سریال و انمیشن

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ملکۀ زیبایی «لی بو یونگ»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ملکۀ زیبایی «لی بو یونگ»

فرادید| صنعت سرگرمی کره جنوبی همچنان بعد از نزدیک به دو دهه به رشد خود از لحاظ محبوبیت بین‌المللی ادامه می‌دهد و لی بو یونگ یکی از ستارگان پرشماری است که بدون تردید در این محبوبیت فزاینده نقش داشته‌اند.

به گزارش فرادید؛ لی بو یونگ که در حال حاضر 45 سال دارد، در ابتدا آرزو داشت که مجری اخبار شود اما وقتی در سال 2000 توانست عنوان ملکه زیبایی کره را از آن خود کند، مسیرش به سمت بازیگری تغییر کرد. او حالا فهرست پرشماری از سریال‌های موفق و پرمخاطب را در کارنامۀ خود دارد.

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان لی بو یونگ را ملاحظه می‌کنید.

1. صدات رو می‌شنوم (2013)

صدایت

لی بو یونگ در این سریال نقش جانگ هی سانگ را بازی می‌کند؛ یک وکیل مدافع عمومی که همراه با پارک سو ها، نوجوانی که توانایی خواندن ذهن‌ها را دارد، و یک وکیل دیگر به اسم چاوون وو متحد می‌شود تا برای عدالت در دادگاه مبارزه کنند و پرونده‌های دشوار را به نتیجه برسانند. رابطه آنها با برملا شدن رازهای گذشته و چالش‌های غیرمنتظره آزمایش می‌شود، اما آنها متحد می‌مانند تا با بی‌عدالتی مبارزه کنند.

2. زمزمه (2017)

زمزمه

در این سریال لی بو یونگ نقش شین یونگ جو را بازی می‌کند؛ یک کارآگاه سخت‌کوش که برای افشای فساد گسترده در یک شرکت بزرگ به صورت مخفی وارد آنجا می‌شود. او همزمان با لی دونگ جون، یک قاضی عدالت‌جو، همکاری می‌کند تا فساد شرکت را بر ملا کنند. آنها در تلاش‌های خود با موانع و خطرات بزرگی مواجه می‌شوند.

3. مادر (2018)

مادر

این سریال داستان سو جین (با بازی لی بو یومگ) را روایت می‌کند؛ یک معلم مدرسه که متوجه می‌شود یکی از دانش‌آموزانش قربانی خشونت شده است. در میانه آشفتگی‌های احساسی و درگیری درونی، سو جین مصمم است از دانش‌آموز خود محافظت کند. اما راه تبدیل شدن به یک مادرِ جایگزین چالش‌های غیرمنتظره‌ای به همراه دارد و سو جین را مجبور می‌کند با عواقب اقدامات شتاب‌زده‌اش روبرو شود. در این داستان دلگرم‌کننده و فداکارانه، هر دوی آنها درباره قدرت عشق می‌آموزند.

4. وقتی عشق من شکوفا می‌شود (2020)

وقتی عشق

یئون جی سو (با بازی لی بو یونگ) و هان جائه هیون در دوران دانشجویی عاشق یکدیگر می‌شوند اما سرنوشت مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند. اکنون بیش از بیست سال گذشته و در چهل سالگی، آنها زندگی‌های متفاوتی را تجربه کرده‌اند. جی سو یک مادر مجرد و سخت‌کوش است، در حالی که جائه هیون یک تاجر موفق است. هنگامی که سرنوشت دوباره آنها را به هم می‌رساند، آنها باید با گذشته پر از خاطرات و احساسات نهفته‌شان روبه‌رو شوند.

5. مال من (2021)

مال من

این سریال داستان دو زن قوی، سئو هی سو (با بازی لی بو یونگ) و جونگ سئو هیون را دنبال می‌کند. هی سو، بازیگر سابق، عروس یک خانوادۀ ثروتمند است در حالی که سئو هیون دختر همان خانواده است. هر دوی آنها باید در میانه فشارهای خانوادگی و تعصبات اجتماعی هویت مخصوص خود را پیدا کنند. با شجاعت و اراده، آنها برای یافتن خوشبختی واقعی در دنیای پر از انتظارات تلاش می‌کنند. این سریال نگاه جذابی به زندگی ثروتمندترین طبقات جامعۀ کره است.

6. آژانس (2023)

آژانس

در این سریال، داستان زنی به اسم گو آه-این (با بازی لی بو یونگ) روایت می‌شود که در یک آژانس تبلیغاتی استخدام می‌شود؛ او از پایین‌ترین مراتب شغلی شروع می‌کند و به عنوان اولین مدیر اجرایی زن در تیم شرکت به اوج می‌رسد. اما راه او برای رسیدن به موفقیت پر از چالش‌ها و حوادث پشت صحنه در صنعت تبلیغات است.

7. پنهان (2024)

هاید

در این سریال جدید و پرمخاطب، لی بو یونگ نقش نا مون یونگ را بازی می‌کند، یک بازپرس سابق که حالا به همراه شوهرش یک شرکت حقوقی را راه‌اندازی کرده است. اما زمانی که به طور ناگهانی و مرموزی شوهر نا مون یونگ ناپدید می‌شود، او باید با کمک همسایه‌ای به اسم ها یون جو و مرد مرموزی به اسم  دو جین وو، رازهای پشت‌پردۀ مربوط به ناپدید شدن همسرش را یکی یکی کشف کند. در این مسیر چالش‌ها و خطراتی نیز او را تهدید می‌کند.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا