سریال و انمیشن

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العادۀ «لی جی اون»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العادۀ «لی جی اون»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العادۀ «لی جی اون»


از کمدی و فانتزی تا درام‌های احساسی و حتی تراژیک؛ نگاهی به فهرست سریال‌هایی که لی جی-اون در آن‌ها ایفای نقش کرده نشان می‌دهد که او چه توانایی خارق‌العاده‌ای برای بازی در نقش‌ها و ژانرهای متنوع دارد.



کد خبر :
۱۹۶۱۷۵






بازدید :
۳۱۷۱۳

فرادید| لی جی-اون که با نام هنری «آی‌یو» (IU) نیز شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر 31 سالۀ کره‌ای است که در حال حاضر یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین ستارگان دنیای سرگرمی کره به حساب می‌آید.

به گزارش فرادید؛ آی یو تا کنون در چندین فیلم و سریال موفق کره‌ای حضور داشته و فهرست جوایزی که در جشنواره‌های مختلف دریافت کرده، از حیث تعداد واقعا خیره‌کننده است. در اینجا پنج مورد از موفق‌ترین سریال‌های کره‌ای را که آی‌یو در آن‌ها ایفای نقش کرده ملاحظه می‌کنید.

آجوشی من (My Mister)

آجوشی

این یکی از احساسی‌ترین درام‌های کره‌ای است که لی جی-اون معروف به آی‌یو در آن بازی می‌کند. این درام روان‌شناختی برای اولین بار در 21 مارس 2018 از شبکه tvN پخش شد. لی جی-اون یکی از نقش‌های اصلی سریال یعنی زنی به اسم لی جی-آن را بازی می‌کند. شخصیت او یک زن 21 ساله است که با سختی‌های زیادی در زندگی مواجه است. او با بدهی‌های سنگین مادرش دست و پنجه نرم می‌کند و همچنین تلاش می‌کند تا از مادربزرگش مراقبت کند.

عاشقان ماه (Moon Lovers)

عاشقان

این یک درام تاریخی-فانتزی-عاشقانه کره‌ای است که آی‌یو در آن نقش اصلی را بازی می‌کند. این درام کره‌ای اولین بار در 29 اوت 2016 از شبکه SBS پخش شد. علاوه بر لی جی-اون، لیست بازیگران اصلی سریال شامل لی جون-گی، کانگ ها-نول و نام جو-هیوک است. «عاشقان ماه» داستان جذاب زنی 25 ساله به نام گو ها-جین از قرن 21 را روایت می‌کند که در طول یک کسوف خورشیدی به دوران سلسله گوریو منتقل می‌شود.

هتل دل لونا (Hotel del Luna)

هتل

هتل دل لونا یکی دیگر از سریال‌های بسیار محبوب کره‌ای است که لی جی-اون در آن ایفای نقش کرده است. این سریال در 13 ژوئیه 2019 از شبکه tvN پخش شد و به پربیننده‌ترین سریال کره‌ای tvN در سال 2019 تبدیل شد. لی جی-اون در این سریال نقش جانگ مان-وول را بازی می‌کند؛ زنی غیرقابل پیش‌بینی و سرسخت که صاحب هتل دل لونا است. اما نکتۀ خاص این هتل این است که تنها به ارواح خدمات می‌دهد!

تهیه‌کنندگان (The Producers)

jidi

«تهیه‌کنندگان» یک درام کمدی معروف است که برای اولین بار در 15 مه 2015 از شبکه KBS2 پخش شد. این سریال داستان جالب و مفرح گروهی از کارکنان یک شبکۀ تلویزیونی را به تصویر می‌کشد؛ از درگیری‌ها و چالش‌های روزمره‌ای که دارند تا روابط عاطفی و مثلث‌های عشقی که آنجا شکل می‌گیرند. لی جی اون (آی‌یو) در این سریال نقش یک خوانندۀ محبوب به اسم سیندی را بازی می‌کند.

رویای بلند (Dream High)

رویا

یکی دیگر از سریال‌های محبوب کره‌ای که لی جی-اون IU در آن بازی می‌کند، «رویای بلند» است. این سریال اولین بار در 3 ژانویه 2011 از شبکه KBS2 پخش شد. در این سریال، لی جی-اون نقش یکی از شخصیت‌های اصلی سریال به اسم کیم پیل-سوک را بازی می‌کند؛ دانش‌آموزی که همیشه از دنبال کردن علاقه‌اش به موسیقی دلسرد می‌شود. این درام کره‌ای حول گروهی از شش دانش‌آموز یک دبیرستان موسیقی می‌چرخد که آرزوی تبدیل شدن به ستاره‌های دنیای کی-پاپ را دارند.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا