متخصصان نسل پیشرو – چه هستند و چگونه می توان یکی شد
متخصصان نسل پیشرو – چه هستند و چگونه می توان یکی شد
متخصصان تولید پیشرو نقش مهمی در فرآیند فروش دارند. آنها نه تنها برای کسب و کار جدید چشم انداز می کنند، بلکه به ورود آنها به قیف فروش در مراحل اولیه کمک می کنند. متخصص نسل Alead یکی از اولین افرادی است که مشتری بالقوه با آنها تعامل دارد.
فهرست محتوا
متخصصان تولید پیشرو معمولاً مشتریان بالقوه را به تیم فروش میسپارند تا آنها را به مرحله بعدی در قیف برسانند.
کارشناس نسل پیشرو چه می کند
یک متخصص تولید سرنخ در مورد مشتریان بالقوه تحقیق میکند و تعاملات اولیه با یک مشتری احتمالی یا سرنخ را مدیریت میکند. اینها وظایف اصلی هستند که یک متخصص تولید سرنخ مسئول موارد زیر است.
1. شناسایی سرنخ های کیفیت
بخش عمده ای از تولید سرنخ در حال جستجو است. جستجوی فروش شامل تحقیق و شناسایی مشتریان بالقوه یا مشتریان بالقوه است که دارای یک نیاز به محصول یا خدمات شما – و در نهایت می تواند به سرنخ های واجد شرایط فروش تبدیل شود. اینها میتوانند سرنخهای فروش جدید یا سرنخهای موجود باشند که میتوانند دوباره درگیر شوند.
متخصصان تولید پیشرو ممکن است زمان زیادی را صرف تحقیق و شناسایی افراد بالقوه کنند. علاوه بر بررسی وبسایتهای مشتریان بالقوه و حضور رسانههای اجتماعی، متخصصان تولید سرنخ همچنین میتوانند نمایههای مشتریان بالقوه یا خریدار را بررسی کنند تا مشتریانی را که در گذشته به محصول یا خدماتی علاقه نشان دادهاند، شناسایی کنند.
2. تماس با مشتریان بالقوه
بخش اصلی نقش متخصص تولید سرنخ تماس با مشتریان بالقوه است که به عنوان سرنخ های واجد شرایط فروش شناسایی شده اند. این ارتباط معمولاً از طریق تماس سرد انجام میشود، که همچنان یکی از محسوب میشود. موثرترین ابزار فروش.
در حالی که یک متخصص تولید سرنخ بسته به هدفش میتواند بین 10 تا 50 تماس سرد در روز برقرار کند، تماس با مشتریان احتمالی نیز میتواند از طریق ایمیل انجام شود – چه برای پیگیری و چه برای رزرو جلسه با شخصی در بخش فروش. تیم.
3. مدیریت سرنخ ها
برای مدیریت موفقیت آمیز سرنخ هایی که شناسایی شده اند یا با آنها تماس گرفته شده است، یک متخصص تولید سرنخ باید در حفظ یک CRM دقیق به خوبی مهارت داشته باشد. پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) منبع اصلی اطلاعات برای مشتریان و مشتریان بالقوه است و توسط تیم های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری استفاده می شود.
بخشی از نقش متخصص تولید سرنخ کمک به تیم فروش در مدیریت سرنخ ها با حفظ و به روز رسانی CRM است. این شامل بهروزرسانی اطلاعات مشتری پس از هر تعامل است.
غرامت متخصص نسل اصلی
طبق Glassdoor، حقوق تخمینی برای یک متخصص تولید سرب در ایالات متحده 66791 دلار است. این حقوق کل شامل میانگین حقوق پایه 50763 دلار و دستمزد اضافی تخمینی 16028 دلار است. با این حال، این تعداد بسته به اندازه شرکت و سطح تجربه فرد میتواند متفاوت باشد.
منبع تصویر
برای هر کسی که میخواهد در فروش حرفهای ایجاد کند، تبدیل شدن به یک متخصص تولید سرنخ راهی عالی برای کسب تجربه عملی است. مسیر شغلی یک متخصص تولید سرنخ فرصتهای زیادی را برای حرکت به سمت فروش و نقشهای رهبری بزرگتر به عنوان Zippia در نمودار زیر مشخص شده است.
در حالی که متخصصان تولید سرنخ معمولاً حرفه خود را به عنوان همکاران فروش یا نمایندگان فروش آغاز می کنند، می توانند مدیر حساب یا مدیر فروش شوند. در نهایت، آنها می توانند به عنوان مدیران ارشد حساب یا مدیران توسعه کسب و کار به نقش های رهبری برسند.
اگر هدف شما ایجاد یک حرفه فروش موفق است، به عهده گرفتن نقش متخصص تولید سرنخ می تواند یک سکوی راه اندازی عالی باشد.
منبع تصویر
چگونه یک متخصص نسل اصلی شویم
بیشتر شرکتها ترجیح میدهند که متخصصان تولید سرنخ مدرک لیسانس داشته باشند، در حالی که برخی فقط به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل GED نیاز دارند، اما این بستگی به شرکت دارد. تولید سرنخ یک نقش سطح ابتدایی است، بنابراین سطح تجربه ترجیحی می تواند از 1 تا 5 سال در یک نقش مشابه بسته به شرکت متغیر باشد.
با توجه به مهارتهای مورد نیاز برای این نقش، شرح شغل بر اهمیت داشتن مهارتهای قوی در فروش و ارتباط و مهارت در فناوری فروش، مانند CRM تاکید میکند.
اگر میخواهید یک متخصص تولید سرنخ شوید، در اینجا برخی از مهارتهای ضروری وجود دارد.
ارتباطات
ارتباطات پایه و اساس هر شغل فروش است و نقش های متخصص تولید سرنخ از این قاعده مستثنی نیستند. افرادی که در این نقش قرار دارند بیشتر وقت خود را صرف تماس سرد و ایمیل زدن با مشتریان احتمالی می کنند، بنابراین نیاز دارند که در ارتباط با رسانه های مختلف کلامی و نوشتاری راحت تر باشند.
متخصصان تولید پیشرو باید بتوانند بهطور واضح و مؤثر با محصول ارتباط برقرار کنند، به گونهای که برای مشتری جذاب باشد، خواه آنها از طریق ایمیل با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند یا از طریق تلفن واجد شرایط باشند. آنها همچنین باید در برقراری ارتباط با یک تیم مهارت داشته باشند، زیرا زمان زیادی را صرف کار با تیم های فروش و بازاریابی برای به اشتراک گذاشتن تعاملات، داده های مشتری و ایده های تعامل می کنند.
فروش
یک متخصص تولید سرنخ یک نقش فروش است. اگر می خواهید در این نقش و حرفه فروش خود موفق شوید، باید مهارت های فروش.
در حالی که تمرکز اصلی یک متخصص تولید سرنخ، یافتن و واجد شرایط بودن سرنخها است، آنها باید در کل فرآیند فروش نیز به خوبی تسلط داشته باشند. درک اینکه تولید سرنخ در قیف فروش کلی کجا قرار میگیرد، به متخصصان تولید سرنخ کمک میکند تا بهتر بفهمند چگونه میتوانند به یک خریدار بالقوه کمک کنند تا به سمت پایین قیف بروند.
دانش CRM
هر متخصص تولید سرنخ باید چگونه از ارتباط با مشتری استفاده کند نرم افزار مدیریت (CRM). یک CRM تمام تعاملات و اطلاعات تماس مشتریان بالقوه و موجود را ردیابی می کند.
این دادهها منبع حقیقت برای هر کسی در تیم فروش در نظر گرفته میشود و یک متخصص تولید سرنخ تا حد زیادی مسئول بهروزرسانی، نگهداری و ارجاع این اطلاعات در هنگام واگذاری سرنخهای واجد شرایط فروش به اعضای تیم فروش است.
شرح شغل متخصص نسل پیشرو
اگر به دنبال استخدام یک متخصص تولید سرنخ هستید یا میخواهید ببینید آیا این نقش برای شما مناسب است، با بررسی شرح شغل متخصص تولید سرنخ شروع کنید. مسئولیت ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- مشتریان جدید را شناسایی کنید
- از طریق تلفن، ایمیل، و فعالیت های بازاریابی برای کسب و کار جدید چشم انداز کنید
- با پیگیری سرنخ های ورودی و جمع آوری داده های حساب، سرنخ های واجد شرایط فروش ایجاد کنید
- CRM را بهروزرسانی و حفظ کنید تا دادهها و تعاملات مشتری را دقیق نگه دارید
- در صورت نیاز به تیم فروش در جلسات کمک کنید
- در رویدادهای بازاریابی و رویدادهای مشتری مانند نمایشگاههای تجاری شرکت کنید
برای اینکه ببینیم یک روز معمولی در زندگی یک متخصص تولید سرنخ چگونه به نظر می رسد، بیایید نگاهی به فهرست مشاغل واقعی برای متخصص تولید سرنخ در تیم فروش شرکت نرم افزار مالی Q2 بیندازیم.
منبع تصویر
منبع تصویر
منبع تصویر
بهترین شیوه های نسل پیشرو
اگر در حال حاضر یک متخصص تولید سرنخ هستید یا میخواهید یکی شوید، در اینجا چند روش برتر تولید سرنخ وجود دارد که باید دنبال کنید.
مشتریان بالقوه خود را مطالعه کنید.
در حالی که متخصصان تولید سرنخ مسئول انتقال سرنخهای ارزشمند به تیم فروش هستند، آنها باید بدانند که کدام مشتریان بالقوه میتوانند مناسب باشند. مطالعه همه چیز در مورد یک مشتری برای شناسایی و ارزیابی نیازهای آنها قبل از اینکه تیم فروش مسئولیت را بر عهده بگیرد بسیار مهم است.
وبسایتها، حسابهای رسانههای اجتماعی و هر گونه اطلاعات عمومی که بینشی در مورد اهداف تجاری آنها ارائه میدهد را مرور کنید. درک اهداف مشتری بالقوه و نیازهای فعلی میتواند موقعیت بهتری برای محصول یا خدمات شما در طول ارتباط اولیه شما داشته باشد.
محصول خود را درک کنید.
ناگفته نماند، اما درک محصول خود از درون و بیرون ضروری است. متخصصان تولید پیشرو باید مانند رهبران فروش فکر کنند تا دقیقا بدانند محصولشان چگونه میتواند به مشتریان بالقوه کمک کند تا به اهداف تجاری خود برسند.
علاوه بر مطالعه ویژگی های محصول خود، به بررسی مطالعات موردی مشتریان فعلی نیز توجه کنید. درک اینکه چگونه محصول شما بر خریداران مشابه تأثیر گذاشته است و چه نتایجی به دست آمده است می تواند به شما کمک کند تا نقاط فروش را بهتر به مشتریان بالقوه انتقال دهید.
CRM خود را حفظ کنید.
CRM سازمان شما منبع مرکزی برای همه دادههای مشتری است، به این معنی که در هر حرکتی که تیم فروش انجام میدهد نقش دارد. متخصصان تولید پیشرو باید CRM را با بهروزرسانی آن با جزئیات مربوط به هر تعامل احتمالی حفظ کنند.
موقع ماندن در CRM به همه اعضای تیم فروش کمک میکند تا بدانند مشتری بالقوه در کجای قیف قرار دارد و اصطکاک بین تعاملات را کاهش میدهد.
شروع به کار
با تکامل فرآیند فروش، متخصصان تولید سرنخ نقش مهمی در تیم فروش و بازاریابی دارند. آنها نه تنها یکی از اولین افرادی هستند که مشتریان بالقوه با آنها تعامل دارند، بلکه مسئول ارسال سرنخ های واجد شرایط به تیم فروش نیز هستند.
چه میخواهید یک متخصص تولید سرنخ شوید یا میخواهید یکی را برای تیم فروش خود استخدام کنید، این بهترین شیوهها و مسئولیتها را در نظر بگیرید تا بیشترین تأثیر را از تولید سرنخ برای تلاشهای فروش خود داشته باشید.
منبع:hubspot