سریال و انمیشن

پشتیبانی تاپ چنج؛ [آشنایی با روش های ارتباط با پشتیبانی صرافی TC PAY!]

پشتیبانی تاپ چنج؛ [آشنایی با روش های ارتباط با پشتیبانی صرافی TC PAY!]

تاپ چنج (TopChange) یکی از قدیمی ترین صرافی های پرداخت ارزی است که سال 2007 در روسیه تأسیس و امروز دفتر آن در امارات متحده عربی واقع شده است. TC Pay به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می دهد و جزو پربازدیدترین صرافی ها محسوب می شود. عملکرد مناسب پشتیبانی صرافی تاپ چنج در طول این سال ها به پیشرفت آن کمک فراوانی کرده است. پشتیبانی تاپ چنج در ایران نیز در دسترس است. در این مطلب در خصوص راه های ارتباطی با پشتیبانی تاپ چنج صحبت می کنیم.

پشتیبانی صرافی تاپ چنج [چه روش هایی برای ارتباط با “tc pay” وجود دارد؟]

پشتیبانی تاپ چنج با ارائه خدمات به موقع و گسترده، تأثیر بسزایی در گسترش کاربران TopChange داشته است. برای ارتباط با آن ها راه های متعددی وجود دارد.

  • تلفن

  • ایمیل

  • پشتیبانی آنلاین

  • گفتگوی زنده در وبسایت

  • کانال تلگرام

  • ارتباط با نمایندگی ها

پشتیبانی آنلاین تاپ چنج

پشتیبانی آنلاین و چت با کارشناس به یکی از مرسوم ترین روش های ارتباطی با کسب و کارها تبدیل شده است. TC pay نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ارائه خدمات آنلاین 24 ساعته، پاسخگویی سریع و پشتیبانی از زبان فارسی، رضایت کاربران خود را جلب کرده است. این روش ارتباطی از دو بخش ارتباط با ربات برای پاسخ به سوالات متداول پشتیبانی تاپ چنج و ارتباط زنده با کارشناس برای پاسخگویی به سوالات خاص تشکیل شده است. با ارسال درخواستِ “تماس بگیرید” و انتخاب گزینه “گفتگوی زنده” می توانید به کارشناس تاپ چنج متصل شوید.

ایمیل پشتیبانی تاپ چنج

روش بعدی ارتباط با صرافی، ارسال پیام به ایمیل پشتیبانی TC Pay است. پس از ارسال پیام، در مدت کوتاهی کارشناسان تاپ چنج پاسخ شما را خواهند داد. آدرس ایمیل تعریف شده برای این منظور، “Support@topchange.net” است که می توانید به راحتی از طریق سرویس پیام رسان گوگل، یاهو و… به آن پیام دهید.

شماره تماس پشتیبانی تاپ چنج

روش بعدی و شگفت انگیز ارتباط با پشتیبانی تاپ چنج، شماره تماس آن است؛ اما چرا شگفت انگیز؟ چراکه بسیاری از صرافی های بزرگ دنیا، هیچگونه شماره تماسی در اختیار کاربران خود قرار نمی دهند ولی TC Pay برای راحتی معامله گران، این امکان را نیز فراهم کرده است. شماره در نظر گرفته شده برای تماس با “Top Change”، “001-831-318-5046” است. علاوه بر این، شماره تماس ارتباط با اسکایپ صرافی، “2403 328 (118) 0044” و شماره نمایندگی آن، “5973 780 (52) 00971” هستند.

بخش سوالات متداول تاپ چنچ

سوالات متداول پشتیبانی تاپ چنج، یکی دیگر از روش های در نظر گرفته شده برای پاسخ به نیاز مشتریان است. TC Pay برای پاسخ به سوالات متداول، رباتی را طراحی کرده که در فضای سایت به حل مشکلات کاربران تاپ چنج می پردازد و آن ها را راهنمایی می کند. در این بخش پاسخ به سوالات تکرارشونده مشتریان را پیدا می کنید.

ساعت کاری صرافی تاپ چنج

دفتر TC Pay در امارات شش روز هفته و از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر به مشتریان خدمت رسانی می کند.

ساعت کاری پشتیبانی تاپ چنج

به دلیل قرار گرفتن دفتر TC Pay در کشور امارات، اوقات کاری این صرافی با روزهای کاری ایران متفاوت است و از روز یکشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 17:30 عصر به مشتریان خدمات می دهند. کاربران ایرانی نیز می توانند در این ساعات با صرافی تماس گرفته و در صورت وجود شکایت از تاپ چنج، آن را مطرح کنند.

پیش از بررسی ساعات کاری و استفاده از تاپ چنج، پیشنهاد می کنیم مقاله های بررسی تاپ چنج، قیمت دلار در تاپ چنج، بانک های مورد تایید تاپ چنج، آدرس کیف پول آلپاری در تاپ چنج، آموزش ثبت نام در تاپ چنج، آموزش صرافی تاپ چنج، کیف پول تاپ چنج و … را در رسانه های معتبر پرداخت ارزی ازجمله مرجع سیگنال، استراتژی، متاتریدر و ریبیت فارکس اف ایکس ماکسی FX Maxi، ایران بروکر Iran broker و دیگر رسانه ها مطالعه کنید.

آسان ترین روش ارتباط با پشتیبانی تاپ چنج چیست؟

آسان ترین روش ارتباطی با این صرافی و هر Exchange دیگری، استفاده از قابلیت چت زنده وبسایت آن است. در این حالت شما بطور زنده به کارشناس Exchange متصل می شوید و می توانید تمامی سوالات و مسائل خود را به سرعت مطرح و بصورت آنلاین برطرف نمایید. همچنین، این صرافی به مشتریان فارسی زبان خود نیز توجه ویژه ای دارد و معامله گران ایرانی می توانند از طریق چت آنلاین فارسی، ارتباط با پشتیبانی تاپ چنج را برقرار کنند.

آدرس کیف پول آلپاری در تاپ چنج چیست؟

آدرس کیف پول آلپاری در TC Pay

معامله گران می توانند حساب خود در بروکر آلپاری را از طریق کیف پول TC Pay شارژ کنند.

اگر قصد دارید که کیف پول خود در TC Pay را شارژ کنید، می توانید با ورود به بخش واریز در بروکر آلپاری و انتخاب TC Pay این کار را انجام دهید. کاربران در زمانی که این روش را برای شارژ حساب خود انتخاب می کنند، بعد از ورود به اکانت topchange از طریق سایت الپاری، شماره ای تحت عنوان Terminal Number نمایش داده می شود، که همان شماره کیف پول شرکت آلپاری در تاپ چنج می باشد. در صورتی که کاربر قصد داشته باشد از داخل حساب خود در صرافی تاپ چنج، حساب آلپاری خود را شارژ کند، نیاز به آدرس کیف پول الپاری خود داشته،که کاربران مطابق مراحل زیر می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

نظر نویسنده درخصوص «پشتیبانی تاپ چنج» و نتیجه گیری:

TC Pay به عنوان یکی از صرافی های پیشگام در حوزه کریپتو، بخشی از اقبال خوب خود را مدیون خدمات مناسب پشتیبانی تاپ چنج است. کاربران روش های زیادی را برای تماس با پشتیبانی صرافی تاپ چنج در اختیار دارند و نکته مثبت ماجرا برای کاربران فارسی زبان، پشتیبانی تاپ چنج در ایران است، که از طریق تماس با Exchange و کانال تلگرام برای شما در دسترس است.

منابع: مرجع سیگنال، استراتژی، متاتریدر و ریبیت فارکس اف ایکس ماکسی FX Maxi – سایت رسمی صرافی تاپ چنج topchange.net – شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا