روش های ساخت دکمه شیشه ای برای پست های تلگرام

روش های ساخت دکمه شیشه ای برای پست های تلگرام

یکی از بهترین و موثرترین راهکارها برای زیباتر جلوه دادن پست‌های تلگرامی در داخل کانال‌ها و گروه‌ها استفاده از دکمه‌های شیشه‌ای است. برای ساختن دکمه‌های شیشه‌ای روش‌های بسیاری وجود دارد، اما تمامی این روش ها مناسب نبوده و ممکن زمان‌بر باشند. در این مقاله از مجله پلازا تصمیم داریم چند مورد از سریع‌ترین و بهترین راهکارها را برای ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام را معرفی کنیم.

فهرست مطالب

منظور از دکمه شیشه ای تلگرام چیست؟

دکمه‌های شیشه ای یا همان glass bottons یکی از ویژگی‌های جالب در تلگرام هستند که در شمار زیادی از گروه‌های و کانال‌های تلگرامی معتبر دیده می‌شوند. هدف از به کارگیری این دکمه‌ها علاوه بر زیباسازی ظاهر پست‌ها و مطالب انتشاری، دسترسی سریع کاربران به محتواهای جدید است.

روش ساخت ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام

بهترین راهکار برای ساخت دکمه شیشه ای تلگرام

در حال حاضر راهکارهای متنوعی برای انجام این کار از جمله استفاده از برخی برنامه‌های کدنویسی وجود دارد، اما برای این راهکارها نیاز به تخصص خاص در برنامه نویسی است. به همین دلیل قصد داریم ساده‌ترین راهکارهای موجود برای ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام را معرفی کنیم. برخی از ربات‌های آماده در داخل تلگرام بهترین گزینه برای ساخت دکمه‌های شیشه‌ای هستند. برای کار با این ربات‌ها نیازی به داشتن دانش و اطلاعات خاصی نبوده و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید در کمترین زمان دکمه‌های شیشه‌ای مختلفی برای هر پست تلگرامی خود بسازید!

همچنین بخوانید :

ربات SMARTBOTSLAND: یکی از بهترین ربات‌ها برای ساخت دکمه شیشه ای

ربات‌های معتبر و تایید شده در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین راهکار برای ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام هستند. برای ساخت این دکمه‌های شیشه‌ای و خطی کافی است تا در ربات SMARTBOTLANDS ثبت نام کرده و دکمه START را وارد کنید.

این ربات می‌تواند انواع مختلفی از دکمه‌های شیشه‌ای را ایجاد کنید. برای این کار ابتدا باید فیلم آموزشی که در داخل ربات وجود دارد را تماشا کنید. پس از تماشای محتوای آموزشی، یک دوره ۷ روزه رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این دوره شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان از کلیه خدمات ربات استفاده کنید.

مراحل ساخت دکمه شیشه ای در ربات SMARTBOTSLAND

ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام توسط این ربات بسیار ساده و راحت است. با کلیک بر روی دکمه EDIT که در کنار دکمه START قرار گرفته، یک پنجره جدید برای شما باز خواهد شد. در این پنجره گزینه‌های زیر وجود دارند:

  • نوع محتوا
  • پیوند داخلی یا همان لینک
  • نوع صفحه کلید
  • دکمه لینک
  • دکمه اشتراک گذاری
  • نظر سنجی
  • نمایش محتوا
  • برنامه وب

توجه: پیشنهاد می‌کنیم تنها روی محتوا کلیک کرده و آن را تغییر دهید. مابقی گزینه‌ها به صورت پیش فرض تنظیم شده و نیازی به تغییر ثانویه ندارند.

بهترین ربات‌های ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام

علاوه بر ربات معرفی شده در مطالب بالا، ربات‌های معتبر دیگری هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در عرض چند ثانیه دکمه‌های شیشه‌ای را بسازید.

  • ربات InlineButtonBot
  • ربات BOTFATHER
همچنین بخوانید :

روش‌های ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام بدون ربات

برای ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام از پایتون هم می‌توانید استفاده کنید. اما لازمه این کار داشتن دانش کد نویسی است. در کل استفاده از این روش‌های بدون ربات برای ساخت دکمه شیشه‌ای را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ چراکه علاوه بر زمان‌بر بودن می‌توانند بسیار انرژی بر هم باشند! از طرفی ربات‌هایی که در بالا معرفی کردیم، هر کدام به نوبه خود امکانات خاصی داشته و در سریع‌ترین زمان انواع دکمه شیشه‌ای را برای شما می‌سازند.

کلام آخر

در این مطلب، سعی کردیم ۳ مورد از بهترین ربات‌های ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام را معرفی کنیم. برای استفاده از خدمات این ربات‌ها بایستی ابتدا در پنل آن‌ها ثبت نام کرده و بعد از اتمام عضویت می‌توانید به صورت دوره‌ای مشخص از امکانات موجود به صورت رایگان بهره ببرید.

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل