سریال و انمیشن

معرفی فیلم خجالت نکش ۲ + بررسی کامل آن

معرفی فیلم خجالت نکش ۲ + بررسی کامل آن

فیلم خجالت نکش ۲ از جمله جدیدترین فیلم‌های اکران شده در سال 1403 است که با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد‌‌. در این مقاله با معرفی کامل این فیلم کمدی همراه شما هستیم‌.

در سال 1396 فیلمی تحت عنوان خجالت نکش به کارگردانی و نویسندگی رضا مقصودی ساخته شد که مورد توجه زیادی قرار گرفت. این اثر یک فیلم کمدی جذاب با بازیگران معروف بود که قصه ساده و ملموسی داشت. حال پس از 7 سال شاهد اکران قسمت دوم این فیلم در سینماهای کشور هستیم.

خجالت نکش ۲: جدایی قنبر از صنم به کارگردانی و نویسندگی رضا مقصودی ساخته شده و افرا جورابلو نیز در نوشتن فیلمنامه به او کمک کرده است. این فیلم توسط فیلمیران توزیع شد و دنباله فیلم پیشین است. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی فیلم خجالت نکش ۲ همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم سینمایی خجالت نکش ۲

ژانر فیلم خجالت نکش ۲ کمدی و اجتماعی است. این سریال در سال 1402 تولید شد و در نهایت توانست در 16 خرداد 1403 اکران عمومی شود. مدت زمان این فیلم 95 دقیقه است.

داستان فیلم خجالت نکش ۲

در این بخش درباره داستان فیلم صحبت می‌کنیم. ابتدا بهتر است یک خلاصه از قسمت اول را به شما یادآور شویم و پس از آن درباره قسمت دوم صحبت کنیم.

داستان فیلم خجالت نکش

خلاصه فیلم خجالت نکش ۱: داستان حول محور زن و شوهری میانسال به نام صنم و قنبر است که با داشتن پسر و عروس و زندگی کردن در یک روستای کوچک، صاحب فرزند می‌شوند. صنم از موقعیت خود خجالت می‌‌کشد اما قنبر از موضوع پیش آمده ابایی ندارد. آنها به اصرار صنم فرزند خود را به دنیا می‌آورند اما بنا به دلایلی نوزاد به خانواده‌ای دیگر سپرده می‌شود…

همچنین بخوانید :

خلاصه فیلم خجالت نکش 2: داستان از آنجایی شروع می‌شود که مشکلات زندگی به این زوج فشار می‌آورد و قنبر در پی حل آنها با مشورت یک دکتر قلابی در مجازی تصمیم می‌گیرد به دلیل نحس بودن روز عقد او و صنم، از همسرش طلاق بگیرد‌. او باور دارد آنها باید در یک روز خوش یمن دیگر ازدواج کنند اما با فوت محضردار همه چیز به تعویق می‌افتد. در این میان هرکدام از آنها سعی دارند با بی‌تفاوت نشان دادن خودشان برای برگشت به زندگی، به نوعی طرف مقابل را آزار دهند.

بازیگران فیلم خجالت نکش ۲

تیم بازیگری این فیلم در قسمت دوم عوض شده است و به جز شخصیت‌های اصلی، تغییری اساسی در آن می‌بینیم‌. در ادامه با بیوگرافی شخصیت‌های اصلی همراه شما هستیم.

شبنم مقدمی در نقش صنم

بازیگران فیلم خجالت نکش ۲

شبنم مقدمی در 3 فروردین 1351 به دنیا آمد. این هنرپیسه بازیگری را از سال 1376 و فیلمی سینمایی به نام زخمی آغاز کرد و بعد از آن در مجموعه تلویزیونی گل‌های آفتابگردان ایفای نقش داشت. او در 1377 به رادیو ورود پیدا کرد و در برنامه‌هایی همچون خانه کاغذی، هفت شنبه، خط خطیم و هفت ترانه اجرا داشت. در این میان شبنم مقدمی مدتی کمتر مقابل دوربین حاضر شد تا اینکه با سریال هفت سنگ باری دیگر به صورت پررنگ در قاب تلویزیون ظاهر شد. سریال هیولا برتی این بازیگر شهرت زیادی به همزاه داشت. او برای فیلم‌های امروز، نفس و زاپاس برنده جایزه سیمرغ بلورین شد.

از آثار مشهور او باید به فیلم‌های کودک و فرشته، بوسیدن روی ماه، نفس، ابد و یک روز، اکسیدان، آباجان، خجالت نکش، خداحافظ دختر شیرازی، شبی که ماه کامل شد، سریال‌های ابله، شبکه مخفی زنان، بی‌گناه و سرگیجه اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

احمد مهران فر در نقش قنبر

خلاصه فیلم خجالت نکش 2

احمد مهرانفر بازیگر ایرانی در 10 خرداد سال 1354 چشم به جهان گشود. آقای مهران فر بازیگری را از سال 1379 آغاز کرد و سال بعد با فیلم نان، عشق و موتور 1000 توانست دیده شود. نقش آفرینی در فیلم‌هایی مانند استشهادی برای خدا و درباره الی جایگاه آقای مهرانفر را در سینما پررنگ کرد‌. سرانجهم این سریال پایتخت و نقش ارسطو عامل بود که باعث شد مخاطب عام این بازیگر را در ذهن خود بشناسد.

از جمله دیگر آثار احمد مهرانفر باید به فیلم‌های زاپاس، ماجرای نیمروز، خجالت نکش، دینامیت، انفرادی، سریال‌های پایتخت ۱ تا ۶، علی‌البدل، شاهگوش، سال های دورازخانه و آکتور اشاره کنیم.

بهاره کیان افشار در نقش رعنا

هنرپیشه های خجالت نکش ۲

بهاره کیان‌ افشار از بازیگران مشهور اهل ایران است که در زمینه ترانه‌سرایی نیز فعالیت می‌کند. این هنرپیشه نخستین بار در 1383 با سریال کلاه پهلوی جلوی دوربین رفت و با همان سریال به شهرت مطلوبی رسید. بهاره کیان افشار تا کنون در آثار مختلفی از جمله سریال‌های گلشیفته، می‌خواهم زنده بمانم، نوار زرد، در انتهای شب، فیلم‌های دشمن زن، سگ بند، آهنگ دو نفره و نمور ایفای نقش داشته است.

بهرنگ علوی در نقش منوچهر

تاریخ اکران فیلم سینمایی خجالت نکش ۲

بهرنگ علوی هنرپیشه ایرانی در 1 فروردین 1359 متولد شده است. این هنرپیشه بازیگری را از سال 1370 آغاز کرد و در تئاتر نیز ایفای نقش داشت تا اینکه در سال 1383 با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا مقابل دوربین ظاهر شد. آقای علوی کار تلویزیونی را با سریال نردبام آسمان آغاز کرد و با سریال هشت و نیم دقیقه در این رسانه به شهرت مطلوبی رسید. بهرنگ علوی تا کنون یکبار نامزدی نقش مکمل بازیگری مرد جشنواره فیلم فجر برای دربند را کسب کرده است. از آثار معروف این بازیگر باید به سریال‌های بر سر دوراهی، سیاه‌چاله، جوکر ۲، فیلم‌های عیار ۱۴، لانتوری، امکان مینا، ژن خوک، شادروان و  شماره ۱۰ اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

سایر هنرپیشه های خجالت نکش ۲ عبارتند از:

  • محمد معتضدی
  • مجید شهریاری
  • میثاق جمشیدی
  • مازیار مهرگان 
  • النا آسا 
  • اورانوس قوامی 
  • سودابه جعفرزاده 
  • شادی احدی فر
  • پریسا محمدپور 
  • زهرا کوهساریان 
  • نفس نکی

نقد فیلم سینمایی خجالت نکش 2

خجالت نکش ۱ فیلمی ساده و ملموس بود که با استفاده از عناصر ساده بیشترین میزان خنده را از مخاطب خود می‌گرفت اما خجالت نکش ۲ دیگر آن سادگی قسمت اول را ندارد و با سیاست‌های دنیای امروز سازگارتر است. این فیلم برخلاف سایر طنزهای اکران شده در سال 1403 محتوا دارد و فیلمنامه آن هدفمند است.

بازیگران اصلی فیلم بازی قوی و خوبی از خود ارائه می‌دهند که این مسئله دور از انتظار نیست البته عوض شدن تیم بازیگری کمی شوک کننده است که به گفته سازندگان بخاطر هزینه‌های زیاد و دستمزدهای بالای بازیگران پیشین از حضور آنها صرف نظر شده است. بهرنگ علوی به عنوان بازیگر جدید بازی خوبی ارائه می‌دهد اما بهاره کیان افشار بدون شک بازی خوبی ندارد. علت این عدم بازی خوب نیز ناهمخوانی نقش با اوست.

نقد فیلم سینمایی خجالت نکش 2

خجالت نکش ۲ نسبت به قسمت اول با افت قابل توجهی روبه‌رو شده و شاهد آن هستیم که روی فیلم وقت کافی گذاشته نشده‌ است. چیزی که عوامل آن نیز بخاطر داشتن پروژه مینی سریال خجالت نکش به آن اعتراف کردند.

در مجموع نمرات فیلم سینمایی خجالت نکش 2 قابل قبول است و به عنوان یک اثر مفرح می‌تواند انتخاب خوبی باشد‌. فیلم همچنین فروش موفقی در گیشه نیز داشته است‌.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

بررسی فیلم سینمایی خجالت نکش 2

با معرفی و بررسی فیلم سینمایی خجالت نکش 2 همراه شما بودیم و سعی شد تا اطلاعات کامل فیلم در اختیار شما قرار گیرد. این فیلم یک مینی سریال نیز خواهد داشت‌. آیا شما قسمت اول این فیلم را دیده‌اید؟ نظر شما درباره قسمت دوم چیست؟ از همراهی شما تا پایان مقاله متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا