کسب و کار

نحوه فروش در X (توئیتر سابق)

نحوه فروش در X (توئیتر سابق)

علی‌رغم قدمت به عصر MySpace، بازاریابی در X (که قبلا توییتر نامیده می شد) هنوز برای بسیاری از مشاغل دست نخورده است. در مقایسه با سایر پلتفرم ها، X یک عامل ارعاب دارد. تمپو سریع است. زبان در حال تغییر است. و فرهنگ نسبت به دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شدیدتر است.

women learn how to sell on X and twitter for their businesses

مفهوم «توئیت‌ها»، خود توییتر به‌عنوان برند اصلی، و آن پرنده آبی کوچک که همه ما آن را می‌شناسیم از زمانی که ایلان ماسک در سال 2022 این پلتفرم را به دست گرفت، تغییر کرده است. پشت گشتالت اسرارآمیز آن، دریای عظیمی از فرصت برای برندهایی نهفته است که یاد بگیرید که از X برای بازاریابی و فروش استفاده کنید.

حساب خود را پاک کنید (یا یکی را از ابتدا شروع کنید). با هم قدم به قدم راه‌اندازی حساب شما، توسعه استراتژی و درک نحوه بازاریابی نام تجاری خود در X را طی می‌کنیم.

Free Download: Sales Plan Template

فهرست محتوا

چرا فروش در X مهم است

هر چیزی را می توان در X فروخت: خدمات، نرم افزار، محصولات دیجیتال یا محصولات فیزیکی. کاربران نه تنها برندها را در پلتفرم تحمل می کنند، بلکه در واقع گزارش شده است که 30٪ از مصرف کنندگان مایلند مارک هایی را که از X استفاده می کنند more< /em>.

X در همان ابتدا خود را به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی که به کاربران امکان دسترسی مستقیم به برندها را می داد متمایز شد و این یک ابرقدرت است که هنوز با سایر پلتفرم ها قابل مقایسه نبوده است. این پلتفرم مدت‌هاست با خدمات مشتری، با بسیاری از برندها کانال های پشتیبانی کاملی ایجاد می کنند که در آن به سوالات پاسخ می دهند و به خریداران کمک می کنند. .

X دارای ویژگی هایی است که مستقیماً در رابط کاربری تعبیه شده است که به برندها کمک می کند با کاربران گفتگو کنند. توجه کنید که چگونه دکمه “برای ما پیام خصوصی بفرستید” که در زیر برخی از پست ها ظاهر می شود:

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 6642808ac4435

منبع تصویر< /a>

آموزش نحوه استفاده از X برای کسب و کار می تواند فرصت بزرگی را برای شرکت ها و افراد باز کند. در اینجا نحوه تهیه یک تکه از پای آمده است.

نحوه شروع فروش در X

شبکه سازی و ایجاد روابط با مشتریان بالقوه است. با اتصالات جدید به X اعتماد کنید، و در ادامه راه، آنها احساس راحتی می‌کنند که به صورت خصوصی چت کنند و سپس با تماس تلفنی تماس بگیرند.

چه در حال انجام فروش تجارت به کسب و کار (B2B) یا فروش از تجارت به مصرف کننده (B2C) باشید، X می تواند به شما کمک کند به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و پیشنهادات خود را به نمایش بگذارید. بیایید ببینیم چگونه خود را برای موفقیت در X آماده کنید و چگونه مکالمه را به مرحله بعدی در فرآیند فروش خود ببرید.

مرحله 1. با حساب X خود مانند کارت ویزیت خود رفتار کنید.

قبل از ورود به عناصر خاص یک نمایه X موثر، مهم است که طرز فکر حساب خود را درک کنید. حساب X مانند یک کارت ویزیت است و مخاطبان هدف شما مشتریان، مشتریان و شرکای بالقوه هستند.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 6642808ce5a60

منبع تصویر< /p>

اگر حساب X شما سالهاست، قبل از انجام هر کار دیگری، باید پست‌های قدیمی و خارج از برند را حذف کنید. داشتن پست‌های غیرحرفه‌ای سال‌ها بعد دوباره ظاهر می‌شوند، اما این اتفاق می‌افتد و باعث حواس‌پرتی از پیام‌های شما می‌شود.

حساب X خود را بررسی کنید و هر پستی را حذف کنید که:

  • غیرحرفه ای.
  • خطاهایی دارد.
  • خارج از موضوع.

می‌توانید هر بار پست‌ها را حذف کنید یا این مرحله را به طور انبوه با حذف انبوه پست‌ها با پلتفرم تکمیل کنید. حذف توییت.

مرحله 2. نمایه X خود را برای کاربران آماده کنید.

برخلاف یک کارت ویزیت واقعی، حساب X شما می‌تواند چشم‌ها را به صورت 24 ساعته از سراسر جهان جذب کند. برای معتبر جلوه دادن، مطمئن شوید که نمایه X شما این کادرها را علامت زده است:

  • حساب عمومی. فالوورهای جدید تا زمانی که شما را شخصاً نشناسند، با یک حساب خصوصی ارتباط برقرار نمی‌کنند.
  • دستورال برند (نام کاربری). این معمولاً نسخه‌ای از نام شما است که به خاطر سپردن مشتریان احتمالی هنگام ارسال پست با شما آسان‌تر می‌شود. برای حفظ <اگر این نام کاربری شما در سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مطابقت داشته باشد ایده‌آل است. /a>هویت برند.
  • تصویر نمایه حرفه ای. از یک عکس گروهی برش خورده یا صحنه ای از خود در یک محیط غیرحرفه ای اجتناب کنید. از هد شات مناسب برای نمایه X خود استفاده کنید.
  • بیوگرافی توصیفی. شامل کلمات کلیدی که نقش شما یا شرکت شما را توصیف می‌کنند. به کاربران X اجازه دهید بدانند محتوای شما در مورد چیست و از دنبال کردن شما در این 160 کاراکتر چه چیزی به دست می آورند.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 6642808ee1f26

منبع تصویر< /p>

  • Bner. بنر شما فرصت دیگری برای تبدیل بینندگان به دنبال کننده X است. به جای آپلود یک عکس تصادفی در بنر خود، یک تصویر گرافیکی با کلماتی در نظر بگیرید که آنچه را ارائه می‌دهید به اشتراک می‌گذارد. گزارش شده است که 80٪ از فعالیت X انجام می شود در تلفن همراه، بنابراین حتماً خوانایی را هم روی دسکتاپ و هم در تلفن همراه خود آزمایش کنید.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 66428090c4553

منبع تصویر< /p>

  • پست پین شده. تنظیم پیش‌فرض X جدیدترین پست را در بالای نمایه شما نشان می‌دهد، اما می‌توانید با پین کردن مهم‌ترین پست خود در بالا، آن را لغو کنید. پین کردن یک پست X به با ارزش‌ترین محتوای خود توجه بیشتری می‌کند.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 66428092b7e7c

منبع تصویر< /p>

  • تأیید. تأیید حساب X شما (در ابتدا Twitter آبی نامیده می شود، اکنون X Premium نامیده می شود) در 8 دلار در ماه، و حساب‌هایی که تأیید می‌شوند گزارش می‌شوند دسترسی بهتر در الگوریتم.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 66428094ad2f2

تصویر منبع

اینها مهمترین عناصر برای سفارشی کردن نمایه X شما هستند، اما تنظیمات جدید و عملکرد نمایه با گذشت زمان ظاهر می شوند. به طور معمول با هر به روز رسانی حساب خود را به روز کنید.

مرحله 3. لیست های X را ایجاد کنید.

یک لیست X گروه منتخبی از حساب‌ها است که در پلتفرم با هم گروه‌بندی می‌کنید. این ابزار قدرتمندی برای ایجاد روابط است که هنگام استفاده از پلتفرم در زمان شما صرفه جویی می کند. این ویژگی یک فید X انتخاب‌شده ایجاد می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هیچ به‌روزرسانی را از مخاطبین مهم یا مشتریان احتمالی از دست نداده‌اید.

شما می توانید یک عمومی یا فهرست X خصوصی ایجاد کنید و زمان و مکان خاصی برای هر دوی آنها وجود دارد.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280971bb1f

منبع تصویر< /em>

لیست های خصوصی برای مشتریان بالقوه ایده آل هستند. در حالی که می خواهید با این افراد درگیر شوید، نمی خواهید آنها بدانند که هدف قرار گرفته اند. این باعث می شود که تعاملات احساسی غیر صادقانه و خودخواهانه داشته باشند.

فهرست‌های عمومی برای سرپرستی گروه‌هایی از افراد با نفوذ در جایگاه شما ایده‌آل هستند. یک شرح فهرست اضافه کنید تا کاربران بفهمند چرا آنها را به این فهرست اضافه کرده‌اید و سپس مدیریت حساب‌های مرتبط را شروع کنید.

هر روز زمانی را صرف اسکن لیست‌های خود کنید تا فرصت‌هایی را برای پیوستن به گفتگوهای مرتبط در صنعت خود پیدا کنید.

مرحله 4. هشتگ های مربوطه را کنترل کنید.

بعد از اینکه نمایه شما دست نخورده شد و یک لیست خصوصی از مشتریان بالقوه تنظیم کردید، آماده گوش دادن هستید. اما درست مثل اینکه در یک مهمانی کوکتل وارد مکالمه نمی‌شوید و بلافاصله درباره خودتان صحبت نمی‌کنید، نباید بلافاصله درباره پیشنهادات خود پست بگذارید.

هشتگ‌هایی را برای نظارت انتخاب کنید که مرتبط با صنعت شما هستند تا بتوانید وارد مکالمات مربوطه شوید.

نوار جستجو در X بسیار پیشرفته است و به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی، عبارات، کلمات کلیدی حذف شده، هشتگ‌ها، زبان‌ها، حساب‌ها، سطوح تعامل، تاریخ‌ها و موارد دیگر را انتخاب کنید.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 66428098d94b7

منبع تصویر< /em>

از قدرت نوار جستجو برای یافتن مکالمات مهمی که در صنعت شما اتفاق می افتد استفاده کنید.

مرحله 5. تعامل، مشارکت، مشارکت.

هر بازاریاب تئوری خود را در مورد هر چند وقت یک‌بار پست گذاشتن در Xبرای ایجاد نام تجاری خود دارد، اما یک فعالیت روزانه مهم‌تر از پست کردن محتوای اصلی وجود دارد که جذاب است.

هر بازاریاب X که بینش خود را برای این راهنما به اشتراک گذاشت، گفت: «تعامل همه چیز است. تعامل آنقدر کلید موفقیت در X است که مدیران عامل، رهبران فکری و شرکت‌ها بازاریاب‌های X را استخدام می‌کنند تا از طرف آنها مشارکت کنند. اما باید به درستی انجام شود تا افراد غریبه به مشتریان بالقوه تبدیل شوند.

همانطور که هرگز در یک کنفرانس به سراغ کسی نمی‌روید و بلافاصله خدمات یا محصول خود را به او ارائه نمی‌دهید، نباید از لحظه‌ای که با فرد جدیدی در X ارتباط برقرار می‌کنید شروع به فروش کنید. با X درست مانند یک مکالمه معمولی با یک جدید رفتار کنید. شخص: نه به عنوان یک مگافون، بلکه به عنوان یک تبادل پیاپی ایده ها.

“اگر می توانید 20 دقیقه در روز را به X اختصاص دهید، 5 دقیقه را برای محتوای خود و 15 دقیقه را برای جذابیت اختصاص دهید” ریچل بکر، رئیس برند X در ZoecialMedia. «هرچه بیشتر درگیر شوید، بیشتر در مورد پلتفرم، نحوه کارکرد آن و محتوایی که باید ایجاد کنید، خواهید آموخت.»

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 6642809a8ead0

منبع تصویر< /em>

یادآوری: از لیست های X برای ایجاد فیدهای انتخاب شده برای تعامل با آنها استفاده کنید. فهرست‌ها باعث می‌شوند تا تعامل سریع به صورت روزانه انجام شود.

مرحله 6. از مکالمات عمومی به پیام‌های مستقیم بروید.

برای اکثر مشاغل، هدف اصلی فروش از طریق خود پست نیست، بلکه انتقال مکالمه به پیام‌های مستقیم است. پیام‌رسانی مستقیم یک ویژگی X کم استفاده است که پتانسیل زیادی برای بازاریابان دارد.

بازاریاب X می‌گوید: «راز کسب‌وکار در X این است که به مکالمات خصوصی بروید» Yoel Israel، بنیانگذار وادی. “معاملات تجاری در پست ها اتفاق نمی افتد. شما در پست‌ها شبکه می‌کنید، سپس به پیام‌های مستقیم، سپس به ایمیل و سپس در نهایت به یک تماس می‌روید.”

یوئل با یکی از محبوب‌ترین حساب‌های خبری X با اشتراک‌گذاری آزادانه اطلاعات خود و گپ زدن با آنها در پیام‌های مستقیم، رابطه برقرار کرد. هنگامی که یک ویژگی جدید تبلیغات X منتشر شد، یوئل به عنوان یک متخصص تبلیغات X یاد شد و آنها از طریق پیام مستقیم از او نظر خود را پرسیدند:

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 6642809c6d215

منبع تصویر< /em>

اطلاعات او آنقدر ارزشمند بود که آنها یک عکس از صفحه نمایش (با اجازه) را با کل پایگاه مشترک خود به اشتراک گذاشتند. در حالی که این نوع شبکه سازی و موقعیت یابی ممکن است روزی که اتفاق می افتد منجر به فروش نشود، یکی از با ارزش ترین نتایج بازاریابی محتوا است.

مرحله 7. محتوا را در X پست کنید.

هرچه بیشتر در X پست کنید، برای حساب شما بهتر است. طول عمر یک پست در X در نظر گرفته می شود کمتر از 20 دقیقه< /a>، به این معنی که برای ماندن در بالای فیدها باید اغلب پست ارسال کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که یک برنامه ارسال پست سفت و سخت بسیار کمتر از یک برنامه تعامل سفت و سخت اهمیت دارد.

سعی کنید یکی از انواع پست های X زیر را ایجاد کنید:

  • محتوای آموزشی.
  • به‌روزرسانی اخبار صنعت.
  • برد یا باخت حرفه ای اخیر.
  • درسی آموخته شده و ارتباط آن با رشته شما.

تحلیل X خود را مرور کنید تا بینشی در مورد مخاطبان خود به دست آورید و بفهمید چه زمان ارسال برای آنها بهتر است و چه محتوایی بیشتر طنین انداز می شود.

مرحله 8. دانش آموز X شوید.

بازاریاب هایی که بیشترین تاثیر را در فروش و ایجاد کسب و کار از طریق X دارند، کسانی هستند که با به روز رسانی پلتفرم درگیر می شوند. اگرچه این ممکن است عقل سلیم باشد، این مرحله ای است که اغلب از قلم می افتد زیرا مارک ها بارها و بارها استراتژی یکسانی را به کار می برند و از الگوریتم عدم موفقیت خود در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با دنبال کردن حساب‌هایی که بینش‌ها، توصیه‌ها و نکات بازاریابی کاربردی را به اشتراک می‌گذارند، دانش‌آموز X شوید.

برای اخبار X، X News Daily:

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 6642809e9b83f

منبع تصویر< /em>

آنچه ما دوست داریم: تصاویر دقیق، نمونه‌ها و اخبار انتخاب شده از کارشناسان صنعت.

برای اطلاعات بینش الگوریتم، NFT God را دنبال کنید.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280a11335e

منبع تصویر< /em>

آنچه ما دوست داریم: بررسی دقیق و باورنکردنی الگوریتم X و تعاملی که این حساب از مالک X، ایلان ماسک در مورد تغییرات الگوریتم دریافت می کند.

بهترین روش ها برای فروش در X

با تنظیم درست نمایه X شما، وقت آن است که روی یک استراتژی زمان بگذارید. همین امروز با این بهترین شیوه ها شروع کنید.

از حساب شخصی خود استفاده کنید، نه از حساب شرکتتان.

تیم کوک فالوورهای بیشتری نسبت به اپل دارد. فالوورهای ایلان ماسک از حساب رسمی X بیشتر است. مارک زاکربرگ از سال 2012 تنها یک بار در X پست گذاشته است و هنوز فالورهای بیشتری نسبت به فیس بوک دارد.

تعداد کمی از مردم می‌خواهند با یک حساب شرکتی بدون چهره وقت خود را صرف شبکه کنند.

یک برند شخصیتجارت بیشتری نسبت به یک شرکت ایجاد می‌کند. قدرت واقعی فروش در X در فرصت شبکه ای است که ارائه می دهد. شرکت خود را در بیوگرافی خود ذکر کنید، اما در X شرکت کنید، شبکه کنید و به عنوان یک فرد بفروشید.

اطلاعات شخصی مرتبط را به اشتراک بگذارید.

برای اینکه یک برند شخصی احساس شخصی کند، باید گهگاه چهره یا داستان خود را نشان دهید.

اشتراک گذاری را در نظر بگیرید:

  • برد اخیر.
  • فقدان یا درس اخیر.
  • نگاهی اجمالی به سفر شما.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280a3099a8منبع تصویر

آنچه دوست داریم: نمایش رشد حرفه ای و پیروزی های شخصی در کنار یکدیگر.

ارزش را رایگان بدهید.

تمام شبکه‌ها بر اقتصاد اطلاعات، تبادل رایگان تخصص و انباشت سرمایه اجتماعی متکی هستند. به جای اینکه همیشه کاربران X را به سمت محصولات پولی خود، شرکت در ایمیل یا پست‌های وبلاگ هدایت کنید، بینش خود را به پست‌های رایگان در X تقسیم کنید. هدفتان این است که تا آنجا که ممکن است در استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود به مردم کمک کنید.

سازنده و نویسنده جامعه پرکار رایان پا این را به عنوان سخاوت معمولی توصیف می کند. او در پادکست On Good Authority. «راه‌هایی برای حمایت از افرادی که در حوزه شما تأثیر دارند بیابید… با دادن در مقابل درخواست پیشرو باشید».

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280a539685

منبع تصویر< /em>

آنچه ما دوست داریم: این پست بدون نیاز به کلیک کردن بر روی پیوند، پیوستن به لیست ایمیل یا تماشای یک ویدیو، توصیه‌های دقیق و کاربردی را آزادانه ارائه می‌کند.

روزانه در X شرکت کنید.

یک بازاریاب تازه کار فکر می کند که راز فروش در X در انتشار پست های ویروسی و یافتن هشتگ های مناسب نهفته است. یک بازاریاب با تجربه می داند که هدف واقعی ایجاد روابط است.

اما، این بهترین روش نیست که فقط X را باز کنید و با همه چیز در فید خود درگیر شوید. این باعث اتلاف وقت شما می شود و احتمال تعامل شما با مشتریان بالقوه و ارتباطات صنعتی را به شانس می گذارد.

هر بار که در X باز می‌کنید، ابتدا تعامل خود را با لیست‌های خود شروع کنید. مهم‌ترین اعضای جامعه خود را رصد کرده و با آنها تعامل داشته باشید تا فراتر از علاقه‌مندی‌های رسانه‌های اجتماعی به ایجاد روابط واقعی بروید.

می‌توانید برای صرفه‌جویی در وقت پست‌ها برنامه‌ریزی کنید، اما اصیل مشارکت در رسانه های اجتماعی مستلزم آن است که در زمان واقعی ظاهر شوید. این کار را هر روز به مدت 15 دقیقه انجام دهید.

بهترین برای: به یاد ماندن، ایجاد روابط و پاسخگویی به فرصت‌ها.

از تصاویر بصری استفاده کنید.

گری همینگ، کارشناس مالی، مالک ABC Finance Ltd. “از تجربه من، کلید موفقیت در X ایجاد محتوای جذابی است که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود.”

“از تصاویر بصری، مانند تصاویر یا ویدئوها، برای جذاب تر کردن پست های خود استفاده کنید.”

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280a74f235منبع تصویر

آنچه ما دوست داریم: یک لحظه طول می کشد تا کاربران تمام متن را در یک پست X کامل بخوانند، اما این گرافیک با یک پیام کوتاه و متن پررنگ، پیام خود را در یک ثانیه منتقل می کند. .

موضوع ایجاد کنید.

در زمانی که پلتفرم هنوز توئیتر نامیده می‌شد، تعداد کاراکترهای یک پست فقط 140 کاراکتر بود. این باعث شد سازندگانی که می‌خواستند یک پیام بزرگ‌تر به اشتراک بگذارند، متن خود را به یک سری پست‌های مرتبط تقسیم کنند، که در ابتدا یک رشته توییتر نامیده می‌شد اما اکنون به آن رشته X می‌گویند.

محدودیت نویسه اکنون برای حساب‌های تأیید نشده به 280 کاراکتر افزایش یافته است و کاربران X Premium می‌توانند حداکثر 4000 نویسه در هر پست پست کنند. اما حتی با این افزایش، رشته‌های X یک نوع محتوای با ارزشروی پلتفرم باقی می‌مانند.

خودتان را به چالش بکشید تا یک درس یا نکته بزرگتر را به قطعات اطلاعاتی به اندازه میان وعده در یک رشته تقسیم کنید. هنگام نوشتن آن، به یاد داشته باشید که هر پست ممکن است به صورت جداگانه توسط کاربران در فید مشاهده شود.

با شماره گذاری هر پست جداگانه، علامت دهید که آنها بخشی از یک رشته هستند. مطمئن شوید که هر پست جداگانه دارای زمینه کافی برای هدایت کاربران به موضوع است.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280a9a6450

منبع تصویر< /em>

چیزی که ما دوست داریم: این رشته بسیار جذاب است و دارای آناتومی است که می توانید آن را تکرار کنید: قلاب جلب توجه، نکات پیگیری، سپس یک فراخوان قوی برای اقدام.

در حالی که ساخت این نوع محتوا بسیار بیشتر طول می کشد، اما بسیار جذاب است، تخصص شما را نشان می دهد و به راحتی در سایر کانال های رسانه های اجتماعی تغییر کاربری داده می شود.

با ویدیو آزمایش کنید.

طبق X، ویدیوهای بهینه‌سازی شده برای پلتفرم یک افزایش درگیری عاطفی 33٪. محتوای ویدیویی راهی عالی برای ارتباط با کاربران، بیان ایده های پیچیده و به یاد ماندنی شدن است.

حساب خود را مشاهده کنید تجزیه و تحلیل X را ببینید تا ببینید محتوای ویدیویی چگونه با محتوای ثابت مقایسه می شود تا بفهمید چه چیزی بیشتر در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280aba867f

منبع تصویر< /a>

آنچه ما دوست داریم: به جای به کاربرانگفتن آنچه می توانند با دنبال کردن دعوت به اقدام به دست آورند، این ویدئو آنها را نشان می دهد.

نمایش مستقیم در X Spaces.

X Spaces رویدادهای صوتی زنده ای هستند که سازندگان در مورد یک موضوع خاص برنامه ریزی می کنند. یوئل اسرائیل توصیه کرد: «این یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقاء روی سکو است.

Spaces در X:

  1. برای شروع تعامل با این ویژگی، در X Space شرکت کنید.
  2. بعد از اینکه با رسانه آشنا شدید، بخواهید صحبت کنید.
  3. سپس، X Space خود را میزبانی کنید.

هنگامی که در حال صحبت هستید، شرکت کنندگان به صفحه نمایه شما نگاه می کنند و تصمیم می گیرند که آیا دنبال کننده شوند یا خیر. این حساب شما را در یک پلتفرم بسیار بالاتر از پست کردن به تنهایی قرار می دهد.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280adae78f

منبع تصویر< /em>

آنچه ما دوست داریم: اشتراک‌گذاری و تبادل صریح بین شرکت‌کنندگان، این Space on X را به یک رویداد صوتی بسیار با شخصیت تبدیل کرد.

روی اهداف استراتژیک تمرکز کنید، نه معیارهای بیهوده.

همه معیارها در X یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی به یک اندازه ارزشمند نیستند. تعقیب لایک مستقیماً به فروش محصولات یا ایجاد اقتدار منجر نمی شود.

سازنده برند شخصی به اشتراک گذاشته شده “فقط سعی نکنید لایک و فالوور را در X بدست آورید” < /a>چارلز میلر. “با بهترین نتیجه دلخواه خود شروع کنید، سپس یک استراتژی را مهندسی معکوس کنید که باعث درآمدزایی شود، نه فقط توجه.”

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280af625ef

منبع تصویر< /em>

آنچه ما دوست داریم: جملات کوتاه، گلوله‌ها و آمار، این پست را به یک پست اسکرول تبدیل می‌کند.

مطمئن نیستید که چه اهداف بازاریابی رسانه های اجتماعی را باید تعیین کنید؟ اینجا بیاموزید:

اخبار صنعت را به صدا درآورید.

در حالی که برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به سرگرمی، فرار یا الهام شهرت دارند، X مترادف با ارزش خبری است. تحقیق نشان داده است که 94% از کاربران X به رویدادهای جاری ابراز علاقه می کنند و 85% از کاربران مصرف می کنند اخبار روزانه.

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280b115374

منبع تصویر< /em>

وقتی اخبار مربوط به صنعت شما در X منتشر می‌شود، آن را به روش استراتژیک به اشتراک بگذارید. به جای ارسال مجدد، آن را نقل قول کنید و افکار خود را اضافه کنید.

راشل بکر گفت:

نقل قول همیشه بر ارسال مجدد در X برتری دارد.” راشل بکر گفت: “اگر پستی وجود دارد که دوست دارید، آن را نقل قول کنید و افکار و دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید.”

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280b2cdcb1

منبع تصویر< /a>

آنچه ما دوست داریم: این حساب با به اشتراک گذاشتن اخبار صنعت با افکار آنها، خود را به عنوان یک مرکز ارزشمند برای اطلاعات صنعت قرار می دهد.

مشتریان خود را بگنجانید.

Jas Banwait، مدیر رشد در SnackMagic.

“از آنجایی که مشتریان راضی به قانع‌کننده‌ترین حامیان ما تبدیل می‌شوند، می‌توانیم به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشیم و آگاهی را در مورد محصولات و خدمات خود گسترش دهیم.”

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280b53a1c1

منبع تصویر< /em>

آنچه ما دوست داریم : این شکل بازاریابی محور مشتری در X به کاربران محصول شما را بدون احساس احساس به یادآوری می کند.

به موقع باشید.

تخمین زده می شود که بیش از 500 میلیون پست در روز منتشر شده در x ، با بالاترین میزان استفاده ضبط شده در 20،000 پست در ثانیه . زندگی سریع روی X حرکت می کند ، و به موقع پرداخت می شود.

به موقع بودن برای استراتژی X شما از چند طریق مهم است:

  • قبل از اینکه در خلاء گم شوند ، با پست های اخیر مخاطبان هدف خود درگیر شوید
  • محصولات خود را فشار دهید زیرا آنها مربوط به موضوعات گرایش هستند
  • در حال شکستن اخبار صنعت

d986d8add988d987 d981d8b1d988d8b4 d8afd8b1 x d8aad988d8a6db8cd8aad8b1 d8b3d8a7d8a8d982 664280b75bf39 >

منبع تصویر < /em>

آنچه ما دوست داریم : این پست به دو عنصر به موقع لمس می کند: این محصول به یک محصول حساس به زمان اشاره می کند و در عین حال پوشش خبری محلی را نیز تبلیغ می کند.

“این پست سال گذشته در گرمای بازی های بسکتبال ، فروش گسترده ای را به دست آورد.” _blank “> سفارش عجله . “پست ما توجه پیروان ما را به ویژگی ما در اخبار محلی جلب کرد ، جایی که حتی بینندگان بیشتری در معرض برند ما قرار گرفتند.”

ابرقدرت x

را در آغوش بگیرید

استراتژی شما برای به دست آوردن فروش بیشتر در سایر شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنید و روی X کار نمی کنید. این یک بستر منحصر به فرد است که نیاز به توجه ویژه دارد ، اما این کار را درست انجام دهید و ارزش آن را دارد.

ابرقدرت شبکه X را در آغوش بگیرید و ببینید که چگونه تجارت شما را تغییر می دهد.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا