سریال و انمیشن

حکم محکومیت هانا گوتیرز رید، مسئول اسلحه فیلم «Rust» در ۱۵ آوریل

حکم محکومیت هانا گوتیرز رید، مسئول اسلحه فیلم «Rust» در ۱۵ آوریل

هانا گوتیرز رید، مسئول تدارکات اسلحه فیلم «Rust» که به تازگی به جرم قتل غیرعمدی هالینا هاچینز، مدیر فیلمبرداری این فیلم محکوم شده است، قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل محکومیت خود را دریافت کند. این حکم پس از یک دادگاه دو هفته‌ای در سانتا فه، نیومکزیکو، که طی آن دادستان‌ها ادعا کردند که بی‌دقتی او منجر به شکست‌هایی «شگفت‌انگیز» در ایمنی شده است، صادر شده است.

گوتیرز رید مسئولیت اسلحه‌های موجود در صحنه را بر عهده داشت و به طور تصادفی یک گلوله زنده را درون رولور قدیمی کلت متعلق به آلک بالدوین قرار داد که باعث شلیک، کشته شدن هاچینز و زخمی شدن جوئل سوزا، کارگردان فیلم، شد. بالدوین، که انکار کرده است ماشه را کشیده باشد، خود در ژوئیه برای قتل غیرعمدی محاکمه می‌شود. قاضی مری مارلو سامر، گوتیرز رید را پس از صدور حکم به حبس انداخت، با توجه به جدی بودن موقعیت. هیئت منصفه او را از اتهام جداگانه تغییر شواهد مبرا دانست که می‌توانست ۱۸ ماه دیگر به زمان محکومیتش اضافه کند.

در مصاحبه‌ای با کورت تی وی در هفته گذشته، کاری موریسی، دادستان ویژه، گفت که قبل از تصمیم‌گیری در مورد حکمی که باید درخواست کند، با خانواده‌های قربانیان مشورت خواهد کرد.

قبل از دادگاه، موریسی به گوتیرز رید رحمتی عرضه کرده بود اگر او به گناه خود اعتراف کند و مسئولیت آوردن گلوله‌های زنده به صحنه را بپذیرد. گوتیرز رید این پیشنهاد را رد کرد و وکلایش گفتند که او به چیزی که انجام نداده است اعتراف نخواهد کرد.

وکیل گوتیرز رید، جیسون بولز، گفته است که او حکم را تجدید نظر خواهد کرد.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا