای شرکت کنندگان در کنفرانس، فرصتی برای برنده شدن یک جایزه ارزشمند ارائه دهید.

Blitz فروش خودتان را اجرا کنید

اجرای یک مسابقه فروش سریع می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک بلیتز می تواند با استفاده از تیم فروش شما و همکاری نزدیک با بازاریابی، نتایج سریع و ملموسی را ارائه دهد. این به شما بستگی دارد که گام های بعدی را بردارید و آموخته های خود را اجرا کنید. و اگر این کار را انجام دهید، ممکن است متوجه شوید که این ابزار قدرتمندی است که کسب‌وکار شما می‌تواند از آن استفاده کند تا بازی فروش خود را به سطح بعدی برساند.

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا