انیمه جوخه انتحاری ایسکای | ترکیبی از ژانر ایسکای و کمیک های آمریکایی

انیمه جوخه انتحاری ایسکای | ترکیبی از ژانر ایسکای و کمیک های آمریکایی

انیمه جوخه انتحاری ایسکای برای هر دو گروه طرفداران انیمه و کمیک‌های دی‌سی جذاب است. انیمه Suicide Squad Isekai را می‌توان خلاقانه‌ترین ژانر انیمه دانست؛ چرا که با ترکیب دو ژانر محبوب در دنیای کتاب‌های مصور ژاپنی و آمریکایی توانسته یک داستان زیبا بسازد.

شخصیت‌های اصلی این انیمه هیجان‌انگیز و پرماجرا دیگر قهرمانان درست‌کار نیستند، بلکه ضدقهرمانان و خلافکارانی از دنیایی دیگر زمام را در دست گرفته و داستان را پیش می‌برند؛ پس نباید از آن‌ها انتظار فداکاری و ایثارگری داشته باشید، این ضدقهرمانان فقط به خود فکر می‌کنند. اگر به دنبال یک انیمه متفاوت و جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنم تا انتها با ما همراه باشید تا انیمه جوخه خودکشی ایسکای را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فهرست مطالب

داستان انیمه جوخه انتحاری ایسکای

معرفی انیمه جوخه انتحاری ایسکای

در انیمه Suicide Squad Isekai، داستان با تشکیل تیمی از ضدقهرمانان معروف دنیای دی‌سی توسط آماندا والر آغاز می‌شود. این تیم شامل هارلی کوئین، ددشات، پیس ‌میکر، کلی‌ فیس و کینگ شارک است که به دنیایی جادویی و ناشناخته فرستاده می‌شوند. آماندا در ابتدا چیزی از ماموریت آن‌ها نمی‌گوید، اما رفته رفته مشخص می‌شود که آن‌ها برای از بین بردن گروهی از خلافکارانی که قبل از آن‌ها به این سرزمین پا گذاشته بودند، به این دنیا فرستاده شدند. آن‌ها تنها ۷۲ ساعت وقت دارند تا ماموریت خود را انجام دهند وگرنه بمب‌هایی که در گردنشان کار گذاشته شده، منفجر خواهد شد.

دنیای جدید پر از هیولاها و اژدها است و قوانین خاص خود را دارد. اعضای تیم به محض ورود به آن، وادار به مبارزه با هیولاها و همچنین انسان‌ها می‌شوند. اما در آخر توسط سربازان قلمرو دستگیر شده و به زندان انداخته می‌شوند. در زندان، آن‌ها خود را در محاصره با نیمه‌انسان‌ها می‌یابند. به همین دلیل، تصمیم می‌گیرند که برای فرار نقشه‌ای بکشند؛ اما هیچ راه فراری جز ایجاد آشوب و هرج و مرج در زندان وجود ندارد.

از سویی دیگر، خبر هرج و مرج به گوش ملکه سرزمین، یعنی آلدارا، می‌رسد. او نیز گروهی از سربازان را برای آرام کردن اوضاع می‎فرستد. سربازان برای سرکوب کردن و از بین بردن شورشگران پا به زندان می‌گذارند، اما توسط ریک فلگ (Rick Flag) یکی از کسانی که مانند گروه انتحاری داستان ما به این دنیا آمده بود، متقاعد می‌شوند که ملاقاتی را با ملکه آلدارا ترتیب دهند؛ چرا که اطلاعات مهمی را درباره شکست دادن دشمن در اختیار داشتند.

در ادامه، تیم با ملکه‌ آلدارا مذاکره می‌کند که آزادی آن‌ها را به شرطی که دشمنانش، یعنی ارتش امپراطوری را شکست دهند، تضمین می‌کند. از اینجا، ضدقهرمانان مجبور می‌شوند برای بقا در این دنیای جدید بجنگند. در طول داستان، هر یک از اعضای تیم با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند که نه تنها بقای آنها را تهدید می‌کند، بلکه روابط درونی تیم و تعاملات بین شخصیت‌ها را نیز به چالش می‌کشد.

شخصیت های انیمه جوخه انتحاری ایسکای

شخصیت های انیمه جوخه انتحاری ایسکای را بیشتر خلافکاران دنیای DC تشکیل می‌دهند. این کاراکترهای بامزه هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیاتی دارند که داستان را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند. کاراکترهای انیمه Suicide Squad Isekai به شرح زیر است:

هارلی کویین (Harley Quinn)

او همان هارلی کوئین دیوانه و غیرقابل پیش‌بینی است که از دی‌سی کامیکس می‌شناسیم، اما با حضور در دنیای ایسکای، ابعاد جدیدی از شخصیتش به نمایش گذاشته می‌شود. در این دنیای جادویی و پر از خطر، هارلی با ترکیبی از شجاعت و جنون خاص خود به مقابله با دشمنان می‌پردازد و بارها ثابت می‌کند که نه تنها از هم‌تیمی‌هایش عقب نمی‌ماند، بلکه در بسیاری از موارد با تصمیمات غیرمنتظره و غیرعادی خود، سرنوشت نبردها را تغییر می‌دهد.

هارلی در این انیمه نه تنها به عنوان یک نیروی تخریب‌گر، بلکه به عنوان یک شخصیت استراتژیک و تأثیرگذار ظاهر می‌شود. در عین حال، انرژی و دیوانگی او همچنان همان ویژگی‌هایی است که او را از بقیه متمایز می‌کند، اما این بار در دنیایی که قوانین خاص خود را دارد.

آنا ناگاسه (Anna Nagase) صداپیشه جوان و بااستعداد ژاپنی این شخصیت را دوبله کرده است. او در سال 2023 برنده جایزه بهترین ویس اکتور تازه‌کار شد. آنا بیشتر به خاطر دوبله شخصیت‌هایی همچون ریکو آمانای (Riko Amanai) در انیمه جوجوتسو کایسن و ماهورو در انیمه بوچیگیری شناخته شده است.

کلی فیس (Clayface)

در انیمه Suicide Squad Isekai، شخصیت Clayface به گونه‌ای متفاوت و خلاقانه از آنچه که پیشتر در کمیک‌های دی‌سی دیده بودیم، معرفی می‌شود. او که به عنوان یک بازیگر سینما و نارسیستی پرحرف و خودشیفته شروع می‌کند؛ به گونه‌ای که هیچ مشکل بزرگی برایش مطرح نیست و تنها می‌خواهد از خود و توانایی‌هایش تعریف کند.

کلی فیس می‌تواند بدن خود را به شکل گل دربیاورد و به راحتی از هر مانعی عبور کند. این ویژگی‌ او در نبردها کمک شایانی می‌کند. و که به نوعی شبیه به یک اوتاکو به تصویر کشیده شده است، بیش از هر شخصیت دیگری از ماجراجویی در این دنیای جدید لذت می‌برد و این ویژگی او را برای مخاطبان بسیار جذاب می‌کند.

ویس اکتور خوش صدای او کسی جز جون فوکویاما (Jun Fukuyama) نیست. ما اوتاکوها با صدای فوکویاما خاطرات بسیاری داریم. از بین شخصیت‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به لولوش در انیمه کدگیاس، یوکیو اوکومورا در انیمه جنگیر آبی، فینرال در انیمه شبدر سیاه و گرل در انیمه خادم سیاه اشاره کرد.

پیس میکر (Peacemaker)

مردی عضلانی و قدرتمند بوده که به شکل غیرقابل‌انعطافی به دنبال صلح است، اما دیدگاه او از صلح بسیار مخدوش و گاه خطرناک است. او خود را یک ابرقهرمان می‌داند که حاضر است به هر قیمتی، حتی از طریق خشونت و قتل، به صلح دست یابد.

در دنیای ایسکای، Peacemaker با همان عزم و اراده‌ای که او را در دنیای اصلی خود به یک مبارز مرگبار تبدیل کرده بود، در مقابل تهدیدات جدید قرار می‌گیرد. او با طنز و جدیتی بی‌رحمانه، در هر موقعیتی تلاش می‌کند تا با روش‌های خود عدالت را برقرار کند.

تاکهیتو کویاسو (Takehito Koyasu) با صدای زیبا و لحن تهدیدآمیزش شخصیت پیس میکر در انیمه جوخه انتحاری ایسکای را جذاب‌تر ساخته است. او موسس و نماینده‌ی موسسه T’s Factory، یک آژانس صداپیشگی است که در اکتبر ۱۹۹۸ تاسیس کرد. پسر او، کوکی کویاسو، نیز در زمینه صداپیشگی فعالیت دارد. پس از درگذشت کانتو شیوزاوا یکی دیگر از صداپیشگان پیشکسوت ژاپنی، کویاسو بسیاری از نقش‌های او را بر عهده گرفته است.

از نقش‌های برجسته او می‌توان توجی فوشیگورو در انیمه جوجوتسو کایسن، دیو براندو در انیمه ماجراجویی عجیب جوجو، زکی یگر (Zeke Jaeger) در انیمه اتک آن تایتانز و آدام در انیمه اسکیت بی‌نهایت را نام برد.

دد شات (Deadshot)

ددشات یا همان فلوید لاوتون (Floyd Lawton) یک تک‌تیرانداز بی‌همتا و کشنده است. او همیشه با دقتی بی‌نظیر و مهارتی تیراندازی می‌کند که او را به یکی از مرگبارترین قاتلان جهان تبدیل کرده است؛ قدرت و دقت او در تیراندازی به قدری بالا است که برای کشتن تنها به یک تیر نیاز دارد، گاهی نیز از سنگریزه و هر چیزی که در دسترس داشته باشد بدون هیچ خطایی استفاده می‌کند.

ددشات مدت زیادی را در زندان سپری کرده است و دوستان و دشمنان زیادی نیز دارد. او برخی از همراهان قدیمی خود را در دنیای جدیدی که هم اکنون در آن هستند، می‌بیند. روحیه خوب و شخصیت طنز و کنایه آمیز او سبب شده تا یکی از شخصیت‌های محبوب انیمه Suicide Squad Isekai باشد.

صداپیشگی قوی و اجرای دقیق ریگو یاماگوچی (Reigo Yamaguchi) نیز به عمق و جذابیت بیشتر این شخصیت کمک کرده است. با این که یاماگوچی چندان تجربه‌ای در صداپیشگی نداشته اما به خوبی توانسته احساسات ددشات را به مخاطبان منتقل کند و شخصیتی به یادماندنی بسازد.

ریک فلگ (Rick Flag)

تیم ضدقهرمانان برای اولین بار ریک فلگ را در زندان ملاقات می‌کنند و او برایشان درباره ماموریت مهمی که دارند می‌گوید. ریک فرمانده‌ای با استقامت و وظیفه‌شناس است که به رغم وظیفه دشوار نظارت بر تیمی از ضدقهرمانان، تلاش می‌کند نظم و هدفمندی را در میان این گروه آشوب‌طلب حفظ کند.

او به عنوان یک سرباز نخبه که همواره در خط مقدم خطر قرار دارد، شخصیتی بسیار جدی و صبور است که به اصول خود پایبند است. با این حال، هر چند که وظیفه‌اش حفظ کنترل بر اعضای تیم است، اغلب در مواجهه با طبیعت هرج ‌و مرج‌ طلبانه آنان ناتوان می‌ماند. قدرت ایستادگی و عزم راسخ او در انجام کار درست مثال زدنی است، به طوری که می‌تواند در مقابل مافوق‌های خود نیز بایستد.

تاکو یاشیرو (Taku Yashiro) صداپیشگی این شخصیت را برعهده داشته است. از بین نقش‌هایی که یاشیرو تاکنون دوبله کرده می‎توان به کوچی شیندو (Kōichi Shindō) در انیمه هوریمیا، بزرگسالی گوگو در انیمه به تو ای ابدی، ولکان جوزف (Vulcan Joseph) در انیمه نیروی آتش و ریوجی ماساکا (Ryūji Maesaka) در انیمه بازی داروین اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

کینگ شارک (King Shark)

این شخصیت که شبیه به کوسه‌ای انسان‌نما است، ترکیبی از بی‌گناهی کودکانه و نیروی بی‌رحم است که به شکلی جالب و متفاوت در این دنیا حضور دارد. کینگ شارک با نام نانائوئه نیز شناخته می‌شود با IQ پایین خود و تمرکز شدید بر نیازهای ابتدایی مانند غذا، باعث می‌شود که در دنیای ایسکای بیشتر به عنوان موجودی بامزه و خنده‌دار شناخته شود تا یک تهدید واقعی!

با این حال، نباید قدرت و مهارت‌های فیزیکی او را دست کم گرفت. King Shark با دندان‌های تیز و جثه عظیمش، می‌تواند هر دشمنی را به راحتی ببلعد. او بیشتر اوقات احساس گرسنگی کرده و بدون هیچ تردیدی هر انسانی، اعم از دوست و دشمن، را یک لقمه چپ می‌کند.

سوبارو ساموئل بارتچ (Subaru Samuel Bartsch) صداپیشه آلمانی-ژاپنی این شخصیت را به شکلی ماهرانه دوبله کرده است. او بیشتر به دلیل دوبله تاکشی گودا (Takeshi Goda) در انیمه دورایمون، ریوما تراساکا (Ryōma Terasaka) در انیمه کلاس ادمکشی و آئوی تودو (Aoi Todo) در انیمه جوجوتسو کایسن شناخته شده است.

جوکر (The Joker)

جوکر که همیشه به عنوان شاهزاده جنایت در گاتهام شناخته می‌شود، در این انیمه نیز با همان جنون و بی‌رحمی خاص خود حضور دارد، اما این بار در دنیایی جادویی و پر از هیولاهای ایسکای. یکی از صحنه‌های برجسته انیمه، لحظه‌ای است که جوکر با استفاده از یک پیانو که به داشبورد ماشینش متصل است، یک تعقیب و گریز دیوانه‌وار را در خیابان‌های گاتهام به راه می‌اندازد. جوکر با چشم‌های درخشان و لبخندی دیوانه‌وار که در انیمیشن به تصویر کشیده شده، حتی زمانی که در حال خندیدن است، ترس و وحشت را القا می‌کند.

این تصویرسازی بی‌نقص از جوکر با صداپیشگی یوئیچیرو یومهارا (Yūichirō Umehara) جذاب‌تر شده است. صدای گرم و جذاب یومهارا توانسته شخصیت جوکر با بهتر به تصویر بکشد. از دیگر نقش‌هایی که یومه‌هارا دوبله کرده می‌توان به مارس (Mars) در انیمه شبدر سیاه، گورو (Goro) در انیمه دارلینگ در فرانیکس، جو توگامه (Jō Togame) در انیمه ویند بریکر، زیکفرید کیریچس (Siegfried Kircheis) در انیمه افسانه قهرمانان کهکشانی و یوسه شیروساکی (Yūsei Shirosaki) در انیمه رئیس جدید من خیلی باحاله اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

فایون (Fione)

فایون که دختر ملکه‌ آلدارا است، از همان ابتدا به عنوان دختری خجالتی و محتاط معرفی می‌شود که علی‌رغم عشق و علاقه‌ای که به مردمش دارد، در ابراز عقاید خود و مخالفت با دستورات مادرش ناتوان است. با این حال، در طول داستان تحت تاثیر شخصیت‌های قوی‌تری مانند هارلی کوئین قرار می‌گیرد و به کلی تغییر می‌کند. او شباهت بی‌نظیری به هارلی کویین دارد که در طول داستان باعث ایجاد کنجکاوی‌ها و نظریات مختلفی در میان مخاطبان شده است.

رینا اودا (Reina Ueda) صداپیشه این شخصیت است. اودا بیشتر به دلیل دوبله شخصیت میو سایموری (Miyo Saimori) در انیمه کیوکا کودو شناخته می‌شود. از دیگر نقش‌های او می‌توان سونیا در انیمه جاسوس x خانواده، ماریا میزوسه (Maria Mizuse) در انیمه توموداچی گیم، رزه در انیمه مرد اره ای، چا ها این (Cha Hae-in) در انیمه سولو لولینگ و منیناس مک آلون (Meninas McAllon) در انیمه بلیچ، را نام برد.

آماندا واکر (Amanda Waller)

آماندا یک شخصیت بی‌رحم و مقتدر است که کنترل کاملی بر تیم ضدقهرمانان خود دارد. او به عنوان بنیان‌گذار اصلی تیم Suicide Squad و رئیس A.R.G.U.S.، وظیفه هدایت و نظارت بر مأموریت‌های این تیم را بر عهده دارد. واکر با تصمیم‌های قاطع و بدون احساساتش، همیشه آماده است تا جان اعضای تیم را برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر قربانی کند.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه Suicide Squad Isekai

انیمه Suicide Squad Isekai با همکاری استودیو مشهور WIT Studio، که قبلا با آثار برجسته‌ای مانند Attack on Titan و Vinland Saga شناخته شده است، تولید شده است. این انیمه در سال 2024 منتشر شد و شامل ده قسمت است که هر قسمت تقریبا 24 دقیقه طول دارد. پخش این انیمه از 15 تیر 1403 (5 جولای 2024) آغاز شده است. تیم تولید این انیمه به کارگردانی اری اوسادا هدایت شده و فیلمنامه توسط تاپی ناگاتسوکی و ایجی اوماهارا نوشته شده است، که هر دو پیشتر در پروژه‌های موفقی همکاری داشته‌اند.

این انیمه با ترکیب المان‌های اکشن، فانتزی و طنز، توانسته است مخاطبان را به دنیایی جدید و هیجان‌انگیز ببرد. مضامین اصلی داستان حول محور بقا، وفاداری و انتخاب‌های اخلاقی پیچیده می‌چرخد و این ترکیب باعث شده تا تماشاگران به عمق بیشتری در شخصیت‌ها و روابط آن‌ها پی ببرند. یکی از جذاب‌ترین حقایق درباره این انیمه، استفاده از کاراکترهای معروف دی‌سی در دنیایی کاملا متفاوت و جدید است که امکان تجربه‌ای تازه از این شخصیت‌ها را فراهم می‌کند.

بسیاری از نکات برجسته‌ انیمه Suicide Squad Isekai از تلاش‌های استودیو برای به تصویر کشیدن انیمه و سبک خاص این ژانر نشات می‌گیرند. با این حال، یکی از لحظاتی که به تنهایی شایسته‌ی تحسین است، در اولین قسمت انیمه‌ی DC رخ می‌دهد؛ جوکر و هارلی کویین در حال فرار جنون‌آمیز از گاتهام هستند. این صحنه شاید به نظر آشنا بیاید، اما خودرو فرارشان چیزی متفاوت است.

در این صحنه، خودروی اسپرت جوکر با نواختن دیوانه‌وار کلیدهای یک پیانو که در داشبورد نصب شده است، هدایت می‌شود. این کاربرد عجیب و غریب پیانو که به شکل دیوانه‌وارانه‌ای به شخصیت جوکر می‌نشیند، در کنار موسیقی پراسترس و عملکرد غیرعادی‌اش، به اوج انیمه می‌رسد. این خودرو به‌خوبی تعادل بی‌نظیر بین استفاده از مدیوم انیمه برای بازنمایی تازه و خلاقانه‌ی شخصیت‌های کمیک بوکی را به نمایش می‌گذارد، بدون اینکه دقت در به تصویر کشیدن آن‌ها را فدا کند.

نظر مخاطبان درباره Suicide Squad Isekai به طور کلی مثبت بوده است، اگرچه برخی انتقادات نیز مطرح شده است. بسیاری از تماشاگران از کیفیت بالای انیمیشن و شخصیت‌پردازی دقیق آن تمجید کرده‌اند و به ویژه به ترکیب منحصر به فرد داستان با المان‌های ایسکای اشاره کرده‌اند.

اما در عین حال، برخی از منتقدان معتقدند که گاهی اوقات داستان بیش از حد به کلیشه‌های این ژانر تکیه می‌کند و پیشرفت آن کمی کند است. در مجموع، این انیمه توانسته است طرفداران بسیاری را جذب کند و بحث‌های زیادی را در میان جامعه انیمه‌دوستان به وجود آورد. با این حال، حتی انتقادهایی که درباره ضعف داستان و انگیزه‌های مبهم شخصیت‌ها وجود دارد، نمی‌توانند در برابر انرژی پرشور و عمل بی‌وقفه‌ در هر قسمت انیمه جوخه انتحاری ایسکای، دوام بیاورند.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه جوخه انتحاری ایسکای

انیمه جوخه انتحاری خودکشی نمرات مختلفی را در سایت‌های نظرسنجی دریافت کرده که هر کدام از آن‌ها بازخورد کاربران و نظر آن‌ها را درباره این اثر بیان می‌کنند. انیمه جوخه خودکشی ایسکای در سایت مای انیمه لیست نمره 6.6 و در سایت imdb نمره 6.5 را از آن خود کرده است. قبل از قضاوت درباره یک اثر باید گفت که نمراتی که در سایت‌ها به یک اثر داده می‌‌شود نمی‌تواند آن را تعریف کرده و میزان جذابیتش را نشان دهد. پس سعی کنید خودتان انیمه را تماشا کرده و درباره آن نظر دهید.

کلام آخر

انیمه جوخه انتحاری ایسکای یکی از آثار زیبا و خلاقانه دنیای انیمه است که توانسته با تلفیق دو دنیای مختلف اثری جدید و حیرت انگیز خلق کند. انیمه Suicide Squad Isekai تجربه‌ای شگفت انگیز برای شما فراهم می‌کند که ممکن است در کمتر اثری ببینید. نظر شما درباره این انیمه چیست؟ فکر می‌کنید عاقبت خلافکاران حرفه‌ای ما چه می‌شود؟

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل