سریال و انمیشن

آموزش تصویری دانلود ویدیو اینستاگرام در کامپیوتر

آموزش تصویری دانلود ویدیو اینستاگرام در کامپیوتر

برای دانلود ویدیو از اینستاگرام در کامپیوتر، روشی وجود دارد که می‌توانیم از طریق آن، هر ویدیویی را دانلود کنیم. با ما همراه باشید تا با این روش‌ها و همچنین نحوه استفاده از آن‌ها آشنا شویم.

اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا، مرجع اصلی در اینترنت برای اشتراک‌گذاری تصاویر است. علاوه بر تصاویر، این شبکه اجتماعی با معرفی قابلیت ریلز، توانست در زمینه اشتراک‌گذاری ویدئو نیز به انتخاب اول بسیاری از کاربران و همچنین رقیب اصلی تیک‌تاک تبدیل شود. از آنجایی که ویدئوهایی زیادی در این پلتفرم وجود دارد، حتما تا به‌حال پیش آمده که بخواهید یکی از آن‌ها را دانلود کنید و ندانید چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. ما در این مطلب پلازا قصد داریم به نحوه دانلود ویدیو از اینستاگرام در کامپیوتر بپردازیم.

فهرست مطالب

روش‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام در کامپیوتر

برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام، می‌توانید از سایت‌های زیادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. این سایت‌ها قادر هستند لینک هر ویدیویی را از شما دریافت کرده و سپس لینک دانلود آن را برایتان ارسال نمایند؛ با این حال، باید به این نکته توجه کنید که تنها امکان دانلود ویدیوهایی وجود دارد که توسط حساب‌های عمومی اینستاگرام منتشر شده‌اند. البته برخی سایت‌ها امکان دانلود ویدیوهای حساب‌های خصوصی را هم دارند، اما از آنجایی که از شما رمزعبور و نام کاربری حساب را دریافت می‌کنند، امنیت حسابتان را به‌خطر می‌اندازند و بهتر است از آن‌ها استفاده نکنید.

۱. وبسایت SaveInsta

نحوه دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر

سایت SaveInsta یک سایت مرجع برای دانلود از اینستاگرام است. این سایت قابلیت‌های زیادی از جمله امکان دانلود تصاویر، استوری، آواتار، هایلایت و البته ویدیوها را ارائه می‌کند. استفاده از آن بسیار راحت است، کافی است لینک ویدیو در اینستاگرام را در کادر بالای صفحه پیست کرده و روی گزینه Download کلیک کنید. نکته قابل توجه این است که این سایت یک اپلیکیشن اندروید نیز دارد که دسترسی به قابلیت‌های آن را برای کاربران این سیستم‌عامل، ساده‌تر می‌کند.

همچنین بخوانید :

۲. وبسایت IG Downloader

نحوه دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر

گزینه بعدی که برای دانلود می‌توانید مدنظر قرار دهید، IG Downloader است. عملکرد این سایت نیز دقیقا مثل سایت بالا است و شما فقط باید لینک ویدیو را در کادر بالای صفحه قرار داده و سپس با کلیک روی گزینه Download، می‌توانید آن را روی دستگاه خود دریافت کنید.

۳. سایت Save Free

دانلود ویدیو از اینستاگرام در کامپیوتر

در صورتی که می‌خواهید ویدیوهای پروفایل‌های خصوصی را دانلود کنید اما نمی‌خواهید رمزعبورتان را در اختیار سایت‌های متفرقه قرار بدهید، سایت Save Free بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این سایت امکان دانلود ویدیوهای حساب‌های خصوصی را بدون این که از شما رمزعبور و نام کاربری بخواهد، در اختیارتان قرار می‌دهد. کافی است لینک ویدیو را در کادر اول پیست کرده و سپس متن کادر دوم را کپی کرده و آن را در یک زبانه جدید در مرورگر باز کنید. سپس متن نشان داده شده در زبانه را در کادر سوم پیست کرده و روی گزینه View کلیک کنید.

همچنین بخوانید :

۴. سایت AloInstagram

دانلود ویدیو از اینستاگرام با کامپیوتر

وبسایت AloInstagram نیز مثل سایت قبلی، قابلیت دانلود ویدیو از حساب‌های خصوصی بدون نیاز به وارد کردن رمزعبور را دارا است. در این سایت نیز شما می‌توانید با پیست کردن لینک ویدیو در کادر اول، کپی کردن لینک کادر دوم و باز کردن آن در تب جدید و در نهایت کپی کردن کد منبع نشان داده شده و پیست کردن آن در کادر سوم و کلیک روی View Media، ویدیوی مدنظر خود را مشاهده کنید.

۵. سایت PokoInsta

دانلود ویدیو از اینستاگرام با کامپیوتر

گزینه بعدی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام در کامپیوتر، سایت PokoInsta است. این سایت علاوه بر امکان دانلود ویدیوهای عمومی، از این صفحه قابلیت دانلود ویدیوهای خصوصی را دارد و همچنین از امکانات بیشتری مثل دانلود استوری و پروفایل نیز برخوردار است. نحوه دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر با این سایت، بسیار راحت است، کافی است لینک ویدیو را در کادر بالای صفحه پیست کرده و روی Download کلیک کنید تا ویدیو در اختیار شما قرار بگیرد.

سخن پایانی

در این مطلب با چندین ابزار دانلود ویدیو از اینستاگرام در کامپیوتر آشنا شدیم. هرکدام از این ابزارها می‌توانند امکان دانلود تمامی ویدیوها در این شبکه اجتماعی را برایتان فراهم کنند. از دید شما کدام یک از آن‌ها انتخاب بهتری است؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا