نرخ باز شدن ایمیل بر اساس صنعت (و سایر معیارهای برتر ایمیل)
آیا تا به حال از خود پرسیده اید که نتایج ایمیل شما چگونه با نتایج موجود در صنعت شما مقایسه می شود؟ یا چه نوع نرخ های باز را باید انتظار داشته باشید؟ آیا نرخ کلیک شما بالاتر یا کمتر از میانگین صنعت است؟
قابلیت تحویل ایمیل پیچیده است و همیشه راه خوبی برای اطلاع از عملکرد کمپینهای شما یا نحوه بهبود وجود ندارد. دانستن معیارهای بازاریابی ایمیلی می تواند برای تعیین عملکرد کمپین فعلی و نتایج پیش بینی شده شما بسیار مهم باشد.
وقتی میانگین صنعت خود را می دانید، می توانید کمپین های خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل کنید. ابزار ردیابی ایمیل HubSpot و ابداع استراتژی هایی برای بهینه سازی آنها برای سال 2023.
معیارهای بازاریابی ایمیلی
معیارهای بازاریابی ایمیلی برای سلامت ارسال ایمیل شما حیاتی هستند. معیارها به شما این امکان را می دهند که ببینید کمپین های خاص شما چگونه با استانداردهای صنعت شما مقایسه می شود (تعجب! هر صنعت معیارهای متفاوتی دارد). به نوبه خود، می توانید فرصت هایی را برای بهبود استراتژی ایمیل خود کشف کنید و برای دستیابی به نتایج بهتر تلاش کنید.
استفاده از دادههای Mailerlite’s گزارش، ما به معیارهای ایمیل برای صنایع مختلف نگاه خواهیم کرد و منابعی را برای بهبود هر نرخ ارائه خواهیم کرد.
این گزارش پس از تجزیه و تحلیل 40000 مشتری Mailerlite در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا برای محاسبه نرخ باز کردن ایمیل، کلیک کردن، برگشت و لغو اشتراک هر صنعت در سال 2022 تهیه شد.
این دادهها از حسابهای تایید شده و فقط آنهایی که کمپینهای ایمیل دستهای ارسال میکنند، استخراج شده است. این داده ها فقط شامل کمپین هایی با بیش از 10 ارسال و مرتبط ترین صنایع می شود. اندازه مجموعه داده نهایی 1 میلیون بود.
میانگین نرخ باز شدن ایمیل بر اساس صنعت
پس یک نرخ باز خوب برای صنعت شما چیست؟ از نمودار و جدول زیر برای بررسی معیار صنعت خود از Mailerlite.
*سایر موارد: اگر مشتری در یکی از دستههای فهرستشده قرار نگیرد، در هنگام ثبتنام استفاده میشود.
صنعت |
نرخ باز |
املاک و مستغلات |
41.6% |
مالی |
41.4% |
سلامت و تناسب اندام |
41.2% |
تولید |
41.1% |
رسانه |
40.7٪ |
خرده فروشی |
40.6% |
کامپیوتر و الکترونیک |
40.0٪ |
زیبایی و مراقبت شخصی |
39.9% |
معماری |
39.8٪ |
نرم افزار و برنامه وب |
39.8٪ |
بیمه |
39.3% |
قانونی |
39.3% |
ارتباطات راه دور |
39.1% |
بازاریابی و تبلیغات |
38.3% |
مشاوره |
36.9% |
کسب و کار و امور مالی |
36.5% |
سایر |
36.3% |
موسسات آموزشی |
35.4% |
ساخت و ساز |
33.9% |
دوره های آنلاین و مربیگری |
33.8٪ |
فناوری اطلاعات (IT) |
33.5% |
ما دریافتیم که میانگین نرخ باز در همه صنایع 38.49% است.
بهترین راه برای بدست آوردن ارزش از نرخ های باز، استفاده از آنها به عنوان یک معیار مقایسه است. به عنوان مثال، مقایسه نرخ باز بودن ایمیلهای ارسالی این هفته با ایمیلهای هفته گذشته (هر دو در یک لیست) ممکن است بینشی به شما بدهد زیرا متغیرها تا حدودی کنترل میشوند.
این گزارش نشان می دهد که صنایع املاک و مستغلات و امور مالی بالاترین نرخ باز را دارند. به اندازه کافی جالب توجه است که صنعت فناوری اطلاعات کمترین نرخ باز را دارد.
بهترین راه برای بهبود نرخ باز کردن، پیروی از بهترین شیوههای موضوع (شامل مثالهایی است!)، ردیابی عملکرد بهتر و بهینهسازی دیگران بر اساس نتایج.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکت های الکترونیک چقدر است؟
از نمونه Mailerlite، میانگین نرخ باز شدن برای دسته رایانهها و الکترونیک 39.98٪ است. این دسته ممکن است شامل شرکتهایی در یکی از موارد زیر باشد: بازیهای رایانهای، سختافزار رایانه، لوازم الکترونیکی مصرفی، تولید برق یا الکترونیک، فناوری نانو، نیمهرساناها یا فناوری.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل در صنعت تجارت چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته کسب و کار 36.49٪ است. این ممکن است شامل خدمات تجاری مانند نوشتن و ویرایش، مشاغل کوچک و موارد دیگر باشد.
میانگین نرخ باز شدن ایمیل برای شرکت های نرم افزاری چقدر است؟
میانگین نرخ باز نمونه برای دسته نرم افزار 39.77% است.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکتهای رسانه چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته رسانه 40.67٪ است. این دسته شامل مشاغل مربوط به رسانه آنلاین یا انتشارات میشود.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکت های اینترنتی و مخابراتی چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته اینترنت و مخابرات 39.13٪ است. این دسته شامل رسانه های پخش، اینترنت، مخابرات و بی سیم است.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکت های مراقبت های بهداشتی چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته مراقبت های بهداشتی 41.23٪ است. شرکتهای این دسته عبارتند از طب جایگزین، بیمارستان و مراقبتهای بهداشتی، خدمات فردی و خانوادگی، دستگاههای پزشکی، خدمات پزشکی، مراقبتهای بهداشت روان، و دامپزشکی.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکتهای خردهفروشی و خرید چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته خرده فروشی 40.56٪ است. پوشاک و مد، هنر و صنایع دستی، کالاهای مصرفی، خدمات مصرفی، غذا و نوشیدنی، کالاهای لوکس و جواهرات، خردهفروشی، کالاهای ورزشی، سوپرمارکتها، و شراب و مشروبات الکلی نمونههایی از کسبوکارهایی هستند که این دسته را تشکیل میدهند.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکت های مالی چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته مالی 41.44٪ است. این شامل حسابداری، بانکداری، بازارهای سرمایه، خدمات مالی، بانکداری سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری، سرمایه گذاری مخاطره آمیز، و سهام خصوصی است.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکت های تولیدی چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته تولید 41.07٪ است. این دسته به شرکت هایی در تولید کالا اشاره دارد.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکتهای آموزشی چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته آموزش 35.43٪ است. این دسته شامل مشاغل در حوزههای زیر میشود: سازمانهای مدنی و اجتماعی، آموزش الکترونیکی، مدیریت آموزش، آموزش عالی، کتابخانهها، آموزش ابتدایی یا متوسطه، یا توسعه برنامه.
متوسط نرخ باز شدن ایمیل برای شرکتهای املاک چقدر است؟
میانگین نرخ باز برای دسته املاک 41.59% است.
میانگین نرخ کلیک ایمیل بر اساس صنعت
نرخهای کلیک، درصد افرادی است که از بین افرادی که ایمیل شما را باز کردهاند، روی پیوندی در ایمیل شما کلیک کردهاند. از نمودار و جدول زیر برای بررسی معیار صنعت خود از Mailerlite.
منبع داده
صنعت |
CTR |
ساخت و ساز |
14.5% |
معماری |
14.3% |
ارتباطات راه دور |
13.6% |
تولید |
9.6% |
سایر |
8.7% |
املاک و مستغلات |
8.7٪ |
موسسات آموزشی |
8.3% |
خرده فروشی |
7.7% |
بازاریابی و تبلیغات |
7.5% |
مشاوره |
7.4% |
دوره های آنلاین و مربیگری |
7.2% |
سلامت و تناسب اندام |
6.9% |
زیبایی و مراقبت شخصی |
6.9% |
فناوری اطلاعات (IT) |
6.3% |
قانونی |
6.2% |
کسب و کار و امور مالی |
5.9% |
کامپیوتر و الکترونیک |
5.5% |
بیمه |
5.5% |
مالی |
4.9% |
نرم افزار و برنامه وب |
2.9% |
نرخ کلیک (CTR) احتمالاً اولین پاسخی است که وقتی از یک بازاریاب ایمیل بپرسید که چه معیارهایی را ردیابی می کند، دریافت خواهید کرد.
من دوست دارم آن را «سنجه بازاریابی ایمیلی روزانه» بنامم، زیرا به شما امکان میدهد عملکرد هر ایمیلی را که ارسال میکنید محاسبه کنید – و آن را به معیاری هوشمند برای بهینهسازی تبدیل میکند.
میانگین CTR در بین صنایع 8.29٪ است. صنعت ساخت و ساز و رسانهها بیشترین CTR را به دست آوردند. صنعت نرم افزار با کمترین CTR با 2.91% در رتبه آخر قرار گرفت.
شهرت ایمیل بر اساس تعامل مثبت بالا و در عین حال کاهش تعاملات منفی ایجاد می شود. برای بهبود نرخ کلیک ایمیل خود، CTR ما را دنبال کنید بهترین شیوه ها.
میانگین نرخ پرش ایمیل بر اساس صنعت
نرخ پرش درصدی از کل ایمیل های ارسالی شما است که با موفقیت به صندوق ورودی گیرنده تحویل داده نشد. یاد بگیرید چگونه نرخ پرش خود را محاسبه کنید اینجا.
پرشهای سخت ناشی از آدرسهای ایمیل نامعتبر، بسته یا موجود نیستند و این ایمیلها هرگز با موفقیت تحویل داده نمیشوند. پرش های بسیار زیاد باعث می شود برای ارائه دهندگان صندوق ورودی ایمیل مانند یک بازاریاب بد به نظر برسید و اعتماد خود را از دست بدهید. اگر به شما اعتماد نداشته باشند، ایمیل های شما را در پوشه اسپم قرار می دهند.
بنابراین، اگر نمیخواهید ایمیلهای شما در پوشههای هرزنامه گیرندگان شما قرار بگیرند، مطمئن شوید که نرخ پرش پایینی دارید.
از نمودار و جدول زیر برای بررسی معیار صنعت خود از Mailerlite.
منبع داده
صنعت |
نرخ پرش |
معماری |
1.32% |
ساخت و ساز |
1.15% |
قانونی |
0.72% |
بیمه |
0.65% |
تولید |
0.60٪ |
نرم افزار و برنامه وب |
0.57٪ |
مالی |
0.55٪ |
موسسه آموزشی |
0.49% |
مشاوره |
0.44% |
فناوری اطلاعات (IT) |
0.43% |
زیبایی و مراقبت شخصی |
0.35٪ |
سایر |
0.34% |
کسب و کار و امور مالی |
0.34% |
املاک و مستغلات |
0.31% |
سلامت و تناسب اندام |
0.31% |
بازاریابی و تبلیغات |
0.29٪ |
دوره های آنلاین و مربیگری |
0.27٪ |
خرده فروشی |
0.24% |
کامپیوتر و الکترونیک |
0.23٪ |
رسانه |
0.20٪ |
ارتباطات راه دور |
0.20٪ |
ما دریافتیم که صنعت معماری و ساخت و ساز دارای بالاترین نرخ پرش سخت است، در عین حال صنعت مخابرات کمترین را دارد. میانگین نرخ پرش سخت در هر صنعت 0.48% است.
در حالی که نمیتوانید در مورد آدرسهای ایمیل نامعتبر به جز حذف آنها کار زیادی انجام دهید، مراقبت از مشترکین غیرفعال بسیار مهم است. برای حفظ un. >
Liviu Tanase، مدیر عامل ZeroBounce. «تمایل شما به رشد فهرستتان طبیعی است، اما نمیتوانید به هر قیمتی آن را گسترش دهید. ایمیل کردن فقط آدرسهای معتبر و فعال به شما امکان میدهد با افرادی که به برند شما اهمیت میدهند ارتباط برقرار کنید، و این چیزی است که هر بازاریاب ایمیل میخواهد.»
با استفاده از ابزار ردیابی ایمیل HubSpot، میتوانید ردیابی کنید چه کسی ایمیلهای شما را باز میکند و کسانی را که ماههاست این کار را نکردهاند حذف کنید.
میانگین نرخ لغو اشتراک براساس صنعت
نرخ های لغو اشتراک درصدی از مشترکین است که تصمیم گرفته اند دیگر پیام های شما را دریافت نکنند. از نمودار و جدول زیر برای بررسی معیار صنعت خود از Mailerlite.
منبع داده
صنعت |
نرخ لغو اشتراک |
ارتباطات راه دور |
0.07٪ |
رسانه |
0.09٪ |
کامپیوتر و الکترونیک |
0.14% |
خرده فروشی |
0.18٪ |
موسسه آموزشی |
0.18٪ |
املاک و مستغلات |
0.21٪ |
کسب و کار و امور مالی |
0.21٪ |
دوره های آنلاین و مربیگری |
0.22% |
فناوری اطلاعات (IT) |
0.23٪ |
بازاریابی و تبلیغات |
0.25٪ |
قانونی |
0.26٪ |
سایر |
0.27٪ |
مالی |
0.29٪ |
بیمه |
0.29٪ |
مشاوره |
0.30٪ |
نرم افزار و برنامه وب |
0.30٪ |
تولید |
0.33% |
ساخت و ساز |
0.35٪ |
سلامت و تناسب اندام |
0.36٪ |
زیبایی و مراقبت شخصی |
0.41% |
معماری |
0.46٪ |
همانند نرخ باز، نرخ لغو اشتراک تصویر قابل اعتمادی از سلامت لیست ایمیل شما نیست. بسیاری از مشترکینی که از دریافت پیامهای ایمیل برند شما خسته شدهاند، به خود زحمت نمیدهند که فرآیند لغو اشتراک رسمی را طی کنند. آنها به سادگی باز کردن، خواندن و کلیک کردن روی پیامهای ایمیل شما را متوقف میکنند.
به همین دلیل است که اندازه گیری مشارکت مشترک با کلیک و نرخ تبدیل بسیار مؤثرتر است. از آنجا، میتوانید بهدنبال مشترکین غیرفعال بگردید و آنها را حذف کنید در یک نقطه.
بررسی نرخ لغو اشتراک ماهانه به محاسبه نرخ رشد کلی فهرست شما کمک میکند، بنابراین مرتباً آن را تماشا کنید.
میانگین نرخ لغو اشتراک در همه صنایع 0.26٪ است. ما دریافتیم که صنعت معماری بالاترین میانگین نرخ لغو اشتراک را دارد. صنعت ارتباطات از راه دور با کمترین نرخ لغو اشتراک و نرخ پرش سخت وارد می شود.
آیا نرخ لغو اشتراک شما هشداردهنده است؟ این نه راه برای کاهش نرخ لغو اشتراک.
سوالات متداول درباره خطوط موضوع ایمیل
اگر متوجه شدید که پایینتر از معیارها قرار گرفتهاید یا به سادگی میخواهید در بازاریابی ایمیلی خود به سطح بعدی برسید، پرسشها و پاسخهای زیر ممکن است به شما کمک کند.
چگونه نرخ باز شدن ایمیل خود را بهبود بخشم؟
پایینترین میوه، خط موضوع شما را شخصیسازی میکند، بنابراین منحصر به فرد بالقوه است.
به عنوان مثال، اگر نمایه لینکدین گیرنده شما نشان میدهد که آنها عاشق قایقرانی هستند، خط موضوع شما ممکن است این باشد: «همکار علاقهمندان قایقرانی // سؤال در مورد شرکت X» یا «این ایمیل معمولی فروش شما است». کورنی؟ آره. تاثير گذار؟ همچنین بله.
بهترین شیوه برای خطوط موضوع ایمیل چیست؟
- کوتاه و شیرین بنویسید. کلمات کمتر درک آن را آسانتر میکند.
- آن را برای شخصی که در حال ارسال ایمیل هستید تنظیم کنید. تحقیق، تحقیق، تحقیق. عبارت یا اطلاعاتی را وارد کنید تا نشان دهد ایمیل شما مرتبط است.
- به آنها بگویید اگر ایمیل شما را باز کنند چه انتظاری داشته باشند. اگر آنها بدانند چه انتظاری دارند – و این همان چیزی است که آنها می خواهند – به احتمال زیاد آن را باز می کنند.
- از همه سرپوشها یا علامتهای تعجب بیش از حد استفاده نکنید. یک ایمیل ارتباطی هرگز زندگی یا مرگ است، بنابراین خط موضوعی که میگوید “مهم است!!!” فقط به اعتبار شما لطمه می زند و شما را مستاصل می کند.
برای 23 نکته ساده در مورد بهبود نرخ باز بودن، این پست وبلاگ را بخوانید اینجا.
نمونه هایی از خطوط موضوع ایمیل عالی چیست؟
نباید اسب مرده را شکست دهید، اما شخصیسازی کلیدی است – بنابراین به جای کپی و چسباندن این نمونهها، از آنها به عنوان الهام استفاده کنید.
- “آجا، فکر میکنم به دادههای جدید در رتبهبندی Google علاقه مند هستید.”
- “اتصال Cal Poly”
- «بخش مورد علاقه من از مقاله اخیر شما»
- «برخی فرصتهای محتوا برای شما شناسایی شد.»
و اینجا بیش از 150 خط موضوع عالی دیگر وجود دارد می توانید از کمپین های خود الهام بگیرید.
چگونه خطوط موضوع را شخصی کنم؟
خطوط موضوع خود را با استفاده از نام گیرنده، نام بردن از شرکت او، نام بردن از کسی که می شناسد، یا اشاره به نکته شخصی در مورد آنها شخصی سازی کنید.
آمار نرخ کلیک از طریق ایمیل و بهترین روشها
خوب است که در مورد بهبود نرخ کلیک ایمیل صحبت کنیم – اما واقعاً چگونه انجام می شود؟ در اینجا برخی از آمار و بهترین شیوه به شما کمک می کند نرخ کلیک ایمیل خود را بهینه کنید و با مشتریان احتمالی خود ارتباط بهتری برقرار کنید.
- بهترین زمان برای ارسال ایمیل بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر است. و ساعت 12 شب تا ساعت 3 بعد از ظهر (تحقیق وبلاگ Hubspot، 2022)< /li>
- سهشنبهها بیشترین CTR (2.4%) و یکشنبهها و شنبهها کمترین (2.1%) را دارند. (کمپین فعال، 2022)< /li>
- اکثر بازدیدهای ایمیل از دستگاه های تلفن همراه (41٪) و پس از آن رایانه های رومیزی (39٪) (تحقیق وبلاگ HubSpot، 2022)
- میانگین نرخ باز شدن ایمیل از 27.91% به 37.65% در سال 2022 افزایش یافته است. (Mailerlite، 2022)
- بیش از 40 درصد از بازاریابان ارسال ایمیل های هفتگی را ترجیح می دهند. (جعبه داده، 2023)
منبع تصویر
منبع تصویر
منبع تصویر
ما ما را بررسی کنید. برای اکتشافات شگفت انگیز تر.
در آنجا آن را دارید: یک قاب مرجع برای نحوه عملکرد ایمیل های شما بر اساس صنعت شما. مورد بعدی در لیست کارهای شما چیست؟ مراحلی که برای بهبود نرخ باز خود انجام می دهید.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا قبل از آگوست 2019 منتشر شد و در آوریل 2023 برای جامع بودن به روز شد.
585c-49b4-b50f-3b0166aa5443″ id=”hs-cta-7f4dab33-585c-49b4-b50f-3b0166aa5443″>
منبع:hubspot