سریال و انمیشن

باربی با افتتاحیه 155 میلیون دلاری در ایالات متحده به تاریخ باکس آفیس تبدیل شد

باربی با افتتاحیه 155 میلیون دلاری در ایالات متحده به تاریخ باکس آفیس تبدیل شد

باربی با افتتاحیه 155 میلیون دلاری در ایالات متحده به تاریخ باکس آفیس تبدیل شد

در زمانی که صنعت فیلم با یکی از چالش‌برانگیزترین دوران خود مواجه است، باکس آفیس هنوز پس از پایان یافتن جلوه‌ها و تعطیلی‌های مربوط به اعتصاب در حال بهبودی از بیماری همه‌گیر است، خوب است که اخبار کاملاً خوبی برای گزارش داشته باشیم. باربی با فروش خیره کننده 155 میلیون دلاری در اولین آخر هفته خود به یک فیلم پرطرفدار باکس آفیس تبدیل شد، در حالی که اوپنهایمر نیز با 80.5 میلیون دلار به فروش رسید.

باربی اکنون به عنوان بالاترین اکران فیلمی به کارگردانی یک زن (پیش از کاپیتان مارول 153 میلیون دلاری که توسط آنا بودن کارگردانی شده است) رتبه بندی می شود و همراه با موفقیت اوپنهایمر به این معنی است که این چهارمین آخر هفته افتتاحیه بزرگ در تاریخ ایالات متحده است (با سه مورد برتر که توسط فرنچایزهای معتبری مانند جنگ ستارگان و مارول طراحی شده اند).

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

اگرچه باربی بر اساس یک محصول موجود ساخته شده است، اما همچنان یک فیلم اورجینال است، در حالی که اوپنهایمر، حتی با توجه به فاکتور تشخیص نام کریستوفر نولان و بازیگران پر ستاره، با توجه به اینکه یک درام زیستی درجه R در مورد یک موضوع جدی است، تحت تاثیر قرار گرفت. ضدبرنامه کار می کند! و بسیاری از آنها حتی توسط یک لایحه مضاعف “باربیهایمر” وسوسه شدند که نتایج را بیشتر پیش برد.

و در سطح جهانی، داستان تقریباً مشابه است، باربی مجموعاً 300 میلیون دلار و اوپنهایمر 174 میلیون دلار دریافت کردند.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا