سریال و انمیشن

معرفی انیمیشن سریالی ماجراهای من و سوپرمن

معرفی انیمیشن سریالی ماجراهای من و سوپرمن

انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن (My Adventures with Superman) یک انیمیشن سریالی ابرقهرمانی، اکشن و عاشقانه با محوریت سوپرمن و لوئیس لین است که به سبک انیمه‌های دوست‌داشتنی ساخته شده است.

موافقید این بار با یک انیمیشن سریالی از دنیای DC آشنا شویم؟ انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن (My Adventures with Superman) یک سریال تلویزیونی جدید از دنیای کمیک‌های د‌ی‌سی است. پخش این انیمیشن از تابستان 2023 آغاز و تاکنون 2 فصل آن منتشر شده است. ژانر انیمیشن My Adventures with Superman ابرقهرمانی، عاشقانه، کمدی، اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی است. جک وایات (Jack Wyatt) سازنده انیمیشن و استودیو برادران وارنرز تهیه‌کننده آن است و انیمیشن‌سازی آن کاری از استودیو میر در کره جنوبی است. انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن پس از انتشار با استقبال گرمی از سوی منتقدین و بینندگان روبرو گشت. تاکنون خبر موثقی درباره ساخت فصل سوم آن منتشر نشده است.

این مقاله از پلازا را به بررسی انیمیشن My Adventures with Superman اختصاص داده‌ایم. پس با ما همراه شوید تا پس از اطلاع از زمان پخش انیمیشن و مروری بر داستان آن، با بازیگران آشنا شویم وسپس نگاهی به نظرات منتقدین داشته باشیم. پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین انیمیشن‌های ماجراجویی و مقاله بهترین انیمیشن‌های DC را از دست ندهید.

فهرست مطالب

تاریخ انتشار انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن

بررسی انیمیشن My Adventures with Superman معرفی انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن

فصل اول انیمیشن My Adventures with Superman شامل 10 قسمت بود که پخش آن از تاریخ 6 جولای 2023 (15 تیر 1402) آغاز شد و در 1 سپتامبر (10 شهریور) به پایان رسید. این فصل از طریق شبکه Adult Swim منتشر و پس از مدت کوتاهی در پلتفرم HBO Max در اختیار بینندگان قرار می‌گرفت. شبکه Toonami مسئولیت پخش فصل دوم سریال را برعهده گرفت و اولین قسمت آن را در 25 می 2024 (5 خرداد 1403) به روی آنتن فرستاد. این فصل نیز 10 قسمت خواهد داشت و تاکنون 3 قسمت آن منتشر شده است.

خلاصه انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن

داستان انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن با محوریت کلارک کنت روایت می‌شود که هویت مخفی سوپرمن را برای خود برگزیده است. او نقش قهرمان متروپلیس را در آغوش می‌کشد و به همراه لوئیس لین، که قصد دارد بهترین خبرنگار شهر شود، و دوست عکاس کلارک یعنی جیمی اولسن، با اشرار مبارزه کرده و ماجراجویی‌های بسیاری را پشت سر می‌گذارند. در ین مسیر کلارک و لوئیس روز به روز به هم نزدیک‌تر شده و عاشق هم می‌شوند.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن

در ماه می سال 2021 خبر رسید که یک سریال انیمیشنی دو فصلی با محوریت سوپرمن برای شبکه Cartoon Network  و HBO Max ساخته خواهد شد. چندی بعد مشخص شد که جک کوآد و آلیس لی صداپیشگان کلارک کنت و لوئیس لین خواهند بود. در این بخش قصد داریم با گویندگان انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن آشنا شویم.

جک کوآد در نقش کلارک کنت/ سوپرمن

هنرپیشه های کارتون ماجراهای من و سوپرمن انیمیشن My Adventures with Superman

جک هنری کواید (Jack Henry Quaid) یک بازیگر آمریکایی متولد 24 آوریل 1992 (4 اردیبهشت 1371) در شهر لس‌آنجلس است. مادرش مگ رایان و پدرش دنیس کوآد نیز از بازیگران هالیوود هستند. او بازیگری را با نقش مارول در فیلم The Hunger Game (2012) آغاز کرد. وی با نقش هیو کمبل در سریال The Boys، که پخش آن از سال 2019 آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به شهرت رسید. از دیگر نقش‌آفرینی‌های او می‌توانیم به نقش فیش بنگ در فیلم Logan Lucky (2017)، نقش ریچی کریش در فیلم Scream (2022) و نقش ریچارد فاینمن در فیلم Oppenheimer (2023) اشاره کنیم. وی به غیر از فیلم‌ و سریال‌  در یک موزیک ویدئو، 4 مجموعه اینترنتی، 2 بازی ویدئویی نیز حضور داشته است.

آلیس لی در نقش اوئیس لین

خلاصه انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن انیمیشن My Adventures with Superman

آلیس لی (Alice Lee) بازیگر و خواننده آمریکایی، متولد 12 آوریل 1989، برابر با 23 فروردین 1368، در ایالت ایلینویز است. او بازیگری را از سال 2009 با سریال تلویزیونی As the World Turns آغاز کرد. او با نقش هدر دوک در تئاتر Heathers: The Musical، در سال 2014 نام خود را به عنوان یک بازیگر مستعد مطرح کرد. ولی بعد تولیدات برادوی را کنار گذاشت تا در مسابقه تلویزیونی Rising Star شرکت کند، جایی که مقام یازدهم را آورد. وی در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری بازی کرده ولی اخیرا او را با نقش امیلی در سریال Zoey’s Extraordinary Playlist (2020-2021) به خاطر می‌آورند.

همچنین بخوانید :

ایشمل سهید در نقش جک اولسن

ژانر انیمیشن My Adventures with Superman تاریخ انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن

ایشمل سهید (Ishmel Sahid) بازیگر آمریکایی متولد 23 ژانویه 1986، برابر با 3 بهمن 1364، است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2004 با حضور در یک قسمت از سریال Gumbo Television آغاز کرد. وی با نقش جمال در سریال Kingdom (2015) و نقش کلارک در سریال Cousins for Life (2018-19) شناخته شد. وی را اخیرا در نقش وودی در سریال That Girl Lay Lay (2021-2024) و نقش لونی کلمن در سریال Jury Duty (2023) دیده‌ایم.

کاری والگرن در نقش مارتا کنت/ سوپرمن جوان

بازیگران انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن داستان انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن

کاری والگرن (Kari Wahlgren) گوینده آمریکایی، متولد 13 جولای 1977 (22 تیر 1356) در ایالت کانزاس است. او با نام کی جنسن و جنیفر جین نیز شناخته می‌شود. کاری فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2001 آغاز کرد و امروزه صدای او را در فیلم‌های انیمیشنی، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی بسیاری شنیده‌ایم. از مشهورترین شخصیت‌هایی که وی گویندگی آنها را برعهده داشته می‌توان به شخصیت هاروکا هاروهارا در انیمه سریالی FLCL، شخصیت رابین سنا در انیمه سریالی Witch Hunter Robin، و شخصیت فو در انیمه سریالی Samurai Champloo اشاره کنیم. اگر از طرفداران انیمیشن سریالی ریک و مورتی باشید، صدای او را با شخصیت جسیکا و دیان می‌شناسید.

همچنین بخوانید :

مروری بر بیوگرافی 3 گوینده اصلی و 1 گوینده نقش مکمل در این انیمیشن داشتیم. در ادامه با برخی دیگر هنرپیشه های کارتون ماجراهای من و سوپرمن و نقش آنها آشنا می‌شویم:

  • رید اسکات (Reid Scott) در نقش جاناتان کنت
  • جیسون مارنوچا (Jason Marnocha) در نقش جور-ال، اتان اوری، دمیج
  • دارل براون (Darrell Brown) در نقش پری وایت
  • زهرا فضل (Zehra Fazal) در نقش لزلی ویلیس/ لیووایر
  • آزوری هاردی-جونز (Azuri Hardy-Jones) در نقش فلیپ جانسون
  • کریس پارنل (Chris Parnell) در نقش اسلید ویلسون
  • کاترین تابر (Catherine Taber) در نقش سیبوهان مک‌دوگال/ سیلور بانشی
  • لوکاس گرابیل (Lucas Grabeel) در نقش کایل/ میست
  • وینسنت تانگ (Vincent Tong) در نقش آلبرت/ راف هوس، استیو لومبارد

نقد انیمیشن My Adventures with Superman

انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن تا به الان بسیار خوب ظاهر شده و توانسته دل بینندگان را برباید. بیش از 6000 نفر از طرفداران دی‌سی و آثار ابرقهرمانی با امتیازدهی به این سریال در وبسایت IMDb، امتیاز آن را به 7.7 از 10 رسانده‌اند. منتقدین نیز نقدهای دلنشین و مثبتی برای آن نوشته‌اند. از مجموع 28 نقد انیمیشن در وبسایت راتن تومیتوز، 98% آنها نقد مثبت ارزیابی شده است. سریال انیمیشنی ماجراهای من و سوپرمن در مراسم جوایز ساترن 2023 در بخش بهترین سریال انیمیشنی تلویزیونی نامزد دریافت جایزه شد.

در ادامه مروری کوتاه بر نظرات منتقدین و نمرات انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن داریم.

نقد انیمیشن My Adventures with Superman نمرات انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن

Collider/ مایکل توماس: 91

درحالی که سریال دارای چند مشکل در سرعت روایت و کمبود بازیگران مکمل قوی است، اما با هنر شیک خود و سه بازیگر اصلی قوی آن را جبران می‌کند.

IGN/ سامانتا نلسون: 80

انیمیشن My Adventures with Superman با ادغام مجموعه کمیک‌های DC با انیمه‌های درخشان، چرخشی تازه و جذاب در مرد فولادی ایجاد کرده است. گرچه چند شخصیت ضعیف در سریال وجود دارد، اما 7 قسمت اول سریال پتانسیل عظیمی را نشان می‌دهد که توسط شرورهای عجیب و غریب، دعواهای پیچیده و یک گروه باجربزه هدایت می‌شود.

Paste Magazine/ آنا گاورت: 78

با گذشت بیش از 80 سال از خلق این شخصیت نمادین، این گواهی بر قدرت و انعطاف سوپرمن و اسطوره‌هایش است که هنوز می‌تواند به روش‌های جدید و هیجان‌انگیز شکل بگیرد و انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.

همچنین بخوانید :

New York Post/ لورن سارنر: 75

سریال انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن انقلابی، یا به خصوص هوشمندانه، نیست اما دلنشین و همراه با لحظاتی سرگرم‌کننده است.

Collider/ مایکل توماس: 70

دو قسمت اول سریال به هیچ وجه انقلابی و حتی بهترین نیستند. با این حال به عنوان یک شروع محکم برای سفر بعدی کلارک قهرمان عمل می‌کنند و صادقانه بگویم این می‌تواند تنها خواسته ما از آنها باشد.

Vulture/ بتی اسکوایرز: 65

ما اکنون، بیش از هر زمان دیگری به این نسخه شیرین از سوپرمن نیاز داشتیم.

انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن انیمیشن My Adventures with Superman

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا با معرفی انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن در کنار شما بودیم. امیدواریم شما هم از تماشای این سریال مهیج و دلنشین لذت ببرید. اگر این سریال را تماشا کرده‌اید، نظر شما درباره آن چیست؟ به نظر شما این نسخه جدید از سوپرمن چه ویژگی‌های خاصی دارد؟ امیدواریم با موفقیت فصل دوم انیمیشن My Adventures with Superman، ساخت فصل سوم آن نیز تائید شود. لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا