معرفی سریال رویای سیندرلای لعنتی

معرفی سریال رویای سیندرلای لعنتی

سریال رویای سیندرلای لعنتی محصول شبکه TVING است و داستان مدرنی از سیندرلا را برای مخاطبین به تصویر می‌کشد. با بررسی سریال کره ای رویای سیندرلای لعنتی همراه ما باشید.

سریال کره ای رویای سیندرلای لعنتی با کارگردانی کیم مین کیونگ (Kim Min Kyung) که ساخت سریال Do Do Sol Sol La La Sol 2020 و سریال Matrimonial Chaos 2018 را در کارنامه کاری خود دارد و نویسندگی یو جا (Yoo Ja) ساخته شده است. ژانر سریال رویای سیندرلای لعنتی کمدی – رمانتیک است و طبق روال همیشگی کیدراماهایی که در این ژانر ساخته می‌شوند، داستان پسری پولدار و خودشیفته و دختری بی‌پول و سرکش را به تصویر می‌کشد که مثل موش و گربه کنار هم داستانشان را رقم می‌زنند. با معرفی سریال Dreaming of Freaking Fairytale 2024 همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال رویای سیندرلای لعنتی

معرفی سریال رویای سیندرلای لعنتی

خط داستانی این رام کام حول زنی می‌چرخد ​​که تصمیم می‌گیرد پس از برخورد با واقعیت‌های تلخ زندگی، شاهزاده خانم افسانه خود شود. با این حال، زندگی او پس از ملاقات با شاهزاده ثروتمند، که به عشق اعتقادی ندارد، اما می‌خواهد در به حقیقت پیوستن رویاهای این دختر به او کمک کند، تغییری شدید پیدا می‌کند. روایت بر چگونگی شکوفایی داستان عشق بین این دو شخصیت متمرکز است.

جه ریم کارمند یک باشگاه اجتماعی محبوب است و آرزو دارد سیندرلا باشد و شاهزاده جذابش را پیدا کند. چا مین رئیس باشگاه و وارث ثروتمند که به عشق اعتقادی ندارد و از زنان متنفر است، با او همراه می‌شود. با گذشت زمان، اولی روایت معمول افسانه را رها می‌کند و مسئولیت زندگی خود را بر عهده می‌گیرد اما در همین حین، دومی نمی‌تواند مجذوب او نشود.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال رویای سیندرلای لعنتی

بیایید با هنرپیشه های سریال رویای سیندرلای لعنتی آشنا شویم.

پیو یه جین در نقش جه ریم

پیو یه جین متولد 3 فوریه 1992 است. این هنرمند در عناوین مختلفی مانند سریال “Moon in the Day 2023″، سریال “Our Blooming Youth 2023″، سریال “Taxi Driver 2021-2023” و سریال “VIP 2019” حضور دارد.

جه ریم پدرش را از دست داده و با نامادری و دو خواهرش زندگی می‌کند. پدرش قبل از مرگ به او توصیه کرده بود که برای زندگی بهتر با یک مرد ثروتمند ازدواج کند. بنابراین او شغلی را به عنوان مدیر یک باشگاه اجتماعی برای افراد ثروتمند آغاز می‌کند، به این امید که شاهزاده خود را پیدا کند.

همچنین بخوانید :

لی جون یونگ در نقش چا مین در سریال رویای سیندرلای لعنتی

لی جون یونگ 22 ژانویه 1997 متولد است. این بازیگر در آثاری مانند سریال “The Impossible Heir 2024″، سریال “May I Help You? 2022″، سریال “Let Me Be Your Knight 2022” و سریال “Imitation 2021” بازی کرده است.

چا مین رئیس Cheongdam Heaven، یک باشگاه اجتماعی و یک شاهزاده متکبر از یک خانواده پولدار است که به مردم اعتماد ندارد. او از زنانی که رویای سیندرلا بودن را در سر می‌پرورانند متنفر است اما وقتی با جه ریم درگیر می‌شود ناخواسته به او دل می‌بندد.

همچنین بخوانید :

کیم هیون جین در نقش دو هونگ در سریال Dreaming of Freaking Fairytale

کیم هیون جین متولد 24 آگوست 1996 است. از نقش‌آفرینی های او می‌توانیم بازی در سریال “My Sweet Mobster 2024” و سریال “Cheer Up 2022” را نام ببریم.

دو هونگ یک کارگردان معروف و خوش تیپ است که رازی را مخفی می‌کند. زنان باشگاه چونگدام حسابی به او علاقه دارند اما دو هونگ پس از ماجراهایی به جه ریم علاقه پیدا می‌کند و قصد دارد شاهزاده او شود.

سونگ جی وو در نقش دان آ در سریال کره ای رویای سیندرلای لعنتی

سونگ جی وو متولد 12 جون 1998 است. این بازیگر را می‌توانید در سریال “Captivating the King 2023″، سریال “Doctor Slump 2024″ و سریال ” A Time Called You 2023″ دنبال کنید.

دان آه یک شاهزاده خانم بی‌قانون و نامزد چامین است. هرچند همیشه تاکید می‌کند که این نامزدی فقط برای حفظ وجه اجتماعی و پیش بردن شراکت کاری است. برخلاف ظاهر دوست داشتنی‌اش، او شخصیتی انفجاری و خطرناک دارد. شخصیت او تنش را به داستان عاشقانه بازیگران اصلی پیو یه جین و لی جون یونگ اضافه می‌کند.

همچنین بخوانید :

بررسی و نقد سریال Dreaming of Freaking Fairytale

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال رویای سیندرلای لعنتی گفتیم، این درام جدیدترین ساخته شبکه TVING و یک کمدی رمانتیک است که ماجرای آن از داستان محبوب کودکانه یعنی سیندرلا نشأت می‌گیرد. کیم مین کیونگ کارگردان دو دو سول سول لا لا سول، بک می کیونگ فیلمنامه نویس زن قوی دو بونگ سون و یوجا فیلمنامه نویس جوان، در راس امور قرار دارند.

سریال Dreaming of Freaking Fairytale 2024 با تصویری از یک کتاب قدیمی با عنوان «نیودرالا» آغاز می‌شود و راوی به روشنی این سوال را مطرح می‌کند: «می‌پرسید داستان سیندرلا در قرن بیست و یکم، عصر فراجهان، چگونه خواهد بود؟» پاسخ این است که سیندرلای امروزی یک زن جاه طلب است و در این داستان، نام او شین جه ریم است.

پس از آن جه ریم را در حالی که با عجله به بستر مرگ پدرش در بیمارستان می‌رود، ملاقات می‌کنیم، جایی که پدرش فقط زمان کافی برای زمزمه کردن چیزی در گوش او قبل از پایان عمر دارد. این کلمات از نامادری و خواهران ناتنی جه ریم که چندان علاقه‌ای به او ندارند، پنهان است.

پدرش چیزی برای او در کشوی خانه گذاشته است، نامه‌ای که پشت آگهی یک باشگاه اجتماعی نوشته شده است. او توضیح می‌دهد که دخترش باید آنجا کار پیدا کند، با یک مرد ثروتمند ملاقات کند و ازدواج کند تا مانند او تا سر حد مرگ کار نکند و در جوانی نمیرد! او با حروف چینی این جمله را به او واگذار می‌کند: «اگر سعی کنی به تنهایی موفق باشی، همه چیز خراب خواهد شد. اگر به دیگران تکیه کنی، اقبال خوبی خواهی داشت.»

در ادامه سریال کره ای رویای سیندرلای لعنتی ، پدرش خانواده را با مقدار زیادی بدهی ترک می‌کند، که آن‌ها را مجبور می‌کند آپارتمان جدید خود را بفروشند و در قسمت ارزان‌تری از شهر به یک آپارتمان فرسوده نقل مکان کنند. تباشگاهی که پدرش به جه ریم توصیه کرده است، یک باشگاه اجتماعی شیک به نام Heaven Chungdam در شیک‌ترین محله سئول است. صاحب Heaven Chungdam شاهزاده جذاب داستان، چا مین وارث نسل هشتمی یک خانواده ثروتمند است که تنها یک شعار در زندگی خود دارد: “شادی و لذت خود را دنبال کنید”.

در حین صحبت درباره بازیگران اصلی، یوجا، فیلمنامه نویس سریال Dreaming of a Freaking Fairy به مجله سومپی گفت: “از آنجایی که شخصیت جه ریم در میان چالش‌های زندگی، کاملا پرشور رشد می‌کند، من بازیگری را می‌خواستم که از جذابیت و زیبایی برخوردار باشد. حال و هوای مهربان و توانایی پیو یه جین در انتقال احساسات مختلف از طریق چشمانش باعث شد تا احساسات شین جه ریم بهتر به تصویر کشیده شود.”

در کنار او، لی جون یونگ، ستاره «وارث غیرممکن» در نقش مون چا مین، وارث متکبر و بدبینی است که از زنان متنفر است. “لی جون یونگ به طرز شگفت انگیزی خطوطی را که من نوشتم ارائه کرد. او در به تصویر کشیدن صحنه‌های کمدی عالی بود و در صحنه‌های اکشن فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسید، مخصوصاً زمانی که یک کت بلند می‌پوشید. لطفا مراقب شیمی کمیک پویا بین پیو یه جین و لی جون یانگ باشید.”

پیو یه جین نظر خود درباره نقشش را در هنگام پیش نمایش تولید درام که در CGV Yongsan I’Park Mall در سئول برگزار شد، به اشتراک گذاشت. همانطور که در IMBC گزارش شده است، یه جین برداشت خود را از شخصیت جه ریم توضیح داد. او گفت: “فکر می‌کنم افسانه معمولی سیندرلا تصویر یک زن ظریف و منفعل را دارد. سیندرلا خودش بیرون نمی‌رود تا شاهزاده را پیدا کند، بلکه با شاهزاده‌ای که کفش‌ را برای او آورده بود ملاقات می‌کند. اما در این درام همه چیز کاملا برعکس است.”

او به اشتراک گذاشت: “من در پیدا کردن یک دمپایی شیشه‌ای و متکی به خودم کاملا جسور هستم، می‌دانم چگونه خودم را ابراز کنم و مردی را پیدا کنم که سخت عاشق من باشد. من در این کار جسارت بازی در نقش جه ریم را دارم اما نمی‌داند به کجا خواهد رسید. شما می‌توانید مشتاقانه منتظر سیندرلای قرن 21 باشید.”

زمان پخش رویای سیندرلای لعنتی از تاریخ 31 می 2024 آغاز شده است و هر جمعه از شبکه TVING پخش می‌شود. تعداد قسمت های سریال رویای سیندرلای لعنتی نیز 10 اپیزود 40 دقیقه ای است. و اگر در مورد نمرات سریال رویای سیندرلای لعنتی کنجکاو هستید باید بگوییم این درام از سایت مای دراما لیست نمره 7.8 از 10 و از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.3 از 10 را کسب کرده است.

سخن آخر

با نقد و بررسی سریال کره ای رویای سیندرلای لعنتی همراهتان بودیم. اگر در مورد دیدن این درام مطمئن نیستید، باید بگوییم که فیلم‌نامه و دیالوگ‌های سریال به طور کلی بسیار سطحی و بدون عمق هستند و حداقل تا نیمه اول سریال و 6 قسمت ابتدایی هیچ اتفاق هیجان‌انگیز یا خاصی رخ نمی‌دهد که بخواهد در ذهن مخاطب تاثیر منحصر به فردی بگذارد! صرفا اگر به دنبال یک سریال با مزه و بدون دردسر برای فراموش کردن اتفاقات روزمره زندگی خود می‌گردید یا از طرفدار جون یونگ هستید و بعد از دیدن سریال وارث غیرممکن دلتنگ دیدن لبخندهایش هستید دانلود سریال رویای سیندرلای لعنتی و تماشای آن‌را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل