سریال و انمیشن

«خون‌آشام شونگ شویی»؛ کمدی ترسناک هنگ‌کنگی با قهرمان هندی

«خون‌آشام شونگ شویی»؛ کمدی ترسناک هنگ‌کنگی با قهرمان هندی

فیلم تازه‌ای با عنوان «خون‌آشام شونگ شویی» ساخته شریوم گوش، در نمایشگاه بیست و دومین انجمن تامین مالی فیلم آسیا و هنگ‌کنگ (HAF)، به نمایش درمی‌آید. این فیلم که در شهر هنگ‌کنگ می‌گذرد، با داشتن قهرمانی از تبار هندی، یک ترکیب منحصر به فرد از ژانرهای کمدی و ترسناک را به نمایش می‌گذارد.

داستان فیلم بر روی شخصیت لوکش، یک جوان سی ساله که در خواب و بیداری زندگی می‌کند و منتظر است تا فروشگاه جواهرات خانوادگی را به ارث ببرد و پس از فروش آن به بریتانیا نقل مکان کند، متمرکز است. با بازنشستگی پدرش، لوکش مجبور است تا مسئولیت‌پذیری و پایبندی به ارزش‌های سنتی خانواده‌اش را نشان دهد و یا اینکه فروشگاه را به دست پسرعموی آزاردهنده‌اش ببازد. اما مشکل اینجاست که لوکش در حال تبدیل شدن به یک خون‌آشام تشنه به خون است.

سازندگان فیلم از جمله مایکل جی. ورنر، یک چهره برجسته در صنعت فیلم، و پیتر یام، تهیه‌کننده فیلم برنده سه جایزه گلدن هورس «سویی سانی ساید اف دی استریت» هستند. این پروژه با بودجه 1.2 میلیون دلاری پیش‌بینی شده و به زبان‌های انگلیسی، کانتونی و هندی ارائه می‌شود.

فیلم با پوشش دهی زندگی چالش‌برانگیز قهرمان خود در هنگ‌کنگ، به عنوان یک داستان بلوغ دیرهنگام که نه تنها تنوع فرهنگی هنگ‌کنگ را جشن می‌گیرد بلکه درباره گرفتن مسئولیت اعمال خود و فهمیدن معنای قربانی کردن برای دیگران نیز صحبت می‌کند، به نمایش گذاشته می‌شود.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا