کسب و کار

کتاب راهنمای هک رشد: فهرست نهایی منابع هک رشد شما

کتاب راهنمای هک رشد: فهرست نهایی منابع هک رشد شما

هک رشد یک کلمه رایج رایج است، اما آیا کسی واقعاً معنی آن را می داند؟ استارت‌آپ‌ها هنگام ایجاد استراتژی‌های بازاریابی برای پیشبرد کسب‌وکارشان به فشار نیاز دارند.

salesperson searching online for growth hacking techniques

اما چگونه هر سازمانی می تواند بر توسعه استراتژی های رشد در یک بودجه یا منابع محدود تمرکز کند؟ اینجاست که هکرهای رشد یا بازاریابان وارد می شوند.

هکرهای رشد “خراش”، سریع و فوق العاده خلاق هستند. آن‌ها آزمایش می‌کنند تا زمانی که به جای انجام پروژه‌های بزرگ که تبدیل‌ها را با افزایش‌های کوچک افزایش می‌دهند، چیزی را بیابند که رشد را در 10، 20 یا 40 برابر کند.

Download Now: Free Growth Strategy Template

فهرست مطالب

هک رشد چیست؟

چارچوب هک رشد

25 تکنیک هک رشد

نحوه ایجاد فرآیندی برای آزمایش‌های رشد

ایده‌های هک رشد

ابزارهای هک رشد

نمونه‌های هک رشد

برترین هکرهای رشد

در ظاهر، ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. اما با کمی بینش بیشتر در مورد نحوه عملکرد هک رشد – و اینکه چگونه بازاریابان قبلاً با موفقیت آن را آزمایش کرده اند – در راه تولید نتایج خود خواهید بود.

در هسته آن، پنج ستون مهم برای هک رشد وجود دارد:

  • ابتکارات بازاریابی فعلی را ارزیابی کنید. یک ممیزی کامل انجام دهید که بهترین منابع سرنخ، ترافیک و بازدید از صفحه شما را مشخص کند. مشخص کنید کدام کانال برای شما کار می کند.
  • اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید. تعیین کنید که کجا می‌خواهید این اعداد را بهبود ببخشید و به این فکر کنید که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید.
  • آزمایش هایی را برای آزمایش فرضیه های خود برنامه ریزی کنید. دو، سه، چهار یا دوازده راه برای آزمایش تئوری‌های خود و نحوه رسیدن به اهداف خود بیابید.
  • اجازه دهید آزمایش شما اجرا شود. تا زمانی که نتایج شما از نظر آماری قابل توجه باشد تست کنید. همچنین می توانید تا رسیدن به اهداف خود به بهینه سازی ادامه دهید.
  • نتایج برنده خود را مستند کنید، و آنها را با تیم خود به اشتراک بگذارید. هک رشد به معنای بهبود آنچه در حال حاضر دارید است. اگر تاکتیکی برای تغییر بازی به ذهنتان می‌رسد، این خبر را پخش کنید.

ما به جزئیات بیشتری در مورد چگونگی کمک این ستون‌ها به ساختار چارچوب هک رشد.

برای بازاریاب‌های سنتی، این سطح از آزمایش می‌تواند بسیار زیاد یا حتی خارجی به نظر برسد. اما این احتمال وجود دارد که شما در حال انجام هک رشد بدون اطلاع از آن هستید. اگر متغیرها را آزمایش می‌کنید و از نتایج آن درس می‌گیرید، یک هکر رشد هستید.

درباره آن فکر کنید – آیا تا به حال A/B یک موضوع را در ایمیل آزمایش کرده اید؟ این یک آزمایش است. آیا تا به حال یک صفحه فرود با تبدیل بالا را کپی کرده اید؟ خوب، بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) جزء مهمی از هک رشد است.

هر زمان که محتوای موجود خود را برای افزایش نرخ تبدیل به‌روزرسانی می‌کنید، در حال هک کردن رشد هستید.

در پایان، هک رشد در مورد رشد است – در سرنخ‌ها، مشتریان، درآمد یا هر چیزی که به پیشرفت کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

ساختار مناسب موثرترین رشد را برای کسب و کار شما ایجاد می کند. ایجاد چارچوبی که از اهداف شما پشتیبانی کند، شروعی عالی است. پنج مرحله اساسی برای توسعه استراتژی هک رشد وجود دارد.

هنگامی که هر کدام را انجام می‌دهید، کل فرآیند را برای اشتراک‌گذاری با سایر تیم‌ها یا کارمندان جدید مستند کنید تا همه بدانند چگونه از هک رشد استفاده کنند.

1. اهداف را تعریف کنید.

درک اهداف شما اولین قدم برای دستیابی به آنهاست. بدانید که از طریق هک رشد به دنبال چه چیزی هستید. سپس، رویکرد خود را به سمت آن اهداف خاص تنظیم کنید. این اهداف نیز باید با تحقیق مشخص شوند.

ابتکارات بازاریابی فعلی خود را با یک ممیزی کامل ارزیابی کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید در چه زمینه‌هایی جای بهبود وجود دارد و چگونه می‌توان آنها را به یک هدف جدید فرموله کرد.

2. ایده های جدید را پرورش دهید.

برای الهام گرفتن تحقیق کنید و سپس آنچه را که پیدا کردید بسازید. بدانید چه چیزی موثر است یا نه و چرا – از کمپین های قبلی خود و سایر افراد در صنعت خود برای الهام گرفتن استفاده کنید. تا آنجا که ممکن است از اطلاعات بیشتر استفاده کنید تا به بهترین راه برای کسب و کارتان برای استفاده از هک رشد کمک کند.

3. اولویت ها را تعیین کنید.

مهم ترین هدفی که کسب و کار شما از طریق هک رشد به آن دست می یابد چیست؟ یا در حال حاضر کجای کسب و کار شما نیاز به بهبود بیشتری دارد؟ اینها مواردی است که باید هنگام محدود کردن استراتژی هک رشد خود در نظر بگیرید. اما واقع بین باشید. هک رشد یک جادو نیست و تضمین نمی شود که یک شبه کار کند، بنابراین اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید.

4. استراتژی جدید را اجرا کنید.

ایده خود را آزمایش کنید! بر اساس استراتژی که انتخاب کرده اید، یک فرضیه ایجاد کنید. سپس، آن استراتژی را همانطور که با تیم خود برنامه ریزی کرده اید اجرا کنید.

مشکل را در طول مسیر حل کنید و به حرکت خود ادامه دهید. به اجرای آزمایش‌ها و آزمایش‌های جدید ادامه دهید تا بیشترین اطلاعات را درباره فرضیه خود جمع‌آوری کنید.

5. اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج.

آیا استراتژی شما به هدف مورد نظر دست یافت؟ آیا تأثیراتی وجود داشت که انتظارش را نداشتید؟ آیا فرضیه شما درست بود؟ نتایج کلی و اثرات استراتژی هک رشد اجرا شده را تجزیه و تحلیل کنید. آن اطلاعات را بگیرید و از آن برای اطلاع رسانی استراتژی بعدی خود استفاده کنید.

به استفاده از آموخته های خود ادامه دهید و تا زمانی که تغییر قابل اندازه گیری را مشاهده کنید به تلاش ادامه دهید.

راههای زیادی برای گنجاندن هک رشد در کسب و کار شما وجود دارد. شما می توانید از یک یا چند تکنیک استفاده کنید و آنها را با هم ترکیب کنید تا اثربخشی بهبود یابد. ممکن است کمی آزمایش و خطا طول بکشد تا ببینید کدام یک کار می کنند. وقتی تصمیم می‌گیرید کدامیک را ابتدا امتحان کنید، تیم، بودجه، منابع و نام تجاری خود را در نظر بگیرید.

ما این لیست از 25 هک رشد را گردآوری کردیم که می‌توانید با دارایی‌های محتوای فعلی خود تمرین کنید.

چه تغییر کاربری یا ایجاد چیزی جدید، ادغام تغییرات کوچک و در عین حال مؤثر نیازی به تعهد بزرگ ندارد.

1. محتوای وبلاگ را تغییر دهید.

پست‌های وبلاگ می‌توانند از مواردی فراتر از ویرایش‌ها سود ببرند. آنها پتانسیل تحول آفرین بودن را دارند.

شاید شنیده باشید که این روزها محتوای چند رسانه ای بسیار محبوب است. اما چگونه می‌توانید ایده‌هایی را برای این که این ویدیوها باید درباره آن باشند، توسعه دهید؟ اینجاست که وبلاگ های شما وارد می شوند.

می‌توانید آنها را به‌عنوان ویدیوهای خلاصه کوتاه یا حتی پادکست تطبیق دهید تا به مخاطبان خود راه جدیدی برای یادگیری از شما ارائه دهید. ویدئوی کوتاه (ریلز، تیک توکس، YouTube Shorts) انتظار می‌رود بیشترین رشد را در بین تمام رسانه‌های بازاریابی در سال 2023 داشته باشد، بنابراین در استراتژی خود استفاده کنید.

استفاده مجدد از محتوا به شما کمک می کند تا در چندین کانال حضور داشته باشید. برای مثال، وقتی وبلاگ‌ها به‌درستی ترکیب شوند، معمولاً در نتایج جستجوی ارگانیک بهتر عمل می‌کنند، اما ویدیوها در .

2. پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی را مستقیماً در محتوای خود ایجاد کنید.

uild social sharing links directly into content

منبع تصویر

در مورد رسانه‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم – آیا به مخاطبان خود آسان می‌دهید که درباره شما به دوستان خود بگویید؟ در غیر این صورت، ابزارهای اشتراک‌گذاری آسانی مانند دکمه‌های «توییت این» را مستقیماً در محتوای وب‌سایت خود بسازید تا خوانندگان بتوانند بدون ترک صفحه، مواردی را که ارزش ویژه‌ای دارند به اشتراک بگذارند.

این هک به ویژه با مواردی مانند نقل قول های یک خطی یا آمار کار می کند. از آنجایی که توییتر دارای محدودیت 280 نویسه است، این قطعات کوتاه برای اشتراک‌گذاری مناسب هستند.

3. نقاط تبدیل خود را آزمایش کنید.

سرنخ – آنها عالی هستند! اما آنها از کجا می آیند؟

اگر مطمئن نیستید که سرنخ‌های شما در کجا بیشترین احتمال تبدیل را دارند – برای مثال در صفحه محصول، در مقایسه با صفحه قیمت‌گذاری – می‌توانید از یک a href=”https://www.hubspot.com/products/marketing/exit-intent?hubs_post=blog.hubspot.com/sales/growth-hacking-websites&hubs_post-cta=exit%20intent%20popup” rel=”noopener ” target=”_blank”>از پنجره بازشو قصد خروج برای آزمایش نقاط تبدیل مختلف.

این یکی از ابزارهای جذب سرنخ موجود در نرم افزار رایگان بازاریابی HubSpot، که به روشن کردن نحوه رفتار سرنخ ها در وب سایت شما و چگونگی تبدیل آنها به مشتری کمک می کند. .

اما دوباره — مطمئن شوید که این پنجره بازشو، به خصوص در تلفن همراه، غیر مزاحم است. Google سایت‌هایی را جریمه می‌کند که دارای محتوای داخلی تلفن همراه مزاحم هستند، بنابراین مطمئن شوید که چیزی ایجاد می‌کنید که با تجربه مثبت کاربر تداخل نداشته باشد.

4. ویدیوهای زنده را جاسازی کنید.

آیا در حال برنامه ریزی برای پخش زنده، مانند وبینار یا YouTube Live هستید؟ آن را جاسازی کنید.

شما می‌توانید انواع خاصی از ویدیوهای زنده را در وب‌سایت خود جاسازی کنید، که یک نقطه مرجع آسان برای افرادی که می‌خواهند تنظیم کنند اما ممکن است از قبل ثبت نام نکرده‌اند، فراهم کند.

به‌علاوه، بسیاری از این ویدیوها را می‌توان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت – این همان چیزی است که شخصی را مانند YouTube Live بسیار ارزشمند می‌کند زیرا اشتراک‌گذاری «صفحه تماشا» در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی نیز آسان است.

5. با کارشناسان صنعت ارتباط برقرار کنید.

بلاک نویسنده دارید؟ مشکلی نیست – اجازه دهید کارشناسان دیگر کار را برای شما انجام دهند.

در اینجا، ما عاشق یک جمع بندی خوب هستیم – نمونه های وب سایت، حساب های اینستاگرام برای دنبال کردن، یا نقل قول های ارزشمند. سعی کنید با کارشناسان صنعت در توییتر تماس بگیرید و یک سوال رایج که شما، تیم فروش یا صنعت شما با آن روبرو هستید بپرسید. سپس، پاسخ های آنها را در یک پست وبلاگ جمع آوری کنید.

توصیه می کنیم در مورد استفاده خود از این نقل قول ها کاملاً شفاف باشید. علاوه بر انتساب صحیح نقل قول به شخصی که از آن آمده است، مطمئن شوید که آن فرد می داند نام او در پست وبلاگ شما ظاهر می شود.

6. از بهترین پیشنهاد خود استفاده کنید.

هنگامی که می‌توانید ردیابی کنید که سرنخ‌هایتان از کجا می‌آیند، پیشنهاد با بالاترین تبدیل را شناسایی کنید و آن را به چند بخش تقسیم کنید. از آنجا، می‌توانید آن بخش‌ها را برای پست‌های وبلاگ طولانی‌تر گسترش دهید – و یک CTA برای پیشنهاد در پایین قرار دهید. منجر، بر سرنخ، بر سرنخ.

7. «انبوه‌سپاری» از تیم شما.

use Google Forms to crowdsource info from your team

منبع تصویر

گاهی اوقات، بهترین پست‌های وبلاگ آنهایی هستند که به سؤالی می‌پردازند که بسیاری از آنها می‌پرسند اما تعداد کمی به آن پاسخ می‌دهند. و به عنوان یک بازاریاب رشد، وظیفه شما این است که بفهمید این سؤالات چیست.

برای شروع، یک فرم Google ایجاد کنید تا برای همکاران خود ارسال کنید – در بخش فروش یا هر بخش دیگری که ممکن است همان نقاط دردناک مخاطبان شما را داشته باشد – و از آنها بخواهید برجسته ترین سؤالاتی را که هر روز می پرسند یا با آنها مواجه می شوند پر کنند. سپس، از آن برای توسعه پست های وبلاگ استفاده کنید.

اگر همکارتان احساس راحتی می‌کند، از قالب مصاحبه برای برجسته کردن دیدگاه‌های او استفاده کنید.

8. پرحرف ترین مشتریان خود را پیدا کنید.

درباره افرادی صحبت نمی کنیم که می توانند یک ساعت وقت صرف صبحانه کنند. منظور ما مشتریانی است که بیشترین فعالیت را در شبکه های اجتماعی دارند. فهرستی از آن حساب‌ها را تنظیم کنید. وقتی یکی از پست‌های اجتماعی شما شروع به عملکرد خوب می‌کند، با ارسال آن به آن مخاطبین و درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن آن، آتش را تقویت کنید.

9. پست های رسانه های اجتماعی را جاسازی کنید.

پست های اجتماعی برای اشتراک گذاری در نظر گرفته شده اند. این شامل جاسازی پست‌های رسانه‌های اجتماعی در محتوای وب شما می‌شود، مانند استفاده از توییت‌های مشتریان خوشحال به عنوان اثبات اجتماعی.

اما مراقب باشید این پست‌ها را در جایی جاسازی نکنید که حواسشان را از CTA اصلی شما منحرف می‌کنند – این هک بهترین استفاده را در صفحات پس از تبدیل دارد.

10. گرده افشانی متقاطع

به‌عنوان یک بازاریاب در حال رشد، ممکن است عبارت «مبلغ برند» را شنیده باشید، کسی که تلاش می‌کند تا دیگران را با نام تجاری شما همراهی کند، اغلب از طریق تبلیغات عمومی.

پیدا کردن این بشارتگران شبیه یافتن فعال‌ترین مشتریان خود در رسانه‌های اجتماعی است، اما این بار، شما مشتریان با تجربه خود را با مشتریان جدید ترکیب می‌کنید تا الهام بخش دومی باشید. به هر دو طرف دسترسی ویژه به یک فضای آنلاین انحصاری اما اجتماعی، مانند Slack بدهید، جایی که آنها می توانند تعامل داشته باشند.

11. یک مخاطب سفارشی در فیس بوک ایجاد کنید.

create custom audiences on Facebook to promote posts to specific demographic

منبع تصویر

اگر تا به حال یک تبلیغ یا پست تبلیغاتی در فیس بوک ایجاد کرده اید، می دانید که یکی از مراحل انتخاب معیارهای خاصی است. این شامل مکان‌ها و علایقی است که می‌توانند مخاطبان شما را هدف قرار دهند.

بهترین مشتریان خود را شناسایی کنید و ببینید آیا مخرج مشترکی در این دسته بندی معیارها گنجانده شده است یا خیر. به این ترتیب، می‌توانید یک مخاطب سفارشی و مشابه ایجاد کنید که از «پایگاه طرفداران» فعلی شما تقلید می‌کند و به شما کمک می‌کند در جایی که قبلاً خوب کار می‌کردید رشد کنید.

با این حال، هنگام ایجاد تبلیغ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان فعلی شما از بینندگان حذف شده اند. فیس بوک دستورالعمل های مفیدی در مورد نحوه انجام این کار ارائه می دهد اینجا .

12. از retargeting توییتر استفاده کنید.

 Twitter offers an ad personalization feature called Tailored Audiences

منبع تصویر

تویتر یک ویژگی شخصی‌سازی تبلیغات به نام مخاطبان متناسب. این به برندها امکان می‌دهد توییت‌هایی با حمایت مالی ایجاد کنند که کاربرانی را که احتمالاً به محصولات و خدمات آنها علاقه دارند، هدف قرار دهند.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد افرادی را که قبلاً با نام تجاری شما از بازدید از وب‌سایت یا تعامل قبلی آشنا هستند، دوباره هدف‌گیری کنید – این یک راه عالی برای حرکت دادن مشتریان بالقوه در سفر خریدار است. به عنوان مثال، ممکن است یک کمپین داشته باشید که بازدیدکنندگان وب سایت را هدف قرار می دهد و آنها را به سرنخ تبدیل می کند.

یکی دیگر ممکن است سرنخ ها را هدف قرار دهد و آنها را به سرنخ های واجد شرایط بازاریابی (MQL) تبدیل کند. به عنوان مرجع، MQL ها سرنخ هایی هستند که بر اساس رفتاری که این وضعیت را برای آنها به ارمغان آورده است، و %20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B3%D9%81%D8%B1%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.

%0A

%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%81%D8%B9%D9%84%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%87%D8%AF%D9%81%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D8%B9%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20-%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D9%81%D8%B9%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF.

%0A%0A

13.%20%DA%86%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%20%D8%A8%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AF.

%0A

%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%81%DB%8C%D8%B3%20%D8%A8%D9%88%DA%A9%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%B3%D9%87%20%DB%8C%D8%A7%20%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%20%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D9%87%20%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%87%D8%AF%D9%81%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D9%84%DA%A9%D9%87%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.

%0A

%D8%A8%D9%87%20%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D8%B1%20%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A2%DB%8C%D8%A7%20%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D9%81%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A2%D9%86%20%D8%A8%D8%AE%D8%B4%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D9%85%D8%A4%D8%AB%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%B5%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF.

%0A

14.%20%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C%20YouTube%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%DA%AF%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.

%0A

منبع تصویر

کلمات کلیدی قدرتمندتر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید ویدیوهای YouTube شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص ظاهر شوند.

به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم آن‌ها را با آن کلمات برچسب‌گذاری کنید، نه لزوماً برای محتوای ویدیو. این هک رشد می‌تواند کمک کند ویدیوهای YouTube شما به‌عنوان «محتوای پیشنهادی» برای مخاطبانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید نشان داده شود.

15. تحقیقات رتبه بندی خود را انجام دهید.

SEO به هیچ کجا نمی رسد 2023. شما باید بدانید که در حال حاضر چه چیزی در ده نتیجه برتر وجود دارد تا آن جستجوها برای عبارات جستجوی خاص رتبه بندی شوند. در یک پنجره ناشناس جستجو کنید تا به تولید نتایج بی طرفانه کمک کنید زیرا این نتایج بر اساس سابقه مرورگر شما نخواهد بود. به ده نتیجه برتر توجه داشته باشید.

این نه تنها به شما ایده‌هایی برای ایجاد محتوا می‌دهد (البته نتایج را به طور کلمه به کلمه کپی نکنید)، بلکه در این نتایج به دنبال فرصت‌هایی برای گذاشتن نظرات صمیمانه و ارزش افزوده باشید که به سایت شما پیوند می‌دهند. برخی از رسانه ها مانند Quora و Linkedin این نوع بحث را تشویق می کنند، بنابراین مراقب مواردی که در نتایج هستند باشید.

16. پست های وبلاگ قدیمی را بازیافت کنید.

طبق گفته رئیس سابق رشد و سئو HubSpot، متیو باربی، “به طور کلی، صفحات عمیق تر در معماری یک وب سایت سهم کمتری از PageRank داخلی خواهد داشت.”

این بدان معناست که این پست‌ها از تقویت مجدد بهره خواهند برد. این فرصتی را ارائه می‌کند — برای به‌روزرسانی این پست‌ها با داده‌ها، نمونه‌ها یا اطلاعات جدید و انتشار مجدد آنها برای افزایش رتبه.

17. با ایمیل آزمایش کنید.

هیچ ایمیل ارسالی برابر ایجاد نمی شود. به همین دلیل است که حتی یک ایمیل یکسان باید با نسخه‌های مختلف آزمایش شود، به خصوص با ارسال بزرگ.

فرض کنید می‌خواهید ایمیل را چهارشنبه یا پنجشنبه ارسال کنید. چند نسخه از ایمیل را در روز سه‌شنبه با درصد کمی از کل لیست خود امتحان کنید، که برای هر نسخه به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شده است. به این ترتیب، می توانید بهترین نسخه را در تاریخ مورد نظر خود ارسال کنید.

18. اشتراک گذاری آن را آسان کنید.

آیا تا به حال یک تراکنش را تکمیل کرده اید و یک CTA برای به اشتراک گذاشتن محصول یا خدمات با یک دوست دریافت کرده اید؟ می‌توانید همین کار را برای ارائه‌های محتوای خود، مانند وبینارها انجام دهید.

ابزارهایی مانند Generator Link Share می‌تواند پیوندهای mailto ایجاد کند، که ثبت‌کنندگان وبینار می‌توانند از آنها برای دعوت تیم‌های خود به وبیناری که در آن ثبت‌نام کرده‌اند استفاده کنند. سعی کنید خودتان BCC کنید تا مطمئن شوید کار می کند.

در اینجا مثالی از ظاهر آن آمده است.

19. از افراد واقعی بازخورد بگیرید.

گاهی اوقات، ما آنقدر روی رشد از طریق به دست آوردن کاربران جدید تمرکز می کنیم که کاربران فعلی خود را فراموش می کنیم. و اغلب، آنها بهترین منبع اطلاعات هستند، به ویژه در مورد روش هایی که می توانید محصول خود را رشد دهید.

سعی کنید کاربران فعلی را به “VIP Beta” دعوت کنید، جایی که می توانید بازخورد آنها را در مورد محصولات، ویژگی ها یا کمپین های جدید جمع آوری کنید. این می تواند به شما کمک کند موقعیت یابی را آزمایش کنید و مشتریان خود را قبل از یک راه اندازی بزرگ خوشحال کنید. ضمن اینکه به کاربران فعلی‌تان نشان می‌دهید که برای دیدگاه‌هایشان ارزش قائل هستید، بینش‌های خوبی برای کمپین خود جمع‌آوری خواهید کرد.

20. به دنبال فرصت های همکاری خارجی باشید.

به‌راحتی می‌توان به‌طور خودکار مارک‌های مشابه با مارک‌های شما را رقابت در نظر گرفت. اما دوباره نگاه کنید – آیا محصولات و خدمات شما با هم رقابت می کنند یا مکمل یکدیگر هستند؟ اگر دومی باشد، ممکن است به تازگی یک برند مشترک امیدوار کننده را کشف کرده باشید.

یک کمپین بازاریابی مشترک با یک شرکت شریک با مخاطبان علاقه مند به برند شما اجرا کنید، اما دسترسی به آن برای شما دشوار است. مطمئن شوید که شریک زندگی شما نیز از مخاطبان شما سود خواهد برد. به یاد داشته باشید، می‌خواهید این تجربه برای شما، برند مشترکتان و مصرف‌کننده یک برد-برد باشد.

شما باید سرمایه‌گذاری در اینفلوئنسر مارکتینگ را نیز در نظر بگیرید، که انتظار می‌رود در سال 2023 رشد قابل‌توجهی داشته باشد. پس از ویدیوهای کوتاه، اینفلوئنسر مارکتینگ در رتبه دوم قرار می‌گیرد زیرا بازاریابان روندی که قصد دارند در سال 2023 بیش از هر چیز دیگری در آن سرمایه‌گذاری کنند، و 89% از بازاریابان که از آن استفاده می کنند، سرمایه گذاری خود را افزایش یا حفظ می کنند. سال آینده.

21. پیشرفت را نشان دهید.

Growth Hacking Techniques: Tag Your YouTube videos

منبع تصویر

فرض کنید منابع رایگانی را ارائه می‌دهید تا به کاربران جدید کمک کنید در یادگیری محصول شما یا به طور کلی صنعت خود را بهتر یاد بگیرند. آنها را در مورد این پیشرفت به روز نگه دارید، که ممکن است به کاهش خطر ترک فرآیند یادگیری کمک کند.

یکی از راه‌های انجام این کار این است که یک نوار پیشرفت در ایمیل‌ها قرار دهید تا به گیرنده نشان دهید که چقدر در تکمیل یک کار فاصله دارد. به عنوان مثال، به او نشان دهید که او قبلاً اولین مرحله را انجام داده است – مانند ثبت نام یا ثبت نام – و سپس توضیح دهید که چه کاری باید انجام دهد.

22. ابزارهای رایگان ایجاد کنید — نه فقط محتوای رایگان.

وقتی پست‌های وبلاگ به درستی و با دقت نوشته می‌شوند، می‌توانند ارزش (رایگان) خوبی به مخاطبان شما بدهند. اما نباید به همین جا ختم شود. ارزش محصول یا خدمات خود را نشان دهید تا مشتریان بالقوه مزه آنچه را که به عنوان مشتری ثبت نام می کنند به دست آورند.

در حالی که سایر محتوای دیجیتال، مانند ویدیوها، می توانند به مشتریان بالقوه شما آموزش دهند و با آنها اعتماد ایجاد کنند، ابزارهای رایگان مانند ماشین حساب، کیت ها و الگوها به آنها کمک می کند تا مزایای محصولات شما را به طور مستقیم تری تجربه کنند و نشان دهند که با تبدیل شدن به یک شرکت چه چیزی به دست خواهند آورد. مشتری.

23. صفحات فرود را برای کانال های مختلف سفارشی کنید.

برای کمک به دسترسی به کاربران مناسب، سعی کنید صفحات فرود منحصر به فرد کانال توزیعی را که برای جذب سرنخ ها استفاده می کنید ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر از یک تبلیغ فیس بوک برای گرفتن سرنخ استفاده می کنید، باید کاربران را به یک فرم کوتاه، موبایل پسند و با قابلیت ضربه زدن آسان بفرستد. در همین حال، صفحه فرود طراحی شده برای جستجوی ارگانیک ممکن است حاوی متن بیشتری برای فهرست کردن موتورهای جستجو باشد.

24. آن را کلیپ کرده و به اشتراک بگذارید.

از هر وبیناری که میزبانی می کنید ارزش بیشتری کسب کنید. موجودی آن فیلم را تهیه کنید و بخش های کوتاهی را پیدا کنید که آموزنده ترین هستند، حتی اگر به تنهایی باشند. این کلیپ‌ها را می‌توان جدا کرد و به ویدیوهای پنج دقیقه‌ای تبدیل کرد تا در رسانه‌های اجتماعی یا محتوای دیگر به اشتراک گذاشته شود. حتماً در توضیحات هر ویدیو به وبینار اصلی و کامل پیوند دهید. برای مثال، اگر با فرمی بسته شده باشد، می‌تواند به شما در ایجاد سرنخ کمک کند.

25. از شبکه های اجتماعی خاص استفاده کنید.

TikTok، Twitter، Instagram و LinkedIn در سال 2023 به جایی نمی رسند، اما تسلط بر این پلتفرم ها در یک صنعت رقابتی می تواند چالش برانگیز باشد. علاوه بر تلاش‌های سنتی رسانه‌های اجتماعی، باید به پلتفرم های رسانه های اجتماعی خاص برای دستیابی به مخاطبان خاص تری که از قبل با صنعت شما همسو هستند.

هر چه مخاطبان شما متمرکزتر و هدفمندتر باشند، شانس موفقیت شما بیشتر است. این همان بازاریابی 101 است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی طاقچه سطحی از هدف گذاری را در پایگاه کاربری خود دارند، بنابراین اگر روی پلتفرم مناسب برای برند خود وارد شوید، می توانید انتظار نتایج را داشته باشید. مثال‌ها عبارتند از:

  • Dibbble – نمونه کارها و پلت فرم اجتماعی برای طراحان و خلاقان.
  • Twitch – سایت پخش زنده با تمرکز بر ورزش های الکترونیکی و بازی.< /li>
  • اختلاف – سرویس چت ویدیویی، متنی و صوتی رایگان که در آن کاربران می توانند سرورهایی را برای علایق و صنایع خاص ایجاد کنند.

چگونه فرآیندی برای آزمایش های رشد بسازیم

برای رشد، باید راه هایی برای آزمایش پیدا کنید. مشکل پیدا کردن زمان برای انجام صحیح آن است، به خصوص زمانی که چندین کار و ایده دیگر دارید. به همین دلیل است که ایجاد یک فرآیند پایدار برای ثبت و اجرای ایده های خود به عنوان آزمایش ضروری است. با مشخص کردن این مراحل، تیم خود را قادر می‌سازید تا به طور مؤثر ایده‌ها را بنویسد، آزمایش‌ها را اولویت‌بندی کند و آنها را عملی کند.

اما از کجا شروع می کنید؟

1. با روش علمی شروع کنید.

آه، بله. ما به هفته 1 هر کلاس علمی که تا به حال شرکت کرده اید بازگشته ایم. همانطور که معلوم است، شما واقعاً از برخی از اطلاعات مدرسه ابتدایی در زندگی واقعی استفاده می کنید.

loading bar

منبع تصویر

وقتی صحبت از ایجاد فرآیند آزمایش می شود ، به دنبال روش علمی می رسد. راهی برای ایده های طوفان مغزی ، ساختن و اجرای فرضیه ها ایجاد کنید و تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری های پایان خود را در اولویت قرار دهید.

ساختن این فرآیند برای تیم شما هنگام آزمایش رشد یک معامله یک و یک انجام نیست. در عوض ، طبق گفته بالفور ، یک فرایند نمونه ای باید باشد:

  • مقیاس پذیر.
  • قابل پیش بینی.
  • قابل تکرار.

به عبارت دیگر ، کافی نیست که بگوییم روش علمی روند شماست. درعوض ، از روش علمی به عنوان یک الگوی برای ساختار فرآیند داخلی خود استفاده کنید.

2. همیشه یک هدف در ذهن داشته باشید.

پس از پایین آمدن روند خود ، مرحله بعدی تعیین اهداف است که ممکن است در تئوری ساده به نظر برسد. اما اهداف هر آزمایش معین فقط نمی تواند “رشد” باشد – زیرا رشد به تنهایی قابل اندازه گیری نیست. در عوض ، هر آزمایشی که انجام می دهید باید یک نتیجه عملی و قابل آزمایش داشته باشد ، به این معنی که باید کوچک را شروع کنید.

بیایید آن را با یک مثال تجزیه کنیم:

  • هدف کلی چیست؟ رشد درآمد.
  • چگونه می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید؟ با دستیابی به منجر بیشتر.
  • چگونه این کار را انجام می دهید؟ نرخ تبدیل کمپین تولید سرب پایین من را افزایش دهید.
  • هدف خاص کمپین شما چیست؟ تبدیل ها را در یک صفحه فرود با> 5 ٪ افزایش دهید و از نظر آماری نتایج قابل توجهی پیدا کنید.
  • چگونه می توانید آزمایشی را برای رسیدن به آن هدف اجرا کنید؟ a href = “https://conversionxl.com/ab-testing-guide/” rel = “noopener” target = “_ blank”> آزمون a/b عنوان پیشنهاد تولید سرب.

از مثال می بینید که در حالی که افزایش درآمد شما یک هدف قابل تحسین سطح بالا است ، عملی نیست مگر اینکه آن را به آزمایش های عملی تقسیم کنید. و اتصال یک متریک به آزمایش شما – در این حالت ، افزایش تبدیل ها با بیش از 5 ٪ در یک صفحه فرود – باعث عملی شدن آن می شود.

اگر برای آزمایش های خود به کمک به کمک به اهداف عملی نیاز دارید ، با آن هدف سطح بالا شروع کنید و راه خود را در یک مسیر افزایشی کار کنید تا زمانی که چیزی داشته باشید که بتوانید با یک متریک گره بزنید.

3. طوفان مغزی و فرضیه را تشویق و فعال کنید.

ایجاد فرهنگ آزمایش در تیم شما نیاز به تشویق و انگیزه دارد تا همیشه طوفان مغزی باشد. به همین دلیل ساختن مکانیسم برای ردیابی و ضبط آن طوفان های مغزی برای هر فرآیند آزمایش رشد خوب ضروری است.

آیا این یک برگه اکسل ، Google Doc ، Trello Board ، صفحه داخلی ویکی یا هر ابزار دیگری است که تیم شما به طور معمول برای مستندات داخلی استفاده می کند ، اطمینان حاصل کنید که جایی برای همه و طوفان مغزی وجود دارد.

Scientific method infographic for building a process for growth

هنوز ، کافی نیست که فقط ایده های خام را در جایی به یک سند پرتاب کنید. درعوض ، شما باید از تیم خود بخواهید که آن ایده های طوفان مغزی را در نظر بگیرند و آنها را بر اساس تحقیق به فرضیه های واقعی تبدیل کنند.

در اینجا نمونه ای از آنچه در عمل به نظر می رسد وجود دارد:

  • ایده از Doc Brainstorm Doc: به جای CTA درون خطی از یک معین پاپ آپ استفاده کنید تا تبدیل ها را در پست های وبلاگ ما افزایش دهید.
  • تحقیق: CTA های درون خطی ما فقط با نرخ زیر 1 ٪ در حال تبدیل هستند. استفاده از CTA اسلاید یا پاپ آپ می تواند CTA را برای تقویت تبدیل ها بیشتر نشان دهد.
  • فرضیه: استفاده از CTA های معین پاپ آپ تبدیل ما را از پست های وبلاگ به صفحات فرود توسط> 2 ٪ ، با نتایج آماری قابل توجهی افزایش می دهد.

4. راهی برای اولویت بندی آنچه در ابتدا می آید پیدا کنید.

هنگامی که شما می توانید طوفان مغزی و فرضیه نوشتن را برای تیم خود فعال کنید ، خواهید فهمید که ایده های بیشتری از آنچه می دانید با چه کاری باید انجام دهید. این بد نیست – به یاد داشته باشید که رشد به دلیل بسیاری از قطعات متحرک رخ می دهد. هرچه چیزهای بیشتری برای آزمایش داشته باشید ، با گذشت زمان قادر به رشد بیشتر خواهید بود.

با صدها ایده که به اطراف پرتاب می شود ، باید بفهمید که چگونه آزمایشات را در اولویت قرار دهید و چرا منابع را در اولویت قرار داده اید. در حالی که روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، در HubSpot ، ما اغلب از روش PIE استفاده می کنیم: “اولویت ، اهمیت ، سهولت.”

ما این روش را با گردآوری تمام ایده های خود در یک سند اجرا می کنیم و سپس هر پروژه را در مقیاس 1-10 در دسته اولویت ها ، اهمیت و سهولت ارزیابی می کنیم.

سپس ، ما برای هر گروه جمع می کنیم و آن اعداد را به سه تقسیم می کنیم. این یک نمره پای به ما می دهد تا هر پروژه را رتبه بندی کنیم ، و ما بهتر می توانیم تعیین کنیم که کدام آزمایشات یا پروژه ها در ابتدا کار می کنند.

Building a mechanism for tracking and recording those brainstorms is essential for any good growth experiment process.

مهم نیست که از چه فرایندی برای اولویت بندی آزمایش ها استفاده می کنید ، همیشه روی ایده هایی که فکر می کنید مهمترین تأثیر را داشته باشد ، تمرکز کنید. این می تواند به شما در اثبات ارزش آزمایشات خود در شرکت خود کمک کند و آن فرهنگ آزمایش را به جلو هدایت کنید.

5. برای طراحی و اجرای آزمایش های مؤثر وقت بگذارید.

اکنون سرگرم کننده است ، البته چالش برانگیزترین بخش – اجرای آزمایشات شما.

آیا شما در حال انجام یک هستید. آزمون a/b در صفحه فرود ، تجزیه و تحلیل محتوای خلاق در تبلیغات رسانه های اجتماعی یا نگاه کردن به مسیر تبدیل کامل نسل سرب شما ارائه می دهد ، وقت خود را برای تفکر کامل از طریق جزئیات آزمایش خود می گیرید. در اینجا چند نکته برای به خاطر سپردن وجود دارد.

یک بار یک چیز را آزمایش کنید.

هرچه متغیرهای بیشتری در یک آزمایش داشته باشید ، نتایج شما کمتر معنی خواهد داشت. اگر یک طرح صفحه فرود را در برابر یک صفحه فرود کاملاً متفاوت آزمایش کنید و هیچ آزمایشی بین آن وجود داشته باشد ، نتایج شما در مورد آنچه در آن آزمایش کار کرده است به شما نمی گوید.

در عوض ، اگر یک متغیر را به طور همزمان آزمایش کنید – مانند عنوان ، تصاویر ، رنگ ها ، قلم ها و قرار دادن ماژول – می توانید از هر آزمایشی یاد بگیرید که متغیر باعث ایجاد تفاوت در نتایج می شود.

use PIE score to prioritize experiments

منبع تصویر

راهی را برای اندازه گیری نتایج خود قبل از شروع آزمایش تنظیم کنید.

بسیاری از آزمایشات شما به یک ابزار خاص برای کمک به شما در انجام آنها نیاز دارد. این که آیا شما از سیستم مدیریت محتوا یا طراحی یک آزمایش با دست ، درک کنید که چگونه اندازه خود را اندازه گیری می کنید و به خود اختصاص می دهید. نتایج قبل از شروع کار.

یک بازه زمانی تنظیم کنید.

چه مدت اجازه می دهید آزمایش خود قبل از تماس با نتایج – یک روز انجام شود؟ دو هفته؟ تا زمانی که نتایج از نظر آماری معنی دار شوند؟ تنظیم یک بازه زمانی به دقیق تر آزمایشات شما کمک می کند و به شما در ردیابی نتایج کمک می کند.

پس از تنظیم یک بازه زمانی ، یادآوری را برای تجزیه و تحلیل نتایج در روز کامل آزمایش تنظیم کنید.

از تجربه بیاموزید.

از یافته های آزمایش های خود برای توسعه ایده های جدید برای آینده استفاده کنید. آزمایشات شما لازم نیست یک بار تعامل باشد. رشد خوب بر روی فرهنگ آزمایش مداوم ساخته شده است.

6. همیشه آزمایشات خود را تجزیه و تحلیل کنید.

وقتی تایمر خاموش شود و آزمایش شما کامل شود ، باید نتایج را تجزیه و تحلیل کرده و ضبط کنید و از آنها در عمل استفاده کنید. اما اگر فرضیه شما صحیح بود ، پیچیده تر از یادگیری است. در عوض ، تجزیه و تحلیل باید به سؤالات زیر پاسخ دهد:

  • فرضیه من صحیح یا نادرست بود؟
  • آیا نتایج آزمون من از نظر آماری معنی دار است؟
  • نتایج من به چه معنی است؟
  • چه چیزی می توانم/باید در این آزمایش متفاوت انجام دهم؟
  • چگونه می توانم از این نتایج به جلو استفاده کنم؟
  • آزمایش بعدی من برای ساختن این یافته چیست؟

ساختن یک فرهنگ آزمایش فقط مربوط به دریافت پاسخ “پاس” یا “شکست” در یک آزمایش نیست. درعوض ، تجزیه و تحلیل واقعی هنگامی اتفاق می افتد که فکر می کنید نتایج در مورد تلاش های شما چه می گویند و چگونه می توانید از آنچه آموخته اید برای پیشبرد آزمایش های جدید استفاده کنید.

7. یادگیری های خود را به اشتراک بگذارید و سیستماتیک کنید.

قبل از تکرار این روند در آزمایش بعدی خود ، به اشتراک گذاشتن نتایج آزمایش خود با همکاران خود بسیار مهم است. به اشتراک گذاری اطلاعات در داخل یک روش عالی برای تشویق شفافیت و ایجاد بازخورد است – که می تواند به شما در ساخت تاریخچه آزمایش کمک کند.

در HubSpot ، ما از ویکی داخلی برای نتایج پس از آزمایش کارمندان و انواع اطلاعات داخلی استفاده می کنیم. این یک راه عالی برای نگه داشتن همه در حلقه در مورد آنچه اتفاق می افتد و بازخورد همکاران را که ممکن است به یافته های شما علاقه مند باشند دریافت می کنند.

همچنین می توانید یک سند در حال اجرا از آزمایشات خود را حفظ کنید تا یافته ها در یک مکان به راحتی در دسترس باشد. به عنوان مثال ، می توانید سندی را ایجاد کنید که در آن تمام آزمایشات A/B خود را از صفحات فرود یا تمام آزمایشات خود در CTA ردیابی کنید.

Example of texting growth with A/B testing

8. کاری را که دیگران قبل از شما انجام داده اند بسازید.

اکنون می دانید که چگونه یک فرآیند رشد را ایجاد کنید که مقیاس پذیر ، قابل پیش بینی و قابل تکرار باشد. اما اگر مثل من هستید ، احتمالاً می خواهید یک سندی از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کند و از آنجا بسازد.

این الگوهای آزمایش بازاریابی رشد رایگان شما می توانید برای فرآیند داخلی خود استفاده و سفارشی کنید.

ایده های هک رشد

به نظر می رسد که ایده های هک کردن رشد باید اصلی یا فوق العاده خلاق باشند. اما ، نمایشنامه های موجود زیادی وجود دارد که می توانید برای کسب و کار خود اعمال کنید.

شما همیشه می توانید آنچه را که برای شرکت های دیگر متناسب با شما کار کرده است تنظیم یا تغییر دهید. یا ، به سادگی الهام بگیرید و چیز جدیدی را ایجاد کنید. برخی از ایده های ساده را در زیر به عنوان نقطه شروع طوفان مغزی مشاهده کنید.

ارتباط با مشاغل خود را در چندین سیستم عامل و وب سایت ها آسان کنید.

هیچ شغلی نباید جزیره باشد. برای پیدا کردن وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی خود را برای مشتریان یکپارچه کنید. اگر مشتریان شما برای یافتن صفحه LinkedIn خود نیاز به تعقیب غاز وحشی دارند ، می توانید مطمئن باشید که آنها به جای دیگری نگاه می کنند.

استفاده از پیوندی را در ابزار زیستی مانند linktree در نظر بگیرید تا تمام پروفایل های آنلاین خود را در یک آسان تثبیت کنید مکان دسترسی برای مشتریان خود.

قیمتی را ارائه دهید که بتواند ویروسی شود.

این یک استراتژی خود توضیحی است ، اما از بین بردن برخی شجاعت طول می کشد. اگر محصول خود را با تخفیف باورنکردنی ارائه می دهید ، کلمه به سرعت پخش می شود. با این حال ، شما باید تکالیف خود را انجام دهید و تعیین کنید که در کوتاه مدت چقدر پول از دست می دهید تا مشتری های بیشتری را از طریق درب به ارمغان بیاورید.

مشوق هایی برای به اشتراک گذاشتن مشاغل خود فراهم کنید.

حتی اگر ما در دنیای دیجیتالی متصل زندگی می کنیم ، قدرت کلام دهان چیزی برای مسخره کردن نیست. اگر می توانید به مشتریان خود انگیزه دهید تا محصول/خدمات خود را به دیگران توصیه کنند ، شاهد رشد قابل توجهی در همه زمینه ها خواهید بود.

شما ممکن است در نظر داشته باشید تخفیف ، هدایا یا سایر مشوق های خلاقانه به مشتریانی که به ایجاد مشاغل بیشتر کمک می کنند ، ارائه دهید.

با کمپین های دسترسی فقط یا محدود و محدود ، FOMO ایجاد کنید.

درک روانشناسی انسان و مصرف کننده یکی از کلیدهای موفقیت در هک شدن رشد است و قدرت FOMO به جایی نمی رود.

شما می توانید با ارائه پیشنهادی که مشتریان احساس می کنند قبل از از بین رفتن از آن استفاده می کنند ، فروش ، خرید کاربر یا هر متریک را که روی آن تمرکز می کنید ، هدایت کنید.

مانند هر استراتژی بازاریابی دیگر ، هک کردن رشد با ابزارهای مناسب بهتر است. انتخاب ابزارهای مناسب از اجرای و افزایش اثربخشی کلی پشتیبانی و ساده می شود. ابزارهایی که استفاده خواهید کرد بسته به استراتژی های هک شدن رشد شما متفاوت خواهد بود.

در اینجا لیستی از ابزارهای مفید برای شروع کار آورده شده است.

1. hubspot

نرم افزار HubSpot یک بستر رشد است که مجموعه کاملی از نرم افزار بازاریابی ، فروش و خدمات مشتری را ارائه می دهد. با Hubspot CRM رایگان برای مدیریت خط لوله فروش خود ، برنامه های برنامه ریزی و پیگیری ایمیل. و از مرکز بازاریابی و مرکز مشتری برای اتوماسیون بازاریابی ، ساختن وب سایت خود ، تبدیل مخاطبین و ارتباط با بازدید کنندگان استفاده کنید.

2. > برای توییت کلیک کنید

این ابزار رایگان به شما امکان می دهد محتوای خود را در توییتر تبلیغ کنید. پیامی را که دوست دارید دیگران به اشتراک بگذارند تایپ کنید ، پیوند ایجاد کنید ، پیوند به محتوای خود اضافه کنید (به عنوان مثال ، وب سایت ، صفحات فرود ، ایمیل) و تعداد کلیک ها را ردیابی کنید.

3. Strong> فشار سنج مصرف کننده

فشارسنج مصرف کننده ابزاری رایگان از Google است که اطلاعات مربوط به مصرف کنندگان آنلاین را ارائه می دهد. شما می توانید در مورد رفتار اینترنتی مخاطبان خود بینشی کسب کنید و از سازنده نمودار آنها برای ایجاد یک تحلیل سفارشی که می توانید برای اطلاع رسانی تصمیم گیری خود استفاده کنید استفاده کنید.

4. surveymonkey

این ابزار به شما امکان می دهد تحقیقات بازار را انجام داده و بازخورد مشتری را جمع کنید. برای ایجاد نظرسنجی ، ایجاد گزارش های سفارشی و تجزیه و تحلیل نتایج از SurveyMonkey استفاده کنید.

5. > دامنه

دامنه

گزینه های متنوعی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد محصولات خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید که چگونه مشتریان با آنها ارتباط برقرار می کنند. بینش ها می تواند به شما در بهبود تعامل کاربر ، بهینه سازی تبدیل و به شما کمک کند تا ایده بهتری برای استفاده از استراتژی محصول خود داشته باشید.

6. crazyegg

این ابزار به شما امکان می دهد تا جایی که بازدید کنندگان خود را با استفاده از مپیمپ های گرمای Crazyegg بر روی وب سایت خود کلیک می کنند ، تجسم کنید. و از ابزار Snapshot برای دریافت عکس فوری دیجیتالی از صفحه سایت خود استفاده کنید ، با گزارش هایی که رفتار کلیک بازدید کنندگان شما را نشان می دهد.

7. > sessionCam

SessionCam یک مجموعه ابزاری مبتنی بر ابر است تا به شما در تجسم رفتار بازدید کنندگان در سایت خود کمک کند. از ویژگی های اصلی شامل نقشه های گرما ، نقشه برداری مشتری و تشخیص مبارزه برای دیدن جایی که می توانید تجربه وب سایت خود را بهبود بخشید.

8. > arel = “noopener” هدف = “_ خالی” hrefs

arel = “noopener” هدف = “_ خالی” HREFS می تواند به شما در بهینه سازی وب سایت و وبلاگ خود برای هدایت ترافیک جستجو کمک کند. علاوه بر این ، شما می توانید در مورد رقبای خود تحقیق کنید تا ببینید که چگونه آنها در نتایج جستجو رتبه بندی می کنند ، عملکرد SEO سایت خود را حسابرسی می کنند ، کلمات کلیدی را کشف می کنند و موارد دیگر.

9. truenorth

Truenorth یک بستر بازاریابی رشد برای پیش بینی رشد شما ، جمع آوری و اولویت بندی آزمایش ها ، برنامه ریزی و به طور خودکار نتایج برای کمک به شما در متمرکز کردن بازاریابی خود در یک مکان است.

10. > Zapier

از Zapier برای خودکار سازی برنامه های وب خود استفاده کنید. این ارتباط بین برنامه های شما ایجاد می کند و به شما امکان می دهد وظایف خود را ایجاد کنید ، مانند اضافه کردن مخاطبین به لیست های ایمیل یا ایجاد یک مورد جدید در لیست کارهای خود.

برای درک دقیق تر از هک شدن رشد ، داشتن نمونه هایی بسیار عالی است. این یک مفهوم نسبتاً گسترده است ، بنابراین هر شرکت ممکن است آن را متفاوت اعمال کند.

ما با چهار بازاریاب رشد از برخی از شرکت های برتر فناوری در بوستون مصاحبه کردیم تا توضیحی عمیق تر در مورد چگونگی هک شدن رشد در یک استراتژی به شما ارائه دهیم. آزمایشاتی که آنها انجام دادند نتایج قابل توجهی به همراه داشت. آنها را در زیر بررسی کنید.

1. ایجاد فیلم های آموزشی برای کاربران جدید (Wistia)

اول این است که اندرو کاپلند ، تیم رشد در < /a> wistia . برای پلتفرم میزبانی ویدیو Wistia ، دریافت یک فیلم به یک حساب کاربری جدید اولین گام مهم در جریان ورود به سیستم است. هنگامی که کاربران یک فیلم را بارگذاری می کنند ، می توانند تمام ویژگی های اصلی Wistia را کشف کنند ، مانند سفارشی کردن رنگ های پخش کننده مطابق با مارک و اضافه کردن ابزارهای تولید سرب یا پیوندهای قابل کلیک. پس از آزمایش ، تیم اندرو در معیارهای سوار شدن 15 ٪ بالابر تولید کرد. در اینجا ، او توضیح می دهد که چگونه:

هدف/فرضیه

تیم کاپلند به داده ها بزرگنمایی کرد و متوجه شد که بسیاری از کاربران که ویدئویی از Wistia وام گرفته اند فقط برای تکمیل آن مرحله ورود به سیستم در واقع آن را مشاهده می کنند – که فرصتی را ارائه می داد.

“ما فهمیدیم که می تواند فرصتی برای استفاده از آن فیلم برای آموزش محصول اضافی باشد.” “ما اعتقاد داشتیم که می توانیم با ساختن ویدیوی” وام دهنده “خود ، کاربران فعال خود را افزایش دهیم.” ویستیا تصمیم گرفت با ایجاد ویدیویی جدید که به صفحه رسانه ای می دهد این فرضیه را آزمایش کند و به کاربران آموزش دهد که چگونه از ابزارهای Wistia استفاده کنند.

در اینجا فیلم قدیمی است:

طرح آزمایش

ویستیا یک فیلم جدید – که ما در زیر به اشتراک گذاشته ایم – ایجاد کرد تا کاربران آنها وام بگیرند و آن را به 50 ٪ بازدید کنندگان نشان دادند.

نتایج

تغییرات جدید در یکی از معیارهای اصلی سوارکاری ویستیا ، بالابر 15 ٪ را ایجاد کرده و منجر به فعال شدن بیشتر حساب و فروش می شود.

2. بهبود تبدیل صفحه اصلی با پیام رسانی محصول (Trello)

jessica وب ، یک بازاریاب رشد/محتوا و تیم در Trello برای یافتن بهترین راه برای قرار دادن محصول در صفحه اصلی خود نیاز داشت تا بهترین تأثیر را در مورد بازدید کنندگان سایت جدید ایجاد کند. این تیم آزمایشی را برای آزمایش گزینه های مختلف پیام رسانی انجام داد و در نهایت 2 ٪ تبدیل صفحه اصلی را افزایش داد. به این صورت است:

هدف/فرضیه

صفحه اصلی به عنوان تأثیرگذارترین املاک و مستغلات Trello برای کاربران جدید برای یادگیری محصول و ثبت نام در خدمت است. این تیم به دنبال تعیین بهترین پیام رسانی برای تحقق آن بود و این ایده را مطرح کرد که آزمایش با مضامین مختلف راهی مناسب برای دیدن آنچه بیشتر با بازدید کنندگان است ، خواهد بود.

“ما نمی دانستیم که آیا بهره وری ، همکاری ، مدیریت پروژه یا چیز دیگری بهترین راه برای قرار دادن محصول ما خواهد بود.” >

طرح آزمایش

تیم وب 11 عنوان پیام رسانی مختلف را در صفحه اصلی Trello-انگلیسی زبان ، در هر دو وب و موبایل آزمایش کرد. این آزمایش تا زمانی که اهمیت آماری مشخص شد ، اجرا شد که در پایان ، فقط حدود دو هفته طول کشید.

برای اینکه ایده ای از آنچه ممکن است به نظر برسد به شما ارائه دهد ، انواع آزمون با زبان داخلی برچسب گذاری شده و موارد زیر را شامل می شود:

  • پیش فرض
  • COLLABTOOLPERSPECTION
  • ProjectPerspective
  • Platformperspective
  • Visualtool
  • سازماندهی Tool
  • Collabtool
  • Teamperspective
  • Youperspective
  • اشتراک گذاری
  • platformsharedperspective

نتایج

این آزمایش منجر به افزایش 2 ٪ در ثبت نام با نوع “Collabtool” شد. این معنی دارد از آنجا که Trello یک ابزار همکاری با پروژه مشترک است.

و به همین جا ختم نشد. وب گفت: “ما همچنین از پیام رسانی برنده برای اطلاع رسانی به صفحات دیگر استفاده کردیم.” و آنها را نیز بیشتر متمرکز کنیم. ”

3. کاهش طول فرم برای افزایش تبدیل (InsightSquared)

isingsquared شرکتی است که همه چیز در مورد داده ها است. بنابراین ، هنگامی که Lindsy Lettre و تیم عملیات بازاریابی او شروع به ارزیابی چگونگی افزایش تبدیل در وب سایت خود کردند ، آنها فهمیدند که اشکال طولانی آنها ممکن است مانع از تکمیل آنها شود. پس از آزمایشی که یک زمینه اختیاری را حذف کرد ، تیم فرم جدیدی را ایجاد کرد که 112 ٪ بهتر از فرم قدیمی تبدیل کرد.

هدف/فرضیه

فرم طولانی قبلی – که برای بارگیری هر محتوا برای بازدید کنندگان لازم بود – برخی از زمینه های مورد نیاز و سایر موارد اختیاری مانند “شماره تلفن” را داشت.

“ما این فرضیه را داشتیم که اگر فرم کوتاهی را به مخاطبان خود ارائه دهیم ، شاهد افزایش تبدیل ها خواهیم بود.”

طرح آزمایش

اول ، این تیم به این نتیجه رسید که چه درصد از افراد هنگام پر کردن فرم ، شماره تلفن را ارائه می دهند ، که تنها 15 ٪ بود. مرحله بعدی اجرای تست A/B در صفحه فرود کتاب به مدت 30 روز بود تا ببینیم حذف میدان باعث ایجاد تفاوت می شود.

document learnings so that the findings are easily accessible in one place

منبع تصویر

نتایج

پس از انجام آزمایش ، تیم لتته دید که فرم بدون میدان اختیاری 112 ٪ بهتر از فرم قدیمی تبدیل شده است. این یک نتیجه از نظر آماری معنی دار بود – و تمام فرم های محتوای دیگر متعاقباً به همان روش به روز شدند.

Growth Experiment Original Form - InsightSquared

منبع تصویر

4. افزایش تعداد گواهینامه های هر دانش آموز (آکادمی HubSpot)

اریک پیترز ، یک بازاریاب رشد و تیمش پنج جدید /a httpsps: ؟ _ga = 2.10092917.1389194703.1539605304-54427254.1534474280 “rel =” noopener “target =” noopener “target =” _ “خالی” آن بخش از مخاطبان علاقه مند به توسعه بود. اما این تیم ایده ای داشت – یک نوار وضعیت را به ایمیل اضافه کنید که نشان می دهد تا چه اندازه در گواهینامه های مختلف قرار دارد. این تعداد گواهینامه ها را برای هر کاربر 18 ٪ افزایش داد.

هدف/فرضیه

این آزمایش با هدف افزایش تعداد گواهینامه های آکادمی HubSpot که توسط هر دانش آموز برگزار می شود. پیترز گفت: “هدف ما رسیدن به 1.5 گواهینامه برای هر کاربر تا پایان سال 2016 بود.” وی فرض کرد که نشان دادن وضعیت گواهینامه های خود ، ارزش عملکردی را ارائه می دهد که آنها را نیز به دوره های دیگر معرفی می کند.

طرح آزمایش

پیترز و تیمش با اجرای یک ماژول شروع کردند که تمام نشان های صدور گواهینامه را که می توان در Grayscale ، در ایمیل های آکادمی به دست آورد ، نشان داد. If the user had achieved that certification, it was orange, but once it expired, it would revert to grayscale. In addition, the badges were hyperlinked to a main page listing all courses.

“We built this module directly into one of our main email nurturing templates, so it immediately went live in dozens of nurture tracks and hundreds of emails,” Peters explains, “depending on which stage a user is in for each of our 12 certification courses.”

Results

Initially, there were a few bugs that made some student statuses reflect incorrectly — for example, the certifications they held weren‘t orange, or they didn’t realize that the certification had expired. But, as it turns out, the experiment proved to be a great way to remind the community that certifications do expire.

After a few days, these little status icons received a remarkably high number of clicks — specifically, the orange ones that showed a user held an active certification. After speaking to some users, Peters and his team learned that they were proud of their orange badges and wanted to get more of them.

“We are still not at 1.5 certifications per user, so we did not reach that overall goal,” Peters said. “But we have increased the number of certifications per user from 1.1 to 1.3 — up 18% — thanks in part to this experiment.”

Knowing how to grow any property, whether a blog, a podcast, or a brand is imperative. That might be what I love the most about the HubSpot Growth Platform, for example. It was built with the idea that every marketer benefits from understanding how growth hacking works. But where do you learn this stuff? Download our free marketing tool that helps you generate more leads and learn about website visitors.

5. Offering a killer referral program (Dropbox)

It’s no secret that referral marketing is effective, and Dropbox’s referral program puts on a clinic for referral success.

Objective/Hypothesis

The marketing minds at Dropbox knew that generating referrals was a solid strategy for growth. However, they wanted to take things further by rewarding people for referring friends and accepting the invitation. The Dropbox team took inspiration from PayPal’s early referral program, in which they offered cash rewards for referrals and granted early adopters $20 free cash in their accounts.

Experiment Plan

Dropbox went above and beyond traditional referral techniques by offering double-sided incentives, meaning the referrer and the referee were rewarded for a new sign-up. In Dropbox’s case, both parties received 500 MB of free storage per referral up to 16 GB. Not a bad deal!

No one wants to feel like they are being pushy or sales-y when recommending a new product to friends, so Dropbox turned the referral process into a win-win scenario. Dropbox removed a psychological barrier that may have disincentivized users from making referrals in the first place and made accepting the referral more attractive.

Results

The results were spectacular. Dropbox saw 3900% growth over 15 months! Numbers like that simply can’t be argued with. Today, Dropbox’s referral program is considered one of the most outstanding examples of growth hacking success in the tech industry.

6. Manufacture FOMO with invite-only access (Slack)

Slack is a household name, especially in tech and marketing circles. However, this wasn’t always the case, and their success was no accident. Stewart Butterfield, CEO of Slack and Flickr founder, used classic psychological marketing techniques to create a sense of exclusivity around his product that got people excited to give Slack a go.

Objective/Hypothesis

The objective was to kick-start the growth of Slack by creating a sense of buzz that made potential users feel eager to try the product. The strategy was to make access to Slack invite-only for select individuals and organizations in the early stages of the product. From there, Butterfield hypothesized that word-of-mouth would spread as professionals discussed their exclusive, special access to a cool new product, which was only available to a select few.

Experiment Plan

Slack contacted select companies before launch to introduce their product and offer exclusive access. After launch, Slack restricted access to only those who received an invite from existing users. Otherwise, if you wanted access, you had to request it directly from Slack.

Results

The exclusivity and invite-only access was successful in manufacturing FOMO. Of course, who wouldn’t want to try a hot new product only available to a select few? Curiosity peaked, and metrics peaked as a result. Within two years of launch, Slack achieved over 2 million active users. Today, that number is over 18 million.

Not only was Slack’s invite access crucial in generating early hype and success. It also allowed them to roll out their product in a controlled fashion and scale with a growing user base at their desired pace. In addition, more intentional and steady growth translated into an improved user experience since they could respond to early feedback and iron out any creases before a public launch.

7. Getting in front of new users with a helpful integration (Airbnb)

You may be familiar with AirBnb’s viral Obama O’s campaign, which generated over $30,000 selling political novelty cereal during the 2008 Presidential Election. The founders used this cash to pay off credit card debts and jump-start the household home-sharing name we know today. However, this is the first example of the company’s penchant for clever growth marketing techniques.

Objective/Hypothesis

Airbnb knew that many people used Craigslist to post and browse rentals and alternative housing listings. So, they slyly set out to infiltrate Craigslist and get in front of users who are clearly in the market for services like theirs.

Experiment Plan

AirBnb’s plan was two-pronged.

First, they encouraged existing Airbnb users to cross-post their listings to Craigslist; and they made it easy using a one-click button that generated a Craigslist post that linked back to the Airbnb listing. Airbnb incentivized users to post to Craigslist because it promised more eyes on their listings, and Airbnb would stand to benefit from the free marketing. AirBnb made the feature even more valuable by designing it to auto-populate details and pictures from their listing on Craigslist.

Second, they contacted existing Craigslist hosts and encouraged them to join Airbnb. Together, these strategies helped Airbnb reach Craigslist’s already massive user base.

Results

Airbnb’s efforts were a resounding success. By making it easy for users to cross-post their listings to Craigslist and encouraging them to do so, AirBnb achieved an Olympic feat in the world of growth marketing. The influx of new users fueled AirBnb’s momentum towards becoming the world’s premier home-sharing platform, with millions of listings across 190 countries.

A Google search for “growth hacking” yields a plethora of results. But as the term gains more popularity, filtering the results for the best resources becomes more difficult. However, there are some growth hackers that stand out from the crowd.

1. Sean Ellis (GrowthHackers) قوی>

Growth Experiment Updated Form - InsightSquared

Image Source

Let’s start with the obvious. When you want to learn how to grow, the URL “growthhackers.com” seems like a natural place to start. Its founder and CEO, Sean Ellis, was pretty much a “growth hacker” before that label was a thing — since 2008, he’s served in interim growth roles at companies like Eventbrite and Dropbox, helping them scale in their early stages.

GrowthHackers is a community of resources and experts that “helps teams unlock their company’s full growth potential.” And it’s within that community section of the site where the greatest wealth of knowledge lives. From a forum of growth-related posts to a section on growth case studies, this destination is one of the most comprehensive growth hacking resources available online.

2. Brian Balfour (BrianBalfour.com)

Top Growth Hackers: Sean Ellis

Image Source< /em>

Growth hacking is as simple as improving and optimizing your existing marketing efforts through experimentation. Brian Balfour, former VP of Product at HubSpot and a thought leader in the world of growth marketing, is an expert in building a process for experiments that enable growth over time. He’s also widely versed in the startup sector. He’s been known to quote the words of investor Paul Graham: “Startups = Growth.” And on his website, he frequently pens essays about many topics under this umbrella, like “10 Reasons Why Companies Fail at Growth” and “Traction vs. Growth.”

Balfour speaks with a unique skill set. In addition to being the co-founder of startups like Viximo and Boundless Learning — both acquired — he also worked in venture capital (VC) as an entrepreneur-in-residence. As a result, he views growth from the perspective of both the entrepreneur and the investor. You can also follow his insights on the blog for Reforge, his growth program creation business.

While he emphasizes that there isn‘t a one-size-fits-all solution for growing your business, he has some tips for building a process for growth experiments. And that’s what will ultimately move the needle for your company. We’ll take you through the steps of building a sustainable process for growth experiments based on Balfour’s tips. Once you establish an experimentation process that works for your team, that buzzy growth term might seem attainable after all.

3. Andrew Chen (AndrewChen.co)

Top Growth Hackers: Brian Balfour

Image Source

Since its 2009 founding, one thing has been certain about Uber: It’s experienced unequivocal brand growth. And it’s the kind of growth that can only be achieved with the right scale, and expert Andrew Chen was brought on board to oversee it all as Uber’s head of rider growth.

And in addition to serving as a general partner at Andreessen Horowitz, Chen continues to share insights on his website, Andrewchen.co. His knowledge stems from his experience, much like Balfour, as both an entrepreneur-in-residence in the VC sector and as what he calls an “entrepreneur-out-of-residence” — in both capacities, he’s helped to grow early-stage businesses like Barkbox and Tinder.

4. Brianne Kimmel (BrianneKimmel.com)

Top Growth Hackers: Andrew Chen

Image Source

Brianne Kimmel is the go-to-market strategy advisor for the CEO of Voyage, and she previously led Growth Marketing at Zendesk. She also taught over 5,000 students at General Assembly in courses such as Intro to Digital Marketing, Introduction to Social Media Strategy, and Community Driven User Acquisition.

Kimmel shares her growth marketing insights on her website, and you can sign up for her monthly newsletter. به من اعتماد کن؛ you don’t want to miss her posts. They’re full of information on growth marketing, startups, and technology. If you want to develop your knowledge of startup growth, check out this post.

5. Noah Kagan (OkDork) قوی>

Top Growth Hackers: Brianne Kimmel

Image Source

Noah Kagan, the person behind the growth blog OkDork, is so accomplished that we have to ask, “How many lives have you had?” Today, Kagan’s day job is “Chief Sumo” with the Sumo Group, the maker of tools to help companies grow website traffic. It’s the latest in a string of product launches and marketing successes he’s experienced, with brands ranging from Facebook to Mint.

Kagan calls OkDork a guide to “marketing, business musings, online communities, and other things to kill time while you are at work.” That community part is key. He invites readers to participate, comment, and exchange thoughts. And since its December 2016 debut, his podcast, “Noah Kagan Presents,” also calls OkDork home. Check out “The 5 a.m. Challenge” — it happens to be one of this early riser’s favorite episodes.

6. Nir Eyal (nirandfar.com)

Top Growth Hackers: Noah Kagan

Image Source

Nir Eyal is an author and lecturer who keenly understands human behavior and psychology. His academic background in psychology and business acumen culminate in a behavioral design-centric approach, making him a top growth hacker. His specialty is creating products that are engaging, habit-forming, and addicting — ensuring that users keep coming back for more.

As an expert in creating attention-grabbing products, Nir also understands that our world is saturated with bids for our attention and the promises of a quick dopamine hit. Accordingly, he authored the book Indistractable: How to Control Your Attention and Choose Your Life, in which he offers valuable guidance on maintaining focus and making effective use of technology without letting it wreak havoc on the reward centers of our brains.

Read his post, 4 Ways to Use Psychology to Win Your Competition’s Customers, for a taste of his style and tips for attracting and keeping them hooked.

7. Lincoln Murphy (sixteenventures.com)

growth hacker nir eyal

Image Source

Lincoln Murphy is all about customer success, which we can get behind. His approach to growth hacking is focused on customer engagement and growth, with the mentality that having the best product with the most features and the slickest UI doesn’t guarantee success. Instead, a successful product must solve a real customer problem and provide continuing lifetime value.

He is the founder of Sixteen Ventures, a consulting firm focused on helping SaaS companies gain customers and delight them as well. Using his customer engagement and growth expertise, he has helped over 400 SaaS companies flourish significantly across the entire customer lifecycle.

Check out his article Customer Success: 22 Ways To Reduce Churn With Growth Hacking to learn more about Lincoln’s customer-centric approach to growth hacking.

8. Mostafa ElBermawy (nogood.io)

growth hacker lincoln murphy

Image Source

Mostafa ElBermawy is the founder and CEO of nogood.io, an NYC-based growth hacking firm that has driven success for hundreds of notable brands, including TikTok, Amazon, Nike, and Amex, just to name a few. Mostafa and his team have been at it since 2017 and are responsible for millions of dollars in increased revenue across many businesses. Want to see for yourself? Just have a look at their results.

Mostafa takes a data-driven, creative approach toward growth hacking that promises high impact and no fluff. Read his comprehensive guide to Data Science in Marketing for more insight on getting your product in front of the right customers at the right time.

9. Matthew Howells-Barby (mhb.xyz)

growth hacker mostafa elbermawy

Image Source

Matthew Howells-Barby is a veteran of the growth marketing scene with a penchant for community building and leading high-performing marketing teams. His most recent success was Traffic Think Tank, which began as a Slack community for marketers worldwide to share experiences and learn new strategies, focusing on SEO. The company reached ~$1mm ARR in two years and has since been acquired by SEMRush.< /p>

Matthew is passionate about developing growth strategies with a proven track record of success. He’s also a HubSpot alum!

Check out the story of Traffic Think Tank on his website for a first-hand account of his approach to growth.

10. Casey Winters (caseyaccidental.com)

daa9d8aad8a7d8a8 d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d987daa9 d8b1d8b4d8af d981d987d8b1d8b3d8aa d986d987d8a7db8cdb8c d985d986d8a7d8a8d8b9 d987 66453b2f46ad8

Image Source

Casey Winters knows a thing or two about growing companies. He began his growth hacking journey leading the marketing team at GrubHub, where he helped multiply their user base by nearly 100x. Next, he led the Growth Product Team at Pinterest. Then he moved on to Eventbrite, where he navigated the company through the pandemic as Chief Product Officer, where he kept the company afloat during a difficult time by pivoting to a product-based strategy.

If you’ve got growth on your mind, Casey is an excellent person to follow. Casey is also active on Quora, so if you’ve got questions about optimizing company growth, he might hop in to lend some advice.

Check out the following video for some very usable insight from Casey on scaling startups and product growth:

When I find a good growth marketing resource, I remember it and hold onto it for dear life. Whether it’s a how-to video on a specific growth topic or an expert’s blog, I treasure every piece of quality advice I can find.

But one thing that’s been trickier to track down is a comprehensive list of the best growth hacks to put into practice or at least experiment with. So what can I try today, for example, with content I already have?

Marketing for an established business versus an up-and-coming one can look very different. A startup is still building brand, customer loyalty, stability, and recognition. A lot of growth marketing for startups may focus on fostering “hype” or anticipation for a release. Exclusivity or invite-only features are a common growth hacking tactic for startups. Working with influencers, capitalizing on viral trends, and sending gifts are other ways startups build on existing followings for growth hacking.

Continual Growth With Growth Hacking

“Growth” can be a little bit of a big, scary term at first. Building and scaling a product or service from scratch might seem like something that requires the help of an expert or a large team. But as these sites show — that’s not the case. With the right approach, resources, and amount of experimentation, you can become a self-taught growth hacker.

From online communities to the HubSpot Growth Platform, you’ll be well on your way. But be patient — you might have to use a combination of these resources and go back to them as you work your way through projects. That’s why we suggest you bookmark all of these sites. Growth takes time, but it’s more than possible.

Casey Winters, growth hacker, linkedin profile

Editor’s note: This post was originally published in February 2022 and has been updated for comprehensiveness.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا