چگونه با استفاده از عکس افراد آن‌ها را پیدا کنیم؟

چگونه با استفاده از عکس افراد آن‌ها را پیدا کنیم؟

اگر شما هم این روزها می‌خواهید از طریق عکس مشخصات، آیدی و حتی نام یک شخص مورد نظر را پیدا کنید، پس بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

همان طور که می‌دانید این روزها پلتفرم گوگل یک پلتفرم کاملا وسیع و گسترده در دنیای اینترنت نسل سوم است که با استفاده از آن می‌توان کارهای زیادی انجام داد. به تازگی شما می‌توانید در گوگل با به اشتراک گذاری عکس افراد برخی اطلاعات را دریافت کنید. در این مطلب پلازا، چند مورد از بهترین روش‌های پیدا کردن افراد با استفاده از عکس به صورت کاملا رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب 

اولین روش: تشخیص هویت افراد با عکس در گوگل

در شرایطی که می‌خواهید از روی تصویر اطلاعاتی را به دست بیاورید، یکی ازبهترین راهکارها سرچ در گوگل است. یعنی شما با سرچ کردن عکس داخل گوگل می‌توانید به راحتی برخی اطلاعات مربوط به عکس را پیدا کنید؛ برای مثال، اگر یک تصویر از یک شخص دارید، با سرچ آن در گوگل و آپلود کردن آن می‌توانید سایر عکس های مشابه و حتی منبع آن عکس را پیدا کنید.

پیدا کردن افراد با استفاده از عکس

برای سرچ عکس در گوگل ابتدا باید به این صفحه مراجعه کنید. در این وب سایت شما هر عکسی را که بخواهید می‌توانید به راحتی داخل سایت بارگذاری کرده و چندین نسخه مشابه به همراه منبع را دریافت کنید؛ برای مثال، اگر عکسی دارای لینک را در این سایت آپلود کنید، برای شما چندین نتیجه مختلف از سایت هایی که از این عکس استفاده کرده‌اند را نشان خواهد داد. در بسیاری از موارد با کمک این سایت به راحتی می‌توان منبع و حتی اطلاعات هویتی برخی افراد را استخراج کرد. حتی با زدن آیکون دوربین در کنار سرچ می‌توانید عکس مورد نظرتان را به راحتی آپلود کنید.

همچنین بخوانید :

دومین روش: استفاده از سایت TinEye

یکی از بهترین موتورهای جستجو برای پیدا کردن افراد با استفاده از عکس موتور TinEye است. با استفاده از این موتور جستجو شما قادر خواهید بود تا انواع عکس‌ها و تصاویر را در داخل سایت بارگذاری کرده و اطلاعات مورد نیاز را استخراج کنید.

سخن پایانی

در این مطلب دو مورد از بهترین و سریع ترین روش‌های پیدا کردن افراد با استفاده از عکس را به شما معرفی کردیم. با استفاده از هر یک از این دو روش می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای و در کمترین زمان اطلاعات مربوط به تصاویر مورد نظرتان را پیدا کنید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل