بهترین بازی‌های پیدا کردن اشیاء گم شده برای اندروید و iOS

بهترین بازی‌های پیدا کردن اشیاء گم شده برای اندروید و iOS

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌هایی هستید که مربوط به مشاهده و امتیازگیری است، باید بدانید که این مقاله مربوط به معرفی لیستی از بازی پیدا کردن اشیا بوده که در آن می‌توانید با چالش‌ها و معماهای بسیاری برای سرگرمی مواجه شوید.

در عناوین امروزی، متاسفانه فقط بخش‌های مربوط به درگیری و کشتار افزایش یافته است و مواردی که مربوط به تمرکز هستند رفته رفته از دیدگاه کاربران دور شده‌اند. در این راستا اگر تصمیم دارید با لیستی از بازی اشیا گم شده آشنا شوید، بدنیست بدانید که در ادامه به گزینه‌های بسیار خوبی اشاره شده است که با استفاده از آنها می‌توانید برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید و از چالش‌های بازی برای تقویت ذهن و تمرکز استفاده کنید. در ادامه این مقاله با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی‌های پیدا کردن اشیا

برای آشنایی با فهرست بازی اشیا گمشده ترسناک، کافیست که ما را همراهی کنید. شاید امروز این سبک از بازی‌ها به نسبت سایر عناوین موجود در ژانرهای اکشن و آنلاین محبوب نباشند، اما باید بدانید که درون یک بازی اشیا پنهان گیم پلی جالبی نهفته است که فقط با تجربه آن می‌توانید متوجه این موضوع شوید. در این میان تمام سعی مان براین بود تا لیست خوبی از بهترین بازی اشیای مخفی را برایتان آماده سازی کنیم تا بتوانید برای زمان مناسبی سرگرم شوید.

۱. بازی Alice in the Mirrors of Albion

بازی پیدا کردن اشیا

این بازی یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده که در سبک سری گیم‌های پیدا کردن اشیاء گمشده می‌باشد. همانطور که در بازی کاوش می‌کنید، با شخصیت‌ها و چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوید که هوش و مهارت‌های شما را آزمایش می‌کند. از گربه Cheshire گرفته تا کلاهدوز دیوانه، هر یک از شخصیت‌ها سرنخ‌ها و کمک‌های شما را در حین حرکت در این دنیای خارق‌العاده ارائه می‌کنند. با گرافیک خیره‌کننده و گیم پلی فراگیر، Alice in the Mirrors of Albion شما را به دنیایی می‌برد که در آن هر چیزی ممکن است. از منطق و مهارت‌های مشاهده خود برای کشف اسرار این سرزمین اسرارآمیز استفاده کنید و در نهایت خود را از خطراتی که در کمین شماست نجات دهید. آیا برای شروع این ماجراجویی هیجان انگیز آماده اید؟ به Alice in the Mirrors of Albion بپیوندید و ببینید شجاعت و زیرکی شما تا کجا می‌تواند ادامه داشته باشد.

همچنین بخوانید :

۲. بازی The Secret Society

بازی The Secret Society عنوانی مهیج و سرگرم‌کننده که به شما امکان می‌دهد تا در بخش‌های متنوع به دنبال اشیاء‌های گمشده بگردید. این بازی در هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است و باعث می‌شود مخاطبان زیادی به آن دسترسی داشته باشند. انجمن مخفی یک جنبه اجتماعی نیز دارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود رازها را حل کنند. به طور کلی، The Secret Society یک بازی ماجراجویی با اشیاء پنهان جذاب و غوطه ور است که شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. اگر از بازی‌های پازل، رمز و راز و اشیاء پنهان لذت می‌برید، این بازی برای شما عالی است. امروز به انجمن مخفی بپیوندید و سفری هیجان انگیز را برای کشف حقیقت ناپدید شدن عموی خود آغاز کنید! در این گیم سری چالش‌های پیچیده و پیدا کردن اشیاء می‌باشد که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی قطعات را پیدا کرده به سطح بعدی دسترسی پیدا کنید.

۳. بازی The Eyes of Ara

بازی The Eyes of Ara یک گیم منحصربه فرد و سرگرم‌کننده که شما را در سری چالش‌های مهیج قرار خواهد داد. آماده انجام ماجراجویی شوید با پیدا کردن اشیای مخفی راه خودتان را پیدا نمایید. اولین کار شما پیدا کردن کلید برای باز کردن قفل در اصلی قلعه است که در جایی در راهروی ورودی پنهان شده است. همانطور که جستجو می‌کنید، با نمادهای مرموز بر روی دیوارها مواجه می‌شوید. به نظر می‌رسد این نمادها بخشی از یک پازل بزرگتر هستند و به راز بزرگتری در دیوارهای قلعه اشاره می‌کنند. با پیشرفت بیشتر درهای قفل شده و گذرگاه‌های مخفی مقابل شما قرار می‌گیرند. هر اتاق چالش جدیدی را ارائه می‌کند، از رمزگشایی معماها تا پیمایش در راهروهای پیچ و خم‌مانند. در طول مسیر، سرنخ‌هایی در مورد گذشته تاریک قلعه و سرنوشت ساکنان سابق آن کشف می‌کنید. به نظر می‌رسد ارواحی که قلعه را تسخیر می‌کنند، مراقب تک تک حرکات شما هستند. با پیشرفت در بازی، شروع به کشف اسرار قلعه و باز کردن قفل اتاق‌های پنهان آن می‌کنید. هر پازل حل شده شما را یک قدم به حل رمز و راز قلعه یک بار برای همیشه نزدیک می‌کند.

همچنین بخوانید :

۴. بازی June’s Journey: Hidden Objects

  • دانلود بازی June’s Journey: Hidden Objects برای: اندروید | iOS

بازیکنان در حالی وارد دنیای پر زرق و برق دهه ۱۹۲۰ می‌شوند که داستان جون پارکر، زن جوانی را دنبال می‌کنند که در حال بررسی ناپدید شدن مرموز خواهرش است. در حالی که بازیکنان به دنبال اشیاء پنهان در صحنه‌هایی با تصویر زیبا می‌گردند، داستان جذاب عشق، فریب و خیانت را آشکار می‌کنند. این بازی دارای بیش از ۱۰۰۰ سطح چالش برانگیز در ده‌ها مکان خیره‌کننده است که هر کدام موضوع منحصربه فرد خود را دارند و رازهایی برای کشف کردن دارند. بازیکنان همچنین می‌توانند خود را با رویدادهای زمان بندی شده ویژه به چالش بکشند و با دوستان خود در تابلوی امتیازات رقابت کنند. گیم پلی بازی ساده و در عین حال رضایت بخش است، زیرا بازیکنان روی اشیاء ضربه می‌زنند تا آنها را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنند. این بازی همچنین نکات و تقویت کننده‌هایی را برای کمک به بازیکنان در پیشرفت در مراحل دشوار ارائه می‌دهد. ژوئن Journey با خط داستانی همه جانبه، تصاویری جذاب و گیم پلی اعتیادآور، یک بازی ضروری برای طرفداران بازی‌های اشیای پنهان است.

۵. بازی Criminal Case

عنوان یک بازی جذاب در سبک پیدا کردن اشیای گمشده می‌باشد. با پیشروی در بازی، از صحنه‌های مختلف جنایت بازدید خواهید کرد، سرنخ‌ها را جمع‌آوری کرده، با مظنونان مصاحبه کنید و شواهد را در آزمایشگاه تجزیه و تحلیل نمایید تا در نهایت مجرم را دستگیر کنید. این بازی دارای گرافیک خیره‌کننده، خط داستانی همه جانبه و معماهای چالش برانگیز است که شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند. علاوه بر این، Criminal Case به شما امکان می‌دهد با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشید، در چالش‌های هفتگی رقابت کنید و برای مهارت‌های کارآگاهی خود جوایزی کسب کنید. با اضافه شدن مرتب موارد جدید، هرگز از اسرار برای حل کردن خالی نخواهید شد. به طور کلی، Criminal Case یک بازی ضروری برای همه عاشقان معما می‌باشد. بنابراین، کلاه کارآگاهی خود را بر سر بگذارید و در این بازی مهیج و جذاب شروع به حل جنایات کنید. برای سرعت بخشیدن به کار شما یکسری قابلیت ها در گیم وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید سریعتر آیتم های گمشده را پیدا نمایید.

همچنین بخوانید :

۶. بازی Hidden Object Games: Mystery of Coastal Hill City

در سبک سری بازی‌های اشیا گمشده ترسناک عناوین بسیاری وجود دارد که قادر هستید آنها را دانلود نمایید. این بازی نیز یک گزینه عالی در این زمینه محسوب می‌شود. گرافیک و جلوه‌های بصری در Hidden Objects: Coast Hill Mystery خیره‌کننده است و موسیقی و جلوه‌های صوتی به تجربه همه جانبه می‌افزایند. بازی دارای سطوح و فصل‌های متعددی است که هر کدام مجموعه‌ای از چالش‌ها و رازهای خاص خود را برای حل کردن دارند. با پیشروی در بازی، اسرار تپه ساحلی و ساکنان آن را کشف خواهید کرد. به طور کلی، Hidden Objects: Coastal Hill Mystery یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. چه از طرفداران بازی‌های شی مخفی باشید و چه فقط به دنبال یک چالش جدید برای حل پازل باشید، این بازی قطعا ارزش پلی دادن را دارد. هر ماموریت در این بازی بسیار جذاب و عالی طراحی شده و برای کامل کردن گیم می بایست آیتم هایی که مخفی شده را به سرعت پیدا نمایید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید لیست خوبی از بازی پیدا کردن اشیا در اختیارتان قرار گرفت که در این زمینه سعی شد بهترین‌های جهان را برای شما عزیزان آماده سازی کنیم. در این میان اگر احساس می‌کنید که بازی خوب دیگری نیز وجود داشته که از قلم افتاده، کافیست که با ما همراه باشید و بازی مدنظر خود را برایمان ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گیرد و در صورت دارا بودن شرایط، به فهرست اضافه شود. شما عزیزان همچنین می‌توانید نقدهای خود نسبت به این مقاله را به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل