چگونه iOS 18 نسخه بتا را بر روی آیفون و آیپد نصب کنیم؟

چگونه iOS 18 نسخه بتا را بر روی آیفون و آیپد نصب کنیم؟

با تایید خبر عرضه نسخه جدیدی از پلتفرم ای او اس، کاربران بسیاری در انتظار نصب iOS 18 بتا هستند. در این مقاله آموزشی از سایت پلازا، تصمیم داریم شما را با نحوه نصب این نسخه از پلتفرم آشنا کنیم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

کاربرانی که گوشی‌های آیفون در اختیار دارند بی‌صبرانه منتظرند تا نحوه نصب سیستم‌عامل iOS 18 را یاد بگیرند. این نسل از سیستم عامل دارای ویژگی‌های بیشتر و بهتری نسبت به سیستم‌عامل iOS 17 بوده است که می‌توان این اطمینان را به کاربران داد که شرکت Apple در این زمینه بیهوده به سراغ ساخت این نسخه از iOS نرفته است. به هر حال اگر تصمیم دارید با نحوه نصب و اجرای بدون مشکل این موضوع آشنا شوید کافیست که این نوشته را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

نصب iOS 18 بتا

بدنیست بدانید نسخه اخیر Public Beta که از سوی اپل منتشر شده در مواقع نصب نیازی به انجام کارهای پیچیده ندارد و کاربران در مدت زمان کوتاهی می‌توانند نسخه جدید IOS را نصب کنند. دقت داشته باشید پیش از نصب iOS 18 نسخه بتا پیشنهاد می‌شود که یک پشتیبان از آیفون تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آنها را بازیابی و سپس از آنها استفاده نمایید. در ادامه این نوشته با ما جهت روش انجام این موضوع همراه باشید.

چگونه iOS 18 نسخه بتا را بر روی آیفون و آیپد نصب کنیم؟

چگونه بتای جدید آیفون را نصب کنیم؟

در حال حاضر نسخه بتای iOS 18 برای دانلود و نصب عموم در دسترس نیست، اما اگر شما یک توسعه‌دهنده هستید و یا از برنامه‌های بتای iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید به کمک این آموزش از این بتا استفاده نمایید. با نصب این عنوان می‌توانید دسترسی به ویژگی‌های جدید و بهبودهای عملکردی این سیستم عامل را در اختیار داشته باشید. اما باید توجه داشت که این نسخه هنوز در مرحله توسعه و تست قرار دارد و ممکن است با مشکلات و باگ‌ها مواجه شوید.

  • از طریق سایت Developer Apple به عنوان یک توسعه‌دهنده ثبت‌نام کنید و از طریق آن بتای iOS 18 را دانلود کنید.
  • یک نسخه پشتیبان از دستگاه تهیه نمایید تا از داده‌ها و اطلاعات مهم خود بکاپ داشته باشید تا در صورت بروز مشکلات ناخواسته، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.
  • در iPhone یا iPad خود به تنظیمات بروید.
  • روی Apple ID خود در بالا ضربه بزنید.
  • iCloud را انتخاب کنید.
  • روی iCloud Backup ضربه بزنید.
  • اگر iCloud Backup از قبل فعال نشده است، آن را روشن کنید.
  • روی Back Up Now ضربه بزنید تا فرآیند پشتیبان‌گیری شروع شود.
  • قبل از ادامه مطمئن شوید که پشتیبان‌گیری با موفقیت کامل شده است.
همچنین بخوانید :

هنگامی که با موفقیت از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کردید، در صورت تمایل می‌توانید به آپدیت بتای iOS 18 ادامه دهید. اگر در طول فرآیند به‌روزرسانی با مشکلی مواجه شدید، همیشه می‌توانید دستگاه خود را به نسخه پشتیبان قبلی که ایجاد کرده‌اید بازیابی کنید.

  • پس از دانلود فایل بتا، آن را به دستگاه‌تان منتقل کرده و به تنظیمات > عمومی > بروزرسانی نرم‌افزار بروید و فایل بتا را نصب کرده و دستورالعمل‌های نصب را دنبال کنید.
  • پس از نصب iOS 18 بتا، مطمئن شوید که به یک شبکه وای‌فای متصل شده‌اید و از برنامه‌ها و قابلیت‌های جدید آن استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که نسخه‌های بتای iOS ممکن است دارای باگ‌ها و مشکلات ناخواسته باشند، بنابراین برای استفاده روزمره از دستگاه خود بهتر است منتظر انتشار نسخه‌های پایدار و رسمی برای عموم باشید.

در اینجا برخی از تغییرات و ویژگی‌های کلیدی iOS 18 آورده شده است:

  • سفارشی‌سازی صفحه اصلی: iOS 18 به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه اصلی خود را با ویجت‌ها، نمادهای برنامه و تصاویر پس زمینه سفارشی کنند و به آنها کنترل بیشتری بر ظاهر دستگاه خود می‌دهد.
  • مرکز کنترل: مرکز کنترل جدید در iOS 18 مجدداً طراحی شده است تا دسترسی کاربران به تنظیمات و ویژگی‌های رایج مانند Wi-Fi، بلوتوث و روشنایی صفحه را آسان‌تر کند.
  • مدیریت رمز عبور: iOS 18 یک برنامه مدیریت رمز عبور داخلی جدید را معرفی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد رمزهای عبور را به صورت ایمن ذخیره و تکمیل کنند.
  • برنامه عکس‌های بازسازی‌شده: برنامه Photos در iOS 18 با ابزارها و ویژگی‌های ویرایش جدید به‌روزرسانی شده است و بهبود عکس‌ها و ویدیوهای خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.
  • پیام‌ها، نامه‌ها و بهبود سافاری: iOS 18 شامل به‌روزرسانی‌هایی برای برنامه‌های پیام‌ها، ایمیل و سافاری با ویژگی‌های جدید مانند بهبود عملکرد جستجو، گزینه‌های حفظ حریم خصوصی پیشرفته، و تجربه مرور مجدد طراحی‌شده است.
همچنین بخوانید :

به طور کلی، iOS 18 تجربه شخصی و کاربرپسندتری را برای کاربران آیفون ارائه می‌کند و آن را به بهترین نسخه iOS تاکنون تبدیل کرده است. در ادامه باما همراه باشید و نظرات خود را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

آموزش نصب iOS 18 بتا به پایان رسید که در این زمینه به نکات و اطلاعات خوبی که مربوط به بتای جدید IOS هستند نیز اشاره شد. حال شما عزیزان در ادامه این نوشته می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را برایمان ارسال کنید و اگر در این زمینه نقد یا نظری نسبت به مقاله داشتید، کافیست که آن را برایمان ارسال کنید. بدون تردید پیشنهادات شما در افزایش سطح کیفی مقالات سایت تاثیرگذار خواهد بود.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل