چه چیزی یک استارت آپ را موفق می کند؟ علم مخفی مقیاس بندی
چه چیزی یک استارت آپ را موفق می کند؟ علم مخفی مقیاس بندی
آیا می توانید قاتل شماره یک استارت آپ ها؟ بیایید در همان زمان بگوییم: وسواس زودرس نسبت به رشد درآمد بالا! اوه، صبر کنید، این همان چیزی نبود که فکر می کردید؟
می بینید، واقعاً مسئله اگر نیست که باید کسب و کار خود را گسترش دهید – بیشتر به چه زمانی مربوط می شود. اکنون، این بدان معنا نیست که ما نباید روی رشد تمرکز کنیم. دور از آن. در عوض، چیزی که ما باید روی آن تمرکز کنیم نه تنها سرعت مقیاسسازی بلکه زمان مقیاسسازی است. و برای یافتن این فرمول، به یک رویکرد علمی و مبتنی بر داده نیاز است.
به علم مقیاسپذیری خوش آمدید، یک پادکست جدید از شبکه پادکست HubSpot، همه چیز در مورد چگونگی مقیاسسازی درآمد و فروش شما.
هر هفته، مارک روبرژ میزبان (موسس CRO در HubSpot CRO، مدرس ارشد در مدرسه بازرگانی هاروارد، و یکی از بنیانگذاران Stage 2 Capital) با موفقترین رهبران فروش در فناوری مینشیند تا اسرار، استراتژیها و رازها را بیاموزد. تاکتیک هایی برای افزایش مقیاس رشد شرکت شما.
در قسمت این هفته، مارک به کایل پریش (معاون فروش در Figma) برای بحث:
- نحوه استخدام و ادغام اولین استخدام فروش خود.
- چرا کایل اولین ماه خود را در Figma در بخش پشتیبانی گذراند و چگونه این تجربه او را به یک رهبر مؤثرتر تبدیل کرد.
- اهمیت حلقههای بازخورد محصول و اینکه چگونه تیمهای فروش میتوانند (و باید) با تیمهای پشتیبانی، مهندسی و محصول همکاری کنند.
- تغییر ادراک فروش در سازمانهای مدرن – از بسته شدن فقط منجر به ایجاد روابط و ایجاد ارزش میشود.
برای اطلاعات داخلی، اکنون گوش کنید.< span/>
منبع:hubspot