حق داشتن کیف پول خود میزبان؟ قوانین کریپتو کنگره باید در سال 2024 تصویب کند
برای شروع سال جدید با پای راست، بسیاری از مردم تصمیماتی را از کاهش وزن گرفته تا پس انداز پول اتخاذ کرده اند. سال جدید زمان بسیار خوبی برای شروع تازه است، بنابراین شاید کنگره باید چند قطعنامه را نیز تعیین کند.
از مهار فدرال رزرو تا هموار کردن زمینه بازی برای استفاده از ارزهای دیجیتال، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. . با این حال، برای اینکه ریسک تعیین اهداف بیش از حد به یکباره را نداشته باشید، در اینجا پنج اصلاحیه وجود دارد که کنگره باید در سال جاری برای آن تلاش کند.
اول، کنگره باید به طور رسمی مشخص کند که فدرال رزرو صلاحیت راه اندازی یک برنامه را ندارد. ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC ). «کتاب روز رستاخیز» اخیراً منتشر شده توسط فدرال رزرو به وضوح نشان می دهد که در اغلب موارد، فدرال رزرو به جای مجوز صریح کنگره، بر اختیارات اختیاری خود تکیه کرده است. علاوه بر این، اظهارات مقامات فدرال رزرو به طور مشابه نوعی منطقه خاکستری قانونی را در اطراف مرجع صدور CBDC حفظ کرده است.
مرتبط: سیاست گذاران جهانی با وجود شکست هایشان همچنان CBDC ها را تحت فشار قرار می دهند
تنها کاری که کنگره باید انجام دهد این است که قانون فدرال رزرو را اصلاح کند تا صریحاً اعلام کند که فدرال رزرو نمی تواند CBDC ایجاد کند یا از CBDC برای اجرای سیاست پولی استفاده کند. انجام این کار مانع از تحقیق در CBDC (همانطور که برخی از سیاستمداران ادعا کرده اند) و انجام آن نمی شود بنابراین، مرزهای مشخصی را در اطراف فدرال رزرو تعیین می کند.
دوم، کنگره باید به طور کلی فعالیت های فدرال رزرو را مهار کند. اگرچه قانون فدرال رزرو را ملزم میکند که هزینههای خود را هنگام شروع یک ابتکار جدید جبران کند، اما اینکه آیا این اتفاق میافتد میتواند یک سوال باز باشد. به عنوان مثال، FedNow حدود 545 میلیون دلار برای توسعه هزینه کرد و با این حال قیمت مشارکت در این برنامه 0 دلار نگه داشته شده است. در حال حاضر، این که آیا و چگونه این هزینه ها جبران می شود یک راز است.
برای رسیدگی به این موضوع، کنگره باید توجه خود را معطوف کند. به قانون مقرراتزدایی و کنترل پولی مؤسسات سپردهگذاری در سال 1980. اگرچه این عنوان لقمهای است، اما این موضوع را میتوان به سادگی با اصلاح قانون برای تعیین چارچوب زمانی مشخص برای بازیابی هزینهها و نیاز به ممیزی شخص ثالث برای نظارت برطرف کرد. /p>
سوم، کنگره باید روشن کند که دقیقاً اصطلاح “مناقصه قانونی” در عمل به چه معناست. خیلی اوقات، مردم با این اصطلاح اشتباه میگیرند و این اشتباه را میکنند که فکر میکنند دیگران مجبور هستند ارز ایالات متحده را هر زمان که ارائه میشود، بپذیرند. در واقع، وضعیت ارز قانونی دلار تنها نشان دهنده قابل قبول بودن آن برای پرداخت مالیات، جریمه ها و قراردادها است. در واقع، خود فدرال رزرو در صفحه پرسشهای متداول خود به این سردرگمی پرداخت.
کنگره میتواند بسیاری از این مشکل را با اصلاح قانون برای اضافه کردن چیزی به سادگی «وضعیت مناقصه قانونی نیازی به کسبوکارهای خصوصی ندارد» حل کند. ، افراد یا سازمان ها برای پذیرش سکه و ارز ایالات متحده به عنوان پرداخت برای کالاها و خدمات.” انجام این کار به رفع سردرگمی در مورد استفاده از پول نقد، ارز دیجیتال، ارز خارجی و موارد مشابه کمک می کند.
چهارم، کنگره باید از محدودیت استفاده از کیف پول های خود میزبان توسط هر آژانسی جلوگیری کند. نگه داشتن ارز دیجیتال در یک کیف پول خود میزبان صرفاً معادل دیجیتالی نگهداری پول نقد فیزیکی در یک کیف پول سنتی است. با این حال، برخی از مقامات دولتی از محدودیتهای نظارت مالی فعلی راضی نبودهاند و از این رو به دنبال نفوذ در این فضا هستند. به عنوان مثال، اندکی قبل از کریسمس در سال 2020، وزارت خزانه داری قانون بدنام کیف پول که نیاز به شناسایی کاربران کیف پول خود میزبانی می کرد.
به جای افزایش نظارت مالی حتی بیشتر، کنگره باید این موضوع را روشن کند. مداخله در معاملات بین دو طرف مستلزم ضمانت نامه است. همانطور که مرکز سکه در پاسخ به قاعده کیف پول، این نوع نفوذها “یک تهدید جدی برای حریم خصوصی شخصی، حقوق متمم چهارم در برابر جستجوی بدون حکم، و همچنین تهدیدی اساسی برای ادامه نوآوری مسئولانه است.”
پنجم، کنگره باید فهرست استثنائات مربوط به قانون حق بر حفظ حریم خصوصی مالی را حذف کند. . طرفداران ارزهای دیجیتال و حامیان آزادی های مدنی احتمالاً با اطلاع از قانون حق بر حریم خصوصی مالی در ایالات متحده هیجان زده می شوند. در جایی که تاریخ قبلی به طور مؤثر برای نظارت مالی گسترده چراغ سبز نشان می داد، این قانون به این منظور بود که ثابت کند فعالیت های مالی واقعاً محافظت می شود. با این حال، این قانون تا حد زیادی بی فایده تلقی میشود، زیرا فهرست طولانیای از استثنائات را شامل میشود.
کنگره میتواند این مشکل را با حذف استثناها و باقی گذاشتن بقیه قانون به همان شکلی که هست برطرف کند. انجام این کار صرفاً مستلزم آن است که مجری قانون و سایر سازمان های دولتی به دنبال صدور حکمی برای سوابق مالی آمریکایی ها باشند. درست است که الزام به صدور حکم، کار را برای مجریان قانون و سایر سازمانهای دولتی سختتر میکند، اما حمایتهای قانون اساسی برای محافظت از شهروندان آمریکایی در برابر قدرت کنترل نشده دولت وجود دارد. حذف استثناها از قانون حق بر حریم خصوصی مالی برای کنترل این قدرت است.
این پنج اصلاحات زمینه زیادی را پوشش میدهند. جلوگیری از راهاندازی غیرمجاز CBDC، مهار تمایلات انبساطی فدرال رزرو، شفافسازی برنامههای مناقصه قانونی، جلوگیری از محدودیتها در کیف پولهای خود میزبانی، و ایجاد حفاظت از حریم خصوصی مالی، مطمئناً میتواند کار سختی به نظر برسد. با این حال، اجرای هر یک از این اهداف در طرح بزرگ کارها نسبتاً ساده است. اگر کنگره بخواهد سال جدید را با پای راست آغاز کند، هر یک از این اصلاحات شروعی عالی خواهد بود.
نیکولاس آنتونی یک سیاست است. تحلیلگر مرکز جایگزینهای پولی و مالی مؤسسه کاتو. او نویسنده حمله قانون سرمایه گذاری زیرساختی و مشاغل به کریپتو: زیر سوال بردن منطق مفاد ارزهای رمزنگاری شده و حق بر حریم خصوصی مالی: ایجاد چارچوبی بهتر برای حفظ حریم خصوصی مالی در عصر دیجیتال است. .
این مقاله برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاهها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکسکننده یا بیانگر دیدگاهها و نظرات Cointelegraph نیست.