کسب و کار

چه چیزی یک استارت آپ را موفق می کند؟ علم مخفی مقیاس بندی

چه چیزی یک استارت آپ را موفق می کند؟ علم مخفی مقیاس بندی

آیا می توانید قاتل شماره یک استارت آپ ها؟ بیایید در همان زمان بگوییم: وسواس زودرس نسبت به رشد درآمد بالا! اوه، صبر کنید، این همان چیزی نبود که فکر می کردید؟

da86d987 da86db8cd8b2db8c db8cdaa9 d8a7d8b3d8aad8a7d8b1d8aa d8a2d9be d8b1d8a7 d985d988d981d982 d985db8c daa9d986d8afd89f d8b9d984d985 66453ee63a93d

می بینید، واقعاً مسئله اگر نیست که باید کسب و کار خود را گسترش دهید – بیشتر به چه زمانی مربوط می شود. اکنون، این بدان معنا نیست که ما نباید روی رشد تمرکز کنیم. دور از آن. در عوض، چیزی که ما باید روی آن تمرکز کنیم نه تنها سرعت مقیاس‌سازی بلکه زمان مقیاس‌سازی است. و برای یافتن این فرمول، به یک رویکرد علمی و مبتنی بر داده نیاز است.

به علم مقیاس‌پذیری خوش آمدید، یک پادکست جدید از شبکه پادکست HubSpot، همه چیز در مورد چگونگی مقیاس‌سازی درآمد و فروش شما.

هر هفته، مارک روبرژ میزبان (موسس CRO در HubSpot CRO، مدرس ارشد در مدرسه بازرگانی هاروارد، و یکی از بنیانگذاران Stage 2 Capital) با موفق‌ترین رهبران فروش در فناوری می‌نشیند تا اسرار، استراتژی‌ها و رازها را بیاموزد. تاکتیک هایی برای افزایش مقیاس رشد شرکت شما.

The Science of Scaling

در قسمت این هفته، مارک به کایل پریش (معاون فروش در Figma) برای بحث:

  • نحوه استخدام و ادغام اولین استخدام فروش خود.
  • چرا کایل اولین ماه خود را در Figma در بخش پشتیبانی گذراند و چگونه این تجربه او را به یک رهبر مؤثرتر تبدیل کرد.
  • اهمیت حلقه‌های بازخورد محصول و اینکه چگونه تیم‌های فروش می‌توانند (و باید) با تیم‌های پشتیبانی، مهندسی و محصول همکاری کنند.
  • تغییر ادراک فروش در سازمان‌های مدرن – از بسته شدن فقط منجر به ایجاد روابط و ایجاد ارزش می‌شود.

برای اطلاعات داخلی، اکنون گوش کنید.< span/>

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا