کسب و کار

37 منابع مالی برای مشاغل سیاه پوست

37 منابع مالی برای مشاغل سیاه پوست

به Breaking the Blueprint خوش آمدید – مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها که به چالش‌ها و فرصت‌های تجاری منحصربه‌فرد صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان کم‌نمایش می‌پردازد. بیاموزید که آنها چگونه کسب و کار خود را رشد داده اند یا توسعه داده اند، سرمایه گذاری های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند، یا چالش های جانبی ایجاد کرده اند، و چگونه داستان های آنها می تواند الهام بخش و به موفقیت شما کمک کند.

funding black owned businesses

دسترسی کمتر به بانکداری در جوامع سیاه پوست و سابقه شیوه های تبعیض آمیز وام دهی، تضمین وام یا کمک مالی را برای بنیانگذاران سیاه پوست دشوارتر کرده است. بر اساس یک مطالعه اخیر، بنیانگذاران سیاه‌پوست تنها توانستند در سال 2022 از 1٪ سرمایه خطرپذیر استفاده کنند.

این یک حقیقت ناگوار است، اما به این معنا نیست که بودجه ای برای استفاده بنیانگذاران سیاه پوست وجود ندارد. در این بخش، 37 منبع تامین مالی برای کسب و کارهای متعلق به سیاه پوستان را کشف کنید که می توانند به شما کمک کنند تا بهترین کار را انجام دهید.

Read more Breaking the Blueprint content

فهرست مطالب

وام مشاغل کوچک

1. صندوق فرصت اکشن

این برنامه همه چیز را از برنامه‌های مربیگری گرفته تا وام‌های خرد و حتی برنامه‌های hubzone ارائه می‌دهد که به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک بر اساس نیازهایشان دسترسی به بودجه ارائه می‌دهد. آنها کارآفرینان کم درآمد، کارآفرینان رنگین پوست و زنان را به سرمایه مقرون به صرفه، منابع آموزشی، مربیگری و شبکه های تجاری متصل می کنند.

2. CMaAhnoopBlaus”>Contect وام صندوق sortium

برنامه‌های وام صندوق کنسرسیوم تجاری برای مشاغل متعلق به اقلیت است که نمی‌توانند تأمین مالی را از طریق راه‌های دیگر قفل کنند و توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده تأیید شده است. مبالغ از 500 تا 50000 دلار متغیر است.

نرخ‌های بهره 3% محدود شده‌اند و شرایط بازپرداخت وام می‌تواند برای هفت سال تمدید شود. برای واجد شرایط بودن برای وام صندوق کنسرسیوم تجاری، کسب و کار شما باید در شورای توسعه تامین کنندگان اقلیت ملی (NMSDC) تایید شده باشد و با یکی از اعضای شرکت NMSDC رابطه فروشنده-تامین کننده داشته باشد.

3. صندوق نهادهای مالی توسعه جامعه

این صندوق بخشی از وزارت خزانه داری ایالات متحده است. CDFI ها موسسات مالی مانند بانک ها، اتحادیه های اعتباری، صندوق های وام، صندوق های وام خرد، یا ارائه دهندگان سرمایه خطرپذیر هستند.

این مؤسسات وام‌هایی به ساکنان و مشاغل با بودجه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده برای ایجاد می‌کنند. فرصت های اقتصادی در جوامع کم درآمد. به اینجا بروید تا یک CDFI محلی در محله خود پیدا کنید که بتواند به کسب و کار کمک کند.

4. DreamSpring

DreamSpring یک سازمان غیرانتفاعی در خدمت کارآفرینان در آریزونا، کلرادو، نوادا، نیومکزیکو و تگزاس است. آنها دسترسی به اعتبار، وام و پشتیبانی را برای کمک به شما برای شروع مجدد و بازگشایی کسب و کارتان ارائه می دهند.

5. EnrichHER

این پلتفرم فین‌تک وام‌های کسب‌وکار کوچک را ارائه می‌کند که برای مشاغل متعلق به زنان طراحی شده است. EnrichHER شرکت‌های واجد شرایط را به رهبری زنان و بنیان‌گذاران رنگین‌پوست به سرمایه، فرصت‌های مربیگری و شبکه‌های اجتماعی متصل می‌کند تا به شرکت‌هایشان در موفقیت کمک کند.

6. سرمایه رشد باند

کارآفرینان سیاه‌پوست، بومی و رنگین‌پوست (BIPOC) در منطقه خلیج، کالیفرنیای شمالی، و ماساچوست می‌توانند از سرمایه رشد Runaway بودجه دریافت کنند. این برنامه به سبک “دوستان و خانواده” بودجه ارائه می دهد، از جمله جلسات مربیگری هفتگی و دسترسی به شبکه ای از دیگر بنیانگذاران رنگین پوست برای افزودن به نمونه کارها.

7. بانک اتحادیه

اقلیت‌ها، زنان و صاحبان مشاغل کهنه‌کار که به دنبال دسترسی به سرمایه با دستورالعمل‌های اعتباری انعطاف‌پذیر هستند، نقطه کانونی برنامه وام‌دهی تنوع بانک یونیون هستند. این به تعهد شرکت برای خدمت به جوامع محروم در سراسر کشور ادامه می دهد.

8. وام های تجاری USDA< /a>

اگر به دنبال جایگزینی برای وام های تجاری اقلیت هستید، وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) از طریق برنامه ضمانت وام کسب و کار کوچک و صنعت خود گزینه هایی دارد.

برای واجد شرایط بودن، کسب و کار شما باید در یک منطقه روستایی واقع شده باشد که به عنوان شهری با کمتر از 500000 نفر تعریف می شود. وجوه را می توان برای نیازهای مختلف تجاری مانند سرمایه در گردش، تامین مالی املاک و مستغلات، تجارت، توسعه و موارد دیگر اختصاص داد.

وام کسب و کار آنلاین

1. BlueVine

به همراه گزینه‌های وام کوتاه‌مدت و خطوط اعتباری، BlueVine همچنین تامین مالی فاکتوری را ارائه می‌دهد، و آنها را به یک وام‌دهنده انعطاف‌پذیر تبدیل می‌کند تا در کنار همه نیازهای تجاری شما کار کند. صلاحیت ها شامل حداقل امتیاز اعتباری 625+ و حداقل 40000 دلار درآمد ماهانه است.

وام گیرندگان می توانند تا سقف 250000 دلار وام تجاری از طریق وام کوتاه مدت BlueVine و خط محصولات اعتباری دریافت کنند. علاوه بر این، شرکت می‌تواند تا 5 میلیون دلار در صورت‌حساب‌های ماهانه لحاظ کند.

2. صندوق

از طریق Fundation، وام‌گیرندگان واجد شرایط می‌توانند وام‌های میان‌مدت و خطوط اعتباری تجاری را که حداکثر ۵۰۰،۰۰۰ دلار سرمایه ارائه می‌کنند، تضمین کنند.

برای واجد شرایط بودن، وام گیرندگان به حداقل امتیاز اعتباری 660 نیاز دارند. با این حال، Fundation از طریق نرخ‌های بهره که از 8% شروع می‌شود، تامین مالی مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

3. OnDeck

این وام دهنده جایگزین گزینه های وام را برای کسانی که به شرکتی نیاز دارند ارائه می دهد که در طیف گسترده تری از اعتبار کار کند. وام های کوتاه مدت یا خطوط اعتباری تجاری برای وام گیرندگان با حداقل امتیاز اعتبار شخصی 625 و درآمد سالانه 100 هزار دلار در دسترس است.

اگر به دنبال سرمایه برای هر یک از نیازهای تجاری خود هستید، OnDeck تا سقف 50000 دلار برای تامین مالی ارائه می دهد.

کمک هزینه

1. iFundWomen

این دستگاه تامین مالی جمعی به طور خاص برای زنان کارآفرین طراحی شده است. این برنامه یک برنامه انحصاری برای زنان رنگین پوست ارائه می‌کند که شامل دسترسی به کمک‌های مالی، راهنماهای چگونگی مقابله با سرمایه‌گذاری جمعی، پشتیبانی، و مربیگری تجاری است.

2. رطوبت شی

Shea Moisture سالانه 1 میلیون دلار کمک مالی به مشاغل کوچک سیاه پوست در بخش بهداشت و زیبایی ارائه می دهد. همچنین آموزش، دسترسی به منابع اضافی و راهنمایی را برای کارآفرینان ارائه می دهد.

3. دموکراتیک کردن دور دوست و خانواده

این برنامه به 20 بنیانگذار زن رنگین پوست جوایزی معادل 25000 دلار اهدا می کند. گیرندگان باید در شهر نیویورک قرار داشته باشند، و هدف اصلی کمک به آنها برای غلبه بر شکاف بودجه در مراحل اولیه است که زنان رنگین پوست اغلب با آن مواجه هستند.

4. فرصت سریع برای مشاغل کوچک

Legal Zoom با NBA، WNBA، و لیگ NBA G شریک شده است تا فرصتی به ارزش 10000 دلار برای مشاغل تحت مالکیت سیاهان ارائه دهد. آنها همچنین 500 دلار خدمات حقوقی ارائه شده توسط LegalZoom دریافت خواهند کرد.

5. مسابقه سالانه کمک هزینه کسب و کار کوچک شرکت بسته بندی که در سال 2012 راه اندازی شد، تقریباً 1.5 میلیون دلار جایزه نقدی به بیش از 100 کسب و کار کوچک اعطا کرد.

هر سال، ده کسب‌وکار می‌توانند تا 300000 دلار بودجه برای رشد و توسعه کسب‌وکار خود برنده شوند. علاوه بر آن، هر برنده با یک مربی مطابقت داده می شود و 1000 دلار اعتبار چاپی در FedEx دریافت می کند. یک برنده جایزه بزرگ، که باید یک کهنه سرباز ایالات متحده نیز باشد، این شانس را خواهد داشت که 20000 دلار اضافی برنده شود. می‌توانید برای اطلاعیه‌های تاریخ مسابقه اینجا ثبت‌نام کنید.

6. صندوق Flatiron

کسب و کارهایی که توسط بنیان‌گذاران کم‌نماینده رهبری می‌شوند، می‌توانند سه ماه از منابع توسعه محصول و طراحی UX/UI دریافت کنند تا آنها را به مکانی برسانند که بتوانند با موفقیت سرمایه‌گذاری کنند یا به تنهایی به موفقیت بزرگ بعدی خود برسند.

7. Grants.gov

Grants.gov، یک وب‌سایت فدرال، بیش از 1000 فرصت تأمین مالی را برای کارآفرینان، از جمله آنهایی که در رده کوچک و متعلق به اقلیت هستند، ارائه می‌کند. ثبت‌نام در وب‌سایت کمتر از 10 دقیقه طول می‌کشد، و پس از ورود، می‌توانید کمک‌های مالی موجود توسط آژانس‌های فدرال، از جمله اداره کسب‌وکارهای کوچک ایالات متحده و وزارت بازرگانی را جستجو کنید.

8. خانم هایی که راه اندازی می شوند

این برنامه کمک مالی و راهنمایی برای کسب و کارهای کوچک بر زنان و صاحبان مشاغل کوچک غیر باینری متمرکز است. هدف شماره یک رفع موانع دسترسی است که مانع از موفقیت آنها از طریق سرمایه تا سقف 10000 دلار می شود.

9. انجمن ملی برای کمک هزینه های رشد خوداشتغالی

انجمن ملی خوداشتغال‌ها (NASE) هر سه ماه یکبار کمک‌های مالی تا سقف 4000 دلار به صاحبان مشاغل کوچک از طریق برنامه کمک هزینه رشد خود ارائه می‌کند. وجوه را می توان برای نیازهای خاص کسب و کار استفاده کرد که شامل بازاریابی، تبلیغات، استخدام کارمندان، توسعه و موارد دیگر می شود اما محدود به آن نمی شود.

10. Sage Invest in Progress Grant Program

این برنامه کمک هزینه برای 25 زن کارآفرین سیاهپوست آماده است که به لطف همکاری بین جامعه آنلاین که به پیشرفت پیشرفت شغلی زنان رنگین پوست کمک می کند، 10000 دلار بودجه و همچنین فرصت های آموزشی، مربیگری و شبکه دریافت خواهند کرد. بنیاد سیج.

11. صندوق رشد مشاغل کوچک

سلام آلیس و شبکه جهانی کارآفرینی (GEN) برای ایجاد صندوق رشد کسب‌وکارهای کوچک به منظور تأمین مالی 25000 دلاری به چهار کسب‌وکار کوچک پیوستند.

12. ائتلاف برای حمایت از مشاغل سیاه پوست

این کمک مالی خصوصی برای کسب و کار کوچک یک تلاش مشترک بین شرکت هایی مانند American Express، ADP، AIG Foundation، Altice USA، Down و بنیاد جهانی S&P است.

کسب و کارهایی که واجد شرایط هستند، 5000 دلار کمک هزینه، راهنمایی و آموزش دریافت خواهند کرد. فقط تعداد معینی از کارآفرینان برای کمک هزینه 25000 دلاری ارتقاء آنها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

13. صندوق روحیه کارآفرینی

پس از آغاز به کار در سال 2021، صندوق روح کارآفرینی، به رهبری SIA Scotch Whisky، 10000 دلار کمک مالی به کارآفرینان رنگی که در صنعت غذا و نوشیدنی کار می کنند، اعطا کرده است.

14. تجارت روستایی USDA برنامه کمک هزینه توسعه

این برنامه مانند وامی که قبلاً ذکر شد، کمک‌های بلاعوض را به همان مشاغل واجد شرایطی که در مناطق روستایی فعالیت می‌کنند ارائه می‌کند که هدفشان بهبود جامعه است.

Crowdfunding سهام

1. کیوا

این برنامه وام دهی یک برنامه غیرانتفاعی است که با در نظر گرفتن وام گیرندگان غیرسنتی ساخته شده است، و یک مرکز وام دهی آنلاین است که کارآفرینان را به وام های جمع سپاری متصل می کند.

2. StartEngine

هم استارت‌آپ‌ها و هم سرمایه‌گذاران می‌توانند از این پلتفرم برای یافتن تطابق کامل خود با تمرکز بر صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که مایلند کنترل سرمایه خود را حفظ کنند، استفاده کنند.

شرکت‌های سهام خصوصی

1. سرمایه مشارکت

اگر به دنبال ایجاد یک تجارت پایدار و نوآور هستید، Collab Capital صندوق سرمایه گذاری برای شماست. پلتفرم برای حمایت از بنیانگذاران سیاه طراحی شده است.

2. Harlem Capital Partners

این برنامه که در شهر نیویورک مستقر است، هدف خود را سرمایه‌گذاری در بیش از 1000 بنیان‌گذار مختلف طی 20 سال، با تمرکز بر شرکت‌هایی که قصد دارند با حل مشکلات مهم استانداردهای تجاری سنتی را بر هم بزنند، تعیین کرده است.

3. Hustle Fund

این صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای راه‌اندازی‌های اولیه در نرم‌افزار B2B، فین‌تک و صنایع سلامت دیجیتال طراحی شده است. آن‌ها نه تنها روی دانه‌بندی‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، بلکه شما را نیز در مرحله پیش‌دانه‌سازی حمایت می‌کنند.

4. کاپور کپیتال

تماس با همه شرکت‌های فناوری محور که هدفشان از بین بردن شکاف فرصت است. این صندوق سرمایه‌گذاری تأثیرگذار متعهد به سرمایه‌گذاری در کارآفرینان مختلف است که در حال حاضر برای ایجاد تأثیر اجتماعی در مقیاس بزرگ گام برمی‌دارند.

5. Humble Ventures

این یک شرکت سهام خصوصی است که هم در مؤسسان و هم در سازمان‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند.

6. مشارکت‌های جدید رسانه

این یک صندوق اولیه و یک شبکه ملی از سرمایه‌گذاران فرشته است که اولویت‌های اصلی آن کارآفرینان و فعالانی است که هدفشان ایجاد رویکردهای نوآورانه برای ایجاد تغییرات پیشرونده است.

7. صندوق کسب و کار سیاه اوکلند

برای کسب‌وکارهای سیاه‌پوست مستقر در اوکلند، کالیفرنیا، این پلتفرم سرمایه‌گذاری کمک‌های مالی و سرمایه‌گذاری را به سازمان‌ها با هدف رفع شکاف‌های دسترسی به سرمایه و املاک و مستغلات ارائه می‌کند.

منابع اضافی

1. اتاق‌های بازرگانی

این سازمان‌ها آموزش و منابعی را برای کمک به ارتقای منافع کسب‌وکارهای محلی ارائه می‌دهند.

2. کمک به مزرعه

این پلتفرم یک سازمان غیرانتفاعی است که یک برنامه کمک هزینه سالانه ارائه می‌کند که مزارع خانوادگی و سازمان‌های خدمات روستایی را تأمین مالی می‌کند. در سال 2022، Farm Aid به کشاورزان سیاه‌پوست و سایر اقلیت‌ها و گروه‌هایی که برای تقاضای تغییر برای عدالت نژادی و برابری اجتماعی کار می‌کنند، کمک کرد.

3. SCORE

این سازمان که به طور کامل توسط شبکه ای از داوطلبان اداره می شود، از سال 1964 منابعی مانند آموزش و راهنمایی را برای صاحبان مشاغل کوچک فراهم کرده است.

Click the link to discover more Breaking the Blueprint Content.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا