فرزندان نامشروع تارگرین ها در «خاندان اژدها» متعلق به چه کسانی هستند؟

فرزندان نامشروع تارگرین ها در «خاندان اژدها» متعلق به چه کسانی هستند؟

تعداد زیادی حرامزاده های تارگرینی حتی رینیرا را نیز شوکه کرد، بعد از اینکه این افراد درخواست او برای رام کردن اژدهایان در قسمت هفتم فصل دوم House of the Dragon، را لبیک گفته و بسیاری از نوادگان ناشناخته خاندان تارگرین از سایه بیرون آمدند.

مفهوم حرامزاده‌های تارگرین بخش بزرگی از نبرد خاندان اژدها برای بدست آوردن تاج و تخت آهنین است، در حالی که سه فرزند ملکه رینیرا تارگرین نیز در واقع حرامزاده‌هایی هستند که سر هاروین استرانگ پدر آن هاست و نه شوهر اولش، لینور ولاریون.

در حالی که پسران حرامزاده رینیرا به عنوان فرزندانی مشروع بزرگ شده اند، اما این موضوع در مورد اکثریت قریب به اتفاق فرزندان نامشروع خاندان تارگرین صدق نمی کند.

پس از اعلان رینیرا، انبوهی از مردان و زنان مو نقره‌ای به دراگون‌استون می‌رسند و تلاش می‌کنند تا اژدهایان بی سوار را تصاحب کنند، جایی که هیو همر حرامزاده در نهایت،‌ورمیثور و اولف نیز سیلوروینگ را به کنترل خود در می آورند.

تعداد زیاد “دانه های اژدها” که به این فراخوان پاسخ می دهند بسیار تکان دهنده است. اگرچه شایعات مربوط به حرامزاده ها در کینگز لندینگ در فصل اول نیز مورد بحث قرار گرفت، جایی که یک حرامزاده جوان با موهای نقره ای از فرزندان شاه ایگان دوم به نمایش گذاشته می شود، اپیزود Sowing در فصل دوم فاش می کند که تعداد آنها بسیار بیشتر از حد انتظار است.

علیرغم اینکه تعداد کمی از تارگرین‌های بلندپایه در جدول زمانی خاندان اژدها باقی مانده‌اند، توضیح منطقی برای اینکه چرا آنها همچنان حرامزاده‌های زیادی در کینگز لندینگ دارند، وجود دارد.

پادشاه جهریس تارگرین اول ۱۳ فرزند داشت که برخی از آنها فرزندانی نامشروع داشتند

بسیاری از حرامزاده های تارگرینی در کینگز لندینگ احتمالاً از نسل پادشاه جهریس هستند

به نظر می رسد که بسیاری از حرامزاده های زنده تارگرینی در کینگز لندینگ از نوادگان پادشاه جهریس تارگرین اول و ملکه آلیسان تارگرین هستند که در طول سلطنت شان در کینگز لندینگ صاحب ۱۳ فرزند شدند. با این حال، تنها حدود نیمی از آنها تا سنی زنده ماندند که می توانستند بچه دار شوند، و دو نفر از آنها نیز هنگام پیوستن به دین جدید و سیتادل نذر تجرد کردند. با این حال، منطقی است که فرزندان جهریس، ایمون (پدر رینیس تارگرین)، بیلون (پدر دیمون و ویسریس)، و سارا تارگرین چندین حرامزاده داشته باشند.

همچنین این احتمال وجود دارد که خود پادشاه جهریس چند حرامزاده در کینگز لندینگ داشته باشد. در حالی که جهریس به شدت به خواهر-همسرش آلیسان ارادت داشت، همیشه این احتمال وجود دارد که پادشاه در دوران جدایی از همسرش به خاطر سفر یا امور پادشاهی، به روسپی خانه ها رفته باشد. اگر چنین شده باشد، جهریس نیز می‌تواند پدر برخی از حرامزاده‌ها در کینگز لندینگ باشد، و فرزندان و نوه های حرامزاده اش نیز در افزایش تعداد حرامزاده های با دودمان تارگرین که در خاندان اژدها به دراگون استون آمدند، سهم داشته باشند.

حرامزاده های تارگرینی در خاندان اژدها و کتاب آتش و خون  
فرزند والدین تارگرینی (ادعایی یا ثابت شده)
جسریس ولاریون رینیرا تارگرین
لوسریس ولاریون رینیرا تارگرین
جافری ولاریون رینیرا تارگرین
هیو همر سارا تارگرین
اولف بیلون تارگرین
گیمون پالهیر ایگان تارگرین دوم

اگرچه ممکن است هرگز تایید نشود، اما این احتمال وجود دارد که ویسریس و دیمون بچه‌های حرام‌زاده‌ای داشته باشند که از آنها اطلاعی ندارند. پس از اینکه دیمون در فصل اول خاندان اژدها رینیرا را در یک فاحشه خانه اغوا می کند، دیمون و ویسریس در مورد اینکه چگونه در نوجوانی به فاحشه خانه ها می رفتند با هم صحبت می کنند.

همانطور که دیمون به آن می گوید، احتمال زیادی وجود دارد که هر یک از آنها در کینگز لندینگ فرزندان حرامزاده ای داشته باشند که آنقدر بالغ شده اند که بتوانند اژدهایانی برای خود داشته باشند:

«زمانی که ما در سن رینیرا بودیم، به بیشتر فاحشه خانه های خیابان ابریشم سر زدیم.»

کدام تارگرین ها در دوران رقص اژدهایان دارای حرامزاده هایی زنده هستند؟

تعداد معدودی از تارگرین های خاندان اژدها دارای بچه های حرامزاده هستند

تارگرین‌های زیادی در خاندان سلطنتی وجود دارند که می‌توانند فرزندان و نوه‌های نامشروع زنده در کینگز لندینگ داشته باشند، اما تنها تعداد اندکی از آن ها دارای فرزندان نامشروع تایید شده یا احتمالی هستند که در دوران روایت سریال خاندان اژدها زنده هستند.

اگر داستان هایی که اولف در کینگز لندینگ تعریف می کند صحت داشته باشد، پس او پسر حرامزاده بیلون تارگرین، پدر دیمون و ویسریس است. در حالی که توصیفات کتاب از بیلون که او را بسیار به مادر ویسریس و دیمون، آلیسا تارگرین متعهد و علاقمند نشان داده است، از اعتبار این ادعاها می کاهد، بیلون هنوز می‌توانست در نوجوانی قبل از رسیدن به سن ازدواج، به فاحشه خانه های شهر رفته باشد.

اگر اولف پسر بیلون باشد، پس به احتمال زیاد بیلون تارگرین حداقل چند فرزند نامشروع دیگر در کینگز لندینگ دارد. همچنین گفته می شود که مادر هیو همر، سارا تارگرین، دختر پادشاه جهریس و ملکه آلیسان است. رفتارهای سرکشانه و و بی بندوباری سارا منجر به فرستادن او به صومعه دینداران شد، اما او از آنجا فرار کرده، به لیس گریخت و در یک فاحشه خانه مشغول به کار شد. کتاب آتش و خون فاش می کند که سارا چندین پسر حرامزاده دارد، بنابراین هیو احتمالاً تنها فرزند نامشروع او نیست که در اپیزود هفتم فصل دوم خاندان اژدها به دراگون استون می رود.

پادشاه ایگان تارگرین دوم نیز حرامزاده هایی در کینگز لندینگ دارد، اما آنها برای رفتن به دراگون استون و تلاش برای رام کردن یک اژدها بسیار جوان هستند. این موضوع شامل پسران نامشروع رینیرا، جسریس، لوسریس، و جافری نمی شود.

حرامزاده های تارگرینی پس از رقص اژدهایان، تهدیدی بزرگتر برای قدرت خاندان ایجاد می کنند

شورش های بلکفایرها برای یک قرن بعد از رقص اژهایان سلطنت خاندان تارگرین را تهدید می کند

با مخالفت جسریس با طرح “دانه های اژدها”ی رینیرا، او نگرانی های خود را چنین مطرح می کند که یکی از آنها ممکن است بعدها خود را پادشاه بنامد، به خصوص اگر اژدها داشته باشد. در حالی که این نگرانی در خاندان اژدها موجه است، زیرا ماجراهای کتاب آتش و خون فاش می کند که یک “دانه اژدها” دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که جسریس پیش‌بینی کرده بود، تارگرین‌ها پس از خاندان اژدها در قدرت باقی می‌مانند. با این حال، حرامزاده های تارگرینی بیشتری هستند که پس از رقص اژدهایان تلاش می کنند تا ادعای خود را برای تاج و تخت آهنین را مطرح کننده، به ویژه در شورش های خونین بلکفایر.

اولین شورش بلکفایر در زمان پادشاهی دیرون تارگرین دوم، نوه ملکه رینیرا تارگرین (از طریق پسرش ویسریس) رخ می دهد، زیرا برادر ناتنی حرامزاده اش دیمون بلکفایر تلاش می کند تا تاج و تخت آهنین را پس از پدرشان به دست آورد. دیمون توسط پادشاه ایگان تارگرین ششم قبل از مرگش مشروعیت داده شده بود و ادعای او مورد حمایت چندین خاندان اشرافی در وستروس قرار گرفت. در حالی که تارگرین ها در این شورش ها پیروز شدند، در کل چهار شورش بلکفایر در تاریخ وستروس وجود داشت تا اینکه خط نژادی آنها حدوداً ۴۰ سال قبل از خط زمانی سریال بازی تاج و تخت پایان یافت.

منبع: روزیاتو

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل